Wagenaar haalt uit naar Garcia: ''Wat is dat voor dom gelul?'' 'FC Twente wil Chery terughalen, Vuckic en Hölscher mogen weg' Van Leeuwen erkent: ''De discipline is ook een aandachtspunt'' 'Gemakzucht' bij FC Twente: ''Werd rommeliger in de kleedkamer'' Garcia legt uit: ''Ben niet ontevreden met hoe het nu gaat''

Te Wierik bevestigt interesse FC Twente: ''Laat het aan hen over''

( 15 reacties)
Te Wierik bevestigt interesse FC Twente: ''Laat het aan hen over''

Mike te Wierik heeft de belangstelling van FC Twente bevestigd. De verdediger van FC Groningen staat naar verluidt op het verlanglijstje van de Enschedese club, dat dus blijkt te kloppen.

De 27-jarige mandekker laat weten dat er ook buitenlandse clubs azen op zijn handtekening, maar dat een langer verblijf bij FC Groningen eveneens tot de opties behoort. "Verder laat ik het vooral over aan mijn zaakwaarnemers, zodat ik me vooral op voetbal kan concentreren", zegt Te Wierik in gesprek met het Dagblad van het Noorden.

Technisch directeur Mark-Jan Fledderus zegt vooralsnog niets te weten van de interesse van FC Twente in Te Wierik. "Ik krijg de hele dag veel telefoontjes over tal van spelers en kan en wil niet op alle geruchten ingaan, maar ik weet niets van serieuze belangstelling van FC Twente voor Mike te Wierik", vult hij tot slot aan.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Jan 2020 om 00:08
    • Quote van 14 Jan 2020 om 16:24
      Waarom niet?? Omdat we ons vergist hebben in Calimero. Die bleek achteraf een aasgier te zijn!
    Te Wierik is Heracles en heeft een hekel aan ons Twente dus die gaat naar het buitenland maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit misschien wordt hij wel geruild tegen 1 of meerdere spelers van ons.
  • 14 Jan 2020 om 16:24
    • Quote van 14 Jan 2020 om 14:22
      Gelukkig is toch de helft van het seizoen geschorst en iemand die zoveel wedstrijden voor Heracles heeft gespeeld komt echt niet naar ons toe.
    Waarom niet?? Omdat we ons vergist hebben in Calimero. Die bleek achteraf een aasgier te zijn!
  • 14 Jan 2020 om 16:11
    • Quote van 14 Jan 2020 om 13:11
      Laatste bericht,.... hij kome nie.....
    Komt hij niet?
  • 14 Jan 2020 om 14:22
    • Quote van 14 Jan 2020 om 13:11
      Laatste bericht,.... hij kome nie.....
    Gelukkig is toch de helft van het seizoen geschorst en iemand die zoveel wedstrijden voor Heracles heeft gespeeld komt echt niet naar ons toe.
  • 14 Jan 2020 om 13:32
    ik kan me ook niet voorstellen dat hij in de winter al komt. zal wel voor komende zomer zijn.
  • 14 Jan 2020 om 13:11
    Laatste bericht,.... hij kome nie.....
  • 14 Jan 2020 om 12:59
    Zeer bruikbare speler voor het huidige Twente.
  • 14 Jan 2020 om 12:50
    • Quote van 14 Jan 2020 om 11:29
      Hij woont gewoon in Hengevelde. Gaat op en neer naar Groningen. Wel wat minder reizen voor hem dus als hij voor Twente kiest. Wat zullen ze trots zijn binnen zijn vrienden groep. Als hij voor hun favoriete club zou spelen.
    Vooral hengevelde zou trots zijn
  • 14 Jan 2020 om 11:29
    • Quote van 14 Jan 2020 om 08:13
      Kan best dat Mike of zijn omgeving dit zelf in de wereld heeft gebracht. Wil graag weer in Twente wonen.
    Hij woont gewoon in Hengevelde. Gaat op en neer naar Groningen. Wel wat minder reizen voor hem dus als hij voor Twente kiest. Wat zullen ze trots zijn binnen zijn vrienden groep. Als hij voor hun favoriete club zou spelen.
  • 14 Jan 2020 om 11:01
    Dit lijkt me erg onwaarschijnlijk. Ik denk niet dat Twente voldoende geld heeft om het contract van een basisspeler van Groningen af te kopen, ondanks dat hij bijna transfervrij is. Wellicht een optie om hem voor komend seizoen vast te leggen, maar dan zou hij eerst de zekerheid willen hebben dat Twente in de Eredivisie speelt.
  • 14 Jan 2020 om 09:39
    Ik neem toch aan dat zijn ambitie is om naar het buitenland te gaan, nog een paar centjes te pakken
  • 14 Jan 2020 om 09:15
    Kan artikel niet lezen door die tyfus reclame hier.
  • 14 Jan 2020 om 08:22
    Nogmaals, Mike wil graag Kieftenbeld achterna.
  • 14 Jan 2020 om 08:15
    • Quote van 14 Jan 2020 om 08:13
      Kan best dat Mike of zijn omgeving dit zelf in de wereld heeft gebracht. Wil graag weer in Twente wonen.
    Aangezien zijn contract afloopt komende zomer hoeft de club niet ingelicht te worden.
  • 14 Jan 2020 om 08:13
    Kan best dat Mike of zijn omgeving dit zelf in de wereld heeft gebracht. Wil graag weer in Twente wonen.