''Volgens hem hadden Bosch, Brama en Hölscher moeten spelen'' ''Had FC Twente gesierd als ze openbaar excuses hadden aangeboden'' Pleguezuelo blinkt uit bij FC Twente: ''Hij is absoluut een krijger'' ''Vond het een hele logische beslissing om Schenk te passeren'' Derksen duidelijk over Garcia: ''Dat blijft natuurlijk bezopen''

Winterstop voor Verhaegh: FC Twente-verdediger opnieuw geblesseerd

( 44 reacties)
Winterstop voor Verhaegh: FC Twente-verdediger opnieuw geblesseerd

FC Twente kan in de laatste drie wedstrijden van dit kalenderjaar geen beroep meer doen op Paul Verhaegh. De routinier kampt met een spierblessure, dat meldt TC Tubantia.

Verhaegh stond in de laatste twee wedstrijden tegen Ajax en ADO Den Haag nog in de basis bij FC Twente, maar mist de komende drie duels. De 36-jarige verdediger kan niet meespelen tegen Vitesse, Go Ahead Eagles (beker) en RKC Waalwijk.

Verhaegh viel afgelopen zaterdag tegen ADO Den Haag geblesseerd uit en werd toen vervangen door Julio Pleguezuelo. Trainer Gonzalo Garcia kan tegen Vitesse echter ook voor Joël Latibeaudiere kiezen. Verhaegh speelde dit seizoen pas vijf competitiewedstrijden door verschillende spierblessures.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Dec 2019 om 12:05
    Ikzeg. Geachte heer verhaag u bent helaas weer geblesseerd jammer dat het nu weer is gebeurt, helaas is het voor u en de club een eland, ik wens u heel veel sterkte en succes met uw revalidatie en hoop dat u sterk terug komt.
  • 14 Dec 2019 om 11:26
    • Quote van 14 Dec 2019 om 09:35
      Oh nee? Kun je op je vingers natellen. Gemiddeld salaris 2. gemiddeld salaris ED. Ga daar maar iets onder zitten.
    Bruto?
  • 14 Dec 2019 om 11:21
    • Quote van 13 Dec 2019 om 21:20
      En met 2,5 ton aan kosten heb je een winst van 50.000,- dus gewoon modaal.
    Haha dan doe je iets niet goed 2,5 ton kosten bij lange na niet.
  • 14 Dec 2019 om 11:20
    • Quote van 13 Dec 2019 om 18:36
      Wat voor bedrijf?
    Reclame bureau en huisstijl ontwerp
  • 14 Dec 2019 om 11:19
    Zon speler had van Halst eens moeten halen. Dan brak de hel los!
  • 14 Dec 2019 om 10:48
    • Quote van 14 Dec 2019 om 10:36
      Die loopt er niet voor een appel und een ei, tot nu toe nog geen flikker aan gehad ik heb er in ieder geval veel meer van verwacht
    Mee eens Messi. Per direct afscheid nemen is het beste......
  • 14 Dec 2019 om 10:36
    • Quote van 14 Dec 2019 om 09:27
      Transfervrij BAM, en wij kennen zijn (prestatie?)salaris niet.
    Die loopt er niet voor een appel und een ei, tot nu toe nog geen flikker aan gehad ik heb er in ieder geval veel meer van verwacht
  • 14 Dec 2019 om 09:35
    • Quote van 14 Dec 2019 om 09:27
      Transfervrij BAM, en wij kennen zijn (prestatie?)salaris niet.
    Oh nee? Kun je op je vingers natellen. Gemiddeld salaris 2. gemiddeld salaris ED. Ga daar maar iets onder zitten.
  • 14 Dec 2019 om 09:27
    • Quote van 14 Dec 2019 om 08:59
      Dure mispeer van Ted weer
    Transfervrij BAM, en wij kennen zijn (prestatie?)salaris niet.
  • 14 Dec 2019 om 08:59
    Dure mispeer van Ted weer
  • 14 Dec 2019 om 08:53
    • Quote van 14 Dec 2019 om 06:47
      Whaha kerel lach me de ballen uit de broek whaha:-):-))
    Hou ze goed vast dan, want straks struikel je nog over die 'zitzak'. ;)
  • 14 Dec 2019 om 06:47
    • Quote van 13 Dec 2019 om 17:03
      Kiek die foto dan? Haartjes na rechts, armpje al aardig hoog kiek UM goan.
    Whaha kerel lach me de ballen uit de broek whaha:-):-))
  • 13 Dec 2019 om 23:08
    • Quote van 13 Dec 2019 om 22:04
      Van basten is vanaf 88 bis jetz een held :)
    Sicher, und das geht nie wieder weg was der auch sagt :)
  • 13 Dec 2019 om 22:04
    • Quote van 13 Dec 2019 om 21:22
      :) Pas maar op, is van Basten ook slecht bevallen ;)
    Van basten is vanaf 88 bis jetz een held :)
  • 13 Dec 2019 om 21:25
    Maakt Verhaegh daar nou een hitlergroet?
  • 13 Dec 2019 om 21:22
    • Quote van 13 Dec 2019 om 17:03
      Kiek die foto dan? Haartjes na rechts, armpje al aardig hoog kiek UM goan.
    :) Pas maar op, is van Basten ook slecht bevallen ;)
  • 13 Dec 2019 om 21:20
    • Quote van 13 Dec 2019 om 18:07
      Nee hoor dat valt best mee, heb een aardig lopen bedrijf met een omzet van 3 ton ik hoef niet in de spiegel te kijken. Wat ik wel moet doen is keihard werken voor mijn centen. Iets wat veel spelers bij Twente niet echt doen, Verhaegh is gewoon een gok en die pakt verkeerd uit die kost alleen geld.
    En met 2,5 ton aan kosten heb je een winst van 50.000,- dus gewoon modaal.
  • 13 Dec 2019 om 20:18
    Verdonk linksback, Busquets linkscentraal, Julio rechtscentraal, Latibeaudiere rechtsback Verhaegh kan voor de jongere spelers nog wel wat betekenen hij kan ondanks zijn blessures echt wel iets anders speelde hij niet voor Wolfsburg.
  • 13 Dec 2019 om 18:36
    • Quote van 13 Dec 2019 om 18:07
      Nee hoor dat valt best mee, heb een aardig lopen bedrijf met een omzet van 3 ton ik hoef niet in de spiegel te kijken. Wat ik wel moet doen is keihard werken voor mijn centen. Iets wat veel spelers bij Twente niet echt doen, Verhaegh is gewoon een gok en die pakt verkeerd uit die kost alleen geld.
    Wat voor bedrijf?
  • 13 Dec 2019 om 18:07
    • Quote van 13 Dec 2019 om 16:16
      Jij vind wel veel dingen een drama of niet? Ik zal eens kijken in de spiegel als ik jou was. Dat is pas 1 grote drama.
    Nee hoor dat valt best mee, heb een aardig lopen bedrijf met een omzet van 3 ton ik hoef niet in de spiegel te kijken. Wat ik wel moet doen is keihard werken voor mijn centen. Iets wat veel spelers bij Twente niet echt doen, Verhaegh is gewoon een gok en die pakt verkeerd uit die kost alleen geld.
  • 13 Dec 2019 om 17:03
    Kiek die foto dan? Haartjes na rechts, armpje al aardig hoog kiek UM goan.
  • 13 Dec 2019 om 16:27
    Morgenavond bosje bloemen in de handen drukken, ererondje laten lopen en afscheid van nemen.
  • 13 Dec 2019 om 16:25
    Afscheid van nemen per direct contract ontbinden!
  • 13 Dec 2019 om 16:24
    • Quote van 13 Dec 2019 om 16:06
      Wat een drama die Verhaegh heel snel vd hand doen is alleen maar geblesseerd
    Over drama gesproken heb je je eigen reacties wel eens terug gelezen.
  • 13 Dec 2019 om 16:22
    • Quote van 13 Dec 2019 om 16:02
      Volgens mij is hij niet sarcastisch
    Zag het al ;-)
  • 13 Dec 2019 om 16:16
    • Quote van 13 Dec 2019 om 16:06
      Wat een drama die Verhaegh heel snel vd hand doen is alleen maar geblesseerd
    Jij vind wel veel dingen een drama of niet? Ik zal eens kijken in de spiegel als ik jou was. Dat is pas 1 grote drama.
  • 13 Dec 2019 om 16:06
    Wat een drama die Verhaegh heel snel vd hand doen is alleen maar geblesseerd
  • 13 Dec 2019 om 16:02
    • Quote van 13 Dec 2019 om 14:23
      Je hebt helemaal gelijk.. Maar ik ruik wat sarcasme in de Post waarom je reageerde ;-)
    Volgens mij is hij niet sarcastisch
  • 13 Dec 2019 om 15:57
    Dit was toch een super fitte speler die zijn indertijd binnen haalden? !
  • 13 Dec 2019 om 15:16
    Contract ontbinden en een fitte speler halen.
  • 13 Dec 2019 om 14:53
    • Quote van 13 Dec 2019 om 14:36
      Nee....Julio.....
    Van mij mag julio wel op de plek van schenk en lati op rechtsback.
  • 13 Dec 2019 om 14:38
    • Quote van 13 Dec 2019 om 14:37
      Het gaat om de ervaring die hij over kan brengen op de spelers. Hij is in voetballend op zicht met zijn blesures en 36 jaar, geen aanvulling. Maar de beste man kan dat wel als trainer.
    Als het aan jou ligt hebben we straks weer 20 trainers rondlopen. Van deze man moet je snel afscheid nemen.
  • 13 Dec 2019 om 14:37
    • Quote van 13 Dec 2019 om 14:22
      Hij is al totaal geen leider op het veld. Zou hij dan wel in de technische staf passen?
    Het gaat om de ervaring die hij over kan brengen op de spelers. Hij is in voetballend op zicht met zijn blesures en 36 jaar, geen aanvulling. Maar de beste man kan dat wel als trainer.
  • 13 Dec 2019 om 14:36
    • Quote van 13 Dec 2019 om 14:21
      Komt ons wel goed uit. Mooi met Lati op rechtsback.
    Nee....Julio.....
  • 13 Dec 2019 om 14:33
    vervelend voor hem, maar op het veld zal hij totaal niet gemist worden.
  • 13 Dec 2019 om 14:28
    Verassend.
  • 13 Dec 2019 om 14:25
    • Quote van 13 Dec 2019 om 14:21
      Had ook meer verwacht om eerlijk te zijn
    Anders ik wel =/
  • 13 Dec 2019 om 14:23
    • Quote van 13 Dec 2019 om 14:22
      Hij is al totaal geen leider op het veld. Zou hij dan wel in de technische staf passen?
    Je hebt helemaal gelijk.. Maar ik ruik wat sarcasme in de Post waarom je reageerde ;-)
  • 13 Dec 2019 om 14:22
    • Quote van 13 Dec 2019 om 14:18
      Maak deze man alvast trainer in de Technische staf.
    Hij is al totaal geen leider op het veld. Zou hij dan wel in de technische staf passen?
  • 13 Dec 2019 om 14:21
    • Quote van 13 Dec 2019 om 14:20
      Is dus ook meteen zijn laatste seizoen hier. Man man man.
    Had ook meer verwacht om eerlijk te zijn
  • 13 Dec 2019 om 14:21
    Komt ons wel goed uit. Mooi met Lati op rechtsback.
  • 13 Dec 2019 om 14:20
    Is dus ook meteen zijn laatste seizoen hier. Man man man.
  • 13 Dec 2019 om 14:18
    Winterstop is nog 3 wedstrijden dus zo breaking is dit niet.
  • 13 Dec 2019 om 14:18
    Maak deze man alvast trainer in de Technische staf.