Toekomst Verdonk ongewis: ''Volgens mij wil hij wel blijven''

11
Toekomst Verdonk ongewis: ''Volgens mij wil hij wel blijven''

Calvin Verdonk is door Feyenoord voor een half jaar verhuurd aan FC Twente, maar het is nog niet bekend waar de verdediger na de winterstop zal spelen. De linksback had aanvankelijk zijn zinnen gezet op een overstap naar de Amerikaanse club LA Galaxy. 

Volgens Leon ten Voorde is de kans echter ook aanwezig dat hij 'gewoon' bij de club uit Enschede blijft. "Ik geloof niet zo in dat Amerika avontuur", legt hij uit in de podcast van Tubantia. "Verdonk vind ik persoonlijk een hele goede speler die het nog te weinig heeft laten zien", aldus Ten Voorde.

"Er zit veel meer in", vervolgt de clubwatcher. "Maar FC Twente moet natuurlijk wel een keer weten waar ze aan toe zijn. Anders moeten ze snel toeslaan op de transfermarkt. Maar volgens mij wil hij wel blijven", besluit Ten Voorde over Verdonk, die bij de club uit Rotterdam nog een contract heeft tot medio 2020. 

11 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 10 Dec 2019 om 19:46
    Geen goede verdediger is meer middenvelder of aanvaller dus laat maar gaan. Matos was 5 klassen beter.
  • 10 Dec 2019 om 18:13
    • Quote van 10 Dec 2019 om 14:05
      Loat goan, die Verdonk!
    Graag , is mij tegengevallen had er meer van verwacht...geen stabiele verdediger.
  • 10 Dec 2019 om 17:29
    • Quote van 10 Dec 2019 om 17:06
      Begint het gezeik weer! Nooit aan beginnen. Absolute doodsteek voor je club. Als grote investeerders echt bij de grote clubs in Europa willen gaan horen kiezen ze niet voor Nederland. Ons kleine landje is niet interessant genoeg om aantrekkelijk te zijn voor zulke projecten.
    Inderdaad weer een kinderachtige reactie. Hoe vaak wil je in de in de lage middenmoot spelen? Dan is de lol er ook een keertje vanaf bij de fans. Beter inversteren ze in extern geld zodat de club weer bij de Top 5 van Nederland hoort.
  • 10 Dec 2019 om 17:06
    • Quote van 10 Dec 2019 om 13:46
      Waarom wachten tot het geld op is. Gebruik je gezonde verstand en doe allemaal niet zo kinderachtig. Als je mee wilt doen in deze wereld moet je investeren en zorgen dat je bij de eerst 32 clubs van de wereld hoort. Die van der Kraan is niet voor niets aangesteld. Die is er voor de back up. Mocht het toch misgaan. Zo slim zijn die gasten wel die over het geld gaan.
    Begint het gezeik weer! Nooit aan beginnen. Absolute doodsteek voor je club. Als grote investeerders echt bij de grote clubs in Europa willen gaan horen kiezen ze niet voor Nederland. Ons kleine landje is niet interessant genoeg om aantrekkelijk te zijn voor zulke projecten.
  • 10 Dec 2019 om 14:05
    Loat goan, die Verdonk!
  • 10 Dec 2019 om 13:51
    Laat Twente proberen om Kik Pieri van Ajax te huren
  • 10 Dec 2019 om 13:47
    FC Twente heeft de 17 jarige middenvelder Barnabas Kovacs op proef. Van Hongaarse afkomst.
  • 10 Dec 2019 om 13:46
    • Quote van 10 Dec 2019 om 13:40
      In Dordrecht hopen ze op overname Red Bull. RB Twente klinkt nog altijd goed. Als er geen geld meer is. Dan valt er toch te praten over een overname.
    Waarom wachten tot het geld op is. Gebruik je gezonde verstand en doe allemaal niet zo kinderachtig. Als je mee wilt doen in deze wereld moet je investeren en zorgen dat je bij de eerst 32 clubs van de wereld hoort. Die van der Kraan is niet voor niets aangesteld. Die is er voor de back up. Mocht het toch misgaan. Zo slim zijn die gasten wel die over het geld gaan.
  • 10 Dec 2019 om 13:40
    In Dordrecht hopen ze op overname Red Bull. RB Twente klinkt nog altijd goed. Als er geen geld meer is. Dan valt er toch te praten over een overname.
  • 10 Dec 2019 om 13:25
    Toekomst Twente ook ongewis, dus past perfect bij elkaar!
  • 10 Dec 2019 om 13:23
    Ikzeg. Wat er ook gaande is binnen onze organisatie dan ga ik er van uit dat er iemand anders komt maar loopt er geen in de jeugd bij ons fctwente die deze plaats kan over nemen. Of hij blijft toch.