Ajacieden en Ten Hag met open armen ontvangen: ''Welcome back''

48
Ajacieden en Ten Hag met open armen ontvangen: ''Welcome back''

FC Twente neemt het aankomend weekend in de Grolsch Veste op tegen Ajax en dat betekent voor Hakim Ziyech, Quincy Promes, Dusan Tadic en Erik ten Hag een weerzien met hun oude club. De Tukkers ontvangen de voormalig FC Twente-spelers met open armen.

"Welcome back", schrijft de club uit Enschede via Instagram bij een video met een paar mooie beelden uit hun periode bij FC Twente. Het duel in de Grolsch Veste begint zondagmiddag overigens al om 12:15 uur. 

 
 
 
 
 
Dit bericht bekijken op Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

???? Welcome Back ???? #ThrowbackThursday #fctwente #tweaja

Een bericht gedeeld door FC Twente (@fctwente) op

48 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 1 Dec 2019 om 09:53
    • Quote van 29 Nov 2019 om 11:17
      Nee het kampioenschap heeft niet ons allen naast de schoenen doen lopen. Misschien voel jij dat zo. Het kampioenschap is ook niets mis mee geweest, en behaald op een juiste en sportieve manier. Na het kampioenschap is het mis gegaan, kwa begrotingen en de financiële tegenslagen die volgden. Dat kun je Joop aanrekenen, dat was zijn grootste fout. En niets met te hoge verwachtingen te maken. Maar al die zogenaamde opbouwers die daarna het rijtje zijn gepasseerd, hebben er ook uiteindelijk een puinzooi van gemaakt of sterker nog, de één moet het straatje van de ander schoon vegen. Verder hoef je als klein voorbeeld alleen maar naar Sparta te kijken. Die hebben wel een fatsoenlijke selectie bij elkaar kunnen krijgen, en nog minder te besteden dan onze club en komen ook uit de KK divisie Jongens die ook de mouwen op kunnen stropen als dat nodig is, die wij juist missen. Maar nee hier halen ze alleen maar mooi weer voetballers heen, die zogenaamd in Spanje de grootste talenten zouden zijn. Spelers die volgens Ted normaal niet bij onze club gespeeld zouden hebben. Met andere woorden als hij niet de td van onze club was geweest. Eigen roem, net als de andere zakkenvullers die onze club op dit moment leiden. Die spelers worden in de winterstop ook nog beloond met een tripje naar hun geboorteland. En wij kunnen het hele seizoen naar dat eeuwig rond spelende voetbal kijken. laat ze lekker in Nederland blijven sparen ze ook weer een smak geld uit. Nee ik ben er ook niet voor om telkens een trainer met een zak geld de straat op te schoppen. Maar Garcia denkt na alle complimenten van de eerste wedstrijden al meteen bij de categorie top te behoren. En blijft op dezelfde manier doorgaan inclusief zijn eigenwijsheid, iets dat hem nu begint op te breken. Maar misschien dat hij na zondag weer met zijn beide beentjes op de grond staat. Want met een instelling als tegen VVV de Amsterdammers tegemoet te treden, zal hem lelijk opbreken.
    Goed gesproken Rijvers.....

    +1
  • 29 Nov 2019 om 19:07
    • Quote van 29 Nov 2019 om 16:14
      Dat is jouw doelstelling, die jij jezelf hebt wijsgemaakt, hetgeen dus jouw waarheid is.

      Als je niet kunt voetballen dan kun je niet voetballen. Dat is niet erg. Als je kunt voetballen maar niet wilt voetballen of het voetbal bewust dood maakt, dan ben je schopstoelwaardig.

      Doelstelling is plaats 12 a 10, voor normale mensen.
    En daar staan we ook. Het probleem is echter dat we uit de laatste 8 wedstrijden slechts 6 punten hebben gehaald. Dat zijn cijfers van een degradatiekandidaat. Ook het spel is niet altijd bemoedigend. We mogen dus blij zijn dat we de eerste wedstrijden een buffertje hebben opgebouwd.
  • 29 Nov 2019 om 16:14
    • Quote van 29 Nov 2019 om 08:30
      Onzin. Niets voor niets is de doelstelling "handhaving".
    Dat is jouw doelstelling, die jij jezelf hebt wijsgemaakt, hetgeen dus jouw waarheid is.

    Als je niet kunt voetballen dan kun je niet voetballen. Dat is niet erg. Als je kunt voetballen maar niet wilt voetballen of het voetbal bewust dood maakt, dan ben je schopstoelwaardig.

    Doelstelling is plaats 12 a 10, voor normale mensen.
  • 29 Nov 2019 om 12:46
    • Quote van 29 Nov 2019 om 12:32
      Strijd en passie mag/moet je verwachten, echter dan moet de speelwijze aangepast worden.... M.i. moet dat ook gebeuren, omdat nu de punten sprokkelen belangrijker is dan "mooi voetbal"..... Of enkel strijd/passie tegen Ajax helpt, is te betwijfelen.... Alles of niets spelen komende zondag is de beste oplossing.... statistisch gezien is de kans dat FcT wint, erg klein, dus dan moet het elftal gewoon alles geven, wat het resultaat ook is....
    Ik zei eerder al dat de kans zeer klein is dat we iets pakken tegen ajax, "geen probleem".
    Vecht ervoor en niet zoals tegen VVV als een paar verlopen relnichten meehobbelen.
  • 29 Nov 2019 om 12:44
    • Quote van 29 Nov 2019 om 12:30
      Het is wel de realiteit dat pas na het volgende seizoen weer een redelijk gedeelte van het totale budget aan de selectie besteed kan worden.... Daarom is er dit seizoen en volgend seizoen 1,5 Mio extra geïnvesteerd om de extra lasten gedeeltelijk te compenseren. Pas eind dit seizoen lopen de laatste "dure" contracten af.... Het kan gewoonweg niet sneller. We moeten wel blijven beseffen waar FcT vandaan komt....
    Als je het geld nu al niet goed kunt besteden waarom zou het straks dan wel goed besteed worden?
    Het heeft niet zoveel met geld te maken maar wat je ermee DOET! Je ziet al jaren dat ze het geld dat er WEL is verkeerd besteden. Steeds weer landlopers binnenhalen. Allemaal weggegooit geld.
  • 29 Nov 2019 om 12:32
    • Quote van 29 Nov 2019 om 10:30
      Niemand heeft het erover dat we een subtopper moeten zij n dit jaar, ook zo'n dooddoener om straks te kunnen zeggen de verwachtingen zijn te hoog.

      We willen strijd zijn, passie en bloed aan de palen.
      Wanneer we dan verliezen hoor je niemand.

      Maar idd gelaten alles maas slikken, nee dat nooit.

    Strijd en passie mag/moet je verwachten, echter dan moet de speelwijze aangepast worden.... M.i. moet dat ook gebeuren, omdat nu de punten sprokkelen belangrijker is dan "mooi voetbal"..... Of enkel strijd/passie tegen Ajax helpt, is te betwijfelen.... Alles of niets spelen komende zondag is de beste oplossing.... statistisch gezien is de kans dat FcT wint, erg klein, dus dan moet het elftal gewoon alles geven, wat het resultaat ook is....
  • 29 Nov 2019 om 12:30
    • Quote van 29 Nov 2019 om 11:30
      Maar juist die paar jaren zal ons uiteindelijk gaan opbreken.
    Het is wel de realiteit dat pas na het volgende seizoen weer een redelijk gedeelte van het totale budget aan de selectie besteed kan worden.... Daarom is er dit seizoen en volgend seizoen 1,5 Mio extra geïnvesteerd om de extra lasten gedeeltelijk te compenseren. Pas eind dit seizoen lopen de laatste "dure" contracten af.... Het kan gewoonweg niet sneller. We moeten wel blijven beseffen waar FcT vandaan komt....
  • 29 Nov 2019 om 11:46
    • Quote van 29 Nov 2019 om 11:17
      Nee het kampioenschap heeft niet ons allen naast de schoenen doen lopen. Misschien voel jij dat zo. Het kampioenschap is ook niets mis mee geweest, en behaald op een juiste en sportieve manier. Na het kampioenschap is het mis gegaan, kwa begrotingen en de financiële tegenslagen die volgden. Dat kun je Joop aanrekenen, dat was zijn grootste fout. En niets met te hoge verwachtingen te maken. Maar al die zogenaamde opbouwers die daarna het rijtje zijn gepasseerd, hebben er ook uiteindelijk een puinzooi van gemaakt of sterker nog, de één moet het straatje van de ander schoon vegen. Verder hoef je als klein voorbeeld alleen maar naar Sparta te kijken. Die hebben wel een fatsoenlijke selectie bij elkaar kunnen krijgen, en nog minder te besteden dan onze club en komen ook uit de KK divisie Jongens die ook de mouwen op kunnen stropen als dat nodig is, die wij juist missen. Maar nee hier halen ze alleen maar mooi weer voetballers heen, die zogenaamd in Spanje de grootste talenten zouden zijn. Spelers die volgens Ted normaal niet bij onze club gespeeld zouden hebben. Met andere woorden als hij niet de td van onze club was geweest. Eigen roem, net als de andere zakkenvullers die onze club op dit moment leiden. Die spelers worden in de winterstop ook nog beloond met een tripje naar hun geboorteland. En wij kunnen het hele seizoen naar dat eeuwig rond spelende voetbal kijken. laat ze lekker in Nederland blijven sparen ze ook weer een smak geld uit. Nee ik ben er ook niet voor om telkens een trainer met een zak geld de straat op te schoppen. Maar Garcia denkt na alle complimenten van de eerste wedstrijden al meteen bij de categorie top te behoren. En blijft op dezelfde manier doorgaan inclusief zijn eigenwijsheid, iets dat hem nu begint op te breken. Maar misschien dat hij na zondag weer met zijn beide beentjes op de grond staat. Want met een instelling als tegen VVV de Amsterdammers tegemoet te treden, zal hem lelijk opbreken.
    En zo is het. Gewoon gezond verstand. Er is wel geld alleen de prioriteit is niet het voetbalbedrijf maar schulden aflossen. Laten ze gewoon eerlijk zijn en niet met dooie mussen komen en net doen alsof we het niet snappen.
    Dat wil niet zeggen dat het zeer teleurstellend is wat er heden den dage tentoongesteld. Zelfs in de situatie waarin FC Twente zit (slachtofferrol spelen) had je gewoon van VVV en RKC moeten winnen. Dat het een proces is snappen we allemaal maar met weinig had je veel beter voor de dag kunnen komen dan we nu doen. Wat de toekomst brengt weet niemand. Dat is ook allemaal maar flauw gelul. Als straks het geld weer tegen de plinten oploopt kan het ook weer misgaan door verkeerd aankoopbeleid.
    Maak er een gezonde hollandse club van. De potentie is al lang bewezen maar wat doen ze ermee? Niets alleen maar gebruik van maken. Je mag als gelschieter, sponsor, supporter echt wel meer eisen van het geld dat men erin stopt. En dat experimenteren met spelers en trainers moet ook ophouden. Je moet ervaring binnenhalen. Mensen met passie, emoties en die gewoon recht voor de raap zijn. Dan blijft het nog leuk om naar te kijken. Dat zakelijke gedoe is om van te kotsten. Heeft niets met voetbal te maken.
    Vindt ook dat ze veel te snel trainers ontslaan. Geeft ze 3 jaar de tijd om op te bouwen. Een Verbeek had het echt wel op rij gekregen maar als je je hoofd boven het maaiveld uitsteekt ben je al snel arrogant en wordt je eruit gegooit. Dan lullen ze over een angstcultuur....etc etc etc. Wat wil je dan. Dat we allemaal iedereen lief en aardig vinden. Je moet mensen hebben die met de vuist op tafel durven te slaan. En iedereen die het niet bevalt rot maar op. Als je resulaten wil halen dan moet je vooral niet te lief zijn voor elkaar maar vechten en leren en accepteren en respect hebben. De wereld is hard. Er gaan miljoenen om bij FC Twente. Daar mag best een sterke leider bovenstaan. Gezellig koffie drinken doen ze maar lekker in hun vrije tijd met elkaar. Er moet geld verdiend worden en dat doe je niet op de manier zoals FC Twente nu al jaren bezig is!
  • 29 Nov 2019 om 11:31
    • Quote van 29 Nov 2019 om 11:17
      Nee het kampioenschap heeft niet ons allen naast de schoenen doen lopen. Misschien voel jij dat zo. Het kampioenschap is ook niets mis mee geweest, en behaald op een juiste en sportieve manier. Na het kampioenschap is het mis gegaan, kwa begrotingen en de financiële tegenslagen die volgden. Dat kun je Joop aanrekenen, dat was zijn grootste fout. En niets met te hoge verwachtingen te maken. Maar al die zogenaamde opbouwers die daarna het rijtje zijn gepasseerd, hebben er ook uiteindelijk een puinzooi van gemaakt of sterker nog, de één moet het straatje van de ander schoon vegen. Verder hoef je als klein voorbeeld alleen maar naar Sparta te kijken. Die hebben wel een fatsoenlijke selectie bij elkaar kunnen krijgen, en nog minder te besteden dan onze club en komen ook uit de KK divisie Jongens die ook de mouwen op kunnen stropen als dat nodig is, die wij juist missen. Maar nee hier halen ze alleen maar mooi weer voetballers heen, die zogenaamd in Spanje de grootste talenten zouden zijn. Spelers die volgens Ted normaal niet bij onze club gespeeld zouden hebben. Met andere woorden als hij niet de td van onze club was geweest. Eigen roem, net als de andere zakkenvullers die onze club op dit moment leiden. Die spelers worden in de winterstop ook nog beloond met een tripje naar hun geboorteland. En wij kunnen het hele seizoen naar dat eeuwig rond spelende voetbal kijken. laat ze lekker in Nederland blijven sparen ze ook weer een smak geld uit. Nee ik ben er ook niet voor om telkens een trainer met een zak geld de straat op te schoppen. Maar Garcia denkt na alle complimenten van de eerste wedstrijden al meteen bij de categorie top te behoren. En blijft op dezelfde manier doorgaan inclusief zijn eigenwijsheid, iets dat hem nu begint op te breken. Maar misschien dat hij na zondag weer met zijn beide beentjes op de grond staat. Want met een instelling als tegen VVV de Amsterdammers tegemoet te treden, zal hem lelijk opbreken.
    +100
  • 29 Nov 2019 om 11:30
    • Quote van 29 Nov 2019 om 09:02
      Het gaat nu eenmaal met ups en downs.... Voordat FcT weer een subtopper wordt, zijn we echt een paar jaren verder....
    Maar juist die paar jaren zal ons uiteindelijk gaan opbreken.
  • 29 Nov 2019 om 11:17
    • Quote van 29 Nov 2019 om 07:59
      Twentefans zijn ook debet aan de wanorde. Zodra het even tegen zit is de trainer de sjaak.

      Het klinkt gek, maar het kampioenschap heeft ons allen naast onze schoenen doen lopen. Beeld je een grafiek in waarbij de Y as het 'verwachtingspatroon vertegenwoordigd en de X as de jaartallen 2010, 2011, 2012, ….2019. Dat is een lijn die niet of amper daalt, zet daar een financieel grafiekje op..... dan zie je een sterk dalende lijn...… de verhoudingen liggen krom, en dat begon allemaal een beetje met Clean Shit.
    Nee het kampioenschap heeft niet ons allen naast de schoenen doen lopen. Misschien voel jij dat zo. Het kampioenschap is ook niets mis mee geweest, en behaald op een juiste en sportieve manier. Na het kampioenschap is het mis gegaan, kwa begrotingen en de financiële tegenslagen die volgden. Dat kun je Joop aanrekenen, dat was zijn grootste fout. En niets met te hoge verwachtingen te maken. Maar al die zogenaamde opbouwers die daarna het rijtje zijn gepasseerd, hebben er ook uiteindelijk een puinzooi van gemaakt of sterker nog, de één moet het straatje van de ander schoon vegen. Verder hoef je als klein voorbeeld alleen maar naar Sparta te kijken. Die hebben wel een fatsoenlijke selectie bij elkaar kunnen krijgen, en nog minder te besteden dan onze club en komen ook uit de KK divisie Jongens die ook de mouwen op kunnen stropen als dat nodig is, die wij juist missen. Maar nee hier halen ze alleen maar mooi weer voetballers heen, die zogenaamd in Spanje de grootste talenten zouden zijn. Spelers die volgens Ted normaal niet bij onze club gespeeld zouden hebben. Met andere woorden als hij niet de td van onze club was geweest. Eigen roem, net als de andere zakkenvullers die onze club op dit moment leiden. Die spelers worden in de winterstop ook nog beloond met een tripje naar hun geboorteland. En wij kunnen het hele seizoen naar dat eeuwig rond spelende voetbal kijken. laat ze lekker in Nederland blijven sparen ze ook weer een smak geld uit. Nee ik ben er ook niet voor om telkens een trainer met een zak geld de straat op te schoppen. Maar Garcia denkt na alle complimenten van de eerste wedstrijden al meteen bij de categorie top te behoren. En blijft op dezelfde manier doorgaan inclusief zijn eigenwijsheid, iets dat hem nu begint op te breken. Maar misschien dat hij na zondag weer met zijn beide beentjes op de grond staat. Want met een instelling als tegen VVV de Amsterdammers tegemoet te treden, zal hem lelijk opbreken.
  • 29 Nov 2019 om 10:30
    • Quote van 29 Nov 2019 om 09:02
      Het gaat nu eenmaal met ups en downs.... Voordat FcT weer een subtopper wordt, zijn we echt een paar jaren verder....
    Niemand heeft het erover dat we een subtopper moeten zij n dit jaar, ook zo'n dooddoener om straks te kunnen zeggen de verwachtingen zijn te hoog.

    We willen strijd zijn, passie en bloed aan de palen.
    Wanneer we dan verliezen hoor je niemand.

    Maar idd gelaten alles maas slikken, nee dat nooit.

  • 29 Nov 2019 om 09:54
    • Quote van 29 Nov 2019 om 09:02
      Het gaat nu eenmaal met ups en downs.... Voordat FcT weer een subtopper wordt, zijn we echt een paar jaren verder....
    Lamlendig langs de zijlijn staan en alles maar gelaten over je heen laten komen is ook een gave. Op het niet halen van doelstellingen moeten sancties staan. Anders hoef je ze ook niet te stellen. Topsportklimaat!!!
  • 29 Nov 2019 om 09:02
    • Quote van 29 Nov 2019 om 08:43
      Die zal amper gehaald worden als ze zo door gaan. De andere doelstellingen worden zeker niet gehaald. Herkenbaar, aantrekkelijk, strijd, talenten ontwikkelen en daardoor geld verdienen. Als dat zo door gaat word het eind van het jaar weer handje ophouden bij de sponsoren. Transferwaarde is van deze selectie nihil.
    Het gaat nu eenmaal met ups en downs.... Voordat FcT weer een subtopper wordt, zijn we echt een paar jaren verder....
  • 29 Nov 2019 om 08:43
    • Quote van 29 Nov 2019 om 08:30
      Onzin. Niets voor niets is de doelstelling "handhaving".
    Die zal amper gehaald worden als ze zo door gaan. De andere doelstellingen worden zeker niet gehaald. Herkenbaar, aantrekkelijk, strijd, talenten ontwikkelen en daardoor geld verdienen. Als dat zo door gaat word het eind van het jaar weer handje ophouden bij de sponsoren. Transferwaarde is van deze selectie nihil.
  • 29 Nov 2019 om 08:32
    • Quote van 29 Nov 2019 om 08:08
      Wat dachten ze op de afdeling marketing een boodschap met HIER VALT NIETS TE HALEN!
      Tuurlijk, het zijn spelers van weleer. Maar de rode loper uitgooien in plaats van strijdbare taal...….. Alles maar dan ook ALLES bij FCT is lauw. Lauwe spelers, lauwe trainer op snuffelstage, lauwe marketing.
      De Veste moet kolken, en FCT moet eens ophoepelen met dat DCW en Filantropische instelling gehalte.
      Het TOPSPORT...……. Zoals bij UFC of Boksen, eerst elkaar opnaaien, dan elkaar bestrijden, en als het over is elkaar een knuffel geven.
      Bij FCT snappen ze geen ene fuck van TOPSPORT. Na VVV was een straftraining aan de orde, een intense week om naar Ajax toe te werken, maar volgens het schema was het na VVV tijd voor Siesta. Lauw in alle gelederen.

      Bah!
    Goed voorbeeld van "realisme". Niet dus.
  • 29 Nov 2019 om 08:30
    • Quote van 29 Nov 2019 om 07:53
      Het TED-effect.
    Onzin. Niets voor niets is de doelstelling "handhaving".
  • 29 Nov 2019 om 08:26
    • Quote van 29 Nov 2019 om 08:08
      Wat dachten ze op de afdeling marketing een boodschap met HIER VALT NIETS TE HALEN!
      Tuurlijk, het zijn spelers van weleer. Maar de rode loper uitgooien in plaats van strijdbare taal...….. Alles maar dan ook ALLES bij FCT is lauw. Lauwe spelers, lauwe trainer op snuffelstage, lauwe marketing.
      De Veste moet kolken, en FCT moet eens ophoepelen met dat DCW en Filantropische instelling gehalte.
      Het TOPSPORT...……. Zoals bij UFC of Boksen, eerst elkaar opnaaien, dan elkaar bestrijden, en als het over is elkaar een knuffel geven.
      Bij FCT snappen ze geen ene fuck van TOPSPORT. Na VVV was een straftraining aan de orde, een intense week om naar Ajax toe te werken, maar volgens het schema was het na VVV tijd voor Siesta. Lauw in alle gelederen.

      Bah!
    Eens, het is allemaal te gezapig en te vrijblijvend.
  • 29 Nov 2019 om 08:08
    Wat dachten ze op de afdeling marketing een boodschap met HIER VALT NIETS TE HALEN!
    Tuurlijk, het zijn spelers van weleer. Maar de rode loper uitgooien in plaats van strijdbare taal...….. Alles maar dan ook ALLES bij FCT is lauw. Lauwe spelers, lauwe trainer op snuffelstage, lauwe marketing.
    De Veste moet kolken, en FCT moet eens ophoepelen met dat DCW en Filantropische instelling gehalte.
    Het TOPSPORT...……. Zoals bij UFC of Boksen, eerst elkaar opnaaien, dan elkaar bestrijden, en als het over is elkaar een knuffel geven.
    Bij FCT snappen ze geen ene fuck van TOPSPORT. Na VVV was een straftraining aan de orde, een intense week om naar Ajax toe te werken, maar volgens het schema was het na VVV tijd voor Siesta. Lauw in alle gelederen.

    Bah!
  • 29 Nov 2019 om 07:59
    • Quote van 28 Nov 2019 om 16:00
      Wat mij vooral opvalt is dat er heel veel trainers zijn weggestuurd de laatste jaren, die het dan ergens anders dan wel goed gingen doen, volgens mij was zelfs Ten Hag niet goed genoeg om het over te nemen. Twente had de uit de hand gelopen ambitie van Munsterman een vergelijkbare positie als AZ kunnen hebben nu. Dus vasthouden aan je visie en een goede jeugdopleiding en Stefs iets betere spelers inpassen en jeugd laten doorstromen.
    Twentefans zijn ook debet aan de wanorde. Zodra het even tegen zit is de trainer de sjaak.

    Het klinkt gek, maar het kampioenschap heeft ons allen naast onze schoenen doen lopen. Beeld je een grafiek in waarbij de Y as het 'verwachtingspatroon vertegenwoordigd en de X as de jaartallen 2010, 2011, 2012, ….2019. Dat is een lijn die niet of amper daalt, zet daar een financieel grafiekje op..... dan zie je een sterk dalende lijn...… de verhoudingen liggen krom, en dat begon allemaal een beetje met Clean Shit.
  • 29 Nov 2019 om 07:53
    • Quote van 28 Nov 2019 om 14:56
      We trappen er niet in, zo werkt dat nu eenmaal in de commerciele wereld. Het draait allemaal om geld verdienen. Bij FC Twente snappen ze dat niet zo goed en volgens mij komt het geld veel te makkelijk binnen want voor de rest zitten ze op hun handen. Als je de lijn doortrekt naar wat mensen allemaal doen (vaak ook voor eigen belang, want FC Twente is een mooi middel om je produkt naamsbekendheid te geven) en wat we in het veld te zien krijgen dan staat dat heel ver uit elkaar. De landlopers die er nu werken cq de baas zijn doen niets alleen maar neerleggen bij dat het niet anders is. Maar dat is natuurlijk niet waar. Ook met weinig geld kun meer presteren dan ze op dit moment doen. Maar het rode hart ontbreekt het zijn allemaal passanten die de club regeren en niets met FC Twente hebben. Morgen hebben ze een andere baan. In Godnaam waarom moeten die Spanjaarden FC Twente komen redden? Er zijn genoeg Nederlandse vechters met een veel betere mentaliteit dan deze warme land nietsnutten die het in hun carriere niet gemaakt hebben. Waarom moeten wij al die rotzooi naar FC Twente halen. Dan weet je van tevoren toch al dat het heel moeilijk gaat worden. Als je dan andere club ziet in de Eredivisie die ook niet veel geld hebben maar jaar in jaar uit verrassende spelers binnen haalt voor weinig en wel willen vechten dan vraag ik me echt af, hoe kan dit? En waarom in Godsnaam nooit eens een goede spits halen, goedkoop die de ballen erin knalt, en die je daarna voor goed geld kunt verkopen. Waarom al jaren zonder echte spits spelen. Het slaat allemaal nergens op. Een teken van dat ze het allemaal wel goed vinden zolang de supporters blijven komen en betalen zitten ze het wel uit. En als ze ontslagen worden vinden ze het ook niet erg. Is er wel een andere gek die ze binnenhaalt. Een Rutten heb je toch ook helemaal niets aan. En wat doet Bleuming die een 5.5 jaar contract heeft gekregen. Wachten op zijn pensioen? En ga zo maar door. Je kunt ze allemaal opnoemen en je afvragen wat ze doen en wat ze voor FC Twente betekenen. Helemaal niets. Landlopers die makkelijk hun geld KRIJGEN!
      Vieze ambitieloze lui die overal gefaald hebben en bij experimenten club FC Twente wel een baanjte krijgen. En dan heb ik het nog niet eens over de spelers die er niets aan kunnen doen want die pakken die kans natuurlijk direct. De enige reden dat ze ja hebben gezegd tegen FC Twente omdat ze nergens anders die kans hadden gekregen. Dank je wel FC Twente. Wat een mooie club!
    Het TED-effect.
  • 28 Nov 2019 om 22:14
    • Quote van 28 Nov 2019 om 14:56
      We trappen er niet in, zo werkt dat nu eenmaal in de commerciele wereld. Het draait allemaal om geld verdienen. Bij FC Twente snappen ze dat niet zo goed en volgens mij komt het geld veel te makkelijk binnen want voor de rest zitten ze op hun handen. Als je de lijn doortrekt naar wat mensen allemaal doen (vaak ook voor eigen belang, want FC Twente is een mooi middel om je produkt naamsbekendheid te geven) en wat we in het veld te zien krijgen dan staat dat heel ver uit elkaar. De landlopers die er nu werken cq de baas zijn doen niets alleen maar neerleggen bij dat het niet anders is. Maar dat is natuurlijk niet waar. Ook met weinig geld kun meer presteren dan ze op dit moment doen. Maar het rode hart ontbreekt het zijn allemaal passanten die de club regeren en niets met FC Twente hebben. Morgen hebben ze een andere baan. In Godnaam waarom moeten die Spanjaarden FC Twente komen redden? Er zijn genoeg Nederlandse vechters met een veel betere mentaliteit dan deze warme land nietsnutten die het in hun carriere niet gemaakt hebben. Waarom moeten wij al die rotzooi naar FC Twente halen. Dan weet je van tevoren toch al dat het heel moeilijk gaat worden. Als je dan andere club ziet in de Eredivisie die ook niet veel geld hebben maar jaar in jaar uit verrassende spelers binnen haalt voor weinig en wel willen vechten dan vraag ik me echt af, hoe kan dit? En waarom in Godsnaam nooit eens een goede spits halen, goedkoop die de ballen erin knalt, en die je daarna voor goed geld kunt verkopen. Waarom al jaren zonder echte spits spelen. Het slaat allemaal nergens op. Een teken van dat ze het allemaal wel goed vinden zolang de supporters blijven komen en betalen zitten ze het wel uit. En als ze ontslagen worden vinden ze het ook niet erg. Is er wel een andere gek die ze binnenhaalt. Een Rutten heb je toch ook helemaal niets aan. En wat doet Bleuming die een 5.5 jaar contract heeft gekregen. Wachten op zijn pensioen? En ga zo maar door. Je kunt ze allemaal opnoemen en je afvragen wat ze doen en wat ze voor FC Twente betekenen. Helemaal niets. Landlopers die makkelijk hun geld KRIJGEN!
      Vieze ambitieloze lui die overal gefaald hebben en bij experimenten club FC Twente wel een baanjte krijgen. En dan heb ik het nog niet eens over de spelers die er niets aan kunnen doen want die pakken die kans natuurlijk direct. De enige reden dat ze ja hebben gezegd tegen FC Twente omdat ze nergens anders die kans hadden gekregen. Dank je wel FC Twente. Wat een mooie club!
    Precies Scorpio eens met je. Allemaal passanten die zo snel mogelijk hun zakken willen vullen over de rug van onze club. Elk seizoen een worst voorhouden om zieltjes te winnen, zodat ze weer een volop kaarten verkopen. En Ted haalt elke speler binnen of het Messi is, met het verhaal dat we zon speler normaal nooit aan hadden kunnen trekken. En wij trappen er ook nog elke keer weer in. Ja alleen omdat wij hart voor onze mooie club hebben en die gasten allemaal dollar tekens in hun ogen. En maar slijmen dat we de beste supporters zijn. Rutten komt alleen in het stadion om zijn tijd te verdrijven. Als hij echt zo met de club was begaan had hij wel een andere functie aangepakt. lekker makkelijk allemaal, als ze het vuur aan hun schenen voelen taaien ze weer af. En je hoort als supporter ook niemand meer hoe het erbij staat of dat er nog iets mogelijk is. Elke dag lekker in hun lease auto naar het stadion tuffen om de dag vol te krijgen. Het zijn allemaal grote losers. En inderdaad die bij elkaar geraapte selectie kan er ook niets aan doen. Ik verlang bijna terug naar Joop, die de club dan wel naar de afgrond heeft geholpen maar never nooit voor eigen gewin. En altijd belangstelling voor de aanhang. Nooit zullen we weer zo worden als in die periode. En nu zullen er wel weer gasten zeggen dat Joop de club kapot heeft gemaakt. Nou wordt maar snel wakker want als het zo door gaat als nu, bestaan we over korte tijd ook niet meer. Vooral niet zoals met gasten als Tedje en Bleuming of die andere knakkers die mooi weer spelen met onze club. En dan ook de tegenstander van zondag welkom heten, en na de wedstrijd zeker met zijn allen ook nog uitzwaaien als we met een nul of 5 aan de broek krijgen door die eigenwijze trainer. Nou ze doen maar lekker.
  • 28 Nov 2019 om 20:30
    • Quote van 28 Nov 2019 om 17:06
      Tsja. Als die dwerg van rkc al als een grootheid uit het verleden wordt toegezongen, dan houd ik mijn hart vast voor zondag.
    Dan ga ik na binnen aan het schap zitten pfffg verdriet verdrinken.
  • 28 Nov 2019 om 18:47
    Nederig gedrag Bah!!
  • 28 Nov 2019 om 17:06
    • Quote van 28 Nov 2019 om 12:44
      Natuurlijk, het zou wel heel zielig zijn als we ze nu gaan binnenhalen als ware het Twente spelers en willen delen in het succes van Ajax. Er is zeker een link, maar hen gaan toejuichen als jongens van ons bij een verlies is Calimero gedrag en dat past niet bij Twente.
    Tsja. Als die dwerg van rkc al als een grootheid uit het verleden wordt toegezongen, dan houd ik mijn hart vast voor zondag.
  • 28 Nov 2019 om 16:00
    • Quote van 28 Nov 2019 om 15:18
      Kijk om je heen, doe je ogen open. Wees kritisch naar als wat je ziet. Geloof niet direct alles wat er je gezegd wordt. Blijf zelf ook je gezonde verstand gebruiken en vooral je gevoel.
      Dat weet je heel snel of je voor de gek gehouden wordt of niet. FC Twente heeft een hele grote achterban, Commercieel en gewoon als supporter zijnde. Als je dan ziet wat je vandaag de dag voorgeschoteld krijgt, klopt er iets niet. De standaarteksten en excuses spelen daarbij ook een rol. Dat geeft weer, dat ze het niet echt interesseert. Iemand die ambities heeft of hart voor de zaak heeft, heeft veel meer passie en straalt dat uit. De landlopers bij FC Twente stralen niets uit. Dat zie je in het veld terug. We zijn overgenomen door de nietsnutters, die niets zeggen en compleet geen toegevoegde waarde zijn. Aanpassers die het volhouden totdat het niet meer kan. Dan zoeken ze een volgende slachtoffer. Weg met die lui. Die maken de hele club kapot. Niet de supporters, niet de sponsors, niet de geldschieters. Die werknemers die compleet geen ambitie hebben en uitstraling hebben.
    Wat mij vooral opvalt is dat er heel veel trainers zijn weggestuurd de laatste jaren, die het dan ergens anders dan wel goed gingen doen, volgens mij was zelfs Ten Hag niet goed genoeg om het over te nemen. Twente had de uit de hand gelopen ambitie van Munsterman een vergelijkbare positie als AZ kunnen hebben nu. Dus vasthouden aan je visie en een goede jeugdopleiding en Stefs iets betere spelers inpassen en jeugd laten doorstromen.
  • 28 Nov 2019 om 15:18
    • Quote van 28 Nov 2019 om 13:04
      We worden voor de gek gehouden? Waar is dat op gebaseerd, wat weet jij wat anderen dan niet weten?
    Kijk om je heen, doe je ogen open. Wees kritisch naar als wat je ziet. Geloof niet direct alles wat er je gezegd wordt. Blijf zelf ook je gezonde verstand gebruiken en vooral je gevoel.
    Dat weet je heel snel of je voor de gek gehouden wordt of niet. FC Twente heeft een hele grote achterban, Commercieel en gewoon als supporter zijnde. Als je dan ziet wat je vandaag de dag voorgeschoteld krijgt, klopt er iets niet. De standaarteksten en excuses spelen daarbij ook een rol. Dat geeft weer, dat ze het niet echt interesseert. Iemand die ambities heeft of hart voor de zaak heeft, heeft veel meer passie en straalt dat uit. De landlopers bij FC Twente stralen niets uit. Dat zie je in het veld terug. We zijn overgenomen door de nietsnutters, die niets zeggen en compleet geen toegevoegde waarde zijn. Aanpassers die het volhouden totdat het niet meer kan. Dan zoeken ze een volgende slachtoffer. Weg met die lui. Die maken de hele club kapot. Niet de supporters, niet de sponsors, niet de geldschieters. Die werknemers die compleet geen ambitie hebben en uitstraling hebben.
  • 28 Nov 2019 om 15:11
    • Quote van 28 Nov 2019 om 14:37
      We worden weer mooi voor de gek gehouden met zijn allen.,Er is niks verandert.
    We worden genaait en het is niet eens lekker.
    Vooral positief blijven en vooral mee blijven lullen, anders worden men boos en gaat men iets verdedigen wat niet te verdedigen valt, als je tenminste gezond verstand heb. Velen hebben dat niet is me opgevallen. Dat wordt dus lastig communiceren.
  • 28 Nov 2019 om 15:09
    • Quote van 28 Nov 2019 om 14:48
      Die heeft ja al een standbeeld naast Boschker.
    hahahahaha,
    Super humor!
  • 28 Nov 2019 om 14:56
    • Quote van 28 Nov 2019 om 13:55
      Met alle respect dat hele kicks 21 shirt, dat stelt toch ene reet voor. Toch trappen we er met z'n allen in om de merchandising praatjes. Bovendien was een overname door een buitenlandse partij of inversteerder echt geen slecht idee geweest. Zo wil je een ambitieuze club waar veel mogelijkheden ligt niet zien voetballen. Balletje breed en tikkie terug en alleen maar verliespartijen hebben.
    We trappen er niet in, zo werkt dat nu eenmaal in de commerciele wereld. Het draait allemaal om geld verdienen. Bij FC Twente snappen ze dat niet zo goed en volgens mij komt het geld veel te makkelijk binnen want voor de rest zitten ze op hun handen. Als je de lijn doortrekt naar wat mensen allemaal doen (vaak ook voor eigen belang, want FC Twente is een mooi middel om je produkt naamsbekendheid te geven) en wat we in het veld te zien krijgen dan staat dat heel ver uit elkaar. De landlopers die er nu werken cq de baas zijn doen niets alleen maar neerleggen bij dat het niet anders is. Maar dat is natuurlijk niet waar. Ook met weinig geld kun meer presteren dan ze op dit moment doen. Maar het rode hart ontbreekt het zijn allemaal passanten die de club regeren en niets met FC Twente hebben. Morgen hebben ze een andere baan. In Godnaam waarom moeten die Spanjaarden FC Twente komen redden? Er zijn genoeg Nederlandse vechters met een veel betere mentaliteit dan deze warme land nietsnutten die het in hun carriere niet gemaakt hebben. Waarom moeten wij al die rotzooi naar FC Twente halen. Dan weet je van tevoren toch al dat het heel moeilijk gaat worden. Als je dan andere club ziet in de Eredivisie die ook niet veel geld hebben maar jaar in jaar uit verrassende spelers binnen haalt voor weinig en wel willen vechten dan vraag ik me echt af, hoe kan dit? En waarom in Godsnaam nooit eens een goede spits halen, goedkoop die de ballen erin knalt, en die je daarna voor goed geld kunt verkopen. Waarom al jaren zonder echte spits spelen. Het slaat allemaal nergens op. Een teken van dat ze het allemaal wel goed vinden zolang de supporters blijven komen en betalen zitten ze het wel uit. En als ze ontslagen worden vinden ze het ook niet erg. Is er wel een andere gek die ze binnenhaalt. Een Rutten heb je toch ook helemaal niets aan. En wat doet Bleuming die een 5.5 jaar contract heeft gekregen. Wachten op zijn pensioen? En ga zo maar door. Je kunt ze allemaal opnoemen en je afvragen wat ze doen en wat ze voor FC Twente betekenen. Helemaal niets. Landlopers die makkelijk hun geld KRIJGEN!
    Vieze ambitieloze lui die overal gefaald hebben en bij experimenten club FC Twente wel een baanjte krijgen. En dan heb ik het nog niet eens over de spelers die er niets aan kunnen doen want die pakken die kans natuurlijk direct. De enige reden dat ze ja hebben gezegd tegen FC Twente omdat ze nergens anders die kans hadden gekregen. Dank je wel FC Twente. Wat een mooie club!
  • 28 Nov 2019 om 14:48
    • Quote van 28 Nov 2019 om 12:27
      Waarom deden ze dit bij Maher niet??? Belachelijk!
    Die heeft ja al een standbeeld naast Boschker.
  • 28 Nov 2019 om 14:48
    • Quote van 28 Nov 2019 om 12:13
      Tadic is een twentenaar
    Servische Tukker dan maar.
  • 28 Nov 2019 om 14:46
    • Quote van 28 Nov 2019 om 13:51
      Thuis tegen de trad.top 3 willen ze altijd wel, want dan staan ze meer in de schijnwerpers. Let maar op. Uit bij RKC is het dan weer het oude gezapige liedje. Zondag 0-4 en bij RKC 2-1 verlies.
    Ben ik ook bang voor.....het gaat er bij mij niet in dat niemand in de technische staf ziet dat het een slap zooitje is op dit moment.
  • 28 Nov 2019 om 14:37
    • Quote van 28 Nov 2019 om 13:13
      Is helaas grotendeels waar! Over Vak-P ligt het iets anders, al zijn ze het (in samenwerking met politie en gemeente) wel aan het proberen! Rest is zo. Er heerst geen enkele topsport cultuur meer. We moesten in de crisis toch weer terug met de poten in de Twentse grond?? Er is betaald, en wat doet de club nu dan? Zwijgen zwijgen zwijgen.
    We worden weer mooi voor de gek gehouden met zijn allen.,Er is niks verandert.
  • 28 Nov 2019 om 13:55
    • Quote van 28 Nov 2019 om 12:45
      hahahaha, die kassa kun je vergeten. Die tijd is voorbij. We zijn niets meer, noppes. We doen mee voor spek en bonen en dat komt maar door 1 ding omdat men tevreden is en geen ambities is. Pappen en nathouden beleid. Landlopers die de club hebben overgenomen met excuus er is geen geld. Je wordt voor de gek gehouden waar je bijzit en 99% van de meelopers vinden het wel goed. Zelfs VAK P is monddood gemaakt. Hoor je tegenwoordig ook niets meer van. Heeft het toch succes gehad dat afbraakbeleid dat ze bij FC Twente gevoerd hebben na het vertrek van Munsterman. Iedereen in de pas! En vooral geld betalen heel veel geld om dat zooitje te onderhouden.
    Met alle respect dat hele kicks 21 shirt, dat stelt toch ene reet voor. Toch trappen we er met z'n allen in om de merchandising praatjes. Bovendien was een overname door een buitenlandse partij of inversteerder echt geen slecht idee geweest. Zo wil je een ambitieuze club waar veel mogelijkheden ligt niet zien voetballen. Balletje breed en tikkie terug en alleen maar verliespartijen hebben.
  • 28 Nov 2019 om 13:51
    • Quote van 28 Nov 2019 om 13:32
      Ik vermoed as zondag wel een aantal fluitconcerten en enig gemor van de tribunes als er wederom geen werklust getoond wordt.
    Thuis tegen de trad.top 3 willen ze altijd wel, want dan staan ze meer in de schijnwerpers. Let maar op. Uit bij RKC is het dan weer het oude gezapige liedje. Zondag 0-4 en bij RKC 2-1 verlies.
  • 28 Nov 2019 om 13:32
    Ik vermoed as zondag wel een aantal fluitconcerten en enig gemor van de tribunes als er wederom geen werklust getoond wordt.
  • 28 Nov 2019 om 13:13
    • Quote van 28 Nov 2019 om 13:04
      We worden voor de gek gehouden? Waar is dat op gebaseerd, wat weet jij wat anderen dan niet weten?
    Is helaas grotendeels waar! Over Vak-P ligt het iets anders, al zijn ze het (in samenwerking met politie en gemeente) wel aan het proberen! Rest is zo. Er heerst geen enkele topsport cultuur meer. We moesten in de crisis toch weer terug met de poten in de Twentse grond?? Er is betaald, en wat doet de club nu dan? Zwijgen zwijgen zwijgen.
  • 28 Nov 2019 om 13:04
    • Quote van 28 Nov 2019 om 12:45
      hahahaha, die kassa kun je vergeten. Die tijd is voorbij. We zijn niets meer, noppes. We doen mee voor spek en bonen en dat komt maar door 1 ding omdat men tevreden is en geen ambities is. Pappen en nathouden beleid. Landlopers die de club hebben overgenomen met excuus er is geen geld. Je wordt voor de gek gehouden waar je bijzit en 99% van de meelopers vinden het wel goed. Zelfs VAK P is monddood gemaakt. Hoor je tegenwoordig ook niets meer van. Heeft het toch succes gehad dat afbraakbeleid dat ze bij FC Twente gevoerd hebben na het vertrek van Munsterman. Iedereen in de pas! En vooral geld betalen heel veel geld om dat zooitje te onderhouden.
    We worden voor de gek gehouden? Waar is dat op gebaseerd, wat weet jij wat anderen dan niet weten?
  • 28 Nov 2019 om 12:45
    • Quote van 28 Nov 2019 om 12:35
      Hoop dat het een keer kassa wordt voor ons met Promes, Tadic, Ziyech misschien maken ze nog een transfer.
    hahahaha, die kassa kun je vergeten. Die tijd is voorbij. We zijn niets meer, noppes. We doen mee voor spek en bonen en dat komt maar door 1 ding omdat men tevreden is en geen ambities is. Pappen en nathouden beleid. Landlopers die de club hebben overgenomen met excuus er is geen geld. Je wordt voor de gek gehouden waar je bijzit en 99% van de meelopers vinden het wel goed. Zelfs VAK P is monddood gemaakt. Hoor je tegenwoordig ook niets meer van. Heeft het toch succes gehad dat afbraakbeleid dat ze bij FC Twente gevoerd hebben na het vertrek van Munsterman. Iedereen in de pas! En vooral geld betalen heel veel geld om dat zooitje te onderhouden.
  • 28 Nov 2019 om 12:44
    • Quote van 28 Nov 2019 om 12:39
      Ik zie het al voor me; we gaan met een nulletje of 6 het schip in en na afloop straat iedereen op de banken voor deze EX spelers cq trainer. Bah. Moet er niet aan denken. Tegen die neuzen is het gewoon 200% inzet. Vol erop. Geen oude sentimenten.
    Natuurlijk, het zou wel heel zielig zijn als we ze nu gaan binnenhalen als ware het Twente spelers en willen delen in het succes van Ajax. Er is zeker een link, maar hen gaan toejuichen als jongens van ons bij een verlies is Calimero gedrag en dat past niet bij Twente.
  • 28 Nov 2019 om 12:39
    Ik zie het al voor me; we gaan met een nulletje of 6 het schip in en na afloop straat iedereen op de banken voor deze EX spelers cq trainer. Bah. Moet er niet aan denken. Tegen die neuzen is het gewoon 200% inzet. Vol erop. Geen oude sentimenten.
  • 28 Nov 2019 om 12:35
    Hoop dat het een keer kassa wordt voor ons met Promes, Tadic, Ziyech misschien maken ze nog een transfer.
  • 28 Nov 2019 om 12:27
    Waarom deden ze dit bij Maher niet??? Belachelijk!
  • 28 Nov 2019 om 12:26
    • Quote van 28 Nov 2019 om 11:47
      Het succes wat Ajax heeft de afgelopen jaren is wel mede mogelijk gemaakt door twente.
    Dat zullen er niet veel willen weten in Amsterdam, maar het is wel een feit. Zonder Twente was de samenstelling van het huidige Ajax nooit zo ontstaan, de kiem ligt bij het feit dat trainers en spelers elkaar goed kenden en al samen hadden gespeeld in het systeem van Twente van jaren geleden dat veel leek op de wijze waarop Ajax nu speelt. Al met al moet je wel zo realistisch zijn dat het uiteindelijk ook allemaal om geld draait, geld dat Twente ooit dacht te hebben en Ajax nu bijna onuitputtelijk heeft en daarvoor zelfs niet eens de duurste spelers heeft hoeven aankopen.
  • 28 Nov 2019 om 12:13
    Tadic is een twentenaar
  • 28 Nov 2019 om 12:00
    Vooral Tadic, wat een speler was/is dat.Topper, onze Servische broeder.
  • 28 Nov 2019 om 11:47
    Het succes wat Ajax heeft de afgelopen jaren is wel mede mogelijk gemaakt door twente.