Aburjania overbodig? ''Die gaat ook geen minuten meer maken''

11
Aburjania overbodig? ''Die gaat ook geen minuten meer maken''

Leon ten Voorde is benieuwd of er in januari nog spelers gaan vertrekken bij FC Twente. De verslaggever van de Tubantia ziet dat trainer Gonzalo Garcia op dit moment een overschot aan middenvelders heeft bij de club uit Enschede. 

"FC Twente heeft best veel spelers waarbij het uitzicht op speeltijd best wel gering is, bijvoorbeeld Aburjania", liet hij weten in de podcast van de Tubantia. "Die heeft voor twee jaar getekend (op huurbasis, red.), is international van Georgië, maar speelt nooit", constateert Ten Voorde. 

"Dat is op dit moment eigenlijk opvulling van je selectie en die gaat ook geen minuten meer maken", verklapt de clubwatcher. "Dus als je je wilt versterken of je wilt wat jeugdspelers aan laten sluiten, dan moet er wel een plek gecreëerd worden in de selectie", besluit Ten Voorde realistisch. 

11 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Dec 2019 om 12:11
    • Quote van 11 Dec 2019 om 11:42
      Bergreen in de spits vuscic op 10!
    Nee Aitor en Nakamura als spitsen snelheid hebben we nodig Vuckic eruit en extra verdediger erin met Latibeaudiere die kan mooi op rechts, Verdonk kan niet verdedigen en staat vaak diep dan moet je dat opvangen Schenk is ook niet de snelste zie dan liever Busquets en Julio centraal en Espinosa en Selahi achter Aitor en Nakamura om ze in stelling te brengen. Brama en Roemeratoe dan kort voor de verdediging of Roemeratoe centraal op middenveld dan kan Busquets doorschuiven naar middenveld.
  • 11 Dec 2019 om 11:42
    Bergreen in de spits vuscic op 10!
  • 11 Dec 2019 om 08:05
    Arburjania natuurlijk gewoon behouden, als Selahi ofzo keer geblesseerd of geschorst is kan je hem prima gebruiken of wil je dan terugvallen op Holscher?
    Er is meerdere keren geroepen dat er al een potje is voor 1 a 2 gerichte aankopen/versterkingen in de winter dus dan hoeft er niemand weg opzich, of zijn er weer onverwachte tegenvallers geweest?
  • 10 Dec 2019 om 21:01
    • Quote van 10 Dec 2019 om 19:44
      Aburjania, Berggreen en Zekhnini mogen alle 3 weg van mij in de winterstop scheelt veel salaris anders kunnen we niets fatsoenlijks halen ben ik bang of spelers als Aitor, Drommel, Selahi moeten nog verkocht worden.
    Aitor als buitenspeler. Dan mag hij veekocht worden. Maar zet Aitor is achter Berggreen neer. Probeer eens wat. Garcia zal wel moeten.
  • 10 Dec 2019 om 19:56
    • Quote van 10 Dec 2019 om 19:44
      Aburjania, Berggreen en Zekhnini mogen alle 3 weg van mij in de winterstop scheelt veel salaris anders kunnen we niets fatsoenlijks halen ben ik bang of spelers als Aitor, Drommel, Selahi moeten nog verkocht worden.
    Selahi is er pas net, zo snel zou die niet weg zijn
  • 10 Dec 2019 om 19:55
    • Quote van 10 Dec 2019 om 19:23
      Heeft mij in die paar invalbeurten ook absoluut niet kunnen overtuigen. Net als bergreen. Die wereldspits die we normaal nooit binnen hadden kunnen halen.. Als dat al boven ons niveau is, zijn we ten dode opgeschreven...
    Hahah precies dit, netzo als die wereld spits olaitan die tedje haalde
  • 10 Dec 2019 om 19:51
    • Quote van 10 Dec 2019 om 19:44
      Aburjania, Berggreen en Zekhnini mogen alle 3 weg van mij in de winterstop scheelt veel salaris anders kunnen we niets fatsoenlijks halen ben ik bang of spelers als Aitor, Drommel, Selahi moeten nog verkocht worden.
    Zeknini is ideaal voor de counter. Alleen wordt die gewisseld als we voor staan en gebracht wanneer we achter staan. Tegen een verdedigende tegenstander is Zeknini dan ook kansloos. Je moet hem brengen op de juiste momenten. (Aanvallende teams of wanneer we voor staan) Dan is hij zeker bruikbaar. Helaas kunnen we niet een speler betalen die beide kan.
  • 10 Dec 2019 om 19:44
    Aburjania, Berggreen en Zekhnini mogen alle 3 weg van mij in de winterstop scheelt veel salaris anders kunnen we niets fatsoenlijks halen ben ik bang of spelers als Aitor, Drommel, Selahi moeten nog verkocht worden.
  • 10 Dec 2019 om 19:37