OFFICIEEL | FC Twente bevestigt deal: ''Ideale oplossing''

8
OFFICIEEL | FC Twente bevestigt deal: ''Ideale oplossing''

Eerder vandaag verscheen al een foto van Giovanni Troupée in een FC Twente-shirt en de Tukkers hebben maandagavond bevestigd dat de rechtsback op huurbasis overkomt van FC Utrecht. Technisch directeur Ted van Leeuwen is verheugd op de komst.

"We zijn blij dat we Giovanni Troupée aan de selectie kunnen toevoegen. Giovanni is een offensieve vleugelverdediger die direct inzetbaar is en ons meer opties biedt op de back-posities", zegt Van Leeuwen op de officiële clubsite.

Volgens de aanwinst zelf is hij vooral uit op veel minuten in de hoofdmacht. "Ik hoop dat ik het team kan helpen, verdedigen is uiteraard het belangrijkste, maar ik hoop ook aanvallend wat extra's te kunnen brengen. Omdat ik weinig speelde bij FC Utrecht is de overstap naar FC Twente een ideale oplossing", aldus Troupée.

8 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Jan 2020 om 21:45
    Heeft nog niet genoeg ritme om direct top te zijn. Zal maandje duren als ie fit blijft. Verder inhoudelijk prima en een makkelijke voetballende verdediger.
  • 13 Jan 2020 om 18:32
    Giovanni welkom bij deze mooie club, laat die negatievelingen maar eens zien wat je kunt !
  • 13 Jan 2020 om 18:32
    Friday zijn contract ontbonden, iets voor ons?



    (grapje natuurlijk)
  • 13 Jan 2020 om 18:29
    • Quote van 13 Jan 2020 om 18:12
      Haarbandje doet mij meteen denken aan van der Lely... Hopelijk is dit wel ietsjes beter :)
    We hadden ook eens een ronnie stam Met een haarbandje die was wel goed en ook rechtsback.
  • 13 Jan 2020 om 18:28
    • Quote van 13 Jan 2020 om 18:19
      Daar stond hij vorig jaar niet altijd in de basis....Dus twijfels over hem.
    Heeft 22 keer een basisplaats gehad. Is ook meer dan 2 maanden geblesseerd geweest. Heeft 1 goal gemaakt en 2 assists.
  • 13 Jan 2020 om 18:19
    • Quote van 13 Jan 2020 om 18:17
      Hij heeft wel potentie. Paar jaar geleden werd er nog gesproken over Nederlands elftal. Als hij dat niveau weer haalt is het een prima versterking. Ik weet niet hoe hij het vorig seizoen deed bij ADO. Heb hem niet gevolgd.
    Daar stond hij vorig jaar niet altijd in de basis....Dus twijfels over hem.
  • 13 Jan 2020 om 18:17
    • Quote van 13 Jan 2020 om 18:12
      Haarbandje doet mij meteen denken aan van der Lely... Hopelijk is dit wel ietsjes beter :)
    Hij heeft wel potentie. Paar jaar geleden werd er nog gesproken over Nederlands elftal. Als hij dat niveau weer haalt is het een prima versterking. Ik weet niet hoe hij het vorig seizoen deed bij ADO. Heb hem niet gevolgd.
  • 13 Jan 2020 om 18:12
    Haarbandje doet mij meteen denken aan van der Lely... Hopelijk is dit wel ietsjes beter :)
zondag 15 maart 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›