Garcia legt uit: ''Ben niet ontevreden met hoe het nu gaat'' Van Leeuwen verklapt: ''De RKC-suppoost geloofde het niet eens'' Van Seumeren voorspelt: ''FC Twente zal op de deur gaan kloppen'' Van Leeuwen: ''Die scheve verhouding is ons ook opgevallen'' ''Wel vreemd dat Garcia er zes maanden voor nodig heeft gehad''

FOTO | Hongaarse middenvelder (17) maakt indruk bij FC Twente

( 17 reacties)
FOTO | Hongaarse middenvelder (17) maakt indruk bij FC Twente

Barnabás Kovács is deze week op proef bij FC Twente, zo laat zijn management Stars and Friends weten. De 17-jarige aanvallende middenvelder traint mee met FC Twente Onder 19 en zal speeltijd krijgen in een oefenwedstrijd. 

"De aanvallende middenvelder is speler van Dunaújváros PASE (derde niveau van Hongarije, red.) en heeft zijn eerste training er al op zitten", valt te lezen via Instagram. "Hierin maakte hij indruk op de technische staf", aldus Stars and Friends.

Kovács speelde dit seizoen twintig wedstrijden bij Dunaújváros PASE en daarin wist hij drie keer te scoren. 

 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 10 Dec 2019 om 23:29
    • Quote van 10 Dec 2019 om 16:54
      20 wedstrijden 3 doelpunten op derde niveau. Ik weet het niet hoor. Ook al is hij jong.
    Zijn het allemaal basisplaatsen? Als 17-jarige kunnen het ook zomaar 15 invalbeurten zijn.
  • 10 Dec 2019 om 19:58
    • Quote van 10 Dec 2019 om 17:11
      Geweldig nou ook weer niet
    1 van de betere van deze selectie
  • 10 Dec 2019 om 19:36
    • Quote van 10 Dec 2019 om 17:42
      Boeit me niks hoeveel een middenvelder scoort als hij in andere facetten een geweldenaar is
    Laten we lekker met 3 def mid blijven spelen. Ligt niet aan de spelers. Die zijn prima. Alleen had ik graag wat meer diversiteit gezien. Selahi, busquets, brama rometaroe zijn allemaal def mid gezien hun verleden. We hebben geen enkele middenvelder met scorend vermogen. Espinoza heeft bijna heel het seizoen op rechtsbuiten en op 10 gestaan en maar 4 gescoord in de kk leage. Dan afvragen waarom we niks creeeren.
  • 10 Dec 2019 om 19:31
    • Quote van 10 Dec 2019 om 17:05
      Selahi scoort ook niet veel maar is toch ook geweldig voor ons?
    Hebben we een dozijn van zulke voetballers. Veel te veel van hetzelfde. We moeten van die typetjes hebben met dreiging naar de goal. Ik Verwacht echt geen ruiz, tadic of Ziyech. Meer zo’n type wat we vorig jaar hadden gehuurd van de graafschap.(hamdoei) Je ziet dat zo’n speler op 10 voor veel meer verassing en diepgang en dreiging zorgt.
  • 10 Dec 2019 om 19:20
    • Quote van 10 Dec 2019 om 19:11
      Kort gezegd een baasje... van de goals moet deze middenvelder het niet hebben. Maar dat is voor zijn positie ook zo gek niet
    Klopt !
  • 10 Dec 2019 om 19:11
    • Quote van 10 Dec 2019 om 18:15
      Echt wel altijd 100 % inzet, kan uitdelen, kan ontvangen, geen piepert, altijd één van de besten in de wedstrijd !
    Kort gezegd een baasje... van de goals moet deze middenvelder het niet hebben. Maar dat is voor zijn positie ook zo gek niet
  • 10 Dec 2019 om 18:48
    • Quote van 10 Dec 2019 om 16:54
      20 wedstrijden 3 doelpunten op derde niveau. Ik weet het niet hoor. Ook al is hij jong.
    Ikzeg. Ds 123. Dit kan je ook anders bekijken zijn de jongens die er al zijn a. Zo slecht ?of b. Is hij zo goed dat ie wel in het 1e zo mee kan doen.
  • 10 Dec 2019 om 18:15
    • Quote van 10 Dec 2019 om 17:11
      Geweldig nou ook weer niet
    Echt wel altijd 100 % inzet, kan uitdelen, kan ontvangen, geen piepert, altijd één van de besten in de wedstrijd !
  • 10 Dec 2019 om 17:55
    Selahi is onze beste aankoop.Toppertje dat.
  • 10 Dec 2019 om 17:52
    • Quote van 10 Dec 2019 om 17:49
      Ik vond hem afgelopen weekend erg tegenvallen.
    Kan gebeuren hij is nog jong en nu al onze beste speler samen met Drommel en Vukcic.
  • 10 Dec 2019 om 17:52
    • Quote van 10 Dec 2019 om 17:42
      Boeit me niks hoeveel een middenvelder scoort als hij in andere facetten een geweldenaar is
    Zoals Selahi, waanzinnige en onderschatte speler.
  • 10 Dec 2019 om 17:49
    • Quote van 10 Dec 2019 om 17:05
      Selahi scoort ook niet veel maar is toch ook geweldig voor ons?
    Ik vond hem afgelopen weekend erg tegenvallen.
  • 10 Dec 2019 om 17:42
    • Quote van 10 Dec 2019 om 16:54
      20 wedstrijden 3 doelpunten op derde niveau. Ik weet het niet hoor. Ook al is hij jong.
    Boeit me niks hoeveel een middenvelder scoort als hij in andere facetten een geweldenaar is
  • 10 Dec 2019 om 17:15
    • Quote van 10 Dec 2019 om 17:11
      Geweldig nou ook weer niet
    Jawel
  • 10 Dec 2019 om 17:11
    • Quote van 10 Dec 2019 om 17:05
      Selahi scoort ook niet veel maar is toch ook geweldig voor ons?
    Geweldig nou ook weer niet
  • 10 Dec 2019 om 17:05
    • Quote van 10 Dec 2019 om 16:54
      20 wedstrijden 3 doelpunten op derde niveau. Ik weet het niet hoor. Ook al is hij jong.
    Selahi scoort ook niet veel maar is toch ook geweldig voor ons?
  • 10 Dec 2019 om 16:54
    20 wedstrijden 3 doelpunten op derde niveau. Ik weet het niet hoor. Ook al is hij jong.