FC Twente-supporters niet welkom bij besloten training (update)

27
FC Twente-supporters niet welkom bij besloten training (update)

FC Twente heeft de trainingstijden voor de rest van de week bekend gemaakt. De club uit Enschede heeft vrijdag een training achter gesloten deuren op het programma staan, zo blijkt uit het schema op de clubsite. 

Woensdag, donderdag en zaterdag traint de selectie van trainer Gonzalo Garcia wél openbaar. De Tukkers hebben vandaag een vrije dag. Zondag staat om de thuiswedstrijd tegen Ajax op het programma. Het duel in de Grolsch Veste begint om 12:15 uur. 

Update: Leon ten Voorde laat via Twitter weten dat de eerste selectie ook vandaag besloten traint. 

Trainingstijden FC Twente:

Donderdag 28 november
Besloten training

Vrijdag 29 november
Besloten training

Zaterdag 30 november
10.45 uur

Zondag 1 december
12.15 uur FC Twente - Ajax

 

27 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 28 Nov 2019 om 20:35
    • Quote van 28 Nov 2019 om 18:00
      En 12 diepte passen waaruit 4 gevaarlijke doelpogingen voort komen en 3 doelpunten en toen werd ik huilend wakker (Weer liggen dromen gvd)
    Dat is inderdaad wel veel van het goede na één besloten training.
  • 28 Nov 2019 om 18:00
    • Quote van 28 Nov 2019 om 16:41
      Waarschijnlijk zien we zondag minimaal drie fraaie varianten bij vrije trappen, waar een goal uitkomt. Dán is de besloten training zeer nuttig geweest...
    En 12 diepte passen waaruit 4 gevaarlijke doelpogingen voort komen en 3 doelpunten en toen werd ik huilend wakker (Weer liggen dromen gvd)
  • 28 Nov 2019 om 16:41
    Waarschijnlijk zien we zondag minimaal drie fraaie varianten bij vrije trappen, waar een goal uitkomt. Dán is de besloten training zeer nuttig geweest...
  • 28 Nov 2019 om 15:36
    • Quote van 28 Nov 2019 om 15:22
      Het wordt wel tijd voor ACTIE! Anders bloed de club dood. Wakkerschudden dat zooitje. Wie denken ze dat ze zijn? Besloten training. Moet niet gekker worden. Volgens mij zijn we de enige club in Nederland die aan deze gekkigheid meedoen. Is er niemand binnen de club die met de vuist op tafel slaat en zegt. Niets geen besloten training. De club is van de supporters en de sponsors en geldschieters. Wie zijn wij om een besloten training te geven. Alles gewoon in het openbaar. Daar hebben ze namelijk gewoon recht op. Wat een gekkigheid zeg.
    Is Twente echt de enige die dat doet? Gewoon massaal inbreken is een uitstekende oplossing!
  • 28 Nov 2019 om 15:34
    • Quote van 28 Nov 2019 om 14:20
      Een vrije dag? Het is van de gekke. Zo presteren en dan een vrije dag
    Dat kan allemaal in luilekkerland. Ze spelen nergens voor. Hebben door de weeks niets te doen en zijn nu al snel vaak moe. 1 hele wedstrijd per week en soms 1 in de 2 weken is ze vaak al teveel. Kun je nagaan wat een zooitje Ted heeft gehaald. Had van der Halst eens moeten doen. Dan had iedereen nu al gescholden van die kale dit die kale dat......
  • 28 Nov 2019 om 15:22
    • Quote van 28 Nov 2019 om 15:17
      Zullen we een keer met z'n allen massaal inbreken bij zo'n besloten training?
    Het wordt wel tijd voor ACTIE! Anders bloed de club dood. Wakkerschudden dat zooitje. Wie denken ze dat ze zijn? Besloten training. Moet niet gekker worden. Volgens mij zijn we de enige club in Nederland die aan deze gekkigheid meedoen. Is er niemand binnen de club die met de vuist op tafel slaat en zegt. Niets geen besloten training. De club is van de supporters en de sponsors en geldschieters. Wie zijn wij om een besloten training te geven. Alles gewoon in het openbaar. Daar hebben ze namelijk gewoon recht op. Wat een gekkigheid zeg.
  • 28 Nov 2019 om 15:17
    Zullen we een keer met z'n allen massaal inbreken bij zo'n besloten training?
  • 28 Nov 2019 om 15:09
    • Quote van 28 Nov 2019 om 14:26
      goed bedoeld en terecht opgemerkt Scorp maar dat tijperk is definitief voorbij ..helaas .. ik dacht ook nu alle kans aan huidige om te bewijzen dat ze beter kunnen ...Ze zijn hopeloos gezakt..
    Het is niet definitief voorbij maar je moet wel de juiste stuurlui aan wal hebben. Zoals het nu gaat dat iedere gek maar bij FC Twente kan komen werken is het kansloos ben ik het mee eens. Voordat het seizoen al begint wordt er al gezegd dat we voor plek 14 gaan. Het is toch niet te filmen dit soort gedrag. Als je je een beetje inzet kun je makkelijk meedoen in de play offs. Dit seizoen is al naar de kloten voordat het begon. Niemand maakt mij wijs dat er geen betere spelers zijn dan die FC Twente steeds binnenhaalt. En dat hoeft geen bakken geld te kosten. Toen we een topclub waren koste iedereen ook geen miljoenen euro. De meesten waren vrij goedkoop waardoor je bakken winst kon maken. Nee wij halen spelers die niets opleveren. Wat voor beleid is dat zeg!
  • 28 Nov 2019 om 14:26
    • Quote van 28 Nov 2019 om 12:41
      We hadden die geweldige voetballers dankzij 1 man. Een man met ambities, een die het aandurfde om groot te denken ipv van klein wat 90% van de bevolking altijd doet.
      Een man die ECHT een rood hart had en 110% supporter. Een man het alleen moest doen omdat niemand het lef had groot te denken. Een man die kapot is gemaakt omdat die teveel succes kreeg en jaloezie zegevierde.
      Raar dat er geen standbeeld van is gemaakt.
    goed bedoeld en terecht opgemerkt Scorp maar dat tijperk is definitief voorbij ..helaas .. ik dacht ook nu alle kans aan huidige om te bewijzen dat ze beter kunnen ...Ze zijn hopeloos gezakt..
  • 28 Nov 2019 om 14:20
    Een vrije dag? Het is van de gekke. Zo presteren en dan een vrije dag
  • 28 Nov 2019 om 14:01
    • Quote van 28 Nov 2019 om 12:41
      We hadden die geweldige voetballers dankzij 1 man. Een man met ambities, een die het aandurfde om groot te denken ipv van klein wat 90% van de bevolking altijd doet.
      Een man die ECHT een rood hart had en 110% supporter. Een man het alleen moest doen omdat niemand het lef had groot te denken. Een man die kapot is gemaakt omdat die teveel succes kreeg en jaloezie zegevierde.
      Raar dat er geen standbeeld van is gemaakt.
    +1 100% waar. Ik opteer voor terug keer Munsterman in een adviserende rol (mits hij dat zelf ook ziet zitten). Twente slaap nu al 12 jaar lang na de ellendige toestanden. De club moet weer in de stijgers. Stop met lokale inversteerders en haal een echte buitenlandse partij of inversteerder binnen die echt wat voor Twente kan betekenen. Kijk naar Ajax. Zij verkopen zich ook aan buitenlandse partijen om meer geld te genereren.
  • 28 Nov 2019 om 13:55
    • Quote van 28 Nov 2019 om 12:48
      Ze hebben een praat sessie op dit moment, hoe ze de mentale klap van zondag kunnen verwerken en welke hulpmiddelen ze kunnen krijgen. Met name Drommel vroeg hier om.
    Planken, spijkers en een hamer om de goal goed dicht te timmeren.
  • 28 Nov 2019 om 12:48
    Ze hebben een praat sessie op dit moment, hoe ze de mentale klap van zondag kunnen verwerken en welke hulpmiddelen ze kunnen krijgen. Met name Drommel vroeg hier om.
  • 28 Nov 2019 om 12:41
    • Quote van 28 Nov 2019 om 12:34
      (Strijd)plan min min van onze Drs. G. Garcia Garcia ligt al klaar 'we control the game' tikkie heen en tikkie terug, geen winnaars in het elftal, voorspelbare ballen, laag baltempo, vaak balverlies, geen plan B zelfs als Ajax met het 2e elftal speelt verliezen we nog dik. Spelers als Ekkelenkamp, Gravenberch, Huntelaar, Noa Lang, Traoré kunnen wij toch alleen maar van dromen dat wij die hadden.
    We hadden die geweldige voetballers dankzij 1 man. Een man met ambities, een die het aandurfde om groot te denken ipv van klein wat 90% van de bevolking altijd doet.
    Een man die ECHT een rood hart had en 110% supporter. Een man het alleen moest doen omdat niemand het lef had groot te denken. Een man die kapot is gemaakt omdat die teveel succes kreeg en jaloezie zegevierde.
    Raar dat er geen standbeeld van is gemaakt.
  • 28 Nov 2019 om 12:34
    (Strijd)plan min min van onze Drs. G. Garcia Garcia ligt al klaar 'we control the game' tikkie heen en tikkie terug, geen winnaars in het elftal, voorspelbare ballen, laag baltempo, vaak balverlies, geen plan B zelfs als Ajax met het 2e elftal speelt verliezen we nog dik. Spelers als Ekkelenkamp, Gravenberch, Huntelaar, Noa Lang, Traoré kunnen wij toch alleen maar van dromen dat wij die hadden.
  • 28 Nov 2019 om 11:21
    • Quote van 28 Nov 2019 om 10:35
      De besloten trainingen heeft totaal geen effect gehad. Kunnen ze net zo goed mee stoppen. Ik zie Ajax ook niet iemand sturen om twente te bestuderen.
    Hahahaha kost alleen maar tijd en benzine. Tja ook nog eens slecht voor het milieu tegenwoordig dat dom voor niks heen en weer rijden.
  • 28 Nov 2019 om 10:56
    • Quote van 28 Nov 2019 om 10:25
      Was vorig seizoen al lachwekkend toch en nu doen ze het zelfs twee keer per week. Denk je dat ze een zwaar geheim strijdplan aan het ontwikkelen zijn voor zondag. Als ik hun was timmerde ik de goal dicht met platen enz en ging gezellig wat aan team bulding doen. Roeien, schaatsen, zakdoekje leggen of koek happen.
    Hahaha!! Voetbal is er voor de supporters mensen, zonder fans geen spelletje. Zorg er eerst eens voor dat je eigen fans je gaan omarmen en straal plezier uit, dan ben je al een heel eind op weg. 2 besloten trainingen als ze pas gisteren weer begonnen zijn. SCHAAM JE KAPOT!!
  • 28 Nov 2019 om 10:35
    • Quote van 28 Nov 2019 om 10:25
      Was vorig seizoen al lachwekkend toch en nu doen ze het zelfs twee keer per week. Denk je dat ze een zwaar geheim strijdplan aan het ontwikkelen zijn voor zondag. Als ik hun was timmerde ik de goal dicht met platen enz en ging gezellig wat aan team bulding doen. Roeien, schaatsen, zakdoekje leggen of koek happen.
    De besloten trainingen heeft totaal geen effect gehad. Kunnen ze net zo goed mee stoppen. Ik zie Ajax ook niet iemand sturen om twente te bestuderen.
  • 28 Nov 2019 om 10:34
    Ze trainen busje voor het doel!
  • 28 Nov 2019 om 10:25
    • Quote van 28 Nov 2019 om 10:17
      Als de resultaten matig zijn en het team ook nog eens geen passie en inzet toont, dan gaan ineens deze besloten trainingen tegen je werken. Sta je bovenaan, dan is zelfs 1x in de week trainen voldoende.
    Was vorig seizoen al lachwekkend toch en nu doen ze het zelfs twee keer per week. Denk je dat ze een zwaar geheim strijdplan aan het ontwikkelen zijn voor zondag. Als ik hun was timmerde ik de goal dicht met platen enz en ging gezellig wat aan team bulding doen. Roeien, schaatsen, zakdoekje leggen of koek happen.
  • 28 Nov 2019 om 10:17
    Als de resultaten matig zijn en het team ook nog eens geen passie en inzet toont, dan gaan ineens deze besloten trainingen tegen je werken. Sta je bovenaan, dan is zelfs 1x in de week trainen voldoende.
  • 27 Nov 2019 om 13:26
    Ikzeg. Ik kan wel weer iets zeggen maar een vrije dag na een wan vertoning afgelopen zondag dat kan er bij mij niet in. 3 keer extra training op de vrije dag en dan naar huis, dat is een betere optie.
  • 26 Nov 2019 om 23:39
    Denk dat ze trainen om de nederlaag zo klein mogelijk te houden !
  • 26 Nov 2019 om 22:47
    Heb gehoord dat ze op wissels trainen.
  • 26 Nov 2019 om 20:00
    Garcia's balletje breed sessies
  • 26 Nov 2019 om 19:42
    Trainen ze ja? Verrassend!
  • 26 Nov 2019 om 19:42
    Besloten my ass. Dit heeft tot nu toe niet geholpen
zondag 20 september 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›