''Ik vind het trouwens erg knap gedaan van Ted van Leeuwen''

23
''Ik vind het trouwens erg knap gedaan van Ted van Leeuwen''

FC Twente staat met negentien punten uit zestien competitiewedstrijden op een twaalfde plek in de Eredivisie, maar toch neemt de kritiek van de achterban steeds verder toe. Mario Been toont zich echter realistisch en is vol over de promovendus. 

"Ik vind het wel een heel leuk elftal om naar te kijken", sprak hij bij FOX Sports. "Ze hebben een voorhoede met Vuckic, Aitor en Nakamura die samen toch al 19 goals gemaakt hebben. Dat maakt net het verschil tussen de positie waar bijvoorbeeld ADO Den Haag staat en waar FC Twente staat.

"Ik vind het ongelooflijk knap als promovendus en je moet het doen met allerlei nieuwe spelers die gehaald zijn", vervolgt de voormalig profvoetballer. "Ik vind het trouwens ook erg knap van Ted van Leeuwen. Als ze in de middenmoot eindigen dan hebben ze het gewoon geweldig gedaan", besluit Been realistisch. 

23 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Dec 2019 om 22:51
    • Quote van 11 Dec 2019 om 00:38
      Nee hoor. Dat klopt totaal niet wat jij zegt...
    En waarom klopt dat totaal niet?
  • 11 Dec 2019 om 00:38
    • Quote van 10 Dec 2019 om 22:21
      Het spelersfonds van €1,5 miljoen is gebruikt voor Aburjania, Berggreen en Nakamura. Gewoon heel matig voor veel geld. Geen transfersommen maar ver huurgeld waar je nooit meer iets van terug ziet.
    Nee hoor. Dat klopt totaal niet wat jij zegt...
  • 10 Dec 2019 om 23:38
    • Quote van 10 Dec 2019 om 23:34
      Scorpio toch Verbeek was en is een grote Narcist, en heeft Hamlap en die andere Mocro gast ook gehaald en Maria, en hij speelde het ergste ant voetbal wat je je kunt bedenken. En laat die nou nooit weer komen, laten maar Opaal gaan zoeken in Australië.
    Ik denk dat Scorpio veel van zichzelf herkent van Verbeek en dat daarom automatisch aantrekkelijk vind. ;-)
  • 10 Dec 2019 om 23:36
    • Quote van 10 Dec 2019 om 19:36
      voor heel veel geld zijn er matige voetballers gekocht. Heel knap
    Nou vertel voor hoeveel ? Ben benieuwd.
  • 10 Dec 2019 om 23:34
    • Quote van 10 Dec 2019 om 22:13
      Dat gold ook voor Hake, Verbeek en in mindere mate voor Schreuder.
      Had liever Verbeek een paar jaar gegeven. GG is een landloper die er helemaal niets van snapt met zijn besloten trainingen. Die vent is knettergek! Resultaat 0.0.
    Scorpio toch Verbeek was en is een grote Narcist, en heeft Hamlap en die andere Mocro gast ook gehaald en Maria, en hij speelde het ergste ant voetbal wat je je kunt bedenken. En laat die nou nooit weer komen, laten maar Opaal gaan zoeken in Australië.
  • 10 Dec 2019 om 23:02
    • Quote van 10 Dec 2019 om 22:13
      Dat gold ook voor Hake, Verbeek en in mindere mate voor Schreuder.
      Had liever Verbeek een paar jaar gegeven. GG is een landloper die er helemaal niets van snapt met zijn besloten trainingen. Die vent is knettergek! Resultaat 0.0.
    Je schrijft liever Verbeek een paar jaar gehouden even je geheugen deze man is met pek en veren de laan uit gestuurd. En gargia een landloper noemen en knettergek is natuurlijk een volstrekt normale reactie.
  • 10 Dec 2019 om 22:21
    • Quote van 10 Dec 2019 om 19:41
      Voor hoeveel geld precies ?
    Het spelersfonds van €1,5 miljoen is gebruikt voor Aburjania, Berggreen en Nakamura. Gewoon heel matig voor veel geld. Geen transfersommen maar ver huurgeld waar je nooit meer iets van terug ziet.
  • 10 Dec 2019 om 22:13
    • Quote van 10 Dec 2019 om 21:11
      Ben ik het niet helemaal mee eens. Denk je dat Pep Guardiola, Jürgen Klopp etc geen fouten maken op het begin? García is een type coach in de style waar Twente heen wil, we kunnen geen bewezen top trainer halen. Talentvol is García, een duidelijke visie heeft die ook maar hij heeft tijd nodig om te zien hoe het in de keiharde wereld er aan toe gaat, ook met tactieken etc. Hij probeert veel, maar heeft zijn ideale 11 nog niet gevonden. Maar let maar op, na de winterstop zullen we ook weer in een flow komen en zullen we echt dik boven de streep eindigen.
    Dat gold ook voor Hake, Verbeek en in mindere mate voor Schreuder.
    Had liever Verbeek een paar jaar gegeven. GG is een landloper die er helemaal niets van snapt met zijn besloten trainingen. Die vent is knettergek! Resultaat 0.0.
  • 10 Dec 2019 om 21:56
    • Quote van 10 Dec 2019 om 19:27
      Na een goed begin had iedereen al hoop op subtop en hebben we nu veel kritiek.. als je in het jaar na promotie 12e staat, met 4 punten voorsprong op nummer 13 kan je gewoon niet klagen en doet Twente het gewoon zeer goed. Maarja, niemand hier blijkt dat besef te hebben.
    Ik denk dat je je vergist. Ik ben het ermee eens dat handhaving het doel is maar er dit elftal mist 3 belangrijke zaken: er is geen balans, geen goede spelverdeler en er zit geen passie in het spel. Ik hoop dat er ergens een ommekeer komt maar op deze weg wekelijks de strijd aangaan is zinloos. Ik zie geen progressie...integendeel.
  • 10 Dec 2019 om 21:53
    • Quote van 10 Dec 2019 om 19:27
      Na een goed begin had iedereen al hoop op subtop en hebben we nu veel kritiek.. als je in het jaar na promotie 12e staat, met 4 punten voorsprong op nummer 13 kan je gewoon niet klagen en doet Twente het gewoon zeer goed. Maarja, niemand hier blijkt dat besef te hebben.
    Ik zie het anders. Na een goed begin wordt het (spel) steeds slechter en doet het ergste vrezen als deze coach niet heel snel met iets verfrissends komt.
  • 10 Dec 2019 om 21:11
    • Quote van 10 Dec 2019 om 19:44
      Helemaal geen matige voetballers, voetballen kunnen de meesten prima alleen we hebben een zeer matige en stronteigenwijze coach waardoor het er niet uitkomt in het veld.
    Ben ik het niet helemaal mee eens. Denk je dat Pep Guardiola, Jürgen Klopp etc geen fouten maken op het begin? García is een type coach in de style waar Twente heen wil, we kunnen geen bewezen top trainer halen. Talentvol is García, een duidelijke visie heeft die ook maar hij heeft tijd nodig om te zien hoe het in de keiharde wereld er aan toe gaat, ook met tactieken etc. Hij probeert veel, maar heeft zijn ideale 11 nog niet gevonden. Maar let maar op, na de winterstop zullen we ook weer in een flow komen en zullen we echt dik boven de streep eindigen.
  • 10 Dec 2019 om 21:08
    BELLEN TED ACTIE!! Mijn VP Nieuws Livescores In beeld Competities Clubs Spelers Video's Basacikoglu 'voelt zich niet gesteund' en meldt voortijdig vertrek via Instagram Gepubliceerd: Di 10-12-2019 om 19:48 Kopieer linkDeel op WhatsAppDeel op Facebook Bilal Basacikoglu is per direct vrij man. De oud-aanvaller van sc Heerenveen en Feyenoord speelde sinds medio 2018 voor Kayserispor, maar is met onmiddellijke ingang vertrokken bij de huidige nummer 17 van de Süper Lig. Basacikoglu heeft het nieuws dinsdag bekendgemaakt via zijn Instagram-account. 'Ik heb alles gegeven voor deze club, maar ik voelde dat ik niet gesteund werd', motiveert hij zijn vertrek. Volgens de 24-jarige Zaandammer kreeg hij onterecht de schuld van het lekken van nieuws. 'Sindsdien zijn er verschillende negatieve ontwikkelingen ingezet. Ik wil hier niet dieper op ingaan, maar ik denk dat het voor beide partijen het beste is als we uit elkaar gaan.' De vleugelaanvaller weet nog niet waar hij zijn carrière voort gaat zetten, maar heeft een punt achter zijn tijd in Kayseri gezet. 'Deze stad zal voor mij altijd een speciale plek blijven en de fans zullen ook voor altijd in mijn hart zitten. De stad en de fans verdienen beter en ik heb er alle vertrouwen in dat deze club zich zal herpakken.'
  • 10 Dec 2019 om 20:59
    Meneer Been zet ons Twente graag op de verkeerde Been. Zo ook in de media.
  • 10 Dec 2019 om 20:00
    • Quote van 10 Dec 2019 om 19:27
      Na een goed begin had iedereen al hoop op subtop en hebben we nu veel kritiek.. als je in het jaar na promotie 12e staat, met 4 punten voorsprong op nummer 13 kan je gewoon niet klagen en doet Twente het gewoon zeer goed. Maarja, niemand hier blijkt dat besef te hebben.
    Ligt iets genuanceerder, eerste wedstrijden veel geluk en beetje flow, houd je het gemiddelde aan van de laatste 10 wedstrijden dan lig je eraf op het einde. Dit soort berichtgeving is voorbeeld van de journalistiek waarop goede naam ted is gebouwd. Zogenaamde kenners roeptoeteren maar wat zonder enige kennis en iedereen neemt het klakkeloos over zonder enige verdieping
  • 10 Dec 2019 om 19:58
    • Quote van 10 Dec 2019 om 19:27
      Na een goed begin had iedereen al hoop op subtop en hebben we nu veel kritiek.. als je in het jaar na promotie 12e staat, met 4 punten voorsprong op nummer 13 kan je gewoon niet klagen en doet Twente het gewoon zeer goed. Maarja, niemand hier blijkt dat besef te hebben.
    Een goede realistische reactie mark Gewoon kijken waar deze club vandaan komt en wat er de laaste jaren is gebeurt bij de club dan doen ze het nog niets eens zo slecht. Fctwente nog een lange weg te gaan om weer een subtop club te worden. De onrust moet minimaal worden en de spelers moeten weer druven ballen net zoals de eerste 6 wedstrijden van het seizoen. Voetbal is een spel van momenten en als deze weer goed gaan vallen wordt het spel ook weer beter.
  • 10 Dec 2019 om 19:55
    • Quote van 10 Dec 2019 om 19:27
      Na een goed begin had iedereen al hoop op subtop en hebben we nu veel kritiek.. als je in het jaar na promotie 12e staat, met 4 punten voorsprong op nummer 13 kan je gewoon niet klagen en doet Twente het gewoon zeer goed. Maarja, niemand hier blijkt dat besef te hebben.
    Ikzeg. Mark r. Ben het niet helemaal met u eens. Ik heb gezegd als wij 1e worden in het rechter rijtje en alles meer is mooi meegenomen. Maar direct vanaf wedstrijd 1 zij ik waar is plan B want na 3 wedstrijden heeft iedereen door hoe wij voetballen en dan gaan wij naar beneden als er geen plan B is. En wat schets mijn verbazing er is geen plan B en wij gaan steeds verder zakken en het voetbal wordt steeds slechter ik als echte fctwente support doet het mij zeer om dit te schrijven.
  • 10 Dec 2019 om 19:51
    • Quote van 10 Dec 2019 om 19:36
      voor heel veel geld zijn er matige voetballers gekocht. Heel knap
    Welk geld? Er is geen 1 speler geld voor betaalt. Ze zijn transfervrij of gehuurd gekomen. Dus ik weet niet jij aan het lullen bent.
  • 10 Dec 2019 om 19:44
    • Quote van 10 Dec 2019 om 19:36
      voor heel veel geld zijn er matige voetballers gekocht. Heel knap
    Helemaal geen matige voetballers, voetballen kunnen de meesten prima alleen we hebben een zeer matige en stronteigenwijze coach waardoor het er niet uitkomt in het veld.
  • 10 Dec 2019 om 19:41
    • Quote van 10 Dec 2019 om 19:36
      voor heel veel geld zijn er matige voetballers gekocht. Heel knap
    Voor hoeveel geld precies ?
  • 10 Dec 2019 om 19:36
    voor heel veel geld zijn er matige voetballers gekocht. Heel knap
  • 10 Dec 2019 om 19:28
    • Quote van 10 Dec 2019 om 19:27
      Na een goed begin had iedereen al hoop op subtop en hebben we nu veel kritiek.. als je in het jaar na promotie 12e staat, met 4 punten voorsprong op nummer 13 kan je gewoon niet klagen en doet Twente het gewoon zeer goed. Maarja, niemand hier blijkt dat besef te hebben.
    Prima verwoord
  • 10 Dec 2019 om 19:27
    Na een goed begin had iedereen al hoop op subtop en hebben we nu veel kritiek.. als je in het jaar na promotie 12e staat, met 4 punten voorsprong op nummer 13 kan je gewoon niet klagen en doet Twente het gewoon zeer goed. Maarja, niemand hier blijkt dat besef te hebben.
  • 10 Dec 2019 om 19:10
    Is gewoon een kut elftal. Als we niet degraderen hebben we het goed gedaan. Middenmoot kunnen we van dromen meneer Been.