Brama goudeerlijk: ''Ik zou deze wedstrijd niet gaan terugkijken'' Brama kritisch: ''Dit is het hoogst haalbare'' FC Twente speelt gelijk in saai duel in Den Haag MATCHDAY | Garcia kiest wederom voor Brama en Nakamura 'Opstelling FC Twente bekend: Espinosa begint opnieuw op de bank'

Roemeratoe maakt indruk bij FC Twente: ''Dat is hartstikke mooi''

( 26 reacties)
Roemeratoe maakt indruk bij FC Twente: ''Dat is hartstikke mooi''

Godfried Roemeratoe staat dit seizoen al op elf wedstrijden in de Eredivisie. De twintigjarige middenvelder krijgt voorlopig de voorkeur boven Wout Brama en laat een steeds betere indruk achter.

"Roemeratoe begon wat moeizaam, maar speelde daarna wel een goede wedstrijd (tegen PEC Zwolle, red.)", zegt clubwatcher Leon ten Voorde in de Tubantia Podcast. "Hij heeft heel veel ballen afgepakt", aldus Ten Voorde, die ziet dat Roemeratoe stappen maakt.

"Dat is hartstikke mooi", vervolgt Ten Voorde. "De roep om Brama is natuurlijk groot bij iedereen. Ik vind ook nog steeds dat hij in het elftal hoort. Maar als Brama er niet was geweest, dan hadden heel veel mensen geroepen dat ze het geweldig vinden dat er iemand uit de opleiding van FC Twente in het eerste elftal staat."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Nov 2019 om 22:25
    • Quote van 13 Nov 2019 om 20:35
      Dat hij liever met mooie verhalen een Japanner of Georgiër presenteert
    Flikker toch op man.
  • 13 Nov 2019 om 21:48
    • Quote van 13 Nov 2019 om 21:41
      Realiteit: als armlastig clubje heeft AZ ( na val Sheringa) haar huidige status opgebouwd met behulp van goede jeugdopleiding en daarbij jeugdspelers een kans gegeven. Dat is dus succesvol. Zover zijn we nog lang niet maar het zou achterlijk zijn als we de spaarzame talenten verwaarlozen en simpelweg laten lopen.

      .
    En dat was al snel na de val van Scheringa. Dat hoeft ook niet veel te kosten. Waar wachten wij op dan? We hebben de afgelopen jaren miljoenen en miljoenen weggegooit. Gelukkig is er veel kwijtgescholden anders zaten we nog dieper in de shit. Als men direct het geld besteed had aan de jeugdopleiding had je er vandaag de dag veel beter voorgestaan en had je waarschijnlijk ook niet hoeven te degraderen.
  • 13 Nov 2019 om 21:41
    • Quote van 13 Nov 2019 om 19:11
      Als je een voorbeeld wil kijk dan naar AZ en Ajax. Daar levert het miljoenen en miljoenen op. Denk je nu echt met de status die wij nu hebben en laten zien dat wij miljoenen zullen gaan verdienen met de jeugd?
      Dream on. Dat krjg je alleen als je mee doet om plek 1t/m 4. De rest wordt kaalgeplukt door het grote kapitaal!!
    Realiteit: als armlastig clubje heeft AZ ( na val Sheringa) haar huidige status opgebouwd met behulp van goede jeugdopleiding en daarbij jeugdspelers een kans gegeven. Dat is dus succesvol. Zover zijn we nog lang niet maar het zou achterlijk zijn als we de spaarzame talenten verwaarlozen en simpelweg laten lopen.

    .
  • 13 Nov 2019 om 21:10
    • Quote van 13 Nov 2019 om 19:00
      Weet jij nog wat Ted zegt over de jeugd? Zal wel niet anders had je dit niet geschreven
    Ik weet het ook niet meer, help me even.
  • 13 Nov 2019 om 20:35
    • Quote van 13 Nov 2019 om 19:00
      Weet jij nog wat Ted zegt over de jeugd? Zal wel niet anders had je dit niet geschreven
    Dat hij liever met mooie verhalen een Japanner of Georgiër presenteert
  • 13 Nov 2019 om 19:11
    • Quote van 13 Nov 2019 om 17:59
      Goed gezien. Perfect dat wij zo'n goede en moderne speler zelf kunnen opleiden. Hij is het voorbeeld voor onze jeugdspelers en jeugdopleiding. Nu effectueren door als de wiedeweerga een goed contract aan te bieden.
    Als je een voorbeeld wil kijk dan naar AZ en Ajax. Daar levert het miljoenen en miljoenen op. Denk je nu echt met de status die wij nu hebben en laten zien dat wij miljoenen zullen gaan verdienen met de jeugd?
    Dream on. Dat krjg je alleen als je mee doet om plek 1t/m 4. De rest wordt kaalgeplukt door het grote kapitaal!!
  • 13 Nov 2019 om 19:00
    • Quote van 13 Nov 2019 om 08:12
      Gaat Ted zijn Contract nog verlengen of laat hij weer een jeugdspeler vertrekken zodat hij weer een Spanjaard, Georgiër, Albanees of Aziaat kan binnenhalen
    Weet jij nog wat Ted zegt over de jeugd? Zal wel niet anders had je dit niet geschreven
  • 13 Nov 2019 om 17:59
    • Quote van 13 Nov 2019 om 09:58
      Voor mij is Roemeratoe de verrassing van dit jaar. Dit gaat een grote speler worden. Voert zienswijze van wijlen Cruijff perfect uit, de bal is altijd sneller dan de man. Prachtig om te zien hoe vaak hij op de goede plek staat, bal afpakt en supersnel en met overzicht weer doorspeelt. Gauw vastleggen.
    Goed gezien. Perfect dat wij zo'n goede en moderne speler zelf kunnen opleiden. Hij is het voorbeeld voor onze jeugdspelers en jeugdopleiding. Nu effectueren door als de wiedeweerga een goed contract aan te bieden.
  • 13 Nov 2019 om 15:14
    • Quote van 13 Nov 2019 om 09:46
      De speler Roemeratoe speelt al een paar weken goede wedstrijden. Hij is nagenoeg bijna altijd aanspeelbaar probeert het balletje naar voren te spelen. En speelt de juiste kleur aan. En heeft het minste balverlies Hij kan nog veel beter en moet in balbezit wat hoger aanspeelbaar zijn en worden en de aanval meer ondersteuning bieden.
    Helemaal mee eens.
  • 13 Nov 2019 om 13:25
    • Quote van 13 Nov 2019 om 08:20
      Wat lul je nou weer man? Denk je werkelijk dat hij elke week in de basis staat om hem te laten gaan? Beetje overdreven domme reactie.
    We moeten natuurlijk ook wel een beetje kritisch blijven. Het is november, zou hem voor de winterstop graag verlengd zien. Voordat hij in de winterstop voor een appel en een ei vertrekt. Of nog erger dat hij door een zaakwaarnemer opgenaaid word en aan het eind van het jaar gratis vertrekt. De topclubs zijn niet blind en zien ook hoe deze jongen de laatste tijd als 1 van de weinigen telkens voldoendes haalt. Ook als de rest hopeloos door het ijs zakt. Dat is echt heel knap als jong broekie met nog maar een paar wedstrijden eredivisie in de benen.
  • 13 Nov 2019 om 13:14
    • Quote van 13 Nov 2019 om 08:12
      Gaat Ted zijn Contract nog verlengen of laat hij weer een jeugdspeler vertrekken zodat hij weer een Spanjaard, Georgiër, Albanees of Aziaat kan binnenhalen
    Als huurling dan hè
  • 13 Nov 2019 om 13:14
    • Quote van 13 Nov 2019 om 08:12
      Gaat Ted zijn Contract nog verlengen of laat hij weer een jeugdspeler vertrekken zodat hij weer een Spanjaard, Georgiër, Albanees of Aziaat kan binnenhalen
    Als huurling dan hè
  • 13 Nov 2019 om 13:08
    • Quote van 13 Nov 2019 om 11:21
      Het is ook geweldig dat er iemand uit de eigen jeugd in staat!! En hij kan wellicht goed verkocht worden, dat gaat met alle respect voor hem met Brama niet meer lukken.
    Ja heel mooi, het contract loopt alleen af dus je krijgt helemaal niks
  • 13 Nov 2019 om 11:47
    Roemeratoe speler met potentie, kan uitgroeien tot een vaste basisspeler bij ons.Geef hem de tijd.
  • 13 Nov 2019 om 11:23
    • Quote van 13 Nov 2019 om 11:21
      Het is ook geweldig dat er iemand uit de eigen jeugd in staat!! En hij kan wellicht goed verkocht worden, dat gaat met alle respect voor hem met Brama niet meer lukken.
    +1
  • 13 Nov 2019 om 11:23
    • Quote van 13 Nov 2019 om 08:12
      Gaat Ted zijn Contract nog verlengen of laat hij weer een jeugdspeler vertrekken zodat hij weer een Spanjaard, Georgiër, Albanees of Aziaat kan binnenhalen
    Zuurpruim
  • 13 Nov 2019 om 11:21
    Het is ook geweldig dat er iemand uit de eigen jeugd in staat!! En hij kan wellicht goed verkocht worden, dat gaat met alle respect voor hem met Brama niet meer lukken.
  • 13 Nov 2019 om 11:04
    • Quote van 13 Nov 2019 om 08:52
      Roemeratoe is nog lang niet constant genoeg heeft VAAK maar één goede eerste helft en zakt dan weg !
    Net als de rest van het elftal dus zo bijzonder is dat niet.
  • 13 Nov 2019 om 09:58
    Voor mij is Roemeratoe de verrassing van dit jaar. Dit gaat een grote speler worden. Voert zienswijze van wijlen Cruijff perfect uit, de bal is altijd sneller dan de man. Prachtig om te zien hoe vaak hij op de goede plek staat, bal afpakt en supersnel en met overzicht weer doorspeelt. Gauw vastleggen.
  • 13 Nov 2019 om 09:46
    De speler Roemeratoe speelt al een paar weken goede wedstrijden. Hij is nagenoeg bijna altijd aanspeelbaar probeert het balletje naar voren te spelen. En speelt de juiste kleur aan. En heeft het minste balverlies Hij kan nog veel beter en moet in balbezit wat hoger aanspeelbaar zijn en worden en de aanval meer ondersteuning bieden.
  • 13 Nov 2019 om 09:44
    • Quote van 13 Nov 2019 om 08:44
      Pffff, Ja Die... jij gaat de laatste tijd weer helemaal los he. Veel reacties die kritisch zijn of waar je het niet mee eens bent worden meteen geschoffeerd. Je kunt ook zeggen: ‘Geef het even de tijd’ of ‘ik ben het niet met je eens’. Praat je in het dagelijks leven ook zo met mensen? Ik hoop het niet... zo ja, tijd voor verandering.
    Nou als dit losgaan is wat jou betreft dan kom je waarschijnlijk van een andere planeet ofzo. Gelul zeggen is dat losgaan? Nou bij deze ie bint niet wijs. Als je dit losgaan vind.
  • 13 Nov 2019 om 09:40
    • Quote van 13 Nov 2019 om 08:44
      Pffff, Ja Die... jij gaat de laatste tijd weer helemaal los he. Veel reacties die kritisch zijn of waar je het niet mee eens bent worden meteen geschoffeerd. Je kunt ook zeggen: ‘Geef het even de tijd’ of ‘ik ben het niet met je eens’. Praat je in het dagelijks leven ook zo met mensen? Ik hoop het niet... zo ja, tijd voor verandering.
    Helemaal los gaan?
    Over overdrijven gesproken, of probeer je te provoceren zodat je kan zeggen, zie ....?
  • 13 Nov 2019 om 08:52
    Roemeratoe is nog lang niet constant genoeg heeft VAAK maar één goede eerste helft en zakt dan weg !
  • 13 Nov 2019 om 08:44
    Pffff, Ja Die... jij gaat de laatste tijd weer helemaal los he. Veel reacties die kritisch zijn of waar je het niet mee eens bent worden meteen geschoffeerd. Je kunt ook zeggen: ‘Geef het even de tijd’ of ‘ik ben het niet met je eens’. Praat je in het dagelijks leven ook zo met mensen? Ik hoop het niet... zo ja, tijd voor verandering.
  • 13 Nov 2019 om 08:20
    • Quote van 13 Nov 2019 om 08:12
      Gaat Ted zijn Contract nog verlengen of laat hij weer een jeugdspeler vertrekken zodat hij weer een Spanjaard, Georgiër, Albanees of Aziaat kan binnenhalen
    Wat lul je nou weer man? Denk je werkelijk dat hij elke week in de basis staat om hem te laten gaan? Beetje overdreven domme reactie.
  • 13 Nov 2019 om 08:12
    Gaat Ted zijn Contract nog verlengen of laat hij weer een jeugdspeler vertrekken zodat hij weer een Spanjaard, Georgiër, Albanees of Aziaat kan binnenhalen
zaterdag 14 december 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›