TUSSENSTAND | FC Twente in bijna uitverkocht stadion tegen Vitesse

9
TUSSENSTAND | FC Twente in bijna uitverkocht stadion tegen Vitesse

Aankomende zaterdag speelt FC Twente de 17e speelronde in de Eredivisie. De Tukkers nemen het in eigen huis op tegen Vitesse. FC Twente kunnen rekenen op een zo goed als uitverkocht stadion.

Momenteel zijn er voor het duel met de Arnhemmers ruim 26.000 kaarten verkocht, zo meldt FC Twente zojuist via het officiële Twitter-kanaal. Kaarten kunnen nog steeds gekocht worden via deze link of bij de receptie van de Grolsch Veste.

De wedstrijd begint zaterdag om 20.45 uur en staat onder leiding van Allard Lindhout. Hij wordt bijgestaan door assistent-scheidsrechters Freek Vandeursen en Adriaan Inia. De KNVB heeft Edgar Bijl aangewezen als vierde official. Cristiaan Bax is aangesteld als VAR. Hij krijgt in Zeist assistentie van Kevin Bodde.

9 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Dec 2019 om 17:22
    • Quote van 12 Dec 2019 om 08:55
      Wrong, bij Rkc gaat het mis omdat dat zogenaamd een laagvlieger is en we daar net als bij vvv en ado gewoon op de bek gaan. Vitassss wil voetballen en juist daar kunnen we verrassen. 1-1 of 2-1. Maar inderdaad de bekerronde overleven zou al een mooi presentje zijn.
    We gaan het beleven. Ik durf geen voorspellingen meer te doen als het over FCT gaat.
  • 12 Dec 2019 om 10:26
    • Quote van 12 Dec 2019 om 10:06
      Julio op de plek van Paul en Latibeaudiere naast Busquets centraal moet ook kunnen lijkt me. Schenk en Julio zijn te klein voor een CV en koppen te vaak onder een bal door. Latibeaudiere kan daarentegen hoog springen, en dus prima een hoge bal koppen........
    Dat is inderdaad ook een optie.
  • 12 Dec 2019 om 10:06
    • Quote van 12 Dec 2019 om 09:44
      Ik zou Petra en geSchenk beide van de hand doen. Julio en Buskets in het centrum. De Engelsman op de plek van Paul. Verdonk ook afscheid van nemen en een nieuwe linksback contracteren.
    Julio op de plek van Paul en Latibeaudiere naast Busquets centraal moet ook kunnen lijkt me. Schenk en Julio zijn te klein voor een CV en koppen te vaak onder een bal door. Latibeaudiere kan daarentegen hoog springen, en dus prima een hoge bal koppen........
  • 12 Dec 2019 om 09:55
    • Quote van 12 Dec 2019 om 08:55
      Wrong, bij Rkc gaat het mis omdat dat zogenaamd een laagvlieger is en we daar net als bij vvv en ado gewoon op de bek gaan. Vitassss wil voetballen en juist daar kunnen we verrassen. 1-1 of 2-1. Maar inderdaad de bekerronde overleven zou al een mooi presentje zijn.
    Tegen GAE moet dat kunnen
  • 12 Dec 2019 om 09:44
    • Quote van 12 Dec 2019 om 09:35
      Momenteel lijkt elke club een maatje te groot voor Twente. Vertrouwen binnen de selectie.....0,0%. Een duidelijke tactiek binnen de selectie.....0,0%.


      Ik heb nu een paar weken Schenk zien spelen, maar die valt net zoveel tegen als Peetken. Daarop zou ik voor Peetken kiezen omdat hij kopkracht heeft, en dus ook kan scoren vanuit een corner.


      Het totaalplaatje bekijkend vind ik het vette ruk zoals FC Twente nu speelt. Nergens heb ik nog het gevoel dat FC Twente zich zomaar even handhaaft in deze zwakke competitie. Momenteel knappen wekelijks de aambeien van het billenknijpen......
    Ik zou Petra en geSchenk beide van de hand doen. Julio en Buskets in het centrum. De Engelsman op de plek van Paul. Verdonk ook afscheid van nemen en een nieuwe linksback contracteren.
  • 12 Dec 2019 om 09:35
    • Quote van 12 Dec 2019 om 08:42
      1-3 helaas. Vitesse is een maatje te groot voor FCT. Harde realiteit,.

      Is niet erg, tegen RKC moeten er punten gepakt worden en in de beker moeten we doorgaan, dan is December een redelijk goede maand.
    Momenteel lijkt elke club een maatje te groot voor Twente. Vertrouwen binnen de selectie.....0,0%. Een duidelijke tactiek binnen de selectie.....0,0%.


    Ik heb nu een paar weken Schenk zien spelen, maar die valt net zoveel tegen als Peetken. Daarop zou ik voor Peetken kiezen omdat hij kopkracht heeft, en dus ook kan scoren vanuit een corner.


    Het totaalplaatje bekijkend vind ik het vette ruk zoals FC Twente nu speelt. Nergens heb ik nog het gevoel dat FC Twente zich zomaar even handhaaft in deze zwakke competitie. Momenteel knappen wekelijks de aambeien van het billenknijpen......
  • 12 Dec 2019 om 08:55
    • Quote van 12 Dec 2019 om 08:42
      1-3 helaas. Vitesse is een maatje te groot voor FCT. Harde realiteit,.

      Is niet erg, tegen RKC moeten er punten gepakt worden en in de beker moeten we doorgaan, dan is December een redelijk goede maand.
    Wrong, bij Rkc gaat het mis omdat dat zogenaamd een laagvlieger is en we daar net als bij vvv en ado gewoon op de bek gaan. Vitassss wil voetballen en juist daar kunnen we verrassen. 1-1 of 2-1. Maar inderdaad de bekerronde overleven zou al een mooi presentje zijn.
  • 12 Dec 2019 om 08:42
    • Quote van 12 Dec 2019 om 08:14
      Mooi!! Nu nog 3 punten,ik hoop op een 3-1 voor onze FC.
    1-3 helaas. Vitesse is een maatje te groot voor FCT. Harde realiteit,.

    Is niet erg, tegen RKC moeten er punten gepakt worden en in de beker moeten we doorgaan, dan is December een redelijk goede maand.
  • 12 Dec 2019 om 08:14
    Mooi!! Nu nog 3 punten,ik hoop op een 3-1 voor onze FC.
zaterdag 12 september 2020
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›