Brama goudeerlijk: ''Ik zou deze wedstrijd niet gaan terugkijken''

24
Brama goudeerlijk: ''Ik zou deze wedstrijd niet gaan terugkijken''

FC Twente pakte na vier nederlagen buitenshuis zaterdagavond weer eens een puntje buiten de Grolsch Veste. De manier waarop verdiende echter niet de schoonheidsprijs, zo zag ook aanvoerder Wout Brama. 

"Ik zou deze wedstrijd niet gaan terugkijken", citeert Tubantia Brama. Volgens Lex Immers, de aanvoerder van de thuisploeg, wilde ADO Den Haag er een echte vechtwedstrijd van maken. "Twente heeft niet al teveel fysiek, en moet het van het voetballen hebben. Daar hebben we geprobeerd om op in te spelen." 

24 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 9 Dec 2019 om 07:07
    Het was slap en erg matig, in de tweede helft stonden ze gewoon op een bepaald moment stil in het veld.
  • 8 Dec 2019 om 22:55
    Waar is Hengelo eigenlijk gebleven? Marsman heeft vandaag een penalty gepakt. De strijd om zijn onderbroek zal nu wel hevig losbarsten!
  • 8 Dec 2019 om 21:57
    • Quote van 8 Dec 2019 om 14:10
      Vooralsnog staan we dichter bij Europees voetbal dan bij degradatie. Ik zeg niet dat we omhoog kunnen kijken maar bang voor degradatie ben ik (nog) niet.
    Ikzeg. Arjan _fc. U heeft een punt om niet bang te zijn, maar nu op naar het voetbal en op na hun mentaliteit om te winnen of een wedstrijd met strijd ik vraag mij aan u bent u tevreden op dit moment hoe deze goed betaalde slapjanusen voet ballen. Ik ben totaal niet tevreden hoe dit fctwente zich presenteert.
  • 8 Dec 2019 om 21:55
    • Quote van 8 Dec 2019 om 17:35
      Met Nakamura en Aitor heb je twee spelers zonder body, die beiden op moeten komen en een actie maken...... in de spits staan ze er voor spek en bonen bij
    Inderdaad BAM, onze vleugelspelers voldoen totaal niet.
  • 8 Dec 2019 om 17:35
    • Quote van 8 Dec 2019 om 16:58
      Berggreen heb je niets aan geef liever voorkeur aan Nakamura en Aitor in de spits aangezien Aitor toch alles alleen doet en heb je ook meer snelheid kun je altijd nog Zekhnini in laten vallen voor Aitor of Nakamura en ook als spits laten spelen en ga 3-5-2 spelen met Drommel, Latibeaudiere, Julio, Verdonk, Brama, Busquets, Selahi, Vuckic, Espinosa, Aitor en Nakamura
    Met Nakamura en Aitor heb je twee spelers zonder body, die beiden op moeten komen en een actie maken...... in de spits staan ze er voor spek en bonen bij
  • 8 Dec 2019 om 16:58
    • Quote van 8 Dec 2019 om 13:24
      Drommel-verdonk-busquets-julio-latibeaudiere-Brama-Vuckic-Selahi-Nakamura-Bergreen-Zekhnini In de winterstop cv erbij voor naast Julio. En Espinonsa in laten vallen
    Berggreen heb je niets aan geef liever voorkeur aan Nakamura en Aitor in de spits aangezien Aitor toch alles alleen doet en heb je ook meer snelheid kun je altijd nog Zekhnini in laten vallen voor Aitor of Nakamura en ook als spits laten spelen en ga 3-5-2 spelen met Drommel, Latibeaudiere, Julio, Verdonk, Brama, Busquets, Selahi, Vuckic, Espinosa, Aitor en Nakamura
  • 8 Dec 2019 om 14:17
    Laatste 10 wedstrijden 7x (!) Verloren... 1x gelijk en 2 gewonnen. Zo doorgaan en je staat zo in de degradatiezone.
  • 8 Dec 2019 om 14:10
    • Quote van 8 Dec 2019 om 12:49
      Ik snap niet zo goed wat zijn tactiek is. Ik kan het na al die wedstrijden nog steeds niet ontdekken. Misschien is hij niet eigenwijs maar weet hij het gewoon oprecht niet. ik vind Ted ook erg stil de laatste tijd.. Hate to say it maar degradatie komt indd dichterbij op deze manier.
    Vooralsnog staan we dichter bij Europees voetbal dan bij degradatie. Ik zeg niet dat we omhoog kunnen kijken maar bang voor degradatie ben ik (nog) niet.
  • 8 Dec 2019 om 13:24
    Drommel-verdonk-busquets-julio-latibeaudiere-Brama-Vuckic-Selahi-Nakamura-Bergreen-Zekhnini In de winterstop cv erbij voor naast Julio. En Espinonsa in laten vallen
  • 8 Dec 2019 om 13:05
    • Quote van 8 Dec 2019 om 12:30
      Ik vond Berggreen goed invallen, hij bracht veel gevaar en is echt een kracht in de spits.
    Samen met Zekhnini in de spits gooien en dan countervoetbal spelen
  • 8 Dec 2019 om 13:04
    • Quote van 8 Dec 2019 om 12:49
      Ik snap niet zo goed wat zijn tactiek is. Ik kan het na al die wedstrijden nog steeds niet ontdekken. Misschien is hij niet eigenwijs maar weet hij het gewoon oprecht niet. ik vind Ted ook erg stil de laatste tijd.. Hate to say it maar degradatie komt indd dichterbij op deze manier.
    Hij zei voor de wedstrijd nog dat tactiek niet eens zo heel belangrijk is... Heb het idee dat hij de spelers met allemaal kleine opdrachtjes het veld instuurt waardoor die spelers beperkt worden en niet in hun kracht kunnen spelen.
  • 8 Dec 2019 om 13:01
    • Quote van 8 Dec 2019 om 12:49
      Ik snap niet zo goed wat zijn tactiek is. Ik kan het na al die wedstrijden nog steeds niet ontdekken. Misschien is hij niet eigenwijs maar weet hij het gewoon oprecht niet. ik vind Ted ook erg stil de laatste tijd.. Hate to say it maar degradatie komt indd dichterbij op deze manier.
    Er is geen duidelijke tactiek. Hij zal een visie hebben....zoals elke trainer, maar dan ben je wel afhankelijk van bepaald materiaal. Materiaal welke hij niet heeft. De doelstelling strookt niet met zijn visie, zoveel is wel duidelijk. In samenspraak met Tedjen worden er veelal Spanjaarden gehaald, maar die schijnen niet te beseffen wat handhaving betekent op het hoogste niveau. Dan moet je knokken voor elke meter....voor en met elkaar. Zolang dat niet gebeurt moet je met angst en beven naar onderen kijken.......
  • 8 Dec 2019 om 12:49
    1 februari 2020 hebben we weer kans op het volgende puntje.
  • 8 Dec 2019 om 12:49
    • Quote van 8 Dec 2019 om 12:20
      Als Garcia eigenwijs blijft wordt het vechten tegen degradatie...
    Ik snap niet zo goed wat zijn tactiek is. Ik kan het na al die wedstrijden nog steeds niet ontdekken. Misschien is hij niet eigenwijs maar weet hij het gewoon oprecht niet. ik vind Ted ook erg stil de laatste tijd.. Hate to say it maar degradatie komt indd dichterbij op deze manier.
  • 8 Dec 2019 om 12:33
    • Quote van 8 Dec 2019 om 12:20
      Als Garcia eigenwijs blijft wordt het vechten tegen degradatie...
    Juist
  • 8 Dec 2019 om 12:30
    Ik vond Berggreen goed invallen, hij bracht veel gevaar en is echt een kracht in de spits.
  • 8 Dec 2019 om 12:20
    Als Garcia eigenwijs blijft wordt het vechten tegen degradatie...
  • 8 Dec 2019 om 12:11
    • Quote van 8 Dec 2019 om 11:37
      Een goede leraar is nooit uitgeleerd.
    Een eigenwijze leraar zal nooit bijleren wanneer hij zich blijft klampen aan bepaalde opvattingen......
  • 8 Dec 2019 om 12:05
    • Quote van 8 Dec 2019 om 11:25
      Leerling: Leraar, wat heb ik fout gedaan?
      Leraar: Alles.
      Leerling: Ja maar ik heb tijden de les goed naar u geluisterd, en het zo uitgevoerd.
      Leraar: :--//

      Lastig om daar van te leren.
    Perfecte omschrijving van het team op dit moment. Deze spelersgroep kan zo veel beter. Je hebt gewoon een aantal spelers die prima kunnen voetballen. Het is een mentaal probleem en de coach is de persoon die dat op moet lossen. Slaag je daar niet in gaat het nog een moeilijk jaar worden. Met een coach a la Preud Homme sta je met dit team gewoon tussen plaats 4 en 9.
  • 8 Dec 2019 om 11:55
    • Quote van 8 Dec 2019 om 11:37
      Een goede leraar is nooit uitgeleerd.
    Doe mij die lerares uit Kaapstad maar :) die geschorst ist, ik voer alles na behoren uit.
  • 8 Dec 2019 om 11:37
    • Quote van 8 Dec 2019 om 11:25
      Leerling: Leraar, wat heb ik fout gedaan?
      Leraar: Alles.
      Leerling: Ja maar ik heb tijden de les goed naar u geluisterd, en het zo uitgevoerd.
      Leraar: :--//

      Lastig om daar van te leren.
    Een goede leraar is nooit uitgeleerd.
  • 8 Dec 2019 om 11:36
    Weer een half bericht hier het was een tip voor de kijkers die t gemist hadden.
  • 8 Dec 2019 om 11:25
    • Quote van 8 Dec 2019 om 11:19
      Juist de slechtste wedstrijden moet je terugkijken, hoe zeer het ook aan je ogen doet. Hier kun je van leren hoe het allemaal niet moet.
    Leerling: Leraar, wat heb ik fout gedaan?
    Leraar: Alles.
    Leerling: Ja maar ik heb tijden de les goed naar u geluisterd, en het zo uitgevoerd.
    Leraar: :--//

    Lastig om daar van te leren.
  • 8 Dec 2019 om 11:19
    Juist de slechtste wedstrijden moet je terugkijken, hoe zeer het ook aan je ogen doet. Hier kun je van leren hoe het allemaal niet moet.
zaterdag 12 september 2020
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›