FC Twente na zwakke tweede helft onderuit tegen Vitesse MATCHDAY | Spaans tweetal terug in de basis bij FC Twente Brama 'een beetje kribbig': ''Wie bepaalt nu dat ik moet stoppen?'' Brama kon met Ruiz naar Fulham: ''Frankfurt was ook geïnteresseerd'' Espinosa gepasseerd: ''Niet overstag gegaan vanwege die kritiek''

Zekhnini trefzeker, maar Jong FC Twente wint weer niet (update)

( 11 reacties)
Zekhnini trefzeker, maar Jong FC Twente wint weer niet (update)

Jong FC Twente speelt maandagmiddag om 14:00 uur de thuiswedstrijd tegen Jong Go Ahead Eagles en de club uit Enschede begint met veel A-spelers aan de aftrap. Zo staan de aanvallers Rafik Zekhnini, Emil Berggreen en Queensy Menig in de basis. 

Zij kwamen zondagmiddag nog als invaller binnen de lijnen in de wedstrijd tegen Ajax, maar konden niet voorkomen dat de koploper van Nederland met 2-5 wist te winnen. Ook Jorn Brondeel, Joël Latibeaudiere, Julio Pleguezuelo, Peet Bijen en Giorgi Aburjani krijgen vandaag speeltijd. 

Update: Jong FC Twente kwam vandaag op een 1-0 voorsprong door een doelpunt van Rafik Zekhnini, maar de club uit Deventer maakte een kwartier voor tijd de gelijkmaker: 1-1. 

Opstelling Jong FC Twente: Brondeel, Latibeaudiere, Pleguezuelo (83' Van der Belt), Bijen, Browning, Bosch (33' Witbreuk), Menig, Aburjania, Berggreen (83' Roosien), Zerrouki, Zekhnini.

Opstelling Jong GA Eagles: Jansen; Lucassen, Swart (40. Van den Bos), Bliek, Abdat; Bosz, Leeflang (80. Kok), Bannink; Eddahchouri, Pouwels (46. Wakana), Edqvist.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 2 Dec 2019 om 19:44
    • Quote van 2 Dec 2019 om 18:07
      Was dit het team waar Theo ten Caat trainer van was en die het zogenaamd niet goed deed?
    Theo moet blij zijn dat hij dit zooitje ongeregeld niet meer hoeft te trainen.
  • 2 Dec 2019 om 19:27
    • Quote van 2 Dec 2019 om 18:29
      We er een schande die uitslag, met zoveel zogenaamde A-spelers, kun je zien dat ze niet goed genoeg zijn voor het eerste elftal !
    Conclusie veelste veel spelers gehuurd die lang de eredivisie niet aan kunnen. Jammer dat nu de Jeugd geen kans krijgt om in deze divisie geen ervaring op te doen.wat is er eigenlijk met wieffer geblesseerd?
  • 2 Dec 2019 om 19:10
    Was dit een officiele wedstrijd? Toch een beetje beschamend als je met A spelers niet verder komt dan 1-1 met zoveel beoogde A-spelers.
  • 2 Dec 2019 om 18:29
    We er een schande die uitslag, met zoveel zogenaamde A-spelers, kun je zien dat ze niet goed genoeg zijn voor het eerste elftal !
  • 2 Dec 2019 om 18:07
    Was dit het team waar Theo ten Caat trainer van was en die het zogenaamd niet goed deed?
  • 2 Dec 2019 om 17:30
    • Quote van 2 Dec 2019 om 17:07
      Kan geblesseerd zijn ofzo.
    Hopelijk is het niet te ernstig. Zit veel potentie in die jongen
  • 2 Dec 2019 om 17:07
    • Quote van 2 Dec 2019 om 16:52
      Waarom is Bosch zo vroeg gewisseld? Hij is toch helemaal niet zo slecht?
    Kan geblesseerd zijn ofzo.
  • 2 Dec 2019 om 16:52
    Waarom is Bosch zo vroeg gewisseld? Hij is toch helemaal niet zo slecht?
  • 2 Dec 2019 om 16:09
    Treurig weer een voorsprong weggegeven waren we in ieder geval weer van die laatste plaats af geweest. Eigenlijk hoop ik dat het snel juli is zijn we tenminste de hele selectie van het 1e en 2e elftal kwijt en kunnen we als we in de Eredivisie blijven hopelijk iets meer.
  • 2 Dec 2019 om 15:20
    8 spelers uit het eerste, waaronder een aantal (jeugd) internationals. Denk dat er in de winter echt wat moet en juist nuttige aankopen moeten doen.
  • 2 Dec 2019 om 15:11
    1-0 zekhnini inmiddels
vrijdag 20 december 2019
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›