'FC Twente wil Chery terughalen, Vuckic en Hölscher mogen weg' 'Gemakzucht' bij FC Twente: ''Werd rommeliger in de kleedkamer'' Garcia legt uit: ''Ben niet ontevreden met hoe het nu gaat'' Van Leeuwen verklapt: ''De RKC-suppoost geloofde het niet eens'' Van Seumeren voorspelt: ''FC Twente zal op de deur gaan kloppen''

'Vuckic oogt allesbehalve fit': ''Hij zag die overgang afketsen''

( 17 reacties)
'Vuckic oogt allesbehalve fit': ''Hij zag die overgang afketsen''

FC Twente speelde donderdagmiddag een vriendschappelijke wedstrijd tegen Excelsior Moeskroen, maar clubtopscorer Haris Vuckic (acht goals, één assist) en Aitor Cantalapiedra (zeven goals, drie assists) zaten op de bank bij de Tukkers. 

Verslaggever Ten Voorde is kritisch over de twee aanvallers. "Giorgi Aburjania, Godfried Roemeratoe en Emil Berggreen zullen gisteren even hebben opgekeken toen ze hoorden dat ze niet zouden beginnen tegen Moeskroen", schrijft hij in de Tubantia. "Maar de grootste teleurstelling zat 'm bij Aitor en Haris Vuckic, de twee meest waardevolle aanvallers van het eerste deel van het seizoen", constateert Ten Voorde. 

"Aitor scoorde tegen Moeskroen vlak voor tijd weliswaar de winnende treffer, maar hij begon, net als tegen Fortuna Düsseldorf, op de bank", blikt hij terug. "Het was een duidelijk signaal van de technische staf, die ontevreden is over de houding van de rechterspits. Vuckic, die allesbehalve fit oogde, speelde in Spanje in totaal slechts 35 minuten als rechterspits. De topscorer was deze week dichtbij een transfer, maar zag die overgang afketsen, zodat hij vandaag 'gewoon' terugkeert in Twente", besluit Ten Voorde. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 10 Jan 2020 om 19:02
    Ik vind het nogal wat. Leon heeft bakken kritiek op spelers, maar niet op de TS. Terwijl het toch echt Garcia is die 12 opstelling 13 ongelukken begaat. Bij Ten Voorde altijd het gevoel dat hij voor de TS schrijft, zolang de TS hem goedgezind is.
    Als Aitor en Vuckic niet gemotiveerd zijn, dan is dat een probleem van de TS. Op te lossen door de TS. Vuckic staat steevast op een eiland en Aitor probeert wat, maar die is natuurlijk ook gefrustreerd dat het aanvallend kut met peren is. Tevens haalt Garcia Espinosa eraf, zet Vuckic op de verkeerde plek, vanaf dag 1. 1.
  • 10 Jan 2020 om 16:39
    • Quote van 10 Jan 2020 om 13:33
      Ik zou liever voor een speler als Eiting gaan of Huntelaar huren.
    Huntelaar is ook geblesseerd, ook 1 vd redenen dat Babel is gehuurd
  • 10 Jan 2020 om 16:01
    • Quote van 10 Jan 2020 om 15:39
      Ben benieuwd wat er met die Vuckic aan de hand is. Er is interesse maar afgeketst? Is hij afgetest (niet fit, blessure)? Financieel niet rond gekomen? Niet gemotiveerd meer en daarom op de bank gezet (net als Aitor)? Zijn de enige 2 spelers die kunnen scoren in onze huidige selectie dus zorgwekkende berichten of stemmingmakerij...
    Nee. Vuckic heeft net een bericht op instagram geplaatst. Waarschijnlijk de commotie gehoord. Er staat: De reden dat ik niet trainde en geen oefenwedstrijd speelde was door ziekte. Hij voelt zich beter nu. En hij kan niet wachten op de 2de seizoenshelft. Hij is hongerig en gemotiveerd
  • 10 Jan 2020 om 15:47
    • Quote van 10 Jan 2020 om 13:33
      Ik zou liever voor een speler als Eiting gaan of Huntelaar huren.
    Nog een cvm?
  • 10 Jan 2020 om 15:39
    Ben benieuwd wat er met die Vuckic aan de hand is. Er is interesse maar afgeketst? Is hij afgetest (niet fit, blessure)? Financieel niet rond gekomen? Niet gemotiveerd meer en daarom op de bank gezet (net als Aitor)? Zijn de enige 2 spelers die kunnen scoren in onze huidige selectie dus zorgwekkende berichten of stemmingmakerij...
  • 10 Jan 2020 om 13:35
    Ikzeg. Beste mede denkers en support van ons fctwente, laten wij allemaal volgende week zaterdag maar is met lachende gezichten naar onze veste gaan. Want overal lees ik dat ze er helemaal klaar voor zijn. Mijn ongeloof wordt in enkele weken om ge tovert door de selectie van ons fctwente het is gewoon geweldig dit is waar wij met meer als 30.000. Mensen a support op zaten te wachten, dit wordt een spektakel Ajax is nog lang geen kampioen want onze selectie van fctwente komt eraan. Geweldig nieuws.
  • 10 Jan 2020 om 13:33
    • Quote van 10 Jan 2020 om 12:40
      Noah Lang is een versterking voor dit Twente. Nu hij gebleseerd is geraakt doorschakelen naar Hassane Bande. Is ook een versterking.
    Ik zou liever voor een speler als Eiting gaan of Huntelaar huren.
  • 10 Jan 2020 om 13:31
    • Quote van 10 Jan 2020 om 11:09
      Als Vuckic en Aitor deze window nog gaan leveren we wel 75% van alle doelpunten in. Wel een behoorlijk risico
    Er wordt dan wel wat voor teruggehaald 2 goede snelle spitsen die meer dan 10 doelpunten maken en je bent uit de brand.
  • 10 Jan 2020 om 13:16
    • Quote van 10 Jan 2020 om 11:09
      Als Vuckic en Aitor deze window nog gaan leveren we wel 75% van alle doelpunten in. Wel een behoorlijk risico
    En dan mag Vuckic 35 minuten mee doen. Een middenvelder met een linkerpoot die dan toch weer op rechtsbuiten mag spelen. Zal wel weer een geniaal idee achter zitten dan.
  • 10 Jan 2020 om 13:01
    • Quote van 10 Jan 2020 om 12:42
      Allebei 3 keer niets....kerels moeten er komen! Geen slappe snotneuzen.
    Precies, al zou ik met noa lang niet ontevreden zijn.
  • 10 Jan 2020 om 13:00
    • Quote van 10 Jan 2020 om 12:40
      Noah Lang is een versterking voor dit Twente. Nu hij gebleseerd is geraakt doorschakelen naar Hassane Bande. Is ook een versterking.
    Nee liever niet, was lang geblesseerd en nu niet goed genoeg.
  • 10 Jan 2020 om 12:42
    • Quote van 10 Jan 2020 om 12:40
      Noah Lang is een versterking voor dit Twente. Nu hij gebleseerd is geraakt doorschakelen naar Hassane Bande. Is ook een versterking.
    Allebei 3 keer niets....kerels moeten er komen! Geen slappe snotneuzen.
  • 10 Jan 2020 om 12:40
    Noah Lang is een versterking voor dit Twente. Nu hij gebleseerd is geraakt doorschakelen naar Hassane Bande. Is ook een versterking.
  • 10 Jan 2020 om 11:31
    • Quote van 10 Jan 2020 om 11:12
      Alsjeblieft zeg hou op man Noah lang
    Zeg ik dat ik daar blij mee ben dan?
  • 10 Jan 2020 om 11:12