FC Twente na zwakke tweede helft onderuit tegen Vitesse MATCHDAY | Spaans tweetal terug in de basis bij FC Twente Brama 'een beetje kribbig': ''Wie bepaalt nu dat ik moet stoppen?'' Brama kon met Ruiz naar Fulham: ''Frankfurt was ook geïnteresseerd'' Espinosa gepasseerd: ''Niet overstag gegaan vanwege die kritiek''

Drommel maakt indruk: ''Denk dat hij op lijst staat bij Ajax''

( 14 reacties)
Drommel maakt indruk: ''Denk dat hij op lijst staat bij Ajax''

FC Twente ontvangt komende zondag Ajax in De Grolsch Veste. Doelman Joël Drommel heeft waarschijnlijk een drukke middag.

"Dit is een groot affiche, daar kijkt iedereen naar uit", zegt Jan van Staa bij De Oosttribune. "Drommel zal ongetwijfeld veel op het doel gaan krijgen, daar hoeven we niet omheen te draaien", aldus Van Staa, die bijval krijgt van clubwatcher Tijmen van Wissing.

"Ik heb hem vanmiddag even gesproken en dit wordt natuurlijk zijn drukste werkdag van het jaar", beseft Van Wissing, die weet dat Drommel bezig is aan een goed seizoen. "Zou hij op de lijst staan bij Ajax?", vraagt de journalist zich af. "Onana gaat weg natuurlijk. Ik denk niet dat hij de eerste keus is, maar ik denk dat hij wel op een lijst staat."

"Ajax houdt dit soort keepers natuurlijk nauwlettend in de gaten", denkt ook Van Staa. "Dat is logisch. Hij is een van de talenten in Nederland. Dan zullen ze een lijstje hebben, waar hij ongetwijfeld op zal staan. Drommel heeft een geweldig seizoen en in potentie heeft hij alles. Door veel te spelen in de Eredivisie wordt hij hopelijk nog beter."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 30 Nov 2019 om 10:52
    • Quote van 29 Nov 2019 om 21:35
      Vind Onana een gehypte doelman geen topper. Gewoon normaal.
    volg je de Champions league wedstrijden de laatste 2 seizoenen? :)
  • 29 Nov 2019 om 21:35
    • Quote van 29 Nov 2019 om 17:21
      Dan had je onana moeten zien keepen toen hij nog keepte in de kkd. Die maakte daar de ene na de andere fout en wordt nu gezien als een van de beste keepers.
    Vind Onana een gehypte doelman geen topper. Gewoon normaal.
  • 29 Nov 2019 om 20:13
    • Quote van 29 Nov 2019 om 19:44
      Wanker.
    Dat gaat echt veel te ver
  • 29 Nov 2019 om 20:10
    • Quote van 29 Nov 2019 om 18:43
      mee eens ..beter hebben wij niet ..hij maakt nog steed beslissende fouten helaas..
    Ikzeg. Mb46. U heeft een punt. Natuurlijk heb ik ook gezegd van man o man waar ben je mee bezig, gelukkig wordt het iets beter maar in de 16 is hij zwak waar ie bijna nooit uitkomt ook daar wordt op getraind hoorde ik maar toch is ie daar helaas nog niet helemaal klaar voor ik hoop dat ie het onder de knie krijgt.
  • 29 Nov 2019 om 19:44
    • Quote van 29 Nov 2019 om 19:19
      Racist
    Wanker.
  • 29 Nov 2019 om 19:19
    • Quote van 29 Nov 2019 om 18:01
      Die kopen gewoon een buitenlander. Er loopt op dit moment geen enkele Nederlandse keeper rond die goed genoeg is.
    Racist
  • 29 Nov 2019 om 19:19
    • Quote van 29 Nov 2019 om 18:34
      Heeft Onana in de kkd gekeept?
    Jong Ajax flapdrol
  • 29 Nov 2019 om 18:44
    • Quote van 29 Nov 2019 om 18:34
      Heeft Onana in de kkd gekeept?
    Jong Ajax
  • 29 Nov 2019 om 18:43
    • Quote van 29 Nov 2019 om 16:22
      Ik denk het niet, leuke doelman voor Twente op dit moment, maar heeft ook nog geregeld een momentje.
    mee eens ..beter hebben wij niet ..hij maakt nog steed beslissende fouten helaas..
  • 29 Nov 2019 om 18:34
    • Quote van 29 Nov 2019 om 17:21
      Dan had je onana moeten zien keepen toen hij nog keepte in de kkd. Die maakte daar de ene na de andere fout en wordt nu gezien als een van de beste keepers.
    Heeft Onana in de kkd gekeept?
  • 29 Nov 2019 om 18:01
    Die kopen gewoon een buitenlander. Er loopt op dit moment geen enkele Nederlandse keeper rond die goed genoeg is.
  • 29 Nov 2019 om 17:21
    • Quote van 29 Nov 2019 om 16:22
      Ik denk het niet, leuke doelman voor Twente op dit moment, maar heeft ook nog geregeld een momentje.
    Dan had je onana moeten zien keepen toen hij nog keepte in de kkd. Die maakte daar de ene na de andere fout en wordt nu gezien als een van de beste keepers.
  • 29 Nov 2019 om 16:41
    • Quote van 29 Nov 2019 om 16:22
      Ik denk het niet, leuke doelman voor Twente op dit moment, maar heeft ook nog geregeld een momentje.
    ze kijken naar het grote geheel, het talent, de potentie etc....
    Kan je wel zien aan dat ze Scherpen haalden van Emmen..... die had en heeft ook genoeg momentjes
  • 29 Nov 2019 om 16:22
    Ik denk het niet, leuke doelman voor Twente op dit moment, maar heeft ook nog geregeld een momentje.
vrijdag 20 december 2019
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›