'FC Twente wil Chery terughalen, Vuckic en Hölscher mogen weg' 'Gemakzucht' bij FC Twente: ''Werd rommeliger in de kleedkamer'' Garcia legt uit: ''Ben niet ontevreden met hoe het nu gaat'' Van Leeuwen verklapt: ''De RKC-suppoost geloofde het niet eens'' Van Seumeren voorspelt: ''FC Twente zal op de deur gaan kloppen''

Van Leeuwen: ''En misschien kun je nog iets van 'buiten' halen''

( 60 reacties)
Van Leeuwen: ''En misschien kun je nog iets van 'buiten' halen''

Ted van Leeuwen heeft een goed gevoel overgehouden aan het trainingskamp in Spanje. De technisch directeur van de club uit Enschede heeft gemerkt dat de ploeg van trainer Gonzalo Garcia een prima week achter de rug heeft. 

"Ik heb het gevoel dat we de hoofdjes weer leeg gemaakt hebben", vertelt de bestuurder, die wijst op de goede seizoensstart van de Tukkers. "We hebben laten zien dat we het kunnen, maar het is een beetje weggegleden in de loop van het seizoen. En als je wilt verbeteren, kun je een groot deel vanuit jezelf halen. Als ik zie hoe ze trainen: de intensiteit is goed", vervolgt hij tegenover RTV Oost. 

"Wat er ooit was, moet ook weer terug te halen zijn. En misschien kun je nog iets van 'buiten' halen", aldus Van Leeuwen, die tot op heden nog geen versterkingen heeft gevonden. "Deze window begint langzaam, het loopt langzaam en een beetje stroef. De spelers die ons direct beter maken, heb ik nog niet gevonden of zij zoeken wat anders", besluit Van Leeuwen over zijn zoektocht naar nieuwe spelers. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Jan 2020 om 11:26
    Verontrustend!!! Ted ziet niet dat die Vuckic totaal tegen de verwachting er de meest onmogelijke ballen in schoot. Twente had op een bepaald moment de hoogste effectiviteit van de Eredivisie! (aantal schoten op doel vs goals). Dat was natuurlijk belachelijk en komt ook niet weer terug Ted!!! Had ook niks te maken met goed spel. Ook toen schoten we nauwelijks op doel. Toen daarna Vuckic ging haperen en achterin de gatenkaas met de week groter werd was het klaar. Als de gaten achterin niet gedicht worden, en er geen spits komt die hem er echt in prikt en een voetbaltactiek waarbij er wel op doel geschoten wordt, dan sta je mooi onder de streep end van de rit.
  • 11 Jan 2020 om 10:37
    Moet ik mijn reactie toch even bijstellen, toch nog een rechtsback erbij voor de rest van het seizoen.Waarschijnlijk dank zij Evert.
  • 11 Jan 2020 om 10:16
    Naar mijn inziens is Ted nooit van plan geweest om versterking te halen in de winterstop.Vooraf alleen verhaaltjes ophangen om de supporters weer voor de zoveelste keer iets wijs te maken.En nog even proberen de halve jaarkaarten aan de man te brengen.Twee wedstrijden met de hakken over de sloot gespeeld in Spanje, en we gaan volgens de technische leiding fluitend de tweede seizoenshelft tegemoet.Nou vergeet het maar rustig, totaal geen vertrouwen in.

  • 11 Jan 2020 om 09:13
    De Britse journalist Luke Pawley linkt George Thomas aan een transfer naar een Nederlandse club. Hij kan zowel op het middenveld als in de spitspositie uit de voeten. Het zou gaan om een huurconstructie, maar het is niet duidelijk om welke club het gaat. Thomas is geboren in Leicester, maar heeft zich opgewerkt tot international van Wales. Eerder kwam hij uit voor Coventry City, Yeovil Town en Scunthorpe United.
  • 11 Jan 2020 om 08:56
    • Quote van 10 Jan 2020 om 23:59
      Zolang FcT in totaal in de 2e seizoenshelft dezelfde hoeveelheid punten behaalt, is er niets aan de hand..... Dus om alles van de 1e 7 wedstrijden af te laten hangen? EN denk nu niet dat ik denk dat alles oké is, of dat het allemaal in het trainingskamp is opgelost.... Ervaring naast GG EN een CV, RV zijn nog steeds nodig om meer zekerheid tot handhaving te krijgen.....
    De eerste 9 wedstrijden hebben we wel een redelijk zwaar programma. Half maart kunnen we dus onder de streep beland zijn. Als FCT hetzelfde verval heeft als voor de winterstop wordt het een zwaar voorjaar. Het voetbal moet minder naïef worden en punten tegen Groningen en Sparta zijn meer dan welkom.
  • 11 Jan 2020 om 00:28
    • Quote van 11 Jan 2020 om 00:20
      En als ik Ted hoor lullen is hij ook niet actief aan het zoeken voor versterking, nou ik zou me de benen uit mijn reet lopen om te zorgen dat er wat spelers bij komen, maar Ted is eigenwijs, straks kan hij weer een revaliderende speler op de kop tikken. Of een speler die eerst wedstrijd fit moet worden, en dan naar 12 wedstrijden fit is, en er niets van bakt.
    Johnny komt goed
  • 11 Jan 2020 om 00:20
    • Quote van 11 Jan 2020 om 00:16
      Ervaring naast GGG komt er niet
    En als ik Ted hoor lullen is hij ook niet actief aan het zoeken voor versterking, nou ik zou me de benen uit mijn reet lopen om te zorgen dat er wat spelers bij komen, maar Ted is eigenwijs, straks kan hij weer een revaliderende speler op de kop tikken. Of een speler die eerst wedstrijd fit moet worden, en dan naar 12 wedstrijden fit is, en er niets van bakt.
  • 11 Jan 2020 om 00:16
    • Quote van 10 Jan 2020 om 23:51
      Ben ik ook bang voor ja Die, maar hij is er sterk in vragen niet te beantwoorden.
    Hij blijft de vraag maar ontwijken, lijkt wel of John een alias van Ted is man, echt hij de beker echt verdiend.
  • 11 Jan 2020 om 00:16
    • Quote van 10 Jan 2020 om 23:59
      Zolang FcT in totaal in de 2e seizoenshelft dezelfde hoeveelheid punten behaalt, is er niets aan de hand..... Dus om alles van de 1e 7 wedstrijden af te laten hangen? EN denk nu niet dat ik denk dat alles oké is, of dat het allemaal in het trainingskamp is opgelost.... Ervaring naast GG EN een CV, RV zijn nog steeds nodig om meer zekerheid tot handhaving te krijgen.....
    Ervaring naast GGG komt er niet
  • 10 Jan 2020 om 23:59
    • Quote van 10 Jan 2020 om 23:40
      En jij hebt het over realiteit. Nog een keer. ! ! Stel dat het tegen Groningen fout gaat en de daarop volgende wedstrijden beloven ook niet veel goeds. Gaf ik al eerder aan. Wat dan? En nieuw graag een objectief antwoord.
    Zolang FcT in totaal in de 2e seizoenshelft dezelfde hoeveelheid punten behaalt, is er niets aan de hand..... Dus om alles van de 1e 7 wedstrijden af te laten hangen? EN denk nu niet dat ik denk dat alles oké is, of dat het allemaal in het trainingskamp is opgelost.... Ervaring naast GG EN een CV, RV zijn nog steeds nodig om meer zekerheid tot handhaving te krijgen.....
  • 10 Jan 2020 om 23:51
    • Quote van 10 Jan 2020 om 23:43
      Gaat niet lukken
    Ben ik ook bang voor ja Die, maar hij is er sterk in vragen niet te beantwoorden.
  • 10 Jan 2020 om 23:43
    • Quote van 10 Jan 2020 om 23:40
      En jij hebt het over realiteit. Nog een keer. ! ! Stel dat het tegen Groningen fout gaat en de daarop volgende wedstrijden beloven ook niet veel goeds. Gaf ik al eerder aan. Wat dan? En nieuw graag een objectief antwoord.
    Gaat niet lukken
  • 10 Jan 2020 om 23:42
    • Quote van 10 Jan 2020 om 22:57
      Ik ben zeer zeker bewust dat fctwente een groot financieel probleem heeft mocht de club weer degraderen. Maar hoe ga je dit oplossen en dit doem scenario te voorkomen. De spelers kunnen tegen Groningen thuis een beginnende goed stap zetten met een goede overwinning en leuke wedstrijd. Dit geeft weer vertrouwen bij iedereen die achter de club staat
    En ik hoop het niet, maar je word thuis gewoon weer afgedroogd? Wat verwacht jij dan dat iedereen maar rustig blijft? Jij weet echt niet de consequenties bij een degradatie. Bij deze krijg jij van mij de beker voor, "mafklapper van de week".
  • 10 Jan 2020 om 23:40
    • Quote van 10 Jan 2020 om 22:57
      Ik ben zeer zeker bewust dat fctwente een groot financieel probleem heeft mocht de club weer degraderen. Maar hoe ga je dit oplossen en dit doem scenario te voorkomen. De spelers kunnen tegen Groningen thuis een beginnende goed stap zetten met een goede overwinning en leuke wedstrijd. Dit geeft weer vertrouwen bij iedereen die achter de club staat
    En jij hebt het over realiteit. Nog een keer. ! ! Stel dat het tegen Groningen fout gaat en de daarop volgende wedstrijden beloven ook niet veel goeds. Gaf ik al eerder aan. Wat dan? En nieuw graag een objectief antwoord.
  • 10 Jan 2020 om 23:27
    • Quote van 10 Jan 2020 om 22:57
      Ik ben zeer zeker bewust dat fctwente een groot financieel probleem heeft mocht de club weer degraderen. Maar hoe ga je dit oplossen en dit doem scenario te voorkomen. De spelers kunnen tegen Groningen thuis een beginnende goed stap zetten met een goede overwinning en leuke wedstrijd. Dit geeft weer vertrouwen bij iedereen die achter de club staat
    Daarom moet garcia hulp krijgen en moeten er spelers bij. Het is te mager qua kwaliteit, en de trainer weet het ook niet meer. Geef het iig niet op onrust want die ontstaat omdat mensen zich zorgen maken.
  • 10 Jan 2020 om 23:14
    We hebben het hier over van Leeuwen als TD van Twente.Hij is bij mooi weer een prima vent op die plek maar zo als het nu bij Twente gaat is niet een situatie die hij kan managen.Hij werkt volgens een vast stramien dat soms werkt maar nu het niet werkt is hij te eigenwijs dit toe te geven.Het afbreuk risico van zijn beleid is mij veel te groot helaas grijpt bestuurlijk Twente (ik hoop nog) niet in.

  • 10 Jan 2020 om 22:57
    • Quote van 10 Jan 2020 om 22:37
      Ben jij je bewust dat twente failliet gaat bij degradatie? Als er geen hulp komt voor garcia en als er geen versterking komt dan gaan ze er keihard uit. Met de week werd het slechter, de ploeg krijgt vrijwel geen kansen en is verdedigend zo lek als een mandje. Ze blijven een beetje doelloos achterin rondtikken, het is te triest. Alleszeggend dat je de laatste wedstrijd met 3-0 bent afgedroogd door de hekkensluiter, en dat garcia aan alles uitstraalt dat hij het ook niet meer weet. Als je het niet uitkomt snapt iemand er niks van en als iemand naief gelul presenteert is het zogenaamd goed onderbouwd. Wie is er nou gek??
    Ik ben zeer zeker bewust dat fctwente een groot financieel probleem heeft mocht de club weer degraderen. Maar hoe ga je dit oplossen en dit doem scenario te voorkomen. De spelers kunnen tegen Groningen thuis een beginnende goed stap zetten met een goede overwinning en leuke wedstrijd. Dit geeft weer vertrouwen bij iedereen die achter de club staat
  • 10 Jan 2020 om 22:44
    • Quote van 10 Jan 2020 om 19:00
      Van leeuwen is heel realistisch bezig net zoals de hele club in financiëel opzicht. De club kan nu en de komende jaren geen financiële blunders meer begaan want dan is het leed helemaal niet meer te overzien. De stelling was toch waar nagenoeg ieder achter stond. We moeten weer normaal gaan doen in allerlei opzichten. Het belangrijkste is dat de supporters de club blijven steunen I. Goede en slechte tijden.
    Van leeuwen is alleen zijn eigen straatje aan het schoonvegen en aan het indekken. Eigen belang voor clubbelang. Als ted maar niet beschadigd raakt. Zijn grote netwerk wat nergens op gebasseerd is valt iig aardig door de mand
  • 10 Jan 2020 om 22:41
    • Quote van 10 Jan 2020 om 22:34
      John neem ik niet meer serieus. Voor de rest met je eens, maar misschien minder gespecificeerd aangegeven.
    Klopt doe ik ook niet, negeer het normaal ook. Blijf me er wel aan storen, want kan me er echt aan ergeren dat je zo naief kan zijn. En dan ligt het weer aan de onrust, dan ben je toch niet goed snik?
  • 10 Jan 2020 om 22:37
    • Quote van 10 Jan 2020 om 21:56
      Het zou zeker mooi zijn dat er nog een paar ervaren spelers bij komen. En een ervaren trainer die de onervaren trainers wil en kan bij staan met de juiste informatie. Maar of dit financieel mogelijk is is een vraag. We gaan het zien de komende weken hoe het verder gaat.
    Ben jij je bewust dat twente failliet gaat bij degradatie? Als er geen hulp komt voor garcia en als er geen versterking komt dan gaan ze er keihard uit. Met de week werd het slechter, de ploeg krijgt vrijwel geen kansen en is verdedigend zo lek als een mandje. Ze blijven een beetje doelloos achterin rondtikken, het is te triest. Alleszeggend dat je de laatste wedstrijd met 3-0 bent afgedroogd door de hekkensluiter, en dat garcia aan alles uitstraalt dat hij het ook niet meer weet. Als je het niet uitkomt snapt iemand er niks van en als iemand naief gelul presenteert is het zogenaamd goed onderbouwd. Wie is er nou gek??
  • 10 Jan 2020 om 22:34
    • Quote van 10 Jan 2020 om 22:26
      Je moet begrijpen dat John recht langs je heen lult.....

      Het is relatief simpel. Van 15/02 tot 15/03 zal het billen knijpen worden. Tot 15/02 moet je punten pakken. Doe je dat niet, dan heb je wellicht nog 1 kans.

      Je kunt positief of negatief zijn, de bikkelharde waarheid is dat over we over 45 dagen weten of het crisis is ja of nee. 45 dagen. ALs club ben je gewoon verplicht om iemand naast Garcia te zetten. Als steun, als klankbord en als failsafe.

      Keiharde realiteit.
    John neem ik niet meer serieus. Voor de rest met je eens, maar misschien minder gespecificeerd aangegeven.
  • 10 Jan 2020 om 22:26
    • Quote van 10 Jan 2020 om 21:48
      Ja, dat begrijp ik. Ben niet dom. Nogmaals wat, als we deze stelling niet halen?
    Je moet begrijpen dat John recht langs je heen lult.....

    Het is relatief simpel. Van 15/02 tot 15/03 zal het billen knijpen worden. Tot 15/02 moet je punten pakken. Doe je dat niet, dan heb je wellicht nog 1 kans.

    Je kunt positief of negatief zijn, de bikkelharde waarheid is dat over we over 45 dagen weten of het crisis is ja of nee. 45 dagen. ALs club ben je gewoon verplicht om iemand naast Garcia te zetten. Als steun, als klankbord en als failsafe.

    Keiharde realiteit.
  • 10 Jan 2020 om 22:06
    • Quote van 10 Jan 2020 om 21:56
      Het zou zeker mooi zijn dat er nog een paar ervaren spelers bij komen. En een ervaren trainer die de onervaren trainers wil en kan bij staan met de juiste informatie. Maar of dit financieel mogelijk is is een vraag. We gaan het zien de komende weken hoe het verder gaat.
    Nogmaals, jij antwoordt niet op vragen. Wat ga jij zien en-of als we de stelling niet halen. Of weet jij nog een potje.
  • 10 Jan 2020 om 22:02
    • Quote van 10 Jan 2020 om 21:56
      Het zou zeker mooi zijn dat er nog een paar ervaren spelers bij komen. En een ervaren trainer die de onervaren trainers wil en kan bij staan met de juiste informatie. Maar of dit financieel mogelijk is is een vraag. We gaan het zien de komende weken hoe het verder gaat.
    Die gaan wel komen. Alleen moet TvL kijken wat hij te besteden heeft en wat is nu een echte versterking t.o.v de huidige spelersgroep. Dat kost geduld. Dat Twente nu niet uit paniek handelt is prijzebswaardig. Die versterking zal de laatste 14 dagen van de transfermarkt komen. Het belangrijkste is rust bij de club en het besef is er van overleven dit seizoen zowel bij de staf en spelers. Koppen omhoog en allemaal vol er achter. Dan gaat het zeker goedkomen.
  • 10 Jan 2020 om 21:56
    • Quote van 10 Jan 2020 om 21:37
      Als we met GG en Ted en zonder versterking zijn we ten dode opgeschreven. Maar dat wil je gewoon niet zien dat de club dan na de kloten is als het misgaat. we gaan helemaal kapot vriend Melbuul gaf al aan sponsors zullen nu wel massaal afhaken, ondanks de trouwe aanhang gaat dat niet nog een keer gebeuren zoals afgelopen seizoen in de KKD. Man man ik heb er echt zwaar hoofd in......
    Het zou zeker mooi zijn dat er nog een paar ervaren spelers bij komen. En een ervaren trainer die de onervaren trainers wil en kan bij staan met de juiste informatie. Maar of dit financieel mogelijk is is een vraag. We gaan het zien de komende weken hoe het verder gaat.
  • 10 Jan 2020 om 21:48
    • Quote van 10 Jan 2020 om 21:41
      Als ze de doelstelling niet halen is op dit moment koffie dik kijken. De spelers groep moet laten zien dat ze weer druven ballen zoals de eerste 7 wedstrijden. Voetbal met veel beleving en passie en waar zeker ook nog veel fouten en verkeerde keuzes worden gemaakt. Maar waar het balletje ook weer goed gaat vallen voor fctwente, en de twijfel verdwijnt en overtuiging weer terug komt..
    Ja, dat begrijp ik. Ben niet dom. Nogmaals wat, als we deze stelling niet halen?
  • 10 Jan 2020 om 21:45
    • Quote van 10 Jan 2020 om 21:41
      Als ze de doelstelling niet halen is op dit moment koffie dik kijken. De spelers groep moet laten zien dat ze weer druven ballen zoals de eerste 7 wedstrijden. Voetbal met veel beleving en passie en waar zeker ook nog veel fouten en verkeerde keuzes worden gemaakt. Maar waar het balletje ook weer goed gaat vallen voor fctwente, en de twijfel verdwijnt en overtuiging weer terug komt..
    Ikzeg. Jw. U zegt koffie dik kijken ik laat het nu over aan u en uw ted en ccc want ik heb er totaal geen vertrouwen meer in. Maar ik blijf altijd trouw aan ons fctwente.
  • 10 Jan 2020 om 21:41
    • Quote van 10 Jan 2020 om 21:12
      We hebben nog een paar maanden en wat als we deze stelling niet halen?. Wat dan ?
    Als ze de doelstelling niet halen is op dit moment koffie dik kijken. De spelers groep moet laten zien dat ze weer druven ballen zoals de eerste 7 wedstrijden. Voetbal met veel beleving en passie en waar zeker ook nog veel fouten en verkeerde keuzes worden gemaakt. Maar waar het balletje ook weer goed gaat vallen voor fctwente, en de twijfel verdwijnt en overtuiging weer terug komt..
  • 10 Jan 2020 om 21:37
    • Quote van 10 Jan 2020 om 21:31
      Nee als we de trainer en technisch directeur wegsturen wat een groep reageerders voorstelt. Wat denk je dat er dan gaat gebeuren niet alleen binnen de hele club en wat de media dan gaat doen. Hoeveel trainers heeft de club ontslagen de laaste jaren en wat voor een succesen heeft het op geleverd.? Dit nu weer doen is volstrekt waanzinnig en zou de club in enorme problemen brengen in allerlei opzichten
    Als we met GG en Ted en zonder versterking zijn we ten dode opgeschreven. Maar dat wil je gewoon niet zien dat de club dan na de kloten is als het misgaat. we gaan helemaal kapot vriend Melbuul gaf al aan sponsors zullen nu wel massaal afhaken, ondanks de trouwe aanhang gaat dat niet nog een keer gebeuren zoals afgelopen seizoen in de KKD. Man man ik heb er echt zwaar hoofd in......
  • 10 Jan 2020 om 21:33
    • Quote van 10 Jan 2020 om 21:26
      Het klopt wel. Als Twente dit seizoen overleeft en in de Eredivisie blijft, dan gaat het financieel beter en beter. Daarom moeten we nu er keuzes zijn gemaakt en harde woorden zijn gevallen in Ted en Garcia geloven. De bestuurders staan er achter. Dus wij ook!!
    Het klopt ook als we geen accurate versterking krijgen op diverse posities, ik er een zwaar hoofd in heb. Wat moet alles veranderd hebben dan? Die week in Spanje?? Voor dat geld hadden ze beter versterking kunnen halen, of in er in ieder geval bij lappen. Nu krijgen ze min of meer door zo slecht te spelen, en domme keuzes van GG nog een beloning ook, lekker op vakantie naar Spanje.
  • 10 Jan 2020 om 21:31
    • Quote van 10 Jan 2020 om 21:03
      Man je spoort niet je hebt toch de duidelijke signalen gehoord wat er gebeurt bij hernieuwde degradatie? Man jij hebt echt nog meer pillen nodig dan dat BAM aangaf. En elke club kan degraderen? Ja maar bij die clubs word wel ingegrepen, behalve bij ons, waar de prutsers mogen blijven aanprutsen. En nu staan zogenaamd alle koppies weer de goede richting op?? Lachertje na een nederlaag en de koppies hangen weer van die watjes. Slopers moeten we hebben, met korte mouwen bij min 5 , ervaring , metaal en fysieke kracht dat is wat we nodig hebben. Niet allemaal gastjes die naar 2 nederlagen weer in de pampers moeten. En een goede afmaker is ook nodig. Klaar ze hebben het recht niet zo een hoog spel met onze club te spelen.
    Nee als we de trainer en technisch directeur wegsturen wat een groep reageerders voorstelt. Wat denk je dat er dan gaat gebeuren niet alleen binnen de hele club en wat de media dan gaat doen. Hoeveel trainers heeft de club ontslagen de laaste jaren en wat voor een succesen heeft het op geleverd.? Dit nu weer doen is volstrekt waanzinnig en zou de club in enorme problemen brengen in allerlei opzichten
  • 10 Jan 2020 om 21:30
    • Quote van 10 Jan 2020 om 20:56
      Elke club kan degraderen in de eredivisie en daar is fctwente er ook een van. Ik heb nog nergens gelezen dat als fctwente degradeert de club failliet is. De stelling was voor het seizoen niet degraderen en verder de club gezond en financiëel gezond maken. Op dit moment staat fctwente op de plek waar ze op het einde van het seizoen voor tekenen. Dat is realistisch en het verwachtingspatroon van fctwente op dit moment
    wat zijn de gevolgen als ze degraderen ...sponsors zullen massaal afhaken ..ook het publiek zal massaal afhaken ..en zowiezo 10 milj. minder televisierechten in de kneuzendivisie..en dan is er nog de afspraak met gemeente moeten 5 milj. van de schuld aflossen..dat bij elkaar is het einde joh....mssn komt er nog een creminele Rus of chinees..
  • 10 Jan 2020 om 21:26
    • Quote van 10 Jan 2020 om 20:56
      Elke club kan degraderen in de eredivisie en daar is fctwente er ook een van. Ik heb nog nergens gelezen dat als fctwente degradeert de club failliet is. De stelling was voor het seizoen niet degraderen en verder de club gezond en financiëel gezond maken. Op dit moment staat fctwente op de plek waar ze op het einde van het seizoen voor tekenen. Dat is realistisch en het verwachtingspatroon van fctwente op dit moment
    Het klopt wel. Als Twente dit seizoen overleeft en in de Eredivisie blijft, dan gaat het financieel beter en beter. Daarom moeten we nu er keuzes zijn gemaakt en harde woorden zijn gevallen in Ted en Garcia geloven. De bestuurders staan er achter. Dus wij ook!!
  • 10 Jan 2020 om 21:20
    De zoektocht naar spelers die ons direct vertsterken, betaalbaar en haalbaar zijn zal een heel moeilijke zijn. Dat geleuter van het harde werken en het goede gevoel over de trainings kampen horen we elk jaar bij alle clubs. Daar maak je ten opzichte van de concurrentie geen winst. Bij de Spaanse enclave moet het kwartje vallen. Als Aitor collectief gaat spelen, Busquet op de goede plek komt te staan, Espinosa terug verdedigt en GG geen rare dingen doet dan maak je stappen. Met name het centrum van de verdediging en het verdedigen opzich moet beter worden. Anders maar minder aanvallend denken, kun je niet winnen dan zorgen dat je niet verliest. Aller belangrijkste is dat iedereen op een plek staat waar hij hoort en wisselen zonder alles door elkaar te husselen. Wil best weer in GG en TvL gaan geloven maar dat moeten ze wel zelf afdwingen.
  • 10 Jan 2020 om 21:12
    • Quote van 10 Jan 2020 om 20:56
      Elke club kan degraderen in de eredivisie en daar is fctwente er ook een van. Ik heb nog nergens gelezen dat als fctwente degradeert de club failliet is. De stelling was voor het seizoen niet degraderen en verder de club gezond en financiëel gezond maken. Op dit moment staat fctwente op de plek waar ze op het einde van het seizoen voor tekenen. Dat is realistisch en het verwachtingspatroon van fctwente op dit moment
    We hebben nog een paar maanden en wat als we deze stelling niet halen?. Wat dan ?
  • 10 Jan 2020 om 21:03
    • Quote van 10 Jan 2020 om 20:56
      Elke club kan degraderen in de eredivisie en daar is fctwente er ook een van. Ik heb nog nergens gelezen dat als fctwente degradeert de club failliet is. De stelling was voor het seizoen niet degraderen en verder de club gezond en financiëel gezond maken. Op dit moment staat fctwente op de plek waar ze op het einde van het seizoen voor tekenen. Dat is realistisch en het verwachtingspatroon van fctwente op dit moment
    Man je spoort niet je hebt toch de duidelijke signalen gehoord wat er gebeurt bij hernieuwde degradatie? Man jij hebt echt nog meer pillen nodig dan dat BAM aangaf. En elke club kan degraderen? Ja maar bij die clubs word wel ingegrepen, behalve bij ons, waar de prutsers mogen blijven aanprutsen. En nu staan zogenaamd alle koppies weer de goede richting op?? Lachertje na een nederlaag en de koppies hangen weer van die watjes. Slopers moeten we hebben, met korte mouwen bij min 5 , ervaring , metaal en fysieke kracht dat is wat we nodig hebben. Niet allemaal gastjes die naar 2 nederlagen weer in de pampers moeten. En een goede afmaker is ook nodig. Klaar ze hebben het recht niet zo een hoog spel met onze club te spelen.
  • 10 Jan 2020 om 21:03
    Ik maak mij ook zorgen om het ‘ niets aan de hand mensen, doorloopûh’ verhaal van TvL en Garcia. Ik kan mij nauwelijks voorstellen dat zij niet door hebben hoe zorgelijk de situatie is. Maar goed, voor de bühne moeten ze wel van dit soort goed nieuws verhaaltjes houden. En misschien komt er nog wel iets moois uit de hoge hoed van Grumpy Ted. Ik deel in ieder geval de zorgen en het cynisme, want my God, wat zijn dit een mentale brekebenen. We zouden Storm op ze moeten afsturen, die heeftvroeger bij de commando’s gezeten!
  • 10 Jan 2020 om 20:56
    • Quote van 10 Jan 2020 om 19:13
      Jij vergeet dat mocht het misgaan, dat de club weg is??? Wat een dom gelul zeg.
    Elke club kan degraderen in de eredivisie en daar is fctwente er ook een van. Ik heb nog nergens gelezen dat als fctwente degradeert de club failliet is. De stelling was voor het seizoen niet degraderen en verder de club gezond en financiëel gezond maken. Op dit moment staat fctwente op de plek waar ze op het einde van het seizoen voor tekenen. Dat is realistisch en het verwachtingspatroon van fctwente op dit moment
  • 10 Jan 2020 om 20:39
    • Quote van 10 Jan 2020 om 19:59
      100% zeker ach en laten we het op emotie houden, maar ik weet bijna zeker dat iedereen op het forum van FCT houd en dan schiet je wel eens uit je slof haha. Maar ik heb lang vertrouwen in Ted en GG gehad, maar dat is weg. En ik ben van mening dat ze nu echt Russisch roulette aan het spelen zijn, en ze weten niet als het misgaat wat zo ons supporter aandoen, want Ted en GG zijn passanten, en mogen niet zo een gevaarlijk spel met onze club spelen. Had daarom ook wel actie van de sponsors als de RvC verwacht.
    Zo doorgaan kan iig niet
  • 10 Jan 2020 om 20:38
    • Quote van 10 Jan 2020 om 20:16
      Eigenlijk kan alleen de RvC ingrijpen. Het vervelende is echter dat zij ook passanten zijn Dus in die zin, zijn zij niet anders dan Ted en GGG.
    Denk dat de sponsors ook wel wat in te brokkelen hebben lijkt me er is zoveel geld ingepompt. Misschien niet direct maar indirect denk ik dat wel.
  • 10 Jan 2020 om 20:16
    • Quote van 10 Jan 2020 om 19:59
      100% zeker ach en laten we het op emotie houden, maar ik weet bijna zeker dat iedereen op het forum van FCT houd en dan schiet je wel eens uit je slof haha. Maar ik heb lang vertrouwen in Ted en GG gehad, maar dat is weg. En ik ben van mening dat ze nu echt Russisch roulette aan het spelen zijn, en ze weten niet als het misgaat wat zo ons supporter aandoen, want Ted en GG zijn passanten, en mogen niet zo een gevaarlijk spel met onze club spelen. Had daarom ook wel actie van de sponsors als de RvC verwacht.
    Eigenlijk kan alleen de RvC ingrijpen. Het vervelende is echter dat zij ook passanten zijn Dus in die zin, zijn zij niet anders dan Ted en GGG.
  • 10 Jan 2020 om 20:13
    • Quote van 10 Jan 2020 om 20:02
      Gaarne even onderbouwen graag. Zal je helpen. Stel dat de Fct de komende 3 wedstrijden niet de benodigde punten behaald en we in de degradatiezone komen. Wat gaan we dan doen? Denk je dat de supporters dat dan blijven pruimen? Wat zou jij dan doen in deze casus.
    Juist Jan dan ga je weer die onrust krijgen, en dat er dan weer emotionele uitbarstingen komen in de richting van de mafklappers die dit beleid voeren, dan zijn wij supporters weer asociaal, tuig en weet al niet wat meer. Dan laat mij maar tuig zijn maar ik laat deze club niet zomaar naar de kloten helpen door een paar passanten, die als het mis gaat, gewoon lekker bij een andere club aan de slag gaan. Oprotten ermee.
  • 10 Jan 2020 om 20:09
    • Quote van 10 Jan 2020 om 19:49
      Juist, geen speld tussen te krijgen
    He Joowa zal je in ieder geval zeggen dat Joop Munsterman wel een echt rood hart had, hij was een voorzitter die emotioneel betrokken was, en wat er nu allemaal zit is allemaal puur zakelijk. En ik baal tot op de dag van vandaag dat Joop iets te ver is gegaan helaas, maar als hij toen was geholpen hadden we er nu anders voorgestaan. Ben van mening dat die hulp niet kwam omdat er veel gasten jaloers op Joop waren wat hij toch bereikt had. Jaloezie was een van de reden dat Joop niet gesteund werd en alles Nasr buiten kwam. Hij zal fouten hebben gemaakt hoor maar Joop was een voorzitter die een echt Twente hart had. En dat warme gevoel dat Joop bij de club bracht is weg over een vieze koude bedoeling. Met nu 2 gasten aan het roer GG en Ted die ons als het zo doorgaat om een legale manier de afgrond in duwen. Blijf jij dat maar lekker steunen .....
  • 10 Jan 2020 om 20:02
    • Quote van 10 Jan 2020 om 19:49
      Juist, geen speld tussen te krijgen
    Gaarne even onderbouwen graag. Zal je helpen. Stel dat de Fct de komende 3 wedstrijden niet de benodigde punten behaald en we in de degradatiezone komen. Wat gaan we dan doen? Denk je dat de supporters dat dan blijven pruimen? Wat zou jij dan doen in deze casus.
  • 10 Jan 2020 om 19:59
    • Quote van 10 Jan 2020 om 19:33
      Wij hebben wel eens wat maar hier ben ik het volledig met je eens, wat een lulverhaal
    100% zeker ach en laten we het op emotie houden, maar ik weet bijna zeker dat iedereen op het forum van FCT houd en dan schiet je wel eens uit je slof haha. Maar ik heb lang vertrouwen in Ted en GG gehad, maar dat is weg. En ik ben van mening dat ze nu echt Russisch roulette aan het spelen zijn, en ze weten niet als het misgaat wat zo ons supporter aandoen, want Ted en GG zijn passanten, en mogen niet zo een gevaarlijk spel met onze club spelen. Had daarom ook wel actie van de sponsors als de RvC verwacht.
  • 10 Jan 2020 om 19:53
    • Quote van 10 Jan 2020 om 19:41
      En soms verlang je terug naar Joop, die had een rood hartje
    Tja, alleen een gokverslaafde die niemand bovenop zijn twentse apenrots duldde
  • 10 Jan 2020 om 19:49
    • Quote van 10 Jan 2020 om 19:00
      Van leeuwen is heel realistisch bezig net zoals de hele club in financiëel opzicht. De club kan nu en de komende jaren geen financiële blunders meer begaan want dan is het leed helemaal niet meer te overzien. De stelling was toch waar nagenoeg ieder achter stond. We moeten weer normaal gaan doen in allerlei opzichten. Het belangrijkste is dat de supporters de club blijven steunen I. Goede en slechte tijden.
    Juist, geen speld tussen te krijgen
  • 10 Jan 2020 om 19:41
    En soms verlang je terug naar Joop, die had een rood hartje
  • 10 Jan 2020 om 19:40
    Wanbeleid
  • 10 Jan 2020 om 19:33
    • Quote van 10 Jan 2020 om 19:13
      Jij vergeet dat mocht het misgaan, dat de club weg is??? Wat een dom gelul zeg.
    Wij hebben wel eens wat maar hier ben ik het volledig met je eens, wat een lulverhaal
  • 10 Jan 2020 om 19:23
    • Quote van 10 Jan 2020 om 19:03
      Jij hebt je pillen ook weer binnen zie ik.
    Haha
  • 10 Jan 2020 om 19:14
    • Quote van 10 Jan 2020 om 19:00
      Van leeuwen is heel realistisch bezig net zoals de hele club in financiëel opzicht. De club kan nu en de komende jaren geen financiële blunders meer begaan want dan is het leed helemaal niet meer te overzien. De stelling was toch waar nagenoeg ieder achter stond. We moeten weer normaal gaan doen in allerlei opzichten. Het belangrijkste is dat de supporters de club blijven steunen I. Goede en slechte tijden.
    Tsja, dat heb ik ook de laatste jaren ook vaak geroepen. Denk je ook even aan de supporters, mogen die sportief nu ook eens iets leuks zien. Of wil jij beweren dat de laatste jaren zo geweldig waren. Denk jij dat de supporters een volgende degradatie opnieuw zullen pruimen. Ik denk niet. Geduld .... en even voor de duidelijkheid. In 1965 zat ik er ook al.
  • 10 Jan 2020 om 19:13
    • Quote van 10 Jan 2020 om 19:00
      Van leeuwen is heel realistisch bezig net zoals de hele club in financiëel opzicht. De club kan nu en de komende jaren geen financiële blunders meer begaan want dan is het leed helemaal niet meer te overzien. De stelling was toch waar nagenoeg ieder achter stond. We moeten weer normaal gaan doen in allerlei opzichten. Het belangrijkste is dat de supporters de club blijven steunen I. Goede en slechte tijden.
    Jij vergeet dat mocht het misgaan, dat de club weg is??? Wat een dom gelul zeg.
  • 10 Jan 2020 om 19:05
    • Quote van 10 Jan 2020 om 18:06
      Hullen in nevelen. Het lijkt erop dat na een korte winterstop en een trainingskamp alles in één keer weer voorspoedig gaat. Als dat dan ook geldt voor de punten die nog hard nodig hebben, dan heb ik mijn twijfels. Alleen bij directe versterkingen komen er nog spelers bij. Dus als die er niet komen/zijn, dan gaan we dus gewoon verder met de huidige selectie.? Pff, vind dat wel een heel groot risico, maar ZE hebben blijkbaar heel veel vertrouwen..... .
    Ikzeg. Hallo Jan 53. Ja ik ben het helemaal met u eens. Het is een omkeer .voor de winterstop was het hopeloos en nu is iedereen helder ikzeg. Jan laten ze het maar is zien want vertrouwen in deze slape hap heeft maar enkele mensen de trainer en td en verder weet ik niet wie nog meer ja de hele selectie las ik.
  • 10 Jan 2020 om 19:03
    • Quote van 10 Jan 2020 om 19:00
      Van leeuwen is heel realistisch bezig net zoals de hele club in financiëel opzicht. De club kan nu en de komende jaren geen financiële blunders meer begaan want dan is het leed helemaal niet meer te overzien. De stelling was toch waar nagenoeg ieder achter stond. We moeten weer normaal gaan doen in allerlei opzichten. Het belangrijkste is dat de supporters de club blijven steunen I. Goede en slechte tijden.
    Jij hebt je pillen ook weer binnen zie ik.
  • 10 Jan 2020 om 19:00
    Van leeuwen is heel realistisch bezig net zoals de hele club in financiëel opzicht. De club kan nu en de komende jaren geen financiële blunders meer begaan want dan is het leed helemaal niet meer te overzien. De stelling was toch waar nagenoeg ieder achter stond. We moeten weer normaal gaan doen in allerlei opzichten. Het belangrijkste is dat de supporters de club blijven steunen I. Goede en slechte tijden.
  • 10 Jan 2020 om 18:40
    • Quote van 10 Jan 2020 om 18:02
      Lul maar Ted tot we weer een paar wedstrijden verliezen, dan hanen alle koppies weer van de meeste watjes. Je gaat verkeerd gokken kloothommel
    Eens , dit gaat helemaal mis , dat kan een kleuter zien
  • 10 Jan 2020 om 18:07
    • Quote van 10 Jan 2020 om 18:02
      Lul maar Ted tot we weer een paar wedstrijden verliezen, dan hanen alle koppies weer van de meeste watjes. Je gaat verkeerd gokken kloothommel
    Helemaal mee eens, en niet een paar! Gewoon na Groningen en degradatie is een feit. Onze TD zelf nooit een bal kunnen trappen op welk niveau dan ook, gaat ons voor de derde keer laten degraderen. En zelf zet hij zijn carrière voort ergens bij een andere eredivisie club.
  • 10 Jan 2020 om 18:06
    Hullen in nevelen. Het lijkt erop dat na een korte winterstop en een trainingskamp alles in één keer weer voorspoedig gaat. Als dat dan ook geldt voor de punten die nog hard nodig hebben, dan heb ik mijn twijfels. Alleen bij directe versterkingen komen er nog spelers bij. Dus als die er niet komen/zijn, dan gaan we dus gewoon verder met de huidige selectie.? Pff, vind dat wel een heel groot risico, maar ZE hebben blijkbaar heel veel vertrouwen..... .
  • 10 Jan 2020 om 18:02
    Lul maar Ted tot we weer een paar wedstrijden verliezen, dan hanen alle koppies weer van de meeste watjes. Je gaat verkeerd gokken kloothommel