Garcia: ''Hij moet voor een beetje meer creativiteit gaan zorgen''

20
Garcia: ''Hij moet voor een beetje meer creativiteit gaan zorgen''

FC Twente speelde zaterdagavond in eigen huis met 0-0 gelijk tegen FC Groningen, maar de kersverse aanwinst Noa Lang mocht nog niet in actie komen en zat op de tribune. Tegen PSV kan de Ajax-huurling zijn debuut maken bij de club uit Enschede.

Trainer Gonzalo Garcia heeft hoge verwachtingen van de talentvolle aanvaller. "Noa moet voor een beetje meer creativiteit gaan zorgen. Vooral in de wedstrijden dat je niet veel ruimte krijgt om te spelen", liet hij zaterdagavond weten voor de camera van FOX Sports. "Ik denk dat hij ook heel goed in de diepte is. En hij kan scoren, en dat is wat we nodig hebben", aldus Garcia. 

De oefenmeester is ook blij met de komst van Giovanni Troupée. "Op rechtsback hadden we problemen in de eerste helft van het seizoen", blikt hij terug. "We hebben daar spelers laten spelen, maar niemand was echt een rechtsback. Ook omdat Paul (Verhaegh, red.) veel blessures had. Met Troupée hebben we een aanvallende fullback, omdat dat in ons spel heel belangrijk is. Dat hebben we gemist in heel veel wedstrijden", besluit Garcia tevreden. 

20 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 Jan 2020 om 23:15
    • Quote van 20 Jan 2020 om 19:19
      GG is een prutser hoe kun je Espinosa in de spits zetten? Het is toch dramatisch wat Aitor en Zekninhi laten zien, probeer Aitor te verkopen, en stuur Zekninhi terug. Gewoon aanfluiting die 2. En ja ze waren allemaal weer fris in de koppies, hahaha aanvallend een fucking drama. Verkoop ego Aitor, zoek naar een fatsoenlijk alternatief, en geen spanjool, en zorg dat er een spits komt en zet de mannetjes is op de goede plaat Lullo. Jij blijft experimenteren met ik denk voor de club dramatische afloop, of anders GG tyf op als je geen fatsoenlijke opstelling kunt neerzetten, en als Ted weer aan komt met spelers met een krasje of geen wedstrijdritme trap hem samen met GG de Veste uit.
    Ik wil wel eens een keer een elftal zonder die Spanjaarden zien, ik denk dat we verassend voor de dag komen !
  • 20 Jan 2020 om 20:43
    • Quote van 20 Jan 2020 om 20:28
      psv donderdag eerst naar nac mogen ze ook aan de bak
    Ikzeg. Mike. Dan moet ons fctwente toch in staat zijn om met een super resultaat daar weg te komen. En dan hoop ik dat noa er direct 3 maakt.
  • 20 Jan 2020 om 20:28
    • Quote van 20 Jan 2020 om 16:58
      5-1.
    psv donderdag eerst naar nac mogen ze ook aan de bak
  • 20 Jan 2020 om 19:48
    • Quote van 20 Jan 2020 om 19:25
      Laat Leon maar eens vragen waar Brama zaterdag was.
    Laat me raden Messi hij is doodziek van alles wat er gebeurt?? En terecht het is een grote vieze bende dat dekt elkaar allemaal in. Ondertussen gaat de club naar de kloten, buffers zijn het...En verder niets.bah bah
  • 20 Jan 2020 om 19:44
    Pleguezuelo team of the week AD!
  • 20 Jan 2020 om 19:41
    • Quote van 20 Jan 2020 om 18:19
      Dat zij hij zaterdag voor de camera van Fox??????? Dat was niet te volgen man. Wat was daar nog meer uit te halen dan uit dat interview druk druk druk
    Praat hij Nederlands... is het weer niet goed! Heb red3 er ook nog niet over gehoort trouwens...
  • 20 Jan 2020 om 19:25
    • Quote van 20 Jan 2020 om 19:19
      GG is een prutser hoe kun je Espinosa in de spits zetten? Het is toch dramatisch wat Aitor en Zekninhi laten zien, probeer Aitor te verkopen, en stuur Zekninhi terug. Gewoon aanfluiting die 2. En ja ze waren allemaal weer fris in de koppies, hahaha aanvallend een fucking drama. Verkoop ego Aitor, zoek naar een fatsoenlijk alternatief, en geen spanjool, en zorg dat er een spits komt en zet de mannetjes is op de goede plaat Lullo. Jij blijft experimenteren met ik denk voor de club dramatische afloop, of anders GG tyf op als je geen fatsoenlijke opstelling kunt neerzetten, en als Ted weer aan komt met spelers met een krasje of geen wedstrijdritme trap hem samen met GG de Veste uit.
    Laat Leon maar eens vragen waar Brama zaterdag was.
  • 20 Jan 2020 om 19:19
    GG is een prutser hoe kun je Espinosa in de spits zetten? Het is toch dramatisch wat Aitor en Zekninhi laten zien, probeer Aitor te verkopen, en stuur Zekninhi terug. Gewoon aanfluiting die 2. En ja ze waren allemaal weer fris in de koppies, hahaha aanvallend een fucking drama. Verkoop ego Aitor, zoek naar een fatsoenlijk alternatief, en geen spanjool, en zorg dat er een spits komt en zet de mannetjes is op de goede plaat Lullo. Jij blijft experimenteren met ik denk voor de club dramatische afloop, of anders GG tyf op als je geen fatsoenlijke opstelling kunt neerzetten, en als Ted weer aan komt met spelers met een krasje of geen wedstrijdritme trap hem samen met GG de Veste uit.
  • 20 Jan 2020 om 19:06
    • Quote van 20 Jan 2020 om 17:03
      Dat gaat ongetwijfeld gebeuren. Het is geen ondenkbaar scenario dat dit FC Twente pas eind maart/begin april weer punten gaat pakken. Sparta had meer verdiend tegen Ajax en ook FC Emmen is thuis sterk. Tegen alle andere tegenstanders verwacht ik sowieso een nederlaag.
    Ikzeg. Arjan. Als dit zo is wat u schrijft dan is het over en uit voor ons fctwente. Ikzeg. Want een derde degradatie ga ik niet meer trekken en de club gaat dan ten onder, en iedereen die er geld in heeft gepompt ziet zijn geld nooit meer terug dat vind ik heel erg en dat meen ik. Ik wil hier totaal nog niet aan denken laat staan dat wij fctwente dit weer gaan mee maken. Pfffffffff
  • 20 Jan 2020 om 18:58
    • Quote van 20 Jan 2020 om 18:12
      De verdediging is te laat goed neergezet
    Ikzeg. Twente fan 16. Iedereen stond verkeerd geen spits en ga zo maar door, ach ik vind het zorglijk maar ik kan er niets meer mee ik blijf altijd trouw achter mijn club fctwente staan. Eind van dit seizoen rap afscheid van zobiezo ccc en ted en holcher.
  • 20 Jan 2020 om 18:54
    • Quote van 20 Jan 2020 om 18:19
      Dat zij hij zaterdag voor de camera van Fox??????? Dat was niet te volgen man. Wat was daar nog meer uit te halen dan uit dat interview druk druk druk
    Ikzeg. Ach Messi. Maak oe niet druk die man is het helemaal niet weerd want is zo eigen wijs en dit gaat niet goed. Wij mogen hopen dat wij plaats 13e vast kunnen houden en volgend seizoen direct afscheid van ccc en ted en holcher.
  • 20 Jan 2020 om 18:47
    • Quote van 20 Jan 2020 om 18:15
      PSV - Twente 1-1. Let op.
    Scoren doen wij zowieso niet in Eindhoven. Maximaal 0-0, maar ik vewacht een regelmatige 3-0 voor PSV.
  • 20 Jan 2020 om 18:19
    Dat zij hij zaterdag voor de camera van Fox??????? Dat was niet te volgen man. Wat was daar nog meer uit te halen dan uit dat interview druk druk druk
  • 20 Jan 2020 om 18:15
    PSV - Twente 1-1. Let op.
  • 20 Jan 2020 om 18:12
    • Quote van 20 Jan 2020 om 17:16
      En dan sta je onder de streep....Twente één van de slechtste selectie van de eredivisie.
    De verdediging is te laat goed neergezet
  • 20 Jan 2020 om 17:16
    • Quote van 20 Jan 2020 om 17:03
      Dat gaat ongetwijfeld gebeuren. Het is geen ondenkbaar scenario dat dit FC Twente pas eind maart/begin april weer punten gaat pakken. Sparta had meer verdiend tegen Ajax en ook FC Emmen is thuis sterk. Tegen alle andere tegenstanders verwacht ik sowieso een nederlaag.
    En dan sta je onder de streep....Twente één van de slechtste selectie van de eredivisie.
  • 20 Jan 2020 om 17:03
    • Quote van 20 Jan 2020 om 16:33
      PSV heeft een slechte reeks, kunnen wij ze wel even weer in het zadel helpen.
    Dat gaat ongetwijfeld gebeuren. Het is geen ondenkbaar scenario dat dit FC Twente pas eind maart/begin april weer punten gaat pakken. Sparta had meer verdiend tegen Ajax en ook FC Emmen is thuis sterk. Tegen alle andere tegenstanders verwacht ik sowieso een nederlaag.
  • 20 Jan 2020 om 16:58
    • Quote van 20 Jan 2020 om 16:33
      PSV heeft een slechte reeks, kunnen wij ze wel even weer in het zadel helpen.
    5-1.
  • 20 Jan 2020 om 16:56
    • Quote van 20 Jan 2020 om 16:33
      PSV heeft een slechte reeks, kunnen wij ze wel even weer in het zadel helpen.
    Twente heeft een slechte reeks, kan PSV ze mooi verder de vernieling in brengen ik zeg 4-0 voor PSV aangezien Garcia graag wedstrijden alleen maar op balbezit wil spelen en zo veel mogelijk nutteloze passes in een wedstrijd wil en iedere wedstrijd tevreden afsluit met de woorden 'I'm happy off course we control the game' .
  • 20 Jan 2020 om 16:33
    PSV heeft een slechte reeks, kunnen wij ze wel even weer in het zadel helpen.