KNVB wijst scheidsrechter aan voor wedstrijd tegen FC Groningen

17
KNVB wijst scheidsrechter aan voor wedstrijd tegen FC Groningen

De KNVB heeft  Dennis Higler aangesteld om de wedstrijd tussen FC Twente en FC Groningen in goede banen te leiden. Clay Ruperti is aangewezen als videoscheidsrechter (VAR). Het duel in de Grolsch Veste begint zaterdagavond om 19:45 uur.

De Tukkers staan na achttien competitiewedstrijden op een dertiende plek met negentien punten en het verschil met de ploeg van trainer Danny Buijs bedraagt 'slechts' zes punten. De ploeg van trainer Gonzalo Garcia kan dus uitstekende zaken doen bij een overwinning. 

17 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Jan 2020 om 13:56
    Jammer, geen Siemen Mulder :-(
  • 14 Jan 2020 om 17:42
    • Quote van 14 Jan 2020 om 17:35
      Die heeft zelfs op zijn eigen wedstrijden gegokt..
    Respect :)
  • 14 Jan 2020 om 17:35
    • Quote van 14 Jan 2020 om 14:59
      Die Turk is zo corrupt als de pest.
      Walgelijk ventje.
    Die heeft zelfs op zijn eigen wedstrijden gegokt..
  • 14 Jan 2020 om 16:17
    • Quote van 14 Jan 2020 om 15:44
      Blom vind ik anders een goede scheids. De laatste wedstrijden heeft Twente geen last gehad van geen enkele scheids. Ze hebben zichzelf telkens in de voet geschoten met dat kinderlijke naïeve spel.
    Ik ook, Blom gewoon normaal altijd.
  • 14 Jan 2020 om 16:00
    • Quote van 14 Jan 2020 om 15:54
      1 wedstrijd te danken aan de VAR misschien maar volgens mij zijn we tegen Heracles genaaid en tegen RKC en Sparta en misschien mis ik nog wel een paar wedstrijden natuurlijk moeten ze zelf de ballen er ook inschieten maar als je een scheids en VAR hebt die hele wedstrijden tegen je zijn en overal voor fluiten kun je bijna geen fatsoenlijke pot spelen.
    Nooit dat gevoel echt gehad. Waar ik me aan erger is dat ze om elk wissewasje fluiten. Ze maken er een 0-contact sport van. Als je veel verliest, lijkt het overigens ook al snel dat de scheids tegen je is.
  • 14 Jan 2020 om 15:54
    • Quote van 14 Jan 2020 om 15:49
      Verschrikkelijk calimero dit. Huillie huillie scheids - ik mag het niet horen. Niet meegekregen dat wij een aantal punten te danken hebben aan de VAR?

      Als je zelf een fatsoenlijke pot op de mat legt, een beetje fatsoenlijk de bal kaatst, liefst meer dan 3 keer, dan heeft de scheids niet zo heel veel invloed meer.
    1 wedstrijd te danken aan de VAR misschien maar volgens mij zijn we tegen Heracles genaaid en tegen RKC en Sparta en misschien mis ik nog wel een paar wedstrijden natuurlijk moeten ze zelf de ballen er ook inschieten maar als je een scheids en VAR hebt die hele wedstrijden tegen je zijn en overal voor fluiten kun je bijna geen fatsoenlijke pot spelen.
  • 14 Jan 2020 om 15:49
    • Quote van 14 Jan 2020 om 14:55
      Alle scheidsrechters naaien ons behalve Bas want die mag ons niet fluiten. Als ik toch een scheidsrechter mag noemen zeg ik liever Serdar. Higler is een garantie voor penalty's en veel kaarten.
    Verschrikkelijk calimero dit. Huillie huillie scheids - ik mag het niet horen. Niet meegekregen dat wij een aantal punten te danken hebben aan de VAR?

    Als je zelf een fatsoenlijke pot op de mat legt, een beetje fatsoenlijk de bal kaatst, liefst meer dan 3 keer, dan heeft de scheids niet zo heel veel invloed meer.
  • 14 Jan 2020 om 15:44
    • Quote van 14 Jan 2020 om 14:55
      Alle scheidsrechters naaien ons behalve Bas want die mag ons niet fluiten. Als ik toch een scheidsrechter mag noemen zeg ik liever Serdar. Higler is een garantie voor penalty's en veel kaarten.
    Blom vind ik anders een goede scheids. De laatste wedstrijden heeft Twente geen last gehad van geen enkele scheids. Ze hebben zichzelf telkens in de voet geschoten met dat kinderlijke naïeve spel.
  • 14 Jan 2020 om 15:41
    • Quote van 14 Jan 2020 om 14:59
      Die Turk is zo corrupt als de pest.
      Walgelijk ventje.
    Ze zijn allemaal tegen ons maar Gözübüyük heeft dit seizoen veel toegelaten andere scheidsrechters zijn allemaal volgens de nieuwe regels aan het fluiten en die VAR is helemaal een aanfluiting dit seizoen beetje knippen en plakken met beelden zodat topclubs weer worden geholpen.
  • 14 Jan 2020 om 14:59
    • Quote van 14 Jan 2020 om 14:55
      Alle scheidsrechters naaien ons behalve Bas want die mag ons niet fluiten. Als ik toch een scheidsrechter mag noemen zeg ik liever Serdar. Higler is een garantie voor penalty's en veel kaarten.
    Die Turk is zo corrupt als de pest.
    Walgelijk ventje.
  • 14 Jan 2020 om 14:55
    Alle scheidsrechters naaien ons behalve Bas want die mag ons niet fluiten. Als ik toch een scheidsrechter mag noemen zeg ik liever Serdar. Higler is een garantie voor penalty's en veel kaarten.
  • 14 Jan 2020 om 14:15
    • Quote van 14 Jan 2020 om 13:52
      Blom vind ik goed. Kamphuis ook wel. Dan houdt het wel op.
    Kamphuis.... Hou toch op man
  • 14 Jan 2020 om 13:52
    • Quote van 14 Jan 2020 om 13:25
      Welke scheidsrechters vind jij goed/redelijk? Puur informatieve vraag
    Blom vind ik goed. Kamphuis ook wel. Dan houdt het wel op.
  • 14 Jan 2020 om 13:25
    • Quote van 14 Jan 2020 om 12:19
      OMG Adolf Higler....pff.Of beter Meine Gute..... Herr Higler.
    Welke scheidsrechters vind jij goed/redelijk? Puur informatieve vraag
  • 14 Jan 2020 om 12:58
    • Quote van 14 Jan 2020 om 12:42
      Weer niet goed triesteling? Valt het jezelf nu niet op dat je overal negatieve reacties op geeft? !
    #GekkeHenkie
  • 14 Jan 2020 om 12:42
    • Quote van 14 Jan 2020 om 12:19
      OMG Adolf Higler....pff.Of beter Meine Gute..... Herr Higler.
    Weer niet goed triesteling? Valt het jezelf nu niet op dat je overal negatieve reacties op geeft? !
  • 14 Jan 2020 om 12:19
    OMG Adolf Higler....pff.Of beter Meine Gute..... Herr Higler.
zondag 15 maart 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›