Garcia optimistisch: ''Dat is geen slecht begin van het jaar'' FC Utrecht moet maar liefst zes spelers missen tegen FC Twente ''Bij de volgende club gaan jullie de Douglas van vroeger terug zien'' ''Ik sputter tegen en begin over Bosch, die hoort in de basis'' ''Brama wil zijn rol anders invullen dan Garcia voor ogen heeft''

FOTO'S | Douglas duikt op in Hengevelde: ''Wat kilo's zwaarder''

( 38 reacties)
FOTO'S | Douglas duikt op in Hengevelde: ''Wat kilo's zwaarder''

Douglas Franco Teixeira speelt tegenwoordig bij Barbaros en zondag won hij met die club in Hengevelde met 1-2 van W.V.V.'34. Via social media verschenen er diverse foto's van de centrumverdediger, die in het verleden succesvol was bij FC Twente. 

"Wat kilo's zwaarder dan in 2018 toen hij bij Sporting Lissabon vertrok", valt te lezen op de website van Wegdam Nieuws. TC Tubantia- verslaggever Gerben Kuitert ziet een rentree van Douglas echter nog wel zitten. "25 kilootjes er af en hij is weer de oude", laat hij weten via Twitter. 

"Kwestie van scherp trainen en brengen en halen van en naar de training, zodat hij de shoarmazaak alleen voorbij ziet flitsen vanaf de bijrijdersstoel. Zo moeilijk is dat allemaal niet", legt Kuitert uit. Klik hier om meer foto's van Douglas in het shirt van Barbaros te bekijken.

Volgens sommigen had deze man dus een contract bij #FCTwente moeten krijgen. https://t.co/Zdbl55XvTr

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 Jan 2020 om 02:13
    • Quote van 20 Jan 2020 om 21:51
      Wat zegd dat beetje vet nu denk dit jaar laten meedoen in training en volgend seizoen de vruchten ervan plukken
    Ik denk dat jij beter vruchten kan gaan plukken in een boomgaard.....
  • 21 Jan 2020 om 01:54
    • Quote van 20 Jan 2020 om 13:57
      Oke dank je voor je normale reactie en uitleg, dit verhaal wist ik niet, maar idd waar geen wil is is geen weg, helaas, thx !
    Jij weet wel meer niet Henkie. ;)


    Jij wilde echt een papzak terughalen? Op basis waarvan dan precies.....zijn fitheid?
  • 21 Jan 2020 om 00:23
    • Quote van 20 Jan 2020 om 22:15
      Fit is niet wedstrijdfit. Tussen fit en wedstrijdfit kan zo 6 a 8 maanden zitten. En nogmaals, deze nachtbraker wil je er gewoon niet bij hebben. Is geen stuiver waard.
    Een centrale verdediger hoefd natuurlijk niet contineu op en meer lopen maar vooral in de eigen 16meter actief zijn en met vrije trap on de 16m van de aanval voor eventuele kopballen staan maar vooral er staan op se eigen 16 m als een onneembare Muur er staan is belangrijk wat er ook op je afkomt
  • 20 Jan 2020 om 22:15
    • Quote van 20 Jan 2020 om 21:51
      Wat zegd dat beetje vet nu denk dit jaar laten meedoen in training en volgend seizoen de vruchten ervan plukken
    Fit is niet wedstrijdfit. Tussen fit en wedstrijdfit kan zo 6 a 8 maanden zitten. En nogmaals, deze nachtbraker wil je er gewoon niet bij hebben. Is geen stuiver waard.
  • 20 Jan 2020 om 21:51
    • Quote van 20 Jan 2020 om 10:47
      Hahah hahahaha voor de mensen die nog steeds Douglas opperen KIJK NAAR DE VETTE PAPZAK!!!! NOOIT MEER AAN BEGINNEN
    Wat zegd dat beetje vet nu denk dit jaar laten meedoen in training en volgend seizoen de vruchten ervan plukken
  • 20 Jan 2020 om 16:26
    Hoeveel er niet riepen om Douglas! Hopelijk is dat nu afgelopen. Alhoewel ik er voor vrees bij sommigen..
  • 20 Jan 2020 om 15:34
    • Quote van 20 Jan 2020 om 14:29
      Waarom laat hij zo'n kans lopen? Vooral omdat hij een tijd terug aangaf wel te willen voetballen bij Twente. Dan krijg je zo'n kans, die pak je toch met beide handen aan. Slaagt het bij Twente niet kom je misschien nog aan de bak bij een andere profclub. Had hij het idee dat Twente toch wel met hem in zee zou gaan?
    Omdat het onmogelijk is voor de gemiddelde prof. Alleen de allerbesten kunnen dat. Andy vd Meyde heeft het ook serieus geprobeerd bij PSV. Conditie terug trainen wil nog wel maar de echte finesse ben je kwijt volgens hem.
  • 20 Jan 2020 om 15:17
    • Quote van 20 Jan 2020 om 14:29
      Waarom laat hij zo'n kans lopen? Vooral omdat hij een tijd terug aangaf wel te willen voetballen bij Twente. Dan krijg je zo'n kans, die pak je toch met beide handen aan. Slaagt het bij Twente niet kom je misschien nog aan de bak bij een andere profclub. Had hij het idee dat Twente toch wel met hem in zee zou gaan?
    Dat je de vraag moet stellen zegt genoeg toch?
  • 20 Jan 2020 om 15:00
    Lekker bij Barbaros laten voetballen. Kan hij net in mee komen.
  • 20 Jan 2020 om 14:29
    • Quote van 20 Jan 2020 om 13:50
      Is al geprobeerd,vorig jaar rond mei ging hij naar Ellery Cairo,fysiektrainer bij de jeugd,heeft heel herstelplan gemaakt om weer topfit te worden,hele dag mee druk geweest,maar meneer kwam gewoon niet opdagen,zonder fatsoenlijk af te zeggen,dus geen motivatie meer,helaas,echte topgozer,vroeger een echte modelprof,nu geniet hij van de geneugten van het leven
    Waarom laat hij zo'n kans lopen? Vooral omdat hij een tijd terug aangaf wel te willen voetballen bij Twente. Dan krijg je zo'n kans, die pak je toch met beide handen aan. Slaagt het bij Twente niet kom je misschien nog aan de bak bij een andere profclub. Had hij het idee dat Twente toch wel met hem in zee zou gaan?
  • 20 Jan 2020 om 14:26
    • Quote van 20 Jan 2020 om 14:11
      https://www.youtube.com/watch?v=JrCP973nkNY

      Douglas aka Darrel the Barrel, fouten? Euhm, een frequenter van de binnenstad tot in de wee uurtjes, - lekker voorbeeld voor onze jeugd. Volgens mij scheld ik helemaal niemand uit, maar als je serieus weer wil voetballen weet je dat je er zo niet uit mag zien. Dan ga je dagelijks naar de sportschool, op dieet etc. Als je zo bij Emmen of FCT op een training verschijnt, dan heb je iets niet helemaal goed begrepen. Waar we wel de draak mee steken, is met mensen die serieus opperen hem een kans te geven. Mensen die je 1000 maal kunt vertellen dat tussen fit en wedstrijdfit een wereld van verschil zit. En dan heb je nog de leeftijd, heb ik je ook getracht uit te leggen, maar wil je blijkbaar niets van weten.
    Ik zeg niet dat hij terug gehaald hoeft te worden. Ik vroeg alleen om wat respect hier aangezien er gelijk al gescholden werd hier. Ik heb niet gezegd dat jij hem uitschold. Jij stelde me een vraag, daar antwoord ik op. Ik snap niet waarom je me vanalles uit probeert te leggen. Dat Douglas geen prof meer moet worden begreep ik ook al wel.
  • 20 Jan 2020 om 14:16
    • Quote van 20 Jan 2020 om 14:14
      Aldus professor BAM !
    Brugklas niveau logica vriend, lastig meekomen voor je begrijp ik?
  • 20 Jan 2020 om 14:14
    • Quote van 20 Jan 2020 om 14:11
      https://www.youtube.com/watch?v=JrCP973nkNY

      Douglas aka Darrel the Barrel, fouten? Euhm, een frequenter van de binnenstad tot in de wee uurtjes, - lekker voorbeeld voor onze jeugd. Volgens mij scheld ik helemaal niemand uit, maar als je serieus weer wil voetballen weet je dat je er zo niet uit mag zien. Dan ga je dagelijks naar de sportschool, op dieet etc. Als je zo bij Emmen of FCT op een training verschijnt, dan heb je iets niet helemaal goed begrepen. Waar we wel de draak mee steken, is met mensen die serieus opperen hem een kans te geven. Mensen die je 1000 maal kunt vertellen dat tussen fit en wedstrijdfit een wereld van verschil zit. En dan heb je nog de leeftijd, heb ik je ook getracht uit te leggen, maar wil je blijkbaar niets van weten.
    Aldus professor BAM !
  • 20 Jan 2020 om 14:12
    • Quote van 20 Jan 2020 om 13:51
      Nee jij trekt volle zalen, iedereen wijs proberen te maken ,dat jij van FCTWENTE alles weet,en als beste geïnformeerd bent hier, weet je als ik één geloof is het ANS nog, van jou geloof ik helemaal niets fantast !
    Gekke Henkie!
  • 20 Jan 2020 om 14:11
    • Quote van 20 Jan 2020 om 13:30
      Oké dus iedereen die fouten maakt in zijn leven verdiend het om uitgescholden te worden en beledigd. Iedereen maakt fouten in zijn leven! Welke keuzes hij maakt in zijn leven is zijn eigen verantwoordelijkheid en natuurlijk mag je daar je mening over hebben. Maar ik vind dat nog steeds geen reden om iemand uit te schelden. Jammer als je dat anders ziet. Wie weet leest Douglas als Twente fan hier wel mee.
    https://www.youtube.com/watch?v=JrCP973nkNY

    Douglas aka Darrel the Barrel, fouten? Euhm, een frequenter van de binnenstad tot in de wee uurtjes, - lekker voorbeeld voor onze jeugd. Volgens mij scheld ik helemaal niemand uit, maar als je serieus weer wil voetballen weet je dat je er zo niet uit mag zien. Dan ga je dagelijks naar de sportschool, op dieet etc. Als je zo bij Emmen of FCT op een training verschijnt, dan heb je iets niet helemaal goed begrepen. Waar we wel de draak mee steken, is met mensen die serieus opperen hem een kans te geven. Mensen die je 1000 maal kunt vertellen dat tussen fit en wedstrijdfit een wereld van verschil zit. En dan heb je nog de leeftijd, heb ik je ook getracht uit te leggen, maar wil je blijkbaar niets van weten.
  • 20 Jan 2020 om 13:57
    • Quote van 20 Jan 2020 om 13:50
      Is al geprobeerd,vorig jaar rond mei ging hij naar Ellery Cairo,fysiektrainer bij de jeugd,heeft heel herstelplan gemaakt om weer topfit te worden,hele dag mee druk geweest,maar meneer kwam gewoon niet opdagen,zonder fatsoenlijk af te zeggen,dus geen motivatie meer,helaas,echte topgozer,vroeger een echte modelprof,nu geniet hij van de geneugten van het leven
    Oke dank je voor je normale reactie en uitleg, dit verhaal wist ik niet, maar idd waar geen wil is is geen weg, helaas, thx !
  • 20 Jan 2020 om 13:55
    • Quote van 20 Jan 2020 om 13:30
      Oké dus iedereen die fouten maakt in zijn leven verdiend het om uitgescholden te worden en beledigd. Iedereen maakt fouten in zijn leven! Welke keuzes hij maakt in zijn leven is zijn eigen verantwoordelijkheid en natuurlijk mag je daar je mening over hebben. Maar ik vind dat nog steeds geen reden om iemand uit te schelden. Jammer als je dat anders ziet. Wie weet leest Douglas als Twente fan hier wel mee.
    Ach laat gaan !
  • 20 Jan 2020 om 13:54
    • Quote van 20 Jan 2020 om 13:08
      Gekke Henkie
    Dj hersenloze !
  • 20 Jan 2020 om 13:53
    • Quote van 20 Jan 2020 om 13:00
      #GekkeHenkie
    Meeloper, de ene keer ben je ergens voor, en de andere keer laat je je weer beïnvloeden, raar mannetje ben en blijf je voor mij !
  • 20 Jan 2020 om 13:51
    • Quote van 20 Jan 2020 om 12:59
      Nu dwing je me weer je gekke henkie te noemen
    Nee jij trekt volle zalen, iedereen wijs proberen te maken ,dat jij van FCTWENTE alles weet,en als beste geïnformeerd bent hier, weet je als ik één geloof is het ANS nog, van jou geloof ik helemaal niets fantast !
  • 20 Jan 2020 om 13:50
    • Quote van 20 Jan 2020 om 12:40
      Ik zou zeggen FCTWENTE neem die man onder begeleiding en zorg dat hij voor de volgende competitie fris en goed op gewicht is, want voetballen kan hij wel !
    Is al geprobeerd,vorig jaar rond mei ging hij naar Ellery Cairo,fysiektrainer bij de jeugd,heeft heel herstelplan gemaakt om weer topfit te worden,hele dag mee druk geweest,maar meneer kwam gewoon niet opdagen,zonder fatsoenlijk af te zeggen,dus geen motivatie meer,helaas,echte topgozer,vroeger een echte modelprof,nu geniet hij van de geneugten van het leven
  • 20 Jan 2020 om 13:30
    • Quote van 20 Jan 2020 om 13:07
      Waarom moet ik respect hebben voor een topsporter die er met de pet naar gooit? Een beetje verdediger kan tot 35 door. De voorwaarde is ALTIJD dat je top-fit blijft tussen 27 en 30, anders krijg je een haperend lichaam zoals Assaidi.

      Douglas is een mooie naam uit onze clubgeschiedenis, tuurlijk. Maar het is slechts een naam. Waar wij de draak mee steken is mensen die serieus een terugkeer voorstellen.
    Oké dus iedereen die fouten maakt in zijn leven verdiend het om uitgescholden te worden en beledigd. Iedereen maakt fouten in zijn leven! Welke keuzes hij maakt in zijn leven is zijn eigen verantwoordelijkheid en natuurlijk mag je daar je mening over hebben. Maar ik vind dat nog steeds geen reden om iemand uit te schelden. Jammer als je dat anders ziet. Wie weet leest Douglas als Twente fan hier wel mee.
  • 20 Jan 2020 om 13:08
    • Quote van 20 Jan 2020 om 12:40
      Ik zou zeggen FCTWENTE neem die man onder begeleiding en zorg dat hij voor de volgende competitie fris en goed op gewicht is, want voetballen kan hij wel !
    Gekke Henkie
  • 20 Jan 2020 om 13:07
    • Quote van 20 Jan 2020 om 11:49
      Waarom moet hij uitgescholden worden dan? Hij is niet meer in staat profvoetbal te spelen. Had blijkbaar niet het zelfinzicht om dat zelf in te zien. Dat is alles. Geen reden om hem respectloos te behandelen lijkt me toch?
    Waarom moet ik respect hebben voor een topsporter die er met de pet naar gooit? Een beetje verdediger kan tot 35 door. De voorwaarde is ALTIJD dat je top-fit blijft tussen 27 en 30, anders krijg je een haperend lichaam zoals Assaidi.

    Douglas is een mooie naam uit onze clubgeschiedenis, tuurlijk. Maar het is slechts een naam. Waar wij de draak mee steken is mensen die serieus een terugkeer voorstellen.
  • 20 Jan 2020 om 13:00
    • Quote van 20 Jan 2020 om 12:40
      Ik zou zeggen FCTWENTE neem die man onder begeleiding en zorg dat hij voor de volgende competitie fris en goed op gewicht is, want voetballen kan hij wel !
    #GekkeHenkie
  • 20 Jan 2020 om 12:59
    • Quote van 20 Jan 2020 om 12:40
      Ik zou zeggen FCTWENTE neem die man onder begeleiding en zorg dat hij voor de volgende competitie fris en goed op gewicht is, want voetballen kan hij wel !
    Nu dwing je me weer je gekke henkie te noemen
  • 20 Jan 2020 om 12:40
    Ik zou zeggen FCTWENTE neem die man onder begeleiding en zorg dat hij voor de volgende competitie fris en goed op gewicht is, want voetballen kan hij wel !
  • 20 Jan 2020 om 12:14
    • Quote van 20 Jan 2020 om 12:09
      Ikzeg. Jammer dat een van mijn favoriete spelers bij ons fctwente toen nu echt te zwaar is voor ons fctwente en ik denk ook voor het hele betaalde voetbal in de eredivisie. Ikzeg. Kerel nogmaals bedankt en geniet van jouw club op dit niveau met alle respect dat heeft u verdient. Ga u goed.
    Kijk zo kan je ook reageren! Ik, je bent een voorbeeld voor velen!
  • 20 Jan 2020 om 12:09
    Ikzeg. Jammer dat een van mijn favoriete spelers bij ons fctwente toen nu echt te zwaar is voor ons fctwente en ik denk ook voor het hele betaalde voetbal in de eredivisie. Ikzeg. Kerel nogmaals bedankt en geniet van jouw club op dit niveau met alle respect dat heeft u verdient. Ga u goed.
  • 20 Jan 2020 om 11:49
    • Quote van 20 Jan 2020 om 11:29
      Waarom ?
    Waarom moet hij uitgescholden worden dan? Hij is niet meer in staat profvoetbal te spelen. Had blijkbaar niet het zelfinzicht om dat zelf in te zien. Dat is alles. Geen reden om hem respectloos te behandelen lijkt me toch?
  • 20 Jan 2020 om 11:43
    • Quote van 20 Jan 2020 om 11:13
      Hij is te zwaar. Maar vette papzak is een beetje overdreven hè. Beetje respect is wel op zijn plaats.
    Voor een topsporter, is dit gewoon een PAPZAK
  • 20 Jan 2020 om 11:40
    • Quote van 20 Jan 2020 om 11:15
      Aldus Bruutje, die hier meermaals om Douglas heeft geroepen. Of zou hij een zoveelste account van Dennis zijn? Hahaha dit kan je toch niet serieus nemen... Deze man wordt nooit meer fit genoeg voor profvoetbal.
    En als dat wel zou kunnen dan zeker niet meer dit of komend seizoen
  • 20 Jan 2020 om 11:29
    • Quote van 20 Jan 2020 om 11:14
      Aub respect mensen!
    Waarom ?
  • 20 Jan 2020 om 11:15
    Aldus Bruutje, die hier meermaals om Douglas heeft geroepen. Of zou hij een zoveelste account van Dennis zijn? Hahaha dit kan je toch niet serieus nemen... Deze man wordt nooit meer fit genoeg voor profvoetbal.
  • 20 Jan 2020 om 11:14
    Aub respect mensen!
  • 20 Jan 2020 om 11:13
    • Quote van 20 Jan 2020 om 10:47
      Hahah hahahaha voor de mensen die nog steeds Douglas opperen KIJK NAAR DE VETTE PAPZAK!!!! NOOIT MEER AAN BEGINNEN
    Hij is te zwaar. Maar vette papzak is een beetje overdreven hè. Beetje respect is wel op zijn plaats.
  • 20 Jan 2020 om 10:54
    En dan te bedenken dat sommigen deze papzak graag terug zagen komen. Nee mensen....het is overduidelijk dat Douglas al klaar was met zijn profcarrière.

    https://www.wegdamnieuws.nl/nieuwsoverzicht/sport/item/10118-het-broekje-leek-niet-op-de-groei-gekocht
  • 20 Jan 2020 om 10:47
    Hahah hahahaha voor de mensen die nog steeds Douglas opperen KIJK NAAR DE VETTE PAPZAK!!!! NOOIT MEER AAN BEGINNEN