''We zullen onze ruggen moeten rechten en door moeten gaan''

7
''We zullen onze ruggen moeten rechten en door moeten gaan''

Wout Brama zag zijn FC Twente wederom verliezen. Inmiddels lijkt er toch wel sprake van een kleine crisis bij de Tukkers. Het publiek was diep ontevreden over de prestatie van de Tukkers gisteren.

"Op zich niet zo raar als je thuis met 0-3 verliest. De tweede helft waren we ook niet zo goed. Maar de eerste helft was niet zo slecht, vond ik. Qua veldspel waren we beter dan Vitesse. Alleen geven we die wedstrijd toch weer weg in twee momenten. Dat is heel zuur", besluit Brama in gesprek met De Telegraaf. 

"We moeten er wel goed over nadenken wat beter kan en waar we het niet goed doen. Als je niet zo’n goede serie neerzet, moet je daar extra naar kijken. In zijn algemeenheid vind ik dat we in een aantal wedstrijden de goals te gemakkelijk weggeven en uiteindelijk creëren we ook te weinig. Ons veldspel is in hele fases van wedstrijden niet zo slecht. De laatste weken gaat dat een beetje op en af, maar dat heeft ook met vertrouwen te maken", zegt de aanvoerder. 

"Dinsdag is alweer snel. Er zijn veel kaarten verkocht voor die wedstrijd tegen Go Ahead, dus we zullen onze rug moeten rechten en door moeten gaan. Zo simpel is het ook", beseft de aanvoerder die weet dar er gewonnen moet worden: "In principe zijn dit twee wedstrijden die we moeten winnen. Ik vind dat we het positief moeten benaderen. Het zijn twee kansen om goede wedstrijden neer te zetten. Het klopt dat we geen goede reeks hebben. Alleen we spelen wel bij FC Twente, wat een grote club is en daar hoort ook druk bij. En daar hoort ook bij dat als je veel verliest er meer kritiek is. Dat is helemaal niet erg. Misschien houdt het ons ook wat scherper."

 

7 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Dec 2019 om 21:34
    • Quote van 15 Dec 2019 om 20:05
      Jij bent daar niet verantwoordelijk voor. Dat slappe gelul van jou en dat blijven hangen in het verleden komt me de strot uit. We leven NU. Laat de verantwoordelijken hun werk doen dan komt het goed en het komt NIET goed als je jouw slappe manier van denken hanteerd. Heb je geen levenservaring of zo? Kom je net om de hoek kijken? Je wil de hele wereld voor de gek houden met je slappe kromme gelul. Zie de werkelijkheid onder ogen en wordt eens wakker man. TROL! JIj weet helemaal niet of het beter gaat als er werknemers vervangen worden. Dat kun je pas achteraf zeggen. En het verleden geeft geen garanties voor de toekomst. Dan zou het leven wel heel makkelijk zijn. Het is elke dag weer een uitdaging maar NIETS doen is dodelijk. Dan kun je net zo goed onder de grond gaan liggen. Hoef je ook niets te doen!
    Laat ik het nu eens helemaal met je eens zijn.
  • 15 Dec 2019 om 20:55
    • Quote van 15 Dec 2019 om 18:57
      Een goed verhaal van brama. De volgende wedstrijden er weer vol voor gaan met nieuwe kansen in nieuwe wedstrijden. Tegen go ahead dinsdag en rkc komend weekend
    Ikzeg. Jw. Kom is op alstublieft zo kan het niet langer doorgaan dit gaat helemaal verkeerd u begrijpt het niet of u wilt het helaas niet begrijpen, als er niet snel ingegrepen wordt is het over en uit. En dan meneer jw en dan kan u en ik en met ons ieder die van ons fctwente houdt thuis achter de geraniums gaan zitten, als het nog gaat.
  • 15 Dec 2019 om 20:05
    • Quote van 15 Dec 2019 om 19:57
      Ik ben postief maar ook heel realistisch. En natuurlijk moet het beter in allerlei opzichten bij fctwente gaan. Maar het probleem is hoe ga je dit bewerkstelligen. Met het ontslaan van trainers of technische directeuren ga je niet beter van voetballen. Dat hebben we 2 seizoenen geleden we ondervonden met als resultaat degradatie.
    Jij bent daar niet verantwoordelijk voor. Dat slappe gelul van jou en dat blijven hangen in het verleden komt me de strot uit. We leven NU. Laat de verantwoordelijken hun werk doen dan komt het goed en het komt NIET goed als je jouw slappe manier van denken hanteerd. Heb je geen levenservaring of zo? Kom je net om de hoek kijken? Je wil de hele wereld voor de gek houden met je slappe kromme gelul. Zie de werkelijkheid onder ogen en wordt eens wakker man. TROL! JIj weet helemaal niet of het beter gaat als er werknemers vervangen worden. Dat kun je pas achteraf zeggen. En het verleden geeft geen garanties voor de toekomst. Dan zou het leven wel heel makkelijk zijn. Het is elke dag weer een uitdaging maar NIETS doen is dodelijk. Dan kun je net zo goed onder de grond gaan liggen. Hoef je ook niets te doen!
  • 15 Dec 2019 om 19:57
    • Quote van 15 Dec 2019 om 19:19
      Ik snap niet wat jij nu wil berijken met al die positieve reacties van je. Jij hebt geen plaat voor je kop maar een heel continent. Als We zo blijven spelen is het over en uit. Er moet zo snel mogelijk verandering komen. Want een degradatie overleeft twente dit keer niet. In het begin van het seizoen was het voetbal veel belovend. Maar daar is gewoon helemaal niks meer van over en als de trainer nu ook zegt dat hij niet weet wat hij nog moet doen zegt al genoeg in welke situatie we verkeren.
    Ik ben postief maar ook heel realistisch. En natuurlijk moet het beter in allerlei opzichten bij fctwente gaan. Maar het probleem is hoe ga je dit bewerkstelligen. Met het ontslaan van trainers of technische directeuren ga je niet beter van voetballen. Dat hebben we 2 seizoenen geleden we ondervonden met als resultaat degradatie.
  • 15 Dec 2019 om 19:20
    • Quote van 15 Dec 2019 om 18:57
      Een goed verhaal van brama. De volgende wedstrijden er weer vol voor gaan met nieuwe kansen in nieuwe wedstrijden. Tegen go ahead dinsdag en rkc komend weekend
    En wat als we die beiden verliezen? Pappen en nat houden? Ik ben er helemaal klaar mee en heg geen vertrouwen dat het op deze manier goed komt.
  • 15 Dec 2019 om 19:19
    • Quote van 15 Dec 2019 om 18:57
      Een goed verhaal van brama. De volgende wedstrijden er weer vol voor gaan met nieuwe kansen in nieuwe wedstrijden. Tegen go ahead dinsdag en rkc komend weekend
    Ik snap niet wat jij nu wil berijken met al die positieve reacties van je. Jij hebt geen plaat voor je kop maar een heel continent. Als We zo blijven spelen is het over en uit. Er moet zo snel mogelijk verandering komen. Want een degradatie overleeft twente dit keer niet. In het begin van het seizoen was het voetbal veel belovend. Maar daar is gewoon helemaal niks meer van over en als de trainer nu ook zegt dat hij niet weet wat hij nog moet doen zegt al genoeg in welke situatie we verkeren.
  • 15 Dec 2019 om 18:57
    Een goed verhaal van brama. De volgende wedstrijden er weer vol voor gaan met nieuwe kansen in nieuwe wedstrijden. Tegen go ahead dinsdag en rkc komend weekend