''Ik verwacht Kramer of Necid voorop, misschien wel allebei''

11
''Ik verwacht Kramer of Necid voorop, misschien wel allebei''

FC Twente gaat zaterdagavond op bezoek bij ADO Den Haag, de nummer zeventien van de Eredivisie. Jan van Staa en Tijmen van Wissing zijn door het vertrek van trainer Fons Groenendijk benieuwd naar het tactische strijdplan van de thuisclub. 

"Ik weet 1 ding: die Heesen, als hij een gedeelte van zijn eigen speelstijl meeneemt naar de ploeg, dan wordt het een heet dagje. (...) Het type-Heesen zal sneller kiezen voor opportunisme", liet Van Staa weten bij de Oosttribune. "Dus je moet je toch wel wapenen tegen een fysieke wedstrijd. Den Haag blijft een lastige wedstrijd, dat voel je aan het sfeertje daar. Ik weet wat die mensen je daar allemaal toewensen." 

Van Wissing verwacht een grote, sterke spits in de punt van de aanval. "Ik verwacht echt zo'n Kramer of Necid voorop, misschien wel allebei. Dat is wel een heel ander spel dat ze dan gaan spelen. Daar hebben ze (FC Twente, red.) wel moeite mee, hè? Tegen Ajax kregen ze ook moeite toen Huntelaar iets fysieker ging spelen. Als ze echt in de duels moeten komen, vind ik Twente toch wel vaak het onderspit delven." 

11 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 6 Dec 2019 om 21:56
    • Quote van 6 Dec 2019 om 21:53
      Daar heb jij gelijk in. Ik zie het wat positiever in en zet ons op 1-2 winst.
    Ik heb zo'n voorgevoel dat ze weer eens op agressiviteit worden afgetroeft. Ben benieuwd of ze van Vvv-uit geleerd hebben.
  • 6 Dec 2019 om 21:53
    • Quote van 6 Dec 2019 om 21:38
      En dan zul je juist zien dat hij tegen Twente gaat scoren. Spitsen die problemen hebben met scoren moet je vooral tegen Twente opstellen. Ik hoop op 3 punten, maar hou het op een moeizame 1-1
    Daar heb jij gelijk in. Ik zie het wat positiever in en zet ons op 1-2 winst.
  • 6 Dec 2019 om 21:52
    • Quote van 6 Dec 2019 om 20:53
      Spannende duels zullen dat worden tussen Kramer en Schenk
    Kunnen ze samen op de tribune een broodje kroket eten. Voetballen kunnen ze allebei niet.
  • 6 Dec 2019 om 21:38
    • Quote van 6 Dec 2019 om 19:42
      Laat Kramer maar in friettent werken. Want voetballen kent hij niet.
    En dan zul je juist zien dat hij tegen Twente gaat scoren. Spitsen die problemen hebben met scoren moet je vooral tegen Twente opstellen. Ik hoop op 3 punten, maar hou het op een moeizame 1-1
  • 6 Dec 2019 om 21:07
    • Quote van 6 Dec 2019 om 18:30
      Ik verwacht 2-1 of 3-2 voor ADO. Met onze verdediging gaan wij ons niet handhaven. Schenk, Bijen, Verdonk, Verhaegh laten zich allemaal gemakkelijk aftroeven. Kramer, Immers en Necid weten daar wel raad mee.
    Optimist verwacht niet Dat we scoren in den Haag...
  • 6 Dec 2019 om 20:53
    • Quote van 6 Dec 2019 om 19:42
      Laat Kramer maar in friettent werken. Want voetballen kent hij niet.
    Spannende duels zullen dat worden tussen Kramer en Schenk
  • 6 Dec 2019 om 20:53
    • Quote van 6 Dec 2019 om 20:17
      tukker appeldoorn hier ga ik niet op in tegen ajax ging het eerste helft top denk niet dat den haag pressie gaat spelen zoals ajax tweede helft deed komt ook omdat ons twente eerste helft zoveel heeft gegeven dat ze het tweede helft niet meer aan konden ik denk als we eerste helft zo doorzetten dan winnen we gewoon
    Je zegt: 'hier ga ik niet op in' en wat doe je vervolgens?
  • 6 Dec 2019 om 20:17
    • Quote van 6 Dec 2019 om 18:30
      Ik verwacht 2-1 of 3-2 voor ADO. Met onze verdediging gaan wij ons niet handhaven. Schenk, Bijen, Verdonk, Verhaegh laten zich allemaal gemakkelijk aftroeven. Kramer, Immers en Necid weten daar wel raad mee.
    tukker appeldoorn hier ga ik niet op in tegen ajax ging het eerste helft top denk niet dat den haag pressie gaat spelen zoals ajax tweede helft deed komt ook omdat ons twente eerste helft zoveel heeft gegeven dat ze het tweede helft niet meer aan konden ik denk als we eerste helft zo doorzetten dan winnen we gewoon
  • 6 Dec 2019 om 19:42
    • Quote van 6 Dec 2019 om 19:39
      Laat Kramer maar spelen, die Necid kan nog wel gevaarlijk zijn.
    Laat Kramer maar in friettent werken. Want voetballen kent hij niet.
  • 6 Dec 2019 om 19:39
    Laat Kramer maar spelen, die Necid kan nog wel gevaarlijk zijn.
  • 6 Dec 2019 om 18:30
    Ik verwacht 2-1 of 3-2 voor ADO. Met onze verdediging gaan wij ons niet handhaven. Schenk, Bijen, Verdonk, Verhaegh laten zich allemaal gemakkelijk aftroeven. Kramer, Immers en Necid weten daar wel raad mee.
zondag 15 maart 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›