''Volgens hem hadden Bosch, Brama en Hölscher moeten spelen'' ''Had FC Twente gesierd als ze openbaar excuses hadden aangeboden'' Pleguezuelo blinkt uit bij FC Twente: ''Hij is absoluut een krijger'' ''Vond het een hele logische beslissing om Schenk te passeren'' Derksen duidelijk over Garcia: ''Dat blijft natuurlijk bezopen''

VIDEO | Samenvatting: FC Twente en FC Groningen spelen gelijk

( 161 reacties)
VIDEO | Samenvatting: FC Twente en FC Groningen spelen gelijk

FC Twente is de tweede seizoenshelft begonnen met een 0-0 gelijkspel tegen FC Groningen. De Tukkers begonnen prima aan het duel maar konden in aanvallend opzicht niet doordrukken en hadden uiteindelijk geluk dat Groningen een omstreden penalty miste.

In de eerste helft was er weinig te beleven in Enschede. De thuisploeg kreeg via Aitor Cantalapiedra de grootste kans, maar doelman Sergio Padt hield de Groningers op de been. Ramon Lundqvist was voor rust de uitblinker maar hij kon het verschil uiteindelijk ook niet maken.

Ook na de theepauze was de eerste kans voor Twente via Javier Espinosa, maar opnieuw lag Padt in de weg. Na een uur spelen gebeurde het meest besproken moment van de wedstrijd. Kaj Sierhuis ging het strafschopgebied van Twente binnen en leek over zijn eigen benen te struikelen na een fair duel.

Scheidsrechter Higler twijfelde niet en wees naar de stip. Ook na contact met de VAR bleef hij bij zijn standpunt, zonder daarbij zelf naar de beelden te hebben gekeken. Hrustic eiste de bal op maar zag tot zijn eigen frustratie dat de bal op de buitenkant van de paal eindigde.

Het laatste half uur werd het spel alleen maar minder en waren er wat kleine opstootjes. Beide partijen konden dan ook weinig anders dan genoegen nemen met een punt.

Opstelling FC Twente: Drommel; Troupée, Bijen, Pleguezuelo, Schenk; Busquets, Bosch, Selahi; Aitor, Espinosa (Nakamura/88), Zekhnini (Vuckic/74).

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 Jan 2020 om 15:23
    • Quote van 19 Jan 2020 om 15:23
      Precies we zijn de 4e club van de eredivisie toch?Club is overgeleverd aan zakkenvullers, praatjesmakers en ja knikkers... zonder ook maar (bijna) één iemand met verstand van zaken, we zijn een doelloze club geworden zonder enige ambitie en visie, meedoen is belangrijker dan winnen.... nee ben heel bang dat als er niet heel snel wat veranderd en ingegrepen wordt het gewoon afgrlopen, klaar is na dit seizoen.!
    Ikzeg. Messi. Ik ben het helemaal met u eens. Wij hebben als echte support alles geprobeerd om iedereen wakker te krijgen meer kan ik en u ook niet meer doen, helaas is het elke week weer hopen op een stunt elke keer weer.
  • 20 Jan 2020 om 15:18
    • Quote van 19 Jan 2020 om 23:19
      Zo is het Eastborn, en niet anders. Of toch!! iedereen heeft wel een beetje gelijk. Tja, het opnieuw opbouwen van een failliete Twentse voetbalclub vraagt om magische Chinese toverkunst. Of Ted met zijn toverstok de juiste draken inzet moeten we geduldig afwachten. Laat geduld onze kracht zijn.
    Ikzeg. Joowa. Ben het met u eens. En dat meen ik ook, maar u bent het hopelijk wel met mij eens dat ze wel kunnen strijden en vechten voor ons fctwente. Maar ik zie totaal geen verbetering in deze slape hap. Gelukkig ging het bij Groningen ook niet goed maar daar hebben wij geluk mee gehad.
  • 19 Jan 2020 om 23:19
    • Quote van 19 Jan 2020 om 13:55
      Mensen, het is heel matig, maar vergeet niet dat het een lange weg terug is met veel hindernissen en soms sla je mede vanwege financiën en spelers die je pas op een laat moment binnen kunt halen, een verkeerd zijpad in. Het team is jong, fysiek te licht en bij aanvallend voetbal achterin weer te kwetsbaar. Geef de club de tijd om weer te gaan bouwen. Gisteren stond het eindelijk verdedigend weer goed, met een goede Bosch en Troupee. Als je nu ook voorin mensen krijgt die de bal eens vast weten te houden en iets creatiefs doen, dan zijn we weer een stap verder. Brama eruit is een prima keuze, hij heeft misschien het meeste inzicht, maar is te traag geworden voor dit niveau!
    Zo is het Eastborn, en niet anders. Of toch!! iedereen heeft wel een beetje gelijk. Tja, het opnieuw opbouwen van een failliete Twentse voetbalclub vraagt om magische Chinese toverkunst. Of Ted met zijn toverstok de juiste draken inzet moeten we geduldig afwachten. Laat geduld onze kracht zijn.
  • 19 Jan 2020 om 21:02
    4 wedstrijden achter elkaar niet scoren is wel heel slecht. Maar toch vind ik de negativiteit hier wel een beetje overdreven. Als we volgende week weer zo goed verdedigen dan kan PSV nog wel eens in paniek raken want die weten het ook niet meer. Wat ik wel heel zorgelijk vind is dat de VAR weer lekker doorgaat met onze FC te naaien. Iedereen kon zien dat het een overduidelijke schwalbe was, maar de man achter de beeldschermen zat weer zeker naar iets anders te kijken.
  • 19 Jan 2020 om 16:46
    • Quote van 19 Jan 2020 om 15:35
      Het resultaat is 1 punt .
    Tegen Groningen die boven ons staat. Op papier best een goed resultaat voor het kwakkelende Twente van voor de winterstop. Maar ook niet meer dan dat. Had Twente aanvallend iets meer gebracht dan had je kunnen winnen. Alleen aanvallend meer brengen zat er gisteren echt niet in. Voetbal was vroeger veel makkelijker, alle clubs hadden dezelfde tactiek, ging erom wie dat het beste uitvoerde. Nu wordt alles veel te veel uitgedacht, dat werkt bij veel teams niet. Echt terug naar de basis, de juiste spelers op de juiste positie, dat zou al veel schelen.
  • 19 Jan 2020 om 15:35
    • Quote van 19 Jan 2020 om 15:18
      Als je scorebord journalistiek toepast heeft Twente een goed resultaat geboekt... Heb je ook maar iets van de wedstrijd gezien dan is het resultaat gewoon kut.
    Het resultaat is 1 punt .
  • 19 Jan 2020 om 15:23
    • Quote van 19 Jan 2020 om 12:58
      Verwachtingspatroon wordt door de club gecreëerd beste John. Je typt een heleboel zalvende woorden. Jij bent iemand die de brandweer belt als het huis al bijna afgebrand is. Dat is prima, maar val andere mensen dan niet steeds lastig met onjuistheden en verwachtingen en mogelijkheden. Feiten graag. Feit is dat we al 5 jaar kut voetbal zien.
    Precies we zijn de 4e club van de eredivisie toch?Club is overgeleverd aan zakkenvullers, praatjesmakers en ja knikkers... zonder ook maar (bijna) één iemand met verstand van zaken, we zijn een doelloze club geworden zonder enige ambitie en visie, meedoen is belangrijker dan winnen.... nee ben heel bang dat als er niet heel snel wat veranderd en ingegrepen wordt het gewoon afgrlopen, klaar is na dit seizoen.!
  • 19 Jan 2020 om 15:18
    Als je scorebord journalistiek toepast heeft Twente een goed resultaat geboekt... Heb je ook maar iets van de wedstrijd gezien dan is het resultaat gewoon kut.
  • 19 Jan 2020 om 14:53
    • Quote van 19 Jan 2020 om 14:14
      Het hele Bullshit verhaal van GG en Ted heeft niets opgeleverd, het charme offensief gefaald, het blijft hopeloos met deze trainer en Ted . Nou wat een mazzel weer PSV in de 91 minuut gelijk tegen VVV. Bij ons stond gisteren geen man in de spits er klopt geen moer van de hele opstelling. Dat ventje van Utrecht wel lichtpuntje, maar had liever een Hans de koning hier op de bank gezien of die Fred Grim maar het allerliefst Rob Jans. Het is toch niet te laat , ingrijpen want aub GG en Ted word niet meer wat.
    PSV gaat ook niet lekker, gelijkspel tegen VVV in de laatste minuut. Gelukkig voor PSV komt Twente volgende week op bezoek, die zullen wel weer de helpende hand toesteken:-(
  • 19 Jan 2020 om 14:35
    • Quote van 19 Jan 2020 om 13:35
      Ikzeg. Jw. U heeft totaal niet in de gaten wat er speelt onder de mensen op de tribune, deze mensen komen al jaren en in die jaren hebben deze mensen nog niet een geweldige wedstrijd gezien niet een. En dan schrijft u dat ze niet verplicht zijn om te komen, nee dat klopt. Maar als al deze mensen echt de knuppel in de ring gooien dan staat u er nog alleen met uw collega of vriend. Ik kan mij niet voorstellen dat in uw vak iedereen voor dit fctwente voetbal komt.
    En zo is het! Ik ben het helemaal met je eens, goed verwoord!!!
  • 19 Jan 2020 om 14:29
    • Quote van 19 Jan 2020 om 14:14
      12e op een ruime voorsprong? 3 punten boven de streep makker
    Hij bedoelt het sarcastisch Gelderlander.....goed lezen. ;)
  • 19 Jan 2020 om 14:28
    • Quote van 19 Jan 2020 om 14:01
      Er is helemaal niets aan de hand, we staan 12e met een ruime voorsprong. Het voetbal is goed en je ziet dat ze met de week beter worden, we hebben een zeer kundige trainer die altijd iedereen op de juiste plek zet. En af en toe gaan ze op een wel verdiende vakantie. De trainingen zijn super, conditioneel is er geen ploeg beter. Dus..... Verder graag allemaal je mond houden en... Precies doorlopen.
    De spirit zit weer in de ploeg Vlek......

    [Qoute] Gracia.......
  • 19 Jan 2020 om 14:19
    • Quote van 19 Jan 2020 om 14:01
      Er is helemaal niets aan de hand, we staan 12e met een ruime voorsprong. Het voetbal is goed en je ziet dat ze met de week beter worden, we hebben een zeer kundige trainer die altijd iedereen op de juiste plek zet. En af en toe gaan ze op een wel verdiende vakantie. De trainingen zijn super, conditioneel is er geen ploeg beter. Dus..... Verder graag allemaal je mond houden en... Precies doorlopen.
    vlekkie kennende hier ..dit is ironisch bedoeld kan niet serieus zijn ...
  • 19 Jan 2020 om 14:14
    Het hele Bullshit verhaal van GG en Ted heeft niets opgeleverd, het charme offensief gefaald, het blijft hopeloos met deze trainer en Ted . Nou wat een mazzel weer PSV in de 91 minuut gelijk tegen VVV. Bij ons stond gisteren geen man in de spits er klopt geen moer van de hele opstelling. Dat ventje van Utrecht wel lichtpuntje, maar had liever een Hans de koning hier op de bank gezien of die Fred Grim maar het allerliefst Rob Jans. Het is toch niet te laat , ingrijpen want aub GG en Ted word niet meer wat.
  • 19 Jan 2020 om 14:14
    • Quote van 19 Jan 2020 om 14:01
      Er is helemaal niets aan de hand, we staan 12e met een ruime voorsprong. Het voetbal is goed en je ziet dat ze met de week beter worden, we hebben een zeer kundige trainer die altijd iedereen op de juiste plek zet. En af en toe gaan ze op een wel verdiende vakantie. De trainingen zijn super, conditioneel is er geen ploeg beter. Dus..... Verder graag allemaal je mond houden en... Precies doorlopen.
    12e op een ruime voorsprong? 3 punten boven de streep makker
  • 19 Jan 2020 om 14:01
    • Quote van 19 Jan 2020 om 13:50
      Zijn de fluitconcerten je gisteravond ontgaan, tis 5 voor twaalf kerel. Denk maar niet dat de supporters zich voor de tweede keer laten bedonderen. Er zijn er giga veel klaar mee op dit moment die over het algemeen positief zijn. Ted en 3G hebben de vinger in pap en spelen een spelletje met de club. De een experimenteert al weken met zijn team en er zit nog geen lijn in zelfs naar een half jaar niet terwijl je in april al kampioen was. De ander zwaait de scepter en laat zich door niemand wat zeggen ( was zelfs niet op de vergadering van twenteverenigt schande) neemt niet eens de moeite om voorbij te komen. Waarschijnlijk bang voor kritische vragen die Paul ook al ontweek
    Er is helemaal niets aan de hand, we staan 12e met een ruime voorsprong. Het voetbal is goed en je ziet dat ze met de week beter worden, we hebben een zeer kundige trainer die altijd iedereen op de juiste plek zet. En af en toe gaan ze op een wel verdiende vakantie. De trainingen zijn super, conditioneel is er geen ploeg beter. Dus..... Verder graag allemaal je mond houden en... Precies doorlopen.
  • 19 Jan 2020 om 13:59
    • Quote van 19 Jan 2020 om 13:55
      Mensen, het is heel matig, maar vergeet niet dat het een lange weg terug is met veel hindernissen en soms sla je mede vanwege financiën en spelers die je pas op een laat moment binnen kunt halen, een verkeerd zijpad in. Het team is jong, fysiek te licht en bij aanvallend voetbal achterin weer te kwetsbaar. Geef de club de tijd om weer te gaan bouwen. Gisteren stond het eindelijk verdedigend weer goed, met een goede Bosch en Troupee. Als je nu ook voorin mensen krijgt die de bal eens vast weten te houden en iets creatiefs doen, dan zijn we weer een stap verder. Brama eruit is een prima keuze, hij heeft misschien het meeste inzicht, maar is te traag geworden voor dit niveau!
    Goed verhaal.
  • 19 Jan 2020 om 13:57
    • Quote van 19 Jan 2020 om 13:35
      Ikzeg. Jw. U heeft totaal niet in de gaten wat er speelt onder de mensen op de tribune, deze mensen komen al jaren en in die jaren hebben deze mensen nog niet een geweldige wedstrijd gezien niet een. En dan schrijft u dat ze niet verplicht zijn om te komen, nee dat klopt. Maar als al deze mensen echt de knuppel in de ring gooien dan staat u er nog alleen met uw collega of vriend. Ik kan mij niet voorstellen dat in uw vak iedereen voor dit fctwente voetbal komt.
    Op dit moment kun je niet meer verwachten dan wat je gisterenavond hebt gezien. Weer een organisatie goed neerzetten en te beginnen met de verdediging. Dit stond wel goed gisteren. Daarna moet je verder gaan uitbouwen naar het middenveld en aanval. Dit is de speelwijze van bijvoorbeeld een Fred rutten die begint bij de basis principes van daaruit ga je verder bouwen.
  • 19 Jan 2020 om 13:55
    Mensen, het is heel matig, maar vergeet niet dat het een lange weg terug is met veel hindernissen en soms sla je mede vanwege financiën en spelers die je pas op een laat moment binnen kunt halen, een verkeerd zijpad in. Het team is jong, fysiek te licht en bij aanvallend voetbal achterin weer te kwetsbaar. Geef de club de tijd om weer te gaan bouwen. Gisteren stond het eindelijk verdedigend weer goed, met een goede Bosch en Troupee. Als je nu ook voorin mensen krijgt die de bal eens vast weten te houden en iets creatiefs doen, dan zijn we weer een stap verder. Brama eruit is een prima keuze, hij heeft misschien het meeste inzicht, maar is te traag geworden voor dit niveau!
  • 19 Jan 2020 om 13:54
    • Quote van 19 Jan 2020 om 13:45
      Het is een clown die het gewoon niet meer weet wat hij moet doen in het kader van een beetje entertainment Rijvers...
    Hij was blij dat het interview voorbij was TC hij wist bij God niet wat ie uitgekraamd had haha
  • 19 Jan 2020 om 13:52
    • Quote van 19 Jan 2020 om 13:49
      ik vond tijdens de wedstrijd de supporters veel te rustig..al berustend schijnbaar...dan anders. Bij de ereronde was iedereen al naar huis...
    Dat laatste Meelzak...dat spreekt boekdelen.


    De supporters zijn al murw gebeukt en kijken het gelaten aan.
  • 19 Jan 2020 om 13:51
    • Quote van 19 Jan 2020 om 13:38
      Ikzeg. Jw. U ziet het echt helemaal verkeerd het is super slecht voetbal en gelukkig in de kkd competitie waren wij beter met slecht voetbal inderdaad het is de waarheid.
    Zo is dat beste Ik. FC Twente had het pure geluk dat er ploegen waren die minder presteerden....zelfs met leuker voetbal.
  • 19 Jan 2020 om 13:50
    • Quote van 19 Jan 2020 om 13:29
      Je schrijft al 5 jaar kut voetbal te zien en het verwachtingspatroon licht aan de club en niet bij de supporters. Feiten zijn dat fctwente 2 seizoenen geleden is gedegradeerd. En vorig jaar gepromoveerd is door kampioen te worden in de kkdivisie met volgens jou idee alleen maar kut voetbal. Toch wel bijzonder knap dat je kampioen wordt met alleen maar slecht voetbal, of zie ik dat nu helemaal verkeerd.
    Zijn de fluitconcerten je gisteravond ontgaan, tis 5 voor twaalf kerel. Denk maar niet dat de supporters zich voor de tweede keer laten bedonderen. Er zijn er giga veel klaar mee op dit moment die over het algemeen positief zijn. Ted en 3G hebben de vinger in pap en spelen een spelletje met de club. De een experimenteert al weken met zijn team en er zit nog geen lijn in zelfs naar een half jaar niet terwijl je in april al kampioen was. De ander zwaait de scepter en laat zich door niemand wat zeggen ( was zelfs niet op de vergadering van twenteverenigt schande) neemt niet eens de moeite om voorbij te komen. Waarschijnlijk bang voor kritische vragen die Paul ook al ontweek
  • 19 Jan 2020 om 13:49
    ik vond tijdens de wedstrijd de supporters veel te rustig..al berustend schijnbaar...dan anders. Bij de ereronde was iedereen al naar huis...
  • 19 Jan 2020 om 13:48
    • Quote van 19 Jan 2020 om 12:58
      Verwachtingspatroon wordt door de club gecreëerd beste John. Je typt een heleboel zalvende woorden. Jij bent iemand die de brandweer belt als het huis al bijna afgebrand is. Dat is prima, maar val andere mensen dan niet steeds lastig met onjuistheden en verwachtingen en mogelijkheden. Feiten graag. Feit is dat we al 5 jaar kut voetbal zien.
    5 jaar kerel? Het is vanaf de 2e periode Stief al kut en niet om aan te gluren...
  • 19 Jan 2020 om 13:45
    • Quote van 19 Jan 2020 om 11:00
      Met je eens TC, ik ben er eens goed voor gaan zitten.
      Maar er kwam niets zinnig uit helaas, en maar moeilijk te begrijpen.
    Het is een clown die het gewoon niet meer weet wat hij moet doen in het kader van een beetje entertainment Rijvers...
  • 19 Jan 2020 om 13:43
    • Quote van 19 Jan 2020 om 10:37
      Zeker als kijken naar fctwente ergernis op levert ga je toch niet meer. Dat is toch een logische gedachte niemand is verplicht om te kijken of naar de veste te gaan. Maar het grootste deel van de supporters is wel realistisch en blijft achter de club staan in goede en slechte tijden.
    Realisme of onvoorwaardelijke liefde? Denk jij echt dat bijvoorbeeld Vak-P....uit realistisch oogpunt gezien....staat te klappen en te juichen voor Gracia en zijn kloten voetbal?
  • 19 Jan 2020 om 13:39
    • Quote van 19 Jan 2020 om 10:55
      Toch hoor je maar weinig kritiek uit de spelersgroep. Kan me voorstellen dat, wanneer jouw verhaal ook bij de spelers zo wordt ervaren, dat er langzaam toch onvrede moet ontstaan
    Kritiek heeft Brama in de eerste weken al geuit nieuwkomer. Het gevolg was zichtbaar ----> Brama verdween uit de basis. De Spanjaarden mekken niet, die vinden het allemaal wel prima zo. Die interesseert het geen fuck, want zij hebben geen totaal binding met FC Twente...evenals Gracia.
  • 19 Jan 2020 om 13:38
    • Quote van 19 Jan 2020 om 13:29
      Je schrijft al 5 jaar kut voetbal te zien en het verwachtingspatroon licht aan de club en niet bij de supporters. Feiten zijn dat fctwente 2 seizoenen geleden is gedegradeerd. En vorig jaar gepromoveerd is door kampioen te worden in de kkdivisie met volgens jou idee alleen maar kut voetbal. Toch wel bijzonder knap dat je kampioen wordt met alleen maar slecht voetbal, of zie ik dat nu helemaal verkeerd.
    Ikzeg. Jw. U ziet het echt helemaal verkeerd het is super slecht voetbal en gelukkig in de kkd competitie waren wij beter met slecht voetbal inderdaad het is de waarheid.
  • 19 Jan 2020 om 13:35
    • Quote van 19 Jan 2020 om 10:37
      Zeker als kijken naar fctwente ergernis op levert ga je toch niet meer. Dat is toch een logische gedachte niemand is verplicht om te kijken of naar de veste te gaan. Maar het grootste deel van de supporters is wel realistisch en blijft achter de club staan in goede en slechte tijden.
    Ikzeg. Jw. U heeft totaal niet in de gaten wat er speelt onder de mensen op de tribune, deze mensen komen al jaren en in die jaren hebben deze mensen nog niet een geweldige wedstrijd gezien niet een. En dan schrijft u dat ze niet verplicht zijn om te komen, nee dat klopt. Maar als al deze mensen echt de knuppel in de ring gooien dan staat u er nog alleen met uw collega of vriend. Ik kan mij niet voorstellen dat in uw vak iedereen voor dit fctwente voetbal komt.
  • 19 Jan 2020 om 13:29
    • Quote van 19 Jan 2020 om 12:58
      Verwachtingspatroon wordt door de club gecreëerd beste John. Je typt een heleboel zalvende woorden. Jij bent iemand die de brandweer belt als het huis al bijna afgebrand is. Dat is prima, maar val andere mensen dan niet steeds lastig met onjuistheden en verwachtingen en mogelijkheden. Feiten graag. Feit is dat we al 5 jaar kut voetbal zien.
    Je schrijft al 5 jaar kut voetbal te zien en het verwachtingspatroon licht aan de club en niet bij de supporters. Feiten zijn dat fctwente 2 seizoenen geleden is gedegradeerd. En vorig jaar gepromoveerd is door kampioen te worden in de kkdivisie met volgens jou idee alleen maar kut voetbal. Toch wel bijzonder knap dat je kampioen wordt met alleen maar slecht voetbal, of zie ik dat nu helemaal verkeerd.
  • 19 Jan 2020 om 13:24
    • Quote van 19 Jan 2020 om 10:49
      Allemaal leuk en aardig maar als je naar wedstrijd komt daat hotel bij boekt om te overnachten en dan een fc twente ziet die niet jaagt maar als een blok bij elkaar van links naar rechts gaat zal je nooit veld controle hebben tegenstander heeft alle tijd om op te bouwen alle tijd om balletje aan te nemen nee op deze manier ga je weinig punten pakken
    Ikzeg. Tukker 1970. Ben het volkomen met u eens. Punten pakken zal inderdaad moeilijk worden of je moet een tegenstander hebben zo als gisteren avond. Het leek nergens op en elke keer maar weer zeggen we spelen met spirit en aan vallend voetbal daar heb ik niets van gezien eigenlijk al vanaf het begin. Iedereen die ik spreek ook gisteren avond o.a. die waren allemaal zeer teleurgesteld in het voetbal van ons fctwente. Natuurlijk zijn wij blij met een punt maar moet je thuis tegen dit Groningen daar blij mee zijn! ! Ik vind van niet het voetbal kijken naar ons eigen fctwente doet niet alleen zeer aan de ogen maar helaas overal.
  • 19 Jan 2020 om 13:11
    • Quote van 19 Jan 2020 om 11:39
      Dat is toch een schande ofnie dan het lijkt er niet op. Dikke waslap van een trainer hebben we, hij doet niks anders dan experimenteren en de poppetjes op de verkeerde plek neer zetten.
    Ikzeg. Messi. U heeft gelijk.
  • 19 Jan 2020 om 13:09
    • Quote van 19 Jan 2020 om 12:58
      Verwachtingspatroon wordt door de club gecreëerd beste John. Je typt een heleboel zalvende woorden. Jij bent iemand die de brandweer belt als het huis al bijna afgebrand is. Dat is prima, maar val andere mensen dan niet steeds lastig met onjuistheden en verwachtingen en mogelijkheden. Feiten graag. Feit is dat we al 5 jaar kut voetbal zien.
    Ikzeg. Bestuur p. U heeft volkomen gelijk en als het niet beter wordt op de manier waarop ze ons aan het lijntje houden, zo komt het bij heel veel mensen over die ik zo al spreek dan is het nog wel is bekeken onder echte support ook. Ikzeg. Ik zal achter de club blijven staan maar net als u bestuur p is de maat vol met dit voetbal oftewel gehannes.
  • 19 Jan 2020 om 12:58
    • Quote van 19 Jan 2020 om 10:31
      Over afzeiken gesproken lees je eigen reacties even terug. Ik ben realistisch geen voorstander van een trainer en ook geen tegenstander. Fctwente is aan het overleven en dat is de realiteit op dit moment. Daar is elk punt belangrijk in op dit moment en het veldspel moet zeker beter, maar kan dit op dit moment daarom heb ik het over het verwachtingspatroon van veel supporters is het op dit moment wel mogelijk om open te spelen.
    Verwachtingspatroon wordt door de club gecreëerd beste John. Je typt een heleboel zalvende woorden. Jij bent iemand die de brandweer belt als het huis al bijna afgebrand is. Dat is prima, maar val andere mensen dan niet steeds lastig met onjuistheden en verwachtingen en mogelijkheden. Feiten graag. Feit is dat we al 5 jaar kut voetbal zien.
  • 19 Jan 2020 om 12:04
    • Quote van 19 Jan 2020 om 11:13
      Ik ben blij met het punt. Achterin stond het nu redelijk goed en als Verdonk er weer instaat en Lang dan heb je al een heel ander team. Dat wordt alleen maar beter indien er nog twee versterkingen bijkomen, te beginnen met een spits en met een beetje geluk hebben we die in huis als we tegen sparta moeten. Dus ik heb er wel vertrouwen i. Trainer ontslaan lost niets op, een paniekmaatregel die maar even werkt maar wel veel geld kost.
    Ben opgehouden bij de naam Verdonk. Deze grap op voetbal schoenen is de oorzaak van 50% van onze tegendoelpunten in de eerste competitie helft. Hij verliest 80% van zijn duels. Schenk op linksback is al een drama maar hij wordt moeiteloos, in negatief opzicht, overtroffen door Verdonk. Het wanbeleid van Ted kan het best worden geillustreerd met de contractverlenging van Verdonk.
  • 19 Jan 2020 om 11:39
    • Quote van 19 Jan 2020 om 11:00
      Met je eens TC, ik ben er eens goed voor gaan zitten.
      Maar er kwam niets zinnig uit helaas, en maar moeilijk te begrijpen.
    Dat is toch een schande ofnie dan het lijkt er niet op. Dikke waslap van een trainer hebben we, hij doet niks anders dan experimenteren en de poppetjes op de verkeerde plek neer zetten.
  • 19 Jan 2020 om 11:35
    • Quote van 19 Jan 2020 om 11:13
      Ik ben blij met het punt. Achterin stond het nu redelijk goed en als Verdonk er weer instaat en Lang dan heb je al een heel ander team. Dat wordt alleen maar beter indien er nog twee versterkingen bijkomen, te beginnen met een spits en met een beetje geluk hebben we die in huis als we tegen sparta moeten. Dus ik heb er wel vertrouwen i. Trainer ontslaan lost niets op, een paniekmaatregel die maar even werkt maar wel veel geld kost.
    Misschien zijn velen het niet met mij eens, maar die Verdonk is in verdedigend opzicht een hele zwakke schakel. Wat hij wel goed kan is opkomen, maar dat is in dit stadium geen prioriteit.
  • 19 Jan 2020 om 11:34
    • Quote van 19 Jan 2020 om 11:16
      Drommel 6 (Niet veel te doen gehad, een paar makkelijke balllen) Troupee 6,5 (Prima debuut, mag van mij nog wel wat meer naar voren) Bijen 6,5 (Verdediging stond erg goed vandaag, zelfs onze Peet!) Pleguezuelo 7 (Schande dat hij nu pas voor het eerst centraal staat, is gewoon onze beste cv) Schenk 6 (Beter dan verwacht, zit te twijfelen of ik hem prefereer over Verdonk, jullie?) Busquets 6 (Af en toe wat slordig, maar je kan wel zien dat hij echt goed kan voetballen, mag wel werken aan z'n lange ballen) Bosch 6,5 (Goed debuut, bewaard de rust, kan een man uitspelen en is verdedigend erg sterk) Selahi 6 (Viel niet ontzettend op, maar is met zijn felheid toch echt een erg belangrijke schakel in dit team) Espinosa 6 (Beviel mij wel op deze positie, is hierdoor niet verplicht om mee te verdedigen en kan zich hierdoor meer focussen op de aanval, maar dan moet hij dat nog wel laten zien) Aitor 5 (Niks van gezien) Zekhnini 5,5 (Kwam veel meer dreiging vanaf dan bij Aitor, ook een paar leuke hoogstandjes gezien, voor de rest zeer matig
    Aitor een 3! Als die had afgelegd hadden we wel 3 keer kunnen scoren!
  • 19 Jan 2020 om 11:16
    Drommel 6 (Niet veel te doen gehad, een paar makkelijke balllen) Troupee 6,5 (Prima debuut, mag van mij nog wel wat meer naar voren) Bijen 6,5 (Verdediging stond erg goed vandaag, zelfs onze Peet!) Pleguezuelo 7 (Schande dat hij nu pas voor het eerst centraal staat, is gewoon onze beste cv) Schenk 6 (Beter dan verwacht, zit te twijfelen of ik hem prefereer over Verdonk, jullie?) Busquets 6 (Af en toe wat slordig, maar je kan wel zien dat hij echt goed kan voetballen, mag wel werken aan z'n lange ballen) Bosch 6,5 (Goed debuut, bewaard de rust, kan een man uitspelen en is verdedigend erg sterk) Selahi 6 (Viel niet ontzettend op, maar is met zijn felheid toch echt een erg belangrijke schakel in dit team) Espinosa 6 (Beviel mij wel op deze positie, is hierdoor niet verplicht om mee te verdedigen en kan zich hierdoor meer focussen op de aanval, maar dan moet hij dat nog wel laten zien) Aitor 5 (Niks van gezien) Zekhnini 5,5 (Kwam veel meer dreiging vanaf dan bij Aitor, ook een paar leuke hoogstandjes gezien, voor de rest zeer matig
  • 19 Jan 2020 om 11:13
    Ik ben blij met het punt. Achterin stond het nu redelijk goed en als Verdonk er weer instaat en Lang dan heb je al een heel ander team. Dat wordt alleen maar beter indien er nog twee versterkingen bijkomen, te beginnen met een spits en met een beetje geluk hebben we die in huis als we tegen sparta moeten. Dus ik heb er wel vertrouwen i. Trainer ontslaan lost niets op, een paniekmaatregel die maar even werkt maar wel veel geld kost.
  • 19 Jan 2020 om 11:05
    • Quote van 19 Jan 2020 om 10:55
      Toch hoor je maar weinig kritiek uit de spelersgroep. Kan me voorstellen dat, wanneer jouw verhaal ook bij de spelers zo wordt ervaren, dat er langzaam toch onvrede moet ontstaan
    Je weet toch hoe dat werkt, nieuwkomer. Die verhalen komen pas als een trainer er niet meer is. Ik denk dat een Brama en ook een Boscker jou off the record heel wat kunnen vertellen, maar dat doen ze niet. Het zijn gentlemen en willen niet onnodig onrust veroorzaken. Ik ga niet pleiten voor een ontslag, maar hoop dat ze erin blijven en dat er in de zomer iets gaat gebeuren.
  • 19 Jan 2020 om 11:04
    • Quote van 19 Jan 2020 om 10:03
      Het beste zou zijn om op plek 16 te komen. Pas dan zal...en moet Tedjen ingrijpen. Zolang we boven 'de streep' staan...verandert er geen lor Ket. Voor de rest heb je helemaal gelijk hoor. Hij weet het niet meer. Pure wanhoop wanneer je besluit om de held van Berry.....Espiniksa in de spits te zetten.....een KKD niveau middenvelder.......
    Als ze echt op plek 16 terecht komen, is er geen Ted die ons nog kan redden.
  • 19 Jan 2020 om 11:00
    • Quote van 19 Jan 2020 om 10:27
      Ik begreep ook al niet zo goed wat Gracia allemaal wilde zeggen. :)))
    Met je eens TC, ik ben er eens goed voor gaan zitten.
    Maar er kwam niets zinnig uit helaas, en maar moeilijk te begrijpen.
  • 19 Jan 2020 om 10:55
    • Quote van 19 Jan 2020 om 09:54
      Hoeveel weken schrijf ik al niet dat de trainert het niet meer weet, Tc. Hij hoopt door zijn gehussel dat er per ongeluk eens een wedstrijd gewonnen wordt. Daar is maar één woord voor; wanhoop! Ik mag misschien een speler vergeten, maar op Drommel en Aitor Almighty na zijn alle spelers al de dupe geweest van G2's wazige en nietsbrengende ' roulatiesysteem' Geen resultaat? Hupsala, de week erop weer mutaties in het team. Hoe wil je dan in godsnaam naar vastigheden toewerken?! Onmogelijk!!Van de week 2 hersteltrainingen maar weer en uiteraard de nodige besloten trainingen.
    Toch hoor je maar weinig kritiek uit de spelersgroep. Kan me voorstellen dat, wanneer jouw verhaal ook bij de spelers zo wordt ervaren, dat er langzaam toch onvrede moet ontstaan
  • 19 Jan 2020 om 10:49
    Allemaal leuk en aardig maar als je naar wedstrijd komt daat hotel bij boekt om te overnachten en dan een fc twente ziet die niet jaagt maar als een blok bij elkaar van links naar rechts gaat zal je nooit veld controle hebben tegenstander heeft alle tijd om op te bouwen alle tijd om balletje aan te nemen nee op deze manier ga je weinig punten pakken
  • 19 Jan 2020 om 10:41
    • Quote van 19 Jan 2020 om 10:31
      Over afzeiken gesproken lees je eigen reacties even terug. Ik ben realistisch geen voorstander van een trainer en ook geen tegenstander. Fctwente is aan het overleven en dat is de realiteit op dit moment. Daar is elk punt belangrijk in op dit moment en het veldspel moet zeker beter, maar kan dit op dit moment daarom heb ik het over het verwachtingspatroon van veel supporters is het op dit moment wel mogelijk om open te spelen.
    Jij moet 2 zaken even goed van elkaar scheiden beste John. Jij hebt helemaal gelijk dat onze club nog steeds in de overlevingsmodus zit. Daar zal niemand over discuseren. Maar de punten halen op het veld dient te gebeuren door de spelers en hun opperhoofd. Maar als je daar een Tommie Cooper hebt staan die telkens de opstelling en het 'systeem' door elkaar husselt dan is het terecht dat daar opmerkingen over komen. Het team is gebaat bij vastigheden en die komen er zo never en nooit. Als je zelf gevoetbald hebt, dan weet je hoe vervelend het is als er telkens anderen in je team staan.
  • 19 Jan 2020 om 10:37
    • Quote van 19 Jan 2020 om 10:23
      Wij worden toch al jaren niet meer vermaakt? Vorig jaar moesten we niet zeuren omdat alles moest wijken voor het kampioenschap, dit jaar moeten we niet zeuren omdat alles moet wijken voor handhaving. Maar ik ben van mening dat resultaat en af en toe goed voetbal best samen kunnen gaan, ook met deze spelersgroep. Wij hebben echter een eigenwijze trainer, die er geen hol van snapt. We zijn al over de helft en nog steeds zie ik geen vooruitgang, geen visie, geen herkenbaar voetbal, spelers op verkeerde plekken, thuis spelen zonder spits en ga zo maar door. Om mij heen hoor ik steeds meer mensen die zwaar twijfelen of ze gaan verlengen. Ik durf nu al te voorspellen dat als Twente zich handhaaft en doorgaat met deze technische staf, dus met Ted en Garcia, er volgend jaar geen 26000 man meer op de tribune zit. En ja, Twente heeft een hondstrouwe aanhang. Het grootste deel, de die hard supporters, zullen ook volgende jaar wel weer komen. Er is echter ook een deel dat liever naar die komische film van jou gaat kijken in plaats van zich week in week uit kapot te ergeren aan het voetbal.
    Zeker als kijken naar fctwente ergernis op levert ga je toch niet meer. Dat is toch een logische gedachte niemand is verplicht om te kijken of naar de veste te gaan. Maar het grootste deel van de supporters is wel realistisch en blijft achter de club staan in goede en slechte tijden.
  • 19 Jan 2020 om 10:35
    • Quote van 19 Jan 2020 om 09:30
      Ikzeg. Als ik overal zo her en der lees, dan zijn wij hier en daar nog wel tevreden over het spel, helaas ben ik totaal niet tevreden en heb ik net als voor de winter stop, mij op gevreten van spirit bij mij zelf. En naar mijn verbazing bijna het hele vak bij mij. Het is en was weer niet om aan te gluren, natuurlijk zag ik af en toe een willetje de een zegt ik rij meer als 2uur en zie al vanaf het begin dit voetbal het lijkt net of ik naar de hoofdklasse kijk maar die hebben nog meer ideeën in het veld. Ook ik heb mij geërgerd met woorden van onze trainer wij fctwente spelen met spirit en aan vallend voetbal.
    Goed stukje geschreven Ik 100+
  • 19 Jan 2020 om 10:31
    • Quote van 19 Jan 2020 om 10:26
      Hoeveel krijg jij betaalt om Gracia te 'beschermen' en de kritische supporters van FC Twente af te zeiken.....zij die niet onder de categorie passanten vallen?
    Over afzeiken gesproken lees je eigen reacties even terug. Ik ben realistisch geen voorstander van een trainer en ook geen tegenstander. Fctwente is aan het overleven en dat is de realiteit op dit moment. Daar is elk punt belangrijk in op dit moment en het veldspel moet zeker beter, maar kan dit op dit moment daarom heb ik het over het verwachtingspatroon van veel supporters is het op dit moment wel mogelijk om open te spelen.
  • 19 Jan 2020 om 10:27
    • Quote van 19 Jan 2020 om 10:14
      Man zit niet zo dom te zeveren
    Ik begreep ook al niet zo goed wat Gracia allemaal wilde zeggen. :)))
  • 19 Jan 2020 om 10:26
    • Quote van 19 Jan 2020 om 10:17
      Zeker dat heeft gargia goed gezien maar het waren meer mogelijkheden die als ze iets beter waren uitgespeeld goede kansen zouden opleveren. En daarnaast schrijf je dat je een niet te hoog verwachtingspatroon hebt. Maar wel hoopt dat de trainer er uit gaat. Een volstrekt logische gedachte bij een supporter met een laag verwachtingspatroon.
    Hoeveel krijg jij betaalt om Gracia te 'beschermen' en de kritische supporters van FC Twente af te zeiken.....zij die niet onder de categorie passanten vallen?
  • 19 Jan 2020 om 10:24
    • Quote van 19 Jan 2020 om 10:20
      Denk dat dit nog best kan werken zo, vooral volgende week tegen PSV als je moet counteren. Lang voorin moet het doen. Zie ons zo nog niet snel verdedigen, heb tenminste weer strijd gezien. COTE!
    Om het positief te houden. Ja, het zou zo kunnen werken. Maar laat de boel dan grotendeels in tact. Ik zou met 2 aanvallers gaan spelen tegen Psv. Lang en Vuckic of Berggreen. Aitor er naast.
  • 19 Jan 2020 om 10:23
    • Quote van 18 Jan 2020 om 23:26
      Als je iets leuks op dit moment wilt gaan zien kun je beter een leuke komische flim gaan bekijken. Fctwente is overleven vanavond ook met veel inzet en beleving. Het veldspel naar voren en aansluiting moet beter veel beter. Maar verdedigend stond het goed de scheidsrechter geeft Groningen een cadeautje een belachelijke strafschop. Verder geen kans weggeven en zelf mogelijkheden gehad maar niet benut en dat moet veel beter.
    Wij worden toch al jaren niet meer vermaakt? Vorig jaar moesten we niet zeuren omdat alles moest wijken voor het kampioenschap, dit jaar moeten we niet zeuren omdat alles moet wijken voor handhaving. Maar ik ben van mening dat resultaat en af en toe goed voetbal best samen kunnen gaan, ook met deze spelersgroep. Wij hebben echter een eigenwijze trainer, die er geen hol van snapt. We zijn al over de helft en nog steeds zie ik geen vooruitgang, geen visie, geen herkenbaar voetbal, spelers op verkeerde plekken, thuis spelen zonder spits en ga zo maar door. Om mij heen hoor ik steeds meer mensen die zwaar twijfelen of ze gaan verlengen. Ik durf nu al te voorspellen dat als Twente zich handhaaft en doorgaat met deze technische staf, dus met Ted en Garcia, er volgend jaar geen 26000 man meer op de tribune zit. En ja, Twente heeft een hondstrouwe aanhang. Het grootste deel, de die hard supporters, zullen ook volgende jaar wel weer komen. Er is echter ook een deel dat liever naar die komische film van jou gaat kijken in plaats van zich week in week uit kapot te ergeren aan het voetbal.
  • 19 Jan 2020 om 10:22
    • Quote van 19 Jan 2020 om 10:20
      Zeker een goede optie met een goede bril op sterkte gaat een wereld voor je open. Als je gisterenavond geen mogelijkheden voor fctwente hebt gezien is dit bovenstaande een uitstekende optie.
    Misschien een optie dat we samen gaan?
  • 19 Jan 2020 om 10:20
    • Quote van 19 Jan 2020 om 10:12
      Maar er is hier nog iemand op dit blog die de nodige mogelijkheden voor Twente heeft gezien. Ik ga morgen toch maar eens naar Specsavers, want ik wil zeker weten of mijn ogen mij niet bedriegen.
    Zeker een goede optie met een goede bril op sterkte gaat een wereld voor je open. Als je gisterenavond geen mogelijkheden voor fctwente hebt gezien is dit bovenstaande een uitstekende optie.
  • 19 Jan 2020 om 10:20
    Denk dat dit nog best kan werken zo, vooral volgende week tegen PSV als je moet counteren. Lang voorin moet het doen. Zie ons zo nog niet snel verdedigen, heb tenminste weer strijd gezien. COTE!
  • 19 Jan 2020 om 10:17
    • Quote van 19 Jan 2020 om 10:01
      En dan te bedenken dat Gracia wel kansen had gezien in de eerste helft? Ik denk dat Gracia zichzelf een beetje cocaïne o.i.d. in de ogen wrijft. Anders ga je namelijk geen dingen zien die er niet waren....
    Zeker dat heeft gargia goed gezien maar het waren meer mogelijkheden die als ze iets beter waren uitgespeeld goede kansen zouden opleveren. En daarnaast schrijf je dat je een niet te hoog verwachtingspatroon hebt. Maar wel hoopt dat de trainer er uit gaat. Een volstrekt logische gedachte bij een supporter met een laag verwachtingspatroon.
  • 19 Jan 2020 om 10:14
    • Quote van 19 Jan 2020 om 09:34
      Hier het interview van de clown Gracia:

      https://www.foxsports.nl/video/3170163/garcia-voor-supporters-niet-mooiste-wedstrijd/
    Man zit niet zo dom te zeveren
  • 19 Jan 2020 om 10:12
    • Quote van 19 Jan 2020 om 10:01
      En dan te bedenken dat Gracia wel kansen had gezien in de eerste helft? Ik denk dat Gracia zichzelf een beetje cocaïne o.i.d. in de ogen wrijft. Anders ga je namelijk geen dingen zien die er niet waren....
    Maar er is hier nog iemand op dit blog die de nodige mogelijkheden voor Twente heeft gezien. Ik ga morgen toch maar eens naar Specsavers, want ik wil zeker weten of mijn ogen mij niet bedriegen.
  • 19 Jan 2020 om 10:11
    • Quote van 19 Jan 2020 om 09:59
      Ik vind jammer dat Garcia tactisch weer een domme fout heeft gemaakt. Ga je met Espinosa in de spits voetballen ala Tadic, zorg dan dat er diepgang is vanuit het middenveld. Ik had Vuckic op het middenveld geplaatst om voor die diepgang te zorgen. Eindelijk stond Pleguezuelo nu wel op de juiste plek en hij speelde ook direct goed. Ook hebben we eindelijk een echte rechtsback. Troupee is geen wereldvoetballer maar hij weet precies wat de looplijnen zijn die bij een rechtsback horen. In de aanval zie ik mogelijkheden voor hem om veelvuldig in het gat te duiken die Aitor achter laat als hij weer eens naar binnen trekt.
    Over Vuckic gesproken was gisteren licht geblesseerd kon dus onmogelijk een hele wedstrijd spelen.
  • 19 Jan 2020 om 10:09
    • Quote van 19 Jan 2020 om 10:03
      Het beste zou zijn om op plek 16 te komen. Pas dan zal...en moet Tedjen ingrijpen. Zolang we boven 'de streep' staan...verandert er geen lor Ket. Voor de rest heb je helemaal gelijk hoor. Hij weet het niet meer. Pure wanhoop wanneer je besluit om de held van Berry.....Espiniksa in de spits te zetten.....een KKD niveau middenvelder.......
    Klopt, want iedereen binnen Twente vindt dat we er goed voorstaan. Oké, de plekken voor de Europese tickets zijn wel wat ver weg, maar overal lof. Totaal geen realisme hoe dun het lijntje naar de 1e divisie wel niet is.
  • 19 Jan 2020 om 10:03
    • Quote van 19 Jan 2020 om 09:54
      Hoeveel weken schrijf ik al niet dat de trainert het niet meer weet, Tc. Hij hoopt door zijn gehussel dat er per ongeluk eens een wedstrijd gewonnen wordt. Daar is maar één woord voor; wanhoop! Ik mag misschien een speler vergeten, maar op Drommel en Aitor Almighty na zijn alle spelers al de dupe geweest van G2's wazige en nietsbrengende ' roulatiesysteem' Geen resultaat? Hupsala, de week erop weer mutaties in het team. Hoe wil je dan in godsnaam naar vastigheden toewerken?! Onmogelijk!!Van de week 2 hersteltrainingen maar weer en uiteraard de nodige besloten trainingen.
    Het beste zou zijn om op plek 16 te komen. Pas dan zal...en moet Tedjen ingrijpen. Zolang we boven 'de streep' staan...verandert er geen lor Ket. Voor de rest heb je helemaal gelijk hoor. Hij weet het niet meer. Pure wanhoop wanneer je besluit om de held van Berry.....Espiniksa in de spits te zetten.....een KKD niveau middenvelder.......
  • 19 Jan 2020 om 10:02
    • Quote van 19 Jan 2020 om 09:30
      Ikzeg. Als ik overal zo her en der lees, dan zijn wij hier en daar nog wel tevreden over het spel, helaas ben ik totaal niet tevreden en heb ik net als voor de winter stop, mij op gevreten van spirit bij mij zelf. En naar mijn verbazing bijna het hele vak bij mij. Het is en was weer niet om aan te gluren, natuurlijk zag ik af en toe een willetje de een zegt ik rij meer als 2uur en zie al vanaf het begin dit voetbal het lijkt net of ik naar de hoofdklasse kijk maar die hebben nog meer ideeën in het veld. Ook ik heb mij geërgerd met woorden van onze trainer wij fctwente spelen met spirit en aan vallend voetbal.
    +100
  • 19 Jan 2020 om 10:01
    • Quote van 19 Jan 2020 om 08:25
      John. Dat jou glas halfvol zit is prima. Echter nemen de spelers en de TS regelmatig een slok uit het glas. De realiteit is dat het glas steeds iets leger raakt. Het blijft niet halfvol. Een keer is het genoeg. Je kunt je fans en sponsoren niet voor blijven liegen en deze meuk voorschotelen. Je berichten blijven elkaar trouwens ook tegenspreken. Lees ze maar eens terug. Lijkt wel of jij ook besmet bent met het García virus...
    +100
  • 19 Jan 2020 om 10:01
    • Quote van 19 Jan 2020 om 09:46
      Positief kun je vaststellen dat de boel achterin behoorlijk goed stond. Toupet deed het naar behoren, maar kon in de ogen van die onnavolgbare Higler geen enkel goed doen. Bosch verraste mij niet, want dergelijke jongens laten je nooit zakken. Zorgelijk is, dat er weinig tot niets gecreeërd wordt. Geploeter van de allerhoogste orde. Persoonlijk had ik nooit Vuckic gebracht en voor de laatste 2 minuten nog onze Japanese Boy is belachelijk. En tenslotte; haal in godsnaam die Aitor er eens voor een paar weken af! Wat is die verschrikkelijk slecht, het hele seizoen al.
    En dan te bedenken dat Gracia wel kansen had gezien in de eerste helft? Ik denk dat Gracia zichzelf een beetje cocaïne o.i.d. in de ogen wrijft. Anders ga je namelijk geen dingen zien die er niet waren....
  • 19 Jan 2020 om 09:59
    Ik vind jammer dat Garcia tactisch weer een domme fout heeft gemaakt. Ga je met Espinosa in de spits voetballen ala Tadic, zorg dan dat er diepgang is vanuit het middenveld. Ik had Vuckic op het middenveld geplaatst om voor die diepgang te zorgen. Eindelijk stond Pleguezuelo nu wel op de juiste plek en hij speelde ook direct goed. Ook hebben we eindelijk een echte rechtsback. Troupee is geen wereldvoetballer maar hij weet precies wat de looplijnen zijn die bij een rechtsback horen. In de aanval zie ik mogelijkheden voor hem om veelvuldig in het gat te duiken die Aitor achter laat als hij weer eens naar binnen trekt.
  • 19 Jan 2020 om 09:54
    • Quote van 19 Jan 2020 om 09:42
      Onze trainer is onbetrouwbaar (gebleken) beste ik. Daarnaast is hij totaal van het padje en weet hij zich geen raad meer. Wanneer je besluit om Espiniksa in de spits te zetten terwijl je Berggreen hebt....een volbloed spits...dan moet je je als trainer afvragen of je niet beter van functie kunt ruilen met Jacob Malki......
    Hoeveel weken schrijf ik al niet dat de trainert het niet meer weet, Tc. Hij hoopt door zijn gehussel dat er per ongeluk eens een wedstrijd gewonnen wordt. Daar is maar één woord voor; wanhoop! Ik mag misschien een speler vergeten, maar op Drommel en Aitor Almighty na zijn alle spelers al de dupe geweest van G2's wazige en nietsbrengende ' roulatiesysteem' Geen resultaat? Hupsala, de week erop weer mutaties in het team. Hoe wil je dan in godsnaam naar vastigheden toewerken?! Onmogelijk!!Van de week 2 hersteltrainingen maar weer en uiteraard de nodige besloten trainingen.
  • 19 Jan 2020 om 09:46
    Positief kun je vaststellen dat de boel achterin behoorlijk goed stond. Toupet deed het naar behoren, maar kon in de ogen van die onnavolgbare Higler geen enkel goed doen. Bosch verraste mij niet, want dergelijke jongens laten je nooit zakken. Zorgelijk is, dat er weinig tot niets gecreeërd wordt. Geploeter van de allerhoogste orde. Persoonlijk had ik nooit Vuckic gebracht en voor de laatste 2 minuten nog onze Japanese Boy is belachelijk. En tenslotte; haal in godsnaam die Aitor er eens voor een paar weken af! Wat is die verschrikkelijk slecht, het hele seizoen al.
  • 19 Jan 2020 om 09:42
    • Quote van 19 Jan 2020 om 09:30
      Ikzeg. Als ik overal zo her en der lees, dan zijn wij hier en daar nog wel tevreden over het spel, helaas ben ik totaal niet tevreden en heb ik net als voor de winter stop, mij op gevreten van spirit bij mij zelf. En naar mijn verbazing bijna het hele vak bij mij. Het is en was weer niet om aan te gluren, natuurlijk zag ik af en toe een willetje de een zegt ik rij meer als 2uur en zie al vanaf het begin dit voetbal het lijkt net of ik naar de hoofdklasse kijk maar die hebben nog meer ideeën in het veld. Ook ik heb mij geërgerd met woorden van onze trainer wij fctwente spelen met spirit en aan vallend voetbal.
    Onze trainer is onbetrouwbaar (gebleken) beste ik. Daarnaast is hij totaal van het padje en weet hij zich geen raad meer. Wanneer je besluit om Espiniksa in de spits te zetten terwijl je Berggreen hebt....een volbloed spits...dan moet je je als trainer afvragen of je niet beter van functie kunt ruilen met Jacob Malki......
  • 19 Jan 2020 om 09:36
    • Quote van 19 Jan 2020 om 09:30
      Ikzeg. Als ik overal zo her en der lees, dan zijn wij hier en daar nog wel tevreden over het spel, helaas ben ik totaal niet tevreden en heb ik net als voor de winter stop, mij op gevreten van spirit bij mij zelf. En naar mijn verbazing bijna het hele vak bij mij. Het is en was weer niet om aan te gluren, natuurlijk zag ik af en toe een willetje de een zegt ik rij meer als 2uur en zie al vanaf het begin dit voetbal het lijkt net of ik naar de hoofdklasse kijk maar die hebben nog meer ideeën in het veld. Ook ik heb mij geërgerd met woorden van onze trainer wij fctwente spelen met spirit en aan vallend voetbal.
    Aanvallend 0 intenties, een middenmoter thuis moet je kunnen pakken en dan is dat gedeelte erg teleurstellend. Een van de positieve dingen is dat het gebrei vandaag minder was, dat eindeloze getik achterin.
  • 19 Jan 2020 om 09:34
    Hier het interview van de clown Gracia:

    https://www.foxsports.nl/video/3170163/garcia-voor-supporters-niet-mooiste-wedstrijd/
  • 19 Jan 2020 om 09:31
    • Quote van 18 Jan 2020 om 23:26
      Als je iets leuks op dit moment wilt gaan zien kun je beter een leuke komische flim gaan bekijken. Fctwente is overleven vanavond ook met veel inzet en beleving. Het veldspel naar voren en aansluiting moet beter veel beter. Maar verdedigend stond het goed de scheidsrechter geeft Groningen een cadeautje een belachelijke strafschop. Verder geen kans weggeven en zelf mogelijkheden gehad maar niet benut en dat moet veel beter.
    Welke mogelijkheden heeft twente zelf gehad dan? Zag je verder zeggen dat mensen het negatieve uitvergroten, maar jij doet het andersom. Alles maar goedpraten tegen beter weten in. Ik was blij dat het verdedigend beter oogde, echter deed groningen ook bar weinig. Aanvallend niks gecreeerd, het was echt verschrikkelijk. Het is nu overleven, maar zo ga je nooit een doelpunt maken. Hopen dat ted genoeg gezien heeft, alleen noa lang is niet voldoende.
  • 19 Jan 2020 om 09:30
    Ikzeg. Als ik overal zo her en der lees, dan zijn wij hier en daar nog wel tevreden over het spel, helaas ben ik totaal niet tevreden en heb ik net als voor de winter stop, mij op gevreten van spirit bij mij zelf. En naar mijn verbazing bijna het hele vak bij mij. Het is en was weer niet om aan te gluren, natuurlijk zag ik af en toe een willetje de een zegt ik rij meer als 2uur en zie al vanaf het begin dit voetbal het lijkt net of ik naar de hoofdklasse kijk maar die hebben nog meer ideeën in het veld. Ook ik heb mij geërgerd met woorden van onze trainer wij fctwente spelen met spirit en aan vallend voetbal.
  • 19 Jan 2020 om 09:28
    • Quote van 19 Jan 2020 om 07:13
      Dat schrijf je al jaren maar het tegendeel is het geval. De Veste zit volgend jaar minstens evenvol als dit jaar. Onze trouwe aanhang blijft komen. Ze staan achter FC Twente. Niet achter dit zooitje voorbijgangers. Ongeacht de prestaties op het veld, blijven echte supporters achter de club staan. De beste stuurlui staan altijd aan wal. Net zoals jij. Je kaart ingeleverd en toch maar commentaar blijven leveren. Jij bent één van de weglopers die de club al twee jaar geleden in de steek heeft gelaten. De echte supporters trekken zich toch niets meer aan van wat jij hier neerkwakt.
    Ik heb mijn kaart ingeleverd Ss-er? Hoe kom je daarbij mie jong? Je moet minder pillekes slikken want ik had mijn kaart vorig seizoen gewoon uitgeleend aan mijn verstandelijk gehandicapte buurjongen.


    Jij zat daarentegen niet eens in het stadion. "Trouwe aanhang".....daar hoor jij dus blijkbaar (ook) niet bij.....
  • 19 Jan 2020 om 09:09
    • Quote van 19 Jan 2020 om 08:25
      John. Dat jou glas halfvol zit is prima. Echter nemen de spelers en de TS regelmatig een slok uit het glas. De realiteit is dat het glas steeds iets leger raakt. Het blijft niet halfvol. Een keer is het genoeg. Je kunt je fans en sponsoren niet voor blijven liegen en deze meuk voorschotelen. Je berichten blijven elkaar trouwens ook tegenspreken. Lees ze maar eens terug. Lijkt wel of jij ook besmet bent met het García virus...
    100+
  • 19 Jan 2020 om 08:59
    • Quote van 18 Jan 2020 om 23:30
      Bijde partijen hadden er geen zin aan en vonden het wel goed dat puntje. Dat gevoel kreeg ik en ik heb geen spirrit gezien om eerlijk te zijn.
    Ikzeg. Messi +100
  • 19 Jan 2020 om 08:57
    • Quote van 19 Jan 2020 om 08:31
      Bosch was aan de bal een bron van onrust vandaag. Veel foutieve passes. Denk dat de spanning er goed opzat. Busquets staat er ook niet voor de splijtende passen op die positie (6) of verwacht je dat van Brama ook?
    Klopt. Bosch zei in interview dat hij voor de wedstrijd best gespannen was en dat er vergeeken met normaal onnauwkeurige dingen inzaten
  • 19 Jan 2020 om 08:56
    • Quote van 19 Jan 2020 om 08:25
      John. Dat jou glas halfvol zit is prima. Echter nemen de spelers en de TS regelmatig een slok uit het glas. De realiteit is dat het glas steeds iets leger raakt. Het blijft niet halfvol. Een keer is het genoeg. Je kunt je fans en sponsoren niet voor blijven liegen en deze meuk voorschotelen. Je berichten blijven elkaar trouwens ook tegenspreken. Lees ze maar eens terug. Lijkt wel of jij ook besmet bent met het García virus...
    Ikzeg. Bestuur p +100
  • 19 Jan 2020 om 08:41
    Gelukkig is de spirit terug
  • 19 Jan 2020 om 08:31
    • Quote van 19 Jan 2020 om 01:05
      Dat M2 meter gepiel van Barcelona B spelers als Busquets raak ik niet van onder de indruk. Een stoere houding maar voor een Barcelona talent een te trage handelingssnelheid en weinig meerwaarde. Splijtende passes niet gezien. En kijk maar eens terug, onze eigen Jesse Bosch had vandaag minder balverlies dan Busquets maar legt aanvallend meer risico in zijn spel.
    Bosch was aan de bal een bron van onrust vandaag. Veel foutieve passes. Denk dat de spanning er goed opzat. Busquets staat er ook niet voor de splijtende passen op die positie (6) of verwacht je dat van Brama ook?
  • 19 Jan 2020 om 08:30
    Julio viel me positief op. Toch zit ik te twijfelen iver de CVS. Bijen kopt alles omhoog, gelukkig geen onnodige fouten gemaakt. Maar Busquets vond io miss toch beter als CV dan op het middenveld en aangezien hij een bepaald aantal minuten moet spelen..
  • 19 Jan 2020 om 08:25
    • Quote van 18 Jan 2020 om 23:51
      Dat bedoel ik nou precies met het voorbeeld negatief bekijken van een wedstrijd. Het niet willen of kunnen de wedstrijd realistisch te bekijken op dit moment. Fctwente moet overleven op dit moment dat gaat met vallen en opstaan. Vanavond verdedigend goed en aanvallend zwak en dat moet nog veel beter kunnen. Een mooie opdracht voor de spelers en trainers
    John. Dat jou glas halfvol zit is prima. Echter nemen de spelers en de TS regelmatig een slok uit het glas. De realiteit is dat het glas steeds iets leger raakt. Het blijft niet halfvol. Een keer is het genoeg. Je kunt je fans en sponsoren niet voor blijven liegen en deze meuk voorschotelen. Je berichten blijven elkaar trouwens ook tegenspreken. Lees ze maar eens terug. Lijkt wel of jij ook besmet bent met het García virus...
  • 19 Jan 2020 om 07:24
    • Quote van 18 Jan 2020 om 23:37
      Flikker toch een heel eind op mafkees. Welke positiviteit heb jij vanavond ervaren...een puntje gepakt tijdens een zaaddodende wedstrijd?


      Als het zo doorgaat John, dan zullen er minder mensen hun SCC gaan verlengen na dit seizoen....handhaving of niet.....
    Keal zeg wat een negativiteit en taalgebruik. Wat zal jij ongelofelijk negatief in het leven staan. Heeft t nog wel zin?
  • 19 Jan 2020 om 07:13
    • Quote van 18 Jan 2020 om 23:37
      Flikker toch een heel eind op mafkees. Welke positiviteit heb jij vanavond ervaren...een puntje gepakt tijdens een zaaddodende wedstrijd?


      Als het zo doorgaat John, dan zullen er minder mensen hun SCC gaan verlengen na dit seizoen....handhaving of niet.....
    Dat schrijf je al jaren maar het tegendeel is het geval. De Veste zit volgend jaar minstens evenvol als dit jaar. Onze trouwe aanhang blijft komen. Ze staan achter FC Twente. Niet achter dit zooitje voorbijgangers. Ongeacht de prestaties op het veld, blijven echte supporters achter de club staan. De beste stuurlui staan altijd aan wal. Net zoals jij. Je kaart ingeleverd en toch maar commentaar blijven leveren. Jij bent één van de weglopers die de club al twee jaar geleden in de steek heeft gelaten. De echte supporters trekken zich toch niets meer aan van wat jij hier neerkwakt.
  • 19 Jan 2020 om 06:54
    • Quote van 19 Jan 2020 om 03:40
      Je moet grappen maken. Schenk was veruit de minste verdediger maar won in ieder geval nog regelmatig een duel. Verdonk verliest 80% van zijn duels en er waren gisteren zeker 15 voorzetten van die kant gekomen wanneer de scijnverdediger Verdonk daar had gestaan. Verdonk is de slechtste speler van de eerste seizoenshelft en het is onbegrijpelijk dat zijn contract is verlengt. We hebben gewoon nog een linksback nodig want nu hebben we er geen.
    Vreemd verhaal dit.
  • 19 Jan 2020 om 03:40
    • Quote van 18 Jan 2020 om 22:19
      Verdedigend staat het in ieder geval een stuk beter, vooral Pleguezuelo maakte een goede indruk. In de opbouw was het erg matig, de lange ballen op Aitor waren vrij kansloos. Verder was het duidelijk dat Schenk absoluut geen linksback is, want hij was constant een vertragende factor in de opbouw (nog los van zijn waardeloze voorzet). Snel Verdonk er weer in na volgende week.
    Je moet grappen maken. Schenk was veruit de minste verdediger maar won in ieder geval nog regelmatig een duel. Verdonk verliest 80% van zijn duels en er waren gisteren zeker 15 voorzetten van die kant gekomen wanneer de scijnverdediger Verdonk daar had gestaan. Verdonk is de slechtste speler van de eerste seizoenshelft en het is onbegrijpelijk dat zijn contract is verlengt. We hebben gewoon nog een linksback nodig want nu hebben we er geen.
  • 19 Jan 2020 om 02:34
    Ik hoorde dat er rellen waren?
  • 19 Jan 2020 om 01:13
    • Quote van 19 Jan 2020 om 01:05
      Dat M2 meter gepiel van Barcelona B spelers als Busquets raak ik niet van onder de indruk. Een stoere houding maar voor een Barcelona talent een te trage handelingssnelheid en weinig meerwaarde. Splijtende passes niet gezien. En kijk maar eens terug, onze eigen Jesse Bosch had vandaag minder balverlies dan Busquets maar legt aanvallend meer risico in zijn spel.
    Ik had ook iets meer van hem verwacht. Ik vond hem wel eigenlijk wel prima als verdediger. Als dm komt hij iets te kort. Gg heeft de filosofie om op te bouwen met def mid. Je zou ook kunnen opbouwen met busquets als verdediger . Dan kun je op de def mid een balafpakker zetten (selahi of brama) dan heb je op middenveld en extra plek voor echte aanvallende middenvelder. Zou nakumara eens op 10 willen zien. Heeft wel techniek en een schot maar is veel te traag voor de vleugel. Dan kun je espinoza gebruiken als centraal mid. Lekker tikken. In zijn rug iemand die de gaten dichtloopt en voor hem iemand die hij kan versturen en wel gevaarlijk kan worden.
  • 19 Jan 2020 om 01:05
    • Quote van 18 Jan 2020 om 23:49
      Hahaha, kerel heeft amper balverlies geleden vanavond. Weet niet waar jij naar hebt gekeken?
    Dat M2 meter gepiel van Barcelona B spelers als Busquets raak ik niet van onder de indruk. Een stoere houding maar voor een Barcelona talent een te trage handelingssnelheid en weinig meerwaarde. Splijtende passes niet gezien. En kijk maar eens terug, onze eigen Jesse Bosch had vandaag minder balverlies dan Busquets maar legt aanvallend meer risico in zijn spel.
  • 19 Jan 2020 om 01:05
    • Quote van 19 Jan 2020 om 00:50
      Daar kan ik me wel in vinden Dutchsniper. Met de huidige beperkte voorhoede heeft het te weinig rendement om aanvallen van achteren uit op te bouwen. Verzorgd en dominant voetbal is mooi maar niet als het risico op tegengoals groter is dan kansen creëren. Ingeval er voorin niet meer creativiteit en balvaste spelers bijkomen dan is huidige tactiek ongeschikt. Echter voor countervoetbal hebben we ook geen goede passers.
    Eens. Gewoon zo de punten pakken. Alleen dan ook geen praatjes van GG over aanvallend en aantrekkelijk voetbal. Vind gewoon de speelstyl niet matchen met wat er beloofd is. Ik heb geen problemen met verdedigend voetbal maar dat riep ik aan begin van seizoen al.
  • 19 Jan 2020 om 00:50
    • Quote van 18 Jan 2020 om 23:05
      Peter Bijen was de stabiele factor in een prima verdediging. Alle hoge ballen onderschept hij fantastisch en speelde foutloos. Jammer dat zo'n Twentse jongen vaak onvoldoende credits krijgt in vergelijking met jeugdspelertjes van grote clubs.
    Hij moest drie ballen eruit koppen waarbij hij bij twee zo matig timed dat hij ze verkeerd op hiofd krijgt dat ze recht omhoog gaan. Ik vind peet een super kerel met goed karakter en gun het hem van harte, tis alleen zonde dat hij echt niet goed genoeg is
  • 19 Jan 2020 om 00:50
    • Quote van 19 Jan 2020 om 00:21
      Dat er niks werd weggeven is omdat we maar met 2 spelers speelden met aanvallende intenties. Pusic kwam daar eerlijk vooruit. Er word heel seizoen stoer gepraat over aanvallend voetbal. Dat vind ik hypocriet. Kom er gewoon eerlijk vooruit. Speel op de counter en pak op die manier punten. Dan hoor je mij niet maar aanvallend voetbal spelen met deze opstelling en formatie. Dan maak je jezelf natuurlijk belachelijk.
    Daar kan ik me wel in vinden Dutchsniper. Met de huidige beperkte voorhoede heeft het te weinig rendement om aanvallen van achteren uit op te bouwen. Verzorgd en dominant voetbal is mooi maar niet als het risico op tegengoals groter is dan kansen creëren. Ingeval er voorin niet meer creativiteit en balvaste spelers bijkomen dan is huidige tactiek ongeschikt. Echter voor countervoetbal hebben we ook geen goede passers.
  • 19 Jan 2020 om 00:45
    • Quote van 19 Jan 2020 om 00:01
      De basis is de verdediging en die stond vanavond goed. Verdonk plaats nemen op de bank en schenk links voorlopig. Daarnaast Aitor of Vukic voor een hoopgevend bedrag laten gaan. Die zijn vervangbaar.
    Schenk was een drama op links, was dat de rechtsbuiten van groningen onzichtbaar was dus verdedigend niet in problemen, maar echt elkeaanvallende bal of voorzet was waardeloos, maar vraag me af of je hier meer van hem mag verwachten. Bijen viel weer op door waardeloze timing bij kopballen, gelukkig raakte hij ze iig wel dit keer. Julio stond mijwel echt aan in centrum
  • 19 Jan 2020 om 00:38
    • Quote van 19 Jan 2020 om 00:14
      Ben het niet vaak eens met jou maar hier heb je echt gelijk in!!!

      Trouwens de enigste ECHTE storende factor in dit elftal is Aitor. Net zoals Assaidi in het degradatie jaar van ons. Denkt echt alleen aan zich zelf en nergens anders aan.

      En voor iedereen die zo negatief is ga lekker dromen. We moeten blij zijn dat we weer in de Eredivisie spelen en dat we nog bestaan. En voor higler, hopelijk dat die snel een oogoperatie krijgt want dat heeft die echt nodig!!! Wat een mafkees. Ben blij dat ik niet weet waar hij woont. Het wordt echt een keer tijd dat er duizenden gaan protesteren tegen dit VAR systeem. Bijna weer 1 punt verloren.
    Dromen ? Waarom hebben ze GG ? Die wilde toch af van dat saaie voetbal van pusic. Men wilde toch aanvallend voetbal. Hij was toch de man met een plan. Sterker nog ze omslaan daar een trainer voor die kampioen is geworden. Na een half jaar zet hij een centrale middenvelder als spits. Een opstelling die nog een stuk verdediger is dan vorige jaar. En ja ik ben blij dat hij het licht heeft gezien. Waarschijnlijk kan gg ietsje aanvallender instellen en we pakkenpunten genoeg voor lijfsbehoud. Alleen vind ik het zwaar hypocriet als je kijkt naar de reden van onslag van de vorige trainer.
  • 19 Jan 2020 om 00:33
    • Quote van 18 Jan 2020 om 23:49
      Hahaha, kerel heeft amper balverlies geleden vanavond. Weet niet waar jij naar hebt gekeken?
    Sommige mensen hebben gewoon geen verstand van voetbal en zijn hier alleen maar om te zeiken...
  • 19 Jan 2020 om 00:21
    • Quote van 19 Jan 2020 om 00:02
      Het meest postive was dat je geen cadeautjes meer hebt weggeven zoals je in laaste 3 wedstrijden wel hebt gedaan. Het voetbal begint bij de basis en van daaruit ga je voetballen. Dat houd in eerst je verdediging op orde dat was postief vandaag. Geen kansen weggeven ook postief wel mogelijkheden gecreëerd maar niet benut moet beter worden afgemaakt dan wordt deze dingen ook postief
    Dat er niks werd weggeven is omdat we maar met 2 spelers speelden met aanvallende intenties. Pusic kwam daar eerlijk vooruit. Er word heel seizoen stoer gepraat over aanvallend voetbal. Dat vind ik hypocriet. Kom er gewoon eerlijk vooruit. Speel op de counter en pak op die manier punten. Dan hoor je mij niet maar aanvallend voetbal spelen met deze opstelling en formatie. Dan maak je jezelf natuurlijk belachelijk.
  • 19 Jan 2020 om 00:18
    • Quote van 19 Jan 2020 om 00:14
      Je vergeet er een paar UT. Wat te denken van Peetken....Schenk en Espinosa?
    Het is dat we voor jou niks krijgen en zelfs moeten bijbetalen anders was dat echt de beste keus met dat eeuwige negatieve gelul!!!
  • 19 Jan 2020 om 00:14
    • Quote van 19 Jan 2020 om 00:01
      De basis is de verdediging en die stond vanavond goed. Verdonk plaats nemen op de bank en schenk links voorlopig. Daarnaast Aitor of Vukic voor een hoopgevend bedrag laten gaan. Die zijn vervangbaar.
    Je vergeet er een paar UT. Wat te denken van Peetken....Schenk en Espinosa?
  • 19 Jan 2020 om 00:14
    • Quote van 19 Jan 2020 om 00:01
      De basis is de verdediging en die stond vanavond goed. Verdonk plaats nemen op de bank en schenk links voorlopig. Daarnaast Aitor of Vukic voor een hoopgevend bedrag laten gaan. Die zijn vervangbaar.
    Ben het niet vaak eens met jou maar hier heb je echt gelijk in!!!

    Trouwens de enigste ECHTE storende factor in dit elftal is Aitor. Net zoals Assaidi in het degradatie jaar van ons. Denkt echt alleen aan zich zelf en nergens anders aan.

    En voor iedereen die zo negatief is ga lekker dromen. We moeten blij zijn dat we weer in de Eredivisie spelen en dat we nog bestaan. En voor higler, hopelijk dat die snel een oogoperatie krijgt want dat heeft die echt nodig!!! Wat een mafkees. Ben blij dat ik niet weet waar hij woont. Het wordt echt een keer tijd dat er duizenden gaan protesteren tegen dit VAR systeem. Bijna weer 1 punt verloren.
  • 19 Jan 2020 om 00:13
    • Quote van 19 Jan 2020 om 00:02
      Het meest postive was dat je geen cadeautjes meer hebt weggeven zoals je in laaste 3 wedstrijden wel hebt gedaan. Het voetbal begint bij de basis en van daaruit ga je voetballen. Dat houd in eerst je verdediging op orde dat was postief vandaag. Geen kansen weggeven ook postief wel mogelijkheden gecreëerd maar niet benut moet beter worden afgemaakt dan wordt deze dingen ook postief
    Cadeautjes weggeven? Hoort dat niet heel vanzelfsprekend te zijn op prof niveau? Man....je doet net of het een wonder is John. FC Twente moet zich de ogen uit de kop schamen, en dan vooral Gracia met zijn imbeciele beslissingen zoals Espiniksa in de spits zetten terwijl je Berggreen op de bank hebt zitten.....
  • 19 Jan 2020 om 00:12
    • Quote van 18 Jan 2020 om 23:51
      Dat bedoel ik nou precies met het voorbeeld negatief bekijken van een wedstrijd. Het niet willen of kunnen de wedstrijd realistisch te bekijken op dit moment. Fctwente moet overleven op dit moment dat gaat met vallen en opstaan. Vanavond verdedigend goed en aanvallend zwak en dat moet nog veel beter kunnen. Een mooie opdracht voor de spelers en trainers
    Juist. Realistisch kijk op de huidige ontwikkelingen.
    Tja!! de negatievelingen onder ons staat vrij om te genieten van het oogstrelende voetbal van Ajax en juichen op hun golven van succes. Laat ons maar genieten van de clubliefde, beenham met Grolsch en wat sporadische voetbalkunsten.
  • 19 Jan 2020 om 00:09
    • Quote van 19 Jan 2020 om 00:01
      De basis is de verdediging en die stond vanavond goed. Verdonk plaats nemen op de bank en schenk links voorlopig. Daarnaast Aitor of Vukic voor een hoopgevend bedrag laten gaan. Die zijn vervangbaar.
    We gaan het zien de komende weken hoe ploeg om gaat met de situatie waarin ze nu zitten. We moet realistisch zijn vorig seizoen kkdivisie nu eredivisie. Hopelijk kan Noa lang iets extra's brengen in aanvallend opzicht.
  • 19 Jan 2020 om 00:02
    • Quote van 18 Jan 2020 om 23:56
      Welke positiviteit heb jij vanavond ervaren....welk amusement? Strijdlust....het gras opvreten?
    Het meest postive was dat je geen cadeautjes meer hebt weggeven zoals je in laaste 3 wedstrijden wel hebt gedaan. Het voetbal begint bij de basis en van daaruit ga je voetballen. Dat houd in eerst je verdediging op orde dat was postief vandaag. Geen kansen weggeven ook postief wel mogelijkheden gecreëerd maar niet benut moet beter worden afgemaakt dan wordt deze dingen ook postief
  • 19 Jan 2020 om 00:01
    • Quote van 18 Jan 2020 om 23:51
      Dat bedoel ik nou precies met het voorbeeld negatief bekijken van een wedstrijd. Het niet willen of kunnen de wedstrijd realistisch te bekijken op dit moment. Fctwente moet overleven op dit moment dat gaat met vallen en opstaan. Vanavond verdedigend goed en aanvallend zwak en dat moet nog veel beter kunnen. Een mooie opdracht voor de spelers en trainers
    De basis is de verdediging en die stond vanavond goed. Verdonk plaats nemen op de bank en schenk links voorlopig. Daarnaast Aitor of Vukic voor een hoopgevend bedrag laten gaan. Die zijn vervangbaar.
  • 18 Jan 2020 om 23:56
    • Quote van 18 Jan 2020 om 23:51
      Dat bedoel ik nou precies met het voorbeeld negatief bekijken van een wedstrijd. Het niet willen of kunnen de wedstrijd realistisch te bekijken op dit moment. Fctwente moet overleven op dit moment dat gaat met vallen en opstaan. Vanavond verdedigend goed en aanvallend zwak en dat moet nog veel beter kunnen. Een mooie opdracht voor de spelers en trainers
    Welke positiviteit heb jij vanavond ervaren....welk amusement? Strijdlust....het gras opvreten?
  • 18 Jan 2020 om 23:51
    • Quote van 18 Jan 2020 om 23:37
      Flikker toch een heel eind op mafkees. Welke positiviteit heb jij vanavond ervaren...een puntje gepakt tijdens een zaaddodende wedstrijd?


      Als het zo doorgaat John, dan zullen er minder mensen hun SCC gaan verlengen na dit seizoen....handhaving of niet.....
    Dat bedoel ik nou precies met het voorbeeld negatief bekijken van een wedstrijd. Het niet willen of kunnen de wedstrijd realistisch te bekijken op dit moment. Fctwente moet overleven op dit moment dat gaat met vallen en opstaan. Vanavond verdedigend goed en aanvallend zwak en dat moet nog veel beter kunnen. Een mooie opdracht voor de spelers en trainers
  • 18 Jan 2020 om 23:49
    • Quote van 18 Jan 2020 om 23:08
      Nou! Busquets heeft prachtige gele schoentjes alleen heeft trekt ze verkeerd om aan. Voor zo'n gehype speler veel te veel onnodig balverlies. Willem 2 leidt betere spelers op.
    Hahaha, kerel heeft amper balverlies geleden vanavond. Weet niet waar jij naar hebt gekeken?
  • 18 Jan 2020 om 23:37
    • Quote van 18 Jan 2020 om 23:35
      De negativiteit is groot bij verschillende mensen. Dan is het ook verdomt moeilijk om realistisch een wedstrijd te bekijken. Het slechte wordt uitvergroot het postive wordt gekleineerd. Dat kun je ook de makkelijkste weg kiezen de weg van de miste weerstand. Voor een club als fctwente is nu elk punt belangrijk op dit moment dat is de realiteit op dit moment
    Flikker toch een heel eind op mafkees. Welke positiviteit heb jij vanavond ervaren...een puntje gepakt tijdens een zaaddodende wedstrijd?


    Als het zo doorgaat John, dan zullen er minder mensen hun SCC gaan verlengen na dit seizoen....handhaving of niet.....
  • 18 Jan 2020 om 23:35
    • Quote van 18 Jan 2020 om 23:30
      Bijde partijen hadden er geen zin aan en vonden het wel goed dat puntje. Dat gevoel kreeg ik en ik heb geen spirrit gezien om eerlijk te zijn.
    De negativiteit is groot bij verschillende mensen. Dan is het ook verdomt moeilijk om realistisch een wedstrijd te bekijken. Het slechte wordt uitvergroot het postive wordt gekleineerd. Dat kun je ook de makkelijkste weg kiezen de weg van de miste weerstand. Voor een club als fctwente is nu elk punt belangrijk op dit moment dat is de realiteit op dit moment
  • 18 Jan 2020 om 23:33
    • Quote van 18 Jan 2020 om 23:26
      Als je iets leuks op dit moment wilt gaan zien kun je beter een leuke komische flim gaan bekijken. Fctwente is overleven vanavond ook met veel inzet en beleving. Het veldspel naar voren en aansluiting moet beter veel beter. Maar verdedigend stond het goed de scheidsrechter geeft Groningen een cadeautje een belachelijke strafschop. Verder geen kans weggeven en zelf mogelijkheden gehad maar niet benut en dat moet veel beter.
    Veldspel is structureel teleurstellend. Dat is al 6/7 jaar zo, helaas. Dat heeft met beleid cq geld te maken. Helaas zie ik dat nog niet snel veranderen. Overleven is het, zowel op het veld als op de tribune.
  • 18 Jan 2020 om 23:32
    Na de winterpauze zijn hier velen toe aan een wonderbaarlijk herstel van onze FC. Dat zit er dus gewoon NIET in. Gewoon blij zijn met één puntje thuis tegen Grunn. Het is triest maar waar. Kijk met een vergrootglas naar de mogelijke pluspunten en hoop vooral op beter en een flinke dosis geluk. Het is wennen, ik weet het. Doet pijn maar hopelijk wordt het beter.
  • 18 Jan 2020 om 23:30
    • Quote van 18 Jan 2020 om 23:26
      Als je iets leuks op dit moment wilt gaan zien kun je beter een leuke komische flim gaan bekijken. Fctwente is overleven vanavond ook met veel inzet en beleving. Het veldspel naar voren en aansluiting moet beter veel beter. Maar verdedigend stond het goed de scheidsrechter geeft Groningen een cadeautje een belachelijke strafschop. Verder geen kans weggeven en zelf mogelijkheden gehad maar niet benut en dat moet veel beter.
    Bijde partijen hadden er geen zin aan en vonden het wel goed dat puntje. Dat gevoel kreeg ik en ik heb geen spirrit gezien om eerlijk te zijn.
  • 18 Jan 2020 om 23:28
    • Quote van 18 Jan 2020 om 23:16
      Sjonge jonge wat een debiel die higler hoe kan men nou voor zoeits een pingel geven
    Zeker de strafschop was een lachertje de var was ook aan het klaverjassen want anders had deze organisatie moeten ingrijpen.
  • 18 Jan 2020 om 23:26
    • Quote van 18 Jan 2020 om 23:12
      Hou toch eens op met dat gezeik over een te hoog verwachtingspatroon! Het enige wat ik verwacht, en ik denk dat dit voor de meesten geldt, is handhaving en af en toe een leuke wedstrijd zien. Is dat dan al te veel gevraagd? Ik heb al tijden geen leuke wedstrijd meer gezien. Moet dat verwachtingspatroon dan nog verder naar beneden?
    Als je iets leuks op dit moment wilt gaan zien kun je beter een leuke komische flim gaan bekijken. Fctwente is overleven vanavond ook met veel inzet en beleving. Het veldspel naar voren en aansluiting moet beter veel beter. Maar verdedigend stond het goed de scheidsrechter geeft Groningen een cadeautje een belachelijke strafschop. Verder geen kans weggeven en zelf mogelijkheden gehad maar niet benut en dat moet veel beter.
  • 18 Jan 2020 om 23:20
    T stadion is volgend jaar leeg dat is wel duidelijk. Hier heb je toch geen zin in
  • 18 Jan 2020 om 23:16
    Sjonge jonge wat een debiel die higler hoe kan men nou voor zoeits een pingel geven
  • 18 Jan 2020 om 23:13
    • Quote van 18 Jan 2020 om 23:12
      Hou toch eens op met dat gezeik over een te hoog verwachtingspatroon! Het enige wat ik verwacht, en ik denk dat dit voor de meesten geldt, is handhaving en af en toe een leuke wedstrijd zien. Is dat dan al te veel gevraagd? Ik heb al tijden geen leuke wedstrijd meer gezien. Moet dat verwachtingspatroon dan nog verder naar beneden?
    Ja!
  • 18 Jan 2020 om 23:12
    • Quote van 18 Jan 2020 om 23:02
      Het is ook de vraag of je het wilt zien dat hebben veel supporters. De teleurstelling is groot en en het verwachtingspatroon is te groot. Fctwente moet overleven en dan is elk punt belangrijk. Vanavond was de nul houden een van de belangrijkste factoren. Het spel naar voren moet beter en kan ook beter dat worden de volgende stappen.
    Hou toch eens op met dat gezeik over een te hoog verwachtingspatroon! Het enige wat ik verwacht, en ik denk dat dit voor de meesten geldt, is handhaving en af en toe een leuke wedstrijd zien. Is dat dan al te veel gevraagd? Ik heb al tijden geen leuke wedstrijd meer gezien. Moet dat verwachtingspatroon dan nog verder naar beneden?
  • 18 Jan 2020 om 23:09
    • Quote van 18 Jan 2020 om 22:46
      Ikzeg. Goedenavond de spirit heb ik niet gezien ook niet van de kant van Groningen gelukkig . verder bijna zelfde als voor de winter stop aan zien is weer niet geweldig, ben blij met een punt. En gewoon zorgen dat wij fctwente bij de laatste 4 eindigen want meer zit er met dit voetbal helaas niet in. Hoofdklasse voetbal werd er vanavond gespeeld. Een plusje de conditie was iets beter maar nu volgende week naar psv.
    De spirit zit in een fles Sangria bij Gracia. Als je maar genoeg zuipt, dan neem je alles voor lief. ;)


    Dat bedoelde hij ermee dat de spirit terug is. Hij zoop zich elke avond lam in Spanje.....
  • 18 Jan 2020 om 23:08
    Gewoon even onze kapzones opzij zetten. Dit jaar overleven en hopen dat er volgend jaar meer mogelijk is. Berust daar maar in. En ... vooral hopen dat hetgoed komt. Gebed dus!!!!
  • 18 Jan 2020 om 23:08
    • Quote van 18 Jan 2020 om 22:26
      Ik vond Busquets veruit de beste. Julio ook dikke prima. Verder was het spel om te janken vandaag. Van Groningen ook trouwens. En kwam Vuckic nou echt als linksbuiten in het veld. Die GGG is gek! Lekker wachten tot de 70e minuut, want het loopt zo lekker (not!!)
    Nou! Busquets heeft prachtige gele schoentjes alleen heeft trekt ze verkeerd om aan. Voor zo'n gehype speler veel te veel onnodig balverlies. Willem 2 leidt betere spelers op.
  • 18 Jan 2020 om 23:05
    • Quote van 18 Jan 2020 om 22:07
      Tot aan de aanval stond het best prima. Aitor zakte weer eens diep door het ijs. Het is mij een groot vraagteken waarom hij de 90minuten vol mocht maken.
    Hij is een Spanjaard.....
  • 18 Jan 2020 om 23:05
    Peter Bijen was de stabiele factor in een prima verdediging. Alle hoge ballen onderschept hij fantastisch en speelde foutloos. Jammer dat zo'n Twentse jongen vaak onvoldoende credits krijgt in vergelijking met jeugdspelertjes van grote clubs.
  • 18 Jan 2020 om 23:03
    • Quote van 18 Jan 2020 om 22:46
      Ikzeg. Goedenavond de spirit heb ik niet gezien ook niet van de kant van Groningen gelukkig . verder bijna zelfde als voor de winter stop aan zien is weer niet geweldig, ben blij met een punt. En gewoon zorgen dat wij fctwente bij de laatste 4 eindigen want meer zit er met dit voetbal helaas niet in. Hoofdklasse voetbal werd er vanavond gespeeld. Een plusje de conditie was iets beter maar nu volgende week naar psv.
    De spirit was weg en is nog lang niet terug gevonden.
  • 18 Jan 2020 om 23:02
    • Quote van 18 Jan 2020 om 22:46
      Ikzeg. Goedenavond de spirit heb ik niet gezien ook niet van de kant van Groningen gelukkig . verder bijna zelfde als voor de winter stop aan zien is weer niet geweldig, ben blij met een punt. En gewoon zorgen dat wij fctwente bij de laatste 4 eindigen want meer zit er met dit voetbal helaas niet in. Hoofdklasse voetbal werd er vanavond gespeeld. Een plusje de conditie was iets beter maar nu volgende week naar psv.
    Het is ook de vraag of je het wilt zien dat hebben veel supporters. De teleurstelling is groot en en het verwachtingspatroon is te groot. Fctwente moet overleven en dan is elk punt belangrijk. Vanavond was de nul houden een van de belangrijkste factoren. Het spel naar voren moet beter en kan ook beter dat worden de volgende stappen.
  • 18 Jan 2020 om 22:47
    • Quote van 18 Jan 2020 om 22:43
      Leueueu bint er kloar met
    Ikzeg. Messi. En terecht.
  • 18 Jan 2020 om 22:46
    Ikzeg. Goedenavond de spirit heb ik niet gezien ook niet van de kant van Groningen gelukkig . verder bijna zelfde als voor de winter stop aan zien is weer niet geweldig, ben blij met een punt. En gewoon zorgen dat wij fctwente bij de laatste 4 eindigen want meer zit er met dit voetbal helaas niet in. Hoofdklasse voetbal werd er vanavond gespeeld. Een plusje de conditie was iets beter maar nu volgende week naar psv.
  • 18 Jan 2020 om 22:43
    • Quote van 18 Jan 2020 om 22:38
      Ongelooflijk lege stoeltjes, bij de ereronde ze hebben alles gegeven!!!!!! Dat is wat ik wil zien, mooi voetbal? Kruisje driehoek L2
    Leueueu bint er kloar met
  • 18 Jan 2020 om 22:42
    • Quote van 18 Jan 2020 om 22:30
      Hoe gek ook, ik ben best tevreden. Meestal zakt Twente na 70 minuten fysiek door de mand. Nu bleven we conditioneel overeind. Kan ook aan Groningen liggen. Aanval dramatisch, maar toch genoten van Plezeguelo, Bosch en Selahi!
    Zeker de postive punten zijn belangrijk voor de club. De inzet en beleving was er wel bij het team maar het geluk moet nog wat meer mee zitten. Het balletje moet weer goed gaan vallen op de juiste momenten dan komen de punten ook weer binnen. Een belachelijk punt is dat je naulijks kansen hebt we gegeven behalve een strafschop die gelukkig niet benut is door Groningen.
  • 18 Jan 2020 om 22:38
    • Quote van 18 Jan 2020 om 22:30
      Hoe gek ook, ik ben best tevreden. Meestal zakt Twente na 70 minuten fysiek door de mand. Nu bleven we conditioneel overeind. Kan ook aan Groningen liggen. Aanval dramatisch, maar toch genoten van Plezeguelo, Bosch en Selahi!
    Ongelooflijk lege stoeltjes, bij de ereronde ze hebben alles gegeven!!!!!! Dat is wat ik wil zien, mooi voetbal? Kruisje driehoek L2
  • 18 Jan 2020 om 22:38
    Wat even gezeur hier! GOED her was niet best maar er was inzet! Weinig gecreëerd maar ook niets weggegeven! Vergeleken met de laatste wedstrijden dus een pluspunt! Ander pluspunt het kan allemaal nog een stuk beter! Je mag ook lezen: Ben al blij met één punt!
  • 18 Jan 2020 om 22:35
    Het begint met de organisatie , en die was vandaag goed .
  • 18 Jan 2020 om 22:30
    Hoe gek ook, ik ben best tevreden. Meestal zakt Twente na 70 minuten fysiek door de mand. Nu bleven we conditioneel overeind. Kan ook aan Groningen liggen. Aanval dramatisch, maar toch genoten van Plezeguelo, Bosch en Selahi!
  • 18 Jan 2020 om 22:28
    • Quote van 18 Jan 2020 om 21:49
      Punten verdeeld. Dit is ons niveau op dit moment plek 10-15.
    onterechte penalty
  • 18 Jan 2020 om 22:26
    • Quote van 18 Jan 2020 om 22:18
      Idd, terecht man of the match.
    Ik vond Busquets veruit de beste. Julio ook dikke prima. Verder was het spel om te janken vandaag. Van Groningen ook trouwens. En kwam Vuckic nou echt als linksbuiten in het veld. Die GGG is gek! Lekker wachten tot de 70e minuut, want het loopt zo lekker (not!!)
  • 18 Jan 2020 om 22:25
    Espinossa , zegninni , aitor er af alle 3 bagger geen gevaar met hun drie en danvuckic links, bergreen spits, lang rechts ??Kan niet slechter zijn dan wat we nu hadden
  • 18 Jan 2020 om 22:24
    • Quote van 18 Jan 2020 om 22:20
      Volgende wedstrijd toch met vuckic weer in de punt. Deze 3 straatvoetballers was niet wat. Of er moet nog een echte spits komen.
    Zet Vuckic maar linkshalf en Lang op Zekhnini zijn plek dan ziet het spel er heel anders uit straks.
  • 18 Jan 2020 om 22:20
    Volgende wedstrijd toch met vuckic weer in de punt. Deze 3 straatvoetballers was niet wat. Of er moet nog een echte spits komen.
  • 18 Jan 2020 om 22:19
    Verdedigend staat het in ieder geval een stuk beter, vooral Pleguezuelo maakte een goede indruk. In de opbouw was het erg matig, de lange ballen op Aitor waren vrij kansloos. Verder was het duidelijk dat Schenk absoluut geen linksback is, want hij was constant een vertragende factor in de opbouw (nog los van zijn waardeloze voorzet). Snel Verdonk er weer in na volgende week.
  • 18 Jan 2020 om 22:18
    • Quote van 18 Jan 2020 om 22:16
      Pleguezuele speelde inderdaad super sterk in het midden.
    Idd, terecht man of the match.
  • 18 Jan 2020 om 22:16
    • Quote van 18 Jan 2020 om 22:15
      Verdediging stond prima. Durf t bijna niet te zeggen aangezien iederen vindt dat ik zeik. Maar Pleguezuelo speelde prima en eindelijk een keer op zn eigen plaats. Wel te klein voor CV natuurlijk ; )
    Ik neem ook alle woorden terug speelde meer dan goed vandaag. Terechte motm
  • 18 Jan 2020 om 22:16
    • Quote van 18 Jan 2020 om 22:15
      Verdediging stond prima. Durf t bijna niet te zeggen aangezien iederen vindt dat ik zeik. Maar Pleguezuelo speelde prima en eindelijk een keer op zn eigen plaats. Wel te klein voor CV natuurlijk ; )
    Pleguezuele speelde inderdaad super sterk in het midden.
  • 18 Jan 2020 om 22:16
    Verdedigend was het nu al stukken beter,maar laten we eerlijk zijn aanvallend kansjes ok,maar slechts spelden prikjes! Ik zou me voor versterkingen vol voor doelpunten gaan die verdedigers redden zich dan wel!
  • 18 Jan 2020 om 22:15
    Verdediging stond prima. Durf t bijna niet te zeggen aangezien iederen vindt dat ik zeik. Maar Pleguezuelo speelde prima en eindelijk een keer op zn eigen plaats. Wel te klein voor CV natuurlijk ; )
  • 18 Jan 2020 om 22:13
    • Quote van 18 Jan 2020 om 22:08
      Aanvallend was het wederom om te janken. Het gaat er wel om dat je de meeste doelpunten maakt hè. Kun je wel lekker positief gasn lopen doen maar als die penalty erin gaat heb je niks. Daar koop je gvd nog een jaarkaart voor ook. Wat een wanvertoning!!!
    De organisatie stond vandaag prima, dat is het begin. In het eerste seizoenshelft viel de doelpunten als rijpe appelen. Dit Twente wint niet met 3-0 van Groningen. Er moet nog wel een spits en een verdediger erbij.
  • 18 Jan 2020 om 22:13
    • Quote van 18 Jan 2020 om 22:07
      Tot aan de aanval stond het best prima. Aitor zakte weer eens diep door het ijs. Het is mij een groot vraagteken waarom hij de 90minuten vol mocht maken.
    Aitor was absoluut niet best, maar als je kijkt welke 2 minkukels naast hem stonden, als er iets moet gebeuren is hij op dit moment ook de enige waar dat van kan komen. En maar sjokken en maar sjokken. Zekhini en Espiniksa niet meer opstellen als ze niet eens een duel aan durfen te gaan. En waarom word er pas na de 70e minuut gewisseld, heeft onze spaanse knuffelcoach met pusic zitten bellen? En mensen die bang zijn dat noa lang niks word, hij kan hoe dan ook niet slapper en slechter als zekhnini zijn...
  • 18 Jan 2020 om 22:13
    • Quote van 18 Jan 2020 om 22:08
      Op Aitor en Zekhnini na iedereen wel een voldoende bij Twente. Vond Bosch en Troupee leuk spelen.
    Mee eens. Vond de hele aanval echter zeer matig. Espinosa, zekhnini, maar vooral aitor een onvoldoende. Vond busquets goed uit de verf komen als middenvelder, misschien wel de beste voetballer op dit moment in ons team
  • 18 Jan 2020 om 22:12
    • Quote van 18 Jan 2020 om 22:08
      Aanvallend was het wederom om te janken. Het gaat er wel om dat je de meeste doelpunten maakt hè. Kun je wel lekker positief gasn lopen doen maar als die penalty erin gaat heb je niks. Daar koop je gvd nog een jaarkaart voor ook. Wat een wanvertoning!!!
    Hopen dat lang het verschil gaat maken..
  • 18 Jan 2020 om 22:12
    • Quote van 18 Jan 2020 om 22:08
      Op Aitor en Zekhnini na iedereen wel een voldoende bij Twente. Vond Bosch en Troupee leuk spelen.
    Inderdaad, al was het mager. Zekhnini kun je met gemak een 1 geven want hij deed echt alles fout. Aitor ook weer niet gezien. Zekhnini vanavond nog op het vliegtuig zetten en Aitor maar eens een klap voor z'n muil
  • 18 Jan 2020 om 22:08
    Op Aitor en Zekhnini na iedereen wel een voldoende bij Twente. Vond Bosch en Troupee leuk spelen.
  • 18 Jan 2020 om 22:08
    • Quote van 18 Jan 2020 om 21:53
      Ik lees een boel gezeik hoor. Wat verwacht men nou dan? 1 nieuwe speler en vandaag weer 3 punten? Vergelijk het even met de laatste potjes voor de winter, dan sta je hier gewoon prima te verdedigen. Troupee is wel degelijk een aanwinst. Met Lang voorin kan het alleen maar beter worden. En als we de berichten moeten geloven komt er nog meer bij. Ik zie veel lichtpuntjes na vandaag. Volgende week weer knokken voor erlkaar en de punten komen vanzelf. Vandaag al 1.
    Aanvallend was het wederom om te janken. Het gaat er wel om dat je de meeste doelpunten maakt hè. Kun je wel lekker positief gasn lopen doen maar als die penalty erin gaat heb je niks. Daar koop je gvd nog een jaarkaart voor ook. Wat een wanvertoning!!!
  • 18 Jan 2020 om 22:07
    Tot aan de aanval stond het best prima. Aitor zakte weer eens diep door het ijs. Het is mij een groot vraagteken waarom hij de 90minuten vol mocht maken.
  • 18 Jan 2020 om 22:06
    Verdedigend zag het er een stuk beter uit. Aanvallend weinig tot geen dreiging. Als Espinosa volgende week weer in de basis staat snap ik er vrij weinig meer van.
  • 18 Jan 2020 om 22:03
    Weer eens een keer de nul gehouden. Ik heb de tweede helft gemist, maar over het algemeen zag de verdediging wel wat stabieler uit dan vorig jaar.
  • 18 Jan 2020 om 22:02
    Ik was al blij dat de organisatie goed stond
  • 18 Jan 2020 om 21:59
    Toen Vuckic er in kwam werd het een stuk gevaarlijker.
  • 18 Jan 2020 om 21:55
    • Quote van 18 Jan 2020 om 21:51
      Bosch en Troupee meer dan prima laten staan zou ik zeggen. Hoop dat Lang meer kan brengen dan een Zekhnini en Aitor. Mag aannemen dat Ted ook gezien heeft dat er een spits moet bij komen.
    100% eens. Ook Busquets was lekker bezig. Eigenlijk liep het vandaag voorin stuk. Te Wierik stond trouwens geweldig te spelen. Ik hoop dat we hem gauw weer zien in de Veste.
  • 18 Jan 2020 om 21:53
    Ik lees een boel gezeik hoor. Wat verwacht men nou dan? 1 nieuwe speler en vandaag weer 3 punten? Vergelijk het even met de laatste potjes voor de winter, dan sta je hier gewoon prima te verdedigen. Troupee is wel degelijk een aanwinst. Met Lang voorin kan het alleen maar beter worden. En als we de berichten moeten geloven komt er nog meer bij. Ik zie veel lichtpuntjes na vandaag. Volgende week weer knokken voor erlkaar en de punten komen vanzelf. Vandaag al 1.
  • 18 Jan 2020 om 21:51
    Bosch en Troupee meer dan prima laten staan zou ik zeggen. Hoop dat Lang meer kan brengen dan een Zekhnini en Aitor. Mag aannemen dat Ted ook gezien heeft dat er een spits moet bij komen.
  • 18 Jan 2020 om 21:49
    Punten verdeeld. Dit is ons niveau op dit moment plek 10-15.