'FC Twente informeerde bij Te Wierik; Nog geen bod vanuit Enschede'

17
'FC Twente informeerde bij Te Wierik; Nog geen bod vanuit Enschede'

Eerder vandaag kwam er al nieuws naar buiten dat FC Twente geïnteresseerd is in de diensten van Mike te Wierik voor na de zomer. Maar volgens Tubantia heeft FC Twente zelfs al geïnformeerd naar Mike te Wierik.

De Tukkers zijn al langere tijd op zoek naar een nieuwe centrumverdediger en zijn uitgekomen bij de aanvoerder van FC Groningen. De Enschedese club heeft nog geen officieel bod uitgebracht Te Wierik. 

Zowel FC Groningen als Te Wierik willen er niets over kwijt tegenover de regionale krant. Wel laat de belangenbehartiger van Te Wierik weten dat er veel interesse is, vooral uit het buitenland. 

17 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Jan 2020 om 08:41
    • Quote van 14 Jan 2020 om 01:21
      Hij is toch aanvoerder bij Groningen dus hij speelt daar wel toch?
    Idd
  • 14 Jan 2020 om 01:21
    • Quote van 13 Jan 2020 om 21:34
      Misschien een stomme vraag maar buiten dat “gif” kan hij een beetje opbouwen? Ken hem daar zelf niet goed genoeg voor nlk en dat hij bij Groningen niet speelt zegt natuurlijk ook wat...
    Hij is toch aanvoerder bij Groningen dus hij speelt daar wel toch?
  • 14 Jan 2020 om 00:09
    • Quote van 13 Jan 2020 om 22:56
      10 in het dozijn voetballer. Ben er niet zo van gecharmeerd. Heeft wel voorbeeldige mentaliteit.
    10 in het dozijn?! Dan is het een hele goeie dus!
  • 13 Jan 2020 om 23:16
    • Quote van 13 Jan 2020 om 21:34
      Misschien een stomme vraag maar buiten dat “gif” kan hij een beetje opbouwen? Ken hem daar zelf niet goed genoeg voor nlk en dat hij bij Groningen niet speelt zegt natuurlijk ook wat...
    Ik zou buquets gewoon laten opbouwen als verdediger. Vond die het aardig doen. Dan kan je een balafpakker voor de verdediging zetten inplaats van een spelverdeler zoals rometaroe. Vervolgens een betrouwbare verdediger naast busquets.
  • 13 Jan 2020 om 23:05
    Beter dan alle centrale verdedigers die we op dit moment ter beschikking hebben. Als het kan sowieso doen.
  • 13 Jan 2020 om 23:00
    • Quote van 13 Jan 2020 om 22:56
      10 in het dozijn voetballer. Ben er niet zo van gecharmeerd. Heeft wel voorbeeldige mentaliteit.
    Waren Rob Wielaert en Peter Wisgerhof dat ook niet?
  • 13 Jan 2020 om 22:56
    • Quote van 13 Jan 2020 om 22:31
      Deze speler is een vergelijkbaar met Robbie Wielaert destijds. Ik wist niet dat hij rond 1.90 is. Dus dan is het zeker een goede optie.
    10 in het dozijn voetballer. Ben er niet zo van gecharmeerd. Heeft wel voorbeeldige mentaliteit.
  • 13 Jan 2020 om 22:31
    • Quote van 13 Jan 2020 om 21:16
      Eindelijk een speler met gif van nature. Prima speler voor Fc Twente.
    Deze speler is een vergelijkbaar met Robbie Wielaert destijds. Ik wist niet dat hij rond 1.90 is. Dus dan is het zeker een goede optie.
  • 13 Jan 2020 om 22:19
    • Quote van 13 Jan 2020 om 21:16
      Eindelijk een speler met gif van nature. Prima speler voor Fc Twente.
    Voor nu en dit Twente prima en volgend jaar ook. Daarna snel hopen op jong talent....
  • 13 Jan 2020 om 22:13
    • Quote van 13 Jan 2020 om 21:34
      Misschien een stomme vraag maar buiten dat “gif” kan hij een beetje opbouwen? Ken hem daar zelf niet goed genoeg voor nlk en dat hij bij Groningen niet speelt zegt natuurlijk ook wat...
    Vind het zelf maar een matige voetballer.
  • 13 Jan 2020 om 22:10
    • Quote van 13 Jan 2020 om 21:16
      Eindelijk een speler met gif van nature. Prima speler voor Fc Twente.
    Idd.... goed genoeg voor huidig niveau. Speler die je pas mag als hij in je team zit... anders een ‘etter’.
  • 13 Jan 2020 om 21:34
    • Quote van 13 Jan 2020 om 21:27
      Ik zou het toe juichen wanneer hij zou komen maar kan het eigenlijk niet geloven.
    Misschien een stomme vraag maar buiten dat “gif” kan hij een beetje opbouwen? Ken hem daar zelf niet goed genoeg voor nlk en dat hij bij Groningen niet speelt zegt natuurlijk ook wat...
  • 13 Jan 2020 om 21:31
    • Quote van 13 Jan 2020 om 21:27
      Ik zou het toe juichen wanneer hij zou komen maar kan het eigenlijk niet geloven.
    als buitenland komt zijn we kansloos
  • 13 Jan 2020 om 21:27
    Ik zou het toe juichen wanneer hij zou komen maar kan het eigenlijk niet geloven.
  • 13 Jan 2020 om 21:16
    Eindelijk een speler met gif van nature. Prima speler voor Fc Twente.
  • 13 Jan 2020 om 21:12
    • Quote van 13 Jan 2020 om 20:59
      Tot wanneer heeft die Keal een contract dan?
    Deze zomer
  • 13 Jan 2020 om 20:59
    Tot wanneer heeft die Keal een contract dan?
zondag 15 maart 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›