''Latibeaudiere zal zich ook wel afvragen wat hij hier doet''

9
''Latibeaudiere zal zich ook wel afvragen wat hij hier doet''

Emil Berggreen komt dit seizoen niet vaak voor het in het spel van FC Twente door de goede prestaties van Haris Vuckic. Tijmen van Wissing denkt dat de spits zich wel afvraagt wat zijn toekomst is in Enschede.

"Ik denk dat zo'n Berggreen zich wel afvraagt wat zijn perspectief is bij FC Twente. Dat zullen meerdere spelers zich afvragen", zegt Van Wissing vrijdagmiddag op RTV Oost bij de Oosttribune.

De journalist vraagt zich ook af of Joël Latibeaudiere nog wel perspectief ziet. "Verhaegh is nu wel weggevallen tot de winterstop, dus die zal wel meer kansen krijgen. Maar bij Manchester City is hij een centrale verdediger en hier rechtsback. Maar als FC Twente zich wil versterken moet het wel een echte versterking zijn", besluit Van Wissing.

9 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Dec 2019 om 20:10
    • Quote van 14 Dec 2019 om 20:07
      Hoe komt vuckic dan aan zoveel goals?
    Door Espinosa ook maar dit systeem is te voorspelbaar geworden voor tegenstanders je moet ook een 2e en 3e systeem hebben als het ene niet werkt anders scoor je niet Vuckic staat laatste wedstrijden ook droog omdat niemand hem aanspeelt en met mijn systeem zou je Zekhnini en Menig ook nog in kunnen laten vallen en als spitsen kunnen gebruiken hebben ook snelheid tenminste als Menig helemaal fit is nu zou ik alleen Zekhnini in laten vallen voor Nakamura of Aitor en gebruiken als spits werkt tegen langzame verdedigers en niet steeds lange bal gebruiken.
  • 14 Dec 2019 om 20:07
    • Quote van 14 Dec 2019 om 20:06
      Vuckic niet daar heb je in dit systeem niets aan evenals Berggreen die halen alleen maar het tempo eruit en belemmeren Nakamura en Aitor omdat ik Nakamura en Aitor liever als spitsen zie die hebben tenminste wel snelheid en zijn behendiger en dit soort spelers kunnen makkelijker in stelling worden gebracht met Espinosa en Selahi er kort achter.
    Hoe komt vuckic dan aan zoveel goals?
  • 14 Dec 2019 om 20:06
    • Quote van 14 Dec 2019 om 19:20
      Vukcic????
    Vuckic niet daar heb je in dit systeem niets aan evenals Berggreen die halen alleen maar het tempo eruit en belemmeren Nakamura en Aitor omdat ik Nakamura en Aitor liever als spitsen zie die hebben tenminste wel snelheid en zijn behendiger en dit soort spelers kunnen makkelijker in stelling worden gebracht met Espinosa en Selahi er kort achter.
  • 14 Dec 2019 om 19:20
    • Quote van 14 Dec 2019 om 18:20
      Een goede trainer houd niet vast aan slappe spelers en zet andere spelers erin iedereen ziet toch dat we slappe verdedigers hebben en moeilijk kansen kunnen creëren en af kunnen maken GGG doet er niets aan zet gewoon de goede spelers op de juiste plek, goede wissels, verwende en vervelende spelers eruit en een schop onder hun kloten of meer laten trainen o.a. op afwerken. Geen voorspelbaar voetbal maar verschillende systemen. Drommel, Latibeaudiere, Julio, Busquets, Verdonk, Brama, Roemeratoe, Selahi, Espinosa, Aitor, Nakamura
    Vukcic????
  • 14 Dec 2019 om 18:52
    • Quote van 14 Dec 2019 om 16:44
      Spelers hebben niets te willen, de trainer maakt de beslissingen. Dit vind ik een sneue reactie van je, TC. Als het een andere trainer was geweest dan had je deze reactie niet gegeven.
    Rot toch op man....


    Bij een andere trainer had ik hetzelfde gezegd hoor. Spelers zijn slaven in jouw ogen....'hoeren' die niets te willen hebben omdat zij betaald worden? Man ie bint echt mesjogge.......



    Het is overduidelijk dat Gracia weinig tot niets heeft met Latiboudair en Berggreen, en dus hebben zij alle recht om Gracia de rug toe te keren.
  • 14 Dec 2019 om 18:30
    • Quote van 14 Dec 2019 om 16:44
      Spelers hebben niets te willen, de trainer maakt de beslissingen. Dit vind ik een sneue reactie van je, TC. Als het een andere trainer was geweest dan had je deze reactie niet gegeven.
    Zo is het natuurlijk wel de trainers hebben het laatste woord. De spelers zijn dagelijks op de club om te trainen is zichzelf voor te bereiden op de komende wedstrijd. De spelers die het op de trainingen laten zien en daar niet verzaken krijgen natuurlijk ook de eerste kans om in de basis te beginnen.
  • 14 Dec 2019 om 18:20
    • Quote van 14 Dec 2019 om 16:44
      Spelers hebben niets te willen, de trainer maakt de beslissingen. Dit vind ik een sneue reactie van je, TC. Als het een andere trainer was geweest dan had je deze reactie niet gegeven.
    Een goede trainer houd niet vast aan slappe spelers en zet andere spelers erin iedereen ziet toch dat we slappe verdedigers hebben en moeilijk kansen kunnen creëren en af kunnen maken GGG doet er niets aan zet gewoon de goede spelers op de juiste plek, goede wissels, verwende en vervelende spelers eruit en een schop onder hun kloten of meer laten trainen o.a. op afwerken. Geen voorspelbaar voetbal maar verschillende systemen. Drommel, Latibeaudiere, Julio, Busquets, Verdonk, Brama, Roemeratoe, Selahi, Espinosa, Aitor, Nakamura
  • 14 Dec 2019 om 16:44
    • Quote van 14 Dec 2019 om 16:21
      Berggreen en Latti moeten Gracia gewoon de rug toekeren en vertrekken. Wanneer je als trainer geen gebruik wenst te maken van spelers, dan kun je als speler beter uitkijken naar meer speeltijd.

      Eens kijken hoe die eigenwijze drol van een Gracia daarop anticipeert........
    Spelers hebben niets te willen, de trainer maakt de beslissingen. Dit vind ik een sneue reactie van je, TC. Als het een andere trainer was geweest dan had je deze reactie niet gegeven.
  • 14 Dec 2019 om 16:21
    Berggreen en Latti moeten Gracia gewoon de rug toekeren en vertrekken. Wanneer je als trainer geen gebruik wenst te maken van spelers, dan kun je als speler beter uitkijken naar meer speeltijd.

    Eens kijken hoe die eigenwijze drol van een Gracia daarop anticipeert........
zaterdag 12 september 2020
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›