Zware tijd voor Roemeratoe: ''Waarom stop ik niet gewoon?''

62
Zware tijd voor Roemeratoe: ''Waarom stop ik niet gewoon?''

Godfried Roemeratoe heeft veel moeten laten om ooit in De Grolsch Veste te spelen. De middenvelder uit Zeeland doorliep de jeugdopleiding van FC Twente en zat lange tijd in de trein van Zeeland naar Enschede.

"Het ergste was alle tijd die je had om na te denken", blikt Roemeratoe terug in gesprek met Voetbal International. "Vooral op de momenten dat het op de club of op school niet lekker ging. Dan borrelden tijdens weer zo'n ellenlange treinreis geregeld de twijfels op. Is het dit allemaal wel waard?"

Roemeratoe werd in de zomer van 2014 samen met Sander Versendaal opgepikt bij de JVOZ. "Op maandag reden we samen met Dennis de Nooijer van Zeeland naar Enschede en op zaterdag reden we na de wedstrijd met een van onze vaders weer terug naar huis. Tussendoor verbleven we bij een gastgezin in Borne. Als ik achteraf erop terugkijk, vind ik het ongelofelijk dat ik die stap heb genomen."

De middenvelder miste de gezelligheid en het werd nog lastiger toen De Nooijer bij FC Twente vertrok en het treinreizen begon. "Elke zondagavond aten we met de hele familie bij mijn moeder, het was altijd gezellig. En daarna moest ik dan nog weg... Voor mijn gevoel was er altijd wel wat. Óf ik miste de trein, óf er was enorme vertraging, óf de snelbus zat vol. Ik heb zware momenten gekend."

Roemeratoe zat die tijd vol twijfels. "Vooral als ik even niet lekker in mijn vel zat en uren achtereen in die trein moest zitten, begon het somberen. Misschien haal ik het profvoetbal helemaal niet en zijn deze opofferingen allemaal voor niets. Waarom stop ik niet gewoon en ga ik lekker leuke dingen doen met mijn vrienden? Dat soort vragen en twijfels kwamen dan op", aldus de Zeeuw.

62 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Dec 2019 om 16:38
    • Quote van 12 Dec 2019 om 13:14
      Heeft die ooit niet buitenspel gestaan? Ik moet arbeiten. Macht frei zeggen sommigen. Rustig an. Weet dat het vervelend is zo even zonder mij. Maar ben snel terug? :-) :-) :-)
    De bühne weer poetsen :)
  • 12 Dec 2019 om 16:21
    • Quote van 12 Dec 2019 om 13:12
      Stalken is een slechte eigenschap. Weet Citro dat wel? Is ook strafbaar!
    Leg uit aub.... :-)
  • 12 Dec 2019 om 16:19
    • Quote van 12 Dec 2019 om 11:37
      Disrespect, enkel naar jou belerende toontje. Jij verkondigt niets dan lariekoek, niets dan hete lucht, niets dan holle retoriek.

      Bijsturen is geen tijd voor. Aanmodderen met een mickey mouse trainer die het niet begrijpt is spelen met het voortbestaan van FCT.

      De huidige selectie bulkt van de kwaliteiten, alleen is het Groen Groen Groen die er een potje van maakt. Zichtbaar! GGG moet gewoon een stoeltje opschuiven, en Ted moet geen geld over de balk smijten door overbodig veel spelers te huren. Ted moet een autonome trainer aanstellen die NIET uit zijn ja-knikkers netwerk komt. Heel simpel.

      Maar daar zul jij wel weer anders over troldenken.
    Niet alleen naar mij, mij maakt het niet uit. Ik weet dat je niet beter kunt, gefrustreerd? De rest is jouw mening, toch? Die je over 2 wedstrjden al dan niet kunt herroepen....
  • 12 Dec 2019 om 16:17
    • Quote van 12 Dec 2019 om 12:36
      Een paar simpele vragen Citro.....


      Waarom noem jij BAM ook Hotbossie? Is het omdat hij die naam heeft op fctwente.net? Hoe relevant is het daarnaast om veelal BAM/Hotbossie te roepen, en hoe belangrijk is dat voor jou?


      Misschien moeten we jou ook maar altijd Citro brilsmurf of uitlaatneuker (blijven) noemen?
    Omdat het relevant was in de reactie op zijn "respectvolle" post, misschien? Niet, misschien helpt het dat hij anderen, incl. coach en spelers eens niet kleineert..... :-) :-). Dat doe je toch wel, hetgeen dan ook weer e.e.a. bevestigt.....
  • 12 Dec 2019 om 13:21
    • Quote van 12 Dec 2019 om 13:14
      Heeft die ooit niet buitenspel gestaan? Ik moet arbeiten. Macht frei zeggen sommigen. Rustig an. Weet dat het vervelend is zo even zonder mij. Maar ben snel terug? :-) :-) :-)
    :-) :-) :-)
  • 12 Dec 2019 om 13:14
    • Quote van 12 Dec 2019 om 12:59
      Die was toch buitenspel gezet door Ted?
    Heeft die ooit niet buitenspel gestaan? Ik moet arbeiten. Macht frei zeggen sommigen. Rustig an. Weet dat het vervelend is zo even zonder mij. Maar ben snel terug? :-) :-) :-)
  • 12 Dec 2019 om 13:12
    • Quote van 12 Dec 2019 om 12:57
      Citro zou zijn eigen rib verwijderen als dit zou betekenen dat hij zichzelf van fellatio kon voorzien. Het overmatig gebruik van smileys, indicatie van hautain zijn (ondanks dat we hem keer op keer vertellen dat je smileys gebruikt voor anderen, niet voor zichzelf, snapt ie niet).

      Maar goed, onderhand begin ik te geloven dat Citro geen trol is maar in het echte leven is zoals hij schijft, de betweter optima forma, de belerende relnicht, en ja, zoals zijn naam impliceert, een uitlaatneuker.

      Laat hem lekker bij mijn screen-namen noemen, als hij dat interessant vind.
    Stalken is een slechte eigenschap. Weet Citro dat wel? Is ook strafbaar!
  • 12 Dec 2019 om 12:59
    • Quote van 12 Dec 2019 om 12:42
      Hij heeft helemaal geen vijver. Iemand nog wat van Bleuming gehoord? Leeft die nog?
    Die was toch buitenspel gezet door Ted?
  • 12 Dec 2019 om 12:57
    • Quote van 12 Dec 2019 om 12:36
      Een paar simpele vragen Citro.....


      Waarom noem jij BAM ook Hotbossie? Is het omdat hij die naam heeft op fctwente.net? Hoe relevant is het daarnaast om veelal BAM/Hotbossie te roepen, en hoe belangrijk is dat voor jou?


      Misschien moeten we jou ook maar altijd Citro brilsmurf of uitlaatneuker (blijven) noemen?
    Citro zou zijn eigen rib verwijderen als dit zou betekenen dat hij zichzelf van fellatio kon voorzien. Het overmatig gebruik van smileys, indicatie van hautain zijn (ondanks dat we hem keer op keer vertellen dat je smileys gebruikt voor anderen, niet voor zichzelf, snapt ie niet).

    Maar goed, onderhand begin ik te geloven dat Citro geen trol is maar in het echte leven is zoals hij schijft, de betweter optima forma, de belerende relnicht, en ja, zoals zijn naam impliceert, een uitlaatneuker.

    Laat hem lekker bij mijn screen-namen noemen, als hij dat interessant vind.
  • 12 Dec 2019 om 12:42
    • Quote van 12 Dec 2019 om 12:14
      Zolang Ted is zit veranderd er niets. Hij zal nooit en te nimmer buiten zijn vijver vissen.
    Hij heeft helemaal geen vijver. Iemand nog wat van Bleuming gehoord? Leeft die nog?
  • 12 Dec 2019 om 12:36
    • Quote van 11 Dec 2019 om 18:37
      Prachtige en typerend "onbenullige" reactie van jou BAM/Hotbossie...... je kent me niet eens..... het actieve voetbal is voor mij al weer langer geleden, echter weet ik wel wat een "gele kaart" is en jij nog steeds niet..... Over het disrespect dat je telkens naar anderen uit wil ik alleen maar zeggen dat dit alleen al "een bewijs van onvermogen" is.... GG is een onervaren trainer, helemaal waar, dat is echter geen probleem als hij ondersteund wordt. Doelstelling is handhaving.... dat JIJ er weer iets anders van maakt, weer chargerend is typerend voor jou.... Er is tijd genoeg om weer te bouwen.... dat gaat nu eenmaal met ups en downs..... Dat het elftal er organisatorisch niet staat en GG te ambitieus is qua spelsysteem is correct, maar dat is een kwestie van bijsturen. Dus..... gewoon even de komende 2 wedstrijden afwachten....... Dat jij een "paniekhaas" bent, die graag anderen "onderuit haalt", is jouw probleem. Ben je weer eens gefrustreerd?? :-) :-) :
    Een paar simpele vragen Citro.....


    Waarom noem jij BAM ook Hotbossie? Is het omdat hij die naam heeft op fctwente.net? Hoe relevant is het daarnaast om veelal BAM/Hotbossie te roepen, en hoe belangrijk is dat voor jou?


    Misschien moeten we jou ook maar altijd Citro brilsmurf of uitlaatneuker (blijven) noemen?
  • 12 Dec 2019 om 12:14
    • Quote van 12 Dec 2019 om 11:37
      Disrespect, enkel naar jou belerende toontje. Jij verkondigt niets dan lariekoek, niets dan hete lucht, niets dan holle retoriek.

      Bijsturen is geen tijd voor. Aanmodderen met een mickey mouse trainer die het niet begrijpt is spelen met het voortbestaan van FCT.

      De huidige selectie bulkt van de kwaliteiten, alleen is het Groen Groen Groen die er een potje van maakt. Zichtbaar! GGG moet gewoon een stoeltje opschuiven, en Ted moet geen geld over de balk smijten door overbodig veel spelers te huren. Ted moet een autonome trainer aanstellen die NIET uit zijn ja-knikkers netwerk komt. Heel simpel.

      Maar daar zul jij wel weer anders over troldenken.
    Zolang Ted is zit veranderd er niets. Hij zal nooit en te nimmer buiten zijn vijver vissen.
  • 12 Dec 2019 om 11:39
    • Quote van 11 Dec 2019 om 20:26
      Het valt me op hoe snel sommige mensen alweer vergeten zijn waar we vandaan komen, en hoe snel ze verwachten dat er weer aantrekkelijk voetbal en Europees voetbal inzit. Iedereen wist dat dit een tussenjaar zou worden. Ik hoop dat een flink aantal mensen hier gewoon hun frustratie even kwijt kunnen en vervolgens elke thuiswedstrijd zich wel de longen uit het lijf schreeuwen met een bakje bier in de hand. Het zal nog wel een tijdje duren voordat er weer echt wat te genieten valt op het veld, en tot die tijd moeten we het doen met gelukje of spelers die zichzelf niet laten koeioneren. Drommel was tot vorig jaar kompleet afschreven en nu de held, zo makkelijk kan het gaan, hopelijk gebeurt dat ook met andere spelers
    Nope.

    Tegen Heracles, lauwe meuk. Tegen VVV/Ado, schandalige inzet, schandalige tactieken, schandalige wissels. Brama op 8, hoe haal je het in je hoofd. Vuckic in de spits, kun je over twisten. Wissel drama tegen VVV, typerend voor de amateuristische sloapers.

    Leg mij eens uit, als je iemand wisselt en dan gaat het mis, hoe zit het dan met de opdrachten die de speler mee heeft gekregen?
  • 12 Dec 2019 om 11:37
    • Quote van 11 Dec 2019 om 18:37
      Prachtige en typerend "onbenullige" reactie van jou BAM/Hotbossie...... je kent me niet eens..... het actieve voetbal is voor mij al weer langer geleden, echter weet ik wel wat een "gele kaart" is en jij nog steeds niet..... Over het disrespect dat je telkens naar anderen uit wil ik alleen maar zeggen dat dit alleen al "een bewijs van onvermogen" is.... GG is een onervaren trainer, helemaal waar, dat is echter geen probleem als hij ondersteund wordt. Doelstelling is handhaving.... dat JIJ er weer iets anders van maakt, weer chargerend is typerend voor jou.... Er is tijd genoeg om weer te bouwen.... dat gaat nu eenmaal met ups en downs..... Dat het elftal er organisatorisch niet staat en GG te ambitieus is qua spelsysteem is correct, maar dat is een kwestie van bijsturen. Dus..... gewoon even de komende 2 wedstrijden afwachten....... Dat jij een "paniekhaas" bent, die graag anderen "onderuit haalt", is jouw probleem. Ben je weer eens gefrustreerd?? :-) :-) :
    Disrespect, enkel naar jou belerende toontje. Jij verkondigt niets dan lariekoek, niets dan hete lucht, niets dan holle retoriek.

    Bijsturen is geen tijd voor. Aanmodderen met een mickey mouse trainer die het niet begrijpt is spelen met het voortbestaan van FCT.

    De huidige selectie bulkt van de kwaliteiten, alleen is het Groen Groen Groen die er een potje van maakt. Zichtbaar! GGG moet gewoon een stoeltje opschuiven, en Ted moet geen geld over de balk smijten door overbodig veel spelers te huren. Ted moet een autonome trainer aanstellen die NIET uit zijn ja-knikkers netwerk komt. Heel simpel.

    Maar daar zul jij wel weer anders over troldenken.
  • 12 Dec 2019 om 11:29
    • Quote van 11 Dec 2019 om 20:26
      Het valt me op hoe snel sommige mensen alweer vergeten zijn waar we vandaan komen, en hoe snel ze verwachten dat er weer aantrekkelijk voetbal en Europees voetbal inzit. Iedereen wist dat dit een tussenjaar zou worden. Ik hoop dat een flink aantal mensen hier gewoon hun frustratie even kwijt kunnen en vervolgens elke thuiswedstrijd zich wel de longen uit het lijf schreeuwen met een bakje bier in de hand. Het zal nog wel een tijdje duren voordat er weer echt wat te genieten valt op het veld, en tot die tijd moeten we het doen met gelukje of spelers die zichzelf niet laten koeioneren. Drommel was tot vorig jaar kompleet afschreven en nu de held, zo makkelijk kan het gaan, hopelijk gebeurt dat ook met andere spelers
    Je post is ronduit lachwekkend Deppenboks, want hoeveel tussenjaren is de club nu al gepasseerd? Wanneer heb jij voor het laatst echt aantrekkelijk en leuk voetbal gezien over meerdere wedstrijden? Ik onder de Preud, en hoeveel jaren is dat nu al geleden? Europees voetbal laat ik achterwege, want die verwachting heb ik persoonlijk nog niet eens.


    Jij moet je daarnaast doodschamen dat jij durft te praten over gefrustreerde supporters terwijl zij de club nog nooit in de steek hebben gelaten, en dat terwijl dat best wel vaak andersom wel is gebeurt. Dan doel ik met name over het grote aantal zaadpotten voetbal.
  • 11 Dec 2019 om 21:22
    • Quote van 11 Dec 2019 om 20:26
      Het valt me op hoe snel sommige mensen alweer vergeten zijn waar we vandaan komen, en hoe snel ze verwachten dat er weer aantrekkelijk voetbal en Europees voetbal inzit. Iedereen wist dat dit een tussenjaar zou worden. Ik hoop dat een flink aantal mensen hier gewoon hun frustratie even kwijt kunnen en vervolgens elke thuiswedstrijd zich wel de longen uit het lijf schreeuwen met een bakje bier in de hand. Het zal nog wel een tijdje duren voordat er weer echt wat te genieten valt op het veld, en tot die tijd moeten we het doen met gelukje of spelers die zichzelf niet laten koeioneren. Drommel was tot vorig jaar kompleet afschreven en nu de held, zo makkelijk kan het gaan, hopelijk gebeurt dat ook met andere spelers
    Precies.... het elftal zit in een mindere fase.... ook normaal voor jonge spelers.... Als er binnen het spelsysteem niet iedereen zijn taak vervult, is het een gatenkaas.... dat hebben we gezien... Roemeratoe kan best de toekomstige 6 zijn.... hij moet nog veel leren, zoals anderen ook.... Ik ben vanaf afgelopen zomer sceptisch geweest, ook toen het zo "positief" ging.... FcT staat op nr. 12, dat is de plek waar in aan het einde van dit seizoen voor zou tekenen.... middenmoter zou kunnen, maar dan moet alles kloppen.... De details zijn voor de technische staf.... GG afkraken helpt helemaal niet.... Bij te hoge verwachtingen voldoet niemand.... dat is BS.... graag de realiteit beseffen, dan wordt het "vanzelf" positiever.....
  • 11 Dec 2019 om 21:17
    • Quote van 11 Dec 2019 om 20:23
      AZ heeft het stokje van ons overgenomen. Daar waar zij staan daar hadden wij nu ook kunnen staan in deze Mickey Mouse competitie. Weet je over hoeveel jaar jij het hebt. 10 tallen jaren. Dat lukt je niet in 3/5 jaar. Never. Bovendien moet je dan hopen dat je stuurlui aan wal hebt. Die heeft FC Twente meestal ook niet. Kijk eens naar de organisatie van AZ. Allemaal vakbekwame mensen die weten wat ze doen. Bij ons het het lang leve de lol. Lekker afwachten en dom lullen met elkaar. Er gebeurd helemaal NIETS. Dat zie je op het veld terug en niet alleen dit seizoen. We zijn KKD nivo. Daar zouden we met dit materiaal zo weer kampioen worden. Zo slecht is het nederlandse voetbal. En wij presteren het om het nog slechter te doen. In plaats van vooruitgang zie je telkens weer achteruitgang. Lekker makkelijk steeds om dan te zeggen. Handhaving, handhaving. Man in deze competitie is het gewoon een prestatie als je degradeerd. Dan weet je 1 ding zekers, allemaal landlopers bij onze club. Niet meer en niet minder!
    Een jaar geleden was FcT failliet, weet je nog? Afgelopen zomer moest er nog 1,5 Mio bijkomen op het laatste moment, dus weer te laat.... Er wordt gebouwd.... Ik heb steeds geschreven dat er een jaar of 5 nodig is om weer terug te komen. Er gebeurt niets? BS... We zullen gewoon geduld moeten hebben.... pas na het volgende seizoen zijn de verhoudingen terug naar "normaal"..... Tot dan..... "In der Ruhe liegt die Kraft".....
  • 11 Dec 2019 om 20:30
    • Quote van 11 Dec 2019 om 20:23
      AZ heeft het stokje van ons overgenomen. Daar waar zij staan daar hadden wij nu ook kunnen staan in deze Mickey Mouse competitie. Weet je over hoeveel jaar jij het hebt. 10 tallen jaren. Dat lukt je niet in 3/5 jaar. Never. Bovendien moet je dan hopen dat je stuurlui aan wal hebt. Die heeft FC Twente meestal ook niet. Kijk eens naar de organisatie van AZ. Allemaal vakbekwame mensen die weten wat ze doen. Bij ons het het lang leve de lol. Lekker afwachten en dom lullen met elkaar. Er gebeurd helemaal NIETS. Dat zie je op het veld terug en niet alleen dit seizoen. We zijn KKD nivo. Daar zouden we met dit materiaal zo weer kampioen worden. Zo slecht is het nederlandse voetbal. En wij presteren het om het nog slechter te doen. In plaats van vooruitgang zie je telkens weer achteruitgang. Lekker makkelijk steeds om dan te zeggen. Handhaving, handhaving. Man in deze competitie is het gewoon een prestatie als je degradeerd. Dan weet je 1 ding zekers, allemaal landlopers bij onze club. Niet meer en niet minder!
    Stapje voor stapje. De organisatie en financieel staat nog maar net in de steigers, sterker nog de fundering moet nog gelegd worden. Deze zomer is er weer wat meer ruimte om spelers te kopen ipv huren.
  • 11 Dec 2019 om 20:26
    Het valt me op hoe snel sommige mensen alweer vergeten zijn waar we vandaan komen, en hoe snel ze verwachten dat er weer aantrekkelijk voetbal en Europees voetbal inzit. Iedereen wist dat dit een tussenjaar zou worden. Ik hoop dat een flink aantal mensen hier gewoon hun frustratie even kwijt kunnen en vervolgens elke thuiswedstrijd zich wel de longen uit het lijf schreeuwen met een bakje bier in de hand. Het zal nog wel een tijdje duren voordat er weer echt wat te genieten valt op het veld, en tot die tijd moeten we het doen met gelukje of spelers die zichzelf niet laten koeioneren. Drommel was tot vorig jaar kompleet afschreven en nu de held, zo makkelijk kan het gaan, hopelijk gebeurt dat ook met andere spelers
  • 11 Dec 2019 om 20:23
    • Quote van 11 Dec 2019 om 20:15
      Natuurlijk mag je kritisch zijn, echter om spelers van FcT te vergelijken met het Ajax of AZ van dit moment heeft geen zin. Ik ben gewoon realistisch, 50M erin pompen heeft geen zien. Het is beter om het rustig op te bouwen, parallel met de financiële opbouw.... FcT moet gewoon dit seizoen en het volgend seizoen overleven, daarna is er een "normaal deel" beschikbaar voor het spelersbudget, zonder ballast. Je wilt te snel resultaten. De 50M moet n.l. op de 1 of andere manier terug komen, dat kan nu niet....
    AZ heeft het stokje van ons overgenomen. Daar waar zij staan daar hadden wij nu ook kunnen staan in deze Mickey Mouse competitie. Weet je over hoeveel jaar jij het hebt. 10 tallen jaren. Dat lukt je niet in 3/5 jaar. Never. Bovendien moet je dan hopen dat je stuurlui aan wal hebt. Die heeft FC Twente meestal ook niet. Kijk eens naar de organisatie van AZ. Allemaal vakbekwame mensen die weten wat ze doen. Bij ons het het lang leve de lol. Lekker afwachten en dom lullen met elkaar. Er gebeurd helemaal NIETS. Dat zie je op het veld terug en niet alleen dit seizoen. We zijn KKD nivo. Daar zouden we met dit materiaal zo weer kampioen worden. Zo slecht is het nederlandse voetbal. En wij presteren het om het nog slechter te doen. In plaats van vooruitgang zie je telkens weer achteruitgang. Lekker makkelijk steeds om dan te zeggen. Handhaving, handhaving. Man in deze competitie is het gewoon een prestatie als je degradeerd. Dan weet je 1 ding zekers, allemaal landlopers bij onze club. Niet meer en niet minder!
  • 11 Dec 2019 om 20:15
    • Quote van 11 Dec 2019 om 20:09
      Lulkoek.
      Als je wil weten of Roemeratoe een talent is zul je hem moeten mee laten spelen bij Ajax of AZ. Bij FC Twente ben je al snel een talent als je een bal kunt raken en wegschieten. Dat is het nivo van het huidige FC Twente. Ambitieloos en lekker zielig doen met z'n allen. Jij vertegenwoordigt dat perfect. Ook als je voor handhaving speelt mag je gewoon kritisch zijn op spelers en staf. Is al vaker uitgelegd aan jouw. Enige waar je centen aan kunt verdienen is Drommel. Dan kun je weer wat schulden aflossen of het begrotingstekort dichten. Als je er minimaal geen 50 miljoen inpompt gaan we langzaam dood. Minder supporters, minder sponsors minder van alles. En jij durft te zeggen dat het allemaal beter gaat worden? Man wordt wakker. Het wordt alleen maar slechter en slechter. Wat ook logisch is als je niets doet en op je handen gaat zitten met z'n allen.
    Natuurlijk mag je kritisch zijn, echter om spelers van FcT te vergelijken met het Ajax of AZ van dit moment heeft geen zin. Ik ben gewoon realistisch, 50M erin pompen heeft geen zien. Het is beter om het rustig op te bouwen, parallel met de financiële opbouw.... FcT moet gewoon dit seizoen en het volgend seizoen overleven, daarna is er een "normaal deel" beschikbaar voor het spelersbudget, zonder ballast. Je wilt te snel resultaten. De 50M moet n.l. op de 1 of andere manier terug komen, dat kan nu niet....
  • 11 Dec 2019 om 20:09
    • Quote van 11 Dec 2019 om 18:40
      Roemeratoe is m.i. niet "zielig".... hij speelt steeds beter, m.i. dus echt wel een talent.... Vd Lely is voor mij een gesloten boek..... Iedere speler moet zichzelf bewijzen en op de trainingen laten zien dat ze het verdienen om in het elftal opgesteld te worden....
    Lulkoek.
    Als je wil weten of Roemeratoe een talent is zul je hem moeten mee laten spelen bij Ajax of AZ. Bij FC Twente ben je al snel een talent als je een bal kunt raken en wegschieten. Dat is het nivo van het huidige FC Twente. Ambitieloos en lekker zielig doen met z'n allen. Jij vertegenwoordigt dat perfect. Ook als je voor handhaving speelt mag je gewoon kritisch zijn op spelers en staf. Is al vaker uitgelegd aan jouw. Enige waar je centen aan kunt verdienen is Drommel. Dan kun je weer wat schulden aflossen of het begrotingstekort dichten. Als je er minimaal geen 50 miljoen inpompt gaan we langzaam dood. Minder supporters, minder sponsors minder van alles. En jij durft te zeggen dat het allemaal beter gaat worden? Man wordt wakker. Het wordt alleen maar slechter en slechter. Wat ook logisch is als je niets doet en op je handen gaat zitten met z'n allen.
  • 11 Dec 2019 om 18:40
    • Quote van 11 Dec 2019 om 16:02
      Klopt, maar wel vervelend voor Ramertoe en van der Lely die in zekere zin gebruikt worden. Als ik dan het verhaal lees van Ramertoe, hoeveel hij ermee zit vindt ik het wel zielig voor hem.
      Straks valt die tussen wal en schip als het weer goed gaat met FC Twente.
    Roemeratoe is m.i. niet "zielig".... hij speelt steeds beter, m.i. dus echt wel een talent.... Vd Lely is voor mij een gesloten boek..... Iedere speler moet zichzelf bewijzen en op de trainingen laten zien dat ze het verdienen om in het elftal opgesteld te worden....
  • 11 Dec 2019 om 18:37
    • Quote van 11 Dec 2019 om 17:00
      Doelstelling is plaats 12 of beter, leer dat nu eens.
      De defecte schakelaar is de badmuts die Brama op 8 zet.
      De kortsluiting zit in de theoretische GGG-spot die zijn vriendin waarschijnlijk onbevredigend klaar praat.

      Niemand heeft een probleem met een verlies hier of daar, niemand heeft een probleem met plaats 11, 12, 13, 14 ……. Mensen met MINIMAAL voetbalverstand hebben problemen met de ultra-amateuristische taferelen zoals Brama op 8, wisseldrama tijdens VVV, het complete gebrek aan automatismen, de idioterie van het willen voetballen als Barcelona met een bierteam.

      Het zijn de voetbaltechnische aspecten die een doorn in het oog zijn. Gezien jij nog nooit een bal hebt getrapt, moet je gewoon niet over dergelijke dingen praten. Je hoeft overigens geen groot genie of voetballer te zijn om te kunnen constateren dat Groen Groen Groen gewoon een gepromoveerde ballenjongen is die het bij gratie van Ome Ted mag doen.
    Prachtige en typerend "onbenullige" reactie van jou BAM/Hotbossie...... je kent me niet eens..... het actieve voetbal is voor mij al weer langer geleden, echter weet ik wel wat een "gele kaart" is en jij nog steeds niet..... Over het disrespect dat je telkens naar anderen uit wil ik alleen maar zeggen dat dit alleen al "een bewijs van onvermogen" is.... GG is een onervaren trainer, helemaal waar, dat is echter geen probleem als hij ondersteund wordt. Doelstelling is handhaving.... dat JIJ er weer iets anders van maakt, weer chargerend is typerend voor jou.... Er is tijd genoeg om weer te bouwen.... dat gaat nu eenmaal met ups en downs..... Dat het elftal er organisatorisch niet staat en GG te ambitieus is qua spelsysteem is correct, maar dat is een kwestie van bijsturen. Dus..... gewoon even de komende 2 wedstrijden afwachten....... Dat jij een "paniekhaas" bent, die graag anderen "onderuit haalt", is jouw probleem. Ben je weer eens gefrustreerd?? :-) :-) :
  • 11 Dec 2019 om 17:59
    • Quote van 11 Dec 2019 om 13:50
      Kortom, zo ongeveer wat iedere scholier meemaakt die op kamers gaat.
    Zeker nooit met de trein naar Zeeland gereisd. Ik denk ritje van 4 uur.
  • 11 Dec 2019 om 17:46
    • Quote van 11 Dec 2019 om 17:36
      ja, precies. Het is maar een mening heh. Ik kan er ook naast zitten. We gaan het sowieso meemaken. Volgend jaar lullen we hier ook nog wel......:-)
    De bal is rond........ :-)
  • 11 Dec 2019 om 17:36
    • Quote van 11 Dec 2019 om 17:21
      Hij heeft een contract en doet het behoorlijk. Je hebt gelijk als je zegt dat onze talenten waarschijnlijk geen ruk waard zijn vanwege onze positie op de ranglijst. Loopt hij ertussen als we 5de staan, dan issie 5 miljoen meer waard.

      Helaas de realiteit waarin we zitten.


      Daarom was het gelul van Ted ook zo tenenkrommend, dat hij spelers was misgelopen die over 3 jaar 15 miljoen waard zouden zijn.
    ja, precies. Het is maar een mening heh. Ik kan er ook naast zitten. We gaan het sowieso meemaken. Volgend jaar lullen we hier ook nog wel......:-)
  • 11 Dec 2019 om 17:21
    • Quote van 11 Dec 2019 om 17:11
      Nou we gaan het meemaken. Als je een talent bent dan speel je niet bij het huidige FC Twente. We gaan zien wat er eind van het seizoen, begin nieuwe seizoen gebeurd.
    Hij heeft een contract en doet het behoorlijk. Je hebt gelijk als je zegt dat onze talenten waarschijnlijk geen ruk waard zijn vanwege onze positie op de ranglijst. Loopt hij ertussen als we 5de staan, dan issie 5 miljoen meer waard.

    Helaas de realiteit waarin we zitten.


    Daarom was het gelul van Ted ook zo tenenkrommend, dat hij spelers was misgelopen die over 3 jaar 15 miljoen waard zouden zijn.
  • 11 Dec 2019 om 17:12
    • Quote van 11 Dec 2019 om 16:09
      Ik vraag me oprecht af of je überhaupt de tijd gekomen hebt om het artiekel fatsoenlijk te lezen, of meteen over bent gegaan naar je verzinsels te plaatsen....
    Lezen!!!! Doe ik ook nooit nur posten :) alles voor het klikkie voor Björn en niekie
  • 11 Dec 2019 om 17:11
    • Quote van 11 Dec 2019 om 17:07
      Oeh, hier pis je naast het potje 69.

      Roemeratoe is ons grootste talent. Heeft een beetje last van wisselvalligheid, hetgeen elke jeugdspeler overkomt.

      Ook is dit artikel een oud artikel. Ik heb dit ooit elders gelezen. Deze teksten zijn heel normaal voor een jonge topsporter. Tussen talent en slagen zit een hele grote stap, en jonge fragiele geestjes, in welke sport dan ook, hebben daar moeite mee. Helemaal als je ziet wat die jonge gastjes moeten opofferen.
    Nou we gaan het meemaken. Als je een talent bent dan speel je niet bij het huidige FC Twente. We gaan zien wat er eind van het seizoen, begin nieuwe seizoen gebeurd.
  • 11 Dec 2019 om 17:09
    • Quote van 11 Dec 2019 om 16:57
      Sorry dat ik het zeg maar ik vind het wel zwak dat je iemand geen talent vind op basis van wat hij zegt.
    Jij vindt iemand een talent omdat die bij FC Twente speelt? FC Twente heeft geen talenten. En als ze die hebben worden ze weggekaapt.
  • 11 Dec 2019 om 17:07
    • Quote van 11 Dec 2019 om 16:43
      Roemeratoe is geen talent! Als je zegt waarom stop ik niet gewoon, weet die dat zelf ook. Een talent zou dat nooit zeggen en zal alles over hebben om zijn doel te bereiken. Ook geen andere clubs die hem willen hebben anders was die al weggeweest. Misschien een leuke doorsneel voetballer die tegen een bal kan trappen. Het is allemaal gokbeleid. Geldbeleid. Laten we hem maar laten spelen misschien valt het mee en is er een gek die er miljoenen voor wil betalen. Daarom dat die in het 1e staat niet omdat Garcia ze kansen geeft. Soms heb je geen keuzes in het leven. In die situatie zit FC Twente nu.
    Oeh, hier pis je naast het potje 69.

    Roemeratoe is ons grootste talent. Heeft een beetje last van wisselvalligheid, hetgeen elke jeugdspeler overkomt.

    Ook is dit artikel een oud artikel. Ik heb dit ooit elders gelezen. Deze teksten zijn heel normaal voor een jonge topsporter. Tussen talent en slagen zit een hele grote stap, en jonge fragiele geestjes, in welke sport dan ook, hebben daar moeite mee. Helemaal als je ziet wat die jonge gastjes moeten opofferen.
  • 11 Dec 2019 om 17:00
    • Quote van 11 Dec 2019 om 15:57
      Het is toch bekend dat FcT dit en het volgende seizoen een beperkt budget heeft voor de selectie? De doelstelling voor dit seizoen is "handhaving", toch? Sportief succes is geen kwestie van "een schakelaar omzetten", toch?
    Doelstelling is plaats 12 of beter, leer dat nu eens.
    De defecte schakelaar is de badmuts die Brama op 8 zet.
    De kortsluiting zit in de theoretische GGG-spot die zijn vriendin waarschijnlijk onbevredigend klaar praat.

    Niemand heeft een probleem met een verlies hier of daar, niemand heeft een probleem met plaats 11, 12, 13, 14 ……. Mensen met MINIMAAL voetbalverstand hebben problemen met de ultra-amateuristische taferelen zoals Brama op 8, wisseldrama tijdens VVV, het complete gebrek aan automatismen, de idioterie van het willen voetballen als Barcelona met een bierteam.

    Het zijn de voetbaltechnische aspecten die een doorn in het oog zijn. Gezien jij nog nooit een bal hebt getrapt, moet je gewoon niet over dergelijke dingen praten. Je hoeft overigens geen groot genie of voetballer te zijn om te kunnen constateren dat Groen Groen Groen gewoon een gepromoveerde ballenjongen is die het bij gratie van Ome Ted mag doen.
  • 11 Dec 2019 om 16:57
    • Quote van 11 Dec 2019 om 16:43
      Roemeratoe is geen talent! Als je zegt waarom stop ik niet gewoon, weet die dat zelf ook. Een talent zou dat nooit zeggen en zal alles over hebben om zijn doel te bereiken. Ook geen andere clubs die hem willen hebben anders was die al weggeweest. Misschien een leuke doorsneel voetballer die tegen een bal kan trappen. Het is allemaal gokbeleid. Geldbeleid. Laten we hem maar laten spelen misschien valt het mee en is er een gek die er miljoenen voor wil betalen. Daarom dat die in het 1e staat niet omdat Garcia ze kansen geeft. Soms heb je geen keuzes in het leven. In die situatie zit FC Twente nu.
    Sorry dat ik het zeg maar ik vind het wel zwak dat je iemand geen talent vind op basis van wat hij zegt.
  • 11 Dec 2019 om 16:43
    • Quote van 11 Dec 2019 om 16:37
      Trotman geblesseerd en Fernandes komt net terug van blessure, beide waren ze geen bankzitters, ik lees hier met pijn in mijn hart dingen dat ik denk, zit hier nou niemand met verstand? Een groot talent als Roemeratoe wordt al afgeschreven, vooral Scorpio lijkt er weinig van te snappen, doe eens normaal boys, wees blij dat er talent doorbreekt nu. Sta achter iedereen van de club en praat niemand naar beneden, word niemand beter van.
    Roemeratoe is geen talent! Als je zegt waarom stop ik niet gewoon, weet die dat zelf ook. Een talent zou dat nooit zeggen en zal alles over hebben om zijn doel te bereiken. Ook geen andere clubs die hem willen hebben anders was die al weggeweest. Misschien een leuke doorsneel voetballer die tegen een bal kan trappen. Het is allemaal gokbeleid. Geldbeleid. Laten we hem maar laten spelen misschien valt het mee en is er een gek die er miljoenen voor wil betalen. Daarom dat die in het 1e staat niet omdat Garcia ze kansen geeft. Soms heb je geen keuzes in het leven. In die situatie zit FC Twente nu.
  • 11 Dec 2019 om 16:37
    • Quote van 11 Dec 2019 om 14:08
      Als de jongens in de jeugd zo goed waren hadden ze wel gespeeld, en als García ze geen kansen geeft dan had een andere club ze wel opgepikt. God man, wat was het erg toen Trotman en Fernandes vertrokken volgens dit forum afgelopen zomer. Bankzitters bij Den Bosch en Telstar nu, maar volgens de mensen hier kregen ze de kans niet en bomvol potentie bla bla bla... laat gaan
    Trotman geblesseerd en Fernandes komt net terug van blessure, beide waren ze geen bankzitters, ik lees hier met pijn in mijn hart dingen dat ik denk, zit hier nou niemand met verstand? Een groot talent als Roemeratoe wordt al afgeschreven, vooral Scorpio lijkt er weinig van te snappen, doe eens normaal boys, wees blij dat er talent doorbreekt nu. Sta achter iedereen van de club en praat niemand naar beneden, word niemand beter van.
  • 11 Dec 2019 om 16:36
    • Quote van 11 Dec 2019 om 16:09
      Als dat zo zou zijn, waarom staat brama dan niet op 6?
      Roemeratoe heeft gewoon potentie en garcia heeft de ballen om jeugdspelers met potentie in te passen, dat is alleen maar een goede zaak.
      Onze problemen liggen elders, namelijk achterin en voorin op de flanken.
    Onze problemen liggen overal een eigenwijze trainer die te veel op balbezit speelt, slechte verdedigers, verkeerde tactiek, voorspelbaar voetbal, geen plan B, geen goede spits, mentaliteitsproblemen, verwende jochies etc.
  • 11 Dec 2019 om 16:21
    • Quote van 11 Dec 2019 om 16:09
      Als dat zo zou zijn, waarom staat brama dan niet op 6?
      Roemeratoe heeft gewoon potentie en garcia heeft de ballen om jeugdspelers met potentie in te passen, dat is alleen maar een goede zaak.
      Onze problemen liggen elders, namelijk achterin en voorin op de flanken.
    Brama staat niet op 6 omdat Garcia vasthoudt aan iets dat niet werkt. Als je zoveel punten laat liggen tegen degradatiekandidaten die ook allemaal doorsnee voetballers hebben dan snap je het niet helemaal volgens mij.
  • 11 Dec 2019 om 16:19
    • Quote van 11 Dec 2019 om 16:09
      Ik vraag me oprecht af of je überhaupt de tijd gekomen hebt om het artiekel fatsoenlijk te lezen, of meteen over bent gegaan naar je verzinsels te plaatsen....
    Verzinsels? De keiharde waarheid maar kan het pas bewijzen als er weer geld beschikbaar is. Tot die tijd is iedereen met twee benen en die tegen een bal kan schoppen welkom bij het 1e elftal.
  • 11 Dec 2019 om 16:09
    • Quote van 11 Dec 2019 om 15:45
      Zelfde geval als van der Lely. Ook zon talent. Hebben hem zelfs gesmeekt om niet te stoppen.We hebben helemaal geen talenten en als we ze hebben worden ze weggekaapt door andere clubs.
      Ramertoe wordt nu gewoon gebruikt net als van der Lely gebruikt is. Het zijn geen talenten. Gewoon doorsnee voetballers die alleen in het 1e elftal spelen omdat er geen geld is. Niets meer niets minder.
    Als dat zo zou zijn, waarom staat brama dan niet op 6?
    Roemeratoe heeft gewoon potentie en garcia heeft de ballen om jeugdspelers met potentie in te passen, dat is alleen maar een goede zaak.
    Onze problemen liggen elders, namelijk achterin en voorin op de flanken.
  • 11 Dec 2019 om 16:09
    • Quote van 11 Dec 2019 om 16:02
      Klopt, maar wel vervelend voor Ramertoe en van der Lely die in zekere zin gebruikt worden. Als ik dan het verhaal lees van Ramertoe, hoeveel hij ermee zit vindt ik het wel zielig voor hem.
      Straks valt die tussen wal en schip als het weer goed gaat met FC Twente.
    Ik vraag me oprecht af of je überhaupt de tijd gekomen hebt om het artiekel fatsoenlijk te lezen, of meteen over bent gegaan naar je verzinsels te plaatsen....
  • 11 Dec 2019 om 16:02
    • Quote van 11 Dec 2019 om 15:57
      Het is toch bekend dat FcT dit en het volgende seizoen een beperkt budget heeft voor de selectie? De doelstelling voor dit seizoen is "handhaving", toch? Sportief succes is geen kwestie van "een schakelaar omzetten", toch?
    Klopt, maar wel vervelend voor Ramertoe en van der Lely die in zekere zin gebruikt worden. Als ik dan het verhaal lees van Ramertoe, hoeveel hij ermee zit vindt ik het wel zielig voor hem.
    Straks valt die tussen wal en schip als het weer goed gaat met FC Twente.
  • 11 Dec 2019 om 15:57
    • Quote van 11 Dec 2019 om 15:45
      Zelfde geval als van der Lely. Ook zon talent. Hebben hem zelfs gesmeekt om niet te stoppen.We hebben helemaal geen talenten en als we ze hebben worden ze weggekaapt door andere clubs.
      Ramertoe wordt nu gewoon gebruikt net als van der Lely gebruikt is. Het zijn geen talenten. Gewoon doorsnee voetballers die alleen in het 1e elftal spelen omdat er geen geld is. Niets meer niets minder.
    Het is toch bekend dat FcT dit en het volgende seizoen een beperkt budget heeft voor de selectie? De doelstelling voor dit seizoen is "handhaving", toch? Sportief succes is geen kwestie van "een schakelaar omzetten", toch?
  • 11 Dec 2019 om 15:47
    • Quote van 11 Dec 2019 om 12:24
      Dit is nu net de mentaliteit dat deze jongen uitstraalt op het veld. Trein gemist bij mama willen zijn liever met vriendjes in de stad rondhangen. Dit is geen kerel van stavast, geen ballen en geen winnersmentaliteit. Lekker een clubje in Middelburg opzoeken en na de wedstrijd aan de warme chocolademelk bij ma.
    Mooi gesproken
  • 11 Dec 2019 om 15:45
    Zelfde geval als van der Lely. Ook zon talent. Hebben hem zelfs gesmeekt om niet te stoppen.We hebben helemaal geen talenten en als we ze hebben worden ze weggekaapt door andere clubs.
    Ramertoe wordt nu gewoon gebruikt net als van der Lely gebruikt is. Het zijn geen talenten. Gewoon doorsnee voetballers die alleen in het 1e elftal spelen omdat er geen geld is. Niets meer niets minder.
  • 11 Dec 2019 om 15:36
    • Quote van 11 Dec 2019 om 15:15
      Idd. Iedereen praat elkaar hier na.
    Idd. Iedereen praat elkaar hier na.
  • 11 Dec 2019 om 15:15
    • Quote van 11 Dec 2019 om 14:39
      Idd. Iedereen praat hier elkaar na.
    Idd. Iedereen praat elkaar hier na.
  • 11 Dec 2019 om 14:39
    • Quote van 11 Dec 2019 om 14:08
      Als de jongens in de jeugd zo goed waren hadden ze wel gespeeld, en als García ze geen kansen geeft dan had een andere club ze wel opgepikt. God man, wat was het erg toen Trotman en Fernandes vertrokken volgens dit forum afgelopen zomer. Bankzitters bij Den Bosch en Telstar nu, maar volgens de mensen hier kregen ze de kans niet en bomvol potentie bla bla bla... laat gaan
    Idd. Iedereen praat hier elkaar na.
  • 11 Dec 2019 om 14:37
    • Quote van 11 Dec 2019 om 13:24
      Nou Ajax heeft helemaal geen last van jeugd inzetten, soms moet je ook willen, toch García? !
    Heb je ook gezien welke spelers er om heen staan? Als jij een Tadic voor je hebt en een Donny achter je. Voetbalt anders dan een schenk achter je en een aitor voor je. Of iets dergelijks.
  • 11 Dec 2019 om 14:22
    Juist, die speler gaan wij voor 80 miljoen aan Ajax verkopen. zeker weten
  • 11 Dec 2019 om 14:08
    Als de jongens in de jeugd zo goed waren hadden ze wel gespeeld, en als García ze geen kansen geeft dan had een andere club ze wel opgepikt. God man, wat was het erg toen Trotman en Fernandes vertrokken volgens dit forum afgelopen zomer. Bankzitters bij Den Bosch en Telstar nu, maar volgens de mensen hier kregen ze de kans niet en bomvol potentie bla bla bla... laat gaan
  • 11 Dec 2019 om 14:06
    • Quote van 11 Dec 2019 om 13:24
      Nou Ajax heeft helemaal geen last van jeugd inzetten, soms moet je ook willen, toch García? !
    Ajax heeft gelukkig ook dezelfde talenten in de jeugd lopen als Twente.. wat een vergelijking. Niveau bij Jong en bij O19 is momenteel na lange na niet genoeg voor het 1e en vandaar dat de jongens van daar niet spelen in het 1e. Vrij simpel lijkt me.
  • 11 Dec 2019 om 13:50
    Kortom, zo ongeveer wat iedere scholier meemaakt die op kamers gaat.
  • 11 Dec 2019 om 13:24
    • Quote van 11 Dec 2019 om 12:48
      Idd. Juist een goede mentaliteit. Doorzetten, twijfelen doet iedereen wel eens. Jammer dat hier veel supporters de eigen jeugd direct afschrijven, en een jaar later schreeuwen dat er niets doorstroomd. Jeugd inpassen in een matig elftal is heel moeilijk!!
    Nou Ajax heeft helemaal geen last van jeugd inzetten, soms moet je ook willen, toch García? !
  • 11 Dec 2019 om 13:08
    Roemeratoe is een speler die het nog ver kan schoppen in het betaalde voetbal. Mentaal zit hij goed in elkaar als je leest wat hij er voor over heeft om bij de club fctwente te slagen. Daarnaast in wedstrijden verstopt hij zichzelf niet maar is vaak aanspeelbaar, hij moet alleen meer lef tonen door bij balbezit hoger te gaan spelen met aansluiting naar de aanvallers.
  • 11 Dec 2019 om 13:04
    • Quote van 11 Dec 2019 om 12:34
      En toch elke keer weer in die trein stappen en de uren durende reis maken.
    Poeh en dan nog 1,5 uur trainen. Ondoenlijk, zwaar leven.
  • 11 Dec 2019 om 12:59
    • Quote van 11 Dec 2019 om 12:24
      Dit is nu net de mentaliteit dat deze jongen uitstraalt op het veld. Trein gemist bij mama willen zijn liever met vriendjes in de stad rondhangen. Dit is geen kerel van stavast, geen ballen en geen winnersmentaliteit. Lekker een clubje in Middelburg opzoeken en na de wedstrijd aan de warme chocolademelk bij ma.
    Als iemand dat heeft wat jij aangeeft dan houden ze het snel voor gezien. Deze jongen heeft juist wel mentaliteit.
  • 11 Dec 2019 om 12:48
    • Quote van 11 Dec 2019 om 12:34
      En toch elke keer weer in die trein stappen en de uren durende reis maken.
    Idd. Juist een goede mentaliteit. Doorzetten, twijfelen doet iedereen wel eens. Jammer dat hier veel supporters de eigen jeugd direct afschrijven, en een jaar later schreeuwen dat er niets doorstroomd. Jeugd inpassen in een matig elftal is heel moeilijk!!
  • 11 Dec 2019 om 12:34
    • Quote van 11 Dec 2019 om 12:24
      Dit is nu net de mentaliteit dat deze jongen uitstraalt op het veld. Trein gemist bij mama willen zijn liever met vriendjes in de stad rondhangen. Dit is geen kerel van stavast, geen ballen en geen winnersmentaliteit. Lekker een clubje in Middelburg opzoeken en na de wedstrijd aan de warme chocolademelk bij ma.
    En toch elke keer weer in die trein stappen en de uren durende reis maken.
  • 11 Dec 2019 om 12:31
    • Quote van 11 Dec 2019 om 12:24
      Dit is nu net de mentaliteit dat deze jongen uitstraalt op het veld. Trein gemist bij mama willen zijn liever met vriendjes in de stad rondhangen. Dit is geen kerel van stavast, geen ballen en geen winnersmentaliteit. Lekker een clubje in Middelburg opzoeken en na de wedstrijd aan de warme chocolademelk bij ma.
    Ja, want met zo'n gebrek aan mentaliteit haalt hij het eerste terwijl van zijn leeftijdsgenoten letterlijk niemand het heeft gehaald...
  • 11 Dec 2019 om 12:24
    Dit is nu net de mentaliteit dat deze jongen uitstraalt op het veld. Trein gemist bij mama willen zijn liever met vriendjes in de stad rondhangen. Dit is geen kerel van stavast, geen ballen en geen winnersmentaliteit. Lekker een clubje in Middelburg opzoeken en na de wedstrijd aan de warme chocolademelk bij ma.
  • 11 Dec 2019 om 12:15
    Lekker laten staan, ontwikkeld zich goed en is al lang niet meer de zwakke schakel in dit elftal.
vrijdag 25 september 2020
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›