FC Twente na zwakke tweede helft onderuit tegen Vitesse MATCHDAY | Spaans tweetal terug in de basis bij FC Twente Brama 'een beetje kribbig': ''Wie bepaalt nu dat ik moet stoppen?'' Brama kon met Ruiz naar Fulham: ''Frankfurt was ook geïnteresseerd'' Espinosa gepasseerd: ''Niet overstag gegaan vanwege die kritiek''

Drommel kijkt uit naar clash met Onana: ''Hoop shirtjes te ruilen''

( 9 reacties)
Drommel kijkt uit naar clash met Onana: ''Hoop shirtjes te ruilen''

Joël Drommel kan als keeper echt genieten van zijn collega André Onana. De Kameroense goalie straalt veel uit en lijkt op weg om één van de beste doelmannen ter wereld te worden.

"Hij toont lef, is voetballend heel goed en heeft echt veel uitstraling. Die keeper heeft alles, daar kijk ik echt zeker tegen op. Ik hoop dat hij na afloop zijn shirtje met mij wil wisselen. Hij is echt een topkeeper in Europa", zegt Drommel tegenover RTV Oost.

De jonge goalie ziet Onana niet als idool, maar bekijkt wel vaak beelden van hem. "Ik wil hem niet mijn idool noemen, maar ik kijk wel graag naar zo'n keeper. Dat is zeker", vervolgt Drommel, die hoopt op zo'n mooie toekomst. "Ik hoop dat wel, daar werk ik keihard voor. Daar wil ik zeker naar toe."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 1 Dec 2019 om 00:20
    • Quote van 30 Nov 2019 om 20:21
      Jij wilt toch niet FC Twente gaan vergelijken met Liverpool???
    Qua spelers natuurlijk niet, qua fans en sfeer wel! Doelde er meer op dat Becker vandaag net zo'n domme fout als Drommel laatst tegen AZ heeft gemaakt
  • 30 Nov 2019 om 21:16
    • Quote van 30 Nov 2019 om 18:57
      Waar is de dood of de gladiolen mentaliteit gebleven. Twente begint zo langzamerhand op een kneuzen instituut te lijken.
    Dat is het ook. Doelstelling Handhaving.
    Meer ambitie zit er niet. De Landlopers zijn aan de macht.
    FC Twente is al heel lang FC Twente niet meer!
  • 30 Nov 2019 om 20:22
    • Quote van 30 Nov 2019 om 18:57
      Waar is de dood of de gladiolen mentaliteit gebleven. Twente begint zo langzamerhand op een kneuzen instituut te lijken.
    Dus de opmerking van Drommel staat voor het hele team? Waar maak jij jou druk over!
  • 30 Nov 2019 om 20:21
    • Quote van 30 Nov 2019 om 18:07
      Drommel is meer een keeper als Allison Becker, die maakt ook domme fouten. Enige verschil is dat ons team ruk is en Liverpool wel wedstrijden kan winnen
    Jij wilt toch niet FC Twente gaan vergelijken met Liverpool???
  • 30 Nov 2019 om 18:57
    Waar is de dood of de gladiolen mentaliteit gebleven. Twente begint zo langzamerhand op een kneuzen instituut te lijken.
  • 30 Nov 2019 om 18:53
    Shirtje ruilen ........Calimero gedrag Bah!!!!!! Hoor Verhoeven al zeggen,straks na afloop de handschoentjes van Badder vragen.
  • 30 Nov 2019 om 18:07
    Drommel is meer een keeper als Allison Becker, die maakt ook domme fouten. Enige verschil is dat ons team ruk is en Liverpool wel wedstrijden kan winnen
  • 30 Nov 2019 om 17:41
    Ik vind onana wel de keeper van tijdrekken. Dat is echt irritant.
  • 30 Nov 2019 om 15:07
    'ja wat je zegt'
vrijdag 20 december 2019
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›