Transferadvies voor FC Twente: ''Dat zou ik wel goed vinden'' Zware tijd voor Roemeratoe: ''Waarom stop ik niet gewoon?'' FC Twente-supporters massaal naar bekerduel met Go Ahead Eagles Garcia: ''Weet je wie de meeste meters aflegt in een wedstrijd?'' Ten Voorde: ''Daar zijn ze bij FC Twente heel boos over geweest''

Brama blijft realistisch: ''Dan hebben wij een hele matige ploeg''

( 8 reacties)
Brama blijft realistisch: ''Dan hebben wij een hele matige ploeg''

FC Twente verloor zondagmiddag, na een 2-0 voorsprong, met 2-5 van Ajax en Wout Brama kampte na afloop met gemengde gevoelens. De ervaren middenvelder baalde van het resultaat, maar was tevreden over het spel tot aan de gelijkmaker. 

"We hebben wat andere accenten gelegd met druk zetten en dat ging eigenlijk best wel goed, tot vijftig, zestig minuten", legt hij uit voor de camera van RTV Oost. "Daarna werd de ruimte een beetje te groot en spelen we Ajax in de kaart. Ze hebben fantastische spelers. Als de ruimtes klein zijn is het nog wel te doen, maar als ze groter worden, wordt het steeds moeilijker", beseft Brama. 

"We hebben het gedaan met een goed plan om vroeg druk te zetten", vervolgt hij. "Maar daarnaast moet je ook met je hart spelen en duels winnen. Dat hebben we denk ik een stuk beter gedaan dan de laatste weken en daardoor heb je een kans. Helaas is die kans ons ontglipt in de wedstrijd, maar ik denk wel dat we dat naar behoren hebben gedaan. Die lijn moeten we doorzetten. Ik denk als we geen duels winnen, daar slap in zijn en weinig vuur in de ploeg zit, dan hebben wij een hele matige ploeg", besluit Brama. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 3 Dec 2019 om 17:36
    • Quote van 3 Dec 2019 om 09:52
      Als amateurvoetballer kan ik mij voorstellen dat je niet veel puf hebt als je op een vroege koude zondagochtend op veld 5 de degens moet kruisen met een tegenstander die ook al met 1,5 oog de lekkere warme kantine in de gaten houdt. Maar als je toch godsamme het veld opkomt met duizenden mensen in een stadion kun je toch onmogelijk geen strijd en passie aan de dag leggen??!!! Als ik voor mijzelf spreek, dan was het van, hoe meer publiek des te meer ik er bovenop vloog. Strijd en passie moet een verplicht abc'tje zijn en anders een trap onder hun hol.
    Ikzeg. Kw. +100
  • 3 Dec 2019 om 09:52
    • Quote van 2 Dec 2019 om 23:55
      Wat er ook gebeurt. Komende 2 wedstrijden 6 punten. Anders krijgen we het nog lastig. Passie en strijd
    Als amateurvoetballer kan ik mij voorstellen dat je niet veel puf hebt als je op een vroege koude zondagochtend op veld 5 de degens moet kruisen met een tegenstander die ook al met 1,5 oog de lekkere warme kantine in de gaten houdt. Maar als je toch godsamme het veld opkomt met duizenden mensen in een stadion kun je toch onmogelijk geen strijd en passie aan de dag leggen??!!! Als ik voor mijzelf spreek, dan was het van, hoe meer publiek des te meer ik er bovenop vloog. Strijd en passie moet een verplicht abc'tje zijn en anders een trap onder hun hol.
  • 3 Dec 2019 om 07:26
    • Quote van 2 Dec 2019 om 23:55
      Wat er ook gebeurt. Komende 2 wedstrijden 6 punten. Anders krijgen we het nog lastig. Passie en strijd
    Ikzeg. Hbol 10. U heeft gelijk en dit laatste roep ik al vanaf het begin van de competitie, maar gelukkig heb ik er net als u geen vrede mee want ik word gek van dat slappe gedoe en ik denk dat het lek boven water is ze hebben het zelf nu ook in de gaten ikzeg. Het kwartje is eindelijk gevallen dit weekend naar Ado en daar is de trainer ook op gestapt dan weet ik zeker dat wij fctwente er nu op knallen en iedereen die in het veld staat wie het ook is er op of geen eten mentaliteit dan hoef ik en met mij bijna 30.000 man en vrouw niet bang te zijn want de 3 punten gaan mee naar Enschede hoppa 1-3
  • 2 Dec 2019 om 23:55
    Wat er ook gebeurt. Komende 2 wedstrijden 6 punten. Anders krijgen we het nog lastig. Passie en strijd
  • 2 Dec 2019 om 23:48
    • Quote van 2 Dec 2019 om 23:34
      BRAMA OP 6 OF GARCIA OUT
    Ik ga voor Dennis out. Beste oplossing hier.
  • 2 Dec 2019 om 23:34
    BRAMA OP 6 OF GARCIA OUT
  • 2 Dec 2019 om 23:10
    Ikzeg. Wout u heeft het goed verwoord als er geen vuur in het spel zit bij ons fctwente hebben wij inderdaad een heel matig team en Wout dat zeg ik al vanaf het begin er zit totaal geen verbetering in voor alle wedstrijden voor ajax was het super slecht en met de instelling van afgelopen zondag de eerste helft was het super maar daarna begon het weer slecht te worden helaas. Waarom is het niet mogelijk om 2helften niet met vuur en vlam te spelen dan kom je voor en de tegenstander moet komen en met een snelle pas er uit en hoppa waar ligt dit nu aan Wout. Is het toch de conditie en mentaliteit om 90minuten door te gaan of is het gemak zucht of ja zeg het maar Wout. Ik denk zo als ik het zie is het conditioneel en winnaar mentaliteit ja en natuurlijk wisselen met jonge gasten die het niet meer kunnen belopen zeg het maar.
  • 2 Dec 2019 om 23:02
    Deze man heeft meer effect met zijn bezielende manier van spelen en het stimuleren van zijn medespelers dan zijn voetbaltechnische inbreng in het elftal. Laat hem aub staan! Hij brengt wel wat maar dan zijn inbreng in het veldspel en dat is dus niet zichtbaar op het veld. Maar wel voelbaar voor ons echte Tukkers en import Spanjaarden.
zaterdag 14 december 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›