Lang ambitieus: ''Hoop dat ik veel goals kan maken in de Grolsch Veste'' BREAKING | 'FC Twente wil centrale verdediger huren van Feyenoord' FC Twente mist drietal in thuiswedstrijd tegen FC Groningen BREAKING | 'FC Twente heeft Lang binnen en huurt Ajax-aanvaller' Garcia tevreden over Aitor en Vuckic: ''Hebben een goede Aitor nodig''

MATCHDAY | Garcia kiest wederom voor Brama en Nakamura

( 388 reacties)
MATCHDAY | Garcia kiest wederom voor Brama en Nakamura

FC Twente speelt zaterdagavond om 18.30 uur tegen ADO Den Haag. Dat doet het elftal van Gonzalo Garcia met Wout Brama in de basis. Dat betekent dat Javier Espinosa wederom op de bank zit.

De Uruguayaanse oefenmeester voert geen wijzigingen door in de selectie ten opzichte van de wedstrijd tegen Ajax (2-5 nederlaag, red.). Ook Keito Nakamura begint daarom weer in de basis.

Opstelling FC Twente: Drommel; Verhaegh, Schenk, Verdonk, Brama, Aitor, Vuckic, Keito, Selahi, Busquets, Roemeratoe. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 8 Dec 2019 om 18:09
    • Quote van 8 Dec 2019 om 17:17
      Ik ben wat dat betreft de grootste Ted-criticus in de forasfeer. Ik ben volgens mij degene die hem een malafide tweedehands autohandelaar noemt. Nooit meegekregen of vergeten? Volgens mij heb ik 3 alteregos die hem unaniem hebben gepromoveerd tot hautaine en dedaine kwakzalver die luchtkastelen verkoopt, en volgens mij was ik de eerste die Albert Ferer aanhaalde als vorig Tedproject en mijn angst dat Garcia wederom een valse profeet zou zijn. Jaknikkers die tijdens een interview Ted aan het woord laten.

      Dat gezegd, dat is mijn mening, mijn zorg. Ongeacht mijn mening over Ted kan ik dat ook loslaten en me neerleggen bij de situatie en voor mezelf besluiten dat het legertje ontslagen trainers ons geen windeieren heeft gelegd, en dat Ted natuurlijk best wat in zijn mars heeft. Dat de club baat heeft bij continuïteit en stabiliteit. Ted en Fred, dat is toch 80 jaar aan ervaring, dus waar we nu nog even in moeten investeren is wellicht de bank en de jeugd?

      Maar goed, dit is allemaal mijn mening. Jij mag natuurlijk gerust wat anders vinden. Maar Ted werkt NU aan volgend seizoen. Als je Ted eruit zou willen schoppen dan zou je dat enkel in September 2020 kunnen doen, anders zadel je een ander met een onmogelijk karwei op. Nogmaals, niet verstandig... wat mij betreft.
    Vanaf de 2e alinea is het goed te volgen. TvL heeft gedwongen door het financiële budget een risico genomen. Nu een aantal wedstrijden verloren zijn, gisteren weer een punt, zijn velen al in "paniek".... niet nodig, GG heeft gewoon begeleiding nodig om door deze moeilijke periode heen geloodst te worden.... Zijn speelwijze was riskant, wat aanpassingen en het vertrouwen komt wel weer terug met de punten, daarna kan weer "mooi" gevoetbald worden..... Wat de doelstelling was, maar velen al weer zijn vergeten....
  • 8 Dec 2019 om 17:47
    • Quote van 8 Dec 2019 om 15:04
      Ow... ANS! Denk aan uw bloeddruk!

      Verwachtingen, hebben we allemaal, gematigd. Ons aller Citro, ons sado masochistisch masturbeerbeertje, tracht ons allen te vertellen dat wij een dipje hebben. Hetgeen dikke onzin is. We hebben in 2 wedstrijden te veel gekregen, met name tegen Grun gemazzeld die speelden ons finaal van de mat. Tegen Heracles was het lauwe pis, tegen VVV was het zoals Meneer Ten Voorde stelde walking football, tegen Emmen even een breather. En dan gisteren weer lauwe theemutsen tegen een ontluisterend slecht Ado. Ik kreeg het idee dat ik naar de special olympics aan het kijken was, zelden zo'n gestuntel gezien. Vrouwenvoetbal tel ik altijd tot 3, want je weet.... die 4de pass komt nooit (of zelden). Gisteren konden we tot 2 tellen. Dribbel, pass, dribbel, balverlies.

      Het is godsgruwelijk makkelijk verdedigen voor onze tegenstanders hebben gehaaide coaches die iets langer meelopen.

      Mensen die Garcia Out roepen, daar ben ik het niet mee eens. Dat moet Garcia OPZIJ zijn. Het inconsequente, de dom ogende wissels, het amateurisme aan de zijlijn tegen VVV, het is allemaal om je kampotje te schamen.

      Maar, wat is het probleem? Wie gaat er dan naast, of op Garcia zitten? Dat kan maar 1 persoon zijn: Dat is Fred. Of Ted trekt weer een Ted-adept aan, en dan krijg je die gozer uit Denemarken. Zet je een onafhankelijk onervaren trainer naast Garcia, dan moet men zich afvragen hoeveel nut dit heeft. Immers, de ingroup Ted is een hechte kliek die elkaar de hand boven het hoofd houden. Althans, dat proef je. Brama kan een stoorzender zijn, maar dat moet je niet willen dat hij zich nu teveel met trainers zaken gaat bemoeien.

      Wat is dan wijsheid? Ik zie maar 1 optie: Fred Rutten een half jaar interim.
    jouw "introductie" is zoals gewoonlijk weer BS, blijkbaar is dat jouw handtekening, nog steeds niets geleerd van de gele kaart als "hotbossie"? De rest klinkt redelijk logisch, hoewel ik niet geloof dat GG zomaar "geofferd" wordt... Is ook niet nodig, FcT staat op 12.... GG kan wel de hulp van FR gebruiken, of dat nodig is, zal blijken.... Het "dipje" verdwijnt echt wel in die zin dat FcT zich handhaaft..... te veel ongeduld lost niets op..... De wederopbouw duurt niet voor niets een jaar of 5..... eerst deze 2 seizoenen maar eens overleven..... terug kijken naar het degradatie jaar heeft geen zin, want dat waren totaal andere omstandigheden.... Wacht de komende 2 wedstrijden eerst eens af, voordat je weer allerlei "onbenullige" uitspraken doet....
  • 8 Dec 2019 om 17:33
    • Quote van 8 Dec 2019 om 17:17
      Ik ben wat dat betreft de grootste Ted-criticus in de forasfeer. Ik ben volgens mij degene die hem een malafide tweedehands autohandelaar noemt. Nooit meegekregen of vergeten? Volgens mij heb ik 3 alteregos die hem unaniem hebben gepromoveerd tot hautaine en dedaine kwakzalver die luchtkastelen verkoopt, en volgens mij was ik de eerste die Albert Ferer aanhaalde als vorig Tedproject en mijn angst dat Garcia wederom een valse profeet zou zijn. Jaknikkers die tijdens een interview Ted aan het woord laten.

      Dat gezegd, dat is mijn mening, mijn zorg. Ongeacht mijn mening over Ted kan ik dat ook loslaten en me neerleggen bij de situatie en voor mezelf besluiten dat het legertje ontslagen trainers ons geen windeieren heeft gelegd, en dat Ted natuurlijk best wat in zijn mars heeft. Dat de club baat heeft bij continuïteit en stabiliteit. Ted en Fred, dat is toch 80 jaar aan ervaring, dus waar we nu nog even in moeten investeren is wellicht de bank en de jeugd?

      Maar goed, dit is allemaal mijn mening. Jij mag natuurlijk gerust wat anders vinden. Maar Ted werkt NU aan volgend seizoen. Als je Ted eruit zou willen schoppen dan zou je dat enkel in September 2020 kunnen doen, anders zadel je een ander met een onmogelijk karwei op. Nogmaals, niet verstandig... wat mij betreft.
    Duidelijk BAM. Mijn vertrouwen in Ted was, is en wordt nooit hoog. Hem nog langer laten aanmodderen zie ik niet zitten. Ted zijn belang is niet Twentes belang. Waarom nog twee transferwindows die praatjes over c-acteurs aanhoren alsof ze allemaal de nieuwe Robert de Niro zijn. G3 heeft een contract tot eind dit seizoen. Wil je Ted weer laten beslissen wie volgend seizoen zijn nieuwe trekpop wordt? Of verlengd hij met een lachend gezicht G3 contract omdat ‘zijn voetbalvisie naadloos aansluit bij de twentsche voetbalfilosofie?
  • 8 Dec 2019 om 17:17
    • Quote van 8 Dec 2019 om 17:00
      Ted is de oorzaak van de ellende. Hem nog langer laten zitten is sportieve zelfmoord. Zwaar maar dan ook echt zwaar overschatte Td. Totaal niet geschikt voor een club als Twente in de eredi. Laat hem lekker afnokken naar een eiland in de mediterrane. Op lamperdussa schijnen nog wel aardig wat (kansen)pareltjes rond te lopen. Ik had van jou trouwens wel verwacht dat je door Ted zijn maniertjes en praatje heen zou prikken.
    Ik ben wat dat betreft de grootste Ted-criticus in de forasfeer. Ik ben volgens mij degene die hem een malafide tweedehands autohandelaar noemt. Nooit meegekregen of vergeten? Volgens mij heb ik 3 alteregos die hem unaniem hebben gepromoveerd tot hautaine en dedaine kwakzalver die luchtkastelen verkoopt, en volgens mij was ik de eerste die Albert Ferer aanhaalde als vorig Tedproject en mijn angst dat Garcia wederom een valse profeet zou zijn. Jaknikkers die tijdens een interview Ted aan het woord laten.

    Dat gezegd, dat is mijn mening, mijn zorg. Ongeacht mijn mening over Ted kan ik dat ook loslaten en me neerleggen bij de situatie en voor mezelf besluiten dat het legertje ontslagen trainers ons geen windeieren heeft gelegd, en dat Ted natuurlijk best wat in zijn mars heeft. Dat de club baat heeft bij continuïteit en stabiliteit. Ted en Fred, dat is toch 80 jaar aan ervaring, dus waar we nu nog even in moeten investeren is wellicht de bank en de jeugd?

    Maar goed, dit is allemaal mijn mening. Jij mag natuurlijk gerust wat anders vinden. Maar Ted werkt NU aan volgend seizoen. Als je Ted eruit zou willen schoppen dan zou je dat enkel in September 2020 kunnen doen, anders zadel je een ander met een onmogelijk karwei op. Nogmaals, niet verstandig... wat mij betreft.
  • 8 Dec 2019 om 17:00
    • Quote van 8 Dec 2019 om 16:51
      Dat laatste, wie zegt dat?

      Als je Ted er nu uitkegeld dan is volgend seizoen voorspelbaar: Degradatie. Ted is de laatste chirurg die het Ros mag reanimeren. Volgend seizoen lopen 70% van de contracten af en ik denk dat ze het budget drastisch naar beneden gaan bijstellen.

      Laat deze mensen hun werk doen, laat ze begaan. Geef Garcia een duw, 1 plaatsje opzij, en zet daar iemand neer die een team kan kneden. Volgend seizoen zal er nagenoegen een nieuw eerste elftal staan, daarom vermoei ik me nu ook niet met het leren van de namen van de huurlingen.

      Dit seizoen maak ik me geen zorgen over. Simpelweg omdat dit de zwakste Eredivisie OOIT is. Echter, volgend seizoen ...….. maak de borst maar vast nat. Het gaat weer een Juni worden van speler-anticipatie, het gaat weer een Juli worden van giswerk, en weer een Augustus van spelers die op het laatste moment binnen komen druppelen. Kan ik je nu allemaal al voorspellen. Zoals Garcia nu presteert...…… kun je hem als hoofdtrainer niet gebruiken. Opzij schuiven.
    Ted is de oorzaak van de ellende. Hem nog langer laten zitten is sportieve zelfmoord. Zwaar maar dan ook echt zwaar overschatte Td. Totaal niet geschikt voor een club als Twente in de eredi. Laat hem lekker afnokken naar een eiland in de mediterrane. Op lamperdussa schijnen nog wel aardig wat (kansen)pareltjes rond te lopen. Ik had van jou trouwens wel verwacht dat je door Ted zijn maniertjes en praatje heen zou prikken.
  • 8 Dec 2019 om 16:51
    • Quote van 8 Dec 2019 om 15:32
      Ted mag van mij nog liever vandaag dan morgen vertrekken. Oerdom om überhaupt de tweede keer met hem in zee te gaan. Schijnt dat het tussen hem en PvdK ook niet lekker loopt op zijn zachts gezegd.
    Dat laatste, wie zegt dat?

    Als je Ted er nu uitkegeld dan is volgend seizoen voorspelbaar: Degradatie. Ted is de laatste chirurg die het Ros mag reanimeren. Volgend seizoen lopen 70% van de contracten af en ik denk dat ze het budget drastisch naar beneden gaan bijstellen.

    Laat deze mensen hun werk doen, laat ze begaan. Geef Garcia een duw, 1 plaatsje opzij, en zet daar iemand neer die een team kan kneden. Volgend seizoen zal er nagenoegen een nieuw eerste elftal staan, daarom vermoei ik me nu ook niet met het leren van de namen van de huurlingen.

    Dit seizoen maak ik me geen zorgen over. Simpelweg omdat dit de zwakste Eredivisie OOIT is. Echter, volgend seizoen ...….. maak de borst maar vast nat. Het gaat weer een Juni worden van speler-anticipatie, het gaat weer een Juli worden van giswerk, en weer een Augustus van spelers die op het laatste moment binnen komen druppelen. Kan ik je nu allemaal al voorspellen. Zoals Garcia nu presteert...…… kun je hem als hoofdtrainer niet gebruiken. Opzij schuiven.
  • 8 Dec 2019 om 16:13
    • Quote van 8 Dec 2019 om 15:58
      Er is nog nog niks veranderd binnen de club blijkbaar. De lui op de bühne worden mooi voor de gek gehouden.
    Je mist gewoon een hele sterke voorzitter Messi en die in staat is om bij liquiditeits problemen iets kan overbruggen. Je mist echt een figuur als Munsterman, ik kan de naam bijna niet uit de strot krijgen. :-)
  • 8 Dec 2019 om 15:58
    • Quote van 8 Dec 2019 om 15:35
      Wel zeer zacht gezegd Jeff.
    Er is nog nog niks veranderd binnen de club blijkbaar. De lui op de bühne worden mooi voor de gek gehouden.
  • 8 Dec 2019 om 15:35
    • Quote van 8 Dec 2019 om 15:32
      Ted mag van mij nog liever vandaag dan morgen vertrekken. Oerdom om überhaupt de tweede keer met hem in zee te gaan. Schijnt dat het tussen hem en PvdK ook niet lekker loopt op zijn zachts gezegd.
    Wel zeer zacht gezegd Jeff.
  • 8 Dec 2019 om 15:32
    • Quote van 8 Dec 2019 om 15:18
      Juist. Dat is het punt.

      Ik heb de stille hoop dat Ted volgend jaar afmaakt en dat Fred het stokje dan overneemt, als het Fredje weer eens gespreid is. Die kliek biedt wel continuïteit. Ga je dus een autonoom denker ertussen gooien dan krijg je weer onrust op de werkvloer, daar is onze organisatie te broos voor. Laat Ted lekker 1.5 seizoen doorgaan, dan met pensioen en hup dan kan hij zo de RVC in. Uiteindelijk is het de gemiddelde supporter een rotzorg wie wat doet, en hoe de vork in de steel steekt, als er op het veld maar iets te zien valt.

      Vandaar mijn stille hoop dat ze Garcia een aai over de bol geven, een lolly toesteken en Fred aan het woord laten.
    Ted mag van mij nog liever vandaag dan morgen vertrekken. Oerdom om überhaupt de tweede keer met hem in zee te gaan. Schijnt dat het tussen hem en PvdK ook niet lekker loopt op zijn zachts gezegd.
  • 8 Dec 2019 om 15:18
    • Quote van 8 Dec 2019 om 15:11
      Fred zit ook in de Ted-kliek.
    Juist. Dat is het punt.

    Ik heb de stille hoop dat Ted volgend jaar afmaakt en dat Fred het stokje dan overneemt, als het Fredje weer eens gespreid is. Die kliek biedt wel continuïteit. Ga je dus een autonoom denker ertussen gooien dan krijg je weer onrust op de werkvloer, daar is onze organisatie te broos voor. Laat Ted lekker 1.5 seizoen doorgaan, dan met pensioen en hup dan kan hij zo de RVC in. Uiteindelijk is het de gemiddelde supporter een rotzorg wie wat doet, en hoe de vork in de steel steekt, als er op het veld maar iets te zien valt.

    Vandaar mijn stille hoop dat ze Garcia een aai over de bol geven, een lolly toesteken en Fred aan het woord laten.
  • 8 Dec 2019 om 15:15
    • Quote van 8 Dec 2019 om 15:04
      Ow... ANS! Denk aan uw bloeddruk!

      Verwachtingen, hebben we allemaal, gematigd. Ons aller Citro, ons sado masochistisch masturbeerbeertje, tracht ons allen te vertellen dat wij een dipje hebben. Hetgeen dikke onzin is. We hebben in 2 wedstrijden te veel gekregen, met name tegen Grun gemazzeld die speelden ons finaal van de mat. Tegen Heracles was het lauwe pis, tegen VVV was het zoals Meneer Ten Voorde stelde walking football, tegen Emmen even een breather. En dan gisteren weer lauwe theemutsen tegen een ontluisterend slecht Ado. Ik kreeg het idee dat ik naar de special olympics aan het kijken was, zelden zo'n gestuntel gezien. Vrouwenvoetbal tel ik altijd tot 3, want je weet.... die 4de pass komt nooit (of zelden). Gisteren konden we tot 2 tellen. Dribbel, pass, dribbel, balverlies.

      Het is godsgruwelijk makkelijk verdedigen voor onze tegenstanders hebben gehaaide coaches die iets langer meelopen.

      Mensen die Garcia Out roepen, daar ben ik het niet mee eens. Dat moet Garcia OPZIJ zijn. Het inconsequente, de dom ogende wissels, het amateurisme aan de zijlijn tegen VVV, het is allemaal om je kampotje te schamen.

      Maar, wat is het probleem? Wie gaat er dan naast, of op Garcia zitten? Dat kan maar 1 persoon zijn: Dat is Fred. Of Ted trekt weer een Ted-adept aan, en dan krijg je die gozer uit Denemarken. Zet je een onafhankelijk onervaren trainer naast Garcia, dan moet men zich afvragen hoeveel nut dit heeft. Immers, de ingroup Ted is een hechte kliek die elkaar de hand boven het hoofd houden. Althans, dat proef je. Brama kan een stoorzender zijn, maar dat moet je niet willen dat hij zich nu teveel met trainers zaken gaat bemoeien.

      Wat is dan wijsheid? Ik zie maar 1 optie: Fred Rutten een half jaar interim.
    130 - 80 - 70. En dat is de waarheid.
  • 8 Dec 2019 om 15:11
    • Quote van 8 Dec 2019 om 15:04
      Ow... ANS! Denk aan uw bloeddruk!

      Verwachtingen, hebben we allemaal, gematigd. Ons aller Citro, ons sado masochistisch masturbeerbeertje, tracht ons allen te vertellen dat wij een dipje hebben. Hetgeen dikke onzin is. We hebben in 2 wedstrijden te veel gekregen, met name tegen Grun gemazzeld die speelden ons finaal van de mat. Tegen Heracles was het lauwe pis, tegen VVV was het zoals Meneer Ten Voorde stelde walking football, tegen Emmen even een breather. En dan gisteren weer lauwe theemutsen tegen een ontluisterend slecht Ado. Ik kreeg het idee dat ik naar de special olympics aan het kijken was, zelden zo'n gestuntel gezien. Vrouwenvoetbal tel ik altijd tot 3, want je weet.... die 4de pass komt nooit (of zelden). Gisteren konden we tot 2 tellen. Dribbel, pass, dribbel, balverlies.

      Het is godsgruwelijk makkelijk verdedigen voor onze tegenstanders hebben gehaaide coaches die iets langer meelopen.

      Mensen die Garcia Out roepen, daar ben ik het niet mee eens. Dat moet Garcia OPZIJ zijn. Het inconsequente, de dom ogende wissels, het amateurisme aan de zijlijn tegen VVV, het is allemaal om je kampotje te schamen.

      Maar, wat is het probleem? Wie gaat er dan naast, of op Garcia zitten? Dat kan maar 1 persoon zijn: Dat is Fred. Of Ted trekt weer een Ted-adept aan, en dan krijg je die gozer uit Denemarken. Zet je een onafhankelijk onervaren trainer naast Garcia, dan moet men zich afvragen hoeveel nut dit heeft. Immers, de ingroup Ted is een hechte kliek die elkaar de hand boven het hoofd houden. Althans, dat proef je. Brama kan een stoorzender zijn, maar dat moet je niet willen dat hij zich nu teveel met trainers zaken gaat bemoeien.

      Wat is dan wijsheid? Ik zie maar 1 optie: Fred Rutten een half jaar interim.
    Fred zit ook in de Ted-kliek.
  • 8 Dec 2019 om 15:07
    • Quote van 8 Dec 2019 om 13:57
      Als je in 9 wedstrijd 1 punt haalt ben je niet lekker bezig iig.
    Edit. Het zijn 7 punten uit 10 wedstrijden en dat gaan er 10 uit 12 worden. Dus 24 verliespunten.
  • 8 Dec 2019 om 15:04
    • Quote van 7 Dec 2019 om 21:02
      Dus dit kloten voetbal is het resultaat van alle fin. inspanningen van supporters en sponsoren en volgens jou mogen we geen grotere verwachtingen hebben dan die klote zooi die we nu te zien krijgen ? Bullshit, bullshit en nogmaals grote bullshit.
    Ow... ANS! Denk aan uw bloeddruk!

    Verwachtingen, hebben we allemaal, gematigd. Ons aller Citro, ons sado masochistisch masturbeerbeertje, tracht ons allen te vertellen dat wij een dipje hebben. Hetgeen dikke onzin is. We hebben in 2 wedstrijden te veel gekregen, met name tegen Grun gemazzeld die speelden ons finaal van de mat. Tegen Heracles was het lauwe pis, tegen VVV was het zoals Meneer Ten Voorde stelde walking football, tegen Emmen even een breather. En dan gisteren weer lauwe theemutsen tegen een ontluisterend slecht Ado. Ik kreeg het idee dat ik naar de special olympics aan het kijken was, zelden zo'n gestuntel gezien. Vrouwenvoetbal tel ik altijd tot 3, want je weet.... die 4de pass komt nooit (of zelden). Gisteren konden we tot 2 tellen. Dribbel, pass, dribbel, balverlies.

    Het is godsgruwelijk makkelijk verdedigen voor onze tegenstanders hebben gehaaide coaches die iets langer meelopen.

    Mensen die Garcia Out roepen, daar ben ik het niet mee eens. Dat moet Garcia OPZIJ zijn. Het inconsequente, de dom ogende wissels, het amateurisme aan de zijlijn tegen VVV, het is allemaal om je kampotje te schamen.

    Maar, wat is het probleem? Wie gaat er dan naast, of op Garcia zitten? Dat kan maar 1 persoon zijn: Dat is Fred. Of Ted trekt weer een Ted-adept aan, en dan krijg je die gozer uit Denemarken. Zet je een onafhankelijk onervaren trainer naast Garcia, dan moet men zich afvragen hoeveel nut dit heeft. Immers, de ingroup Ted is een hechte kliek die elkaar de hand boven het hoofd houden. Althans, dat proef je. Brama kan een stoorzender zijn, maar dat moet je niet willen dat hij zich nu teveel met trainers zaken gaat bemoeien.

    Wat is dan wijsheid? Ik zie maar 1 optie: Fred Rutten een half jaar interim.
  • 8 Dec 2019 om 14:23
    • Quote van 8 Dec 2019 om 13:57
      Als je in 9 wedstrijd 1 punt haalt ben je niet lekker bezig iig.
    We hebben tussendoor wel van Emmen en Pec gewonnen dus 7 punten in 10 wedstrijden. Ga je zo door sta je zo in de degradatiezone dat wel.
  • 8 Dec 2019 om 13:57
    • Quote van 7 Dec 2019 om 23:09
      Natuurlijk is voetbal emotie en ik/wij heb/hebben teveel bagger voetbal gezien de laatste weken. We zitten in een neerwaardse spiraal en dat is ontzettend linke soep. Derhalve mijn zeer kritische bijdrages.
    Als je in 9 wedstrijd 1 punt haalt ben je niet lekker bezig iig.
  • 8 Dec 2019 om 13:39
    We zijn op het nippertje gered maar hangen nog aan het infuus. Als iedereen scherp blijft en het sportief meezit kan het goedkomen. Een nieuwe grote tegenslag overleven wij niet. Op dit moment is de organisatie in slaap gesust. We worden toch wel weer gered, na Joop, na Jan en na Ted/Paul. Daarbij nog waardeloos voetbal en dat zal het aantal seizoenkaarten niet gaan helpen
  • 8 Dec 2019 om 13:11
    • Quote van 8 Dec 2019 om 11:52
      Hoe lang hou je jezelf nog voor de gek Citrofiel?
      Alles recht praten wat krom is. man man man.
      We weten allemaal wat de omstandigheden zijn. Maar als je steeds die omstandigheden de schuld geeft dan kom je ook niets verder en wordt het alleen maar slechter. De kunst is niet naar de omstandigheden te kijken en het maximale eruit halen. Dat gebeurd te vaak te weinig. De vraag is waarom? En waarom steeds dezelfde fouten maken? Jaar in jaar uit niet leren van het afgelopen seizoen of van het degradatiejaar. Het is casinobeleid. Zit het mee is iedereen een held. Zit het tegen dan komen de frustraties en vragen. Het enige wat de verantwoordelijken doen is zich erbij neerleggen en met standaardteksten komen. Geen vechtersmentaliteit, niet boos worden, niet op de strepen staan. Allemaal onduidelijkheid naar buiten toe. Ze zitten erbij en kijken ernaar en willen de buitenwereld voor de gek houden. Wees dan gewoon eerlijk en geef toe dat het gewoon heel zwak is wat er vandaag de dag tentoongesteld wordt. Als je niets veranderd dan veranderd er ook niets. Laat zien dat je er alles aan doet om het beter te maken maar daar zijn ze zelfs te arrogant voor!
    Met gepaste tegenzin moet ik je helaas gelijk geven. -:)
  • 8 Dec 2019 om 13:10
    • Quote van 8 Dec 2019 om 12:56
      We gaan het meemaken, maar frustrerend is het wel vooral voor de vele sponsors en supporters die machteloos zijn. Macht is niet goed en wordt bij FC Twente vaak op een verkeerde manier gebruikt. Men zou eens wakker moeten worden en sponsors en supporters meer betrokken moeten maken bij de problemen die er zijn. Dan krijg je ook een andere sfeer. Niet week in week uit iedereen voor de gek houden. We weten dat het een moeilijk jaar is maar je kunt ook door de ondergrens zakken en als er dan nog steeds niets wordt gedaan of gecommuniceerd is er wel iets raars aan de hand toch?
    Daar ben ik het logischerwijs natuurlijk mee eens.
  • 8 Dec 2019 om 13:08
    • Quote van 8 Dec 2019 om 12:49
      Wat een onzin.... Mocht je denken dat jij bepaalt wie waarop mag reageren, moet ik je teleurstellen..... Je mag van alles denken en zeggen, dat mag ik ook, zeker als ik er een andere mening over heb. Period.
    Ik bepaal hier helemaal niets, ik verzoek beleefd.
  • 8 Dec 2019 om 13:06
    • Quote van 8 Dec 2019 om 12:53
      Ans is hier de scheidsrechter en mocht het nodig zijn gebruikt ze de VAR.
      hahahahahaa
    Zeker weten :-)
  • 8 Dec 2019 om 12:56
    • Quote van 8 Dec 2019 om 12:54
      Ik hou mezelf niet voor de gek Scorpio.... Ik schrijf niet dat het goed is, 1 ding is belangrijk... er is weer een punt gehaald, als de lijn wordt doorgezet, zijn we deze dip weer snel vergeten. Ik raak niet in paniek, zoals anderen wel... Had het anders gekund? Misschien wel, dat is echter de koe in de kont kijken, had ik een andere samenstelling gekozen, waarschijnlijk wel. Wordt er niet genoeg energie in de wedstrijd gestoken? Dat lijkt zo te zijn. Ik zie ook dat er verkeerde keuzes gemaakt worden mede door onzekerheid... Als dat eruit gaat, ziet het er anders uit. Dat kan snel gebeuren. Gebeurt het de komende 2 wedstrijden niet, is het tijd voor verdere actie..... ik verwacht niet dat dit nodig is....
    We gaan het meemaken, maar frustrerend is het wel vooral voor de vele sponsors en supporters die machteloos zijn. Macht is niet goed en wordt bij FC Twente vaak op een verkeerde manier gebruikt. Men zou eens wakker moeten worden en sponsors en supporters meer betrokken moeten maken bij de problemen die er zijn. Dan krijg je ook een andere sfeer. Niet week in week uit iedereen voor de gek houden. We weten dat het een moeilijk jaar is maar je kunt ook door de ondergrens zakken en als er dan nog steeds niets wordt gedaan of gecommuniceerd is er wel iets raars aan de hand toch?
  • 8 Dec 2019 om 12:54
    • Quote van 8 Dec 2019 om 11:52
      Hoe lang hou je jezelf nog voor de gek Citrofiel?
      Alles recht praten wat krom is. man man man.
      We weten allemaal wat de omstandigheden zijn. Maar als je steeds die omstandigheden de schuld geeft dan kom je ook niets verder en wordt het alleen maar slechter. De kunst is niet naar de omstandigheden te kijken en het maximale eruit halen. Dat gebeurd te vaak te weinig. De vraag is waarom? En waarom steeds dezelfde fouten maken? Jaar in jaar uit niet leren van het afgelopen seizoen of van het degradatiejaar. Het is casinobeleid. Zit het mee is iedereen een held. Zit het tegen dan komen de frustraties en vragen. Het enige wat de verantwoordelijken doen is zich erbij neerleggen en met standaardteksten komen. Geen vechtersmentaliteit, niet boos worden, niet op de strepen staan. Allemaal onduidelijkheid naar buiten toe. Ze zitten erbij en kijken ernaar en willen de buitenwereld voor de gek houden. Wees dan gewoon eerlijk en geef toe dat het gewoon heel zwak is wat er vandaag de dag tentoongesteld wordt. Als je niets veranderd dan veranderd er ook niets. Laat zien dat je er alles aan doet om het beter te maken maar daar zijn ze zelfs te arrogant voor!
    Ik hou mezelf niet voor de gek Scorpio.... Ik schrijf niet dat het goed is, 1 ding is belangrijk... er is weer een punt gehaald, als de lijn wordt doorgezet, zijn we deze dip weer snel vergeten. Ik raak niet in paniek, zoals anderen wel... Had het anders gekund? Misschien wel, dat is echter de koe in de kont kijken, had ik een andere samenstelling gekozen, waarschijnlijk wel. Wordt er niet genoeg energie in de wedstrijd gestoken? Dat lijkt zo te zijn. Ik zie ook dat er verkeerde keuzes gemaakt worden mede door onzekerheid... Als dat eruit gaat, ziet het er anders uit. Dat kan snel gebeuren. Gebeurt het de komende 2 wedstrijden niet, is het tijd voor verdere actie..... ik verwacht niet dat dit nodig is....
  • 8 Dec 2019 om 12:53
    • Quote van 8 Dec 2019 om 12:49
      Wat een onzin.... Mocht je denken dat jij bepaalt wie waarop mag reageren, moet ik je teleurstellen..... Je mag van alles denken en zeggen, dat mag ik ook, zeker als ik er een andere mening over heb. Period.
    Ans is hier de scheidsrechter en mocht het nodig zijn gebruikt ze de VAR.
    hahahahahaa
  • 8 Dec 2019 om 12:49
    • Quote van 8 Dec 2019 om 12:06
      1. Ik vind het voetbal momenteel een grote klotezooi, is dat verboden? 2. Ik maak mij grote zorgen, is dat verboden ? 3. De werkelijke leiding ligt geheel en alleen bij Ted van Leeuwen, is dat normaal ? 4. Een hernieuwde degradatie zal de club niet overleven, is dat inmiddels nog niet duidelijk ? 5. Als het onverhoopt mis zou gaan, dan zullen vele van de redders, de club de rug toekeren incl. ik zelf, dringt dat niet tot jou door. Tot slot, ik verzoek je beleefd en met nadruk, geef svp geen antwoord op mijn vragen, die ken ik al en ik wil nog steeds geen enkele eindeloze discussie met jou.
    Wat een onzin.... Mocht je denken dat jij bepaalt wie waarop mag reageren, moet ik je teleurstellen..... Je mag van alles denken en zeggen, dat mag ik ook, zeker als ik er een andere mening over heb. Period.
  • 8 Dec 2019 om 12:47
    • Quote van 8 Dec 2019 om 11:26
      Nee, maar de boel moet wakker geschudt worden. Mocht het noodlot ons wederom treffen dan wil ik niet meer meewerken aan een hernieuwde sanering, dat zeg ik nu al.
    "Doom denken" helpt niet....
  • 8 Dec 2019 om 12:10
    • Quote van 8 Dec 2019 om 11:52
      Hoe lang hou je jezelf nog voor de gek Citrofiel?
      Alles recht praten wat krom is. man man man.
      We weten allemaal wat de omstandigheden zijn. Maar als je steeds die omstandigheden de schuld geeft dan kom je ook niets verder en wordt het alleen maar slechter. De kunst is niet naar de omstandigheden te kijken en het maximale eruit halen. Dat gebeurd te vaak te weinig. De vraag is waarom? En waarom steeds dezelfde fouten maken? Jaar in jaar uit niet leren van het afgelopen seizoen of van het degradatiejaar. Het is casinobeleid. Zit het mee is iedereen een held. Zit het tegen dan komen de frustraties en vragen. Het enige wat de verantwoordelijken doen is zich erbij neerleggen en met standaardteksten komen. Geen vechtersmentaliteit, niet boos worden, niet op de strepen staan. Allemaal onduidelijkheid naar buiten toe. Ze zitten erbij en kijken ernaar en willen de buitenwereld voor de gek houden. Wees dan gewoon eerlijk en geef toe dat het gewoon heel zwak is wat er vandaag de dag tentoongesteld wordt. Als je niets veranderd dan veranderd er ook niets. Laat zien dat je er alles aan doet om het beter te maken maar daar zijn ze zelfs te arrogant voor!
    Amen.
  • 8 Dec 2019 om 12:09
    • Quote van 8 Dec 2019 om 12:06
      1. Ik vind het voetbal momenteel een grote klotezooi, is dat verboden? 2. Ik maak mij grote zorgen, is dat verboden ? 3. De werkelijke leiding ligt geheel en alleen bij Ted van Leeuwen, is dat normaal ? 4. Een hernieuwde degradatie zal de club niet overleven, is dat inmiddels nog niet duidelijk ? 5. Als het onverhoopt mis zou gaan, dan zullen vele van de redders, de club de rug toekeren incl. ik zelf, dringt dat niet tot jou door. Tot slot, ik verzoek je beleefd en met nadruk, geef svp geen antwoord op mijn vragen, die ken ik al en ik wil nog steeds geen enkele eindeloze discussie met jou.
    +100 met Ted ga je na de kloten.
  • 8 Dec 2019 om 12:06
    • Quote van 8 Dec 2019 om 11:44
      Aan het begin van het seizoen ging het eigenlijk te positief en was het "hosanna".... Daarna is FcT in een dip terecht gekomen, waarbij de organisatie en het vertrouwen wegviel. Wil je uit een dip komen, zullen eerst punten gehaald moeten worden, dat is gisteren gebeurd. Nu de volgende stappen nog. Brama zegt het correct, verdedigend oké, aanvallend te weinig. Nu wat meer discipline en creativiteit terug brengen en de punten worden ook wel gehaald. Om het nu een "klote zooi" te noemen begrijp ik vanuit de emotie, maar gaat m.i. iets te ver.... de komende 2 wedstrijden zullen het laten zien of FcT de draad weer op kan pakken.
    1. Ik vind het voetbal momenteel een grote klotezooi, is dat verboden? 2. Ik maak mij grote zorgen, is dat verboden ? 3. De werkelijke leiding ligt geheel en alleen bij Ted van Leeuwen, is dat normaal ? 4. Een hernieuwde degradatie zal de club niet overleven, is dat inmiddels nog niet duidelijk ? 5. Als het onverhoopt mis zou gaan, dan zullen vele van de redders, de club de rug toekeren incl. ik zelf, dringt dat niet tot jou door. Tot slot, ik verzoek je beleefd en met nadruk, geef svp geen antwoord op mijn vragen, die ken ik al en ik wil nog steeds geen enkele eindeloze discussie met jou.
  • 8 Dec 2019 om 12:06
    • Quote van 8 Dec 2019 om 11:52
      Hoe lang hou je jezelf nog voor de gek Citrofiel?
      Alles recht praten wat krom is. man man man.
      We weten allemaal wat de omstandigheden zijn. Maar als je steeds die omstandigheden de schuld geeft dan kom je ook niets verder en wordt het alleen maar slechter. De kunst is niet naar de omstandigheden te kijken en het maximale eruit halen. Dat gebeurd te vaak te weinig. De vraag is waarom? En waarom steeds dezelfde fouten maken? Jaar in jaar uit niet leren van het afgelopen seizoen of van het degradatiejaar. Het is casinobeleid. Zit het mee is iedereen een held. Zit het tegen dan komen de frustraties en vragen. Het enige wat de verantwoordelijken doen is zich erbij neerleggen en met standaardteksten komen. Geen vechtersmentaliteit, niet boos worden, niet op de strepen staan. Allemaal onduidelijkheid naar buiten toe. Ze zitten erbij en kijken ernaar en willen de buitenwereld voor de gek houden. Wees dan gewoon eerlijk en geef toe dat het gewoon heel zwak is wat er vandaag de dag tentoongesteld wordt. Als je niets veranderd dan veranderd er ook niets. Laat zien dat je er alles aan doet om het beter te maken maar daar zijn ze zelfs te arrogant voor!
    Uitstekend gesproken.
  • 8 Dec 2019 om 11:56
    • Quote van 8 Dec 2019 om 11:26
      Nee, maar de boel moet wakker geschudt worden. Mocht het noodlot ons wederom treffen dan wil ik niet meer meewerken aan een hernieuwde sanering, dat zeg ik nu al.
    zou onze voorzitter ook een mening hebben ..hij is toch niet stekende blind en doof ..kan in ieder geval meehelpen de boel beter op de rit te krijgen .
  • 8 Dec 2019 om 11:52
    • Quote van 8 Dec 2019 om 11:44
      Aan het begin van het seizoen ging het eigenlijk te positief en was het "hosanna".... Daarna is FcT in een dip terecht gekomen, waarbij de organisatie en het vertrouwen wegviel. Wil je uit een dip komen, zullen eerst punten gehaald moeten worden, dat is gisteren gebeurd. Nu de volgende stappen nog. Brama zegt het correct, verdedigend oké, aanvallend te weinig. Nu wat meer discipline en creativiteit terug brengen en de punten worden ook wel gehaald. Om het nu een "klote zooi" te noemen begrijp ik vanuit de emotie, maar gaat m.i. iets te ver.... de komende 2 wedstrijden zullen het laten zien of FcT de draad weer op kan pakken.
    Hoe lang hou je jezelf nog voor de gek Citrofiel?
    Alles recht praten wat krom is. man man man.
    We weten allemaal wat de omstandigheden zijn. Maar als je steeds die omstandigheden de schuld geeft dan kom je ook niets verder en wordt het alleen maar slechter. De kunst is niet naar de omstandigheden te kijken en het maximale eruit halen. Dat gebeurd te vaak te weinig. De vraag is waarom? En waarom steeds dezelfde fouten maken? Jaar in jaar uit niet leren van het afgelopen seizoen of van het degradatiejaar. Het is casinobeleid. Zit het mee is iedereen een held. Zit het tegen dan komen de frustraties en vragen. Het enige wat de verantwoordelijken doen is zich erbij neerleggen en met standaardteksten komen. Geen vechtersmentaliteit, niet boos worden, niet op de strepen staan. Allemaal onduidelijkheid naar buiten toe. Ze zitten erbij en kijken ernaar en willen de buitenwereld voor de gek houden. Wees dan gewoon eerlijk en geef toe dat het gewoon heel zwak is wat er vandaag de dag tentoongesteld wordt. Als je niets veranderd dan veranderd er ook niets. Laat zien dat je er alles aan doet om het beter te maken maar daar zijn ze zelfs te arrogant voor!
  • 8 Dec 2019 om 11:44
    • Quote van 7 Dec 2019 om 21:02
      Dus dit kloten voetbal is het resultaat van alle fin. inspanningen van supporters en sponsoren en volgens jou mogen we geen grotere verwachtingen hebben dan die klote zooi die we nu te zien krijgen ? Bullshit, bullshit en nogmaals grote bullshit.
    Aan het begin van het seizoen ging het eigenlijk te positief en was het "hosanna".... Daarna is FcT in een dip terecht gekomen, waarbij de organisatie en het vertrouwen wegviel. Wil je uit een dip komen, zullen eerst punten gehaald moeten worden, dat is gisteren gebeurd. Nu de volgende stappen nog. Brama zegt het correct, verdedigend oké, aanvallend te weinig. Nu wat meer discipline en creativiteit terug brengen en de punten worden ook wel gehaald. Om het nu een "klote zooi" te noemen begrijp ik vanuit de emotie, maar gaat m.i. iets te ver.... de komende 2 wedstrijden zullen het laten zien of FcT de draad weer op kan pakken.
  • 8 Dec 2019 om 11:41
    • Quote van 8 Dec 2019 om 11:26
      Nee, maar de boel moet wakker geschudt worden. Mocht het noodlot ons wederom treffen dan wil ik niet meer meewerken aan een hernieuwde sanering, dat zeg ik nu al.
    Ik geef je geen ongelijk ANS. Bij hernieuwde degradatie zou het doek wel eens voorgoed kunnen vallen.
  • 8 Dec 2019 om 11:40
    Wat een bagger is Twentefans momenteel middels de laptop. Als je in wilt loggen dan krijg je de volgende melding:
    {"status":true,"message":"Successfully logged in","data":{"redirect_to":"https:\/\/www.twentefans.nl"}}
    Vervolgens ben je wel ingelogd maar kun je niet reageren voordat je f5 in hebt gedrukt......
  • 8 Dec 2019 om 11:26
    • Quote van 8 Dec 2019 om 11:03
      Is dit wel insider Ans, die alles weet over bestuur en financien. Ander taalgebruik. Is er een 2e Ans opgestaan?
    Nee, maar de boel moet wakker geschudt worden. Mocht het noodlot ons wederom treffen dan wil ik niet meer meewerken aan een hernieuwde sanering, dat zeg ik nu al.
  • 8 Dec 2019 om 11:03
    • Quote van 7 Dec 2019 om 22:16
      Zo ken ik je niet ANS, met die krachttermen, maar ik vind het prima hoor. Voetbal is emotie.????
    Is dit wel insider Ans, die alles weet over bestuur en financien. Ander taalgebruik. Is er een 2e Ans opgestaan?
  • 8 Dec 2019 om 10:44
    • Quote van 7 Dec 2019 om 22:12
      Je gedraagt je weer als van ouds.
      Wat een kinderachtig gedrag weer.
    Toch heeft hij een punt.....
  • 8 Dec 2019 om 08:40
    • Quote van 8 Dec 2019 om 08:27
      Je doet of je vanalles weet. Nu zeg je dit. Over een paar dagen praat je ANS achterna omdat jij ook weet dat die dichter bij het vuur zit.
    Geloof wat en wie je wilt Diekmenneke, of verplicht ik jou tot iets?
  • 8 Dec 2019 om 08:27
    • Quote van 8 Dec 2019 om 00:15
      Ik wee tdat het erg onrustig is Messi, maar zoals gezegd staat er nog niemand op om het stokje van Tedjen over te nemen......
    Je doet of je vanalles weet. Nu zeg je dit. Over een paar dagen praat je ANS achterna omdat jij ook weet dat die dichter bij het vuur zit.
  • 8 Dec 2019 om 00:20
    Wat een wantvertooning
  • 8 Dec 2019 om 00:15
    • Quote van 7 Dec 2019 om 22:03
      Tis onrustiger dan jij denkt
    Ik wee tdat het erg onrustig is Messi, maar zoals gezegd staat er nog niemand op om het stokje van Tedjen over te nemen......
  • 7 Dec 2019 om 23:09
    • Quote van 7 Dec 2019 om 22:16
      Zo ken ik je niet ANS, met die krachttermen, maar ik vind het prima hoor. Voetbal is emotie.????
    Natuurlijk is voetbal emotie en ik/wij heb/hebben teveel bagger voetbal gezien de laatste weken. We zitten in een neerwaardse spiraal en dat is ontzettend linke soep. Derhalve mijn zeer kritische bijdrages.
  • 7 Dec 2019 om 22:16
    • Quote van 7 Dec 2019 om 21:02
      Dus dit kloten voetbal is het resultaat van alle fin. inspanningen van supporters en sponsoren en volgens jou mogen we geen grotere verwachtingen hebben dan die klote zooi die we nu te zien krijgen ? Bullshit, bullshit en nogmaals grote bullshit.
    Zo ken ik je niet ANS, met die krachttermen, maar ik vind het prima hoor. Voetbal is emotie.????
  • 7 Dec 2019 om 22:14
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:49
      In de spits?? Nou vertel me wat Harris vanavond goed heeft gedaan in de spits? Bergreen kopt ballen door, is sterker in de spits, en heeft een beter oog voor zijn medespelers in de spits. Dus gewoon Vuckic naar het middenveld en Bergreen in de spits, en kan iemand die Aitor en onze Jap een paar schoppen onder hun komt geven.
    +1, helemaal mee eens.
  • 7 Dec 2019 om 22:12
    • Quote van 7 Dec 2019 om 21:04
      Vriend Bedje? Welk bedje bedoel je kerel. Een donzen dekbedje misschien omdat het voetbal onder Gracia slaapverwekkend en zaaddodend is geworden?
    Je gedraagt je weer als van ouds.
    Wat een kinderachtig gedrag weer.
  • 7 Dec 2019 om 22:03
    • Quote van 7 Dec 2019 om 21:37
      Er staat ook nog niemand klaar om het stokje over te nemen.... ;)
    Tis onrustiger dan jij denkt
  • 7 Dec 2019 om 22:03
    Drommel-verdonk-busquets-julio-latibeaudiere-Brama-Vuckic-Selahi-Nakamura-Bergreen-Zekhnini In de winterstop cv erbij voor naast Julio
  • 7 Dec 2019 om 21:49
    • Quote van 7 Dec 2019 om 21:37
      Er staat ook nog niemand klaar om het stokje over te nemen.... ;)
    Weet je dat wel zeker?
  • 7 Dec 2019 om 21:37
    • Quote van 7 Dec 2019 om 21:14
      Niemand is onmisbaar TC.
    Er staat ook nog niemand klaar om het stokje over te nemen.... ;)
  • 7 Dec 2019 om 21:21
    • Quote van 7 Dec 2019 om 21:18
      Is er al crisis? Schaam je kapot
    Wat denk jij dan ??? Dat er een feeststemming heerst?? Nou ik ga zo de kroeg in ik heb wel feest, ben er tyfus chagareinig van.
  • 7 Dec 2019 om 21:19
    • Quote van 7 Dec 2019 om 21:18
      Als er dan zoveel shit is vind ik dat je zowel GG als Ted eruit moet gooien. Maar lijkt me beter het seizoen afmaken, en dan voor type Rob Jans gaan, of een Maurice Steyn nu ingrijpen lijkt me niet echt best. Maar na het seizoen verder kijken.
    Wachten tot einde seizoen is zelfmoord. Het is nu officieel CRISIS.
  • 7 Dec 2019 om 21:19
    • Quote van 7 Dec 2019 om 21:09
      Ted is dan ook verantwoordelijk toch voor deze ellende??? Geen geschikte spelers gehaald toch?? Huichelaar ben je, en hersenspinsels? Morgen als ik thuis ben zal ik jou reacties is terug proberen te vinden vieze huichelaar bah bah
    Niveau van spelers is gewoon gemiddeld. Probleem is dat het teveel van hetzelfde is. Veel defensief ingestelde middenvelder s. Weinig tot geen aanvallende middenvelders. Een spits, een tien en een centrale verdediger. Dan is het eltal een stuk gebalanceerder. Dan moet GG er nog even achter komen dat je geen aanvallende voetbal kan spelen met een defensieve opstelling. Of hij moet op de counter gaan spelen . Dan met de vleugels wat meer naar binnen en vuckic als valse spits wat terug gezakt. Ach jah er zijn genoeg opties. Hopelijk vinden ze er een in de winterstop. Ik hoop gewoon op ouderwets met een 10. Daar zijn we groot mee geworden.
  • 7 Dec 2019 om 21:18
    Is er al crisis? Schaam je kapot
  • 7 Dec 2019 om 21:18
    Als er dan zoveel shit is vind ik dat je zowel GG als Ted eruit moet gooien. Maar lijkt me beter het seizoen afmaken, en dan voor type Rob Jans gaan, of een Maurice Steyn nu ingrijpen lijkt me niet echt best. Maar na het seizoen verder kijken.
  • 7 Dec 2019 om 21:17
    • Quote van 7 Dec 2019 om 21:13
      En voor Gracia....dat klopt, maar zonder Tedjen ben je helemaal stuurloos op voetbaltechnisch gebied....
    Ted is het slechtste dat Twente kon overkomen. Zwaar overschatte louche journalist. Niets meer, niets minder.
  • 7 Dec 2019 om 21:14
    • Quote van 7 Dec 2019 om 21:12
      GG deed toch ook alles goed in het begin? Ja, dan schenk ik hem vertrouwen. Nu is de chemie tussen Gracia en de selectie blijkbaar al uitgewerkt en is de selectie veel aan vertrouwen en eigen kunnen kwijt geraakt.


      Moet ik hem dan maar de hand boven het hoofd blijven houden? Hij is geen vriend van mij.....


      Kerel, jij kent de exacte definitie van haat niet eens. Je roept het lukraak omdat jij niet eens weet wat echte haat in houdt.
    Je bent een huichelaar, dan is het een collectief falen van Ted en GG, maar jij simpele ziel moet niet alles op de schouders van GG leggen. Hij heeft te dealen met wat Ted hem geeft.
  • 7 Dec 2019 om 21:14
    • Quote van 7 Dec 2019 om 21:13
      En voor Gracia....dat klopt, maar zonder Tedjen ben je helemaal stuurloos op voetbaltechnisch gebied....
    Niemand is onmisbaar TC.
  • 7 Dec 2019 om 21:13
    • Quote van 7 Dec 2019 om 21:12
      Jij lult alles schoon wat vies is TC je hebt totaal geen ruggengraat. Echt niet. En Ted is verantwoordelijk voor de spelers die aangetrokken zijn TC.
    En voor Gracia....dat klopt, maar zonder Tedjen ben je helemaal stuurloos op voetbaltechnisch gebied....
  • 7 Dec 2019 om 21:12
    • Quote van 7 Dec 2019 om 21:07
      Je bent een Lul man jij weet drommels goed wat en wie ik bedoel je bent een grote neppers huichelaar dat je bent. Tijdje terug Tedken jaja en GG deden alles goed je bent gewoon een mee luller en verder niets lambal bah ik haat huichelaars zoals jou
    GG deed toch ook alles goed in het begin? Ja, dan schenk ik hem vertrouwen. Nu is de chemie tussen Gracia en de selectie blijkbaar al uitgewerkt en is de selectie veel aan vertrouwen en eigen kunnen kwijt geraakt.


    Moet ik hem dan maar de hand boven het hoofd blijven houden? Hij is geen vriend van mij.....


    Kerel, jij kent de exacte definitie van haat niet eens. Je roept het lukraak omdat jij niet eens weet wat echte haat in houdt.
  • 7 Dec 2019 om 21:12
    • Quote van 7 Dec 2019 om 21:08
      Klopt Ans...in samenspraak met Gracia....
    Jij lult alles schoon wat vies is TC je hebt totaal geen ruggengraat. Echt niet. En Ted is verantwoordelijk voor de spelers die aangetrokken zijn TC.
  • 7 Dec 2019 om 21:11
    • Quote van 7 Dec 2019 om 21:08
      De kliek van Betje maakt er een teringzooi van. Oprotten met die klootzakken.
    Vot met die clown TED
  • 7 Dec 2019 om 21:11
    • Quote van 7 Dec 2019 om 21:10
      Ted duldt geen inspraak en al helemaal niet van zijn trekpop G3.
    Dit is een zeer juiste conclussie.
  • 7 Dec 2019 om 21:10
    • Quote van 7 Dec 2019 om 21:08
      Klopt Ans...in samenspraak met Gracia....
    Ted duldt geen inspraak en al helemaal niet van zijn trekpop G3.
  • 7 Dec 2019 om 21:09
    • Quote van 7 Dec 2019 om 21:08
      Klopt Ans...in samenspraak met Gracia....
    De TD draagt altijd de eindverantwoording, Ted van Leeuwen.
  • 7 Dec 2019 om 21:09
    • Quote van 7 Dec 2019 om 21:06
      Ted the best? GG the best?


      Waar je haal die hersenspinsels vandaan vent? Ik heb nog steeds vertrouwen in Tedjen hoor.


      Goed hè? Ik hoop dat jou dat toch iets blijer maakt. ;)
    Ted is dan ook verantwoordelijk toch voor deze ellende??? Geen geschikte spelers gehaald toch?? Huichelaar ben je, en hersenspinsels? Morgen als ik thuis ben zal ik jou reacties is terug proberen te vinden vieze huichelaar bah bah
  • 7 Dec 2019 om 21:09
    • Quote van 7 Dec 2019 om 21:04
      Ik denk dat Bergreen sterker en beter in de spits is als Vuckc en geef die jongen is gewoon de kans vanaf het begin. En Vuckic vanaf het middenveld scoort hij net zo vaak maar het is geen echte spits, een minpuntje hij kan niet koppen, en dat is ook belangrijk voor een spits. Vind Vuckic een speler waar je niet omheen kunt maar wel op het middenveld.
    We hebben ook geen goede 10 dus ik zou het ook proberen. We hebben een beetje teveel van hetzelfde op middenveldveld. Ik denk dat vuckic het ook prima doet in de spits als er een 10 achter komt te spelen maar die hebben we niet. Of je moet een vleugelspeler op 10 zetten. Gebeurd ook vaak. Spelen met vuckic en bergreen is ook een optie.
  • 7 Dec 2019 om 21:08
    De kliek van Betje maakt er een teringzooi van. Oprotten met die klootzakken.
  • 7 Dec 2019 om 21:08
    • Quote van 7 Dec 2019 om 21:04
      Vertrouwen in Tedjen ? Die heeft toch deze sooi bij elkaar geraapt.
    Klopt Ans...in samenspraak met Gracia....
  • 7 Dec 2019 om 21:07
    • Quote van 7 Dec 2019 om 21:04
      Vriend Bedje? Welk bedje bedoel je kerel. Een donzen dekbedje misschien omdat het voetbal onder Gracia slaapverwekkend en zaaddodend is geworden?
    Je bent een Lul man jij weet drommels goed wat en wie ik bedoel je bent een grote neppers huichelaar dat je bent. Tijdje terug Tedken jaja en GG deden alles goed je bent gewoon een mee luller en verder niets lambal bah ik haat huichelaars zoals jou
  • 7 Dec 2019 om 21:06
    • Quote van 7 Dec 2019 om 21:01
      Tc is de grootste huichelaar van het Forum hier, de Beker voor hem, het was GG en Ted the best , kan niet beter en hoor die huichelaar nu is meelullen dat kan hij goed bah bah zin kotsen kotsen bah
    Ted the best? GG the best?


    Waar je haal die hersenspinsels vandaan vent? Ik heb nog steeds vertrouwen in Tedjen hoor.


    Goed hè? Ik hoop dat jou dat toch iets blijer maakt. ;)
  • 7 Dec 2019 om 21:06
    • Quote van 7 Dec 2019 om 21:04
      Vriend Bedje? Welk bedje bedoel je kerel. Een donzen dekbedje misschien omdat het voetbal onder Gracia slaapverwekkend en zaaddodend is geworden?
    Flauw TC, erg flauw.
  • 7 Dec 2019 om 21:04
    • Quote van 7 Dec 2019 om 21:01
      Met een 10 spelen dat roep ik al vanaf begin van het seizoen. Dat zou ik ook wel doen maar dan komt bergreen erin omdat we geen andere spits hebben. Niet omdat die beter is dan vuckic maar puur omdat we geen andere optie hebben.
    Ik denk dat Bergreen sterker en beter in de spits is als Vuckc en geef die jongen is gewoon de kans vanaf het begin. En Vuckic vanaf het middenveld scoort hij net zo vaak maar het is geen echte spits, een minpuntje hij kan niet koppen, en dat is ook belangrijk voor een spits. Vind Vuckic een speler waar je niet omheen kunt maar wel op het middenveld.
  • 7 Dec 2019 om 21:04
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:56
      Vraag je vriend Bedje is dan toch mede verantwoordelijk voor de puinhoop of niet TC. Keerl wat ben jij een fucking huichelaar
    Vriend Bedje? Welk bedje bedoel je kerel. Een donzen dekbedje misschien omdat het voetbal onder Gracia slaapverwekkend en zaaddodend is geworden?
  • 7 Dec 2019 om 21:04
    • Quote van 7 Dec 2019 om 21:02
      Nee hoor, ik zie gewoon dat het Gracia maar niet lukt om de machine soepel aan het spelen te krijgen. Bijen is terecht gepasseerd....toch? Jij ziet dingen die er niet zijn beste Ja Die, en dat maakt jou eigenlijk wel een beetje sneu in mijn ogen.


      Ik heb alle vertrouwen in Tedjen, maar niet meer in Gracia. Gracia heeft zelf aangetoond dat hij mijn vertrouwen niet verdiend. Gracia moet terug naar assistent, en Rutten moet voor deze groep, of een andere ervaren trainer.


      Ik ben geen meeloper, en ik veeg gewoon de stront uit de ogen die jij liever laat zitten omdat je misschien te bang bent om je ongelijk toe te geven inzake Gracia? Ik geef het wel toe, maar maakt mij dat een huichelaar....of juist moedig?
    Vertrouwen in Tedjen ? Die heeft toch deze sooi bij elkaar geraapt.
  • 7 Dec 2019 om 21:02
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:54
      Jij bent een lullerd die met alle windrichtingen mee lult, ja ik denk dat je Espinosa vandaag had kunnen brengen dan had je nog een beetje voetbalverstand in het veld gehad. Maar jij brand GG af sinds hij jou knulletje Bijen heeft gepasseerd en dat zit je nog steeds niet lekker he TC. Jij bent een lafbek man eerst niets anders dan goeds over GG en Ter, en nu is het allemaal kut? Ja het valt mij ook tegen, laat er maar een ervaren assistent bij komen. Maar jij die nou begint te lullen , hooizak je bent een grote huichelaar man, en een meeloper TC en niets meer of minder.
    Nee hoor, ik zie gewoon dat het Gracia maar niet lukt om de machine soepel aan het spelen te krijgen. Bijen is terecht gepasseerd....toch? Jij ziet dingen die er niet zijn beste Ja Die, en dat maakt jou eigenlijk wel een beetje sneu in mijn ogen.


    Ik heb alle vertrouwen in Tedjen, maar niet meer in Gracia. Gracia heeft zelf aangetoond dat hij mijn vertrouwen niet verdiend. Gracia moet terug naar assistent, en Rutten moet voor deze groep, of een andere ervaren trainer.


    Ik ben geen meeloper, en ik veeg gewoon de stront uit de ogen die jij liever laat zitten omdat je misschien te bang bent om je ongelijk toe te geven inzake Gracia? Ik geef het wel toe, maar maakt mij dat een huichelaar....of juist moedig?
  • 7 Dec 2019 om 21:02
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:49
      Nu licht het weer aan de trainer vorig seizoen kampioen is de trainer Pusic niet goed genoeg en ontslagen. Het seizoen van degradatie 2 trainers ontslagen en heeft het geholpen.?? Nu weer het probleem bij de trainers leggen is erg simpel. Mischien moeten we veel realistische zijn en het verwachtingspatroon fors bijstellen. Dit is fctwente op dit moment als het tegenzit kunnen ze het niet zo maar even omdraaien. Vanavond de nul gehouden dat is in ieder geval postief te noemen.
    Dus dit kloten voetbal is het resultaat van alle fin. inspanningen van supporters en sponsoren en volgens jou mogen we geen grotere verwachtingen hebben dan die klote zooi die we nu te zien krijgen ? Bullshit, bullshit en nogmaals grote bullshit.
  • 7 Dec 2019 om 21:01
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:49
      Nu licht het weer aan de trainer vorig seizoen kampioen is de trainer Pusic niet goed genoeg en ontslagen. Het seizoen van degradatie 2 trainers ontslagen en heeft het geholpen.?? Nu weer het probleem bij de trainers leggen is erg simpel. Mischien moeten we veel realistische zijn en het verwachtingspatroon fors bijstellen. Dit is fctwente op dit moment als het tegenzit kunnen ze het niet zo maar even omdraaien. Vanavond de nul gehouden dat is in ieder geval postief te noemen.
    Tc is de grootste huichelaar van het Forum hier, de Beker voor hem, het was GG en Ted the best , kan niet beter en hoor die huichelaar nu is meelullen dat kan hij goed bah bah zin kotsen kotsen bah
  • 7 Dec 2019 om 21:01
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:58
      Nee jij bent zo een onbenul die niet ziet dat je Harris een linie moet laten zakken en Bergreen een kans geven in de spits, van dat even dat hij vanavond even meedeed deed hij meer goed dan Vuckic in deze hele wedstrijd. Vuckic hoor op het middenveld.
    Met een 10 spelen dat roep ik al vanaf begin van het seizoen. Dat zou ik ook wel doen maar dan komt bergreen erin omdat we geen andere spits hebben. Niet omdat die beter is dan vuckic maar puur omdat we geen andere optie hebben.
  • 7 Dec 2019 om 20:58
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:55
      Vuckic heeft deze wedstrijd weinig laten zien dat klopt. Bergreen heeft ook niks laten zien. Zelfs niet bij jong! Vuckic is nummer 7 van de topscoorders van de eredivisie. Hij neemt niet eens alle pengels. Verder heeft die nauwelijks gespeeld. Alles wat nieuw is is niet beter. Jij schrijft een topscoorder af voor een speler die 20 min een balvast kan houden. Omdat die toevallig nog fit is. Ongelofelijk.
    Nee jij bent zo een onbenul die niet ziet dat je Harris een linie moet laten zakken en Bergreen een kans geven in de spits, van dat even dat hij vanavond even meedeed deed hij meer goed dan Vuckic in deze hele wedstrijd. Vuckic hoor op het middenveld.
  • 7 Dec 2019 om 20:58
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:43
      Slaat echt nergens op bergreen heeft nog niks gespresteerd. Dat je hem een kans geeft met vuckic daarachter snap ik. Dat zou ik dan alleen doen omdat ik nog steeds voorstander ben van een 10 spelen met daar voor een spits.Zeker niet omdat bergreen zo goed presteerd. 2 wedstrijden met jong ook niet echt top. Als ik moet kiezen tussen vuckic en bergreen dan zet ik blind vuckic op papier.
    Kan Berggreen voluit? 90 Minuten?
  • 7 Dec 2019 om 20:56
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:52
      Zouden meer besloten trainingen uitkomst kunnen bieden Ja Die?
    Vraag je vriend Bedje is dan toch mede verantwoordelijk voor de puinhoop of niet TC. Keerl wat ben jij een fucking huichelaar
  • 7 Dec 2019 om 20:56
    FC Twente speelt niet beter dan onder Pusic. Na de frisse start spelen we opnieuw kleurloos, saai voetbal. Tegen Ajax een kortstondige opleving. Er zit geen lef, overtuiging en energie in het team. Daar moet de trainer aan werken. Het is een wonder dat de Veste nog steeds redelijk vol zit. Maar verwacht tegen Vitesse minder publiek
  • 7 Dec 2019 om 20:55
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:49
      In de spits?? Nou vertel me wat Harris vanavond goed heeft gedaan in de spits? Bergreen kopt ballen door, is sterker in de spits, en heeft een beter oog voor zijn medespelers in de spits. Dus gewoon Vuckic naar het middenveld en Bergreen in de spits, en kan iemand die Aitor en onze Jap een paar schoppen onder hun komt geven.
    Vuckic heeft deze wedstrijd weinig laten zien dat klopt. Bergreen heeft ook niks laten zien. Zelfs niet bij jong! Vuckic is nummer 7 van de topscoorders van de eredivisie. Hij neemt niet eens alle pengels. Verder heeft die nauwelijks gespeeld. Alles wat nieuw is is niet beter. Jij schrijft een topscoorder af voor een speler die 20 min een balvast kan houden. Omdat die toevallig nog fit is. Ongelofelijk.
  • 7 Dec 2019 om 20:54
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:41
      Je bedoelt die lamme zak van een Espinoza?


      Weet je wat het probleem is beste Ja Die? Dat is die zak hooi van een trainer die spelers niet beter kan maken. Zouden nog meer besloten trainingen kunnen helpen? Wat denk jij?
    Jij bent een lullerd die met alle windrichtingen mee lult, ja ik denk dat je Espinosa vandaag had kunnen brengen dan had je nog een beetje voetbalverstand in het veld gehad. Maar jij brand GG af sinds hij jou knulletje Bijen heeft gepasseerd en dat zit je nog steeds niet lekker he TC. Jij bent een lafbek man eerst niets anders dan goeds over GG en Ter, en nu is het allemaal kut? Ja het valt mij ook tegen, laat er maar een ervaren assistent bij komen. Maar jij die nou begint te lullen , hooizak je bent een grote huichelaar man, en een meeloper TC en niets meer of minder.
  • 7 Dec 2019 om 20:52
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:49
      In de spits?? Nou vertel me wat Harris vanavond goed heeft gedaan in de spits? Bergreen kopt ballen door, is sterker in de spits, en heeft een beter oog voor zijn medespelers in de spits. Dus gewoon Vuckic naar het middenveld en Bergreen in de spits, en kan iemand die Aitor en onze Jap een paar schoppen onder hun komt geven.
    Zouden meer besloten trainingen uitkomst kunnen bieden Ja Die?
  • 7 Dec 2019 om 20:49
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:43
      Slaat echt nergens op bergreen heeft nog niks gespresteerd. Dat je hem een kans geeft met vuckic daarachter snap ik. Dat zou ik dan alleen doen omdat ik nog steeds voorstander ben van een 10 spelen met daar voor een spits.Zeker niet omdat bergreen zo goed presteerd. 2 wedstrijden met jong ook niet echt top. Als ik moet kiezen tussen vuckic en bergreen dan zet ik blind vuckic op papier.
    In de spits?? Nou vertel me wat Harris vanavond goed heeft gedaan in de spits? Bergreen kopt ballen door, is sterker in de spits, en heeft een beter oog voor zijn medespelers in de spits. Dus gewoon Vuckic naar het middenveld en Bergreen in de spits, en kan iemand die Aitor en onze Jap een paar schoppen onder hun komt geven.
  • 7 Dec 2019 om 20:49
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:41
      Je bedoelt die lamme zak van een Espinoza?


      Weet je wat het probleem is beste Ja Die? Dat is die zak hooi van een trainer die spelers niet beter kan maken. Zouden nog meer besloten trainingen kunnen helpen? Wat denk jij?
    Nu licht het weer aan de trainer vorig seizoen kampioen is de trainer Pusic niet goed genoeg en ontslagen. Het seizoen van degradatie 2 trainers ontslagen en heeft het geholpen.?? Nu weer het probleem bij de trainers leggen is erg simpel. Mischien moeten we veel realistische zijn en het verwachtingspatroon fors bijstellen. Dit is fctwente op dit moment als het tegenzit kunnen ze het niet zo maar even omdraaien. Vanavond de nul gehouden dat is in ieder geval postief te noemen.
  • 7 Dec 2019 om 20:46
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:37
      We hebben de nul gehouden!
    Yes, dat is hem. Het enige lichtpuntje. Toch nog een goed weekend......:-)
  • 7 Dec 2019 om 20:43
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:34
      Flikker op kk debiel, zag jij vanavond niet dat deze man 10 keer beter is als spits dan Vuckic?? Nou heb Vuckic niks goed zien doen, gewoon Bergreen voor Vuckic in de spits.
    Slaat echt nergens op bergreen heeft nog niks gespresteerd. Dat je hem een kans geeft met vuckic daarachter snap ik. Dat zou ik dan alleen doen omdat ik nog steeds voorstander ben van een 10 spelen met daar voor een spits.Zeker niet omdat bergreen zo goed presteerd. 2 wedstrijden met jong ook niet echt top. Als ik moet kiezen tussen vuckic en bergreen dan zet ik blind vuckic op papier.
  • 7 Dec 2019 om 20:43
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:41
      Je bedoelt die lamme zak van een Espinoza?


      Weet je wat het probleem is beste Ja Die? Dat is die zak hooi van een trainer die spelers niet beter kan maken. Zouden nog meer besloten trainingen kunnen helpen? Wat denk jij?
    Ik denk dat espinoza op schaken moet
  • 7 Dec 2019 om 20:41
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:29
      Ja dat krijg je dat je er geen man met technisch inzicht in het veld staat. Hotsy knotsy voetbal, maar we hebben nu gezien dat het met deze opstelling ook niet lukt. Verder vanaf volgende week Bergreen in de basis, 10 keer gevaarlijker, sterker, betere pas dan Vuckic in de spits.
    Je bedoelt die lamme zak van een Espinoza?


    Weet je wat het probleem is beste Ja Die? Dat is die zak hooi van een trainer die spelers niet beter kan maken. Zouden nog meer besloten trainingen kunnen helpen? Wat denk jij?
  • 7 Dec 2019 om 20:39
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:36
      Hahah hou toch op die berggreen gaat niet presteren die heeft 2 jaar geen knikker geraakt. Alleen als hij vanaf het begin speelt en 5 6 wedstrijden achter elkaar zodat hij wat ritme krijgt zal er miss hien wat veranderen
    Zolang hij de bal maar raakt, een knikker raken heeft ook geen zin
  • 7 Dec 2019 om 20:39
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:34
      Flikker op kk debiel, zag jij vanavond niet dat deze man 10 keer beter is als spits dan Vuckic?? Nou heb Vuckic niks goed zien doen, gewoon Bergreen voor Vuckic in de spits.
    Ga je mond spoelen
  • 7 Dec 2019 om 20:39
    De achterhoede komen gevaarlijk dichterbij
  • 7 Dec 2019 om 20:39
    Zie GGG al voor me, “ yes i think we played very well, but we have to create more chances, but i think we dont need to changeour strategy”
  • 7 Dec 2019 om 20:37
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:27
      Nou dat was het weer. Weer een weekje rust.Den Haag en RKC, degradatiekandidaat 1.We hebben gelukkig genoeg punten om ons te handhaven.Na de winterstop hopelijk beter voetbal als er ingegrepen kan worden.FC Twente is dood maar dat is het al jaren en kan nog jaren duren.Het is niet anders.Ooit zullen we weer meedoen om de knikkers.Vandaag geen enkel lichtpuntje kunnen ontdekken.
    We hebben de nul gehouden!
  • 7 Dec 2019 om 20:36
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:34
      Flikker op kk debiel, zag jij vanavond niet dat deze man 10 keer beter is als spits dan Vuckic?? Nou heb Vuckic niks goed zien doen, gewoon Bergreen voor Vuckic in de spits.
    Hahah hou toch op die berggreen gaat niet presteren die heeft 2 jaar geen knikker geraakt. Alleen als hij vanaf het begin speelt en 5 6 wedstrijden achter elkaar zodat hij wat ritme krijgt zal er miss hien wat veranderen
  • 7 Dec 2019 om 20:34
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:17
      Ja echte topper, zie die topkaats van vorige week waar de 2 5 uit komt kan geen bal vasthouden
    Flikker op kk debiel, zag jij vanavond niet dat deze man 10 keer beter is als spits dan Vuckic?? Nou heb Vuckic niks goed zien doen, gewoon Bergreen voor Vuckic in de spits.
  • 7 Dec 2019 om 20:33
    GG assistent en Brama coach/speler
  • 7 Dec 2019 om 20:32
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:29
      Ja dat krijg je dat je er geen man met technisch inzicht in het veld staat. Hotsy knotsy voetbal, maar we hebben nu gezien dat het met deze opstelling ook niet lukt. Verder vanaf volgende week Bergreen in de basis, 10 keer gevaarlijker, sterker, betere pas dan Vuckic in de spits.
    Ja en berg een linie terug, samen met brama en selahai op het middenveld die jap ook snel eruit want dat was ook niks maarja wie dan? Daar is ook niks goeds voor zek niet en die zwarte parel ook niet
  • 7 Dec 2019 om 20:30
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:27
      Onvoorstelbaar! Wanneer gaat hij Vuckic nu is op het middenveld zetten? Ben er helemaal klaar mee!
    Precies dit, gewoon brama of 6 ( ik vond hem vandaag niet slecht beetje gif iig) selahai op rechts, vuckic op links berg spits
  • 7 Dec 2019 om 20:29
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:25
      GG OUT laffe kk hond
    Ja dat krijg je dat je er geen man met technisch inzicht in het veld staat. Hotsy knotsy voetbal, maar we hebben nu gezien dat het met deze opstelling ook niet lukt. Verder vanaf volgende week Bergreen in de basis, 10 keer gevaarlijker, sterker, betere pas dan Vuckic in de spits.
  • 7 Dec 2019 om 20:29
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:27
      Onvoorstelbaar! Wanneer gaat hij Vuckic nu is op het middenveld zetten? Ben er helemaal klaar mee!
    Eens. Je mist iemand zoals vuckic op het middenveld. Kan berggreen in de spits beginnen en kan roemeratoe eruit.
  • 7 Dec 2019 om 20:29
    Brama, als we wat rustiger zijn voor de goal wjhahaha wanneer dan ze hebben gvd niet 1 uitgespeelde kans gecreëerd of een kans om tot een kans te komen
  • 7 Dec 2019 om 20:28
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:26
      GG OUT
    Jammer van de knaken. Gewoon terug naar assistent is het beste....en goedkoopste. Ervaren trainer voor deze groep 'midzomeravond' voetballers.



    Gewoon de vakantie naar Spanje annuleren en overzetten naar een vakantie in Polen. Scheelt bakken met geld aangezien Gracia heeft bewezen dat hij spelers niet beter maakt.....
  • 7 Dec 2019 om 20:28
    Ik heb nog steeds veel vertrouwen in García, denk dat hij met goed materiaal over bijvoorbeeld 4 jaar als het materiaal allemaal een heel stuk beter is en Twente de weg omhoog heeft ingeslagen erg goed kan presteren, García wil voetballen maar dit team is enorm slecht, enige goede spelers selahi, vuckic, plegezuelo en misschien drommel! De rest allemaal voor plek 14-18
  • 7 Dec 2019 om 20:28
    Knap de 0-0 gehouden wat een slecht gespeelde wedstrijd kip zonder kop voetbal
  • 7 Dec 2019 om 20:27
    Julio vast voor verheagh erin. Verheagh is toch sloom zeg
  • 7 Dec 2019 om 20:27
    Onvoorstelbaar! Wanneer gaat hij Vuckic nu is op het middenveld zetten? Ben er helemaal klaar mee!
  • 7 Dec 2019 om 20:27
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:26
      Drama trainer
    OUT!!!
  • 7 Dec 2019 om 20:27
    Nou dat was het weer. Weer een weekje rust.Den Haag en RKC, degradatiekandidaat 1.We hebben gelukkig genoeg punten om ons te handhaven.Na de winterstop hopelijk beter voetbal als er ingegrepen kan worden.FC Twente is dood maar dat is het al jaren en kan nog jaren duren.Het is niet anders.Ooit zullen we weer meedoen om de knikkers.Vandaag geen enkel lichtpuntje kunnen ontdekken.
  • 7 Dec 2019 om 20:26
    Drama trainer
  • 7 Dec 2019 om 20:26
    GG OUT!!!
  • 7 Dec 2019 om 20:26
    Enorme kut wedstrijd..alweer. Kunnen Garcia en co weer lekker opperen dat het beter moet....wordt helemaal simpel van die kreten na een wedstrijd. Maar om positief te blijven niet verloren van een directe concurrent.
  • 7 Dec 2019 om 20:26
    GG OUT
  • 7 Dec 2019 om 20:25
    Triest triest triest
  • 7 Dec 2019 om 20:25
    GG out!!!
  • 7 Dec 2019 om 20:25
    Weer een puntje erbij.
  • 7 Dec 2019 om 20:25
    Wat een trieste wedstrijd. Mag hopen als je 2punten haalt komende 2 wedstrijden.
  • 7 Dec 2019 om 20:25
    1 positief ding. Niet verloren
  • 7 Dec 2019 om 20:25
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:20
      Heel het elftal krijgt een 3, drommel die verdiend een 8. Keept erg goed vandaag.
    Eens
  • 7 Dec 2019 om 20:25
    GG OUT laffe kk hond
  • 7 Dec 2019 om 20:24
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:24
      GARCIA OUT!
    Eens
  • 7 Dec 2019 om 20:24
    Garcia out
  • 7 Dec 2019 om 20:24
    GARCIA OUT!
  • 7 Dec 2019 om 20:24
    Ik kijk niet meer. Ik begon ervan te knikkebollen. Wat een slaapverwekkende zaadpot. Ze moeten nog meer besloten trainingen gaan doen. Het werpt echt z'n vruchten af.....bevroren bosbessen of zoiets.... Gracia back to assistent is the best cure for this illness......
  • 7 Dec 2019 om 20:24
    Die Aitor mag de volgende keer ook op de bank.
  • 7 Dec 2019 om 20:23
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:22
      Jaloers?
    Hahaha ja een beetje wel....
  • 7 Dec 2019 om 20:23
    Gaap
  • 7 Dec 2019 om 20:22
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:21
      Jij kent GG dus ook intiem?
    Jaloers?
  • 7 Dec 2019 om 20:22
    Mak ff janke?
  • 7 Dec 2019 om 20:21
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:20
      Wat een kut fox reporter “tenzij je fan bent van Twente” als iets wat ondenkbaar is, mafkees!!
    Dat is gewoon een zakkenwasser. Leo Driessen. Een fossiel.
  • 7 Dec 2019 om 20:21
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:20
      Aitor moet ze gewoon blijven nemen. Echt heel gevaarlijk!
    Voor de ballenjongens op de achterlijn idd
  • 7 Dec 2019 om 20:21
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:15
      Zo slecht vind ik Roemeratoe niet.
    Jij kent GG dus ook intiem?
  • 7 Dec 2019 om 20:20
    Heel het elftal krijgt een 3, drommel die verdiend een 8. Keept erg goed vandaag.
  • 7 Dec 2019 om 20:20
    Wat een kut fox reporter “tenzij je fan bent van Twente” als iets wat ondenkbaar is, mafkees!!
  • 7 Dec 2019 om 20:20
    Aitor moet ze gewoon blijven nemen. Echt heel gevaarlijk!
  • 7 Dec 2019 om 20:20
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:18
      Doet hij nu toch beter. Heeft een redelijke invalbeurt.
    Die jongen komt alleen in vorm als hij eens 5 wedstrijden achter elkaar opgesteld wordt
  • 7 Dec 2019 om 20:19
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:15
      hahahaha, ze experimenteren. Hopen dat die miljoenen waard wordt. Alles draait om geld maar niemand weet hoe je geld moet verdienen. Dus doen ze maar wat en hopen ze dat het allemaal mee gaat vallen. Als het misgaat dan loopt de helft de deur uit en lossen de investeerders het wel weer op.
    Inderdaad experimenteren in een laboratorium vol ongedierte.
  • 7 Dec 2019 om 20:19
    Die vrije trappen zijn wel heel erg slecht van aitor. Tijd dat iemand anders het gaat doen.
  • 7 Dec 2019 om 20:18
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:17
      Ja echte topper, zie die topkaats van vorige week waar de 2 5 uit komt kan geen bal vasthouden
    Doet hij nu toch beter. Heeft een redelijke invalbeurt.
  • 7 Dec 2019 om 20:17
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:16
      Respect voor de uit fans, wat een absolute kut wedstrijd!!
    Eens
  • 7 Dec 2019 om 20:17
    Poeh, als die niet tegen zijn eigen speler aanschiet hangt die.
  • 7 Dec 2019 om 20:17
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:14
      Berggreen beter dan Vuckic in de spits
    Ja echte topper, zie die topkaats van vorige week waar de 2 5 uit komt kan geen bal vasthouden
  • 7 Dec 2019 om 20:16
    Respect voor de uit fans, wat een absolute kut wedstrijd!!
  • 7 Dec 2019 om 20:16
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:15
      Als ik een wit zakdoekje had zou ik ermee zwaaien. Knap hoe het uitvak de moed erin houdt.
    Die moeten betaald krijgen om hier mee naartoe af te reizen, ik zou Mn geld terugvragen
  • 7 Dec 2019 om 20:15
    Als ik een wit zakdoekje had zou ik ermee zwaaien. Knap hoe het uitvak de moed erin houdt.
  • 7 Dec 2019 om 20:15
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:13
      Het begint wel een beetje belachelijk te worden om Roemeratoe op te stellen. Zou hij het holmaatje van GG zijn.
    Zo slecht vind ik Roemeratoe niet.
  • 7 Dec 2019 om 20:15
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:08
      Ben bang dat er weinig punten bij komen dit jaar. Het spel wordt iedere wedstrijd slechter. GG krijgt er geen lijn in. Dat kan maar 1 conclusie zijn exit!!!
    Eens wat een waardeloze trainer er is geen speler beter geworden en totaal geen lijn in het spel
  • 7 Dec 2019 om 20:15
    Die was wel in de kruizing gevlogen
  • 7 Dec 2019 om 20:15
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:13
      Het begint wel een beetje belachelijk te worden om Roemeratoe op te stellen. Zou hij het holmaatje van GG zijn.
    hahahaha, ze experimenteren. Hopen dat die miljoenen waard wordt. Alles draait om geld maar niemand weet hoe je geld moet verdienen. Dus doen ze maar wat en hopen ze dat het allemaal mee gaat vallen. Als het misgaat dan loopt de helft de deur uit en lossen de investeerders het wel weer op.
  • 7 Dec 2019 om 20:15
    Geluk geluk
  • 7 Dec 2019 om 20:14
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:11
      Die knappen moeten ze een keer verplicht naar een dames wedstrijd laten kijken, dit is zeer slecht
    Ik ben bang dat ze dat te veel doen.
  • 7 Dec 2019 om 20:14
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:08
      Aitor is een renner. Was goede voetballer in KKD maar valt door de mand in de Eredivisie. Desondanks mag die gewoon als kip zonder kop blijven rennen. Wordt hem blijkbaar ook niet geleerd om het iets anders te gaan doen. Doe elke week hetzelfde kunstje. Het is allemaal toeval voetbal. Niet van eigen kracht of gedachten!
    Ben ik met je eens. Er zitten totaal geen vaste patronen in. We doen maar wat.
  • 7 Dec 2019 om 20:14
    Berggreen beter dan Vuckic in de spits
  • 7 Dec 2019 om 20:14
    Berggreen legt veel energie in de wedstrijd. Goede invalbeurt.
  • 7 Dec 2019 om 20:13
    Verdonk tijdrekken?
  • 7 Dec 2019 om 20:13
    Het begint wel een beetje belachelijk te worden om Roemeratoe op te stellen. Zou hij het holmaatje van GG zijn.
  • 7 Dec 2019 om 20:12
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:11
      Die knappen moeten ze een keer verplicht naar een dames wedstrijd laten kijken, dit is zeer slecht
    De dames kunnen er ook helemaal niks van hoor.
  • 7 Dec 2019 om 20:12
    Beugelsdijk zit er doorheen. Ik zie kansen! Kom op Twente!
  • 7 Dec 2019 om 20:11
    Die knappen moeten ze een keer verplicht naar een dames wedstrijd laten kijken, dit is zeer slecht
  • 7 Dec 2019 om 20:11
    Oei paal, mooi schot van Aitor.
  • 7 Dec 2019 om 20:11
    John W. Dit valt toch niet meer goed te praten?
  • 7 Dec 2019 om 20:10
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:09
      Heeft de trainer wat tegen zekhnini?
    Zekhini kan er ook helemaal niks van. Kan beter gaan hardlopen.
  • 7 Dec 2019 om 20:10
    Weer zo n originele wissel!
  • 7 Dec 2019 om 20:09
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:07
      Wat is die neukamoera kk slecht zeg niet normaal
    hahahaha, hoe weet jij dat, was je erbij?
  • 7 Dec 2019 om 20:09
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:08
      Haal in godsnaam die Jap eraf zeg.
    Voor necid we hebben wel veel kneuzen
  • 7 Dec 2019 om 20:09
    Heeft de trainer wat tegen zekhnini?
  • 7 Dec 2019 om 20:09
    Nakamura kramp...na 78 min.
  • 7 Dec 2019 om 20:08
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:07
      Wat is die neukamoera kk slecht zeg niet normaal
    Jij hebt de verkerrde bril weer op,we hebben geen vleugevoetballers,2 watjes daar!
  • 7 Dec 2019 om 20:08
    Ben bang dat er weinig punten bij komen dit jaar. Het spel wordt iedere wedstrijd slechter. GG krijgt er geen lijn in. Dat kan maar 1 conclusie zijn exit!!!
  • 7 Dec 2019 om 20:08
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:06
      Nu heeft Aitor voor de 6e keer zo'n bal van niets gegeven.
    Aitor is een renner. Was goede voetballer in KKD maar valt door de mand in de Eredivisie. Desondanks mag die gewoon als kip zonder kop blijven rennen. Wordt hem blijkbaar ook niet geleerd om het iets anders te gaan doen. Doe elke week hetzelfde kunstje. Het is allemaal toeval voetbal. Niet van eigen kracht of gedachten!
  • 7 Dec 2019 om 20:08
    Haal in godsnaam die Jap eraf zeg.
  • 7 Dec 2019 om 20:08
    Wat slecht, wat slecht.
  • 7 Dec 2019 om 20:07
    Wat is die neukamoera kk slecht zeg niet normaal
  • 7 Dec 2019 om 20:07
    Wat een dramatisch elftal een bij elkaar geraapt zooitje is het met een trainer die er geen reet van snapt!!! GG OUT
  • 7 Dec 2019 om 20:07
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:06
      Nu heeft Aitor voor de 6e keer zo'n bal van niets gegeven.
    Komt zwaar te kort voor dit niveau.
  • 7 Dec 2019 om 20:06
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:05
      Wat een lafaard! Zet Vuckic dan bij op het middenveld! Brama eraf die al geel heeft. Bah!
    Juist
  • 7 Dec 2019 om 20:06
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:02
      Op dit topic ? Simpel nee !!!
    Welk topic mag dat wel dan?
  • 7 Dec 2019 om 20:06
    Nu heeft Aitor voor de 6e keer zo'n bal van niets gegeven.
  • 7 Dec 2019 om 20:05
    Wat een lafaard! Zet Vuckic dan bij op het middenveld! Brama eraf die al geel heeft. Bah!
  • 7 Dec 2019 om 20:05
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:04
      Wat een achterlijke wissel! Prima Berggreen hoor maar gooi Espinosa er maar in. Laat hem zich maar bewijzen. Kan deze wedstrijd met een pass wedstrijd winnen voor ons.
    Haha espinosa haha
  • 7 Dec 2019 om 20:04
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:02
      Twente wil Voetballen en die ruimte krijg je tegen topploegen.. alleen jammer dat het er amper uit komt.. tis diep triest wat er te zien is. Een bal over 2 Mtr gaat nog mis.. dit is zon ouderwetse zaadpot ook al zou het 3 dagen duren blijft het 0-0.
    Hopelijk halen ze een punt.
  • 7 Dec 2019 om 20:04
    Wat een achterlijke wissel! Prima Berggreen hoor maar gooi Espinosa er maar in. Laat hem zich maar bewijzen. Kan deze wedstrijd met een pass wedstrijd winnen voor ons.
  • 7 Dec 2019 om 20:04
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:02
      Twente wil Voetballen en die ruimte krijg je tegen topploegen.. alleen jammer dat het er amper uit komt.. tis diep triest wat er te zien is. Een bal over 2 Mtr gaat nog mis.. dit is zon ouderwetse zaadpot ook al zou het 3 dagen duren blijft het 0-0.
    Dan kon je tegen VVV en voorgaande wedstrijden ook zeggen. Beter wordt het niet met dit stelletje.
  • 7 Dec 2019 om 20:04
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:03
      Kijken wat een echte spits kan...
    Die krijgt ze bij jong er ook niet in. Ik had iemand anders gebracht.
  • 7 Dec 2019 om 20:03
    Ik vind julio daarentegen wel goed invallen. Heeft een goede voorzet.
  • 7 Dec 2019 om 20:03
    Kijken wat een echte spits kan...
  • 7 Dec 2019 om 20:02
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:00
      Het is zo enorm achterlijk dat ze tegen Ajax 3x beter hebben gespeeld.....mensen zeggen wel vaak dat ze niet beter kunnen maar de wedstrijd van vorige week bewees het tegendeel. Ze kunnen het alleen niet opbrengen om zo goed te spelen tegen VVV en ADO....je weet wel, de directe concurrenten waarvan je zou moeten winnen.
    Twente wil Voetballen en die ruimte krijg je tegen topploegen.. alleen jammer dat het er amper uit komt.. tis diep triest wat er te zien is. Een bal over 2 Mtr gaat nog mis.. dit is zon ouderwetse zaadpot ook al zou het 3 dagen duren blijft het 0-0.
  • 7 Dec 2019 om 20:02
    • Quote van 7 Dec 2019 om 19:54
      hahahahahahaha, wie zegt dat ik rijk wil worden?
      Ben niet zo materalistisch.
      Schets alleen de droefheid en de hypocriete kant van het Kapitalisme.
      Of mag dat ook al niet meer?
    Op dit topic ? Simpel nee !!!
  • 7 Dec 2019 om 20:02
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:01
      Oeiii strakke kopbal!
    Welke wedstrijd kijk jij dan?
  • 7 Dec 2019 om 20:02
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:01
      Vraag me af wat ze op die besloten trainingen allemaal doen.
    Niets! Dan valt het niet zo op.
  • 7 Dec 2019 om 20:01
    Gooi Zekhnini er maar in voor Selahi of Vuckic en Latibeaudiere voor Brama kan Busquets naar middenveld en speel je met snelle spelers als Zekhnini, Nakamura en Aitor voorin als spitsen.
  • 7 Dec 2019 om 20:01
    Oeiii strakke kopbal!
  • 7 Dec 2019 om 20:01
    Vraag me af wat ze op die besloten trainingen allemaal doen.
  • 7 Dec 2019 om 20:01
    Twente beul: Danny Bakker...
  • 7 Dec 2019 om 20:01
    Gvd wat slecht! Het wordt zwakker en zwakker. Gracia krijgt het er niet in. Wat een baggerspel.
  • 7 Dec 2019 om 20:00
    Is het nou zo moeilijk om een pass aan de goede kleur te geven. Dat doen ze bij de fjes zelfs beter.
zaterdag 18 januari 2020
19:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›