Garcia houdt twee besloten trainingen in aanloop naar Vitesse-thuis

25
Garcia houdt twee besloten trainingen in aanloop naar Vitesse-thuis

FC Twente heeft de trainingstijden voor de rest van de week bekend gemaakt. De club uit Enschede heeft vandaag én donderdag een training achter gesloten deuren op het programma staan, zo blijkt uit het schema op de clubsite. 

Vrijdagmiddag om 14:30 uur traint de selectie van trainer Gonzalo Garcia wél openbaar. De Tukkers hebben woensdag een vrije dag. Zaterdagavond in de Grolsch Veste de thuiswedstrijd tegen Vitesse op het programma. Het duel begint om 20:45 uur. 

Zondag 8 december
Herstel training

Maandag 9 december
10.45 uur

Dinsdag 10 december
Besloten training

Donderdag 11 december
Besloten training

Vrijdag 13 december
14.30 uur

Zaterdag 14 december
20.45 uur  FC Twente - Vitesse

Zondag 15 december
Herstel training

 

25 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Dec 2019 om 17:47
    • Quote van 10 Dec 2019 om 18:36
      Ikzeg. Kw. Ik ben het helemaal met u eens, maar berggreen krijgt net als alle andere spitsen die wij hadden geen bruikbare bal o.a. van de zijkant en daarom komt ie er ook niet van begin af aan er in, en brama op 6 dat gebeurt ook niet en ga zo maar door en daar om draait het niet om dat er totaal niet geluisterd wordt of uitgeprobeerd wordt in oefenpotjes enz enz ja kw ik begrijp u wel zelfs ik met mijn kar haal er meer uit als de hele technische staf bij elkaar. Maar kw ik raak niet meer van de wijs om dat ik het niet meer waard vind ik weet wat ik vanaf de eerste wedstrijd heb gezegd 1e in het rechter rijtje en alles daar na is mooi meegenomen toch. Mijn tv blijft heel. Want zij doen toch wat ze zelf willen en ook al is onze veste totaal uitverkocht doen ze helemaal niets mee. Voor beeld ccc staat voor mij te wachten om aan te schuiven om te praten bij fox en ik zeg wat is er aan de hand ccc krijg een nekbeweging en ik zeg en laat mijn vuist zien en weer een nekbeweging ja dat zegt al genoeg toch ik blijf een fanatieke support maar vind het nu ook wel oké als ze er maar in blijven.
    +100
  • 10 Dec 2019 om 20:45
    • Quote van 10 Dec 2019 om 18:36
      Ikzeg. Kw. Ik ben het helemaal met u eens, maar berggreen krijgt net als alle andere spitsen die wij hadden geen bruikbare bal o.a. van de zijkant en daarom komt ie er ook niet van begin af aan er in, en brama op 6 dat gebeurt ook niet en ga zo maar door en daar om draait het niet om dat er totaal niet geluisterd wordt of uitgeprobeerd wordt in oefenpotjes enz enz ja kw ik begrijp u wel zelfs ik met mijn kar haal er meer uit als de hele technische staf bij elkaar. Maar kw ik raak niet meer van de wijs om dat ik het niet meer waard vind ik weet wat ik vanaf de eerste wedstrijd heb gezegd 1e in het rechter rijtje en alles daar na is mooi meegenomen toch. Mijn tv blijft heel. Want zij doen toch wat ze zelf willen en ook al is onze veste totaal uitverkocht doen ze helemaal niets mee. Voor beeld ccc staat voor mij te wachten om aan te schuiven om te praten bij fox en ik zeg wat is er aan de hand ccc krijg een nekbeweging en ik zeg en laat mijn vuist zien en weer een nekbeweging ja dat zegt al genoeg toch ik blijf een fanatieke support maar vind het nu ook wel oké als ze er maar in blijven.
    100+
  • 10 Dec 2019 om 20:02
    • Quote van 10 Dec 2019 om 18:36
      Ikzeg. Kw. Ik ben het helemaal met u eens, maar berggreen krijgt net als alle andere spitsen die wij hadden geen bruikbare bal o.a. van de zijkant en daarom komt ie er ook niet van begin af aan er in, en brama op 6 dat gebeurt ook niet en ga zo maar door en daar om draait het niet om dat er totaal niet geluisterd wordt of uitgeprobeerd wordt in oefenpotjes enz enz ja kw ik begrijp u wel zelfs ik met mijn kar haal er meer uit als de hele technische staf bij elkaar. Maar kw ik raak niet meer van de wijs om dat ik het niet meer waard vind ik weet wat ik vanaf de eerste wedstrijd heb gezegd 1e in het rechter rijtje en alles daar na is mooi meegenomen toch. Mijn tv blijft heel. Want zij doen toch wat ze zelf willen en ook al is onze veste totaal uitverkocht doen ze helemaal niets mee. Voor beeld ccc staat voor mij te wachten om aan te schuiven om te praten bij fox en ik zeg wat is er aan de hand ccc krijg een nekbeweging en ik zeg en laat mijn vuist zien en weer een nekbeweging ja dat zegt al genoeg toch ik blijf een fanatieke support maar vind het nu ook wel oké als ze er maar in blijven.
    Zo is het, beste ik. Laat je niet gek maken ;-)
  • 10 Dec 2019 om 19:42
    • Quote van 10 Dec 2019 om 14:18
      Zet onze Jap eens op rechts. Zet Berggroen in de spits en plak kameraad Aitor op links. Oftwel, bedien Berggroen van bruikbare ballen. En Vuckic of Espinosa achter de spits. In het laatste geval heb je wel minimaal 2 puinruimers achter Espinosa nodig.
    Je hebt Verdonk ook nog die is beter als linksbuiten of linker middenvelder want verdedigen kan hij niet als je Aitor op links zet lopen ze elkaar voor de voeten kun je beter met 2 spitsen gaan spelen Aitor en Nakamura als spitsen gebruiken en Espinosa en Selahi er achter voor de passes. Extra verdediger erin Latibeaudiere zou ik weer in de basis zetten.
  • 10 Dec 2019 om 19:07
    • Quote van 10 Dec 2019 om 12:26
      Berggreen en Vuckic zijn niet sloom wil je zeggen? Aburjania heeft ook nog niets laten zien net als Berggreen. Kun je beter extra verdediger erin zetten want achterin zijn we niet best Latibeaudiere verdiend ook weer een kans vind ik en Espinosa en Selahi kort achter spits(en) voor de passes.
    Aburjania krijgt ook helemaal de gelegenheid niet om iets te laten zien!
  • 10 Dec 2019 om 18:36
    • Quote van 10 Dec 2019 om 14:18
      Zet onze Jap eens op rechts. Zet Berggroen in de spits en plak kameraad Aitor op links. Oftwel, bedien Berggroen van bruikbare ballen. En Vuckic of Espinosa achter de spits. In het laatste geval heb je wel minimaal 2 puinruimers achter Espinosa nodig.
    Ikzeg. Kw. Ik ben het helemaal met u eens, maar berggreen krijgt net als alle andere spitsen die wij hadden geen bruikbare bal o.a. van de zijkant en daarom komt ie er ook niet van begin af aan er in, en brama op 6 dat gebeurt ook niet en ga zo maar door en daar om draait het niet om dat er totaal niet geluisterd wordt of uitgeprobeerd wordt in oefenpotjes enz enz ja kw ik begrijp u wel zelfs ik met mijn kar haal er meer uit als de hele technische staf bij elkaar. Maar kw ik raak niet meer van de wijs om dat ik het niet meer waard vind ik weet wat ik vanaf de eerste wedstrijd heb gezegd 1e in het rechter rijtje en alles daar na is mooi meegenomen toch. Mijn tv blijft heel. Want zij doen toch wat ze zelf willen en ook al is onze veste totaal uitverkocht doen ze helemaal niets mee. Voor beeld ccc staat voor mij te wachten om aan te schuiven om te praten bij fox en ik zeg wat is er aan de hand ccc krijg een nekbeweging en ik zeg en laat mijn vuist zien en weer een nekbeweging ja dat zegt al genoeg toch ik blijf een fanatieke support maar vind het nu ook wel oké als ze er maar in blijven.
  • 10 Dec 2019 om 18:03
    • Quote van 10 Dec 2019 om 17:40
      Tja ik ben het helemaal met jou eens maar wat kunnen wij eraan doen. Je vraagt je werkelijk af of er niemand in de technische staf die dingen ziet. We hebben zodadelijk de helft erop zitten en nog steeds geen vaste lijnen/patronen in het spel. Garcia krijgt het niet op de rit. Hopen dat Ted nog wat versterkingen haalt en dat er snel een beetje daadkracht en lef in ons elftal komt.
    Ik ben bang dat nieuwe spelers binnen no time ook meehuppelen in de pas.
  • 10 Dec 2019 om 17:40
    • Quote van 10 Dec 2019 om 17:18
      Inderdaad Berry. En zoals afgelopen zaterdag tegen een uitermate zwak Den Haag moet je gvd als trainer ook eens met je schijtbroek van je pot af durven te komen door Buskets met regelmaat te laten doorschuiven naar het middenveld om daar de slag in jouw voordeel te beslissen. En niet zitten te huilen dat Ado wel erg veel ballen naar voren rost en de scheids niet best floot. Kijk naar je eigen team, breng daar houvast in en vooral het plezier bij de jongens!!!
    Tja ik ben het helemaal met jou eens maar wat kunnen wij eraan doen. Je vraagt je werkelijk af of er niemand in de technische staf die dingen ziet. We hebben zodadelijk de helft erop zitten en nog steeds geen vaste lijnen/patronen in het spel. Garcia krijgt het niet op de rit. Hopen dat Ted nog wat versterkingen haalt en dat er snel een beetje daadkracht en lef in ons elftal komt.
  • 10 Dec 2019 om 17:21
    • Quote van 10 Dec 2019 om 16:49
      Helemaal eens Ket. Dit lijkt me zeker het proberen waard.
    Dan moet je wel een trainer hebben die o.a.hierop durft te trainen, ook al was het alleen maar als plan b.als plan a. niet loopt. Maar helaas zie ik heel weinig plannen waar een idee achter zit.
  • 10 Dec 2019 om 17:18
    • Quote van 10 Dec 2019 om 16:52
      Brama en Selahi als puinruimers erachter.
    Inderdaad Berry. En zoals afgelopen zaterdag tegen een uitermate zwak Den Haag moet je gvd als trainer ook eens met je schijtbroek van je pot af durven te komen door Buskets met regelmaat te laten doorschuiven naar het middenveld om daar de slag in jouw voordeel te beslissen. En niet zitten te huilen dat Ado wel erg veel ballen naar voren rost en de scheids niet best floot. Kijk naar je eigen team, breng daar houvast in en vooral het plezier bij de jongens!!!
  • 10 Dec 2019 om 16:52
    • Quote van 10 Dec 2019 om 14:18
      Zet onze Jap eens op rechts. Zet Berggroen in de spits en plak kameraad Aitor op links. Oftwel, bedien Berggroen van bruikbare ballen. En Vuckic of Espinosa achter de spits. In het laatste geval heb je wel minimaal 2 puinruimers achter Espinosa nodig.
    Brama en Selahi als puinruimers erachter.
  • 10 Dec 2019 om 16:49
    • Quote van 10 Dec 2019 om 14:18
      Zet onze Jap eens op rechts. Zet Berggroen in de spits en plak kameraad Aitor op links. Oftwel, bedien Berggroen van bruikbare ballen. En Vuckic of Espinosa achter de spits. In het laatste geval heb je wel minimaal 2 puinruimers achter Espinosa nodig.
    Helemaal eens Ket. Dit lijkt me zeker het proberen waard.
  • 10 Dec 2019 om 14:18
    • Quote van 10 Dec 2019 om 13:37
      Nakumaru: Te sloom voor de vleugel inderdaad. Wel een erg goed schot en techniek. Probeer hem eens op 10 achter vuckic. Zehnini op links. Dan heb je een snelle vleugel en aanvallende middenvelder met scorend vermogen. Zet Brama en selahi erachter voor de balans.
    Zet onze Jap eens op rechts. Zet Berggroen in de spits en plak kameraad Aitor op links. Oftwel, bedien Berggroen van bruikbare ballen. En Vuckic of Espinosa achter de spits. In het laatste geval heb je wel minimaal 2 puinruimers achter Espinosa nodig.
  • 10 Dec 2019 om 13:37
    • Quote van 10 Dec 2019 om 12:19
      Nakamura alsjeblieft zeg en die slome Spanjaard espinoza, zet daar dan aburjania neer of speel met 4 middenvelders en vukcic en berggreen voorin
    Nakumaru: Te sloom voor de vleugel inderdaad. Wel een erg goed schot en techniek. Probeer hem eens op 10 achter vuckic. Zehnini op links. Dan heb je een snelle vleugel en aanvallende middenvelder met scorend vermogen. Zet Brama en selahi erachter voor de balans.
  • 10 Dec 2019 om 13:18
    De laatste stuiptrekkingen van een trainer die totaal niet wat anders kan verzinnen om zijn positie nog even overeind te houden. Schop hem de Veste uit nu!!!!!
  • 10 Dec 2019 om 13:18
    Ikzeg. Daar gaat ie weer besloten training weer 2 ook al tegen Ado waar niets van gemaakt werd, oké ik ben er niet blij mee maar dat maakt ccc toch niets uit, het gaat er om dat wij fctwente er in blijven. Ikzeg. Het zal een spectaculaire wedstrijd worden tegen vites en wij support blijven achter ons fctwente staan. Ik zeg iedereen die ook maar iets met ons fctwente van doen heeft succes toe het wordt 3-3 inde laatste minuten.
  • 10 Dec 2019 om 13:05
    • Quote van 10 Dec 2019 om 11:27
      Besloten trainingen zijn prima zolang je er punten mee haalt, maar G2 beweegt zich nu wel op heel erg glad ijs met al die besloten trainingen. Helemaal nu we er in de wedstrijd geen reet van terugzien.
    Hahahaha, hij gaat het nu al naar twee doen, terwijl het voetbal met de slechte wordt. Wat is dan de meerwaarde van die speciale trainingen, lijkt Ja nergens op al met al
  • 10 Dec 2019 om 13:04
    2x maar, als ik GGG was zou ik de hele week besloten trainen. Lekker warm bij de kachel -;
  • 10 Dec 2019 om 12:49
    BESLOTEN TRAINING - SCHEMA
    9AM - perineum zonnebaden10AM - vaginaal stomen met Jade Eieren 11AM - mani/pedi
  • 10 Dec 2019 om 12:26
    • Quote van 10 Dec 2019 om 12:19
      Nakamura alsjeblieft zeg en die slome Spanjaard espinoza, zet daar dan aburjania neer of speel met 4 middenvelders en vukcic en berggreen voorin
    Berggreen en Vuckic zijn niet sloom wil je zeggen? Aburjania heeft ook nog niets laten zien net als Berggreen. Kun je beter extra verdediger erin zetten want achterin zijn we niet best Latibeaudiere verdiend ook weer een kans vind ik en Espinosa en Selahi kort achter spits(en) voor de passes.
  • 10 Dec 2019 om 12:19
    • Quote van 10 Dec 2019 om 11:22
      Zaterdag gewoon: Drommel-Julio-Bijen-Busquest-Verdonk-Selahi-Brama-Espinosa-Aitor-Vuckic-Nakamura en dan 3 punten bitte.
    Nakamura alsjeblieft zeg en die slome Spanjaard espinoza, zet daar dan aburjania neer of speel met 4 middenvelders en vukcic en berggreen voorin
  • 10 Dec 2019 om 11:39
    • Quote van 10 Dec 2019 om 11:32
      Allemaal voor de grote boze buitenwereld. Lekker rustig knus met elkaar. De rest kan doodvallen!
    Lekker verstoppertje spelen, net als tijdens de wedstrijden :-)
  • 10 Dec 2019 om 11:32
    • Quote van 10 Dec 2019 om 11:27
      Besloten trainingen zijn prima zolang je er punten mee haalt, maar G2 beweegt zich nu wel op heel erg glad ijs met al die besloten trainingen. Helemaal nu we er in de wedstrijd geen reet van terugzien.
    Allemaal voor de grote boze buitenwereld. Lekker rustig knus met elkaar. De rest kan doodvallen!
  • 10 Dec 2019 om 11:27
    Besloten trainingen zijn prima zolang je er punten mee haalt, maar G2 beweegt zich nu wel op heel erg glad ijs met al die besloten trainingen. Helemaal nu we er in de wedstrijd geen reet van terugzien.
  • 10 Dec 2019 om 11:22
    Zaterdag gewoon: Drommel-Julio-Bijen-Busquest-Verdonk-Selahi-Brama-Espinosa-Aitor-Vuckic-Nakamura en dan 3 punten bitte.
zaterdag 12 september 2020
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›