'FC Twente neemt in winter afscheid van overbodige middenvelder' 'Enorme mix' bij FC Twente: ''Hoor ook Frans of Duits om me heen'' Transferadvies voor FC Twente: ''Dat zou ik wel goed vinden'' Zware tijd voor Roemeratoe: ''Waarom stop ik niet gewoon?'' FC Twente-supporters massaal naar bekerduel met Go Ahead Eagles

Trainingsvelden onbespeelbaar; FC Twente wijkt uit naar kunstgras

( 11 reacties)
Trainingsvelden onbespeelbaar; FC Twente wijkt uit naar kunstgras

FC Twente zal de rest van dit kalenderjaar niet meer trainen op de velden van het Trainingscentrum in Hengelo, dat meldt TC Tubantia.

De trainingsvelden van FC Twente zijn op dit moment onbespeelbaar. Door de slechte toestand van de grasvelden heeft trainer Gonzalo Garcia besloten om uit te wijken naar het kunstgrasveld van Barbaros, dat haar hoofdveld beschikbaar heeft gesteld.

FC Twente heeft zelf ook een kunstgrasveld op het Trainingscentrum, maar dat is sterk verouderd en voldoet niet aan de norm. Garcia heeft besloten om de rest van het seizoen op één vaste ondergrond te gaan trainen. FC Twente gaat voor de winterstop nog op bezoek bij VVV-Venlo en ADO Den Haag, dat ook op kunstgras speelt. Verder wacht een uitduel met RKC Waalwijk.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Nov 2019 om 08:20
    • Quote van 21 Nov 2019 om 15:47
      Kan Douglas gelijk meetrainen :)
    Hij gaat al vooruit. Hij was tijdens de maaltijd als eerste bij het buffet.
  • 21 Nov 2019 om 22:24
    • Quote van 21 Nov 2019 om 21:38
      waarom zouden ze ..ze gaan toch naar het diekman ...beloofd is beloofd.
    Ja Enschede wil ze terughalen en Hengelo wil ze behouden. Mooi toch :D Hengelo was vorig jaar nog aan het pochen dat ze een geweldig topsportcentrum hebben waar Twente traint..
  • 21 Nov 2019 om 21:42
    • Quote van 21 Nov 2019 om 20:39
      Nou gemeente Hengelo, als jullie echt Fc Twente in Hengelo willen houden leg er dan een nieuw trainingscomplex neer
    Overal moeten de gemeenten op jeugd- en ouderenzorg bezuinigen en dan ga jij er voor pleiten dat de gemeente Hengelo miljoenen uit moet geven voor een paar grasvelden... Dan ben je niet goed bij je hoofd. Zo belangrijk is voetbal niet.
  • 21 Nov 2019 om 21:38
    • Quote van 21 Nov 2019 om 20:39
      Nou gemeente Hengelo, als jullie echt Fc Twente in Hengelo willen houden leg er dan een nieuw trainingscomplex neer
    waarom zouden ze ..ze gaan toch naar het diekman ...beloofd is beloofd.
  • 21 Nov 2019 om 20:39
    Nou gemeente Hengelo, als jullie echt Fc Twente in Hengelo willen houden leg er dan een nieuw trainingscomplex neer
  • 21 Nov 2019 om 18:49
    • Quote van 21 Nov 2019 om 16:40
      ....
    ............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
  • 21 Nov 2019 om 16:40
    ....
  • 21 Nov 2019 om 15:47
    Kan Douglas gelijk meetrainen :)
  • 21 Nov 2019 om 15:45
    Was er weer een Boerenbloaskapelfeestje?
  • 21 Nov 2019 om 15:31
    Zit er weer een virus in de grond?
  • 21 Nov 2019 om 15:08
    Zei ik 2 weken geleden al, mooie knollen velden.
zaterdag 14 december 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›