FC Twente zoekt Spaanse zon op tijdens trainingskamp in januari

17
FC Twente zoekt Spaanse zon op tijdens trainingskamp in januari

FC Twente gaat in januari op trainingskamp naar Spanje om zich voor te bereiden op de tweede seizoenshelft, zo laat de club uit Enschede weten via de officiële kanalen. De Tukkers zullen van zaterdag 4 januari tot 10 januari in Benahavis verblijven. 

Benahavis ligt in de provincie Malaga op een aantal kilometers van de kustplaats Marbella. De ploeg van trainer Gonzalo Garcia - met veel Spaanse spelers als Espinosa, Aitor en Julio in de gelederen - gaat 'eventueel een oefenduel' spelen, maar de tegenstander is vooralsnog onbekend.

Op 18 januari wordt de competitie hervat tegen FC Groningen. Het duel in de Grolsch Veste begint zaterdagavond om 19:45 uur. Op vrijdag 20 december 2019 staat de laatste competitiewedstrijd van dit kalenderjaar op het programma. De tegenstander is dan hekkensluiter RKC Waalwijk. 

17 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 Nov 2019 om 19:45
    • Quote van 20 Nov 2019 om 15:23
      Douglas gooit er zelf met de pet naar. Ik snap echt niet dat er hier volk is die maar zonder enige kennis van zaken om Douglas blijven roepen.
    Heb jij die kennis wel dan? !
  • 20 Nov 2019 om 18:08
    • Quote van 20 Nov 2019 om 13:51
      Dit kost twente niet veel. Wordt meestal gesponsord ofzo.
    arke fly
  • 20 Nov 2019 om 18:08
    • Quote van 20 Nov 2019 om 13:51
      Dit kost twente niet veel. Wordt meestal gesponsord ofzo.
    arke fly
  • 20 Nov 2019 om 17:28
    • Quote van 20 Nov 2019 om 15:23
      Douglas gooit er zelf met de pet naar. Ik snap echt niet dat er hier volk is die maar zonder enige kennis van zaken om Douglas blijven roepen.
    Maar jij heb meer verstand van dames voetbal toch?
  • 20 Nov 2019 om 16:57
    • Quote van 20 Nov 2019 om 12:37
      Jammer van het geld, kunnen ze Douglas ook van betalen !
    Ikzeg. Tf. Alstublieft laat deze man nu eerst maar is gaan trainen om af tevallen en laat ie volgend jaar maar is bij Emmen weer melden. Bij ons fctwente zoeken wij top fitte mensen helaas komt Douglas op dit moment totaal niet aan de bak bij ons fctwente.
  • 20 Nov 2019 om 15:39
    • Quote van 20 Nov 2019 om 14:35
      Het is zo onzinnig, naar mijn idee. Weekje in de warmte trainen en vervolgens in Nederland (mogelijk) in de kou weer voetballen. Vooral voor de warmbloedige spelers lastig, lijkt mij. Kunnen beter traingskamp houden waar het weer vergelijkbaar is.
    Ook teambuilding he.
  • 20 Nov 2019 om 15:30
    • Quote van 20 Nov 2019 om 14:35
      Het is zo onzinnig, naar mijn idee. Weekje in de warmte trainen en vervolgens in Nederland (mogelijk) in de kou weer voetballen. Vooral voor de warmbloedige spelers lastig, lijkt mij. Kunnen beter traingskamp houden waar het weer vergelijkbaar is.
    Gewoon lekker om een weekje in relatieve warmte te trainen. Kan je aandacht geven aan bijvoorbeeld tactische trainingen waarbij je niet veel hoeft te bewegen. Als je zorgt dat je ruim voor de eerste wedstrijd weer terug bent kan je ook weer in de kou trainen om het lichaam daaraan te laten wennen.
  • 20 Nov 2019 om 15:23
    • Quote van 20 Nov 2019 om 12:37
      Jammer van het geld, kunnen ze Douglas ook van betalen !
    Douglas gooit er zelf met de pet naar. Ik snap echt niet dat er hier volk is die maar zonder enige kennis van zaken om Douglas blijven roepen.
  • 20 Nov 2019 om 15:17
    • Quote van 20 Nov 2019 om 12:37
      Jammer van het geld, kunnen ze Douglas ook van betalen !
    Bij Emmen komst hij zelfs niet aan de bak. Douglas loopt nog met een wandelstok hoor ..
  • 20 Nov 2019 om 14:35
    Het is zo onzinnig, naar mijn idee. Weekje in de warmte trainen en vervolgens in Nederland (mogelijk) in de kou weer voetballen. Vooral voor de warmbloedige spelers lastig, lijkt mij. Kunnen beter traingskamp houden waar het weer vergelijkbaar is.
  • 20 Nov 2019 om 13:51
    • Quote van 20 Nov 2019 om 12:37
      Jammer van het geld, kunnen ze Douglas ook van betalen !
    Dit kost twente niet veel. Wordt meestal gesponsord ofzo.
  • 20 Nov 2019 om 13:03
    • Quote van 20 Nov 2019 om 12:37
      Jammer van het geld, kunnen ze Douglas ook van betalen !
    Of Hölscher een fikse salarisverhoging geven.
  • 20 Nov 2019 om 13:02
    • Quote van 20 Nov 2019 om 12:30
      Probleem met Spanje is dat Spaanse tegenstanders geld vragen in ruil voor een oefenwedstrijd. Denk dus ook niet dat hier (veel) oefenwedstrijden worden gespeeld
    Hoeft toch niet persé tegen een Spaanse club te zijn? Denk dat er tegen die tijd genoeg andere clubs daar ook 'overwinteren'. Zelfs amateurclubs gaan er tegenwoordig al naar toe.
  • 20 Nov 2019 om 12:37
    Jammer van het geld, kunnen ze Douglas ook van betalen !
  • 20 Nov 2019 om 12:33