''René Hake is bij FC Twente volledig ten onrechte weggestuurd''

15
''René Hake is bij FC Twente volledig ten onrechte weggestuurd''

Hans van de Haar is vol lof over John van den Brom en René Hake, die in het verleden werkzaam was bij FC Twente. De voormalig profvoetballer speelde in het verleden bij Ajax en De Graafschap nog samen met Van den Brom. 

"John is een vakman", vertelt hij in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Ik vind het mooi dat FC Utrecht hem een kans heeft gegeven. De club deed ook een goede zet door René Hake aan te stellen bij Jong FC Utrecht. René kan heel goed in de luwte werken", vervolgt Van de Haar over de oefenmeester, die vorig seizoen nog onder contract stond bij SC Cambuur. 

"Zijn filosofie spreekt aan en de bezetenheid die hij predikt, is mooi om te zien. René is bij FC Twente volledig ten onrechte weggestuurd", stelt hij. "Een carrière kan daardoor beschadigd raken, maar over zijn trainerskwaliteiten heb ik niets meer dan lof. Hij blijft voortborduren op zijn filosofie en past zich altijd goed aan de omstandigheden aan. Daarnaast is René een bijzonder aardige man", aldus Van de Haar. 

15 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 Jan 2020 om 13:23
    Gaan we weer oude koeien uit de sloot halen? Wat een lul verhaal!!!
  • 21 Jan 2020 om 09:07
    Met Hake waren we nooit gedegradeerd.
  • 20 Jan 2020 om 21:40
    • Quote van 20 Jan 2020 om 19:46
      Dat Cambuur nu eerste staat zegt mij genoeg. De jaren ervoor, onder Hake, wat? 10 en 13?
      Hake had nooit trainer bij FCT mogen zijn. Daar begint het mee. Dat die Van de Haar stelt dat Hake mooi in de luwte kan werken is een beetje een tegenstrijdigheid op de rest van zijn uitlatingen.
    Het zegt toch genoeg dat veel van de trainers elders wel slagen? Maar jij hebt er veel meer verstand van als ik, zoals je altijd beweert.... :-)
  • 20 Jan 2020 om 20:04
    Next
  • 20 Jan 2020 om 19:59
    Zit op ander nieuws te wachten..
  • 20 Jan 2020 om 19:47
    Dit station zijn we al lang gepasseerd,kom is een keer met wat nieuws en haal niet steeds ouwe koeien uit de sloot.Als jullie geen nieuws hebben plaats dan aub geen oale meuk,waar wij het al tig x over gehad hebben.
  • 20 Jan 2020 om 19:46
    Dat Cambuur nu eerste staat zegt mij genoeg. De jaren ervoor, onder Hake, wat? 10 en 13?
    Hake had nooit trainer bij FCT mogen zijn. Daar begint het mee. Dat die Van de Haar stelt dat Hake mooi in de luwte kan werken is een beetje een tegenstrijdigheid op de rest van zijn uitlatingen.
  • 20 Jan 2020 om 19:35
    Het is heel duidelijk, maar waarom ( behalve voor de clicks) wordt dit steeds herhaald. Komkommertijd?
  • 20 Jan 2020 om 19:20
    • Quote van 20 Jan 2020 om 18:52
      Gebeurd vaak in Enschede trainers te snel weg sturen of spelers te snel afschrijven mede daarom zitten we ook financieel aan de grond vaak de verkeerde beslissingen nemen onder druk van de media en/of de emotie supporters.
    Jij weet dat het verhaal Hake anders ligt. Kerel is op een vieze manier genaaid.
  • 20 Jan 2020 om 19:16
    Ikzeg. Ik was er totaal niet mee eens dat ie weg werd gestuurd, ook toen werd er niet geluisterd. Zelfs nu niet dat wel een trainer er uit moet en samen met ted en holcher daar sta ik achter.
  • 20 Jan 2020 om 18:52
    Gebeurd vaak in Enschede trainers te snel weg sturen of spelers te snel afschrijven mede daarom zitten we ook financieel aan de grond vaak de verkeerde beslissingen nemen onder druk van de media en/of de emotie supporters.
  • 20 Jan 2020 om 18:51
    • Quote van 20 Jan 2020 om 18:39
      Toen Hake trainer bij Twente was werd er met name door de media van alle kanten aan zijn stoelpoten gezaagd De Tubantia en RTV Oost hou je bek aub
    Zat van halst ook al bij de Tubantia ?
  • 20 Jan 2020 om 18:40
    Van wie moest Hake weg? Van JvH, TvL of van de supporters of andere personen?
  • 20 Jan 2020 om 18:39
    Toen Hake trainer bij Twente was werd er met name door de media van alle kanten aan zijn stoelpoten gezaagd De Tubantia en RTV Oost hou je bek aub