Transferadvies voor FC Twente: ''Dat zou ik wel goed vinden'' Zware tijd voor Roemeratoe: ''Waarom stop ik niet gewoon?'' FC Twente-supporters massaal naar bekerduel met Go Ahead Eagles Garcia: ''Weet je wie de meeste meters aflegt in een wedstrijd?'' Ten Voorde: ''Daar zijn ze bij FC Twente heel boos over geweest''

Vissers blikt terug: ''Eigenlijk zei iedereen dat op de tribune''

( 5 reacties)
Vissers blikt terug: ''Eigenlijk zei iedereen dat op de tribune''

FC Twente verloor zondagmiddag in eigen huis met 2-5 van Ajax, maar de club uit Enschede wist in de eerste helft wel op een 2-0 voorsprong te komen. Willem Vissers had echter niet het gevoel dat de koploper van Nederland zou gaan verliezen. 

"Het waren twee fouten, maar je hebt dan toch het gevoel dat Ajax het wel gaat redden", sprak hij zondagavond bij Studio Voetbal. "En zeker omdat ze vlak voor rust nog de 2-1 maken", aldus Vissers, die namens de Volkskrant ook aanwezig was bij het duel in de Grolsch Veste. 

"Ik zat helemaal boven de perstribune met achter mij al die Twente supporters", vervolgt hij. "Die zitten dan half in je laptop mee te kijken. Die zeiden in de rust zelfs: Dit gaat Twente allemaal niet meer halen. Dit gaat Twente niet lukken. Eigenlijk zei iedereen dat op de tribune."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 3 Dec 2019 om 12:07
    • Quote van 3 Dec 2019 om 09:18
      Toch hebben we gewonnen van utrecht
    En nog met redelijk goed voetbal. Als elke week op die manier wordt gespeeld komt het wel goed.
  • 3 Dec 2019 om 09:18
    • Quote van 2 Dec 2019 om 22:51
      Wat een negatieve verhalen hier, het is gewoon een feit dat wij dit jaar niet kunnen winnen van de top 6 van Nederland, nou en ....
    Toch hebben we gewonnen van utrecht
  • 2 Dec 2019 om 22:51
    Wat een negatieve verhalen hier, het is gewoon een feit dat wij dit jaar niet kunnen winnen van de top 6 van Nederland, nou en ....
  • 2 Dec 2019 om 19:58
    • Quote van 2 Dec 2019 om 19:35
      Toch knap dat meneer vissers met iedereen gepraat heeft op de eretribune en ook nog tijd heeft gehad om naar de wedstrijd te kijken. En natuurlijk heeft fctwente geproviteert van de fouten bij Ajax. Maar andersom is dit toch het zelfde geval ajax heeft toch ook optimaal geproviteert van de fouten die bij fctwente werden gemaakt..
    Ikzeg. Jw. U heeft een punt. Maar ik hoor niemand iets over hoe de fouten tot stand gekomen zijn en eerlijk gezegd zijn het geen fouten maar ons fctwente zat er boven op en daar door krijg je deze kansen, maar bij ons fctwente met schenk en de keeper van ons fctwente dat was een fout uit het boekje en de scheidsrechter had moeten fluiten dat zijn regel rechter fouten.
  • 2 Dec 2019 om 19:35
    Toch knap dat meneer vissers met iedereen gepraat heeft op de eretribune en ook nog tijd heeft gehad om naar de wedstrijd te kijken. En natuurlijk heeft fctwente geproviteert van de fouten bij Ajax. Maar andersom is dit toch het zelfde geval ajax heeft toch ook optimaal geproviteert van de fouten die bij fctwente werden gemaakt..
zaterdag 14 december 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›