Wagenaar haalt uit naar Garcia: ''Wat is dat voor dom gelul?'' 'FC Twente wil Chery terughalen, Vuckic en Hölscher mogen weg' Van Leeuwen erkent: ''De discipline is ook een aandachtspunt'' 'Gemakzucht' bij FC Twente: ''Werd rommeliger in de kleedkamer'' Garcia legt uit: ''Ben niet ontevreden met hoe het nu gaat''

''De grootte van de club strookt niet met de kwaliteiten op het veld''

( 45 reacties)
''De grootte van de club strookt niet met de kwaliteiten op het veld''

Trainer Gonzalo Garcia heeft het niet altijd makkelijk gehad bij FC Twente. De opvolger van Marino Pusic begon goed in de Eredivisie, maar heeft het de laatste weken lastig.

''Een trainer heeft tegenwoordig een maximaal krediet van vijf wedstrijden'', zo begint Garcia in de Tubantia. ''Drie keer achter elkaar verliezen en iedereen vindt wat van je. Nog een nederlaag erbij en je moet gaan. Natuurlijk merk ik dat de mensen op straat de laatste tijd wat anders naar me kijken. En dat de supporters ergens iets van vinden en ontevreden zijn. Als het niet goed gaat, moet je opeens alles anders gaan doen. Zo zit het leven nou eenmaal in elkaar. Maar als eindverantwoordelijke kan ik niet naar iedereen luisteren en niemand geeft de garantie dan het dan wel beter zal gaan.''

Garcia gaat verder: ''Bij alle zes de ploegen die onderin staan, is er nu druk. Maar ik denk dat de druk bij een club als FC Twente het grootst is. Die andere clubs zijn toch een stuk kleiner en kampen met minder hoge verwachtingen. FC Twente is groot, maar we moeten wel reëel zijn: de grootte van de club strookt nog niet met de kwaliteiten op het veld. Wat dat betreft sta ik nu aan de vooravond van een beslissend moment. Ik hou wel van die druk en in dit soort periodes leer ik ook van mezelf. ''

''Ik vind niet dat ik tot dusverre heel grote fouten heb gemaakt. Natuurlijk kun je discussiëren over bepaalde zaken, maar de grote lijn was goed. Het klopt wel dat ik mezelf in de laatste week van het jaar een beetje kwijt ben geraakt en dingen ben gaan doen die niet bij me passen. Als je vraagt wat ik in het eerste half jaar het meest heb geleerd, dan is dat dat je altijd bij je zelf moet blijven'', zo besluit de trainer van FC Twente.
 
 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Jan 2020 om 22:52
    • Quote van 12 Jan 2020 om 20:49
      JOHN W jij blijft drammen en wil de meesten hier overtuigen van jou gelijk, kerel schei uit. Als je maar blijft pappen en nat houden gaan we linea recta de KKD in. En dat sommigen hier Fred R noemen snap ik ook niet, is mede schuldig aan de huidige situatie, en verder wat heeft Fred verder gepresteerd na Twente?? Over gewiebert, en Fred is ook zo weg voor paar knaken. Erik ten Hag is Fred R op alle fronten voorbij gestreefd, en die heeft het ook overal laten zien. En dat kun je van Fredje R niet zeggen.
    Fred rutten gaat de club niet redden ik blijf een voor stander voor Huub stevens
  • 12 Jan 2020 om 22:28
    • Quote van 12 Jan 2020 om 20:49
      JOHN W jij blijft drammen en wil de meesten hier overtuigen van jou gelijk, kerel schei uit. Als je maar blijft pappen en nat houden gaan we linea recta de KKD in. En dat sommigen hier Fred R noemen snap ik ook niet, is mede schuldig aan de huidige situatie, en verder wat heeft Fred verder gepresteerd na Twente?? Over gewiebert, en Fred is ook zo weg voor paar knaken. Erik ten Hag is Fred R op alle fronten voorbij gestreefd, en die heeft het ook overal laten zien. En dat kun je van Fredje R niet zeggen.
    Ik wil niemand overtuigen ik geef een mening zoals ieder andere reageerder. De ene is postief en de ander is minder postief over hoe het gaat bij de club.
  • 12 Jan 2020 om 20:49
    • Quote van 12 Jan 2020 om 13:23
      Dus als je geen prijzen wilt ben je geen goede trainer
    JOHN W jij blijft drammen en wil de meesten hier overtuigen van jou gelijk, kerel schei uit. Als je maar blijft pappen en nat houden gaan we linea recta de KKD in. En dat sommigen hier Fred R noemen snap ik ook niet, is mede schuldig aan de huidige situatie, en verder wat heeft Fred verder gepresteerd na Twente?? Over gewiebert, en Fred is ook zo weg voor paar knaken. Erik ten Hag is Fred R op alle fronten voorbij gestreefd, en die heeft het ook overal laten zien. En dat kun je van Fredje R niet zeggen.
  • 12 Jan 2020 om 19:48
    • Quote van 12 Jan 2020 om 18:54
      Het is maar hoe je de situatie zelf bekijkt. Als trainer wil je altijd het verlengstuk van jezelf tussen de spelersgroep zien lopen op trainingen. Daar is brama een groot voorbeeld van gedreven en een speler vol met beleving. Maar ook een speler die zijn basispaats moet afdwingen op trainingen en zelf ook inziet dat andere spelers ook de basisplaats verdienen zoals Roemeratoe.
    Laat maar John....laat maar. Jij wilt en blijft alles recht lullen voor Gracia wat krom is.


    Het is zo Mei.......
  • 12 Jan 2020 om 18:54
    • Quote van 12 Jan 2020 om 14:19
      Stop maar John....je begrijpt er echt geen biet van.


      Brama werd gepasseerd nadat hij kritiek had geuit jegens Gracia betreffende tactiek en gekozen spelers op bepaalde posities.
    Het is maar hoe je de situatie zelf bekijkt. Als trainer wil je altijd het verlengstuk van jezelf tussen de spelersgroep zien lopen op trainingen. Daar is brama een groot voorbeeld van gedreven en een speler vol met beleving. Maar ook een speler die zijn basispaats moet afdwingen op trainingen en zelf ook inziet dat andere spelers ook de basisplaats verdienen zoals Roemeratoe.
  • 12 Jan 2020 om 15:15
    • Quote van 12 Jan 2020 om 13:45
      Over uit je nek lullen gesproken heb je jou eigen berichten wel eens terug gelezen. Daarnaast staat gargia juist op en voor een realistische discussie en wil graag open staan voor spelers met goede ideeën. En brama is niet op gesteld omdat hij de monoloog is aan gegaan met de trainers. Maar omdat Roemeratoe het op zijn plek het gewoon goed deed op dat moment.
    Heb je niet in de gaten dat het zo mei is. Het is nu tijd voor daden en laat al dat gelul, dialogen en discussies maar achterwege. We hebben geen tijd meer voor testjes en proefjes. Punten moeten we pakken.
  • 12 Jan 2020 om 14:19
    • Quote van 12 Jan 2020 om 13:45
      Over uit je nek lullen gesproken heb je jou eigen berichten wel eens terug gelezen. Daarnaast staat gargia juist op en voor een realistische discussie en wil graag open staan voor spelers met goede ideeën. En brama is niet op gesteld omdat hij de monoloog is aan gegaan met de trainers. Maar omdat Roemeratoe het op zijn plek het gewoon goed deed op dat moment.
    Stop maar John....je begrijpt er echt geen biet van.


    Brama werd gepasseerd nadat hij kritiek had geuit jegens Gracia betreffende tactiek en gekozen spelers op bepaalde posities.
  • 12 Jan 2020 om 14:10
    • Quote van 12 Jan 2020 om 10:44
      Wat voor prijzen heeft Rutten gewonnen? Noem ze me eens!
    dit vind ik dan weer slap gelul. Hoef niet per se weer rutten maar hij heeft hier wel veel opgebouwd. Prijzen winnen doen we toch niet.
  • 12 Jan 2020 om 13:45
    • Quote van 12 Jan 2020 om 01:27
      Jij begrijpt er echt geen biet van...is het wel? Brama ging tegen Gracia in en werd op de bank geposteerd.


      Jij lult echt 100 meter uit je nek....keer op keer.....
    Over uit je nek lullen gesproken heb je jou eigen berichten wel eens terug gelezen. Daarnaast staat gargia juist op en voor een realistische discussie en wil graag open staan voor spelers met goede ideeën. En brama is niet op gesteld omdat hij de monoloog is aan gegaan met de trainers. Maar omdat Roemeratoe het op zijn plek het gewoon goed deed op dat moment.
  • 12 Jan 2020 om 13:37
    • Quote van 12 Jan 2020 om 13:23
      Dus als je geen prijzen wilt ben je geen goede trainer
    Rutten is utopie. Wim Jonk moet de topic worden. ;-)
  • 12 Jan 2020 om 13:23
    • Quote van 12 Jan 2020 om 10:44
      Wat voor prijzen heeft Rutten gewonnen? Noem ze me eens!
    Dus als je geen prijzen wilt ben je geen goede trainer
  • 12 Jan 2020 om 12:23
    • Quote van 11 Jan 2020 om 22:24
      Hoezo gaat geen speler in discussie met een beginende en jonge trainer. Juist moet je hier mee communiceren daar leren beide kampen van. En de rest van de punten is een vorm van koffie dik kijken. Je ziet het wel of je ziet het niet. Of met andere woorden je wilt het zien of je wilt het niet zien.
    Als men niet met jou op 1 lijn zit praat men hocusspocus, of zo als jij zegt koffie dik kijken. Jammer de wijze waarop je kritiek pareerd, succes met het kijken in je glazen bol.
  • 12 Jan 2020 om 10:57
    • Quote van 12 Jan 2020 om 10:44
      Wat voor prijzen heeft Rutten gewonnen? Noem ze me eens!
    Wilhelm....Rutten is een trainer die FC Twente altijd herkenbaar liet spelen. Het was niet altijd mooi, en soms saai, maar het was wel altijd herkenbaar.


    Ben je bekerfinale tegen PSV vergeten? Daarnaast is Rutten niet iemand die rare dingen doet zoals Gracia -lees spelers op 'vreemde' plekken zetten-.
  • 12 Jan 2020 om 10:44
    • Quote van 11 Jan 2020 om 22:31
      Nog even over de stijl van Fred rutten terug te komen. De trainer rutten is een vakman in spee en laat zijn spelers juist het beste spelen door aan te geven wat ze het beste kunnen. En daarnaast ook aan te geven wat ze juist niet goed beheersen en daardoor zo min mogelijk moeten doen. Daarnaast is rutten juist heel realistisch en eist niet meer van spelers dan dat ze in werkelijkheid kunnen.
    Wat voor prijzen heeft Rutten gewonnen? Noem ze me eens!
  • 12 Jan 2020 om 09:24
    • Quote van 12 Jan 2020 om 09:11
      Off topic: Karim el amadi na dit seizoen transervrij, zelf sluit hij een terugkeer naar Twente niet uit!
    Dat had hij eerder moeten doen. Of gaan we uitbreiden met een bejaardentehuis naast het revalidatiecentrum dat we al zijn?
  • 12 Jan 2020 om 09:11
    Off topic: Karim el amadi na dit seizoen transervrij, zelf sluit hij een terugkeer naar Twente niet uit!
  • 12 Jan 2020 om 01:53
    • Quote van 12 Jan 2020 om 01:52
      García vindt van zichzelf dat hij geen fouten heeft gemaakt, maar onder druk wijzigingen heeft aangebracht tegen RKC. Dat vond hij een slechte wedstrijd en dus wil hij weer op zijn eigen wijze spelen. Nou G we hebben wel meer slechte wedstrijden gespeeld met je eigen systeem en dat liep ook helemaal niet. Dus het grootste probleem is hij zelf, omdat hij overtuigd is van zichzelf. Zet eens mensen op de plek waar ze het best tot tot hun recht komen, dan is de kans groter dat je wel pu ten pakt. Op de huidige manier gaat dit 8lu lukken
    Niet lukken
  • 12 Jan 2020 om 01:52
    García vindt van zichzelf dat hij geen fouten heeft gemaakt, maar onder druk wijzigingen heeft aangebracht tegen RKC. Dat vond hij een slechte wedstrijd en dus wil hij weer op zijn eigen wijze spelen. Nou G we hebben wel meer slechte wedstrijden gespeeld met je eigen systeem en dat liep ook helemaal niet. Dus het grootste probleem is hij zelf, omdat hij overtuigd is van zichzelf. Zet eens mensen op de plek waar ze het best tot tot hun recht komen, dan is de kans groter dat je wel pu ten pakt. Op de huidige manier gaat dit 8lu lukken
  • 12 Jan 2020 om 01:27
    • Quote van 11 Jan 2020 om 22:24
      Hoezo gaat geen speler in discussie met een beginende en jonge trainer. Juist moet je hier mee communiceren daar leren beide kampen van. En de rest van de punten is een vorm van koffie dik kijken. Je ziet het wel of je ziet het niet. Of met andere woorden je wilt het zien of je wilt het niet zien.
    Jij begrijpt er echt geen biet van...is het wel? Brama ging tegen Gracia in en werd op de bank geposteerd.


    Jij lult echt 100 meter uit je nek....keer op keer.....
  • 11 Jan 2020 om 23:03
    • Quote van 11 Jan 2020 om 22:31
      Nog even over de stijl van Fred rutten terug te komen. De trainer rutten is een vakman in spee en laat zijn spelers juist het beste spelen door aan te geven wat ze het beste kunnen. En daarnaast ook aan te geven wat ze juist niet goed beheersen en daardoor zo min mogelijk moeten doen. Daarnaast is rutten juist heel realistisch en eist niet meer van spelers dan dat ze in werkelijkheid kunnen.
    Jij bent af en duidelijk niet op de hoogte.
  • 11 Jan 2020 om 22:31
    • Quote van 11 Jan 2020 om 19:12
      Noem eens 5 punten waaruit jij kunt concluderen dat het een goede trainer is?

      Omdat hij mooi over voetbal kan lullen? Omdat hij 'visie' heeft?

      En Rutten, daar moeten we eens van af. De stijl van Rutten is behoudend, dat staat toch haaks op de 'visie' van Garcia?
    Nog even over de stijl van Fred rutten terug te komen. De trainer rutten is een vakman in spee en laat zijn spelers juist het beste spelen door aan te geven wat ze het beste kunnen. En daarnaast ook aan te geven wat ze juist niet goed beheersen en daardoor zo min mogelijk moeten doen. Daarnaast is rutten juist heel realistisch en eist niet meer van spelers dan dat ze in werkelijkheid kunnen.
  • 11 Jan 2020 om 22:24
    • Quote van 11 Jan 2020 om 21:01
      1. Zo lang een trainer nog aan het roer staat zal geen speler iets negatiefs zeggen. 2. De positie op de ranglijst heeft niets met promoveren te maken, je moet kijken wat het team presteerd naar mogelijkheden en dat is nu ver onder de maat. 3. Zijn voortdurende wisselende opstellingen en het schuiven van spelers op andere posities noem ik onrustig. 4. Heb hem nog niet 1 letterlijke gemaakte fout (b.v. wissel Nakamura) horen toe geven. 5. Hij houdt zich vast aan een visie die niemand begrijpt, ziet, waar hij de middelen niet voor heeft, niet op het veld of buiten het veld.
    Hoezo gaat geen speler in discussie met een beginende en jonge trainer. Juist moet je hier mee communiceren daar leren beide kampen van. En de rest van de punten is een vorm van koffie dik kijken. Je ziet het wel of je ziet het niet. Of met andere woorden je wilt het zien of je wilt het niet zien.
  • 11 Jan 2020 om 21:49
    • Quote van 11 Jan 2020 om 16:23
      Garcia geniet de volledige bescherming van Ted, die nimmer en nooit zijn aanstelling gaat corrigeren. Aanstootgevend is dat Garcia constant spreekt van slechts 3 verloren. Omdat hij het gelijkspel tegen Ado ziet als 'winst', terwijl voor de gehele achterban dit voelt als 'verlies' (en nee, ik wil niet horen van een nieuwe trainer die plots een effect heeft). Ook start Ten Voorde zijn stukje met 'Monoloog van een beginnend trainer'. Ik weet niet of Ten Voorde een journalist is of gewoon een hobbyist, maar geen zelf-respecterende journalist gaat natuurlijk een ingezonden stukje van Richard Peters. De statements van Garcia beginnen erger en erger te worden. 'Ik heb geen fouten gemaakt', alsof je naar staats TV zit te luisteren bij FC Twente, elke vorm van realiteit uit het oog verloren. Deze sluit daar toevallig naadloos bij aan

      https://www.twenteinsite.nl/column-kleine-keizer-syndroom.html
    Is dit het pleiten voor eigen parochie? :-) :-) :-) :-)
  • 11 Jan 2020 om 21:48
    • Quote van 11 Jan 2020 om 19:12
      Noem eens 5 punten waaruit jij kunt concluderen dat het een goede trainer is?

      Omdat hij mooi over voetbal kan lullen? Omdat hij 'visie' heeft?

      En Rutten, daar moeten we eens van af. De stijl van Rutten is behoudend, dat staat toch haaks op de 'visie' van Garcia?
    Bammetje.... is dit de visie van "het hotelmanagertje"? Kindergarden..... Vlgs jou bestaat er geen goede trainer...... wat ik lees, heb je vorig jaar over Pusic geschreven.... reageer eens met een constructieve visie, zonder dat het geld kost.... Succes!
  • 11 Jan 2020 om 21:01
    • Quote van 11 Jan 2020 om 19:57
      Uistekende reactie bedankt voor de goede uitleg.
    1. Zo lang een trainer nog aan het roer staat zal geen speler iets negatiefs zeggen. 2. De positie op de ranglijst heeft niets met promoveren te maken, je moet kijken wat het team presteerd naar mogelijkheden en dat is nu ver onder de maat. 3. Zijn voortdurende wisselende opstellingen en het schuiven van spelers op andere posities noem ik onrustig. 4. Heb hem nog niet 1 letterlijke gemaakte fout (b.v. wissel Nakamura) horen toe geven. 5. Hij houdt zich vast aan een visie die niemand begrijpt, ziet, waar hij de middelen niet voor heeft, niet op het veld of buiten het veld.
  • 11 Jan 2020 om 20:32
    • Quote van 11 Jan 2020 om 19:35
      1. Alle spelers zijn goed over hem te spreken 2. Op promovendus staat hij netjes op de 12e plaats 3. In onrustige tijden blijft hij rustig 4. Hij kijk ook in de spiegel en geeft fouten toe 5. Hij blijft trouw aan zijn visie en probeert die te verbeteren ipv maar steeds te switchen
    Jij bent af regel 1e is een leugen. NEXT
  • 11 Jan 2020 om 20:25
    • Quote van 11 Jan 2020 om 18:57
      ''Een trainer heeft tegenwoordig een maximaal krediet van vijf wedstrijden''

      Een idiote leugen van Gracia. Hij ligt onder vuur omdat FC Twente al 12 wedstrijden ondermaats presteert. Hij moet gewoon opflikkeren die vuile leugenaar.....
    Wat jij verkondigt is waarheid zeker. Laat me niet lachen.
  • 11 Jan 2020 om 19:57
    • Quote van 11 Jan 2020 om 19:35
      1. Alle spelers zijn goed over hem te spreken 2. Op promovendus staat hij netjes op de 12e plaats 3. In onrustige tijden blijft hij rustig 4. Hij kijk ook in de spiegel en geeft fouten toe 5. Hij blijft trouw aan zijn visie en probeert die te verbeteren ipv maar steeds te switchen
    Uistekende reactie bedankt voor de goede uitleg.
  • 11 Jan 2020 om 19:35
    • Quote van 11 Jan 2020 om 19:12
      Noem eens 5 punten waaruit jij kunt concluderen dat het een goede trainer is?

      Omdat hij mooi over voetbal kan lullen? Omdat hij 'visie' heeft?

      En Rutten, daar moeten we eens van af. De stijl van Rutten is behoudend, dat staat toch haaks op de 'visie' van Garcia?
    1. Alle spelers zijn goed over hem te spreken 2. Op promovendus staat hij netjes op de 12e plaats 3. In onrustige tijden blijft hij rustig 4. Hij kijk ook in de spiegel en geeft fouten toe 5. Hij blijft trouw aan zijn visie en probeert die te verbeteren ipv maar steeds te switchen
  • 11 Jan 2020 om 19:12
    • Quote van 11 Jan 2020 om 18:35
      Goede trainer maar ook beginende en onervaren trainer. Die alle beginners fouten maakt die alle trainers maken. Het zou mooi zij dat Fred rutten deze trainer ook van advies kan voorzien.
    Noem eens 5 punten waaruit jij kunt concluderen dat het een goede trainer is?

    Omdat hij mooi over voetbal kan lullen? Omdat hij 'visie' heeft?

    En Rutten, daar moeten we eens van af. De stijl van Rutten is behoudend, dat staat toch haaks op de 'visie' van Garcia?
  • 11 Jan 2020 om 18:57
    ''Een trainer heeft tegenwoordig een maximaal krediet van vijf wedstrijden''

    Een idiote leugen van Gracia. Hij ligt onder vuur omdat FC Twente al 12 wedstrijden ondermaats presteert. Hij moet gewoon opflikkeren die vuile leugenaar.....
  • 11 Jan 2020 om 18:35
    Goede trainer maar ook beginende en onervaren trainer. Die alle beginners fouten maakt die alle trainers maken. Het zou mooi zij dat Fred rutten deze trainer ook van advies kan voorzien.
  • 11 Jan 2020 om 18:28
    Wat willen jullie hier dan met die negatieve reacties, weer andere trainer?.Gaat het echt iet beter van worden
  • 11 Jan 2020 om 17:34
    Wat doe je in vredesnaam bij deze club jij strookt ook niet
  • 11 Jan 2020 om 16:23
    • Quote van 11 Jan 2020 om 16:05
      Hij moet zich realiseren dat hij bij het "grote" Twente nooit trainer was geworden. Bij elke club wordt men onrustig na 5 nederlagen, daar is FcT niet uniek in. Dat we anders naar hen zijn gaan kijken komt door de resultaten en de wijze waarop hij zich heeft gedragen tijdens deze periode. Alles wat hij deed maakte het team slechter en onzekerder. Als hij bij zichzelf blijft vrees ik het ergste, dan komt iedereen op een verkeerde positie te staan. Als club kunnen we het ons eigenlijk niet permitteren, een leerling trainer als hoofd van een jonge TS. Blijf er bij dat er met dit materiaal meer mogelijk is en met een paar versterkingen handhaven een must is. Dan volgend seizoen een echte trainer aanstellen want voor iemand die niet graag op de voorgrond treedt doet hij opmerkelijke uitspraken. Lijkt op een schreeuw om aandacht, zo van ik weet alles van spelers, tactiek, fysiek en structuren in het voetbal. Juist daar heeft hij grote fouten gemaakt die hij niet ziet of wil zien.
    Garcia geniet de volledige bescherming van Ted, die nimmer en nooit zijn aanstelling gaat corrigeren. Aanstootgevend is dat Garcia constant spreekt van slechts 3 verloren. Omdat hij het gelijkspel tegen Ado ziet als 'winst', terwijl voor de gehele achterban dit voelt als 'verlies' (en nee, ik wil niet horen van een nieuwe trainer die plots een effect heeft). Ook start Ten Voorde zijn stukje met 'Monoloog van een beginnend trainer'. Ik weet niet of Ten Voorde een journalist is of gewoon een hobbyist, maar geen zelf-respecterende journalist gaat natuurlijk een ingezonden stukje van Richard Peters. De statements van Garcia beginnen erger en erger te worden. 'Ik heb geen fouten gemaakt', alsof je naar staats TV zit te luisteren bij FC Twente, elke vorm van realiteit uit het oog verloren. Deze sluit daar toevallig naadloos bij aan

    https://www.twenteinsite.nl/column-kleine-keizer-syndroom.html
  • 11 Jan 2020 om 16:10
    • Quote van 11 Jan 2020 om 16:05
      Hij moet zich realiseren dat hij bij het "grote" Twente nooit trainer was geworden. Bij elke club wordt men onrustig na 5 nederlagen, daar is FcT niet uniek in. Dat we anders naar hen zijn gaan kijken komt door de resultaten en de wijze waarop hij zich heeft gedragen tijdens deze periode. Alles wat hij deed maakte het team slechter en onzekerder. Als hij bij zichzelf blijft vrees ik het ergste, dan komt iedereen op een verkeerde positie te staan. Als club kunnen we het ons eigenlijk niet permitteren, een leerling trainer als hoofd van een jonge TS. Blijf er bij dat er met dit materiaal meer mogelijk is en met een paar versterkingen handhaven een must is. Dan volgend seizoen een echte trainer aanstellen want voor iemand die niet graag op de voorgrond treedt doet hij opmerkelijke uitspraken. Lijkt op een schreeuw om aandacht, zo van ik weet alles van spelers, tactiek, fysiek en structuren in het voetbal. Juist daar heeft hij grote fouten gemaakt die hij niet ziet of wil zien.
    Denk dat men helemaal niet onrustig word na 5 nederlagen, maar wel hoe deze nederlagen tot stand komen! Omdat het weinig vertrouwen geeft voor de toekomst ik zie tenminste geen enkel perspectief!
  • 11 Jan 2020 om 16:10
    Hij dekt zichzelf al snel in.Met andere woorden hij heeft er zelf ook nul vertrouwen in.Dus er staat ons nog wat te wachten de tweede seizoenshelft.
  • 11 Jan 2020 om 16:05
    Hij moet zich realiseren dat hij bij het "grote" Twente nooit trainer was geworden. Bij elke club wordt men onrustig na 5 nederlagen, daar is FcT niet uniek in. Dat we anders naar hen zijn gaan kijken komt door de resultaten en de wijze waarop hij zich heeft gedragen tijdens deze periode. Alles wat hij deed maakte het team slechter en onzekerder. Als hij bij zichzelf blijft vrees ik het ergste, dan komt iedereen op een verkeerde positie te staan. Als club kunnen we het ons eigenlijk niet permitteren, een leerling trainer als hoofd van een jonge TS. Blijf er bij dat er met dit materiaal meer mogelijk is en met een paar versterkingen handhaven een must is. Dan volgend seizoen een echte trainer aanstellen want voor iemand die niet graag op de voorgrond treedt doet hij opmerkelijke uitspraken. Lijkt op een schreeuw om aandacht, zo van ik weet alles van spelers, tactiek, fysiek en structuren in het voetbal. Juist daar heeft hij grote fouten gemaakt die hij niet ziet of wil zien.
  • 11 Jan 2020 om 14:38
    En strookt ook niet met de kwaliteit op de bank.
  • 11 Jan 2020 om 14:25
    Gaap Garcia. Ga aant werk lapzwans.
  • 11 Jan 2020 om 13:39
    Ikzeg. Na dat ik dit lees komt het bij mij over dat iedereen die in en bij ccc in de buurt is. Het nu laten zien wat er niet verkeerd meer kan gaan. Ik weet genoeg ik ben een fctwente fan maar mijn gevoel in deze slape bende, zit nu weer meer als 100%spirit in ik zal het aan nemen en ben zeker benieuwd thuis aan komende zaterdag en dan uit naar psv dan hoef ik mij niet meer droevig te voelen want wij gaan met een speer naar boven in het rechter rijtje jaaaa dat is super tot volgende week zaterdag.
  • 11 Jan 2020 om 13:18
    Zo weer lekker het vertrouwen in de spelersgroep uitgesproken! Heeft geleerd dat hij dicht bij zichzelf moet blijven. Als ik dat zo hoor heeft hij dus weinig geleerd en blijft hij gewoon doorgaan op dezelfde voet. Flink balen dus!
  • 11 Jan 2020 om 13:09
    • Quote van 11 Jan 2020 om 12:40
      Leer maar rustig verder, daar zijn wij ook superblij mee. Maar als dit verkeerd uitpakt wat dan? Wees zo groot vraag er een ervaren man bij, die jou af en toe kan wijzen op je fouten, en helpen de juiste mannetjes op hun plek te zetten.
    int veld en op de bank .Twenteonwaardig..
  • 11 Jan 2020 om 12:54
    ...en met de kwaliteiten op de bank en dan bedoel ik de banks langs het veld
  • 11 Jan 2020 om 12:40
    Leer maar rustig verder, daar zijn wij ook superblij mee. Maar als dit verkeerd uitpakt wat dan? Wees zo groot vraag er een ervaren man bij, die jou af en toe kan wijzen op je fouten, en helpen de juiste mannetjes op hun plek te zetten.