FC Twente na zwakke tweede helft onderuit tegen Vitesse MATCHDAY | Spaans tweetal terug in de basis bij FC Twente Brama 'een beetje kribbig': ''Wie bepaalt nu dat ik moet stoppen?'' Brama kon met Ruiz naar Fulham: ''Frankfurt was ook geïnteresseerd'' Espinosa gepasseerd: ''Niet overstag gegaan vanwege die kritiek''

Matchday | Garcia voert twee wijzigingen door voor kraker tegen Ajax

( 212 reacties)
Matchday | Garcia voert twee wijzigingen door voor kraker tegen Ajax

FC Twente speelt zondagmiddag om 12.15 uur in de Grolsch Veste de kraker tegen Ajax. Dat doet het elftal van Gonzalo Garcia met Wout Brama in de basis. Javier Espinosa zit daardoor op de bank. 

Het is niet de enige wijziging van Garcia. Paul Verhaegh heeft een basisplaats. Hij speelt in plaats van Joel Latibeaudiere. Bij Ajax zien we een basisplaats voor Noa Lang. 

Opstelling FC Twente: Drommel; Verhaegh, Schenk, Verdonk, Brama, Aitor, Vuckic, Keito, Selahi, Busquets, Roemeratoe. 

Opstelling Ajax: Onana; Veltman, Van de Beek, Tadic, Promes, Mazraoui, Blind, Martinez, Ziyech, Lang en Tagliafico. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 1 Dec 2019 om 17:49
    • Quote van 1 Dec 2019 om 14:08
      Flikker zelf op almeloer. Wat een nivo zeg. Hou je frustratie in. De waarheid is hard en zolang je die niet wil inzien gaat er niets veranderen!
    Uw waarheid is niet de waarheid van iedereen kerel en die denigrerende toon waar u mee schrijft stuit mij zelf tegen de borst
  • 1 Dec 2019 om 17:48
    • Quote van 1 Dec 2019 om 14:15
      Brama man of the match en Berggreen hoort ook in de basis
    Hahahahahahaj
  • 1 Dec 2019 om 17:42
    Ach het ging om afgelopen week en aankomende weken in mijn ogen. Ook bij de twee nul had ik niet het gevoel dat we deze zouden gaan winnen. Na de 2-1 helemaal niet meer en de tweede helft was Bagger en wat is onze nummer 2 slecht, kan het totaal niet bijhouden en is gewoon een schande dat je die nog opsteld (36) zet dan maar een jeugd speler op die plek.
  • 1 Dec 2019 om 15:43
    Je mag verliezen van Ajax,maar je geeft de doelpunten kinderlijk eenvoudig weg .2 x gepruts voor de 16 meter.Lopen met de bal,daarna balverlies en doelpunt.slecht staan bij de tegen doelpunten.Waarom na.de 2-0 geen zelfvertrouwen en de mouwen nog meer opstropen.Domme gele kaarten op plekken waar geen gevaar is.
  • 1 Dec 2019 om 15:10
    • Quote van 1 Dec 2019 om 14:42
      Door mede supporters uit te dagen met zijn achterlijke f1 uitspraken en de inzet van max verstappen. Dan heb je echt een reëel beeld hoor. Spring jij maar voor je holmaatje in de bres
    Het voetbal was na de twee nul weer net zo nutteloos als de vereniging met de naam waar jij hier mee op het forum verschijnt.
  • 1 Dec 2019 om 15:08
    Een goede eerste helft met een terechte voorsprong. De tweede helft zie je weer dat ze te veel fouten maken en zeker de 2-4en 2-5, waren volstrekt onnodige fouten. Daarnaast moet de 2-3worden afgekeurd voor er. Overtreding op Roemeratoe maar de var is een lachertje.
  • 1 Dec 2019 om 15:03
    Laat ik voorop stellen dat ik altijd trots op mijn club zal blijven.Ik hoor nu we hebben alles gegeven, ja de eerste helft zullen ze bedoelen.Eerste helft wel goed vooruit en met vuur gespeeld, gezien dat ze wel om elke bal kunnen knokken. Maar gaandeweg doofde het vuur al snel weer.Tweede helft alles fout gedaan, veel balverlies, domme verdedigende fouten gemaakt door de prutsers achterin.Wissels van onze trainer weer totaal niets uitgehaald.Menig, veel te zwaar en Zekhnini ballen verprutsen, beiden alleen maar balverlies geleden.Ook gezien dat die Berggreen buiten het zeuren om een kaart voor de tegenstander niets toe heeft gevoegd.Jari of Tom waren in mijn ogen niet veel minder dan hem.Tactisch weer onbenullig zoals al weken.Dus de boodschap van sommigen hier dat we vandaag trots op het elftal moeten zijn, slaat nergens op.Ajax wel weer gematcht, hadden met 10 man de wedstrijd horen af te maken.Maar ja, er is bijna geen scheids in Nederland die dat durft, dus mooie cadeaus ontvangen in Enschede.Al met al weer geen fijne voetbal middag.

  • 1 Dec 2019 om 14:42
    • Quote van 1 Dec 2019 om 14:20
      Wtf deze persoon is een van meest realistische persoon op dit forum. Ga jij je maar druk maken om de inversteerder aan te spreken om meer te inversteren voor deze club. Maak je daar druk om. Dat hele Twente-Verenigt stelt momenteel geen ene ruk voor.
    Door mede supporters uit te dagen met zijn achterlijke f1 uitspraken en de inzet van max verstappen. Dan heb je echt een reëel beeld hoor. Spring jij maar voor je holmaatje in de bres
  • 1 Dec 2019 om 14:36
    Ajax is gewoon een betere ploeg. Positieve is dat je gewoon een prima helft kunnen spelen. Zo’n rometaroe is een talent. Alleen houdt zo’n talent het niet een wedstrijd vol. Dus die moet je eigenlijk standaard na een helft wisselen. 60 min voor brama of selahi. Op zich zie je wel dat voorhoede wel scorend vermogen heeft. Dus die zou ik laten staan. Verdediging is erg matig maar we hebben niet beter. Dus de sleutel ligt echt op middenveld. Zou ook wel eens nakumara op 10 willen zien. Met daarachter selahi en brama. En dan Zeknini op links.
  • 1 Dec 2019 om 14:27
    • Quote van 1 Dec 2019 om 14:26
      Niet met je eens. Delen genoten van Twente en dit Ajax is gewoon een goede ploeg. Met deze inzet mogen je verliezen. Ook met persoonlijke fouten. Publiek dat bij 2-4 vertrekt moet zich schamen. Tegen ADO zo erop klappen en je pakt drie punten.
    :(
  • 1 Dec 2019 om 14:26
    • Quote van 1 Dec 2019 om 14:06
      hahahahahaha, jij weet de betekenis van het woord trots niet.
      Ga lekker trots zijn op NIETS. Volgende week tegen ADO ga je ook dik verliezen.
      Dit team stelt helemaal niets voor. Zit compleet niets in.
    Niet met je eens. Delen genoten van Twente en dit Ajax is gewoon een goede ploeg. Met deze inzet mogen je verliezen. Ook met persoonlijke fouten. Publiek dat bij 2-4 vertrekt moet zich schamen. Tegen ADO zo erop klappen en je pakt drie punten.
  • 1 Dec 2019 om 14:24
    Ik vind het verval en het verschil van kwaliteit van beide helften erg groot en zorgwekkend. Het is wekelijks zeer zwak. Maar je ziet ook dat het er wel in zit. Op bepaalde momenten komt er zelfs goed voetbal uit de ploeg met goede goals. Dat niveau moet de standaard zijn maar het lijkt García niet te lukken de spelers voor 90 minuten te inspireren. Oké dit was Ajax; maar het was erg erg zwak de tweede helft. Volgende week tegen ADO moet je met alles wat je hebt. Verlies je die; dan wordt het alsnog knokken dit seizoen.
  • 1 Dec 2019 om 14:23
    • Quote van 1 Dec 2019 om 14:14
      Wat was dat ineens voor een achterlijke suicide-tactiek in de blessuretijd? Alsof we nog even 2x zouden scoren.
    Liever 0,1% kans op 4-4 dan niks doen en sws verliezen
  • 1 Dec 2019 om 14:21
    • Quote van 1 Dec 2019 om 14:14
      GG out!
    ??? Hartstikke goeie 1e helft gezien! Volgende week zo veel inzet en je wint gewoon bij ADO!
  • 1 Dec 2019 om 14:20
    • Quote van 1 Dec 2019 om 14:11
      Wtf doe jij op dit forum, mafkees
    Wtf deze persoon is een van meest realistische persoon op dit forum. Ga jij je maar druk maken om de inversteerder aan te spreken om meer te inversteren voor deze club. Maak je daar druk om. Dat hele Twente-Verenigt stelt momenteel geen ene ruk voor.
  • 1 Dec 2019 om 14:20
    • Quote van 1 Dec 2019 om 14:15
      Brama man of the match en Berggreen hoort ook in de basis
    Ben je serieus? Brama?
  • 1 Dec 2019 om 14:20
    • Quote van 1 Dec 2019 om 14:15
      Brama man of the match en Berggreen hoort ook in de basis
    Berggreen moeten ze heel snel afscheid van nemen voegt helemaal niks toe
  • 1 Dec 2019 om 14:16
    Nou ik ga, (velen blij). Anders mis ik f1.Kan dus niet meer reageren.Doei!
  • 1 Dec 2019 om 14:15
    Achterin Schenk eruit?
  • 1 Dec 2019 om 14:15
    • Quote van 1 Dec 2019 om 14:11
      Wtf doe jij op dit forum, mafkees
    Net als wat jij hier doet alleen op een beschaafder manier.
  • 1 Dec 2019 om 14:15
    Brama man of the match en Berggreen hoort ook in de basis
  • 1 Dec 2019 om 14:14
    • Quote van 1 Dec 2019 om 14:14
      Wat was dat ineens voor een achterlijke suicide-tactiek in de blessuretijd? Alsof we nog even 2x zouden scoren.
    Wat wil je dan, domweg opgeven?
  • 1 Dec 2019 om 14:14
    • Quote van 1 Dec 2019 om 14:06
      hahahahahaha, jij weet de betekenis van het woord trots niet.
      Ga lekker trots zijn op NIETS. Volgende week tegen ADO ga je ook dik verliezen.
      Dit team stelt helemaal niets voor. Zit compleet niets in.
    Gister nog blij geweest toen jullie wonnen van ado?
  • 1 Dec 2019 om 14:14
    Wat was dat ineens voor een achterlijke suicide-tactiek in de blessuretijd? Alsof we nog even 2x zouden scoren.
  • 1 Dec 2019 om 14:14
    GG out!
  • 1 Dec 2019 om 14:12
    • Quote van 1 Dec 2019 om 14:10
      En nu ff f1 kijken. Trots op Max. Wat een klasse en inzet en wilskracht.
      Nog een fijne zondag.
    Haha verschil moet en mag er zijn
  • 1 Dec 2019 om 14:11
    • Quote van 1 Dec 2019 om 14:10
      En nu ff f1 kijken. Trots op Max. Wat een klasse en inzet en wilskracht.
      Nog een fijne zondag.
    Wtf doe jij op dit forum, mafkees
  • 1 Dec 2019 om 14:11
    • Quote van 1 Dec 2019 om 14:09
      Wat een IQ heb jij echt te zielig mannetje. Ga lekker naar de Calimero’s heen ofzo want zulke mensen hoeven wij hier niet
    Ik doe meer met EQ dan met IQ. Dat laat ik aan jou over.
    En zielig hoe je mij niet te vinden. Er zijn altijd weer kansen, never give up!
  • 1 Dec 2019 om 14:10
    En nu ff f1 kijken. Trots op Max. Wat een klasse en inzet en wilskracht.
    Nog een fijne zondag.
  • 1 Dec 2019 om 14:09
    • Quote van 1 Dec 2019 om 14:06
      hahahahahaha, jij weet de betekenis van het woord trots niet.
      Ga lekker trots zijn op NIETS. Volgende week tegen ADO ga je ook dik verliezen.
      Dit team stelt helemaal niets voor. Zit compleet niets in.
    Wat een IQ heb jij echt te zielig mannetje. Ga lekker naar de Calimero’s heen ofzo want zulke mensen hoeven wij hier niet
  • 1 Dec 2019 om 14:08
    • Quote van 1 Dec 2019 om 14:05
      Man man man wat een niveau heb jij. We spelen tegen Ajax dat echt met een veel beter team is. Die fouten dwing je gedeeltelijk ook gewoon af. We mogen best trots zijn op deze ploeg want dit resultaat is zo gek nog niet.
    Je verliest hoe kun je tevreden zijn met dit resultaat onvoorstelbaar Het is gewoon niet goed...verdediging en middenveld
  • 1 Dec 2019 om 14:08
    • Quote van 1 Dec 2019 om 14:07
      Flikker een eind op almeloer
    Flikker zelf op almeloer. Wat een nivo zeg. Hou je frustratie in. De waarheid is hard en zolang je die niet wil inzien gaat er niets veranderen!
  • 1 Dec 2019 om 14:07
    • Quote van 1 Dec 2019 om 14:06
      hahahahahaha, jij weet de betekenis van het woord trots niet.
      Ga lekker trots zijn op NIETS. Volgende week tegen ADO ga je ook dik verliezen.
      Dit team stelt helemaal niets voor. Zit compleet niets in.
    Flikker een eind op almeloer
  • 1 Dec 2019 om 14:06
    • Quote van 1 Dec 2019 om 14:05
      Man man man wat een niveau heb jij. We spelen tegen Ajax dat echt met een veel beter team is. Die fouten dwing je gedeeltelijk ook gewoon af. We mogen best trots zijn op deze ploeg want dit resultaat is zo gek nog niet.
    hahahahahaha, jij weet de betekenis van het woord trots niet.
    Ga lekker trots zijn op NIETS. Volgende week tegen ADO ga je ook dik verliezen.
    Dit team stelt helemaal niets voor. Zit compleet niets in.
  • 1 Dec 2019 om 14:05
    • Quote van 1 Dec 2019 om 14:05
      Man man man wat een niveau heb jij. We spelen tegen Ajax dat echt met een veel beter team is. Die fouten dwing je gedeeltelijk ook gewoon af. We mogen best trots zijn op deze ploeg want dit resultaat is zo gek nog niet.
    Amen!
  • 1 Dec 2019 om 14:05
    • Quote van 1 Dec 2019 om 14:02
      FC Twente heeft die goals niet aan zichzelf te danken hoor. Dat liet Ajax gebeuren.
      We zijn compleet afhankelijk van de tegenstander of we wel of niet scoren.
    Man man man wat een niveau heb jij. We spelen tegen Ajax dat echt met een veel beter team is. Die fouten dwing je gedeeltelijk ook gewoon af. We mogen best trots zijn op deze ploeg want dit resultaat is zo gek nog niet.
  • 1 Dec 2019 om 14:04
    • Quote van 1 Dec 2019 om 13:58
      Ramp aankoop Quuensy Meenig erin. Had dan Aburjania gedaan.
    Eens, Menig voegt niets toe.
  • 1 Dec 2019 om 14:03
    • Quote van 1 Dec 2019 om 14:03
      Nou, Menig heeft al enkele kansen gehad en kan mij totaal niet overtuigen. heeft in mijn ogen nog totaal niks laten zien. deze wedstrijd maar eerdere wedstrijden ook zeker niet.
    Menig mogelijkheden inderdaad
  • 1 Dec 2019 om 14:03
    • Quote van 1 Dec 2019 om 14:01
      Waarom zou je? Middenveld is het sterkste wat we hebben. Speler alle 3 vrij sterk. Roemeratoe iets minder na rust. Juist de wissels voor de snelheid is het enige logische wat je nu kan doen tegen een relatief zwak ajax. Garcia wisselt prima. Enkel verhaegh had er van mij wel eerder afgemogen. Die kan echt niet meer.
    Nou, Menig heeft al enkele kansen gehad en kan mij totaal niet overtuigen. heeft in mijn ogen nog totaal niks laten zien. deze wedstrijd maar eerdere wedstrijden ook zeker niet.
  • 1 Dec 2019 om 14:02
    • Quote van 1 Dec 2019 om 14:01
      Waarom zou je? Middenveld is het sterkste wat we hebben. Speler alle 3 vrij sterk. Roemeratoe iets minder na rust. Juist de wissels voor de snelheid is het enige logische wat je nu kan doen tegen een relatief zwak ajax. Garcia wisselt prima. Enkel verhaegh had er van mij wel eerder afgemogen. Die kan echt niet meer.
    FC Twente heeft die goals niet aan zichzelf te danken hoor. Dat liet Ajax gebeuren.
    We zijn compleet afhankelijk van de tegenstander of we wel of niet scoren.
  • 1 Dec 2019 om 14:02
    • Quote van 1 Dec 2019 om 13:56
      Je bent niet goed wijs. Roemeratoe speelt met geel op zak en kan niet veel. Verdonk speelt die achterlijke terugspeelbal op Drommel. Bovendien heeft de 1e helft veel energie gekost. Roemeratoe en Selahi zijn uitstekende spelers. Garcia heeft met zijn wissels nu de wedstrijd gedood.
    Dit klinkt helder
  • 1 Dec 2019 om 14:01
    • Quote van 1 Dec 2019 om 13:58
      Ramp aankoop Quuensy Meenig erin. Had dan Aburjania gedaan.
    Waarom zou je? Middenveld is het sterkste wat we hebben. Speler alle 3 vrij sterk. Roemeratoe iets minder na rust. Juist de wissels voor de snelheid is het enige logische wat je nu kan doen tegen een relatief zwak ajax. Garcia wisselt prima. Enkel verhaegh had er van mij wel eerder afgemogen. Die kan echt niet meer.
  • 1 Dec 2019 om 14:01
    • Quote van 1 Dec 2019 om 13:56
      Je bent niet goed wijs. Roemeratoe speelt met geel op zak en kan niet veel. Verdonk speelt die achterlijke terugspeelbal op Drommel. Bovendien heeft de 1e helft veel energie gekost. Roemeratoe en Selahi zijn uitstekende spelers. Garcia heeft met zijn wissels nu de wedstrijd gedood.
    Roemeratoe is een van de slechtste spelers van de eredivisie. Heeft in deze competitie niets te zoeken.
  • 1 Dec 2019 om 13:58
    • Quote van 1 Dec 2019 om 13:56
      Boehoee, welkom in de realiteit
    Met dank aan de Landlopers!
  • 1 Dec 2019 om 13:58
    • Quote van 1 Dec 2019 om 13:56
      Je bent niet goed wijs. Roemeratoe speelt met geel op zak en kan niet veel. Verdonk speelt die achterlijke terugspeelbal op Drommel. Bovendien heeft de 1e helft veel energie gekost. Roemeratoe en Selahi zijn uitstekende spelers. Garcia heeft met zijn wissels nu de wedstrijd gedood.
    Welke wissel bedoel je?
  • 1 Dec 2019 om 13:58
    Ramp aankoop Quuensy Meenig erin. Had dan Aburjania gedaan.
  • 1 Dec 2019 om 13:56
    • Quote van 1 Dec 2019 om 13:55
      Ajax trekt gewoon een blik open en er staat alweer een nieuw talent op de velden.
      Wat heerlijk als je een topclub bent.
      Gelukkig hoeven wij ons alleen maar druk te maken voor handhaving. Veel meer stelt onze club niet meer voor.
    Boehoee, welkom in de realiteit
  • 1 Dec 2019 om 13:56
    • Quote van 1 Dec 2019 om 13:47
      Roemeratoe zorgt voor ons verlies. Wat een ongelofelijke kluns. Dat er nog supporters zijn die hem aardig vinden voetballen is voor mij een raadsel
    Je bent niet goed wijs. Roemeratoe speelt met geel op zak en kan niet veel. Verdonk speelt die achterlijke terugspeelbal op Drommel. Bovendien heeft de 1e helft veel energie gekost. Roemeratoe en Selahi zijn uitstekende spelers. Garcia heeft met zijn wissels nu de wedstrijd gedood.
  • 1 Dec 2019 om 13:55
    • Quote van 1 Dec 2019 om 13:55
      Ajax trekt gewoon een blik open en er staat alweer een nieuw talent op de velden.
      Wat heerlijk als je een topclub bent.
      Gelukkig hoeven wij ons alleen maar druk te maken voor handhaving. Veel meer stelt onze club niet meer voor.
    Idd
  • 1 Dec 2019 om 13:55
    • Quote van 1 Dec 2019 om 13:52
      Ik vind het raar dat verhaegh nog de kleedkamer heeft mogen verlaten. dat kleine gozertje van ajax heeft er 3 gemaakt, het is verdommen zijn tegenstander.
    Ajax trekt gewoon een blik open en er staat alweer een nieuw talent op de velden.
    Wat heerlijk als je een topclub bent.
    Gelukkig hoeven wij ons alleen maar druk te maken voor handhaving. Veel meer stelt onze club niet meer voor.
  • 1 Dec 2019 om 13:54
    • Quote van 1 Dec 2019 om 13:54
      Kleintje? Die vent is Lang
    Hahahah scherp
  • 1 Dec 2019 om 13:54
    • Quote van 1 Dec 2019 om 13:52
      Ik vind het raar dat verhaegh nog de kleedkamer heeft mogen verlaten. dat kleine gozertje van ajax heeft er 3 gemaakt, het is verdommen zijn tegenstander.
    Kleintje? Die vent is Lang
  • 1 Dec 2019 om 13:54
    • Quote van 1 Dec 2019 om 13:52
      Ik vind het raar dat verhaegh nog de kleedkamer heeft mogen verlaten. dat kleine gozertje van ajax heeft er 3 gemaakt, het is verdommen zijn tegenstander.
    Ja opa tegen kleinzoon.
  • 1 Dec 2019 om 13:53
    Wat een wereld van verschil tussen de eerste 25 minuten en het overige deel van de wedstrijd.
  • 1 Dec 2019 om 13:52
    • Quote van 1 Dec 2019 om 13:47
      Roemeratoe zorgt voor ons verlies. Wat een ongelofelijke kluns. Dat er nog supporters zijn die hem aardig vinden voetballen is voor mij een raadsel
    Ik vind het raar dat verhaegh nog de kleedkamer heeft mogen verlaten. dat kleine gozertje van ajax heeft er 3 gemaakt, het is verdommen zijn tegenstander.
  • 1 Dec 2019 om 13:52
    • Quote van 1 Dec 2019 om 13:47
      Roemeratoe zorgt voor ons verlies. Wat een ongelofelijke kluns. Dat er nog supporters zijn die hem aardig vinden voetballen is voor mij een raadsel
    Was de 1e helft wel anders
  • 1 Dec 2019 om 13:49
    Hahah er schreef er hier net 1 dat de scheids geen voorkeur heeft nou die kan fijn naar het tpz
  • 1 Dec 2019 om 13:47
    Roemeratoe zorgt voor ons verlies. Wat een ongelofelijke kluns. Dat er nog supporters zijn die hem aardig vinden voetballen is voor mij een raadsel
  • 1 Dec 2019 om 13:47
    en natuurlijk zoals altijd heeft ajax de gehele arbitrage weer meezitten.
  • 1 Dec 2019 om 13:47
    • Quote van 1 Dec 2019 om 13:44
      Tijd voor nieuwe verdediging
    Tijd voor slutsky
  • 1 Dec 2019 om 13:46
    • Quote van 1 Dec 2019 om 13:44
      Tijd voor nieuwe verdediging
    Ook
  • 1 Dec 2019 om 13:46
    jezus christus, hoe kun je die bal nou zo terug geven op drommel, welke debiel doet zoiets. pleur die bal gewoon het stadion uit.
  • 1 Dec 2019 om 13:46
    • Quote van 1 Dec 2019 om 13:46
      Tijd voor Joelle om die een contract voor altijd te geven samen met Xandra brrrrrrrrrrrrr
    Die terugspeelbal was de grootste fout.
  • 1 Dec 2019 om 13:46
    • Quote van 1 Dec 2019 om 13:44
      Voor de mensen die even hier op de man willen spelen en hun frustraties willen uiten op mij. Bespaar je de moeite. Ik doe wat ik wil en zeg wat ik wil. Of je dat nu leuk vindt of niet. Wordt volwassen!De waarheid is hard. Ga lekker dromen met elkaar en hou lekker jezelf voor de gek.
    Dank voor de zeer wenselijke en nodige opmerking. Dit wisten we namelijk nog niet
  • 1 Dec 2019 om 13:46
    Tijd voor Joelle om die een contract voor altijd te geven samen met Xandra brrrrrrrrrrrrr
  • 1 Dec 2019 om 13:45
    Nieuwe verdediging....
  • 1 Dec 2019 om 13:45
    wat is dit nou weer...
  • 1 Dec 2019 om 13:44
    Kut verslaggever opdondern
  • 1 Dec 2019 om 13:44
    Voor de mensen die even hier op de man willen spelen en hun frustraties willen uiten op mij. Bespaar je de moeite. Ik doe wat ik wil en zeg wat ik wil. Of je dat nu leuk vindt of niet. Wordt volwassen!De waarheid is hard. Ga lekker dromen met elkaar en hou lekker jezelf voor de gek.
  • 1 Dec 2019 om 13:44
    • Quote van 1 Dec 2019 om 13:43
      Tijd voor zehknini
    Tijd voor nieuwe verdediging
  • 1 Dec 2019 om 13:43
    Tijd voor zehknini
  • 1 Dec 2019 om 13:43
    • Quote van 1 Dec 2019 om 13:41
      Zwamkous
    Allemaal sagerijnig opeens?
    hahahahahaha
  • 1 Dec 2019 om 13:42
    Als je zo makkelijk 2-0 voorkomt en zo makkelijk 2-3 achterkomt. Zegt dat meer over Ajax. We laten weer lekker met ons spelen. Gelukkig raken we eraan gewend.
  • 1 Dec 2019 om 13:41
    • Quote van 1 Dec 2019 om 13:40
      Waarom omdat je niet tegen een goede analyse kunt?
      Ga zelf weg En Undu je!
    Bloedirritant
  • 1 Dec 2019 om 13:41
    • Quote van 1 Dec 2019 om 13:40
      Waarom omdat je niet tegen een goede analyse kunt?
      Ga zelf weg En Undu je!
    Zwamkous
  • 1 Dec 2019 om 13:40
    • Quote van 1 Dec 2019 om 13:38
      Kun jij niet eens gewoon weggaan?
    Waarom omdat je niet tegen een goede analyse kunt?
    Ga zelf weg En Undu je!
  • 1 Dec 2019 om 13:39
    • Quote van 1 Dec 2019 om 13:38
      Man we moeten nog een half uur,is nog van alles mogelijk
    Hoop op een wonder maar dit lijkt meer op gedonder
  • 1 Dec 2019 om 13:38
    • Quote van 1 Dec 2019 om 13:37
      En maar klagen tegen de scheids. Karakterloze voetballers. Huilie, huilie doen de hele dag.
    Kun jij niet eens gewoon weggaan?
  • 1 Dec 2019 om 13:38
    Niet im calimero te doen... maar bij ons werden er doelpunten voor minder afgekeurd
  • 1 Dec 2019 om 13:38
    • Quote van 1 Dec 2019 om 13:36
      Laat het nu maar 2-10....worden wat een watjes...
    Man we moeten nog een half uur,is nog van alles mogelijk
  • 1 Dec 2019 om 13:37
    En maar klagen tegen de scheids. Karakterloze voetballers. Huilie, huilie doen de hele dag.
  • 1 Dec 2019 om 13:37
    Scheidziek word ik hier van!!! Niet ff denk we gaan optimaal genieten!??
  • 1 Dec 2019 om 13:36
    Laat het nu maar 2-10....worden wat een watjes...
  • 1 Dec 2019 om 13:36
    We worden weer genaaid
  • 1 Dec 2019 om 13:36
    Daar gaan we
  • 1 Dec 2019 om 13:36
    schade, alles ist vorbei
  • 1 Dec 2019 om 13:35
    Sehali nu wel in 1x geel :(
  • 1 Dec 2019 om 13:33
    • Quote van 1 Dec 2019 om 13:32
      Waar is de var
    we spelen tegen ajax he
  • 1 Dec 2019 om 13:32
    • Quote van 1 Dec 2019 om 13:31
      2e geel
    Had wel gemoeten ja
  • 1 Dec 2019 om 13:32
    Waar is de var
  • 1 Dec 2019 om 13:31
    2e geel
  • 1 Dec 2019 om 13:31
    Smeerlap
  • 1 Dec 2019 om 13:30
    Brama haal hem uit zijn lijden...
  • 1 Dec 2019 om 13:30
    Ik denk dat het 2-4 wordt
  • 1 Dec 2019 om 13:28
    pfffffffff,
    Laat maar!
  • 1 Dec 2019 om 13:28
    2-2 ipv 3 -1
  • 1 Dec 2019 om 13:27
    Potverdkunnen we eindelijk genieten dan krijg je dit stomme gekloot weer!! Voorspelling gezien dit verloop 3-5
  • 1 Dec 2019 om 13:26
    ****** verdediging
  • 1 Dec 2019 om 13:26
    potverdorie
  • 1 Dec 2019 om 13:26
    Tering
  • 1 Dec 2019 om 13:24
    Aitor, weer niet scherp
  • 1 Dec 2019 om 13:19
    • Quote van 1 Dec 2019 om 13:04
      Roemeratoe is goed bezig
    Selahi ook. Perez haalt Selahi al aan als uitstekende speler.
  • 1 Dec 2019 om 13:17
    Dit voetbal ligt Twente wel en er komt ruimte in 2e helft om te voetballen. Complimenten aan Garcia en Staf voor deze speelwijze.
  • 1 Dec 2019 om 13:15
    • Quote van 1 Dec 2019 om 13:09
      Dit reactie voetbal ligt ons prima. Dat moet García nu toch ook zien. Hopelijk is het nu afgelopen met dat hij het spel wil bepalen. Hebben we de ploeg gewoon niet voor.
    Mee eens.
  • 1 Dec 2019 om 13:13
    Ajax geeft veel ruimtes weg om te voetballen fctwente moet hier de tweede helft van proviteren. Na rust blijven voetballen voor de 3-1
  • 1 Dec 2019 om 13:12
    HOMOOTJES UIT AMSTERDAM
  • 1 Dec 2019 om 13:11
    We moeten bijna altijd gaan spelen in de omschakeling , waarom moeten wij het spel maken bij een gelijkwaardige tegenstander .
  • 1 Dec 2019 om 13:09
    Ik verwacht nooit dat ze het vol gaan houden in de tweede helft maar ik ben wel blij met hoe ze de eerste helft gevoetbald hebben. Lekker veel pit en twee mooie goals. In de tweede helft gewoon je best blijven doen en hopen op een wonder.
  • 1 Dec 2019 om 13:09
    Dit reactie voetbal ligt ons prima. Dat moet García nu toch ook zien. Hopelijk is het nu afgelopen met dat hij het spel wil bepalen. Hebben we de ploeg gewoon niet voor.
  • 1 Dec 2019 om 13:06
    • Quote van 1 Dec 2019 om 12:55
      Ja vd beek 3 keer overtreding niks, taglifico elleboog in de nek niks, ziyech bij brama niks
    Doe je even je rode bril af? Scheidsrechter fluit een prima wedstrijd tot nu toe.
  • 1 Dec 2019 om 13:05
    • Quote van 1 Dec 2019 om 13:04
      Roemeratoe is goed bezig
    Dat zeker
  • 1 Dec 2019 om 13:04
    • Quote van 1 Dec 2019 om 13:02
      Zekhnini voor de counter?
    Zou een goede zijn
  • 1 Dec 2019 om 13:04
    Roemeratoe is goed bezig
  • 1 Dec 2019 om 13:02
    Als Ajax echt aan gaat zetten. Krijgen we het nog zwaar in de 2e helft. Maar ben tot nu toe zeer tevreden.
  • 1 Dec 2019 om 13:02
    • Quote van 1 Dec 2019 om 13:01
      Wordt een lastige klus, gelijkspel al prima
    Zekhnini voor de counter?
  • 1 Dec 2019 om 13:02
    We hebben de scheids nog niet tegen!
  • 1 Dec 2019 om 13:01
    • Quote van 1 Dec 2019 om 13:00
      Wat zou het heerlijk zijn als we vandaag winnen en daarmee de zeperd tegen VVV wegspoelen.
    Wordt een lastige klus, gelijkspel al prima
  • 1 Dec 2019 om 13:00
    Wat zou het heerlijk zijn als we vandaag winnen en daarmee de zeperd tegen VVV wegspoelen.
  • 1 Dec 2019 om 12:59
    Geweldige vrije trap. Is over nagedacht op de besloten trainingen.
  • 1 Dec 2019 om 12:57
    • Quote van 1 Dec 2019 om 12:55
      Ja vd beek 3 keer overtreding niks, taglifico elleboog in de nek niks, ziyech bij brama niks
    aub ga niet overal gele kaarten voor geven. Veel is theater en een scheids hoort een wedstrijd niet te beslissen. Schenk kreeg geel omdat hij een doorgebroken speler neerlegde. Hij was te laat!
  • 1 Dec 2019 om 12:57
    Van Boekel fluit wel erg in het voordeel van Ajax.
  • 1 Dec 2019 om 12:55
    • Quote van 1 Dec 2019 om 12:50
      Lul niet,nakamura had er al 2
    Ja vd beek 3 keer overtreding niks, taglifico elleboog in de nek niks, ziyech bij brama niks
  • 1 Dec 2019 om 12:55
    1e helft alweer bijna voorbij. Gaat zo snel.
  • 1 Dec 2019 om 12:55
    Twente onder druk...
  • 1 Dec 2019 om 12:54
    • Quote van 1 Dec 2019 om 12:51
      Ja ze moeten wel aanvallend voetballen
    Hopelijk spelen Twente de kansen die ze krijgen door het open spel van Ajax goed uit want dan kunnen we nog een paar scoren en wordt het lastig voor Ajax. Als ze maar niet moe raken na 60 minuten.
  • 1 Dec 2019 om 12:51
    • Quote van 1 Dec 2019 om 12:50
      Onze verdediging is zooooo slecht.
    Ja ze moeten wel aanvallend voetballen
  • 1 Dec 2019 om 12:50
    Onze verdediging is zooooo slecht.
  • 1 Dec 2019 om 12:50
    Ajax speelt 1-5-4
  • 1 Dec 2019 om 12:50
    • Quote van 1 Dec 2019 om 12:48
      Wat wel opvalt is dat AJAX toch al zeker 3 keer een gele kaart had moeten hebben. En Twente maakt 1 overtreding en meteen geel
    Lul niet,nakamura had er al 2
  • 1 Dec 2019 om 12:49
    Kut
  • 1 Dec 2019 om 12:48
    Wat wel opvalt is dat AJAX toch al zeker 3 keer een gele kaart had moeten hebben. En Twente maakt 1 overtreding en meteen geel
  • 1 Dec 2019 om 12:48
    Ajax heeft vandaag geen defentie. Als je dat goed uitspeel maak er je er nog wel een paar en wordt het lastig voor Ajax.
  • 1 Dec 2019 om 12:47
    • Quote van 1 Dec 2019 om 12:44
      Tis mooi um noa te kiekn
    Er zit in iedergeval strijd in dat iets wat we gewoon belangrijk vinden dan zal je er weinig horen te klagen
  • 1 Dec 2019 om 12:46
    Aitor Aitor Aitor
  • 1 Dec 2019 om 12:45
    , jammer
  • 1 Dec 2019 om 12:45
    Had 3-0 moeten zijn... jammer
  • 1 Dec 2019 om 12:45
    Daar had de 3-0 moeten zijn.
  • 1 Dec 2019 om 12:44
    • Quote van 1 Dec 2019 om 12:41
      Ik hoop dat ze dit vol kunnen houden we waren allemaal een beetje sceptisch maar tot nu toe kan ik alleen maar complimenten geven aan hoe Twente dit doet.
    Tis mooi um noa te kiekn
  • 1 Dec 2019 om 12:44
    Wat gebeurt er toch??
  • 1 Dec 2019 om 12:42
    Promes denkt ik neem het hazenpad
  • 1 Dec 2019 om 12:42
    • Quote van 1 Dec 2019 om 12:41
      Kuttrainer
    Donder op negativeling
  • 1 Dec 2019 om 12:41
    Ik hoop dat ze dit vol kunnen houden we waren allemaal een beetje sceptisch maar tot nu toe kan ik alleen maar complimenten geven aan hoe Twente dit doet.
  • 1 Dec 2019 om 12:41
    Kuttrainer
  • 1 Dec 2019 om 12:40
    Prachtige sfeer, hou vast jongens!! Totaaal niet verwacht dit en zooo gaaf tegen ajax
  • 1 Dec 2019 om 12:38
    Ajax zet de poorten open. Gaat ervan uit dat doen we wel even vanuit onze eigen kracht. Arrogantie ten top!
  • 1 Dec 2019 om 12:37
    zo wordt het toch nog een nulletje of 5/6
  • 1 Dec 2019 om 12:37
    Looll
  • 1 Dec 2019 om 12:37
    • Quote van 1 Dec 2019 om 12:35
      Nou heeft iedereen weken lopen zeiken dat Brama mee moet doen. Weer niet goed. Zo ging het ook bij Schreuder, Verbeek, Hake en Pusic, Supporter zijn = zeiken? Schijnbaar wel.
    Man het is voetbal. Loop niet te zeiken!
  • 1 Dec 2019 om 12:36
    hahahahaha
  • 1 Dec 2019 om 12:36
    Jaaaaa!!!!
  • 1 Dec 2019 om 12:36
    WHAT THE FUCK!!!!!
  • 1 Dec 2019 om 12:36
    Goalllll
  • 1 Dec 2019 om 12:35
    • Quote van 1 Dec 2019 om 12:32
      Het is zo doorzichtig als de pest inderdaad. Lekker Wout op zijn bek laten gaan om vervolgens weer een kutsmoes te hebben om hem buiten de basis te houden.......
    Nou heeft iedereen weken lopen zeiken dat Brama mee moet doen. Weer niet goed. Zo ging het ook bij Schreuder, Verbeek, Hake en Pusic, Supporter zijn = zeiken? Schijnbaar wel.
  • 1 Dec 2019 om 12:35
    • Quote van 1 Dec 2019 om 12:34
      lol, zo open speelt Ajax.Geloof niet dat we dit vasthouden.Maar mooi begin!
    Geloof ik ook niet maar dit oogt beter dan afgelopen weken!!
  • 1 Dec 2019 om 12:34
    Mooi man, sushi rollert
  • 1 Dec 2019 om 12:34
    lol, zo open speelt Ajax.Geloof niet dat we dit vasthouden.Maar mooi begin!
  • 1 Dec 2019 om 12:32
    Hoppaaaa
  • 1 Dec 2019 om 12:32
    • Quote van 1 Dec 2019 om 12:10
      Vieze minne hond GG, in wedstrijden waar je punten moet pakken begint hij steevast met die slome duikelaar espinoza en nu je tegen ajax moet moet mag woutje beginnen om hem daarna weer te laten banken.
    Het is zo doorzichtig als de pest inderdaad. Lekker Wout op zijn bek laten gaan om vervolgens weer een kutsmoes te hebben om hem buiten de basis te houden.......
  • 1 Dec 2019 om 12:32
    Heerlijkk
  • 1 Dec 2019 om 12:32
    Hoppa
  • 1 Dec 2019 om 12:32
    Goalllllllll
  • 1 Dec 2019 om 12:31
    • Quote van 1 Dec 2019 om 12:28
      Ik snap niet dat je als Twente nou tegen Ajax zoveel druk zet en in plaats van 85% 120% geeft en in de wedstrijden waarin je sowieso punten moet pakken gewoon geen inzet hebt ofzo
    Idd ze moeten elke wedstrijd zo vel erop klappen.
  • 1 Dec 2019 om 12:31
    • Quote van 1 Dec 2019 om 12:28
      Ik snap niet dat je als Twente nou tegen Ajax zoveel druk zet en in plaats van 85% 120% geeft en in de wedstrijden waarin je sowieso punten moet pakken gewoon geen inzet hebt ofzo
    Ajax speelt veel opener. Dan is Twente meestal wel goed. Als de tegenstander zich ingraaft weet Twente het niet meer.
  • 1 Dec 2019 om 12:29
    Schenk weer.
  • 1 Dec 2019 om 12:29
    Weer geen enkele pass komt aan. Net als tegen VVV
  • 1 Dec 2019 om 12:28
    Ik snap niet dat je als Twente nou tegen Ajax zoveel druk zet en in plaats van 85% 120% geeft en in de wedstrijden waarin je sowieso punten moet pakken gewoon geen inzet hebt ofzo
  • 1 Dec 2019 om 12:28
    • Quote van 1 Dec 2019 om 12:25
      Intresseert me niet zoveel wat jij vindt.
    Blijkbaar wel anders reageer jij er niet op.
  • 1 Dec 2019 om 12:27
    Twente speelt de eerste 10 min prima.
  • 1 Dec 2019 om 12:26
    • Quote van 1 Dec 2019 om 12:25
      Brama kletst er wel op
    Dat wel idd maar weer niet op 6
  • 1 Dec 2019 om 12:26
    Brama wordt met de dag grijzer.
  • 1 Dec 2019 om 12:25
    • Quote van 1 Dec 2019 om 12:15
      Ik jou ook niet.
    Intresseert me niet zoveel wat jij vindt.
  • 1 Dec 2019 om 12:25
    Brama kletst er wel op
  • 1 Dec 2019 om 12:24
    Geweldige vrije trap.
  • 1 Dec 2019 om 12:15
    • Quote van 1 Dec 2019 om 12:12
      Idd helemaal mee eens, ik neem GG niet meer serieus.
    Ik jou ook niet.
  • 1 Dec 2019 om 12:12
    • Quote van 1 Dec 2019 om 12:05
      Heeft hij een 'goede' reden om ze af te branden als we verliezen, helaas!
    Idd helemaal mee eens, ik neem GG niet meer serieus.
  • 1 Dec 2019 om 12:10
    • Quote van 1 Dec 2019 om 11:50
      Verlies een nulletje of 5/6
    Ben er bang voor
  • 1 Dec 2019 om 12:10
    • Quote van 1 Dec 2019 om 12:08
      Kom op jongs positief blijven ,kan ook goed uitpakken!
    Max 0-3 verliezen tegen dit ajax is al positief.
  • 1 Dec 2019 om 12:10
    • Quote van 1 Dec 2019 om 11:56
      Bijen is beter dan Schenk. Maakt ook nog af en toe een doelpuntje.
    Bijen heeft een sterke verdediger naast zich nodig, dan kan hij goed renderen. Maar Schenk is het zeker niet de laatste weken.
  • 1 Dec 2019 om 12:10
    Vieze minne hond GG, in wedstrijden waar je punten moet pakken begint hij steevast met die slome duikelaar espinoza en nu je tegen ajax moet moet mag woutje beginnen om hem daarna weer te laten banken.
  • 1 Dec 2019 om 12:08
    Kom op jongs positief blijven ,kan ook goed uitpakken!
  • 1 Dec 2019 om 12:05
    • Quote van 1 Dec 2019 om 11:37
      Hij laat Paul en wout vandaag lekker afgaan om ze daarna niet meer op te stellen
    Heeft hij een 'goede' reden om ze af te branden als we verliezen, helaas!
  • 1 Dec 2019 om 12:03
    • Quote van 1 Dec 2019 om 11:53
      Juist t kraakt nu aan alle kanten dus terecht een kraker
    Kraakhelder!
  • 1 Dec 2019 om 11:56
    • Quote van 1 Dec 2019 om 11:51
      Ik kan Garcia niet meer serieus nemen. Schenk blijven opstellen is de grootste fout. Daarnaast ook nog Verhaegh opstellen....te idioot. Deze speler stond op het punt om te stoppen met voetballen maar kon nog één seizoen afbouwen bij Twente....en die zet je tegen Ajax in de basis....mijn god, Garcia. En Nakamura blijven opstellen vind ik ook een enorme misser....zet daar gewoon Zekhini in. Meer snelheid, dreiging, zelfvertrouwen en ervaring. Niet dat het veel uitmaakt, verliezen zullen we toch wel....al dan niet vanwege de scheids die Ajax moet helpen...
    Bijen is beter dan Schenk. Maakt ook nog af en toe een doelpuntje.
  • 1 Dec 2019 om 11:53
    • Quote van 1 Dec 2019 om 11:29
      Lol, kraker.. 9 jaar terug misschien. Anno 2019 is het gewoon een walk over.
    Juist t kraakt nu aan alle kanten dus terecht een kraker
  • 1 Dec 2019 om 11:51
    Ik kan Garcia niet meer serieus nemen. Schenk blijven opstellen is de grootste fout. Daarnaast ook nog Verhaegh opstellen....te idioot. Deze speler stond op het punt om te stoppen met voetballen maar kon nog één seizoen afbouwen bij Twente....en die zet je tegen Ajax in de basis....mijn god, Garcia. En Nakamura blijven opstellen vind ik ook een enorme misser....zet daar gewoon Zekhini in. Meer snelheid, dreiging, zelfvertrouwen en ervaring. Niet dat het veel uitmaakt, verliezen zullen we toch wel....al dan niet vanwege de scheids die Ajax moet helpen...
  • 1 Dec 2019 om 11:50
    Verlies een nulletje of 5/6
  • 1 Dec 2019 om 11:49
    Ziyeck deed toch niet mee. Om warm te blijven moet je wel bewegen vandaag.
  • 1 Dec 2019 om 11:45
    • Quote van 1 Dec 2019 om 11:40
      Schenk wat dat niet die gast die bij Sparta getekend had?
    Was hij maar na Sparta gegaan. Is echt een miskoop. Gelukkig loopt zijn contract af.
  • 1 Dec 2019 om 11:44
    • Quote van 1 Dec 2019 om 11:37
      Julio en City man had je goed kunnen gebruiken nu zijn je beste verdedigers
    Ja ongelofelijk he
  • 1 Dec 2019 om 11:43
    • Quote van 1 Dec 2019 om 11:28
      Neeeeeeeeeeee niet die Roemeratoe er in. Dan beginnen we weer met 10 man. Dat niemand in de staf ziet dat hij er geen ene donder van kan Alleen maar balletjes terug kaatsen. Ongelovelijjk
    Doet het prima de laatste tijd.
  • 1 Dec 2019 om 11:42
    Wtf Defensief middenveld. Je moet er op klappen vandaag
  • 1 Dec 2019 om 11:40
    • Quote van 1 Dec 2019 om 11:30
      Speelt gewoon prima. Schenk is de grootste fout om in de basis te laten staan.
    Schenk wat dat niet die gast die bij Sparta getekend had?
  • 1 Dec 2019 om 11:39
    Brama niet op de juiste positie... man man man onbegrijpelijk. Flikker Roemaratoe eruit en zet Brama daar neer doe weet wat er gevraagd wordt in dit soort wedstrijden... onbegrijpelijk deze trainer
  • 1 Dec 2019 om 11:38
    Come on Twente!!!
  • 1 Dec 2019 om 11:37
    Hij laat Paul en wout vandaag lekker afgaan om ze daarna niet meer op te stellen
  • 1 Dec 2019 om 11:37
    Latibeaudiere eruit?.... zucht
  • 1 Dec 2019 om 11:37
    Julio en City man had je goed kunnen gebruiken nu zijn je beste verdedigers
  • 1 Dec 2019 om 11:36
    Nu hopen dat we niet genaaid worden door de scheids en ik zie ons wel winnen vanmiddag! 020 moet het spel maken dus krijgen we meer ruimte. LET MAAR OP!!!!!
  • 1 Dec 2019 om 11:35
    • Quote van 1 Dec 2019 om 11:27
      Selahi is geen defensieve mid. Die zal nu hopelijk juist meer ruimte krijgen om in de zestien te komen.
    Klopt ja, in onze eigen 16
  • 1 Dec 2019 om 11:30
    • Quote van 1 Dec 2019 om 11:28
      Neeeeeeeeeeee niet die Roemeratoe er in. Dan beginnen we weer met 10 man. Dat niemand in de staf ziet dat hij er geen ene donder van kan Alleen maar balletjes terug kaatsen. Ongelovelijjk
    Speelt gewoon prima. Schenk is de grootste fout om in de basis te laten staan.
vrijdag 20 december 2019
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›