FC Twente na zwakke tweede helft onderuit tegen Vitesse MATCHDAY | Spaans tweetal terug in de basis bij FC Twente Brama 'een beetje kribbig': ''Wie bepaalt nu dat ik moet stoppen?'' Brama kon met Ruiz naar Fulham: ''Frankfurt was ook geïnteresseerd'' Espinosa gepasseerd: ''Niet overstag gegaan vanwege die kritiek''

Video | Supporters FC Twente steken vuurwerk af bij spelershotel Ajax

( 20 reacties)
Video | Supporters FC Twente steken vuurwerk af bij spelershotel Ajax

Een aantal supporters van FC Twente heeft zondagnacht vuurwerk afgestoken bij het spelershotel van Ajax. Zondagmiddag om 12.15 uur spelen de twee teams in de Grolsch Veste tegen elkaar. Lekkere beelden!

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 1 Dec 2019 om 19:44
    Wat een gezeik, joden deden niet anders bij hun tegenstanders in de Champions League. Koekje van eigen deeg, helaas zonder succes.
  • 1 Dec 2019 om 18:58
    • Quote van 1 Dec 2019 om 12:08
      Daar ben ik het mee eens. En dan maar klagen als er vuurwerkgeluiden worden gemaakt in het stadion. Als je respect wil moet je niet met dit soort rare acties komen. Wat kinderachtig zeg!
    TRIEST, dat we dit doen als gastheren. We kunnen veel beter dan dit.
  • 1 Dec 2019 om 15:46
    Kinderachtig en heeft geen enkele zin omdat men er niet wakker van ligt bovendien zonde van de centen.Maar geld speelt geen rol bij Twente straalt men weer uit
  • 1 Dec 2019 om 14:30
    • Quote van 1 Dec 2019 om 12:06
      Volkomen idioot en kinderachtig gedrag.
    Jood
  • 1 Dec 2019 om 13:55
    Wajong gedrag
  • 1 Dec 2019 om 12:08
    • Quote van 1 Dec 2019 om 12:06
      Volkomen idioot en kinderachtig gedrag.
    Daar ben ik het mee eens. En dan maar klagen als er vuurwerkgeluiden worden gemaakt in het stadion. Als je respect wil moet je niet met dit soort rare acties komen. Wat kinderachtig zeg!
  • 1 Dec 2019 om 12:06
    Volkomen idioot en kinderachtig gedrag.
  • 1 Dec 2019 om 11:50
    Vanmiddag geen Espinoza in de basis. Vuckic spits aitor en Nakamura lrechts en linksbuiten. Brama samen met Roemeratoe en Spanjaard op het middenveld. Verhaag rechtsback
  • 1 Dec 2019 om 11:31
    Ze hebben er van genoten en danken onze supporters voor het warme onthaal.
  • 1 Dec 2019 om 11:09
    • Quote van 1 Dec 2019 om 10:51
      Ik denk niet dat dit vuurwerkpakket van de Blokker veel effect zal hebben.
    Raken die spelers van Ajax alleen maar meer geirriteerd en getergd door. Ipv 0-3 gaan ze nu wel door tot 0-6.
  • 1 Dec 2019 om 11:08
    Trouwens denk dat een paar zware nitraten niet hadden misstaan.
  • 1 Dec 2019 om 10:55
    • Quote van 1 Dec 2019 om 10:35
      Ikzeg. Het blijft humor maar ach ik vind altijd of het echt effect heeft ik denk het niet eerder ligt ons fctwente mannen met lange broeken en muts en handschoenen in bed met de gedachte wij moeten in de kou het veld op ,normaal gezien moet het juist effect hebben om warm te worden kan je nu laten zien om ze op de schoen veter te zitten en bewegen in het veld van minuut 1 tot het einde verwacht ik ook dat ons fctwente met zonder lange broek muts en handschoenen er boven op zitten ja eindelijk vuur in het spel natuurlijk zijn er mensen die denken dat ik ben doorgeschoten maar ik ga voor deze mentaliteit elke week weer en ja wij fctwente winnen met 3-2
    Goed geslapen Ik Zeg? Ik hoop het met je, maar ben er bang voor. Maar ik reken op jou voorspelling:-));-)
  • 1 Dec 2019 om 10:51
    Ik denk niet dat dit vuurwerkpakket van de Blokker veel effect zal hebben.
  • 1 Dec 2019 om 10:35
    Ikzeg. Het blijft humor maar ach ik vind altijd of het echt effect heeft ik denk het niet eerder ligt ons fctwente mannen met lange broeken en muts en handschoenen in bed met de gedachte wij moeten in de kou het veld op ,normaal gezien moet het juist effect hebben om warm te worden kan je nu laten zien om ze op de schoen veter te zitten en bewegen in het veld van minuut 1 tot het einde verwacht ik ook dat ons fctwente met zonder lange broek muts en handschoenen er boven op zitten ja eindelijk vuur in het spel natuurlijk zijn er mensen die denken dat ik ben doorgeschoten maar ik ga voor deze mentaliteit elke week weer en ja wij fctwente winnen met 3-2
  • 1 Dec 2019 om 10:33
    KNVB zal wel weer een boete uitschrijven!
  • 1 Dec 2019 om 10:32
    Grappige humor wel, denk dat het helaas alleen niet helpt
  • 1 Dec 2019 om 10:15
    Ja, tegen Real Madrid thuis, had toen weinig effect.
  • 1 Dec 2019 om 10:15
    Heftige beelden denk dat onze spelers ook wel wakker gelegen hebben! Kunnen ze samen slaap voetbal spelen in de veste ssssssst beetje stil zijn mensen!
  • 1 Dec 2019 om 10:03
    Hahaha mogen Ajax supporters ook graag doen.
  • 1 Dec 2019 om 10:02
    Kinderen alsof ze dat bij Ajax niet gewend zijn.
vrijdag 20 december 2019
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›