Ten Voorde over besloten trainingen FC Twente: ''Zien we niet terug'' 'Geruchten in Spanje: Espinosa gelinkt aan club uit eerste divisie' Van Leeuwen: ''Daarom wilden we hem deze kans gunnen'' BREAKING | Verdonk niet naar Amerika; linksback blijft vrijwel zeker 'FC Twente neemt in winter afscheid van overbodige middenvelder'

'Naïef' FC Twente: ''Loop dan gewoon van het veld af en hou op''

( 12 reacties)
'Naïef' FC Twente: ''Loop dan gewoon van het veld af en hou op''

FC Twente verloor zondagmiddag in eigen huis met 2-5 van Ajax en Khalid Boulahrouz toonde zich bij Rondo kritisch over het optreden van de thuisclub. De voormalig profvoetballer zag dat de koploper van Nederland sommige goals cadeau kreeg van de Tukkers. 

"Ze (Ajax, red.) spelen niet goed, maar zakken niet ver door de ondergrens", liet hij weten voor de camera van Ziggo Sport. "FC Twente speelde ook zó naïef. En maar blijven opbouwen in de eigen zestien en maar zoeken. Loop dan gewoon van het veld af en hou op", foetert Boulahrouz.

Keje Molenaar had niet verwacht dat de club uit Enschede drie punten zou pakken. "Ajax krijgt bijna elke wedstrijd het eerste halfuur twee of drie van dit soort kansen tegen", legt hij uit. "Tot nog toe gingen ze er niet in, vandaag wel allebei. Maar ik had geen moment het gevoel dat Ajax niet zou winnen. Ze drukten en kregen kansen", besluit Molenaar over het duel in de Grolsch Veste. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 2 Dec 2019 om 21:50
    • Quote van 2 Dec 2019 om 14:39
      Wat een lulverhaal!! Het gaat weer een poosje minder en dan krijg onmiddelijk weer dat negatieve gedram.
    Ja zo zijn de supporters geworden na het kampioenschap. Als het wat minder gaat, direct schreeuwen om de kop van de trainer.
  • 2 Dec 2019 om 15:31
    • Quote van 2 Dec 2019 om 14:39
      Wat een lulverhaal!! Het gaat weer een poosje minder en dan krijg onmiddelijk weer dat negatieve gedram.
    Je komt er nog wel achter, dat het GEEN lulverhaal is !
  • 2 Dec 2019 om 14:39
    • Quote van 2 Dec 2019 om 13:02
      García García, heeft geen overwicht, geeft de spelers te veel opdrachten mee, en heeft van tactiek al helemaal geen kaas gegeten, en die assistenten, ook allemaal uitstralingloze jaknikkers, het wordt hoog tijd dat er iemand anders aan het roer komt, want reken er maar vast op, de komende drie (3) wedstrijden tegen ADO, Vitesse en RKC levert maximaal één (1) punt op, en dan gaan we de kerst in op plaats vijftien (15) !
    Wat een lulverhaal!! Het gaat weer een poosje minder en dan krijg onmiddelijk weer dat negatieve gedram.
  • 2 Dec 2019 om 14:04
    • Quote van 2 Dec 2019 om 11:47
      Maar ze hebben wel gelijk !
    Zit niet op een mening van kwakzalver te wachten ook al heeft hij gelijk Normaal hoor je ze ook niet!!!
  • 2 Dec 2019 om 13:02
    García García, heeft geen overwicht, geeft de spelers te veel opdrachten mee, en heeft van tactiek al helemaal geen kaas gegeten, en die assistenten, ook allemaal uitstralingloze jaknikkers, het wordt hoog tijd dat er iemand anders aan het roer komt, want reken er maar vast op, de komende drie (3) wedstrijden tegen ADO, Vitesse en RKC levert maximaal één (1) punt op, en dan gaan we de kerst in op plaats vijftien (15) !
  • 2 Dec 2019 om 12:24
    • Quote van 2 Dec 2019 om 12:18
      Ja, want inschijten en rond je 16 gaan staan wat iedereen doet help wel tegen ajax. man man man
    Die 2-0 had Garcia moeten verdedigen. Inderdaad. In de rust had hij al moeten wisselen. Spel dood maken. Tijd rekken. Deur op slot. Bal wegrossen. Ziyech geen centimeter geven. Helaas..... het tegenovergestelde. De keuzes van Garcia zijn vaak uiterst belabberd.
  • 2 Dec 2019 om 12:18
    Ja, want inschijten en rond je 16 gaan staan wat iedereen doet help wel tegen ajax. man man man
  • 2 Dec 2019 om 11:48
    • Quote van 2 Dec 2019 om 11:46
      Verhaal gaat nergens over. Beetje algemeenheden maar laat ziennweinig kennis van zeken te hebben.
    dronken? Nu al? tssk tssk...
  • 2 Dec 2019 om 11:47
    Maar ze hebben wel gelijk !
  • 2 Dec 2019 om 11:46
    Verhaal gaat nergens over. Beetje algemeenheden maar laat ziennweinig kennis van zeken te hebben.
  • 2 Dec 2019 om 11:32
    Avh ja, ook van die zogenaamde zelfbenoemde kenners.
  • 2 Dec 2019 om 11:23
    Heb je weer zo’n betweter
zaterdag 14 december 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›