''Een signaal geef je op een andere manier af. Dit is amateuristisch''

15
''Een signaal geef je op een andere manier af. Dit is amateuristisch''

Keito Nakamura speelde tegen Vitesse een uiterst ongelukkige wedstrijd. De linksbuiten verspeelde van zijn 19 balcontacten 13 keer de bal. Voor trainer Garcia reden om de Japanner al voor de rust naar de kant te halen .

Clubwatcher Leon ten Voorde vindt de keuze van Garcia amateuristisch. Xandro Schenk raakte geblesseerd, moest vervangen worden, waardoor de trainer al voor de theepauze twee wissels kwijt was. Leon ten Voorde begrijpt niks van de keuze van de trainer. 

"Ja, Nakamura was slecht, maar waarom wacht je niet vijf minuten met de wissel? Dan is het rust", begint Ten Voorde in de Tubantia. "Nu gaat een jongen van 19 onder luid applaus van het veld. Een signaal geef je als trainer op een andere manier af. Dit is amateuristisch. Twee wissels in drie minuten kwijt", besluit een kritische Ten Voorde.

 

 

15 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 16 Dec 2019 om 07:54
    Nakamura eruit was zijn beste wissel van de wedstrijd. Speelde dramatisch. Weten ze direct waar ze aan toe zijn als je echt slecht speelt. De wissel Bergreen voor vuccic vond ik veel meer amateuristisch. Haal dan een verdedigende middenvelder eraf. Vuccic op 10 lekker laten pendelen tussen aanval en verdediging. (Dat is het grootste probleem bij twente. Dat doet niemand) En bergreen in de spits.
  • 15 Dec 2019 om 19:58
    • Quote van 15 Dec 2019 om 18:09
      En ja hoor het overijverige journalistje ten voorde gooit nog wat extra zout in de wonden bij de trainers van fctwente. Wat als Nakamura een domme fout maakt en vitesse maakt hier een doelpunt uit. Wat zal het wijsneuzje ten voorde dan hebben geschreven, de trainers hadden eerder moeten wisselen. Want Nakamura zat niet bepaald goed in de wedstrijd de eerste helft maakte teveel fouten. Wel jammer voor deze talent volle speler
    Laat de mensen toch eens een keer in hun waarde man. Jouw zienswijze is ondertussen wel bekend. Je hoeft niet alles af te kraken omdat ze het niet met JOUW zienswijze eens zijn.
    Stalker, Trol.
    Dank U!
  • 15 Dec 2019 om 19:48
    • Quote van 15 Dec 2019 om 19:35
      Feiten zijn dat de trainers dagelijks met de spelersgroep werken en hier een afweging in maken wie er speelt en niet speelt.
    Kennelijk werkt dit niet. Als dit zo door gaat, wordt het weer een degradatie! Waarom werd er in het begin van het seizoen wel redelijk gevoetbald?
  • 15 Dec 2019 om 19:35
    • Quote van 15 Dec 2019 om 19:00
      Een journalist doet gewoon zijn werk. Daar moet iedereen maar tegen kunnen, ook al is dat voor hun gevoel niet correct. Kennelijk is het beroep van trainer dermate lastig. Bijen heeft dit seizoen al zoveel steken laten vallen en waarom krijgt hij als invaller dan nog de voorkeur? De City-Man heeft acceptabel gespeeld, waarom niet hij. Ik vond Aburjania redelijk spelen, krijgt geen kans. Brama heeft zich al zo lang bewezen, ga met hem op 6 beginnen. Lijkt me allemaal logisch. Berggreen een goede spits? Hij kan m.i. wel wat
    Feiten zijn dat de trainers dagelijks met de spelersgroep werken en hier een afweging in maken wie er speelt en niet speelt.
  • 15 Dec 2019 om 19:00
    • Quote van 15 Dec 2019 om 18:42
      Ja steek deze onruststoker dat is ten voorde ook nog wat veren in zijn.......
    Een journalist doet gewoon zijn werk. Daar moet iedereen maar tegen kunnen, ook al is dat voor hun gevoel niet correct. Kennelijk is het beroep van trainer dermate lastig. Bijen heeft dit seizoen al zoveel steken laten vallen en waarom krijgt hij als invaller dan nog de voorkeur? De City-Man heeft acceptabel gespeeld, waarom niet hij. Ik vond Aburjania redelijk spelen, krijgt geen kans. Brama heeft zich al zo lang bewezen, ga met hem op 6 beginnen. Lijkt me allemaal logisch. Berggreen een goede spits? Hij kan m.i. wel wat
  • 15 Dec 2019 om 18:42
    • Quote van 15 Dec 2019 om 18:14
      In dit geval heeft hij gewoon gelijk. En Bijen erin is wachten op meer tegengoals. Do you want more?
    Ja steek deze onruststoker dat is ten voorde ook nog wat veren in zijn.......
  • 15 Dec 2019 om 18:14
    • Quote van 15 Dec 2019 om 18:09
      En ja hoor het overijverige journalistje ten voorde gooit nog wat extra zout in de wonden bij de trainers van fctwente. Wat als Nakamura een domme fout maakt en vitesse maakt hier een doelpunt uit. Wat zal het wijsneuzje ten voorde dan hebben geschreven, de trainers hadden eerder moeten wisselen. Want Nakamura zat niet bepaald goed in de wedstrijd de eerste helft maakte teveel fouten. Wel jammer voor deze talent volle speler
    In dit geval heeft hij gewoon gelijk. En Bijen erin is wachten op meer tegengoals. Do you want more?
  • 15 Dec 2019 om 18:09
    En ja hoor het overijverige journalistje ten voorde gooit nog wat extra zout in de wonden bij de trainers van fctwente. Wat als Nakamura een domme fout maakt en vitesse maakt hier een doelpunt uit. Wat zal het wijsneuzje ten voorde dan hebben geschreven, de trainers hadden eerder moeten wisselen. Want Nakamura zat niet bepaald goed in de wedstrijd de eerste helft maakte teveel fouten. Wel jammer voor deze talent volle speler
  • 15 Dec 2019 om 17:13
    Ben het wel met Leon eens, goed zijn mentaliteit hoor maar niet heus
  • 15 Dec 2019 om 17:09
    • Quote van 15 Dec 2019 om 15:42
      Ikzeg. Ten voorde ik geef nu in enkele seconden 2 mensen weg en dat is ted en ccc.
    Haha
  • 15 Dec 2019 om 16:41
    • Quote van 15 Dec 2019 om 16:13
      Heb je de laatste 5 wedstrijden gezien dan
    Zou toch eens beter opletten Het is niet om aan te zien
  • 15 Dec 2019 om 16:13
    • Quote van 15 Dec 2019 om 16:10
      Op het moment zelf was het nog goed dat hij eraf ging... het was niet best gisteren maar die enorme crisissfeer begrijp ik niet iemand die die kan uitleggen?
    Heb je de laatste 5 wedstrijden gezien dan
  • 15 Dec 2019 om 16:10
    Op het moment zelf was het nog goed dat hij eraf ging... het was niet best gisteren maar die enorme crisissfeer begrijp ik niet iemand die die kan uitleggen?
  • 15 Dec 2019 om 16:05
    Als alleen de wissels amateuristisch zijn maar ja die uruquaan is zeer onervaren trainer Nieuwe voor groep ook achterhoeker en die Duitser weg..
  • 15 Dec 2019 om 15:42
    Ikzeg. Ten voorde ik geef nu in enkele seconden 2 mensen weg en dat is ted en ccc.