Drommel ziet 'chaos' bij PSV: ''Daar moeten we van profiteren'' FC Twente wil nog minimaal twee versterkingen: ''Creatief zijn'' 'Speciale' Lang maakt indruk: ''Dat zag je op de eerste dag al'' Wagenaar haalt uit naar Garcia: ''Wat is dat voor dom gelul?'' ''De komst van Chery is niet aan de orde laat Twente weten''

Werk aan de winkel voor Van Leeuwen: ''Er moet wel wat bij''

( 29 reacties)
Werk aan de winkel voor Van Leeuwen: ''Er moet wel wat bij''

FC Twente speelt in de maand december nog wedstrijden tegen ADO Den Haag, Vitesse, Go Ahead Eagles (KNVB Beker) en RKC Waalwijk en daarna is het winterstop. Fardau Wagenaar weet dat er voor Ted van Leeuwen een drukke periode aankomt. 

"Wij spraken net Ted van Leeuwen, technisch directeur van Twente, en die zei ook van: het spel is alweer op de wagen", vertelt de verslaggeefster op de website van de Tubantia. "Mensen gaan alweer bellen, zaakwaarnemers gaan bellen, er is van alles aan de hand", constateert Wagenaar.

Leon ten Voorde vult haar aan. "Hij zei ook van: de volgorde is zo dat makelaars eerst spelers proberen te stallen. Als Twente wat spelers gaat halen, en ik denk dat ze wel wat gaan doen, dan zullen ze ook wat spelers kwijt moeten raken", legt hij uit. "Ze hebben heel veel spelers, he? En er moet wel wat bij, dus ik denk dat er bij Twente wel iets gaat gebeuren in de winterstop", voorspelt Ten Voorde. 

 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 6 Dec 2019 om 22:26
    • Quote van 6 Dec 2019 om 21:57
      Niet wanneer al je reacties alleen maar zijn om anderen te frustreren.
    Je zou maar gefrustreerd raken van een online forum
  • 6 Dec 2019 om 22:14
    • Quote van 6 Dec 2019 om 15:00
      Hij deelt alleen wat hij heeft gehoord. Totaal geen reden om hem zo te benaderen. Hij deelt bronnen, meer niet. Wel weer heel typisch dat deze reactie van jou komt.
    Jaja en jij neemt hem serieus he? Nou dan heb ie nog meer gezopen sorry hoor haha
  • 6 Dec 2019 om 22:12
    • Quote van 6 Dec 2019 om 18:17
      Rare reactie man, aangezien je ook zo fan bent van espinoza die doet qua talent niet veel beter dan holsjer
    Whaha ik heb je toch al gezegd dat je er geen kijk op hebt Whahaha nu val je echt door de mand Hölscher vergelijken met Espinosa.... Nou dat zegt genoeg over jou kennis van het spelletje, misschien moet je eens korfbal of zo gaan bezoeken...Man man wat een toverbal
  • 6 Dec 2019 om 21:57
    • Quote van 6 Dec 2019 om 21:43
      Lachen he reacties uitlokken
    Niet wanneer al je reacties alleen maar zijn om anderen te frustreren.
  • 6 Dec 2019 om 21:43
    • Quote van 6 Dec 2019 om 21:23
      Haha, kijk die reacties dan
    Lachen he reacties uitlokken
  • 6 Dec 2019 om 21:23
    • Quote van 6 Dec 2019 om 17:50
      Rechtsback is van de Lely en inmiddels is de 35-jarige linksback Ricardihno transfervrij. Was leuk geprobeerd, maar hier trappen we niet in ;) Tim Holscher my ass.
    Haha, kijk die reacties dan
  • 6 Dec 2019 om 21:01
    • Quote van 6 Dec 2019 om 20:27
      Vurnon Anita of Slobodan Rajkovic of beide en nog een paar Duitsers erbij
    Vurnon Anita is niet nodig. Slobodan Rajkovic is een uitstekende zet om erbij te halen met zijn ervaring. Duitsers kunnen we inderdaad wel gebruiken, Oost Europeanen mag ook.
  • 6 Dec 2019 om 20:27
    Vurnon Anita of Slobodan Rajkovic of beide en nog een paar Duitsers erbij
  • 6 Dec 2019 om 18:56
    Zal mij niks verbazen als hij met een links-en rechtsbuiten op de proppen komt, plus een spits die 3,5 jaar lang in de lappenmand heeft gelegen en 1 op 19 loopt behoort ook tot de mogelijkheden. Maar dan hebben we het wel over de pareltjes van de absolute buitencategorie.
  • 6 Dec 2019 om 18:21
    • Quote van 6 Dec 2019 om 18:14
      Iemand met een bron hoeft zijn bron niet prijs te geven hoor. Maar hij kan het natuurlijk ook gewoon in de wandelgangen gehoord hebben.
    Ik heb gehoord dat niet iedereen de humor van Bierras begrijpt:-)
  • 6 Dec 2019 om 18:17
    • Quote van 6 Dec 2019 om 14:21
      Whaha Tim Holscher je hebt denk ik nu al te veel gezopen whaha Tim Holscher mot niet gekker worden
    Rare reactie man, aangezien je ook zo fan bent van espinoza die doet qua talent niet veel beter dan holsjer
  • 6 Dec 2019 om 18:14
    • Quote van 6 Dec 2019 om 18:01
      De zin “ik heb gehoord” duidt toch duidelijk op een bron. Maar fijn dat je je maatje zo in bescherming neemt.
    Iemand met een bron hoeft zijn bron niet prijs te geven hoor. Maar hij kan het natuurlijk ook gewoon in de wandelgangen gehoord hebben.
  • 6 Dec 2019 om 18:01
    • Quote van 6 Dec 2019 om 15:45
      Welke bronnen deelt hij dan?
      De bron "ik heb gehoord"?
    De zin “ik heb gehoord” duidt toch duidelijk op een bron. Maar fijn dat je je maatje zo in bescherming neemt.
  • 6 Dec 2019 om 17:54
    Spits Frans Sol (ex Willem2) is 1,5 jaar geleden naar Dynamo Kiev verkast. Heeft een zwaar seizoen daar en heeft maar 310 speel minuten gehad. Ultieme Target voor Ted van Leeuwen om eens een huur poging te wagen. Fran Sol.
  • 6 Dec 2019 om 17:50
    • Quote van 6 Dec 2019 om 13:57
      Hoorde dat Twente bezig is met een 23-jarige rechtsback van Vendsyssel FF en met een 35-jarige transfervrije linksback uit Brazilië. Voor de rest word er veel verwacht van Tim Holscher na de winter.
    Rechtsback is van de Lely en inmiddels is de 35-jarige linksback Ricardihno transfervrij. Was leuk geprobeerd, maar hier trappen we niet in ;) Tim Holscher my ass.
  • 6 Dec 2019 om 16:29
    • Quote van 6 Dec 2019 om 14:56
      Persoonlijk vind ik al een paar wedstrijden verdonk de slechtste op het veld. Bij de meeste goal maakt hij een fout en de tegenstander wordt meestal alleen aan zijn kant(links) gevaarlijk. Dus een nieuwe links back of misschien Latibeaudiere op zijn plek er Verheagh rechts achter laten.
    Ben ik niet met je eens de laatste man is veruit het zwakste in dit team was ook niet voor niets reserve in de eerstedivsie!
  • 6 Dec 2019 om 16:26
    In mijn ogen moet er met name in de verdediging veel veranderen!
  • 6 Dec 2019 om 15:45
    • Quote van 6 Dec 2019 om 15:00
      Hij deelt alleen wat hij heeft gehoord. Totaal geen reden om hem zo te benaderen. Hij deelt bronnen, meer niet. Wel weer heel typisch dat deze reactie van jou komt.
    Welke bronnen deelt hij dan?
    De bron "ik heb gehoord"?
  • 6 Dec 2019 om 15:00
    • Quote van 6 Dec 2019 om 14:21
      Whaha Tim Holscher je hebt denk ik nu al te veel gezopen whaha Tim Holscher mot niet gekker worden
    Hij deelt alleen wat hij heeft gehoord. Totaal geen reden om hem zo te benaderen. Hij deelt bronnen, meer niet. Wel weer heel typisch dat deze reactie van jou komt.
  • 6 Dec 2019 om 14:56
    Persoonlijk vind ik al een paar wedstrijden verdonk de slechtste op het veld. Bij de meeste goal maakt hij een fout en de tegenstander wordt meestal alleen aan zijn kant(links) gevaarlijk. Dus een nieuwe links back of misschien Latibeaudiere op zijn plek er Verheagh rechts achter laten.
  • 6 Dec 2019 om 14:21
    • Quote van 6 Dec 2019 om 13:57
      Hoorde dat Twente bezig is met een 23-jarige rechtsback van Vendsyssel FF en met een 35-jarige transfervrije linksback uit Brazilië. Voor de rest word er veel verwacht van Tim Holscher na de winter.
    Whaha Tim Holscher je hebt denk ik nu al te veel gezopen whaha Tim Holscher mot niet gekker worden
  • 6 Dec 2019 om 14:12
    • Quote van 6 Dec 2019 om 13:57
      Hoorde dat Twente bezig is met een 23-jarige rechtsback van Vendsyssel FF en met een 35-jarige transfervrije linksback uit Brazilië. Voor de rest word er veel verwacht van Tim Holscher na de winter.
    Eghan ook terughalen trouwens
  • 6 Dec 2019 om 14:12
    • Quote van 6 Dec 2019 om 13:57
      Hoorde dat Twente bezig is met een 23-jarige rechtsback van Vendsyssel FF en met een 35-jarige transfervrije linksback uit Brazilië. Voor de rest word er veel verwacht van Tim Holscher na de winter.
    Dat lijken me idd goede opties. Misschien kunnen ze ook nog een type Yeboah huren voor op de flanken erbij.
  • 6 Dec 2019 om 13:57
    Hoorde dat Twente bezig is met een 23-jarige rechtsback van Vendsyssel FF en met een 35-jarige transfervrije linksback uit Brazilië. Voor de rest word er veel verwacht van Tim Holscher na de winter.
  • 6 Dec 2019 om 13:39
    Inderdaad:een rechtsback, 2?linksbacks zodat er geen centrale verdedigers en middenvelders in de verdediging gebruikt hoeven te worden.Middenvelders genoeg denk ik. En voorin? Een goede spits die Vuckic kan vervangen zodat die terug naar het middenveld kan? Wie er weg kunnen/moeten? I don't know!
  • 6 Dec 2019 om 13:32
    Er moet een links en een rechtsback bij centraal heb je genoeg met Julio, buskets, laboutidiere.
  • 6 Dec 2019 om 13:27
    • Quote van 6 Dec 2019 om 12:10
      Ik zou de achterhoede met uitzondering van Drommel in zijn totaliteit vervangen
    Busquets en Latibeaudiere hoeven niet vervangen te worden. Julio heb je ook nog achter de hand. Een vervanger voor Schenk en Verdonk lijkt me wel een prioriteit.
  • 6 Dec 2019 om 12:20
    • Quote van 6 Dec 2019 om 12:10
      Ik zou de achterhoede met uitzondering van Drommel in zijn totaliteit vervangen
    Dat zal niet gebeuren, hooguit twee verdedigers. Waarschijnlijk nog wel een handje vol middenvelders... Misschien dat er nog wel gekeken wordt naar een buitenspeler.
  • 6 Dec 2019 om 12:10
    Ik zou de achterhoede met uitzondering van Drommel in zijn totaliteit vervangen