Wagenaar haalt uit naar Garcia: ''Wat is dat voor dom gelul?'' 'FC Twente wil Chery terughalen, Vuckic en Hölscher mogen weg' Van Leeuwen erkent: ''De discipline is ook een aandachtspunt'' 'Gemakzucht' bij FC Twente: ''Werd rommeliger in de kleedkamer'' Garcia legt uit: ''Ben niet ontevreden met hoe het nu gaat''

''Giovanni gaf aan voor zijn kans te willen gaan bij FC Twente''

( 12 reacties)
''Giovanni gaf aan voor zijn kans te willen gaan bij FC Twente''

FC Twente heeft zich maandag op huurbasis weten te versterken met Giovanni Troupée. De 21-jarige vleugelverdediger kwam bij FC Utrecht nauwelijks aan spelen toe en Jordy Zuidam heeft dan ook meegewerkt aan een tijdelijke oplossing. 

“Er is op dit moment geen garantie op speelminuten voor Giovanni bij FC Utrecht”, legt de technisch manager uit op de website van de club uit de Domstad. “Giovanni gaf aan voor zijn kans te willen gaan bij FC Twente, toen die mogelijkheid zich voordeed", aldus Zuidam.

"Op zijn leeftijd is het belangrijk om speelminuten te maken. We wensen hem veel succes in Enschede en houden hem uiteraard in de gaten", besluit de bestuurder. De kans is groot dat Troupée zaterdagavond in de thuiswedstrijd tegen FC Groningen zijn debuut maakt bij FC Twente.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Jan 2020 om 14:14
    • Quote van 14 Jan 2020 om 12:57
      Hey Gekke Henkie, ontslagen uit de TBS kliniek?
      Mag jij wel online vies ventje?
    Whahaha het is wat he
  • 14 Jan 2020 om 14:13
    • Quote van 14 Jan 2020 om 13:01
      Kijk eens in de spiegel joh. Jij doet 9 van 10 keer net zo negatief. Dus loop niet zo te zaniken...
    Spiegeltje Spiegeltje hahaha
  • 14 Jan 2020 om 13:53
    • Quote van 14 Jan 2020 om 13:09
      Ikzeg. Dit noem ik mentaliteit om toch speel minuten te willen maken. Deze jonge knaap kan wel eens ons hele fctwente op sleeptouw gaan nemen alleen al door zijn mentaliteit en ik lees hier en daar dat ie niet mee kan komen bij ons fctwente, daar ben ik niet bang voor, want de conditie bij ons fctwente was zo slecht voor de winterstop dat deze jonge nieuweling het makkelijk bij kan houden en de boel kan aan sturen en misschien wel de nieuwe aanvoerder van ons fctwente. Ikzeg. Kerel welkom bij ons fctwente en laat zien dat u het wel wil. Dan komt de rest er van zelf achter aan.
    Beste ik, aanvoerderschap is hij nog niet aan toe (te jong en type niet naar) en sleeptouw zal ook wel meevallen maar denk wel dat het een versterking is voor Twente. Wel mentaliteit om niet als eerste reserve op de bank te willen blijven zitten bij een subtopper maar voor minuten te kiezen.
  • 14 Jan 2020 om 13:53
    • Quote van 14 Jan 2020 om 13:22
      Een CV met "ballen" zou nog welkom zijn..... hopelijk heb jij er dan meer vertrouwen in?
    En een spits.
  • 14 Jan 2020 om 13:22
    • Quote van 14 Jan 2020 om 13:09
      Ikzeg. Dit noem ik mentaliteit om toch speel minuten te willen maken. Deze jonge knaap kan wel eens ons hele fctwente op sleeptouw gaan nemen alleen al door zijn mentaliteit en ik lees hier en daar dat ie niet mee kan komen bij ons fctwente, daar ben ik niet bang voor, want de conditie bij ons fctwente was zo slecht voor de winterstop dat deze jonge nieuweling het makkelijk bij kan houden en de boel kan aan sturen en misschien wel de nieuwe aanvoerder van ons fctwente. Ikzeg. Kerel welkom bij ons fctwente en laat zien dat u het wel wil. Dan komt de rest er van zelf achter aan.
    Een CV met "ballen" zou nog welkom zijn..... hopelijk heb jij er dan meer vertrouwen in?
  • 14 Jan 2020 om 13:09
    Ikzeg. Dit noem ik mentaliteit om toch speel minuten te willen maken. Deze jonge knaap kan wel eens ons hele fctwente op sleeptouw gaan nemen alleen al door zijn mentaliteit en ik lees hier en daar dat ie niet mee kan komen bij ons fctwente, daar ben ik niet bang voor, want de conditie bij ons fctwente was zo slecht voor de winterstop dat deze jonge nieuweling het makkelijk bij kan houden en de boel kan aan sturen en misschien wel de nieuwe aanvoerder van ons fctwente. Ikzeg. Kerel welkom bij ons fctwente en laat zien dat u het wel wil. Dan komt de rest er van zelf achter aan.
  • 14 Jan 2020 om 13:01
    • Quote van 14 Jan 2020 om 12:36
      Bah wat ben jij een vreselijke negatieveling, overal waar jij is het negatief, schoppen en ga zo maar door. Man ga supporter van Ajax worden, dan hoef jij je niet zo vaak te ergeren !!!!!!
    Kijk eens in de spiegel joh. Jij doet 9 van 10 keer net zo negatief. Dus loop niet zo te zaniken...
  • 14 Jan 2020 om 12:57
    • Quote van 14 Jan 2020 om 12:36
      Bah wat ben jij een vreselijke negatieveling, overal waar jij is het negatief, schoppen en ga zo maar door. Man ga supporter van Ajax worden, dan hoef jij je niet zo vaak te ergeren !!!!!!
    Hey Gekke Henkie, ontslagen uit de TBS kliniek?
    Mag jij wel online vies ventje?
  • 14 Jan 2020 om 12:36
    • Quote van 14 Jan 2020 om 11:20
      Artikel 489, bij gebrek aan beter helemaal uitwringen dus.
    Bah wat ben jij een vreselijke negatieveling, overal waar jij is het negatief, schoppen en ga zo maar door. Man ga supporter van Ajax worden, dan hoef jij je niet zo vaak te ergeren !!!!!!
  • 14 Jan 2020 om 12:17
    • Quote van 14 Jan 2020 om 11:35
      En artikeltjes dat hij zaterdag speelt. En wat blijkt later, meneer is nog niet fit genoeg dus doet nog 4 weken niet mee.
    Haha dat zou me inderdaad niets verbazen, "oopt tijdens "de training" een blessure op 3/4 weken niet inzetbaar.....
  • 14 Jan 2020 om 11:35
    • Quote van 14 Jan 2020 om 11:20
      Artikel 489, bij gebrek aan beter helemaal uitwringen dus.
    En artikeltjes dat hij zaterdag speelt. En wat blijkt later, meneer is nog niet fit genoeg dus doet nog 4 weken niet mee.
  • 14 Jan 2020 om 11:20
    Artikel 489, bij gebrek aan beter helemaal uitwringen dus.