Ten Voorde duidelijk: ''Dat vind ik geen topsportmentaliteit''

27
Ten Voorde duidelijk: ''Dat vind ik geen topsportmentaliteit''

FC Twente hield voor het eerst sinds lange tijd weer eens de nul in de Eredivisie, maar aan de andere kant scoorden ze voor de vierde wedstrijd op rij niet. Leon ten Voorde merkte vooral gemengde gevoelens.

"Er was een heel dubbel gevoel, dat merkte je aan iedereen na afloop. Veel mensen waren blij dat er eindelijk weer een punt werd gepakt na zo'n slechte serie en de nul hebt gehouden. Maar van de andere kant was het heel erg slecht in de aanval", zegt Ten Voorde bij de Oosttribune op RTV Oost.

De clubwatcher merkte wel iets aan de spelers. "Je zag dat de spelers per se niet wilden verliezen. Dat ligt echter ook aan de coach. Er was een heel timide sfeer in het stadion. Ze wilden weleens zien of het echt een ander FC Twente was. Ze waren natuurlijk heel erg teleurgesteld voor de winterstop. Al met al was het een dubbel gevoel. Het heeft mij niet gerust gesteld."

Ten Voorde snapt dat er meer kritiek op Gonzalo Garcia komt. "Ik moet zeggen dat ik verrast was door de keuzes van hem. Dan begint hij met Zekhnini in de ploeg, terwijl ze daar intern heel ontevreden over waren. Ik vind Menig ook niet super goed, maar die heeft op het trainingskamp wel laten zien wat hij kan. Bij deze opstelling had ik wel grote twijfels bij", zegt een eerlijke Ten Voorde.

"Bij FC Twente mist er gewoon een topsport-mentaliteit. Kijk alleen al naar het trainingsprogramma. De spelers hebben nu twee dagen vrij en beginnen dinsdag pas aan een opstart-training. Dat betekent dat ze vier dagen niets gedaan hebben. Dat vind ik geen topsport. Dat heeft er niets mee te maken."

27 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 Jan 2020 om 11:35
    • Quote van 21 Jan 2020 om 11:28
      In het begin was ik best enthousiast over de trainert. Geef ik eerlijk toe. Maar na de eerste nederlaag begon hij al in paniek te raken en begon het gehussel met spelers. Knapen op de verkeerde plekken zetten, spelers volledig uit vorm de hand boven de kop houden(Aitor) en vage en veel te late wissels. Allemaal kenmerken van een beginnend trainer die de draad helemaal kwiijt is. Een trainer heeft bij mij veel krediet als hij mer een logische opstelling komt, met een idee erachter en wissels waarbij je niet iedere keer vraagtekens bij moet zetten. Als de jongens dan strijdend ten onder gaan dan ben ik de laatste die daar problemen mee heeft. Dan zouden 2 of 3 nieuwe spelers erbij nut hebben. In de huidige situatie is het m.i.zinloos.
    Die Lang moet bijna superman zijn wil hij een verschil kunnen maken. Helemaal nu Garcia het tegenovergestelde doet van hetgeen 6 maanden geleden gepredikt.
  • 21 Jan 2020 om 11:28
    • Quote van 21 Jan 2020 om 11:10
      Ik ben ook bijna klaar met FC Twente. Ik heb geen enkel probleem met slechte tijden, heb geen enkel probleem met het zijn van een grijze middenmoter. Maar als je willens en wetens de 4de assistent in 4 jaar gaat aanstellen, terwijl je al 3 maal aan die steen hebt gestoten. Als je Ted van Leeuwen gaat aanstellen, die het vacuum voor degradatie heeft gecreëerd, dan mogen we ons gewoon afvragen of we geen andere hobby moeten gaan zoeken. Garcia kwam met mooie beloften over herkenbaar voetbal, toen ben ik al gaan waarschuwen. Ted liep met een mongool evangelie over exoten uit Spanje, toen heb ik me al afgevraagd waarom enkel hij dit evangelie aanhangt, en dat er een reden moet zijn dat andere TD's (de wereld over) zich hier niet aan branden.

      1 + 1 = fucking 2 …. behalve in Tukkerland.
    In het begin was ik best enthousiast over de trainert. Geef ik eerlijk toe. Maar na de eerste nederlaag begon hij al in paniek te raken en begon het gehussel met spelers. Knapen op de verkeerde plekken zetten, spelers volledig uit vorm de hand boven de kop houden(Aitor) en vage en veel te late wissels. Allemaal kenmerken van een beginnend trainer die de draad helemaal kwiijt is. Een trainer heeft bij mij veel krediet als hij mer een logische opstelling komt, met een idee erachter en wissels waarbij je niet iedere keer vraagtekens bij moet zetten. Als de jongens dan strijdend ten onder gaan dan ben ik de laatste die daar problemen mee heeft. Dan zouden 2 of 3 nieuwe spelers erbij nut hebben. In de huidige situatie is het m.i.zinloos.
  • 21 Jan 2020 om 11:10
    • Quote van 21 Jan 2020 om 11:01
      Het is een heel lang verhaal, maar het klopt als een zwerende vinger. Van Twente's zijde kan ik mij een heel klein beetje voorstellen dat ze bang zijn voor weer een financiële zeperd bij ontslag van deze goochelaar en het nodige gezichtsverlies, maar je hoeft echt niet veel kijk op de zaken te hebben om te zien dat dit verschrikkelijk mis gaat! Of de wonderen zijn de wereld nog niet uit en Twente komt met 3 punten terug uit Eindhoven. Met die 2 slappe gymnastiekoefeningen deze week zijn ze in ieder geval allemaal fit. Eigenlijk is mij het nog een compleet raadsel waarom ik mij nog zo druk maak over deze wanboel bij Twente. Er zijn genoeg andere leuke zaken waar ik veel meer vreugde uithaal. En de dag dat ik wedstrijden ga overslaan komt zienderogen dichterbij.
    Ik ben ook bijna klaar met FC Twente. Ik heb geen enkel probleem met slechte tijden, heb geen enkel probleem met het zijn van een grijze middenmoter. Maar als je willens en wetens de 4de assistent in 4 jaar gaat aanstellen, terwijl je al 3 maal aan die steen hebt gestoten. Als je Ted van Leeuwen gaat aanstellen, die het vacuum voor degradatie heeft gecreëerd, dan mogen we ons gewoon afvragen of we geen andere hobby moeten gaan zoeken. Garcia kwam met mooie beloften over herkenbaar voetbal, toen ben ik al gaan waarschuwen. Ted liep met een mongool evangelie over exoten uit Spanje, toen heb ik me al afgevraagd waarom enkel hij dit evangelie aanhangt, en dat er een reden moet zijn dat andere TD's (de wereld over) zich hier niet aan branden.

    1 + 1 = fucking 2 …. behalve in Tukkerland.
  • 21 Jan 2020 om 11:01
    • Quote van 21 Jan 2020 om 10:24
      De vraag is wanneer dit het geval gaat zijn. Bij uitblijven resultaten PSV/Sparta is de kans enorm dat we weer met z'n allen voor de uitgang staan. Als wij, mensen met sjaal & pet, voor de uitgang staan, dan gaat de ME automatisch bij P voor de deur staan (zoals tegen AZ destijds), met rellen als gevolg. Dus nee, ik roep nergens toe op, voor rellen zorgt de ME zelf wel. Mijn originele voorspelling is dat dit tegen AZ plaats gaat vinden, maar als we tegen PSV en Sparta geen resultaat halen, dan barst de bom na Sparta wel. De club kan drama voorkomen door Garcia aan de kant te zetten, of er een ervaren man naast (en dan draaien ze intern de rolletjes maar om, Garcia het gezicht naar buiten toe). Fred is niet geloofwaardig meer na het Vitesse verhaal. Gezien Garcia nu zijn hete lucht verhaal van herkenbaar voetbal #FAIL overboord heeft gegooid, is de visie van Fred echter wel toepasselijk, dus zelfs als Fred op de trainersstoel gaat zitten - fijn. Als koffieleutklankbord is simpelweg niet bevredigend, dat geeft geen signaal naar de achterban. Als FCT niets van dit alles kan klaarspelen dan moeten ze gewoon wat foto's naar buiten gooien via onofficiele kanalen van Fred die met Garcia praat. Komen we bij het volgende ontslag, Richard Peters (hoe heeft die miskleun OOIT alle saneringen kunnen overleven?) FCT doet er ALLES aan om rellen te organiseren, van het toestaan van lui-lekker dagen na wanprestaties (dit is de derde keer in een maand), je gaat toch zeer zeker de dag na de wedstrijd een cooling down doen en vervolgens de beelden bekijken en de wedstrijd analyseren? ...…. and so on and on ….We hebben niets dan aantoonbare bewijzen dat Garcia er geen hol van kan. We kijken er nu al sedert 10/2019 naar. Nog nooit zoveel positiewisseling gezien, nog nooit zoveel verkeerde mensen op de verkeerde plek zien staan (het lijkt alsof Garcia dit met opzet doet), nog nooit zoveel minachting van topsport gezien, nog nooit een ploeg zoveel vrije dagen zien hebben, nog nooit een trainer zo verschrikkelijk door de mand zien vallen. Reden voor ontslag was de minachting van de Beker. Hadden we een kleine winst behaald in de Beker dan hadden we kans gemaakt op 1 a 2 thuiswedstrijden en dus 250,000 a 750,000 in omzet kunnen draaien, het team had een hoger speel-ritme gehad waarvan je beter en fitter wordt. Als dat geen redenen waren voor ontslag, dan de uitspraken over aanvulling van de TS wel. Bullshit? Winnen we van Sparta en Emmen dan zijn we geweldig op weg naar lijfsbehoud, maar Sparta en Emmen zijn taaie ploegjes, de club is momenteel een dubbeltje op z'n kant en ik snap niet dat er in de bestuurskamers en bij de Noabers geen enorme alarmbellen zijn gaan rinkelen. Garcia eruit zetten kost geen drol, wat het kost staat niet in verhouding tot de gevolgen van degradatie of is de liability die Garcia heet niet waard.
    Het is een heel lang verhaal, maar het klopt als een zwerende vinger. Van Twente's zijde kan ik mij een heel klein beetje voorstellen dat ze bang zijn voor weer een financiële zeperd bij ontslag van deze goochelaar en het nodige gezichtsverlies, maar je hoeft echt niet veel kijk op de zaken te hebben om te zien dat dit verschrikkelijk mis gaat! Of de wonderen zijn de wereld nog niet uit en Twente komt met 3 punten terug uit Eindhoven. Met die 2 slappe gymnastiekoefeningen deze week zijn ze in ieder geval allemaal fit. Eigenlijk is mij het nog een compleet raadsel waarom ik mij nog zo druk maak over deze wanboel bij Twente. Er zijn genoeg andere leuke zaken waar ik veel meer vreugde uithaal. En de dag dat ik wedstrijden ga overslaan komt zienderogen dichterbij.
  • 21 Jan 2020 om 10:24
    • Quote van 21 Jan 2020 om 09:41
      Roep jij nu op tot rellen? ;)
    De vraag is wanneer dit het geval gaat zijn. Bij uitblijven resultaten PSV/Sparta is de kans enorm dat we weer met z'n allen voor de uitgang staan. Als wij, mensen met sjaal & pet, voor de uitgang staan, dan gaat de ME automatisch bij P voor de deur staan (zoals tegen AZ destijds), met rellen als gevolg. Dus nee, ik roep nergens toe op, voor rellen zorgt de ME zelf wel. Mijn originele voorspelling is dat dit tegen AZ plaats gaat vinden, maar als we tegen PSV en Sparta geen resultaat halen, dan barst de bom na Sparta wel. De club kan drama voorkomen door Garcia aan de kant te zetten, of er een ervaren man naast (en dan draaien ze intern de rolletjes maar om, Garcia het gezicht naar buiten toe). Fred is niet geloofwaardig meer na het Vitesse verhaal. Gezien Garcia nu zijn hete lucht verhaal van herkenbaar voetbal #FAIL overboord heeft gegooid, is de visie van Fred echter wel toepasselijk, dus zelfs als Fred op de trainersstoel gaat zitten - fijn. Als koffieleutklankbord is simpelweg niet bevredigend, dat geeft geen signaal naar de achterban. Als FCT niets van dit alles kan klaarspelen dan moeten ze gewoon wat foto's naar buiten gooien via onofficiele kanalen van Fred die met Garcia praat. Komen we bij het volgende ontslag, Richard Peters (hoe heeft die miskleun OOIT alle saneringen kunnen overleven?) FCT doet er ALLES aan om rellen te organiseren, van het toestaan van lui-lekker dagen na wanprestaties (dit is de derde keer in een maand), je gaat toch zeer zeker de dag na de wedstrijd een cooling down doen en vervolgens de beelden bekijken en de wedstrijd analyseren? ...…. and so on and on ….We hebben niets dan aantoonbare bewijzen dat Garcia er geen hol van kan. We kijken er nu al sedert 10/2019 naar. Nog nooit zoveel positiewisseling gezien, nog nooit zoveel verkeerde mensen op de verkeerde plek zien staan (het lijkt alsof Garcia dit met opzet doet), nog nooit zoveel minachting van topsport gezien, nog nooit een ploeg zoveel vrije dagen zien hebben, nog nooit een trainer zo verschrikkelijk door de mand zien vallen. Reden voor ontslag was de minachting van de Beker. Hadden we een kleine winst behaald in de Beker dan hadden we kans gemaakt op 1 a 2 thuiswedstrijden en dus 250,000 a 750,000 in omzet kunnen draaien, het team had een hoger speel-ritme gehad waarvan je beter en fitter wordt. Als dat geen redenen waren voor ontslag, dan de uitspraken over aanvulling van de TS wel. Bullshit? Winnen we van Sparta en Emmen dan zijn we geweldig op weg naar lijfsbehoud, maar Sparta en Emmen zijn taaie ploegjes, de club is momenteel een dubbeltje op z'n kant en ik snap niet dat er in de bestuurskamers en bij de Noabers geen enorme alarmbellen zijn gaan rinkelen. Garcia eruit zetten kost geen drol, wat het kost staat niet in verhouding tot de gevolgen van degradatie of is de liability die Garcia heet niet waard.
  • 21 Jan 2020 om 10:07
    • Quote van 21 Jan 2020 om 00:43
      Duurt niet lang meer. Je hoort, lees en verneemt Twente-moeheid. Garcia doet niet aan klantenbinding, en het verkozen systeem gaat daar niet bij helpen. Het gaat clean shit worden, en hoewel dit gerechtvaardigd is zal dit factor nummer 2 zijn die een leegloop zal veroorzaken.

      Wat volgend seizoen cruciaal is, uitgaande van survival, is een geheel nieuwe TS. Op boschker na zal iedereen ontslagen moeten worden. Ted, Garcia en die nobodies die erbij zijn gehaald. De vervangers zullen aansprekende namen moeten zijn waarvan de mensen spontaan een stijve krijgen.

      Maar goed. Eerst gaan we een ontslag van Garcia zien. Waarschijnlijk gaan daar rellen aan vooraf. Dan moet er iemand komen die het over gaat nemen, god mag weten wie. De komende 6 weken...…… gaan bepalend worden. Meer dan ooit te voren. Tot op heden heeft de RVC niet ingegrepen, de Noabers of TV!, niets van gehoord, het MINIMALE het absolute MINIMALE was een zwaargewicht toevoegen aan de TS. Belangrijker dan een CV of een Spits.
    Sluit ik mij helemaal bij aan. Plus het gevoel dat TS/TD enz een houding aannemen van “ dat er niets aan de hand is, komt wel goed “. Geen inspraak dulden? Eigenwijs.? Arrogant? Van de rest bestuur, rvc enz hoor je ook helemaal niets. Erg zorgelijk. Het rommelt daar aardig. Ben nooit type geweest om koppen maar te laten rollen, maar van mij mag ‘t. Ik weet als het dit seizoen weer mis gaat, er heel veel supporters, maar ook belangrijke sponsoren gaan lopen.
  • 21 Jan 2020 om 10:02
    • Quote van 21 Jan 2020 om 09:41
      Roep jij nu op tot rellen? ;)
    :-)
  • 21 Jan 2020 om 09:41
    • Quote van 21 Jan 2020 om 00:43
      Duurt niet lang meer. Je hoort, lees en verneemt Twente-moeheid. Garcia doet niet aan klantenbinding, en het verkozen systeem gaat daar niet bij helpen. Het gaat clean shit worden, en hoewel dit gerechtvaardigd is zal dit factor nummer 2 zijn die een leegloop zal veroorzaken.

      Wat volgend seizoen cruciaal is, uitgaande van survival, is een geheel nieuwe TS. Op boschker na zal iedereen ontslagen moeten worden. Ted, Garcia en die nobodies die erbij zijn gehaald. De vervangers zullen aansprekende namen moeten zijn waarvan de mensen spontaan een stijve krijgen.

      Maar goed. Eerst gaan we een ontslag van Garcia zien. Waarschijnlijk gaan daar rellen aan vooraf. Dan moet er iemand komen die het over gaat nemen, god mag weten wie. De komende 6 weken...…… gaan bepalend worden. Meer dan ooit te voren. Tot op heden heeft de RVC niet ingegrepen, de Noabers of TV!, niets van gehoord, het MINIMALE het absolute MINIMALE was een zwaargewicht toevoegen aan de TS. Belangrijker dan een CV of een Spits.
    Roep jij nu op tot rellen? ;)
  • 21 Jan 2020 om 09:05
    • Quote van 20 Jan 2020 om 23:49
      Zondag en maandag zijn maar 2 dagen en geen 4. Maar ook 2 is 1 te veel
    T gaat om de wisselspelers die bij andere clubs dan op zondag wel moeten trainen. Bij Twente zijn ze van vrijdag tm dinsdag vrij
  • 21 Jan 2020 om 08:52
    • Quote van 21 Jan 2020 om 00:43
      Duurt niet lang meer. Je hoort, lees en verneemt Twente-moeheid. Garcia doet niet aan klantenbinding, en het verkozen systeem gaat daar niet bij helpen. Het gaat clean shit worden, en hoewel dit gerechtvaardigd is zal dit factor nummer 2 zijn die een leegloop zal veroorzaken.

      Wat volgend seizoen cruciaal is, uitgaande van survival, is een geheel nieuwe TS. Op boschker na zal iedereen ontslagen moeten worden. Ted, Garcia en die nobodies die erbij zijn gehaald. De vervangers zullen aansprekende namen moeten zijn waarvan de mensen spontaan een stijve krijgen.

      Maar goed. Eerst gaan we een ontslag van Garcia zien. Waarschijnlijk gaan daar rellen aan vooraf. Dan moet er iemand komen die het over gaat nemen, god mag weten wie. De komende 6 weken...…… gaan bepalend worden. Meer dan ooit te voren. Tot op heden heeft de RVC niet ingegrepen, de Noabers of TV!, niets van gehoord, het MINIMALE het absolute MINIMALE was een zwaargewicht toevoegen aan de TS. Belangrijker dan een CV of een Spits.
    Amen!!!!
  • 21 Jan 2020 om 08:33
    • Quote van 21 Jan 2020 om 08:07
      Een goede trainer haalt veel meer uit deze groep. Daar nu je geld in investeren zal veel meer opleveren dan nog meer spelers halen. De selectie heeft laten zien aan het begin van het seizoen dat ze goed genoeg is voor handhaving. Het ging pas mis toen GGG aan het goochelen ging met de opstelling. Gelukkig loopt het contract van Ted en GGG af aan het einde van het seizoen, nu zijn we nog iemand nodig met de ballen om de heren te vertellen dat ze volgend seizoen gebruik kunnen maken van de ww
    Persoonlijk vind ik het ook niet zinvol om karrevrachten met spelers te halen, niet met deze trainer. Hij weet het nu al niet meer wie hij waar moet neerzetten en als de keuze groter wordt is hij het overzicht helemaal kwijt. Hij is zonder kompas verdwaald in een oerwoud en is compleet de weg kwijt. Onder curatele stellen deze beste man.
  • 21 Jan 2020 om 08:07
    • Quote van 21 Jan 2020 om 00:43
      Duurt niet lang meer. Je hoort, lees en verneemt Twente-moeheid. Garcia doet niet aan klantenbinding, en het verkozen systeem gaat daar niet bij helpen. Het gaat clean shit worden, en hoewel dit gerechtvaardigd is zal dit factor nummer 2 zijn die een leegloop zal veroorzaken.

      Wat volgend seizoen cruciaal is, uitgaande van survival, is een geheel nieuwe TS. Op boschker na zal iedereen ontslagen moeten worden. Ted, Garcia en die nobodies die erbij zijn gehaald. De vervangers zullen aansprekende namen moeten zijn waarvan de mensen spontaan een stijve krijgen.

      Maar goed. Eerst gaan we een ontslag van Garcia zien. Waarschijnlijk gaan daar rellen aan vooraf. Dan moet er iemand komen die het over gaat nemen, god mag weten wie. De komende 6 weken...…… gaan bepalend worden. Meer dan ooit te voren. Tot op heden heeft de RVC niet ingegrepen, de Noabers of TV!, niets van gehoord, het MINIMALE het absolute MINIMALE was een zwaargewicht toevoegen aan de TS. Belangrijker dan een CV of een Spits.
    Een goede trainer haalt veel meer uit deze groep. Daar nu je geld in investeren zal veel meer opleveren dan nog meer spelers halen. De selectie heeft laten zien aan het begin van het seizoen dat ze goed genoeg is voor handhaving. Het ging pas mis toen GGG aan het goochelen ging met de opstelling. Gelukkig loopt het contract van Ted en GGG af aan het einde van het seizoen, nu zijn we nog iemand nodig met de ballen om de heren te vertellen dat ze volgend seizoen gebruik kunnen maken van de ww
  • 21 Jan 2020 om 07:53
    • Quote van 21 Jan 2020 om 00:23
      Nee, geloof Gekke Henkie!
    Henk geeft aan, niet TE geloven. Dus hij is ook vol ongeloof wat ze allemaal (niet) uitvreten. Na een gelijkspel al met vrije dagen strooien, terwijl er zoveel werk aan de winkel is. Het gaat lekker.we staan 13e mensen. Wie döt oos wat?
  • 21 Jan 2020 om 07:22
    • Quote van 21 Jan 2020 om 00:43
      Duurt niet lang meer. Je hoort, lees en verneemt Twente-moeheid. Garcia doet niet aan klantenbinding, en het verkozen systeem gaat daar niet bij helpen. Het gaat clean shit worden, en hoewel dit gerechtvaardigd is zal dit factor nummer 2 zijn die een leegloop zal veroorzaken.

      Wat volgend seizoen cruciaal is, uitgaande van survival, is een geheel nieuwe TS. Op boschker na zal iedereen ontslagen moeten worden. Ted, Garcia en die nobodies die erbij zijn gehaald. De vervangers zullen aansprekende namen moeten zijn waarvan de mensen spontaan een stijve krijgen.

      Maar goed. Eerst gaan we een ontslag van Garcia zien. Waarschijnlijk gaan daar rellen aan vooraf. Dan moet er iemand komen die het over gaat nemen, god mag weten wie. De komende 6 weken...…… gaan bepalend worden. Meer dan ooit te voren. Tot op heden heeft de RVC niet ingegrepen, de Noabers of TV!, niets van gehoord, het MINIMALE het absolute MINIMALE was een zwaargewicht toevoegen aan de TS. Belangrijker dan een CV of een Spits.
    Eens!!
  • 21 Jan 2020 om 07:21
    • Quote van 20 Jan 2020 om 23:31
      Begin er ook niks meer van te begrijpen... er moet echt een ervaren man naast Garcia staan. Trainer ontslaan heeft denk ik gewoon geen zin, maar een beetje ervaring in de staf wel
    Wat heeft het voor zin als je er een ervaren crack naast zet? Dan moet je hem ook bevoegdheid geven om te beslissen en dat gebeurt niet. Eindbeslissing blijft toch bij G2 liggen en die gaat zijn eigen gang...om de club het moeras in te trekken.Dus zit er maar 1 oplossing op als het roer radicaal om moet.Maar dat gaat ook niet gebeuren, dus kkd here we come again. Of Lang moet er nog 12 inleggen. Hij is de enige die G2 nog redden kan.
  • 21 Jan 2020 om 00:43
    • Quote van 20 Jan 2020 om 23:34
      Henk ,ik geloof het verhaal helemaal,Deze trainer maakt de spelers niet beter,is toch waanzin dat een prof speler 4 dagen niet traint,ik heb grote vraagtekens bij Ted Van leeuwen,Holscher drama/Deze Trainer heeft het ook niet,zijn op advies van Ted naar Enschede gehaald,ik mis een trainer met drive zoals Preud,domme,ik vind het nog steeds knap dat er nog 26000 mensen in het stadion zitten,het spel is toch niet aan tegluren
    Duurt niet lang meer. Je hoort, lees en verneemt Twente-moeheid. Garcia doet niet aan klantenbinding, en het verkozen systeem gaat daar niet bij helpen. Het gaat clean shit worden, en hoewel dit gerechtvaardigd is zal dit factor nummer 2 zijn die een leegloop zal veroorzaken.

    Wat volgend seizoen cruciaal is, uitgaande van survival, is een geheel nieuwe TS. Op boschker na zal iedereen ontslagen moeten worden. Ted, Garcia en die nobodies die erbij zijn gehaald. De vervangers zullen aansprekende namen moeten zijn waarvan de mensen spontaan een stijve krijgen.

    Maar goed. Eerst gaan we een ontslag van Garcia zien. Waarschijnlijk gaan daar rellen aan vooraf. Dan moet er iemand komen die het over gaat nemen, god mag weten wie. De komende 6 weken...…… gaan bepalend worden. Meer dan ooit te voren. Tot op heden heeft de RVC niet ingegrepen, de Noabers of TV!, niets van gehoord, het MINIMALE het absolute MINIMALE was een zwaargewicht toevoegen aan de TS. Belangrijker dan een CV of een Spits.
  • 21 Jan 2020 om 00:34
    Gezien er geen hond naar die podcast luistert wil ik deze woorden wel eens in de krant lezen.
    Leon bedient Garcia EINDELIJK eens van repliek. Ik denk dat Leon wel weet dat Garcia's dagen geteld zijn, maar dat zo'n trainingskampje veel te leuk is en daarom elke vorm van kritiek ontbrak. Lees de stukken van Leon maar na. Het ging van stilzwijgende excuus-retoriek, naar plots bikkelharde kritiek. Alsof wij dit allemaal midden November niet al riepen, en week in week uit bevestigd hebben gekregen.
    Ga je gvd nu pas twijfelen aan de kunde van Garcia, terwijl we allen vol ongeloof hebben gekeken naar de decembermoorden gepleegd door Garcia? De maand dat de club de meest beschamende resultaten heeft weten te overleggen uit de clubgeschiedenis.
    Leon is dat kutventje die achter de grote jongen van de klas staat stoer te doen. Een zwakstroom en een laffe herder.
  • 21 Jan 2020 om 00:23
    • Quote van 20 Jan 2020 om 23:04
      Niet te geloven dit verhaal!
    Nee, geloof Gekke Henkie!
  • 21 Jan 2020 om 00:17
    • Quote van 20 Jan 2020 om 23:34
      Henk ,ik geloof het verhaal helemaal,Deze trainer maakt de spelers niet beter,is toch waanzin dat een prof speler 4 dagen niet traint,ik heb grote vraagtekens bij Ted Van leeuwen,Holscher drama/Deze Trainer heeft het ook niet,zijn op advies van Ted naar Enschede gehaald,ik mis een trainer met drive zoals Preud,domme,ik vind het nog steeds knap dat er nog 26000 mensen in het stadion zitten,het spel is toch niet aan tegluren
    Helemaal met je eens!
  • 20 Jan 2020 om 23:49
    Zondag en maandag zijn maar 2 dagen en geen 4. Maar ook 2 is 1 te veel
  • 20 Jan 2020 om 23:34
    • Quote van 20 Jan 2020 om 23:04
      Niet te geloven dit verhaal!
    Henk ,ik geloof het verhaal helemaal,Deze trainer maakt de spelers niet beter,is toch waanzin dat een prof speler 4 dagen niet traint,ik heb grote vraagtekens bij Ted Van leeuwen,Holscher drama/Deze Trainer heeft het ook niet,zijn op advies van Ted naar Enschede gehaald,ik mis een trainer met drive zoals Preud,domme,ik vind het nog steeds knap dat er nog 26000 mensen in het stadion zitten,het spel is toch niet aan tegluren
  • 20 Jan 2020 om 23:31
    Begin er ook niks meer van te begrijpen... er moet echt een ervaren man naast Garcia staan. Trainer ontslaan heeft denk ik gewoon geen zin, maar een beetje ervaring in de staf wel
  • 20 Jan 2020 om 23:07
    Niet alleen intern ontevreden over zekhnini. Vind hem gewoon aartslui en totaal niet gedreven. Nakamura wil ten minste maar daar loopt het even niet. Berggreen werd als een absolute topper omschreven bij binnenkomst en speelt gewoon niet, ongelofelijk
  • 20 Jan 2020 om 23:05
    • Quote van 20 Jan 2020 om 22:56
      Ze trainen als een campingteam. Neem een voorbeeld aan Wormuth, Ten Hag, Klopp of Koster. Die trainen hard en leggen de lat hoog. Wij zijn al blij met de o achterin zonder 1 kans om te scoren. Eigenlijk spelen wij slow-motionvoetbal en zelfs anti-voetbal. Ze verdienen geen 26.000 toeschouwers met dit campingelftal
    Past Douglas er ook wel bij dus!
  • 20 Jan 2020 om 23:04
    Niet te geloven dit verhaal!
  • 20 Jan 2020 om 22:56
    Ze trainen als een campingteam. Neem een voorbeeld aan Wormuth, Ten Hag, Klopp of Koster. Die trainen hard en leggen de lat hoog. Wij zijn al blij met de o achterin zonder 1 kans om te scoren. Eigenlijk spelen wij slow-motionvoetbal en zelfs anti-voetbal. Ze verdienen geen 26.000 toeschouwers met dit campingelftal