FC Twente op rapport: zeven onvoldoendes na verlies bij VVV

18
FC Twente op rapport: zeven onvoldoendes na verlies bij VVV

FC Twente verloor zondag met 2-1 bij VVV-Venlo. De Tukkers maakten een lamlendige indruk en dat is ook terug te zien in de beoordelingen.

Het Algemeen Dagblad deelde maar liefst zeven onvoldoendes uit aan de spelers van FC Twente. Joël Drommel ontsprong de dans en kreeg wel een goede cijfer (7). Godfried Roemeratoe was de minste speler aan Twentse zijde en kreeg een 4.

Voetbal International was iets milder voor de ploeg van trainer Gonzalo Garcia en deelde 'slechts' vier onvoldoendes uit. Joël Latibeaudiere, Calvin Verdonk, Giorgi Aburjania en Keito Nakamura kregen een vijf van het weekblad.

Cijfers Algemeen Dagblad: Drommel 7; Latibeaudiere 5 (81' Berggreen -), Busquets 6, Schenk 5, Verdonk 5; Roemeratoe 4, Selahi 5,5, Espinosa 5 (58' Aburjania 5); Aitor 5, Vuckic 5,5, Nakamura 5,5 (64' Menig -).

Cijfers Voetbal International: Drommel 6,5; Latibeaudiere 5 (81' Berggreen -), Busquets 6, Schenk 6, Verdonk 5; Roemeratoe 6, Selahi 6, Espinosa 6 (58' Aburjania 5); Aitor 6, Vuckic 6,5, Nakamura 5 (64' Menig -).

18 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 25 Nov 2019 om 20:21
    • Quote van 25 Nov 2019 om 14:34
      Op het bagger kunststof veld van vvv wat voor normaal voetbal onbespeelbaar is heeft iedere speler wel een voldoende verdient.
    Ikzeg. Jw. Vvv had er ook geen last van dus excuses het veld was zo bagger daar kunnen wij niets aan doen. Nee de 10 in het veld waren nog slechter als het veld wat u beschrijft het is bagger. Als dit niet gaat veranderen zien wij elkaar terug voor de 3e keer in de kkd competitie.
  • 25 Nov 2019 om 20:17
    • Quote van 25 Nov 2019 om 18:19
      Voetbal is een spel van momenten dat zie je bij elke ploeg. Fctwente speelt zeker wisselvallig het begin van de competitie was goed en nu is het minder de wedstrijd van gisteren was niet zoals fctwente wil spelen. Het moet en kan veel beter en gaat binnenkort ook wel weer beter. Het is heel simpel als Vuckic en Espinoza de kansen hadden benut gisteren was je met een overwinning terug naar Enschede geëist. Dat bedoel ik met het is een spel van momenten.
    Ikzeg. Jw. Ik zie geen verbetering zo als de eerste paar wedstrijden en daar de bij de tegenstander weet al precies wat ze doen. Dit moet heel snel anders gaan.
  • 25 Nov 2019 om 18:58
    • Quote van 25 Nov 2019 om 17:25
      Ikzeg. Yolo. U heeft een punt ik denk daar net als u ook aan wie dit twente op dit moment aan voert, yolo niet een, dus peet en brama er weer in lijkt mij beter u heeft het goed gezien. Maar nu aan staande zondag tegen het grote Ajax dan moet er iemand staan die het touw aan trekt ukrijgt gelijk. Peet en brama.
    Ik hoop dat u gelijk krijgt! Want ik snak naar een man als Brama die het spul weer aan het voetballen krijgt en Peet, die gewoon een prima pot kan ballen als hij vertrouwen krijgt.
  • 25 Nov 2019 om 18:55
    • Quote van 25 Nov 2019 om 18:19
      Voetbal is een spel van momenten dat zie je bij elke ploeg. Fctwente speelt zeker wisselvallig het begin van de competitie was goed en nu is het minder de wedstrijd van gisteren was niet zoals fctwente wil spelen. Het moet en kan veel beter en gaat binnenkort ook wel weer beter. Het is heel simpel als Vuckic en Espinoza de kansen hadden benut gisteren was je met een overwinning terug naar Enschede geëist. Dat bedoel ik met het is een spel van momenten.
    Klopt, maar het is wel handig als de mannen de bezieling van het begin van het seizoen terugkrijgen. Ik denkndat die ‘momenten’ veel vaker voorkomen met een goede aanvoerder in het veld.
  • 25 Nov 2019 om 18:19
    • Quote van 25 Nov 2019 om 15:21
      Lijkt mij goed dat de geleerden Ted en Garcia zorgen dat dit team weer functioneert. Het begon goed, daar waren redenen voor. Het team zakt nu af, maar ik zie wel vuur in Vuckic en goed samenspel bij vlagen. Maar het vuur om met snel spel de tegenstander weg te spelen heeft een paar wedstrijden geleden het team verlaten. Ted do your magic!
    Voetbal is een spel van momenten dat zie je bij elke ploeg. Fctwente speelt zeker wisselvallig het begin van de competitie was goed en nu is het minder de wedstrijd van gisteren was niet zoals fctwente wil spelen. Het moet en kan veel beter en gaat binnenkort ook wel weer beter. Het is heel simpel als Vuckic en Espinoza de kansen hadden benut gisteren was je met een overwinning terug naar Enschede geëist. Dat bedoel ik met het is een spel van momenten.
  • 25 Nov 2019 om 18:11
    • Quote van 25 Nov 2019 om 16:41
      Omdat hij totaal voor spek en bonen meespeelt in dit elftal. Heb het idee dat hij GG betaalt om te spelen. Veruit de slechtste speler van de ere en keuken divisie.
    Ja en omdat het zo slecht is heeft hij een basisplaats bij fctwente en jong oranje.
  • 25 Nov 2019 om 17:25
    • Quote van 25 Nov 2019 om 15:22
      Zou het iets te maken kunnen hebben met Peet niet meer te laten spelen? Wout opeens niet meer goed genoeg? Wie voert dit team eigenlijk aan?
    Ikzeg. Yolo. U heeft een punt ik denk daar net als u ook aan wie dit twente op dit moment aan voert, yolo niet een, dus peet en brama er weer in lijkt mij beter u heeft het goed gezien. Maar nu aan staande zondag tegen het grote Ajax dan moet er iemand staan die het touw aan trekt ukrijgt gelijk. Peet en brama.
  • 25 Nov 2019 om 16:41
    • Quote van 25 Nov 2019 om 13:45
      Waarom Roemeratoe een 4 ?
    Omdat hij totaal voor spek en bonen meespeelt in dit elftal. Heb het idee dat hij GG betaalt om te spelen. Veruit de slechtste speler van de ere en keuken divisie.
  • 25 Nov 2019 om 15:22
    • Quote van 25 Nov 2019 om 14:22
      Ikzeg. Hoe kan je in godsnaam nog cijfers uit delen aan deze slape hap niet een krijgt een cijfer niet een kom op en stroop de mouwen op dan kunnen wij over gaan naar cijfers van mij kant uit was het een beschamende vertoning en eigenlijk al weken zo . Dus als team niemand die er voor in aanmerking komt. Niemand.
    Zou het iets te maken kunnen hebben met Peet niet meer te laten spelen? Wout opeens niet meer goed genoeg? Wie voert dit team eigenlijk aan?
  • 25 Nov 2019 om 15:21
    • Quote van 25 Nov 2019 om 13:45
      Waarom Roemeratoe een 4 ?
    Was hij zo goed dan? Vond het zijn slechte wedstrijd. Alleen maar breed en achteruit. Maar ja zo was het hele elftal gisteren.
  • 25 Nov 2019 om 15:21
    • Quote van 25 Nov 2019 om 14:34
      Op het bagger kunststof veld van vvv wat voor normaal voetbal onbespeelbaar is heeft iedere speler wel een voldoende verdient.
    Lijkt mij goed dat de geleerden Ted en Garcia zorgen dat dit team weer functioneert. Het begon goed, daar waren redenen voor. Het team zakt nu af, maar ik zie wel vuur in Vuckic en goed samenspel bij vlagen. Maar het vuur om met snel spel de tegenstander weg te spelen heeft een paar wedstrijden geleden het team verlaten. Ted do your magic!
  • 25 Nov 2019 om 14:34
    • Quote van 25 Nov 2019 om 14:22
      Ikzeg. Hoe kan je in godsnaam nog cijfers uit delen aan deze slape hap niet een krijgt een cijfer niet een kom op en stroop de mouwen op dan kunnen wij over gaan naar cijfers van mij kant uit was het een beschamende vertoning en eigenlijk al weken zo . Dus als team niemand die er voor in aanmerking komt. Niemand.
    Op het bagger kunststof veld van vvv wat voor normaal voetbal onbespeelbaar is heeft iedere speler wel een voldoende verdient.
  • 25 Nov 2019 om 14:22
    Ikzeg. Hoe kan je in godsnaam nog cijfers uit delen aan deze slape hap niet een krijgt een cijfer niet een kom op en stroop de mouwen op dan kunnen wij over gaan naar cijfers van mij kant uit was het een beschamende vertoning en eigenlijk al weken zo . Dus als team niemand die er voor in aanmerking komt. Niemand.
  • 25 Nov 2019 om 14:15
    Koop je niets voor die cijfers. Die krijgen ze elke week. Wijkt niet veel af wat ze wekelijks krijgen.Geen vooruitgang.Wat doen ze op die besloten trainingen?Standaarteksten uitwisselen?
  • 25 Nov 2019 om 14:07
    Drommel 7, Latibeaudiere 5,5 (81' Berggreen 5,5), Busquets 5, Schenk 5, Verdonk 5; Roemeratoe 5, Selahi 5,5, Espinosa 4,5 (58' Aburjania 5); Aitor 4,5, Vuckic 6,5, Nakamura 5,5 (64' Menig 5).
  • 25 Nov 2019 om 14:06
    • Quote van 25 Nov 2019 om 13:45
      Waarom Roemeratoe een 4 ?
    Eerder Schenk 4, Roemeratoe 5
  • 25 Nov 2019 om 14:06
    • Quote van 25 Nov 2019 om 13:45
      Waarom Roemeratoe een 4 ?
    Snap ik ook niet, Vuckic ook maar 5,5
  • 25 Nov 2019 om 13:45
    Waarom Roemeratoe een 4 ?
vrijdag 25 september 2020
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›