Brama goudeerlijk: ''Ik zou deze wedstrijd niet gaan terugkijken'' Brama kritisch: ''Dit is het hoogst haalbare'' FC Twente speelt gelijk in saai duel in Den Haag MATCHDAY | Garcia kiest wederom voor Brama en Nakamura 'Opstelling FC Twente bekend: Espinosa begint opnieuw op de bank'

Van Leeuwen: ''Ik benadruk altijd dat dit mijn mening is''

( 84 reacties)
Van Leeuwen: ''Ik benadruk altijd dat dit mijn mening is''

Ted van Leeuwen keerde vorig jaar terug bij FC Twente. Mede dankzij zijn aankoopbeleid keerden de Tukkers terug in de Eredivisie. Van Leeuwen krijgt veel lof en wordt daar ongemakkelijk van.

"De beste technisch directeur van Nederland? Daar bestaan geen objectieve criteria voor", reageert hij in gesprek met ELF Voetbal Magazine. "Het is geen honderd meter sprint. In het voetbal draait alles om de driehoek tijd, plaats, omstandigheid. Met zulke opmerkingen kan ik dus helemaal niks. Maar het is in ieder geval beter dan wanneer ze slecht of niet over je spreken. Dat wel."

Van Leeuwen weet wel wat er van een goede technisch directeur gevraagd wordt. "Je kunt het uren over voetbal hebben, uiteindelijk komt het op één ding neer: het hebben van goede spelers. Dan komen we bij de oeroude discussie: wat is een goede speler?"

"Daarover bestaat geen waarheid", meent Van Leeuwen. "Ik neem ook weleens afscheid van een speler met de mededeling dat ik hem niet goed genoeg vind, maar benadruk altijd dat dit mijn mening is. Geen feit."

De technisch directeur beschikt in ieder geval over een groot netwerk. "Maar je moet je blijven bewijzen, want succes is maar één vinger lang. Een groot netwerk hebben betekent dat je er iets vanaf moet weten. Anders kom je niet met de juiste mensen in contact of verdampen die contacten. Het scheelt als je zelf overal komt en tegen een zaakwaarnemer kunt zeggen waarom je het ergens niet mee eens bent."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 17 Nov 2019 om 15:15
    • Quote van 17 Nov 2019 om 14:26
      Zolang de supporters blijven komen en bier/beenham consumeren is er niets aan het handje......:-) We doen niets onder aan PSV en Feyenoord. Stadion kan zo naar 42.000 uitgebreid worden. Nu alleen nog een paar voetballers die het hier in Twente mooi vinden en goed kunnen voetballen.
    wie heeft er voor gezorgd dat we zon stadion en zoveel supporters hebben ?
  • 17 Nov 2019 om 15:15
    Fuck de beenham boerenkool met spekjes dat ist Scorpio
  • 17 Nov 2019 om 14:26
    • Quote van 17 Nov 2019 om 13:48
      Dus had Scorpio69 gelijk.... :-)
    Zolang de supporters blijven komen en bier/beenham consumeren is er niets aan het handje......:-) We doen niets onder aan PSV en Feyenoord. Stadion kan zo naar 42.000 uitgebreid worden. Nu alleen nog een paar voetballers die het hier in Twente mooi vinden en goed kunnen voetballen.
  • 17 Nov 2019 om 13:55
    • Quote van 17 Nov 2019 om 13:48
      Dus had Scorpio69 gelijk.... :-)
    In zekere zin ja....dan was er nu niets meer te 'zeiken' geweest.
  • 17 Nov 2019 om 13:53
    • Quote van 17 Nov 2019 om 11:24
      Jij hebt in een ander topic wel degelijk vermeld dat dat doelpunt een fout van Brama was, terwijl diverse mensen hier melden dat het de fout van Bijen en Schenk was.
    Dat is niet waar kerel, dat waren anderen. Het was voor de zoveelste keer Schenk zijn fout in mijn opinie.

    Bekijk de samenvatting nog maar eens, dan zie je dat het Schenk zijn fout was omdat hij zijn man vanuit zijn rug weg liet lopen. ;)
  • 17 Nov 2019 om 13:48
    • Quote van 17 Nov 2019 om 11:20
      Met Munsterman en/of Aldo aan het roer was de club nu failliet geweest Scorpio.....
    Dus had Scorpio69 gelijk.... :-)
  • 17 Nov 2019 om 12:25
    • Quote van 17 Nov 2019 om 11:55
      Goed en fout bestaat niet.
      Het is een proces!
    Haha leg dat ff uit aan TC, die zij dat het Brama zijn fout was;-))
  • 17 Nov 2019 om 11:55
    • Quote van 17 Nov 2019 om 11:24
      Jij hebt in een ander topic wel degelijk vermeld dat dat doelpunt een fout van Brama was, terwijl diverse mensen hier melden dat het de fout van Bijen en Schenk was.
    Goed en fout bestaat niet.
    Het is een proces!
  • 17 Nov 2019 om 11:24
    • Quote van 17 Nov 2019 om 11:14
      Ik ben met je eens dat knapen zoals Ratjetoe de toekomst zijn, maar ik weet ook dat je juist dit seizoen een beroep moet doen op Brama als het op handhaving aankomt. Ik zeg nergens dat Gracia een prutser is, dat maak jij er van. Ik zeg wel dat Gracia fouten maakt...opzichtige fouten. Dat is echter normaal voor een beginnende trainer, maar mag je hem daar dan niet op wijzen?


      Brama was geen schuld aan het tegendoelpunt van Zwolle, dat was de fout van Schenk aangezien Brama met de rug naar de bal stond toen de voorzet kwam. Schenk liet daarop zijn man uit zijn rug weglopen. Qua lijfsbehoud staan we er inderdaad goed voor, en daar ben ik content mee. Het is echter wel billenknijpen...of vind jij van niet? Ik zeik niet, maar negeer dus de fouten van Gracia niet zoals Brama op de 8 positie zetten....wetende dat Brama niet op deze positie uit de voeten kan. Brama is de stofzuiger op het middenveld....dat was hij altijd al, zo ook in het kampioensjaar naast Theo.


      Maak daar als trainer dan gebruik van, en maak Brama niet kapot omdat je als beginnende trainer denkt dat je Brama nog wel even om kunt scholen tot een aanvallende middenvelder.


      Dus nogmaals...ik ben blij met Gracia omdat hij risico in het spel durft te leggen, maar hij moet er niet in doorslaan. Dat is hoe ik over Gracia denk. ;)
    Jij hebt in een ander topic wel degelijk vermeld dat dat doelpunt een fout van Brama was, terwijl diverse mensen hier melden dat het de fout van Bijen en Schenk was.
  • 17 Nov 2019 om 11:20
    • Quote van 17 Nov 2019 om 10:21
      Was Munsterman er nog maar. Dan hadden we deze ellende niet gehad en was Brama en Roemarroe niet de discussie van de dag geweest.
    Met Munsterman en/of Aldo aan het roer was de club nu failliet geweest Scorpio.....
  • 17 Nov 2019 om 11:17
    • Quote van 17 Nov 2019 om 10:41
      Ik denk dat TC denkt dat niemand info heeft, hij denk dat hij nu het orakel is man man hij het zijn gang maar:-))
    Iedereen heeft info kerel. Net zoals ik eerder al meldde dat Tedjen op zoek is naar defensieve versterkingen. Messi weet echter niet of ik wel of niet trainingen bezoek. In dat opzicht zei ik dus tegen hem dat hij helemaal niets weet.
  • 17 Nov 2019 om 11:14
    • Quote van 17 Nov 2019 om 08:18
      Heb eingelijk geen zin op jou te reageren maar goed, dat Brama niet op zijn plek staat is kloten voor deze cultheld,maar vind het volkomen terecht Roemoerato laat een zeer steigende de lijn zien, en ik kan het juist respecteren dat een trainer dat durft, om Brama te passeren. En dat hij Brama af en toe gebruikt op 8 dan heeft Wout dat maar te aanvaarden klaar!!! Andere jongens spelen ook op andere plekken, dat is het voetbal tegenwoordig. Dus nee GG is niet imbeciel, maar ook geen meeloper, want hij durft impopulaire dingen te doen, en in dit geval volkomen terecht.Want met alle respect Brama kan het bijna ook niet meer belopen, en jij was het toch die Brama de schuld gaf van dat tegendoelpunt tegen Zwolle? Maar jij valt me gewoon vies tegen omdat eerst alles bij GG goed en beter was, nu staan we er wat lijfsbehoud goed voor, en dan begin je hem nu al af te zeiken? Nee dan heb je weinig ruggegraat, ik heb ook wel eens dat ik denk GG die dit eens of doe dat eens zo, maar ik heb geen reden om nu aan hem te twijfelen. En dat je nu zo intiem bent met Bam toont wel aan hoe je in elkaar zit. Bah bah
    Ik ben met je eens dat knapen zoals Ratjetoe de toekomst zijn, maar ik weet ook dat je juist dit seizoen een beroep moet doen op Brama als het op handhaving aankomt. Ik zeg nergens dat Gracia een prutser is, dat maak jij er van. Ik zeg wel dat Gracia fouten maakt...opzichtige fouten. Dat is echter normaal voor een beginnende trainer, maar mag je hem daar dan niet op wijzen?


    Brama was geen schuld aan het tegendoelpunt van Zwolle, dat was de fout van Schenk aangezien Brama met de rug naar de bal stond toen de voorzet kwam. Schenk liet daarop zijn man uit zijn rug weglopen. Qua lijfsbehoud staan we er inderdaad goed voor, en daar ben ik content mee. Het is echter wel billenknijpen...of vind jij van niet? Ik zeik niet, maar negeer dus de fouten van Gracia niet zoals Brama op de 8 positie zetten....wetende dat Brama niet op deze positie uit de voeten kan. Brama is de stofzuiger op het middenveld....dat was hij altijd al, zo ook in het kampioensjaar naast Theo.


    Maak daar als trainer dan gebruik van, en maak Brama niet kapot omdat je als beginnende trainer denkt dat je Brama nog wel even om kunt scholen tot een aanvallende middenvelder.


    Dus nogmaals...ik ben blij met Gracia omdat hij risico in het spel durft te leggen, maar hij moet er niet in doorslaan. Dat is hoe ik over Gracia denk. ;)
  • 17 Nov 2019 om 10:41
    • Quote van 17 Nov 2019 om 10:36
      Ik weet en heb meer info dan jij denkt.
    Ik denk dat TC denkt dat niemand info heeft, hij denk dat hij nu het orakel is man man hij het zijn gang maar:-))
  • 17 Nov 2019 om 10:36
    • Quote van 17 Nov 2019 om 01:32
      Jij weet helemaal geen reet Messi....zero. :)
    Ik weet en heb meer info dan jij denkt.
  • 17 Nov 2019 om 10:21
    • Quote van 17 Nov 2019 om 10:20
      Daar is het ook wel weer voor. Hier hetzelfde. Met spekjes natuurlijk!
    Heeeerlijk..........:-)
  • 17 Nov 2019 om 10:21
    • Quote van 17 Nov 2019 om 08:18
      Heb eingelijk geen zin op jou te reageren maar goed, dat Brama niet op zijn plek staat is kloten voor deze cultheld,maar vind het volkomen terecht Roemoerato laat een zeer steigende de lijn zien, en ik kan het juist respecteren dat een trainer dat durft, om Brama te passeren. En dat hij Brama af en toe gebruikt op 8 dan heeft Wout dat maar te aanvaarden klaar!!! Andere jongens spelen ook op andere plekken, dat is het voetbal tegenwoordig. Dus nee GG is niet imbeciel, maar ook geen meeloper, want hij durft impopulaire dingen te doen, en in dit geval volkomen terecht.Want met alle respect Brama kan het bijna ook niet meer belopen, en jij was het toch die Brama de schuld gaf van dat tegendoelpunt tegen Zwolle? Maar jij valt me gewoon vies tegen omdat eerst alles bij GG goed en beter was, nu staan we er wat lijfsbehoud goed voor, en dan begin je hem nu al af te zeiken? Nee dan heb je weinig ruggegraat, ik heb ook wel eens dat ik denk GG die dit eens of doe dat eens zo, maar ik heb geen reden om nu aan hem te twijfelen. En dat je nu zo intiem bent met Bam toont wel aan hoe je in elkaar zit. Bah bah
    Was Munsterman er nog maar. Dan hadden we deze ellende niet gehad en was Brama en Roemarroe niet de discussie van de dag geweest.
  • 17 Nov 2019 om 10:20
    • Quote van 17 Nov 2019 om 10:18
      Het is weer komkommertijd?
      Ik eet vandaag stampot boerenkool met rookworst en spekjes.
    Daar is het ook wel weer voor. Hier hetzelfde. Met spekjes natuurlijk!
  • 17 Nov 2019 om 10:18
    Het is weer komkommertijd?
    Ik eet vandaag stampot boerenkool met rookworst en spekjes.
  • 17 Nov 2019 om 08:18
    • Quote van 17 Nov 2019 om 01:31
      Geef nou eens gewoon antwoord kerel, en toon je in schrift een echte vent.


      Is Gracia imbeciel of wilde hij Brama opzettelijk te kakken zetten toen hij hem op 8 zette?
    Heb eingelijk geen zin op jou te reageren maar goed, dat Brama niet op zijn plek staat is kloten voor deze cultheld,maar vind het volkomen terecht Roemoerato laat een zeer steigende de lijn zien, en ik kan het juist respecteren dat een trainer dat durft, om Brama te passeren. En dat hij Brama af en toe gebruikt op 8 dan heeft Wout dat maar te aanvaarden klaar!!! Andere jongens spelen ook op andere plekken, dat is het voetbal tegenwoordig. Dus nee GG is niet imbeciel, maar ook geen meeloper, want hij durft impopulaire dingen te doen, en in dit geval volkomen terecht.Want met alle respect Brama kan het bijna ook niet meer belopen, en jij was het toch die Brama de schuld gaf van dat tegendoelpunt tegen Zwolle? Maar jij valt me gewoon vies tegen omdat eerst alles bij GG goed en beter was, nu staan we er wat lijfsbehoud goed voor, en dan begin je hem nu al af te zeiken? Nee dan heb je weinig ruggegraat, ik heb ook wel eens dat ik denk GG die dit eens of doe dat eens zo, maar ik heb geen reden om nu aan hem te twijfelen. En dat je nu zo intiem bent met Bam toont wel aan hoe je in elkaar zit. Bah bah
  • 17 Nov 2019 om 07:59
    • Quote van 16 Nov 2019 om 20:19
      Jij bent een heteroseksuele struisvogel die zich homofiel voordoet. Kop in 't zand steken, bips omhoog, en je gewillig van achter laten naaien omdat dit de enige manier is waarop je gelijk kunt halen, ook al moet je er onder lijden, je in de naarste situaties wringen.

      Het is een publiek geheim dat Ja Die het IQ van een cactus heeft, en de zelfcontrole van een doorgesnoven hofnar met tourettes syndroom. Verstand van voetbal, dat heeft dan weer iedereen, behalve jij. Hou het aub bij LOI-onderwijs in financiën, want jij komt nog dommer over dan Ja Die als je het over voetbal hebt. Ik durf te wedden dat jij nog nooit een bal hebt getrapt en vroeger, tot je 18de, op korfbal hebt gezeten.
    Jouw taalgebruik bevestigt de inhoud van jouw post.
  • 17 Nov 2019 om 01:32
    • Quote van 17 Nov 2019 om 00:14
      Hij komt ook niet meer op die zogenaamde training :)
    Jij weet helemaal geen reet Messi....zero. :)
  • 17 Nov 2019 om 01:31
    • Quote van 17 Nov 2019 om 00:11
      Jij bent echt een huichelaar, ik weet nog hoe je in het begin over GG praatte, niks anders dan positief en ook over Ted niks anders dan positief. Weet je hoe ze zulke mensen als jou noemen? Huichelaars bah bah
    Geef nou eens gewoon antwoord kerel, en toon je in schrift een echte vent.


    Is Gracia imbeciel of wilde hij Brama opzettelijk te kakken zetten toen hij hem op 8 zette?
  • 17 Nov 2019 om 01:30
    • Quote van 16 Nov 2019 om 23:53
      Je bent een grote huichelaar TC , lul maar lekker mee hè, zo als de wind waait , waait TC. Maar zal dit plusje van je onthouden huichelaar!!!!! Bah bah
    Ik moet lachen om de opmerking betreffende brilsmurf:

    "Jij bent een heteroseksuele struisvogel die zich homofiel voordoet. Kop in 't zand steken, bips omhoog, en je gewillig van achter laten naaien omdat dit de enige manier is waarop je gelijk kunt halen, ook al moet je er onder lijden, je in de naarste situaties wringen."


    #Doesrustig vent. Niet alles heeft betrekking op jou...ook al vlieg je overal bovenop. ;)
  • 17 Nov 2019 om 00:19
    • Quote van 16 Nov 2019 om 17:33
      Ja en jij vind het zeker een schande dat hij zowel Bijen heeft gepasseerd en dat hij Brama heeft gepaseerd, nou die Buskets doet het veel beter als bijen, en ook Roemoerato doet het goed, en met alles respect voor Brama maar hij kan het allemaal niet meer belopen. En spelers als Aitor, Espinosa, Zekninhi , of Nakumara, zijn spelers die iets extra's hebben, ook Selahi heeft dat dus logisch dat die er in staan.
    Jongens maak je niet zo druk. Voor de 6 positie hebben we op dit moment gewoon 2 toppers, Roemeratoe en Brama. Die kan je beiden opstellen, dat is om het even. Beide subtop niveau. Voor Espinoza zijn plek hebben we enkel Espinoza en dat is van het niveau onderkant eredivisie. Erg jammer omdat dat zorgt dat we tegenstanders moeilijk kapot spelen en moeilijk tot kansen komen. In de winterstop hopelijk wat spelers slijten en een goede creatieve middenvelder erbij. Lukt dat niet dan word het gewoon een plekkie of 10a12.
  • 17 Nov 2019 om 00:15
    • Quote van 17 Nov 2019 om 00:14
      Hij komt ook niet meer op die zogenaamde training :)
    Nee ook niet, het is een huichelaar bah bah bah echt om te kotsen.
  • 17 Nov 2019 om 00:14
    • Quote van 16 Nov 2019 om 20:19
      Jij bent een heteroseksuele struisvogel die zich homofiel voordoet. Kop in 't zand steken, bips omhoog, en je gewillig van achter laten naaien omdat dit de enige manier is waarop je gelijk kunt halen, ook al moet je er onder lijden, je in de naarste situaties wringen.

      Het is een publiek geheim dat Ja Die het IQ van een cactus heeft, en de zelfcontrole van een doorgesnoven hofnar met tourettes syndroom. Verstand van voetbal, dat heeft dan weer iedereen, behalve jij. Hou het aub bij LOI-onderwijs in financiën, want jij komt nog dommer over dan Ja Die als je het over voetbal hebt. Ik durf te wedden dat jij nog nooit een bal hebt getrapt en vroeger, tot je 18de, op korfbal hebt gezeten.
    En jij bent dus een kontebonker hè? Nou ben ik liever hetro hoor vies ventje. Maar op mijn vorige reactie, wees nou eens een kerel en kom, dan regelen wij het voor eens en voor altijd man. Want alleen hier praatjes kom je niet verder mee, is zo laf.
  • 17 Nov 2019 om 00:14
    • Quote van 17 Nov 2019 om 00:11
      Jij bent echt een huichelaar, ik weet nog hoe je in het begin over GG praatte, niks anders dan positief en ook over Ted niks anders dan positief. Weet je hoe ze zulke mensen als jou noemen? Huichelaars bah bah
    Hij komt ook niet meer op die zogenaamde training :)
  • 17 Nov 2019 om 00:11
    • Quote van 16 Nov 2019 om 21:53
      Als opvulling misschien.....om de folders te bezorgen?


      Maar geef nou eens een eerlijk antwoord op mijn stelling:


      Het gaat erom dat Gracia soms van het padje raakt. Brama op 8, terwijl heel Nederland weet dat hij een pure 6 is? Wanneer je denkt dat Brama daar van waarde kan zijn, dan ben een imbeciel...of dan is het een kwestie van opzettelijk pesten en Brama op zijn bek willen laten gaan.


      Waarom besloot Gracia Brama op 8 te zetten.....is hij een imbeciel of deed hij het om Brama opzettelijk een hak te zetten?
    Jij bent echt een huichelaar, ik weet nog hoe je in het begin over GG praatte, niks anders dan positief en ook over Ted niks anders dan positief. Weet je hoe ze zulke mensen als jou noemen? Huichelaars bah bah
  • 16 Nov 2019 om 23:53
    • Quote van 16 Nov 2019 om 21:54
      Hahahahaha

      +1
    Je bent een grote huichelaar TC , lul maar lekker mee hè, zo als de wind waait , waait TC. Maar zal dit plusje van je onthouden huichelaar!!!!! Bah bah
  • 16 Nov 2019 om 23:52
    • Quote van 16 Nov 2019 om 20:19
      Jij bent een heteroseksuele struisvogel die zich homofiel voordoet. Kop in 't zand steken, bips omhoog, en je gewillig van achter laten naaien omdat dit de enige manier is waarop je gelijk kunt halen, ook al moet je er onder lijden, je in de naarste situaties wringen.

      Het is een publiek geheim dat Ja Die het IQ van een cactus heeft, en de zelfcontrole van een doorgesnoven hofnar met tourettes syndroom. Verstand van voetbal, dat heeft dan weer iedereen, behalve jij. Hou het aub bij LOI-onderwijs in financiën, want jij komt nog dommer over dan Ja Die als je het over voetbal hebt. Ik durf te wedden dat jij nog nooit een bal hebt getrapt en vroeger, tot je 18de, op korfbal hebt gezeten.
    Je moet je smoel the is houden om altijd dat snuiven erbij te halen zielig figuur dat je bent. Jij blijft ook maar die zielige praatjesmaker die nog steeds de kloten niet heeft om dit geouwehoer een keer als kerels op te lossen. Bah want jij blijft mij maar irriteren hè walgelijk figuur toon je ballen spreek een keer af kunnen we dit voor eens en altijd oplossen.
  • 16 Nov 2019 om 22:43
    • Quote van 16 Nov 2019 om 21:53
      Als opvulling misschien.....om de folders te bezorgen?


      Maar geef nou eens een eerlijk antwoord op mijn stelling:


      Het gaat erom dat Gracia soms van het padje raakt. Brama op 8, terwijl heel Nederland weet dat hij een pure 6 is? Wanneer je denkt dat Brama daar van waarde kan zijn, dan ben een imbeciel...of dan is het een kwestie van opzettelijk pesten en Brama op zijn bek willen laten gaan.


      Waarom besloot Gracia Brama op 8 te zetten.....is hij een imbeciel of deed hij het om Brama opzettelijk een hak te zetten?
    We hebben het niet over Brama......poasei!
  • 16 Nov 2019 om 21:54
    • Quote van 16 Nov 2019 om 20:19
      Jij bent een heteroseksuele struisvogel die zich homofiel voordoet. Kop in 't zand steken, bips omhoog, en je gewillig van achter laten naaien omdat dit de enige manier is waarop je gelijk kunt halen, ook al moet je er onder lijden, je in de naarste situaties wringen.

      Het is een publiek geheim dat Ja Die het IQ van een cactus heeft, en de zelfcontrole van een doorgesnoven hofnar met tourettes syndroom. Verstand van voetbal, dat heeft dan weer iedereen, behalve jij. Hou het aub bij LOI-onderwijs in financiën, want jij komt nog dommer over dan Ja Die als je het over voetbal hebt. Ik durf te wedden dat jij nog nooit een bal hebt getrapt en vroeger, tot je 18de, op korfbal hebt gezeten.
    Hahahahaha

    +1
  • 16 Nov 2019 om 21:53
    • Quote van 16 Nov 2019 om 19:27
      Kerel hou op man, je hebt spelers als Espinosa gewoon nodig.
    Als opvulling misschien.....om de folders te bezorgen?


    Maar geef nou eens een eerlijk antwoord op mijn stelling:


    Het gaat erom dat Gracia soms van het padje raakt. Brama op 8, terwijl heel Nederland weet dat hij een pure 6 is? Wanneer je denkt dat Brama daar van waarde kan zijn, dan ben een imbeciel...of dan is het een kwestie van opzettelijk pesten en Brama op zijn bek willen laten gaan.


    Waarom besloot Gracia Brama op 8 te zetten.....is hij een imbeciel of deed hij het om Brama opzettelijk een hak te zetten?
  • 16 Nov 2019 om 20:19
    • Quote van 16 Nov 2019 om 00:49
      Zou je misschien uit willen leggen waarom Ja Die "dom" is en "er geen verstand" van heeft?
    Jij bent een heteroseksuele struisvogel die zich homofiel voordoet. Kop in 't zand steken, bips omhoog, en je gewillig van achter laten naaien omdat dit de enige manier is waarop je gelijk kunt halen, ook al moet je er onder lijden, je in de naarste situaties wringen.

    Het is een publiek geheim dat Ja Die het IQ van een cactus heeft, en de zelfcontrole van een doorgesnoven hofnar met tourettes syndroom. Verstand van voetbal, dat heeft dan weer iedereen, behalve jij. Hou het aub bij LOI-onderwijs in financiën, want jij komt nog dommer over dan Ja Die als je het over voetbal hebt. Ik durf te wedden dat jij nog nooit een bal hebt getrapt en vroeger, tot je 18de, op korfbal hebt gezeten.
  • 16 Nov 2019 om 19:27
    • Quote van 16 Nov 2019 om 18:58
      Het kan verdedigend beter? Waarom denk je dat Barca hem verhuurt op zijn 27e? Hij heeft een mentaal probleem. Hij is verdedigend erg lui.....
    Kerel hou op man, je hebt spelers als Espinosa gewoon nodig.
  • 16 Nov 2019 om 19:02
    • Quote van 16 Nov 2019 om 17:33
      Ja en jij vind het zeker een schande dat hij zowel Bijen heeft gepasseerd en dat hij Brama heeft gepaseerd, nou die Buskets doet het veel beter als bijen, en ook Roemoerato doet het goed, en met alles respect voor Brama maar hij kan het allemaal niet meer belopen. En spelers als Aitor, Espinosa, Zekninhi , of Nakumara, zijn spelers die iets extra's hebben, ook Selahi heeft dat dus logisch dat die er in staan.
    Het gaat erom dat Gracia soms van het padje raakt. Brama op 8, terwijl heel Nederland weet dat hij een pure 6 is? Wanneer je denkt dat Brama daar van waarde kan zijn, dan ben een imbeciel...of dan is het een kwestie van opzettelijk pesten en Brama op zijn bek willen laten gaan.


    Kies jij maar waarom Gracia besloot om Brama op 8 te zetten.


    Maar goed, ik vind het jammer dat je niet meer geheel objectief naar Gracia kunt kijken......
  • 16 Nov 2019 om 18:58
    • Quote van 16 Nov 2019 om 17:29
      Heb jij wel gezien bij hoeveel doelpunten hij direct of indirect betrokken was? Dus jij wilt de enige speler met een goede steekpass eruit halen? Het kan verdedigend wat beter maar je moet zo een speler gewoon laten staan. Wat wil je dan alleen maar dravers?
    Het kan verdedigend beter? Waarom denk je dat Barca hem verhuurt op zijn 27e? Hij heeft een mentaal probleem. Hij is verdedigend erg lui.....
  • 16 Nov 2019 om 18:56
    • Quote van 16 Nov 2019 om 17:29
      Je praat wederom stront......erg knap in elke zin staan onjuistheden. Maargoed jij bent dan ook gepikeerd dat jouw vriendje Petra TERECHT aan de zijlijn moet toekijken. Gelukkig heeft Gracia daar ingegrepen en laat hij voorals nog één van de beste spelers gewoon staan. Juist ja....Espinosa! Zonder hem geen enkele inspiratie en creativiteit in het veld. Speelt de laatste weken inderdaad iets minder maar voor als nog geen enkele reden om hem te slachtofferen. En dat je Nakamura oppert om hem te vervangen is compleet belachelijk. Totaal andere speler, andere positie en bovenal veel minder kwaliteit. De Jap moet nog ff groeien en is op dit moment nog geen vaste kracht/waarde.
    Ik praat misschien stront Berry, maar jij bent stront. Espinosa speelt al maanden kut. Dat dat jou niet aanstaat, dat is jouw probleem. Het is gewoon de waarheid......


    Het functioneren van Espinosa staat totaal los van Peetken....totaal andere speler namelijk.


    Daar laat ik het verder bij. ;)
  • 16 Nov 2019 om 17:37
    • Quote van 16 Nov 2019 om 17:29
      Heb jij wel gezien bij hoeveel doelpunten hij direct of indirect betrokken was? Dus jij wilt de enige speler met een goede steekpass eruit halen? Het kan verdedigend wat beter maar je moet zo een speler gewoon laten staan. Wat wil je dan alleen maar dravers?
    Tsja, sommige supporters begrijpen nog niet zo goed dat het op dit moment geen schande is voor FcT om van de top 8 te verliezen.... Tegen de rest heb je de creativiteit hard nodig om de wedstrijden winnend af te sluiten... Gewoon laten staan dus....
  • 16 Nov 2019 om 17:33
    • Quote van 16 Nov 2019 om 10:16
      Boschker's aanwezigheid is inderdaad een lachertje en valt onder liefdadigheid....


      Gracia's voorkeur is duidelijk BAM.....Spanjaarden in de basis....no matter what. Brama op 8? Ach, dat is gewoon een pesterijtje geweest van Gracia. Woutje even lekker een pootje lichten zodat hij op zijn bek gaat....evenals Espinosa laten staan terwijl hij nu al maandenlang geen fuck doet voor het team. Maakt veel kilometers, maar ook defensief? Nee dus. Dan vwb het gebruiken van de jeugd. Ook lachwekkend, evenals het weg laten kwijnen van Berggreen. Nee Haris moet in de spits volgens Gracia omdat Espinosa moet spelen.....evenals Aitor.
    Ja en jij vind het zeker een schande dat hij zowel Bijen heeft gepasseerd en dat hij Brama heeft gepaseerd, nou die Buskets doet het veel beter als bijen, en ook Roemoerato doet het goed, en met alles respect voor Brama maar hij kan het allemaal niet meer belopen. En spelers als Aitor, Espinosa, Zekninhi , of Nakumara, zijn spelers die iets extra's hebben, ook Selahi heeft dat dus logisch dat die er in staan.
  • 16 Nov 2019 om 17:29
    • Quote van 16 Nov 2019 om 11:55
      Waarom staat Espinosa erin....wetende dat hij defensief geen fuck doet? Voor de creativiteit en assist...die maar heel schaars is? Is Keito bijvoorbeeld ziek of zoveel slechter?


      Met name Espinosa wordt enorm overschat.....veel groter gemaakt door sommigen dan hij is, maar weet je COTE....en niet verder vertellen!


      Espinosa is geen Lionel Messi of Christiano Ronaldo. Hij is een beetje vergelijkbaar met Assaidi. Veel kilometers en leuke acties, maar het toegevoegde rendement is nog geen 10%.
    Je praat wederom stront......erg knap in elke zin staan onjuistheden. Maargoed jij bent dan ook gepikeerd dat jouw vriendje Petra TERECHT aan de zijlijn moet toekijken. Gelukkig heeft Gracia daar ingegrepen en laat hij voorals nog één van de beste spelers gewoon staan. Juist ja....Espinosa! Zonder hem geen enkele inspiratie en creativiteit in het veld. Speelt de laatste weken inderdaad iets minder maar voor als nog geen enkele reden om hem te slachtofferen. En dat je Nakamura oppert om hem te vervangen is compleet belachelijk. Totaal andere speler, andere positie en bovenal veel minder kwaliteit. De Jap moet nog ff groeien en is op dit moment nog geen vaste kracht/waarde.
  • 16 Nov 2019 om 17:29
    • Quote van 16 Nov 2019 om 11:55
      Waarom staat Espinosa erin....wetende dat hij defensief geen fuck doet? Voor de creativiteit en assist...die maar heel schaars is? Is Keito bijvoorbeeld ziek of zoveel slechter?


      Met name Espinosa wordt enorm overschat.....veel groter gemaakt door sommigen dan hij is, maar weet je COTE....en niet verder vertellen!


      Espinosa is geen Lionel Messi of Christiano Ronaldo. Hij is een beetje vergelijkbaar met Assaidi. Veel kilometers en leuke acties, maar het toegevoegde rendement is nog geen 10%.
    Heb jij wel gezien bij hoeveel doelpunten hij direct of indirect betrokken was? Dus jij wilt de enige speler met een goede steekpass eruit halen? Het kan verdedigend wat beter maar je moet zo een speler gewoon laten staan. Wat wil je dan alleen maar dravers?
  • 16 Nov 2019 om 15:53
    • Quote van 16 Nov 2019 om 11:31
      Ans heeft altijd vooroordelen als je niet in zijn straatje loopt, en dom dat mag hij zeggen. Maar op vele vlakken veel slimmer dan hem. Beetje reactie van iemand die zich boven anderen voelt staan, maar totaal geen kloten heeft.
    Ik vroeg het me gewoon af omdat het m.i. correct was dat TvL op dat moment, dus voor de formele goedkeuring van het extra budget groot € 1,5 Mio de handen "gebonden" waren, hij dus niet meer transfers kon/mocht aangaan..... Toendertijd heb ik wel gemeld dat het allemaal door zou gaan, maar het was toen nog niet geformaliseerd. Kort en goed, er was m.i. niet veel fout aan jouw post. Blijkbaar is ANS niet in staat geweest om te reageren....
  • 16 Nov 2019 om 11:55
    • Quote van 16 Nov 2019 om 10:23
      Die García is ook niet gek hoor, Espinosa en Aitor staan er niet zonder reden in... Betere spelers als Aitor heb je echt niet, en in wedstrijden als tegen PEC kun je Espinosa prima gebruiken. Denk dat deze 2 spelers heel erg onderschat worden!
    Waarom staat Espinosa erin....wetende dat hij defensief geen fuck doet? Voor de creativiteit en assist...die maar heel schaars is? Is Keito bijvoorbeeld ziek of zoveel slechter?


    Met name Espinosa wordt enorm overschat.....veel groter gemaakt door sommigen dan hij is, maar weet je COTE....en niet verder vertellen!


    Espinosa is geen Lionel Messi of Christiano Ronaldo. Hij is een beetje vergelijkbaar met Assaidi. Veel kilometers en leuke acties, maar het toegevoegde rendement is nog geen 10%.
  • 16 Nov 2019 om 11:31
    • Quote van 16 Nov 2019 om 00:49
      Zou je misschien uit willen leggen waarom Ja Die "dom" is en "er geen verstand" van heeft?
    Ans heeft altijd vooroordelen als je niet in zijn straatje loopt, en dom dat mag hij zeggen. Maar op vele vlakken veel slimmer dan hem. Beetje reactie van iemand die zich boven anderen voelt staan, maar totaal geen kloten heeft.
  • 16 Nov 2019 om 11:28
    • Quote van 16 Nov 2019 om 00:57
      @Ja Die: goed bezig man/vrouw. Ik hou van jou loyaliteit en vertrouwen. Een waardevolle eigenschap. Zeiken is heerlijk maar danwel op heracles, ajax of de scheidsrechter, of hooguit op beslissingen maar niet op het individu. Ook ik realiseer mij dat ons vertrouwen voorheen is beschaamd maar dat is geen reden om te verzuren. Laten we genieten van de succesjes die er wel degelijk zijn. Een volgend ontslag van de technische staf is voor mij als fervent twentefan onbespreekbaar.
    1+
  • 16 Nov 2019 om 11:27
    • Quote van 16 Nov 2019 om 10:22
      Waarom al deze negativiteit? O ja hoor, er is weer iets niet goed aan Ted, en als die weg is, gaan we hem natuurlijk opeens missen. Kijk naar wat hij de afgelopen 2 jaar heeft gedaan, zijn aankopen zijn kampioen geworden en zijn aankopen staan nu weer 11e in de Eredivisie. In García heb ik ook nog wel vertrouwen, we doen het nog slecht zo niet! Kom op mensen, even positief blijven, we staan op een prima plek in de Eredivisie met een prima team!
    +1
  • 16 Nov 2019 om 10:23
    • Quote van 16 Nov 2019 om 10:16
      Boschker's aanwezigheid is inderdaad een lachertje en valt onder liefdadigheid....


      Gracia's voorkeur is duidelijk BAM.....Spanjaarden in de basis....no matter what. Brama op 8? Ach, dat is gewoon een pesterijtje geweest van Gracia. Woutje even lekker een pootje lichten zodat hij op zijn bek gaat....evenals Espinosa laten staan terwijl hij nu al maandenlang geen fuck doet voor het team. Maakt veel kilometers, maar ook defensief? Nee dus. Dan vwb het gebruiken van de jeugd. Ook lachwekkend, evenals het weg laten kwijnen van Berggreen. Nee Haris moet in de spits volgens Gracia omdat Espinosa moet spelen.....evenals Aitor.
    Die García is ook niet gek hoor, Espinosa en Aitor staan er niet zonder reden in... Betere spelers als Aitor heb je echt niet, en in wedstrijden als tegen PEC kun je Espinosa prima gebruiken. Denk dat deze 2 spelers heel erg onderschat worden!
  • 16 Nov 2019 om 10:22
    Waarom al deze negativiteit? O ja hoor, er is weer iets niet goed aan Ted, en als die weg is, gaan we hem natuurlijk opeens missen. Kijk naar wat hij de afgelopen 2 jaar heeft gedaan, zijn aankopen zijn kampioen geworden en zijn aankopen staan nu weer 11e in de Eredivisie. In García heb ik ook nog wel vertrouwen, we doen het nog slecht zo niet! Kom op mensen, even positief blijven, we staan op een prima plek in de Eredivisie met een prima team!
  • 16 Nov 2019 om 10:16
    • Quote van 15 Nov 2019 om 13:41
      Eensch, of minimaal een ervaren rot erachter. In Boschker heb ik geen vertrouwen.
    Boschker's aanwezigheid is inderdaad een lachertje en valt onder liefdadigheid....


    Gracia's voorkeur is duidelijk BAM.....Spanjaarden in de basis....no matter what. Brama op 8? Ach, dat is gewoon een pesterijtje geweest van Gracia. Woutje even lekker een pootje lichten zodat hij op zijn bek gaat....evenals Espinosa laten staan terwijl hij nu al maandenlang geen fuck doet voor het team. Maakt veel kilometers, maar ook defensief? Nee dus. Dan vwb het gebruiken van de jeugd. Ook lachwekkend, evenals het weg laten kwijnen van Berggreen. Nee Haris moet in de spits volgens Gracia omdat Espinosa moet spelen.....evenals Aitor.
  • 16 Nov 2019 om 00:57
    @Ja Die: goed bezig man/vrouw. Ik hou van jou loyaliteit en vertrouwen. Een waardevolle eigenschap. Zeiken is heerlijk maar danwel op heracles, ajax of de scheidsrechter, of hooguit op beslissingen maar niet op het individu. Ook ik realiseer mij dat ons vertrouwen voorheen is beschaamd maar dat is geen reden om te verzuren. Laten we genieten van de succesjes die er wel degelijk zijn. Een volgend ontslag van de technische staf is voor mij als fervent twentefan onbespreekbaar.
  • 16 Nov 2019 om 00:49
    • Quote van 15 Nov 2019 om 21:32
      Hoe dom kun je zijn ? Een discussie voeren over zaken waar je niets over weet en ook nog eens geen verstand van hebt.
    Zou je misschien uit willen leggen waarom Ja Die "dom" is en "er geen verstand" van heeft?
  • 15 Nov 2019 om 22:51
    • Quote van 15 Nov 2019 om 21:45
      Met alle respect maar wie zegt dat jij daar verstand van hebt Ans??? Ja Die kan soms te ver gaan in sommige dingen maar 1 ding is wel zeker dat hij net zoals ik en een heleboel anderen hier op deze site van onze club houden!!! Mede dankzij Ted zitten we weer in een stijgende lijn en als het meezit de rest van het jaar dan kunnen we bij de beste 9 komen. Verwachtingen waren degradatievoetbal!!!!
    Ans heeft het uitgevonden en geeft aan dat Ted een Dictator is en bla bla bla, en dan zeggen ik moet me niet bemoeien met zaken waar ik geen verstand van heb?? Iedereen wist dat we er niet goed voorstonden wat financiën betreft, wat zeg ik hier dan verkeerd? Maar ik ken Ans zo langzamerhand, hij was lang weg, maar af en toe kan hij het niet laten even bepaalde forumleden uit te dagen. Of hij heeft weer aandacht nodig. Nou ik vind dat Ted het goed doet, en dat we niet zo moeten zeiken we staan op een goede plek, en handhaving was de doelstelling. Nu proberen een paar malloten dat bij te stellen of zo, ik weet niet maar zijn de Echt azijn zeikers.
  • 15 Nov 2019 om 22:45
    • Quote van 15 Nov 2019 om 20:36
      Tja, waarheid is soms hard he?
    Vertel wat is er hard?
  • 15 Nov 2019 om 22:44
    • Quote van 15 Nov 2019 om 21:32
      Hoe dom kun je zijn ? Een discussie voeren over zaken waar je niets over weet en ook nog eens geen verstand van hebt.
    Jij weet blijkbaar toch ook niet alles, en ik durf te stellen daar waar het voetbal betreft ik misschien wel meer verstand van het spelletje heb dan jij. En jij doet toch ook of je overal verstand van hebt??? Je begint weer met je arrogantie niets geleerd Ans?
  • 15 Nov 2019 om 21:45
    • Quote van 15 Nov 2019 om 21:32
      Hoe dom kun je zijn ? Een discussie voeren over zaken waar je niets over weet en ook nog eens geen verstand van hebt.
    Met alle respect maar wie zegt dat jij daar verstand van hebt Ans??? Ja Die kan soms te ver gaan in sommige dingen maar 1 ding is wel zeker dat hij net zoals ik en een heleboel anderen hier op deze site van onze club houden!!! Mede dankzij Ted zitten we weer in een stijgende lijn en als het meezit de rest van het jaar dan kunnen we bij de beste 9 komen. Verwachtingen waren degradatievoetbal!!!!
  • 15 Nov 2019 om 21:32
    • Quote van 15 Nov 2019 om 20:21
      Wat jij zegt klopt voor geen meter Vlekkie, en dat heb ik dus gehoord dat Ted helemaal niets mocht doen. Beetje zwak om nu de zwarte Piet op Ted af te schuiven. Hij mocht helemaal niets en dat is nou het grappige van dit hele verhaal, ik ben geen rekenwonder, maar ken wel degelijk bepaalde mensen die het wel weten. En hier sla jij de plank finaal mis. Ik begrijp überhaupt die kritiek op Ted niet, we staan gvd gewoon op een veilige plek, wie had dat vooraf gedacht? Beetje azijnzeikers bah bah, eerst lullen over lijfsbehoud en liggen we daarvoor op schema, dan weer wat anders om te zeiken. Wat een zuur fucking leven hebben sommigen toch hè? Wacht alleen nog ff op de SS of is die dood of zo? Of onder zijn steen?
    Hoe dom kun je zijn ? Een discussie voeren over zaken waar je niets over weet en ook nog eens geen verstand van hebt.
  • 15 Nov 2019 om 20:36
    • Quote van 15 Nov 2019 om 19:29
      Ja die? Vraagje,
      Ben je nu zo dom of doe je alleen zo dom?
      Of is er iets op je pad gekomen dat je het helemaal kwijt bent geraakt?
      Man wat kun jij raaskallen zeg, valt dat jezelf niet op?
    Tja, waarheid is soms hard he?
  • 15 Nov 2019 om 20:23
    • Quote van 15 Nov 2019 om 19:29
      Ja die? Vraagje,
      Ben je nu zo dom of doe je alleen zo dom?
      Of is er iets op je pad gekomen dat je het helemaal kwijt bent geraakt?
      Man wat kun jij raaskallen zeg, valt dat jezelf niet op?
    En ff voor jou je was alleen voor de technische dienst, zoals jij dat noemde, doe is wat aan die grasmat lambal.;-)) dat is jou taak ook nu, en de verlichting waar Peetken last van had hup aan het werk man van de technische dienst;+))
  • 15 Nov 2019 om 20:21
    • Quote van 15 Nov 2019 om 20:14
      PvdK heeft ruim optijd aangegeven dat het goed zou komen met het spelersfonds. Daar had hij met gemak op in kunnen spelen. Het zijn natuurlijk niet de bedragen zoals de top van de eredivisie heeft maar als TvL zo creatief is als hij zegt dan had hij heel veel met dat geld kunnen doen.
    Wat jij zegt klopt voor geen meter Vlekkie, en dat heb ik dus gehoord dat Ted helemaal niets mocht doen. Beetje zwak om nu de zwarte Piet op Ted af te schuiven. Hij mocht helemaal niets en dat is nou het grappige van dit hele verhaal, ik ben geen rekenwonder, maar ken wel degelijk bepaalde mensen die het wel weten. En hier sla jij de plank finaal mis. Ik begrijp überhaupt die kritiek op Ted niet, we staan gvd gewoon op een veilige plek, wie had dat vooraf gedacht? Beetje azijnzeikers bah bah, eerst lullen over lijfsbehoud en liggen we daarvoor op schema, dan weer wat anders om te zeiken. Wat een zuur fucking leven hebben sommigen toch hè? Wacht alleen nog ff op de SS of is die dood of zo? Of onder zijn steen?
  • 15 Nov 2019 om 20:14
    • Quote van 15 Nov 2019 om 19:08
      Ha dat was er toch pas laat? En sorry hoor maar iedereen weet de financiële positie toch? Of was en is het allemaal zo rooskleurig? Hou op hoor....
    PvdK heeft ruim optijd aangegeven dat het goed zou komen met het spelersfonds. Daar had hij met gemak op in kunnen spelen. Het zijn natuurlijk niet de bedragen zoals de top van de eredivisie heeft maar als TvL zo creatief is als hij zegt dan had hij heel veel met dat geld kunnen doen.
  • 15 Nov 2019 om 19:42
    • Quote van 15 Nov 2019 om 19:29
      Ja die? Vraagje,
      Ben je nu zo dom of doe je alleen zo dom?
      Of is er iets op je pad gekomen dat je het helemaal kwijt bent geraakt?
      Man wat kun jij raaskallen zeg, valt dat jezelf niet op?
    Nou leg me uit? Volgens mij ben jij van het padje want je lult bullshit man. Ik weet niet waar jij op doelt op Wout Brama? Is er terecht uitgespeeld door Roemoerato, want Brama ging afgelopen weekend ook de fout in en kan het ondanks het respect dat ik heb voor hem, niet meer bijbenen. En verder niet alles wat jij uitkraamt is waar hoor. En wie weet ben jij wel van het padje, want voorlopig staan we op een veilige plek en handhaving was toch de doelstelling? En daarvoor liggen we prima op schema.
  • 15 Nov 2019 om 19:29
    • Quote van 15 Nov 2019 om 19:15
      En wat Brama betreft, GG toont in ieder geval dat hij kloten heeft om Brama terecht te vervangen voor Roemoerato, want die gast speelt gewoon goed, dus jong talent laten staan. Ondanks de status van Brama, je kunt GG in ieder geval niet betichten dat hij een ja knikker is, wat voorgaande trainers wel waren!!!!!
    Ja die? Vraagje,
    Ben je nu zo dom of doe je alleen zo dom?
    Of is er iets op je pad gekomen dat je het helemaal kwijt bent geraakt?
    Man wat kun jij raaskallen zeg, valt dat jezelf niet op?
  • 15 Nov 2019 om 19:15
    • Quote van 15 Nov 2019 om 13:26
      Dat domme gelul over het netwerk van Ted komt me de keel uit. Als je TD bent dan krijg je niets anders dan spelers toegestuurd van makelaars, honderden per maand. En Sevilla B en een of andere vage TD daar die ons goed gezind is om vage redenen is zijn go-to winkel. Het gaat om goed scouten en goed opleiden, bouwen aan de toekomst. Volgens mij is er nog steeds geen jeugd bijgekomen, ik zie nog steeds geen jeugd op de bank, dus volgend seizoen wordt het weer spannend met Olaitannetjes, krasjes en af en toe een gehuurde voltreffer waar je geen knaak voor vangt. Wat Ted doet, knullig huren, is kapitaalsvernietiging. Wellicht doen we dat gedwongen, maar niemand heeft mij ooit uit kunnen leggen waarom 10 andere clubs het beter doen met kleinere budgetten. Neem een Den Haag, Groningen, Heracles. Die interessantdoenerij van Ted is zum kotzen, dedain gewauwel van een korte termijn denker die weg is zodra het moeilijk wordt. Destijds bij Vitesse had Ted ook zulke kulverhalen, kwam hij aankakken met een Albert Ferer die OVERAL mislukt is, bij Vitesse amper 10 maanden in dienst is geweest. Exact dezelfde verhalen als over Garcia. Garcia is ook geweldig aan het knutselen, voetbal is barslecht, Brama op 8 complete idioterie, Brama (zo lijkt) gedwongen wisselen en voetbal in de Veste de nek omdraaien in de 56ste minuut. Fred erbij, dat is een beetje onze hoop. Ted vot, en Rutten die het stokje overneemt. Toch zie ik liever iemand met meer karakter dan Rutten. Als het nu fout gaat dan heeft Rutten nul verantwoordelijkheid en Ted die pakt gewoon de koffer en gaat gezellig koffie leuten op Malta met malafide tweedehands autohandelaars en zwendelaars, of dan staat Jordania (of een verlengstuk daarvan) voor de deur.
    En wat Brama betreft, GG toont in ieder geval dat hij kloten heeft om Brama terecht te vervangen voor Roemoerato, want die gast speelt gewoon goed, dus jong talent laten staan. Ondanks de status van Brama, je kunt GG in ieder geval niet betichten dat hij een ja knikker is, wat voorgaande trainers wel waren!!!!!
  • 15 Nov 2019 om 19:14
    • Quote van 15 Nov 2019 om 19:11
      Nee, maar jij schijnbaar wel, en moet hij je gewoonweg niet. Dat zou ook kunnen, maar praat wel eens met oud spelers en die zeggen dat Ted een amicale vent is. Tikkeltje eigenwijs maar dat mag voor mij, ik weet dat bijna iedereen binnen Twente vertrouwen heeft in Ted. Dus als jij hem wel hebt ontmoet en het klikt niet dan moet hij jou waarschijnlijk niet. Wat heel menselijk is.
    Als je alles weet; hoe zit het tussen Ted en PaulvdK?
  • 15 Nov 2019 om 19:11
    • Quote van 15 Nov 2019 om 19:03
      Nee, dat valt niet mee, of heb jij ervaring met hem ?
    Nee, maar jij schijnbaar wel, en moet hij je gewoonweg niet. Dat zou ook kunnen, maar praat wel eens met oud spelers en die zeggen dat Ted een amicale vent is. Tikkeltje eigenwijs maar dat mag voor mij, ik weet dat bijna iedereen binnen Twente vertrouwen heeft in Ted. Dus als jij hem wel hebt ontmoet en het klikt niet dan moet hij jou waarschijnlijk niet. Wat heel menselijk is.
  • 15 Nov 2019 om 19:08
    • Quote van 15 Nov 2019 om 18:39
      En het spelersfonds dan ?
    Ha dat was er toch pas laat? En sorry hoor maar iedereen weet de financiële positie toch? Of was en is het allemaal zo rooskleurig? Hou op hoor....
  • 15 Nov 2019 om 19:05
    • Quote van 15 Nov 2019 om 13:26
      Dat domme gelul over het netwerk van Ted komt me de keel uit. Als je TD bent dan krijg je niets anders dan spelers toegestuurd van makelaars, honderden per maand. En Sevilla B en een of andere vage TD daar die ons goed gezind is om vage redenen is zijn go-to winkel. Het gaat om goed scouten en goed opleiden, bouwen aan de toekomst. Volgens mij is er nog steeds geen jeugd bijgekomen, ik zie nog steeds geen jeugd op de bank, dus volgend seizoen wordt het weer spannend met Olaitannetjes, krasjes en af en toe een gehuurde voltreffer waar je geen knaak voor vangt. Wat Ted doet, knullig huren, is kapitaalsvernietiging. Wellicht doen we dat gedwongen, maar niemand heeft mij ooit uit kunnen leggen waarom 10 andere clubs het beter doen met kleinere budgetten. Neem een Den Haag, Groningen, Heracles. Die interessantdoenerij van Ted is zum kotzen, dedain gewauwel van een korte termijn denker die weg is zodra het moeilijk wordt. Destijds bij Vitesse had Ted ook zulke kulverhalen, kwam hij aankakken met een Albert Ferer die OVERAL mislukt is, bij Vitesse amper 10 maanden in dienst is geweest. Exact dezelfde verhalen als over Garcia. Garcia is ook geweldig aan het knutselen, voetbal is barslecht, Brama op 8 complete idioterie, Brama (zo lijkt) gedwongen wisselen en voetbal in de Veste de nek omdraaien in de 56ste minuut. Fred erbij, dat is een beetje onze hoop. Ted vot, en Rutten die het stokje overneemt. Toch zie ik liever iemand met meer karakter dan Rutten. Als het nu fout gaat dan heeft Rutten nul verantwoordelijkheid en Ted die pakt gewoon de koffer en gaat gezellig koffie leuten op Malta met malafide tweedehands autohandelaars en zwendelaars, of dan staat Jordania (of een verlengstuk daarvan) voor de deur.
    +1
  • 15 Nov 2019 om 19:03
    • Quote van 15 Nov 2019 om 18:15
      Dat Ted een alleenheerser zou zijn en een pure dictator. Dat blijkt dus allemaal nog wel mee te vallen.
    Nee, dat valt niet mee, of heb jij ervaring met hem ?
  • 15 Nov 2019 om 18:39
    • Quote van 15 Nov 2019 om 18:17
      Dat er weinig budget was om spelers te halen, en kom niet zeggen dat dat niet zo is aub. Er was bijna geen geld, en dat die Bam zegt dat er meer budget was dan Groningen en Emmen, ADO , dan lult hij behoorlijk in de ruimte!!! Dat was toch bij iedereen en alles bekend dat er niet veel geld was?
    En het spelersfonds dan ?
  • 15 Nov 2019 om 18:17
    • Quote van 15 Nov 2019 om 18:09
      Hoe zit de vork dan in de steel ?
    Dat er weinig budget was om spelers te halen, en kom niet zeggen dat dat niet zo is aub. Er was bijna geen geld, en dat die Bam zegt dat er meer budget was dan Groningen en Emmen, ADO , dan lult hij behoorlijk in de ruimte!!! Dat was toch bij iedereen en alles bekend dat er niet veel geld was?
  • 15 Nov 2019 om 18:15
    • Quote van 15 Nov 2019 om 16:50
      Moet ik dan iets bewijzen ?
    Dat Ted een alleenheerser zou zijn en een pure dictator. Dat blijkt dus allemaal nog wel mee te vallen.
  • 15 Nov 2019 om 18:09
    • Quote van 15 Nov 2019 om 16:42
      Je lult zelfs Emmen had meer budget om spelers aan te trekken, je moet niet alles recht lullen wat krom is man. Jij weet net zo goed dat er bijna geen geld was, en dan zeg je meer budget dan bv Groningen? Laat me niet lachen echt waar. Jij weet drommels goed hoe de vork in de steel zit wat financiën betreft.
    Hoe zit de vork dan in de steel ?
  • 15 Nov 2019 om 17:53
    • Quote van 15 Nov 2019 om 16:42
      Je lult zelfs Emmen had meer budget om spelers aan te trekken, je moet niet alles recht lullen wat krom is man. Jij weet net zo goed dat er bijna geen geld was, en dan zeg je meer budget dan bv Groningen? Laat me niet lachen echt waar. Jij weet drommels goed hoe de vork in de steel zit wat financiën betreft.
    Que? Krom/Recht? Recht/Krom? Lastig?
  • 15 Nov 2019 om 16:50
    • Quote van 15 Nov 2019 om 16:44
      Helaas heb jij het tegendeel ook nog niet kunnen bewijzen, dus logisch dat de meeste personen vertrouwen in Ted hebben.
    Moet ik dan iets bewijzen ?
  • 15 Nov 2019 om 16:44
    • Quote van 15 Nov 2019 om 15:07
      Dan trust maar mooi verder.
    Helaas heb jij het tegendeel ook nog niet kunnen bewijzen, dus logisch dat de meeste personen vertrouwen in Ted hebben.
  • 15 Nov 2019 om 16:42
    • Quote van 15 Nov 2019 om 13:26
      Dat domme gelul over het netwerk van Ted komt me de keel uit. Als je TD bent dan krijg je niets anders dan spelers toegestuurd van makelaars, honderden per maand. En Sevilla B en een of andere vage TD daar die ons goed gezind is om vage redenen is zijn go-to winkel. Het gaat om goed scouten en goed opleiden, bouwen aan de toekomst. Volgens mij is er nog steeds geen jeugd bijgekomen, ik zie nog steeds geen jeugd op de bank, dus volgend seizoen wordt het weer spannend met Olaitannetjes, krasjes en af en toe een gehuurde voltreffer waar je geen knaak voor vangt. Wat Ted doet, knullig huren, is kapitaalsvernietiging. Wellicht doen we dat gedwongen, maar niemand heeft mij ooit uit kunnen leggen waarom 10 andere clubs het beter doen met kleinere budgetten. Neem een Den Haag, Groningen, Heracles. Die interessantdoenerij van Ted is zum kotzen, dedain gewauwel van een korte termijn denker die weg is zodra het moeilijk wordt. Destijds bij Vitesse had Ted ook zulke kulverhalen, kwam hij aankakken met een Albert Ferer die OVERAL mislukt is, bij Vitesse amper 10 maanden in dienst is geweest. Exact dezelfde verhalen als over Garcia. Garcia is ook geweldig aan het knutselen, voetbal is barslecht, Brama op 8 complete idioterie, Brama (zo lijkt) gedwongen wisselen en voetbal in de Veste de nek omdraaien in de 56ste minuut. Fred erbij, dat is een beetje onze hoop. Ted vot, en Rutten die het stokje overneemt. Toch zie ik liever iemand met meer karakter dan Rutten. Als het nu fout gaat dan heeft Rutten nul verantwoordelijkheid en Ted die pakt gewoon de koffer en gaat gezellig koffie leuten op Malta met malafide tweedehands autohandelaars en zwendelaars, of dan staat Jordania (of een verlengstuk daarvan) voor de deur.
    Je lult zelfs Emmen had meer budget om spelers aan te trekken, je moet niet alles recht lullen wat krom is man. Jij weet net zo goed dat er bijna geen geld was, en dan zeg je meer budget dan bv Groningen? Laat me niet lachen echt waar. Jij weet drommels goed hoe de vork in de steel zit wat financiën betreft.
  • 15 Nov 2019 om 16:15
    • Quote van 15 Nov 2019 om 15:03
      Aloys Wijnker vertrekt aan het einde van het seizoen bij Vitesse. De man heeft de AZ jeugd opgebouwd en uitgebouwd. Zie resultaten koopmeinders, Stengs en Boadu. Hij zoekt een uitdaging om de jeugd tot zijn hand nemen om vervolgens doorgroeien naar TD. Waarom gaan de inversteerders niet praten met deze man. Ted is niet de eeuwigheid voor Twente. Nu kun je een man met gouden handen voor talenten en structuur binnenhalen. Deze Noord Hollander woont nu in Arnhem. Haal hem naar het echte Oosten van het land. Noteer de naam: Aloys Wijnker.
    Tsja, kijk wie er aan de kant zijn geschoven en wie binnen zijn komen wandelen. Ik ben bang dat een CV en reputatie Ted niet zoveel zegt.
  • 15 Nov 2019 om 15:07
    • Quote van 15 Nov 2019 om 14:13
      Deze man heeft FCT van de ondergang gered; niets dan lof valt hem ten deel. Laat al die azijnzijkers oppleuren met hun negatieve gewauwel: in Ted we trust!
    Dan trust maar mooi verder.
  • 15 Nov 2019 om 15:03
    • Quote van 15 Nov 2019 om 13:26
      Dat domme gelul over het netwerk van Ted komt me de keel uit. Als je TD bent dan krijg je niets anders dan spelers toegestuurd van makelaars, honderden per maand. En Sevilla B en een of andere vage TD daar die ons goed gezind is om vage redenen is zijn go-to winkel. Het gaat om goed scouten en goed opleiden, bouwen aan de toekomst. Volgens mij is er nog steeds geen jeugd bijgekomen, ik zie nog steeds geen jeugd op de bank, dus volgend seizoen wordt het weer spannend met Olaitannetjes, krasjes en af en toe een gehuurde voltreffer waar je geen knaak voor vangt. Wat Ted doet, knullig huren, is kapitaalsvernietiging. Wellicht doen we dat gedwongen, maar niemand heeft mij ooit uit kunnen leggen waarom 10 andere clubs het beter doen met kleinere budgetten. Neem een Den Haag, Groningen, Heracles. Die interessantdoenerij van Ted is zum kotzen, dedain gewauwel van een korte termijn denker die weg is zodra het moeilijk wordt. Destijds bij Vitesse had Ted ook zulke kulverhalen, kwam hij aankakken met een Albert Ferer die OVERAL mislukt is, bij Vitesse amper 10 maanden in dienst is geweest. Exact dezelfde verhalen als over Garcia. Garcia is ook geweldig aan het knutselen, voetbal is barslecht, Brama op 8 complete idioterie, Brama (zo lijkt) gedwongen wisselen en voetbal in de Veste de nek omdraaien in de 56ste minuut. Fred erbij, dat is een beetje onze hoop. Ted vot, en Rutten die het stokje overneemt. Toch zie ik liever iemand met meer karakter dan Rutten. Als het nu fout gaat dan heeft Rutten nul verantwoordelijkheid en Ted die pakt gewoon de koffer en gaat gezellig koffie leuten op Malta met malafide tweedehands autohandelaars en zwendelaars, of dan staat Jordania (of een verlengstuk daarvan) voor de deur.
    Aloys Wijnker vertrekt aan het einde van het seizoen bij Vitesse. De man heeft de AZ jeugd opgebouwd en uitgebouwd. Zie resultaten koopmeinders, Stengs en Boadu. Hij zoekt een uitdaging om de jeugd tot zijn hand nemen om vervolgens doorgroeien naar TD. Waarom gaan de inversteerders niet praten met deze man. Ted is niet de eeuwigheid voor Twente. Nu kun je een man met gouden handen voor talenten en structuur binnenhalen. Deze Noord Hollander woont nu in Arnhem. Haal hem naar het echte Oosten van het land. Noteer de naam: Aloys Wijnker.
  • 15 Nov 2019 om 14:13
    Deze man heeft FCT van de ondergang gered; niets dan lof valt hem ten deel. Laat al die azijnzijkers oppleuren met hun negatieve gewauwel: in Ted we trust!
  • 15 Nov 2019 om 13:41
    • Quote van 15 Nov 2019 om 13:36
      Helemaal mee eens. Hij verkoopt zichzelf goed in de media maar je kunt je vragen stellen bij het beleid. Het lijkt erg korte termijn terwijl een td voor de lange termijn moet zorgen. En GGG doet het niet slecht maar de keuze om na alle trainersavonturen eerst de onervaren Pusic en vervolgens de onervaren GGG aan het roer te zetten vind ik gewoon fout. Er zou nu een ervaren trainer moeten staan.
    Eensch, of minimaal een ervaren rot erachter. In Boschker heb ik geen vertrouwen.
  • 15 Nov 2019 om 13:36
    • Quote van 15 Nov 2019 om 13:26
      Dat domme gelul over het netwerk van Ted komt me de keel uit. Als je TD bent dan krijg je niets anders dan spelers toegestuurd van makelaars, honderden per maand. En Sevilla B en een of andere vage TD daar die ons goed gezind is om vage redenen is zijn go-to winkel. Het gaat om goed scouten en goed opleiden, bouwen aan de toekomst. Volgens mij is er nog steeds geen jeugd bijgekomen, ik zie nog steeds geen jeugd op de bank, dus volgend seizoen wordt het weer spannend met Olaitannetjes, krasjes en af en toe een gehuurde voltreffer waar je geen knaak voor vangt. Wat Ted doet, knullig huren, is kapitaalsvernietiging. Wellicht doen we dat gedwongen, maar niemand heeft mij ooit uit kunnen leggen waarom 10 andere clubs het beter doen met kleinere budgetten. Neem een Den Haag, Groningen, Heracles. Die interessantdoenerij van Ted is zum kotzen, dedain gewauwel van een korte termijn denker die weg is zodra het moeilijk wordt. Destijds bij Vitesse had Ted ook zulke kulverhalen, kwam hij aankakken met een Albert Ferer die OVERAL mislukt is, bij Vitesse amper 10 maanden in dienst is geweest. Exact dezelfde verhalen als over Garcia. Garcia is ook geweldig aan het knutselen, voetbal is barslecht, Brama op 8 complete idioterie, Brama (zo lijkt) gedwongen wisselen en voetbal in de Veste de nek omdraaien in de 56ste minuut. Fred erbij, dat is een beetje onze hoop. Ted vot, en Rutten die het stokje overneemt. Toch zie ik liever iemand met meer karakter dan Rutten. Als het nu fout gaat dan heeft Rutten nul verantwoordelijkheid en Ted die pakt gewoon de koffer en gaat gezellig koffie leuten op Malta met malafide tweedehands autohandelaars en zwendelaars, of dan staat Jordania (of een verlengstuk daarvan) voor de deur.
    Helemaal mee eens. Hij verkoopt zichzelf goed in de media maar je kunt je vragen stellen bij het beleid. Het lijkt erg korte termijn terwijl een td voor de lange termijn moet zorgen. En GGG doet het niet slecht maar de keuze om na alle trainersavonturen eerst de onervaren Pusic en vervolgens de onervaren GGG aan het roer te zetten vind ik gewoon fout. Er zou nu een ervaren trainer moeten staan.
  • 15 Nov 2019 om 13:26
    Dat domme gelul over het netwerk van Ted komt me de keel uit. Als je TD bent dan krijg je niets anders dan spelers toegestuurd van makelaars, honderden per maand. En Sevilla B en een of andere vage TD daar die ons goed gezind is om vage redenen is zijn go-to winkel. Het gaat om goed scouten en goed opleiden, bouwen aan de toekomst. Volgens mij is er nog steeds geen jeugd bijgekomen, ik zie nog steeds geen jeugd op de bank, dus volgend seizoen wordt het weer spannend met Olaitannetjes, krasjes en af en toe een gehuurde voltreffer waar je geen knaak voor vangt. Wat Ted doet, knullig huren, is kapitaalsvernietiging. Wellicht doen we dat gedwongen, maar niemand heeft mij ooit uit kunnen leggen waarom 10 andere clubs het beter doen met kleinere budgetten. Neem een Den Haag, Groningen, Heracles. Die interessantdoenerij van Ted is zum kotzen, dedain gewauwel van een korte termijn denker die weg is zodra het moeilijk wordt. Destijds bij Vitesse had Ted ook zulke kulverhalen, kwam hij aankakken met een Albert Ferer die OVERAL mislukt is, bij Vitesse amper 10 maanden in dienst is geweest. Exact dezelfde verhalen als over Garcia. Garcia is ook geweldig aan het knutselen, voetbal is barslecht, Brama op 8 complete idioterie, Brama (zo lijkt) gedwongen wisselen en voetbal in de Veste de nek omdraaien in de 56ste minuut. Fred erbij, dat is een beetje onze hoop. Ted vot, en Rutten die het stokje overneemt. Toch zie ik liever iemand met meer karakter dan Rutten. Als het nu fout gaat dan heeft Rutten nul verantwoordelijkheid en Ted die pakt gewoon de koffer en gaat gezellig koffie leuten op Malta met malafide tweedehands autohandelaars en zwendelaars, of dan staat Jordania (of een verlengstuk daarvan) voor de deur.
zaterdag 14 december 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›