Matchday | Jong FC Twente met Nakamura en Hölscher tegen Excelsior

21
Matchday | Jong FC Twente met Nakamura en Hölscher tegen Excelsior

Jong FC Twente speelt vanavond de uitwedstrijd tegen de beloften van Excelsior. Het duel in Rotterdam begint om 18.30 uur.

Bij Jong FC Twente hebben onder meer eerste elftalspelers Zerrouki, De Lange, Hölscher en Nakamura een basisplaats. De beloften van de Tukkers spelen de eerste wedstrijd na de winterstop.

Opstelling Jong FC Twente: De Lange, Terziqi, Van den Belt, Wieffer, Lopes Cabral, Scheperman, Roossien, Zerrouki, Witbreuk, Hölscher, Nakamura.

21 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 Jan 2020 om 21:51
    • Quote van 20 Jan 2020 om 21:33
      Ja, dat is dan lastig zulke spelers bij de tegenstander. Dit soort dingen mogen allemaal waardoor het verschil erg groot kan zijn.
    Dat vind ik ook, gelukkig komt er nu een competitie o21 aan, geen eerste elftal spelers meer boven de 21, positief.
  • 20 Jan 2020 om 21:49
    • Quote van 20 Jan 2020 om 21:33
      mag niet gebeuren lob 20 meter moet keeper hebben
    Als je goed gepositioneerd staat inderdaad niet, maar hier was het totaal onverwachts en precies, alsnog inderdaad een fout.
  • 20 Jan 2020 om 21:48
    • Quote van 20 Jan 2020 om 21:30
      Bedankt voor reactie. Welk talent moeten we dan wel op hopen??
    Ik denk dat van degene die vandaag meededen uiteraard de lange, ook roosien scoort laatste tijd regelmatig, heb ik zelf nog wel mijn twijfels over. Ook scheperman(cvm) en de twee invallers van o19 schat ik hoog in(d. Rots, tijs Van leeuwen)
  • 20 Jan 2020 om 21:34
    • Quote van 20 Jan 2020 om 20:35
      Is geen team. Samengeraapt elftal. Veel jongens uit o19 aangevuld met paar spelers uit 1e selectie.
    Dank voor de informatie. Dat maakt het natuurlijk lastig om een team te vormen/worden.
  • 20 Jan 2020 om 21:33
    • Quote van 20 Jan 2020 om 20:36
      Ze spelen nu weer tegen een mendes morreira, eerste seizoenshelft grote man bij excelsior, nu gedisciplinairt naar het 2de overgezet, scoort 2 keer, waaronder lob van 20 meter.
    Ja, dat is dan lastig zulke spelers bij de tegenstander. Dit soort dingen mogen allemaal waardoor het verschil erg groot kan zijn.
  • 20 Jan 2020 om 21:33
    • Quote van 20 Jan 2020 om 20:36
      Ze spelen nu weer tegen een mendes morreira, eerste seizoenshelft grote man bij excelsior, nu gedisciplinairt naar het 2de overgezet, scoort 2 keer, waaronder lob van 20 meter.
    mag niet gebeuren lob 20 meter moet keeper hebben
  • 20 Jan 2020 om 21:30
    • Quote van 20 Jan 2020 om 21:19
      Is oorspronkelijk nummer 10, niet goed genoeg voor jong op 10, dus vaak verdediger, daar te weinig kracht voor, hij heeft er wel de mentaliteit voor maar niet talent genoeg helaas.
    Bedankt voor reactie. Welk talent moeten we dan wel op hopen??
  • 20 Jan 2020 om 21:19
    • Quote van 20 Jan 2020 om 20:45
      Wat is er aan de hand met wieffer weet jij dat? Zit nooit bij 1e selectie.
    Is oorspronkelijk nummer 10, niet goed genoeg voor jong op 10, dus vaak verdediger, daar te weinig kracht voor, hij heeft er wel de mentaliteit voor maar niet talent genoeg helaas.
  • 20 Jan 2020 om 20:45
    • Quote van 20 Jan 2020 om 20:36
      Ze spelen nu weer tegen een mendes morreira, eerste seizoenshelft grote man bij excelsior, nu gedisciplinairt naar het 2de overgezet, scoort 2 keer, waaronder lob van 20 meter.
    Wat is er aan de hand met wieffer weet jij dat? Zit nooit bij 1e selectie.
  • 20 Jan 2020 om 20:36
    • Quote van 20 Jan 2020 om 20:08
      Gaat lekker met Jong, onze toekomst en deels huidige selectie. Weet iemand wat het probleem is dat Jong Twente zo slecht presteert dit seizoen? Zit er weinig talent in, is het geen team, spelen ze goed maar tegenstanders (veel) beter, pech, iemand die op de hoogte is? Ik ben hier wel benieuwd naar.
    Ze spelen nu weer tegen een mendes morreira, eerste seizoenshelft grote man bij excelsior, nu gedisciplinairt naar het 2de overgezet, scoort 2 keer, waaronder lob van 20 meter.
  • 20 Jan 2020 om 20:35
    • Quote van 20 Jan 2020 om 20:08
      Gaat lekker met Jong, onze toekomst en deels huidige selectie. Weet iemand wat het probleem is dat Jong Twente zo slecht presteert dit seizoen? Zit er weinig talent in, is het geen team, spelen ze goed maar tegenstanders (veel) beter, pech, iemand die op de hoogte is? Ik ben hier wel benieuwd naar.
    Is geen team. Samengeraapt elftal. Veel jongens uit o19 aangevuld met paar spelers uit 1e selectie.
  • 20 Jan 2020 om 20:08
    • Quote van 20 Jan 2020 om 19:54
      2-1 achter..
    Gaat lekker met Jong, onze toekomst en deels huidige selectie. Weet iemand wat het probleem is dat Jong Twente zo slecht presteert dit seizoen? Zit er weinig talent in, is het geen team, spelen ze goed maar tegenstanders (veel) beter, pech, iemand die op de hoogte is? Ik ben hier wel benieuwd naar.
  • 20 Jan 2020 om 19:58
    • Quote van 20 Jan 2020 om 19:51
      Beste Ik Zeg ik hoop het met je, alleen al voor supporters als jij!!! Maar er word een gevaarlijk spelletje gespeeld met onze club.
    Ikzeg. Jadie. Ik weet het niet zeker maar ik denk het ook . U heeft gelijk, ik hoop dat het snel beter wordt anders weet ik het niet meer jadie.
  • 20 Jan 2020 om 19:57
    • Quote van 20 Jan 2020 om 19:54
      2-1 achter..
    Maakt berggreen al min?
  • 20 Jan 2020 om 19:54
    2-1 achter..
  • 20 Jan 2020 om 19:52
    • Quote van 20 Jan 2020 om 18:53
      Hölscher is die nog niet VOT? Ted heeft toch overal zoveel lijntjes!! nou vot met die pruttel.
    Ik denk dat Ted lijntjes heb die ik ook al wel eens heb:-)), kan er niks anders van maken.
  • 20 Jan 2020 om 19:51
    • Quote van 20 Jan 2020 om 19:22
      Ikzeg. Messi. Eind van dit 2e helft van seizoen dan zijn wij ze eindelijk kwijt. Maar hopelijk bestaat ons fctwente dan ook nog?
    Beste Ik Zeg ik hoop het met je, alleen al voor supporters als jij!!! Maar er word een gevaarlijk spelletje gespeeld met onze club.
  • 20 Jan 2020 om 19:22
    • Quote van 20 Jan 2020 om 18:53
      Hölscher is die nog niet VOT? Ted heeft toch overal zoveel lijntjes!! nou vot met die pruttel.
    Ikzeg. Messi. Eind van dit 2e helft van seizoen dan zijn wij ze eindelijk kwijt. Maar hopelijk bestaat ons fctwente dan ook nog?
  • 20 Jan 2020 om 19:12
    • Quote van 20 Jan 2020 om 18:53
      Hölscher is die nog niet VOT? Ted heeft toch overal zoveel lijntjes!! nou vot met die pruttel.
    Ted heeft Hölscher gehaald dus dat is de laatste speler die weg gaat net als de trainer die Ted heeft aangesteld.
  • 20 Jan 2020 om 18:53
    Hölscher is die nog niet VOT? Ted heeft toch overal zoveel lijntjes!! nou vot met die pruttel.
  • 20 Jan 2020 om 18:35
    Waarom menig geen min laten maken bij jong twente??