El Ahmadi doet open sollicitatie: ''Spreek Evert Bleuming wel eens''

60
El Ahmadi doet open sollicitatie: ''Spreek Evert Bleuming wel eens''

Karim El Ahmadi sluit een terugkeer naar Nederland niet uit. De 34-jarige middenvelder, die in het verleden onder meer bij FC Twente en Feyenoord speelde, is na dit seizoen transfervrij en overweegt om weer in de Eredivisie te gaan spelen. 

"Ik word deze maand 35 en wil nog graag een jaar doorgaan", legt hij uit in gesprek met de Tubantia. "Ik ben bewust gestopt bij de nationale ploeg van Marokko om me helemaal te concentreren op het clubvoetbal. Dat scheelt echt, je hebt tussendoor meer rust. Ik ben nog topfit, hooguit merk je dat je wat minder snel herstelt", constateert El Ahmadi.

"Maar aan snelheid of agressie heb ik nog niets verloren. Ik heb niet veel te klagen, weinig blessures. Ik weet zeker dat ik nog blijf voetballen volgend seizoen", vervolgt de routinier, die op dit moment nog bij Al-Ittihad speelt. "Ik heb het erg naar mijn zin hier. Maar voor het eerst in mijn carrière ben ik transfervrij. Ik ben benieuwd hoe dat gaat",  aldus El Ahmadi.

"Ik hoop dat het een mooie zomer wordt. Voorlopig houd ik alle opties open, ik laat het op me afkomen, heb geen haast", benadrukt hij. "Terug naar Nederland zou ik ook niet erg vinden. Ik heb wel eens gezegd dat ik mijn carrière wel zou willen afsluiten bij de clubs van vroeger, de clubs die mij hebben gemaakt", beseft El Ahmadi, die zijn loopbaan begon bij FC Twente. 

"Daar heb ik nog wel contacten, zo spreek ik Evert Bleuming wel eens", verklapt hij. " Het is de stad waar ik vandaan kom en de club waar ik profvoetballer ben geworden. Ik heb er nog een huis, mijn familie woont er. Wie weet komt dat er nog een keer van", besluit El Ahmadi. 

60 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 1 Feb 2020 om 05:31
    My broken 3-year marriage was restored with the help of AKHERE whohelp me restore my 3 year marriage. now i'm happyWith my husband. all thanks to AKHERE. Contact AKHERE by e-mail(Akheretemple@yahoo.com) or WhatsApp (+233235887825...
  • 13 Jan 2020 om 15:11
    • Quote van 13 Jan 2020 om 07:56
      Prestatie contract. Is een speler waar men naar luistert, en kent de klappen van de zweep. Heeft nog een enorme geldingsdrang en zeker hier in zijn Enschede.
    Vooruit dan maar.....
  • 13 Jan 2020 om 15:02
    • Quote van 12 Jan 2020 om 20:40
      Waar slaat dit dan nou weer op? Maak eens een vergelijk met de door jou verafgode Fredjen? Flikker zelf een eind op. Bij Karim spoor ik nog iets van clubliefde, dat kan ik bij Rutten niet zeggen. Rutten voegt nou net helemaal niets toe en bij hem lig je aan zijn knieën. Sjonge, sjonge, wie is nou de weg kwijt?
    Karim.......Clubliefde, nadat hij naar de zandbak vertrok na zijn Feyenoordtijd? Nee RedTukket.....dan is het woordje clubliefde misplaatst. Ik lig bij Rutten aan zijn knieën? Nee hoor....niet waar. Ik weet alleen dat hij een adviserende rol vertolkt. Het is aan Tedjen en Gracia om daar iets mee te doen. Doen zij daar niets mee? Dan kun je dat Fredjen niet aanrekenen......toch?


    Het is algemeen bekend dat Gracia het allerliefst Spaanstalige spelers wil.....



    Terugkomend op Karim....terugkomen kan en mag, maar per gespeelde minuut betalen....anders niet doen. Geld voor liefdadigheid is er simpelweg niet......
  • 13 Jan 2020 om 14:12
    • Quote van 13 Jan 2020 om 07:53
      Alsjeblieft niet zeg een 35 jarige El ahmadi die zich in de woestijn lekker vol heeft gevreten en een niveau van lik me de kloten. Nooit meer terug halen
    100% mee eens.
  • 13 Jan 2020 om 07:56
    • Quote van 13 Jan 2020 om 01:07
      Even hardop denken, hammadiBen geen fan van spelers die in de zandbak hebben gespeeld. Waanzinnig laag niveau, een oudere speler takelt daar enorm af. Dat gaat snel op die leeftijd. Een ieder die nu nog 'kleedkamerspeler' durft te roepen, heeft het niet begrepen. Hoeveel kan Hammadi verdienen dan? 100k, 200k, 300k ? Daar haal/huur je 2 spelers voor? Stel hij komt en Ted van Leeuwen stelt, hij is superfit. Dat hebben we meerdere malen gehoord, en het bleek complete bullshit te zijn. Dat argument heeft nul meerwaarde. We hebben al 10 middenvelders, ga je daar geld aan verkwanselen? Hammadi heeft een goed karakter Is een clubman, zou op 75% van zijn Feyenoord tijd beter zijn dan de meeste bestaande middenvelders. Wat is wijsheid?
    Prestatie contract. Is een speler waar men naar luistert, en kent de klappen van de zweep. Heeft nog een enorme geldingsdrang en zeker hier in zijn Enschede.
  • 13 Jan 2020 om 07:53
    Alsjeblieft niet zeg een 35 jarige El ahmadi die zich in de woestijn lekker vol heeft gevreten en een niveau van lik me de kloten. Nooit meer terug halen
  • 13 Jan 2020 om 07:18
    • Quote van 12 Jan 2020 om 19:03
      Ikzeg. Fc swente heel veel sterkte gewenst kerel.
    Sterkte kerel
  • 13 Jan 2020 om 01:12
    • Quote van 12 Jan 2020 om 22:37
      Volgens mij overschatten mensen onze eigen selectie een beetje. El Ahmadi zou ook op deze leeftijd de beste van het team kunnen zijn. Wat hebben we een slap zooitje
    Zou kunnen. Je zegt het zelf.
  • 13 Jan 2020 om 01:07
    Even hardop denken, hammadiBen geen fan van spelers die in de zandbak hebben gespeeld. Waanzinnig laag niveau, een oudere speler takelt daar enorm af. Dat gaat snel op die leeftijd. Een ieder die nu nog 'kleedkamerspeler' durft te roepen, heeft het niet begrepen. Hoeveel kan Hammadi verdienen dan? 100k, 200k, 300k ? Daar haal/huur je 2 spelers voor? Stel hij komt en Ted van Leeuwen stelt, hij is superfit. Dat hebben we meerdere malen gehoord, en het bleek complete bullshit te zijn. Dat argument heeft nul meerwaarde. We hebben al 10 middenvelders, ga je daar geld aan verkwanselen? Hammadi heeft een goed karakter Is een clubman, zou op 75% van zijn Feyenoord tijd beter zijn dan de meeste bestaande middenvelders. Wat is wijsheid?
  • 12 Jan 2020 om 23:14
    • Quote van 12 Jan 2020 om 22:37
      Volgens mij overschatten mensen onze eigen selectie een beetje. El Ahmadi zou ook op deze leeftijd de beste van het team kunnen zijn. Wat hebben we een slap zooitje
    Dan moet je espinoza en rometaroe op de bank durven zetten. Want elhamadi is een spelverdeler een tikker. In mijn ogen is daar maar een plekje voor op middenveld veld. In combinatie met een van de twee bovenstaande is een garantie voor een middenveld zonder diepgang. Ik zie liever een nieuwe 10
  • 12 Jan 2020 om 22:37
    Volgens mij overschatten mensen onze eigen selectie een beetje. El Ahmadi zou ook op deze leeftijd de beste van het team kunnen zijn. Wat hebben we een slap zooitje
  • 12 Jan 2020 om 21:59
    El Ahmadi binnenhalen als speler voor de kleedkamer of binnenhalen voor de voetbal organisatie. Met 35 jaar kun je hem als speler voor de bank halen.
  • 12 Jan 2020 om 21:27
    • Quote van 12 Jan 2020 om 20:07
      Ik ben helemaal voor vrijwilligers werk. Sterker nog ik loop voor het Wilhelmina kankerfonds te collecteren een keer per jaar. Tis maar een druppel op de gloeiende plaat. Ik wil alleen aangeven dat het verhaal van van Tukkerclan onzinnig is, dat Karim voor niks bij Twente gaat spelen. Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
    Ikzeg. Hbol. U heeft een punt net als ik doen wij allebei vrijwilligerswerk en eerlijk gezegd kan het best ook bij karim bij ons fctwente ikzeg. Niet dat het zo is maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
  • 12 Jan 2020 om 20:40
    • Quote van 12 Jan 2020 om 10:54
      Opflikkeren nu hij eigenlijk niets meer toe kan voegen. Ik had hem heel graag zien komen, maar dat is alweer een paar jaar geleden. Toen kon hij nog van waarde zijn....maar nee...meneer Ahmadi koos voor de knaken...waar hij er overigens zo onderhand al genoeg van had.......

    Waar slaat dit dan nou weer op? Maak eens een vergelijk met de door jou verafgode Fredjen? Flikker zelf een eind op. Bij Karim spoor ik nog iets van clubliefde, dat kan ik bij Rutten niet zeggen. Rutten voegt nou net helemaal niets toe en bij hem lig je aan zijn knieën. Sjonge, sjonge, wie is nou de weg kwijt?
  • 12 Jan 2020 om 20:12
    Niet meer aan beginnen, 2-3 jaar te laat.
  • 12 Jan 2020 om 20:07
    • Quote van 12 Jan 2020 om 19:11
      Ikzeg. Hbol. Zo hoort het wel ergens vrijwilligers werk doen is niet verkeerd hoor.
    Ik ben helemaal voor vrijwilligers werk. Sterker nog ik loop voor het Wilhelmina kankerfonds te collecteren een keer per jaar. Tis maar een druppel op de gloeiende plaat. Ik wil alleen aangeven dat het verhaal van van Tukkerclan onzinnig is, dat Karim voor niks bij Twente gaat spelen. Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
  • 12 Jan 2020 om 19:52
    • Quote van 12 Jan 2020 om 19:03
      Ikzeg. Fc swente heel veel sterkte gewenst kerel.
    Heel erg bedankt Ik!
  • 12 Jan 2020 om 19:11
    • Quote van 12 Jan 2020 om 14:14
      Waarom zou hij iets vrijwillig moeten doen. Doe jij dat ook met je werk ?
    Ikzeg. Hbol. Zo hoort het wel ergens vrijwilligers werk doen is niet verkeerd hoor.
  • 12 Jan 2020 om 19:03
    • Quote van 12 Jan 2020 om 12:11
      Ook nog eens bekende van mij.
    Ikzeg. Fc swente heel veel sterkte gewenst kerel.
  • 12 Jan 2020 om 16:34
    • Quote van 12 Jan 2020 om 16:25
      Heel veel sterkte!
    Bedankt!
  • 12 Jan 2020 om 16:30
    • Quote van 12 Jan 2020 om 15:58
      Kom maar op, altijd topmentaliteit. Zelden geblesseerd. Geboren in Enschede. Samen met Brama aan de club binden, opleiden tot goede stafleden, bestuurders
    Inderdaad. Professionals met clubliefde, daar hebben we behoefte aan. Dat geeft ook de gewenste continuïteit en vertrouwen in de club.
  • 12 Jan 2020 om 16:26
    • Quote van 12 Jan 2020 om 15:28
      Prestatiecontract aanbieden. Betalen per gemaakte minuut bv. Spelers als hij en Brama kunnen heel belangrijk zijn in (delen)wedstrijden. Erg bepalend in de selectie. Zullen jonge garde kunnen leren wat het vak inhoud. Spelers als Roemeratoe Selahi en Bosch moeten het langzaam gaan overnemen van ervaren spelers. Heb liever Brama en El Ahmadi achter de hand dan types als Arburjania. Brama en El Ahmadi zijn winnaars die weten wat er nodig is in de top. Daar moet je gebruik van maken. Dan moet je vooraf hele duidelijke afspraken maken dat als ze minder spelen niet moeilijk gaan doen maar mentor taken vervullen. En er staan als het moet met hun ervaring. Willen ze dat niet dan niet aan beginnen.
    Juist Diekmenneke. Zou mooi zijn als we dergelijke professionals voor langere tijd aan onze club kunnen binden maar dat er daarnaast voor onze eigen jonge talenten een interessante mogelijkheden (speeltijd) worden gecreëerd om verder te ontwikkelen. Dat vraagt uiteraard wel een betrouwbaar en consistent plan om de koopjeszucht of hype-aankopen te voorkomen.
  • 12 Jan 2020 om 16:25
    • Quote van 12 Jan 2020 om 16:21
      Heel erg bedankt! Op Dit moment is voetbal inderdaad niet belangrijk voor me. Nu staat mijn vriend op nummer 1.
    Heel veel sterkte!
  • 12 Jan 2020 om 16:22
    Dit klinkt een beetje als het 'sprookje' Paul Verhaegh, topfit en weinig blessures. Helaas kreeg hij bij Twente wel te maken met diverse blessures. Wil niet zeggen dat het bij El Ahmadi ook zo gaat, maar toch het lichaam lijkt kwetsbaarder op latere (voetbal) leeftijd. Uiteindelijk is elke speler die je haalt een gok, je krijgt nooit garantie dat de speler fit blijft of top presteert. Geen idee hoe hij tegenwoordig presteert, als hij daadwerkelijk nog snelheid en agressie heeft kan hij een meerwaarde zijn, prestatie contract geven, de veiligste oplossing voor de club.
  • 12 Jan 2020 om 16:21
    • Quote van 12 Jan 2020 om 15:39
      Verschrikkelijk, dan is de rest maar relatief. Sterkte!
    Heel erg bedankt! Op Dit moment is voetbal inderdaad niet belangrijk voor me. Nu staat mijn vriend op nummer 1.
  • 12 Jan 2020 om 15:58
    Kom maar op, altijd topmentaliteit. Zelden geblesseerd. Geboren in Enschede. Samen met Brama aan de club binden, opleiden tot goede stafleden, bestuurders
  • 12 Jan 2020 om 15:47
    • Quote van 12 Jan 2020 om 15:28
      Prestatiecontract aanbieden. Betalen per gemaakte minuut bv. Spelers als hij en Brama kunnen heel belangrijk zijn in (delen)wedstrijden. Erg bepalend in de selectie. Zullen jonge garde kunnen leren wat het vak inhoud. Spelers als Roemeratoe Selahi en Bosch moeten het langzaam gaan overnemen van ervaren spelers. Heb liever Brama en El Ahmadi achter de hand dan types als Arburjania. Brama en El Ahmadi zijn winnaars die weten wat er nodig is in de top. Daar moet je gebruik van maken. Dan moet je vooraf hele duidelijke afspraken maken dat als ze minder spelen niet moeilijk gaan doen maar mentor taken vervullen. En er staan als het moet met hun ervaring. Willen ze dat niet dan niet aan beginnen.
    Precies kerel....per gespeelde minuten betalen.
  • 12 Jan 2020 om 15:39
    • Quote van 12 Jan 2020 om 12:11
      Ook nog eens bekende van mij.
    Verschrikkelijk, dan is de rest maar relatief. Sterkte!
  • 12 Jan 2020 om 15:28
    Prestatiecontract aanbieden. Betalen per gemaakte minuut bv. Spelers als hij en Brama kunnen heel belangrijk zijn in (delen)wedstrijden. Erg bepalend in de selectie. Zullen jonge garde kunnen leren wat het vak inhoud. Spelers als Roemeratoe Selahi en Bosch moeten het langzaam gaan overnemen van ervaren spelers. Heb liever Brama en El Ahmadi achter de hand dan types als Arburjania. Brama en El Ahmadi zijn winnaars die weten wat er nodig is in de top. Daar moet je gebruik van maken. Dan moet je vooraf hele duidelijke afspraken maken dat als ze minder spelen niet moeilijk gaan doen maar mentor taken vervullen. En er staan als het moet met hun ervaring. Willen ze dat niet dan niet aan beginnen.
  • 12 Jan 2020 om 15:24
    • Quote van 12 Jan 2020 om 15:10
      Niet doen. Een spits en een CV hebben we nodig. Niet een 35-jarige die nog een jaartje wil afbouwen.
    Is voor volgens seizoen.
  • 12 Jan 2020 om 15:24
    • Quote van 12 Jan 2020 om 13:59
      Dat ontken ik ook niet. Het was zelfs zijn goed recht, maar nu meneer zo goed als 'op' is, wil hij terug komen? Op zich kan het, maar tegen welk salaris, of doet hij het 'vrijwillig' zodat de cirkel rond is??
    Als je het hem vraagt weet je het. Hij weet echt wel dat hij bij ons niet binnenloopt. Als ie voor 50.000 meer naar bijv Heerenveen gaat, dan is ie pas slecht bezig.
  • 12 Jan 2020 om 15:16
    Net als onze rechtsback die nog super fit was?
  • 12 Jan 2020 om 15:10
    Niet doen. Een spits en een CV hebben we nodig. Niet een 35-jarige die nog een jaartje wil afbouwen.
  • 12 Jan 2020 om 14:59
    Als hij voor niks komt spelen OK , anders niet aan beginnen.
  • 12 Jan 2020 om 14:48
    • Quote van 12 Jan 2020 om 13:59
      Dat ontken ik ook niet. Het was zelfs zijn goed recht, maar nu meneer zo goed als 'op' is, wil hij terug komen? Op zich kan het, maar tegen welk salaris, of doet hij het 'vrijwillig' zodat de cirkel rond is??
    Voetballers nemen hooguit genoegen met minder. Uiteraard niet vrijwillig.
  • 12 Jan 2020 om 14:38
    • Quote van 12 Jan 2020 om 14:14
      Waarom zou hij iets vrijwillig moeten doen. Doe jij dat ook met je werk ?
    Waar heeft hij bekendheid verworven als profvoetballer, en zou hij echt nog geld nodig hebben?
  • 12 Jan 2020 om 14:14
    • Quote van 12 Jan 2020 om 13:59
      Dat ontken ik ook niet. Het was zelfs zijn goed recht, maar nu meneer zo goed als 'op' is, wil hij terug komen? Op zich kan het, maar tegen welk salaris, of doet hij het 'vrijwillig' zodat de cirkel rond is??
    Waarom zou hij iets vrijwillig moeten doen. Doe jij dat ook met je werk ?
  • 12 Jan 2020 om 13:59
    • Quote van 12 Jan 2020 om 11:29
      Hij had groot gelijk met zijn keuze!
    Dat ontken ik ook niet. Het was zelfs zijn goed recht, maar nu meneer zo goed als 'op' is, wil hij terug komen? Op zich kan het, maar tegen welk salaris, of doet hij het 'vrijwillig' zodat de cirkel rond is??
  • 12 Jan 2020 om 13:53
    Is wel fanatiek,ook iets wst mist
  • 12 Jan 2020 om 13:30
    • Quote van 12 Jan 2020 om 12:05
      Probleem is wel dat hij een spelverdeler is. Eigenlijk moet je daar maar een van op middenveld hebben. In mijn ogen moet je dan espinoza en roemetaroe op bank zetten. Los van of hij goed of slecht is.
    Brama zal wel stoppen na dit seizoen die perfecte opvolger (kan ook op 6 spelen)
  • 12 Jan 2020 om 12:48
    • Quote van 12 Jan 2020 om 12:41
      Idd. Als handhaving de doelstelling is, mag er zeker nog wel wat directe versterking bij. Trainingskamp werd weliswaar positief genoemd, maar ik was buiten de jonkies, nog niet echt onder de indruk. Heb het dan maar niet over de TS/TD. Kwam wel heel onbezorgd over, maar we zullen komend weekend zien. Laat me verrassen...
    nieuwe rechtsback vind ik al wel iets schelen, kan petra optyfen. Verder met je eens dat er nog wel iets bij moet komen.
  • 12 Jan 2020 om 12:47
    • Quote van 12 Jan 2020 om 12:12
      Heel veel sterkte
    Bedankt.
  • 12 Jan 2020 om 12:41
    • Quote van 12 Jan 2020 om 12:07
      Daar heb je gelijk in maar omdat handhaven noodzakelijk is zou ik toch voor een half jaar een contract aanbieden met optie voor nog een jaar.
    Idd. Als handhaving de doelstelling is, mag er zeker nog wel wat directe versterking bij. Trainingskamp werd weliswaar positief genoemd, maar ik was buiten de jonkies, nog niet echt onder de indruk. Heb het dan maar niet over de TS/TD. Kwam wel heel onbezorgd over, maar we zullen komend weekend zien. Laat me verrassen...
  • 12 Jan 2020 om 12:36
    • Quote van 12 Jan 2020 om 11:04
      Niet meer aan beginnen!!.
    35 jaar. Als ik Twente was, betrekken bij de voetbalorganisatie.
  • 12 Jan 2020 om 12:29
    Het is een jeugdspeler van FC Twente dus het zou mooi zijn als hij volgend jaar weer bij ons komt spelen
  • 12 Jan 2020 om 12:12
    • Quote van 12 Jan 2020 om 12:11
      Ook nog eens bekende van mij.
    Heel veel sterkte
  • 12 Jan 2020 om 12:11
    • Quote van 12 Jan 2020 om 11:19
      https://www.tubantia.nl/hengelo/dode-en-vijf-gewonden-bij-ernstig-ongeval-op-a1-bij-hengelo-weg-is-afgesloten~a22a25bb/

      Heftig mensen. Dit doet je wederom beseffen dat er meer is, en belangrijkere zaken 'leven' dan FC Twente...
    Ook nog eens bekende van mij.
  • 12 Jan 2020 om 12:09
    Vind het opzich wel een sympathieke speler. En ik zou ook graag weer een speler uit Enschede in het elftal zien. Alleen ik denk dat hij ook vooral als controleur speelt en daar hebben we er al meer dan genoeg van. Ook al heeft hij weinig blessures gehad geeft dat geen garanties voor de toekomst en met verhaegh hebben we ook al de nodige pech gehad. zou ik liever dat salaris besteed zien aan een speler waar je iets langer wat aan hebt en op een andere positie.
  • 12 Jan 2020 om 12:07
    • Quote van 12 Jan 2020 om 12:05
      Probleem is wel dat hij een spelverdeler is. Eigenlijk moet je daar maar een van op middenveld hebben. In mijn ogen moet je dan espinoza en roemetaroe op bank zetten. Los van of hij goed of slecht is.
    Daar heb je gelijk in maar omdat handhaven noodzakelijk is zou ik toch voor een half jaar een contract aanbieden met optie voor nog een jaar.
  • 12 Jan 2020 om 12:05
    • Quote van 12 Jan 2020 om 12:02
      Hij schijnt bijna nooit geblesseerd te zijn. Verder is Al Ittihad een kwalitatief betere club als FC Twente op dit moment en hij speelt daar alles. We kunnen zijn ervaring en tactisch inzicht goed gebruiken aangezien de enige echt ervaren speler Brama is op dit moment. Verder is El Ahmadi ook wel een type die ik als trainer zie dus als hij stop lekker bij de club houden. Ik zeg doen.
    Probleem is wel dat hij een spelverdeler is. Eigenlijk moet je daar maar een van op middenveld hebben. In mijn ogen moet je dan espinoza en roemetaroe op bank zetten. Los van of hij goed of slecht is.
  • 12 Jan 2020 om 12:02
    Hij schijnt bijna nooit geblesseerd te zijn. Verder is Al Ittihad een kwalitatief betere club als FC Twente op dit moment en hij speelt daar alles. We kunnen zijn ervaring en tactisch inzicht goed gebruiken aangezien de enige echt ervaren speler Brama is op dit moment. Verder is El Ahmadi ook wel een type die ik als trainer zie dus als hij stop lekker bij de club houden. Ik zeg doen.
  • 12 Jan 2020 om 11:31
    • Quote van 12 Jan 2020 om 10:54
      Opflikkeren nu hij eigenlijk niets meer toe kan voegen. Ik had hem heel graag zien komen, maar dat is alweer een paar jaar geleden. Toen kon hij nog van waarde zijn....maar nee...meneer Ahmadi koos voor de knaken...waar hij er overigens zo onderhand al genoeg van had.......

    Of was hij toen gewoon heel slim door niet in de slangenkuil te stappen ? Dat hij knaken genoeg heeft is toch aan hem zelf of niet. Jaartje Karim, ik weet het niet. Zo hoog is het niveau in de zandbak nou ook niet. Laat ze maar eens eerst voor een goede TD zorgen die volgend jaar een gebalanceerd team de wei in kan sturen. Tot nu toe valt 75% van de oudere spelers vies tegen
  • 12 Jan 2020 om 11:30
    We hebben nog wel jaarkaarten over ..
  • 12 Jan 2020 om 11:29
    • Quote van 12 Jan 2020 om 10:54
      Opflikkeren nu hij eigenlijk niets meer toe kan voegen. Ik had hem heel graag zien komen, maar dat is alweer een paar jaar geleden. Toen kon hij nog van waarde zijn....maar nee...meneer Ahmadi koos voor de knaken...waar hij er overigens zo onderhand al genoeg van had.......

    Hij had groot gelijk met zijn keuze!
  • 12 Jan 2020 om 11:20
    • Quote van 12 Jan 2020 om 11:06
      Qua voetbal-gogme absoluut, maar qua fitheid en blessuregevoeligheid?
    Is ie zoveel geblesseerd geweest dan? Ik vind dit de verbeterde versie van Brama. Volgend jaar Brama vragen toch een stapje terug te doen en een functie in de organisatie aanbieden. Kan El ahmadi nog 1 jaar zijn positie overnemen. Hopen dat we dan eind volgend seizoen weer aardig boven Jan zijn en kunnen we El ahmadi bedanken voor een jaartje bewezen diensten.
  • 12 Jan 2020 om 11:19
    https://www.tubantia.nl/hengelo/dode-en-vijf-gewonden-bij-ernstig-ongeval-op-a1-bij-hengelo-weg-is-afgesloten~a22a25bb/

    Heftig mensen. Dit doet je wederom beseffen dat er meer is, en belangrijkere zaken 'leven' dan FC Twente...
  • 12 Jan 2020 om 11:06
    • Quote van 12 Jan 2020 om 10:57
      Ach, Maar hij is nog steeds beter dan de gemiddelde meuk die nu op het middenveld staan bij twente
    Qua voetbal-gogme absoluut, maar qua fitheid en blessuregevoeligheid?
  • 12 Jan 2020 om 11:04
    Niet meer aan beginnen!!.
  • 12 Jan 2020 om 10:57