''Ik sputter tegen en begin over Bosch, die hoort in de basis'' ''Brama wil zijn rol anders invullen dan Garcia voor ogen heeft'' Steun voor Van Leeuwen: ''Ted past voortreffelijk bij FC Twente'' ''Volgens hem hadden Bosch, Brama en Hölscher moeten spelen'' ''Had FC Twente gesierd als ze openbaar excuses hadden aangeboden''

FC Twente treft Tadic, Ziyech en Promes: ''Vrees dubbele cijfers''

( 12 reacties)
FC Twente treft Tadic, Ziyech en Promes: ''Vrees dubbele cijfers''

FC Twente neemt het zondagmiddag in eigen huis op tegen Ajax, de koploper van Nederland. De ploeg van trainer Erik ten Hag maakt dit seizoen weer een geweldige indruk en Hans Assink vreest dan ook dat de Tukkers het erg lastig gaan krijgen.

De columnist heeft een slecht gevoel overgehouden aan de nederlaag op bezoek bij VVV-Venlo. "Ik ben benieuwd hoe dat zondag hier gaat in de Veste", schrijft hij op de website van Huis aan Huis. "Walking football versus Tadic, Ziyech en Promes. Ik vrees dubbele cijfers", aldus Assink.

Bij Ajax is het overigens nog maar de vraag of Hakim Ziyech wel aan de aftrap kan beginnen. De Marokkaanse aanvallende middenvelder viel woensdagavond in de Champions League-wedstrijd tegen OSC Lille uit met een armblessure. David Neres is sowieso niet inzetbaar vanwege een knieblessure. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 29 Nov 2019 om 17:52
    De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
  • 29 Nov 2019 om 15:24
    • Quote van 29 Nov 2019 om 13:11
      Dat klopt wel, maar waneer heb jij ze voor het laatst 90 min een beetje goeie wedstrijd zien spelen en vooral dat ze er opklapte en voor gingen!!!!!
    Daar is een taak voor de trainer weggelegd.
    Obv kwaliteit zijn we op iedere positie veel minder dus moet het elders vandaan komen.
  • 29 Nov 2019 om 13:11
    • Quote van 29 Nov 2019 om 10:27
      Mijn God, ze doen net alsof ajax tegen een G-Team speelt.Kijk dat ajax favoriet is lijkt me duidelijk maar dit overdreven schijtgedoe wordt ik ook moe van.Gewoon erop klappen en KWW.
    Dat klopt wel, maar waneer heb jij ze voor het laatst 90 min een beetje goeie wedstrijd zien spelen en vooral dat ze er opklapte en voor gingen!!!!!
  • 29 Nov 2019 om 13:09
    • Quote van 29 Nov 2019 om 12:40
      Is ook niet mogelijk met die lichtgewicht spanjaarden Aitor en Espinosa.
    Grootste probleem is dat ze b8j bal verlies het niet op kunnen brengen om mee te verdedigen en ze laten veel te vaak hun man uit de rug weg lopen.
  • 29 Nov 2019 om 13:07
    • Quote van 29 Nov 2019 om 12:40
      Is ook niet mogelijk met die lichtgewicht spanjaarden Aitor en Espinosa.
    Klopt jj. Het zijn leuke spelers voor als je 70% balbezit heb. Maar zonder bal zijn ze gewoon niet goed genoeg.
  • 29 Nov 2019 om 12:40
    • Quote van 29 Nov 2019 om 11:46
      Ja Enschede 78 het klopt helemaal wat jij zegt.
      Maar dat erop klappen heb ik dit seizoen nog weinig gezien helaas.
    Is ook niet mogelijk met die lichtgewicht spanjaarden Aitor en Espinosa.
  • 29 Nov 2019 om 12:12
    Ach. Het wordt 0-4. Iedereen blij. Ajax blij na een vermoeiende CL trip en Twente viert feest omdat de doelstelling "proberen minder dan 5 tegengoals binnen te krijgen" ook gehaald is.
  • 29 Nov 2019 om 11:46
    • Quote van 29 Nov 2019 om 10:27
      Mijn God, ze doen net alsof ajax tegen een G-Team speelt.Kijk dat ajax favoriet is lijkt me duidelijk maar dit overdreven schijtgedoe wordt ik ook moe van.Gewoon erop klappen en KWW.
    Ja Enschede 78 het klopt helemaal wat jij zegt.
    Maar dat erop klappen heb ik dit seizoen nog weinig gezien helaas.
  • 29 Nov 2019 om 11:44
    Hopelijk spelen ze alle drie! Wordt een fantastische dag met het weerzien van deze 3 Twente-helden.
  • 29 Nov 2019 om 11:15
    Hoezo pas na VVV na Heracles hebben ze geen fatsoenlijke pot meer gespeeld! En dubbele cijfers word het zeker niet!
  • 29 Nov 2019 om 10:27
    Mijn God, ze doen net alsof ajax tegen een G-Team speelt.Kijk dat ajax favoriet is lijkt me duidelijk maar dit overdreven schijtgedoe wordt ik ook moe van.Gewoon erop klappen en KWW.
  • 29 Nov 2019 om 10:14
    Gewoon een zere bek na vvv