Garcia optimistisch: ''Dat is geen slecht begin van het jaar'' FC Utrecht moet maar liefst zes spelers missen tegen FC Twente ''Bij de volgende club gaan jullie de Douglas van vroeger terug zien'' ''Ik sputter tegen en begin over Bosch, die hoort in de basis'' ''Brama wil zijn rol anders invullen dan Garcia voor ogen heeft''

''Garcia heeft nog niet één keer gebeld met Fred Rutten''

( 69 reacties)
''Garcia heeft nog niet één keer gebeld met Fred Rutten''

FC Twente behaalde slechts twee punten uit de laatste zes competitiewedstrijden en werd ook nog eens uitgeschakeld in het bekertoernooi. Toch maakt trainer Gonzalo Garcia volgens Bert van Losser nog geen gebruik van adviseur Fred Rutten.

"Fred Rutten zou eigenlijk Garcia helpen, maar Garcia heeft nog niet één keer gebeld met Fred Rutten", zegt Van Losser in de podcast van De Oosttribune. "Dat vind ik wel erg, dat jonge trainers dat niet doen. Hij is adviseur, maar ik zou als Fred zelf niet bellen."

Volgens Van Losser moet Garcia zelf het initiatief nemen. "Ik vind dat je daar als trainer zelf om moet vragen. Je kan als beginnend trainer toch wel eens ergens tegenaan lopen? Dan is het toch handig dat je een adviseur als Rutten hebt?"

Collega Nico Wantia ziet dat niet snel gebeuren. "Ik heb niet het idee dat Gonzalo Garcia de behoefte heeft aan adviezen van anderen. Volgens mij heeft hij wel het idee dat hij zelf de wijsheid in pacht heeft. En hij heeft Ted van Leeuwen als adviseur", aldus Wantia.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Jan 2020 om 14:51
    • Quote van 22 Jan 2020 om 08:40
      Fred heeft (blijkbaar) geen toegevoegde waarde omdat er geen gebruik van hem wordt gemaakt. Hij is daarnaast slechts adviseur.....gratis.
    Hoe gaat het nu met je stripverhaal over Tedjen en Fredjen. Krijgt dat nog een vervolg of hebben ze bij je afgedaan? Waar ga je je nu vol overtuiging op storten? Je laat je idolen die je steeds vol overtuiging verdedigt, net zo snel weer vallen. Fans als jij, daar heeft een club behiefte aan.........NOT!!!! Wanneer laat je ons hier eens met rust?
  • 22 Jan 2020 om 10:42
    • Quote van 22 Jan 2020 om 09:08
      Dank voor deze info Ep....


      Of we het echter gaan redden, dat valt nog te bezien met onze eigenwijze paella vreter.....
    Dat hij eigenwijs is en zijn eigen plan volgt is dat goed of slecht,hij geeft eigen jeugd een kans,wil aanvallend voetballen,veel mensen hier overschatten de kwaliteit van deze selectie,beter dan tussen 12de en 15de plaats zit er echt niet in,hopelijk gaan er nog wat,en komen er nog wat bij,verwacht van Lang nog wel wat,in Twente houden wij niet van spelers met arrogantie,branie en bravoure,maar juist zoiets miste deze selectie,te veel flegmatieke spelers,wacht eerst maar eens af wat er einde van de maand op het veld staat.
  • 22 Jan 2020 om 09:10
    • Quote van 22 Jan 2020 om 08:46
      Waarschijnlijk de trouwe achterban TC die waar voor hun geld willen hebben.
    Die ziet John....net als FC Twente als noodzakelijk kwaad Messi.
  • 22 Jan 2020 om 09:08
    • Quote van 21 Jan 2020 om 20:48
      Rutten is adviseur van de RVC,trainingen bezoeken is niet nodig want alles wordt opgenomen,is vaak op het stadion die beelden en wedstrijdbeelden aan het bekijken,daarna contact met Ted over zijn bevindingen,die met Garcia praat,weet alles wat er speelt in de groep door Brama en Boschker,dus op de achtergrond,en aan alle paniekzaaiers hier,paar goede spelers erbij,14 punten halen en we zijn veilig,dat gaat echt wel lukken.
    Dank voor deze info Ep....


    Of we het echter gaan redden, dat valt nog te bezien met onze eigenwijze paella vreter.....
  • 22 Jan 2020 om 09:00
    • Quote van 21 Jan 2020 om 20:48
      Rutten is adviseur van de RVC,trainingen bezoeken is niet nodig want alles wordt opgenomen,is vaak op het stadion die beelden en wedstrijdbeelden aan het bekijken,daarna contact met Ted over zijn bevindingen,die met Garcia praat,weet alles wat er speelt in de groep door Brama en Boschker,dus op de achtergrond,en aan alle paniekzaaiers hier,paar goede spelers erbij,14 punten halen en we zijn veilig,dat gaat echt wel lukken.
    Met alle respect voor jou inbreng hier mbt selectie en info enz. Maar wat voor effect hebben deze gesprekken van GG/TD/FR enz dan op het spel gehad, incl. het wisselbeleid enz. ? Uit wiens koker komt dat dan?. Jij hebt het spel toch ook wel gezien. Supporters/mensen maken zich zorgen. Begrijpelijk toch. We kunnen ons dit jaar toch niet weer een zeperd veroorloven? Je hoort het toch niet alleen van de supporters, maar ook uit de media. Heb in mijn kenniskring ook ervaren trainers en die hebben het niet alleen over “wat spelers” erbij, maar ook het technisch inzicht, motivatie brengen enz. Goede en direct inzetbare versterkingen zijn sowieso nodig. T is zo mei hoor.
  • 22 Jan 2020 om 08:46
    • Quote van 22 Jan 2020 om 08:34
      Wat is het werkelijke probleem dan John?
    Waarschijnlijk de trouwe achterban TC die waar voor hun geld willen hebben.
  • 22 Jan 2020 om 08:40
    • Quote van 21 Jan 2020 om 18:39
      Het is een grote vieze bende bij onze club, zijn allemaal fucking Ego's eruit met die hele kleren bende. Ted eruit,GG eruit, de hele technische staf verder oplaten zouten. Ook Fred R, geen enkele toegevoegde waarde, Kammetje zijn pens word steeds dikker oprotten, RVC en sponsors frijp in. Dit gaat niet goed komen echt niet.
    Fred heeft (blijkbaar) geen toegevoegde waarde omdat er geen gebruik van hem wordt gemaakt. Hij is daarnaast slechts adviseur.....gratis.
  • 22 Jan 2020 om 08:34
    • Quote van 21 Jan 2020 om 18:27
      Ja en als Ted en gargia opstappen zoeken we de volgende trainer en technisch directeur. Die dan weer fouten maken zoals iedereen dat doet, en worden deze personen weer geslachtofferd. En zo blijft de situatie jaren na jaren het zelfde en los je het werkelijke probleem niet op.
    Wat is het werkelijke probleem dan John?
  • 22 Jan 2020 om 08:32
    • Quote van 21 Jan 2020 om 18:03
      Dat interview was schokkend en beschamend. Voor iemand die 5 jaar lang onafgebroken in NL heeft gewoond, bizar slecht.
    En er was geen touw aan vast te knopen.....
  • 22 Jan 2020 om 00:27
    • Quote van 21 Jan 2020 om 21:26
      Weet je of er voor psv nog spelers kunnen komen?
    Liever voor Sparta, die moet gewonnen worden!!!
  • 21 Jan 2020 om 23:42
    • Quote van 21 Jan 2020 om 23:17
      Kindergarden...
    Over karakter gesproken wat zegt klink echt KUT in een woord gezegd KUT met DT idioot wat kan Ted nu doen dig heeft gewoon tijd nodig en geduld is en blijft een Schoone zaak niks mix mee dus heb geduld
  • 21 Jan 2020 om 23:19
    • Quote van 21 Jan 2020 om 18:24
      Nog niks. Maar het is niet reeel om dat binnen 1,5 a 2 jaar te verwachten
    Precies.... eigenlijk mag je dat pas na het volgende seizoen verwachten.... helaas gaat het voor veel supporters niet snel genoeg..... en dat blijft nog anderhalf seizoen het "probleem".....
  • 21 Jan 2020 om 23:17
    • Quote van 21 Jan 2020 om 18:49
      Wat we nu zien/horen is EXACT wat we 2.5 jaar geleden hebben mogen lezen/horen: Terror Ted. Slecht in communicatie, slechte relatie met 'kantoor', vaag netwerk. Het stond allemaal beschreven, het is allemaal uitvoerig besproken.

      Met het terughalen van Lely, waarvan iedereen wist dat het niets zou worden, en het aantrekken van Thesker (waarvan iedereen middels een filmpje kon zien dat Stephan een kut-karakter heeft) heeft Ted de basis gelegd voor degradatie.
    Kindergarden...
  • 21 Jan 2020 om 23:17
    • Quote van 21 Jan 2020 om 18:49
      Wat we nu zien/horen is EXACT wat we 2.5 jaar geleden hebben mogen lezen/horen: Terror Ted. Slecht in communicatie, slechte relatie met 'kantoor', vaag netwerk. Het stond allemaal beschreven, het is allemaal uitvoerig besproken.

      Met het terughalen van Lely, waarvan iedereen wist dat het niets zou worden, en het aantrekken van Thesker (waarvan iedereen middels een filmpje kon zien dat Stephan een kut-karakter heeft) heeft Ted de basis gelegd voor degradatie.
    Kindergarden...
  • 21 Jan 2020 om 23:09
    • Quote van 21 Jan 2020 om 22:59
      Lang??
    Idd en Lang. Na intensief speurwerk ook. ;-) Maar ze zijn vast niet op de hoogte van wat NEC bv aan talentvolle (jeugd)spelers heeft lopen.
  • 21 Jan 2020 om 22:59
    • Quote van 21 Jan 2020 om 22:44
      Wat opvalt is dat alleen Trouppee nog maar gekomen is. Laat die nou bij Utrecht vandaan komen. Kammetje heeft daar verleden maar vooral Brama schijnt er druk mee te zijn geweest. Eerder hoorde of zag je niets van Kammetje. Nu zie je hem vaker bij Ted. Zou Ted het niet meer zo goed weten?
    Lang??
  • 21 Jan 2020 om 22:44
    • Quote van 21 Jan 2020 om 20:48
      Rutten is adviseur van de RVC,trainingen bezoeken is niet nodig want alles wordt opgenomen,is vaak op het stadion die beelden en wedstrijdbeelden aan het bekijken,daarna contact met Ted over zijn bevindingen,die met Garcia praat,weet alles wat er speelt in de groep door Brama en Boschker,dus op de achtergrond,en aan alle paniekzaaiers hier,paar goede spelers erbij,14 punten halen en we zijn veilig,dat gaat echt wel lukken.
    in Ted we trust said the RVC aan me hoela..tot nu toe nog nergens bewezen ..Het word met de week slechter..met deze trainer worden de nieuwe ook niet beter en gaan ons zo niet helpen..
  • 21 Jan 2020 om 22:44
    Wat opvalt is dat alleen Trouppee nog maar gekomen is. Laat die nou bij Utrecht vandaan komen. Kammetje heeft daar verleden maar vooral Brama schijnt er druk mee te zijn geweest. Eerder hoorde of zag je niets van Kammetje. Nu zie je hem vaker bij Ted. Zou Ted het niet meer zo goed weten?
  • 21 Jan 2020 om 22:11
    • Quote van 21 Jan 2020 om 21:21
      Ben je weer een beetje nuchter??
    Ach dit zegt meer over jou lijkt me.
  • 21 Jan 2020 om 21:55
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Het is altijd hetzelfde liedje vanwege gebrek aan woorden ga je weer schelden
  • 21 Jan 2020 om 21:26
    • Quote van 21 Jan 2020 om 20:48
      Rutten is adviseur van de RVC,trainingen bezoeken is niet nodig want alles wordt opgenomen,is vaak op het stadion die beelden en wedstrijdbeelden aan het bekijken,daarna contact met Ted over zijn bevindingen,die met Garcia praat,weet alles wat er speelt in de groep door Brama en Boschker,dus op de achtergrond,en aan alle paniekzaaiers hier,paar goede spelers erbij,14 punten halen en we zijn veilig,dat gaat echt wel lukken.
    Weet je of er voor psv nog spelers kunnen komen?
  • 21 Jan 2020 om 21:21
    • Quote van 21 Jan 2020 om 20:12
      Hahahaha dat die potentie had kon elke clown zien hoor zelf TEDJE.
    Ben je weer een beetje nuchter??
  • 21 Jan 2020 om 21:01
    • Quote van 21 Jan 2020 om 20:48
      Rutten is adviseur van de RVC,trainingen bezoeken is niet nodig want alles wordt opgenomen,is vaak op het stadion die beelden en wedstrijdbeelden aan het bekijken,daarna contact met Ted over zijn bevindingen,die met Garcia praat,weet alles wat er speelt in de groep door Brama en Boschker,dus op de achtergrond,en aan alle paniekzaaiers hier,paar goede spelers erbij,14 punten halen en we zijn veilig,dat gaat echt wel lukken.
    Goede uitleg hoe het gaat bij de club.
  • 21 Jan 2020 om 20:58
    Denk dat Rutte als hij tijd heeft beter keer met Douglas kan gaan praten brainstormen over de toekomst van Douglas immers die kennen elkaar van binnen en buiten mits Douglas fit is is hij zekerz van waarde voor Twente denk ook dat Fred Douglas kan lezen en zekers kan begeleiden immers Fred kent Douglas zn verleden als geen ander denk ook dat Fred en Douglas op een lijn zijn
  • 21 Jan 2020 om 20:48
    • Quote van 21 Jan 2020 om 19:12
      Fijn. Heeft hij dan ook met Garcia gesproken? Daar gaat het toch zeker over?
    Rutten is adviseur van de RVC,trainingen bezoeken is niet nodig want alles wordt opgenomen,is vaak op het stadion die beelden en wedstrijdbeelden aan het bekijken,daarna contact met Ted over zijn bevindingen,die met Garcia praat,weet alles wat er speelt in de groep door Brama en Boschker,dus op de achtergrond,en aan alle paniekzaaiers hier,paar goede spelers erbij,14 punten halen en we zijn veilig,dat gaat echt wel lukken.
  • 21 Jan 2020 om 20:48
    Vanwaar al deze paniek? We staan keurig (nog even)13e. Dus niks aan de hand. Iedereen is weer fris in zijn hoofd en alle neuzen staan weer dezelfde kant op. En volgens Ard Schenk, onze schaatsende verdediger, wordt het voetbal ook heel rap beter. Hij zegt niet wanneer, maar het wordt beter. :-)
  • 21 Jan 2020 om 20:46
    • Quote van 21 Jan 2020 om 19:36
      De discussie ging ook over rendement, goede scouting dus.
    Ok
  • 21 Jan 2020 om 20:12
    • Quote van 21 Jan 2020 om 19:36
      De discussie ging ook over rendement, goede scouting dus.
    Hahahaha dat die potentie had kon elke clown zien hoor zelf TEDJE.
  • 21 Jan 2020 om 20:01
    • Quote van 21 Jan 2020 om 17:53
      Wie had t dan moeten zijn? De filosofie van Ted spreekt mij wel aan. Spelers goedkoop aantrekken en daarna met winst verkopen. Denk dat zijn netwerk daar wel heel belangrijk bij is. Ik heb ook het idee dat wanneer Twente enigszins financieel gezond is (wanneer dat ook zou mogen zijn) Ted er ook wel de brui aan geeft. Missie volbracht en geen uitdaging meer.
    De filosofie van Ted is een standaard praatje van IEDERE TD in het betaald voetbal. Verkoop praatjes zonder waarde.
  • 21 Jan 2020 om 19:36
    • Quote van 21 Jan 2020 om 19:28
      De discussie ging toch over winst. Unal was toch gehuurd. Niets opgebracht dus.
    De discussie ging ook over rendement, goede scouting dus.
  • 21 Jan 2020 om 19:31
    • Quote van 21 Jan 2020 om 19:00
      Wat een onzin dit verhaal - Fred was er zaterdag gewoon weer bij op uitnodiging van Dennis en Ted. Ernis continue overleg en samenwerking. Gaan ze Bert Losser zeker vertellen...
    Er worden bijzonder veel onzin verhalen geschreven en gezegd in de media, en dit gebeurt al jaren. Want als we geen verhaal hebben verzinnen we wel een verhaaltje. Wat ze hier mee willen bereiken is een bijzonder grote vraag.
  • 21 Jan 2020 om 19:28
    • Quote van 21 Jan 2020 om 18:28
      Toch wel hoor, Unal kwam uit de koker van Ted.
      Beetje nadenken aub
    De discussie ging toch over winst. Unal was toch gehuurd. Niets opgebracht dus.
  • 21 Jan 2020 om 19:12
    • Quote van 21 Jan 2020 om 19:00
      Wat een onzin dit verhaal - Fred was er zaterdag gewoon weer bij op uitnodiging van Dennis en Ted. Ernis continue overleg en samenwerking. Gaan ze Bert Losser zeker vertellen...
    Fijn. Heeft hij dan ook met Garcia gesproken? Daar gaat het toch zeker over?
  • 21 Jan 2020 om 19:00
    • Quote van 21 Jan 2020 om 18:39
      Het is een grote vieze bende bij onze club, zijn allemaal fucking Ego's eruit met die hele kleren bende. Ted eruit,GG eruit, de hele technische staf verder oplaten zouten. Ook Fred R, geen enkele toegevoegde waarde, Kammetje zijn pens word steeds dikker oprotten, RVC en sponsors frijp in. Dit gaat niet goed komen echt niet.
    Duurde ff....
  • 21 Jan 2020 om 19:00
    Wat een onzin dit verhaal - Fred was er zaterdag gewoon weer bij op uitnodiging van Dennis en Ted. Ernis continue overleg en samenwerking. Gaan ze Bert Losser zeker vertellen...
  • 21 Jan 2020 om 18:49
    • Quote van 21 Jan 2020 om 18:28
      Moet je dan niet zijn bij de mensen die Ted voor de 2e keer hebben aangesteld, als je iemand carte blanche geeft kun je zoiets verwachten zeker als dit in zijn aard ligt,
    Wat we nu zien/horen is EXACT wat we 2.5 jaar geleden hebben mogen lezen/horen: Terror Ted. Slecht in communicatie, slechte relatie met 'kantoor', vaag netwerk. Het stond allemaal beschreven, het is allemaal uitvoerig besproken.

    Met het terughalen van Lely, waarvan iedereen wist dat het niets zou worden, en het aantrekken van Thesker (waarvan iedereen middels een filmpje kon zien dat Stephan een kut-karakter heeft) heeft Ted de basis gelegd voor degradatie.
  • 21 Jan 2020 om 18:39
    Het is een grote vieze bende bij onze club, zijn allemaal fucking Ego's eruit met die hele kleren bende. Ted eruit,GG eruit, de hele technische staf verder oplaten zouten. Ook Fred R, geen enkele toegevoegde waarde, Kammetje zijn pens word steeds dikker oprotten, RVC en sponsors frijp in. Dit gaat niet goed komen echt niet.
  • 21 Jan 2020 om 18:38
    • Quote van 21 Jan 2020 om 18:24
      Nog niks. Maar het is niet reeel om dat binnen 1,5 a 2 jaar te verwachten
    Tis ook niet reëel om weer met een Hölscher op de proppen te komen voor de TWEEDE KEER.
  • 21 Jan 2020 om 18:33
    • Quote van 21 Jan 2020 om 18:28
      Toch wel hoor, Unal kwam uit de koker van Ted.
      Beetje nadenken aub
    Unal speelde bij NAC, met bordje op schoot gescout, en er kwam een ijsbeer aan te pas om 'm binnen te slepen. Wat opzienbarend was, dat wij ook in dat vijvertje aan het vissen waren en wie trokken wij uit dat vijvertje? Kun je de namen nog herinneren?
  • 21 Jan 2020 om 18:31
    • Quote van 21 Jan 2020 om 18:04
      Kwestie van tijd.

      Tip, zet de fiets NIET bij P neer.
    Ach dat oale barrel, als die er dan voor zorgt dat men wakker wordt mag dat best.
  • 21 Jan 2020 om 18:30
    • Quote van 21 Jan 2020 om 18:28
      Toch wel hoor, Unal kwam uit de koker van Ted.
      Beetje nadenken aub
    Unal had daarvoor al bij NAC laten zien een goede speler te zijn. Niks aan gescout.
  • 21 Jan 2020 om 18:28
    • Quote van 21 Jan 2020 om 17:16
      En als het water straks tot aan de lippen staat verdwijnen de heren García en Van Leeuwen weer van het toneel met een zak poen. En de trouwe achterban en sponsoren blijft gedesillusioneerd achter.... alweer....
    Moet je dan niet zijn bij de mensen die Ted voor de 2e keer hebben aangesteld, als je iemand carte blanche geeft kun je zoiets verwachten zeker als dit in zijn aard ligt,
  • 21 Jan 2020 om 18:28
    • Quote van 21 Jan 2020 om 18:15
      Ted heeft geluk gehad met Dries Mertens en Nacer Chadli,die heeft ondekt ,maar verder zie ik weinig aanwinsten helaas,als je zoveel spelers scout of koopt daar zit altijd wel een pareltje tussen,maar heb bij Twente nog geen pareltje van Ted gezien
    Toch wel hoor, Unal kwam uit de koker van Ted.
    Beetje nadenken aub
  • 21 Jan 2020 om 18:27
    • Quote van 21 Jan 2020 om 18:17
      Ja echt ongelovelijjk dit. Iedere Scandinavische speler bij Ajax spreekt binnen 2 maand Nederlands. Bij Twente hoeft dat allemaal niet. Lekker langs elkaar blijven lullen in je eigen taal met die G2 voorop. Ik kan de dag niet afwachten tot hij en Ted de biezen pakken.
    Ja en als Ted en gargia opstappen zoeken we de volgende trainer en technisch directeur. Die dan weer fouten maken zoals iedereen dat doet, en worden deze personen weer geslachtofferd. En zo blijft de situatie jaren na jaren het zelfde en los je het werkelijke probleem niet op.
  • 21 Jan 2020 om 18:24
    • Quote van 21 Jan 2020 om 17:58
      Welke speler is met winst verkocht dan? En welke hebben bakken gekost.
    Nog niks. Maar het is niet reeel om dat binnen 1,5 a 2 jaar te verwachten
  • 21 Jan 2020 om 18:17
    • Quote van 21 Jan 2020 om 18:03
      Dat interview was schokkend en beschamend. Voor iemand die 5 jaar lang onafgebroken in NL heeft gewoond, bizar slecht.
    Ja echt ongelovelijjk dit. Iedere Scandinavische speler bij Ajax spreekt binnen 2 maand Nederlands. Bij Twente hoeft dat allemaal niet. Lekker langs elkaar blijven lullen in je eigen taal met die G2 voorop. Ik kan de dag niet afwachten tot hij en Ted de biezen pakken.
  • 21 Jan 2020 om 18:15
    • Quote van 21 Jan 2020 om 17:53
      Alsof je iets aan Ted van Leeuwen hebt. Hij is alleen journalist geweest
    Ted heeft geluk gehad met Dries Mertens en Nacer Chadli,die heeft ondekt ,maar verder zie ik weinig aanwinsten helaas,als je zoveel spelers scout of koopt daar zit altijd wel een pareltje tussen,maar heb bij Twente nog geen pareltje van Ted gezien
  • 21 Jan 2020 om 18:04
    • Quote van 21 Jan 2020 om 17:59
      Tijd voor rellen ;)
    Kwestie van tijd.

    Tip, zet de fiets NIET bij P neer.
  • 21 Jan 2020 om 18:03
    • Quote van 21 Jan 2020 om 17:44
      Hij spreekt wel Nederlands... niet zo goed als jij natuurlijk. Maar Hoi deed de interview in het Nederlands na de wedstrijd
    Dat interview was schokkend en beschamend. Voor iemand die 5 jaar lang onafgebroken in NL heeft gewoond, bizar slecht.
  • 21 Jan 2020 om 17:59
    • Quote van 21 Jan 2020 om 17:16
      En als het water straks tot aan de lippen staat verdwijnen de heren García en Van Leeuwen weer van het toneel met een zak poen. En de trouwe achterban en sponsoren blijft gedesillusioneerd achter.... alweer....
    Tijd voor rellen ;)
  • 21 Jan 2020 om 17:58
    • Quote van 21 Jan 2020 om 17:53
      Wie had t dan moeten zijn? De filosofie van Ted spreekt mij wel aan. Spelers goedkoop aantrekken en daarna met winst verkopen. Denk dat zijn netwerk daar wel heel belangrijk bij is. Ik heb ook het idee dat wanneer Twente enigszins financieel gezond is (wanneer dat ook zou mogen zijn) Ted er ook wel de brui aan geeft. Missie volbracht en geen uitdaging meer.
    Welke speler is met winst verkocht dan? En welke hebben bakken gekost.
  • 21 Jan 2020 om 17:58
    Van Leeuwen wordt wakker voor dat het te laat is. Waarom haal je spelers die Garcia niet opstelt.Spelers die je niet opstelt, dan weer wel en dan weer niet balen en zijn voor het moraal niet goed en kosten centen die Twente niet heeft. Ook clubs waarvan je spelers huurt en niet opstelt, bedenken zich wel om weer om spelers aan Twente te verhuren.
    Waar is dat geweldige netwerk dat je zou hebben. Tot nu alleen Grouppee. Je wacht op koopjes en straks op het laatste moment kom je weer met niet fitte spelers.
    Hoe kun je de spelers nu 4 dagen vrij geven na Groningen nu ze net van vacantie in Spanje terug zijn.
    Zie je niet dat jouw trainer geen ervaring heeft en er niets van bakt. Hoeveel kansen krijgt deze nog? Laatste 6 wedstrijden en 2 punten.Menig( niet de speler) trainer zou hiervoor ontslagen worden. Bedenk als Twente weer degradeert is het afgelopen . Denk aan de trouwe supporters, die deze bagger niet verdienen.

  • 21 Jan 2020 om 17:55
    • Quote van 21 Jan 2020 om 17:53
      Wie had t dan moeten zijn? De filosofie van Ted spreekt mij wel aan. Spelers goedkoop aantrekken en daarna met winst verkopen. Denk dat zijn netwerk daar wel heel belangrijk bij is. Ik heb ook het idee dat wanneer Twente enigszins financieel gezond is (wanneer dat ook zou mogen zijn) Ted er ook wel de brui aan geeft. Missie volbracht en geen uitdaging meer.
    Fred en ted had wel gekund, maar zon jonge onervaren rare snuiter als garcia, word door ted ook onder de voeten gelopen
  • 21 Jan 2020 om 17:53
    Alsof je iets aan Ted van Leeuwen hebt. Hij is alleen journalist geweest
  • 21 Jan 2020 om 17:53
    • Quote van 21 Jan 2020 om 17:27
      Ted hadden ze nooit voor de tweede keer moeten halen onbegrijpelijk. Ik snap de RVC en de sponsoren ook werkelijk waar niet meer. We spelen (al jaren) geen voetbal meer, maar paniek voetbal...!!!!
    Wie had t dan moeten zijn? De filosofie van Ted spreekt mij wel aan. Spelers goedkoop aantrekken en daarna met winst verkopen. Denk dat zijn netwerk daar wel heel belangrijk bij is. Ik heb ook het idee dat wanneer Twente enigszins financieel gezond is (wanneer dat ook zou mogen zijn) Ted er ook wel de brui aan geeft. Missie volbracht en geen uitdaging meer.
  • 21 Jan 2020 om 17:44
    • Quote van 21 Jan 2020 om 17:23
      Twente had deze onervaren trainer nooit moeten aannemen,teneerste totaal geen ervaring en spreekt geen Nederlands en lijkt mij stront eigenwijs,als je een elftal niet aan het voetballen krijgt dan moet je vragen om advies bij ervaren mensen,maar deze Trainers rommeld maar door,ik hou mijn hart vast
    Hij spreekt wel Nederlands... niet zo goed als jij natuurlijk. Maar Hoi deed de interview in het Nederlands na de wedstrijd
  • 21 Jan 2020 om 17:33
    Opmerkelijk
  • 21 Jan 2020 om 17:27
    • Quote van 21 Jan 2020 om 17:16
      En als het water straks tot aan de lippen staat verdwijnen de heren García en Van Leeuwen weer van het toneel met een zak poen. En de trouwe achterban en sponsoren blijft gedesillusioneerd achter.... alweer....
    Ted hadden ze nooit voor de tweede keer moeten halen onbegrijpelijk. Ik snap de RVC en de sponsoren ook werkelijk waar niet meer. We spelen (al jaren) geen voetbal meer, maar paniek voetbal...!!!!
  • 21 Jan 2020 om 17:23
    Twente had deze onervaren trainer nooit moeten aannemen,teneerste totaal geen ervaring en spreekt geen Nederlands en lijkt mij stront eigenwijs,als je een elftal niet aan het voetballen krijgt dan moet je vragen om advies bij ervaren mensen,maar deze Trainers rommeld maar door,ik hou mijn hart vast
  • 21 Jan 2020 om 17:16
    • Quote van 21 Jan 2020 om 17:09
      Enkel en alleen voor de bühne om de plebs te teasen. “Oooo Rutten is adviseur, dan komt het allemaal wel goed” Ted heeft schijt aan alles en iedereen en denkt dat hij persoonlijk het voetbal heeft uitgevonden. Duld geen in- en tegenspraak. Heeft zijn eigen ploegje apostelen. Samen verdelen ze de buit. Voetbal is bijzaak. Mooie praatjes. Presteren op welke manier dan ook is niet aan de orde. Hij zou miljoenen voor de club verdienen. In plaats daarvan hebben we spelers onder contract die geen stuiver opleveren en huur spelers die vol met instructies deze kant op komen. Rendement 0,0.
    En als het water straks tot aan de lippen staat verdwijnen de heren García en Van Leeuwen weer van het toneel met een zak poen. En de trouwe achterban en sponsoren blijft gedesillusioneerd achter.... alweer....
  • 21 Jan 2020 om 17:09
    • Quote van 21 Jan 2020 om 16:47
      Is dat allemaal waar? Zo ja dan is het toch diep triest. Ted komt bijna iedere training Gucken dan mag je toch verwachten dat ze een keer om de tafel zitten met elkaar en info/advies geven lijkt mij. Nogmaals heel vreemd wat heeft Fred dan van zin!!!
    Enkel en alleen voor de bühne om de plebs te teasen. “Oooo Rutten is adviseur, dan komt het allemaal wel goed” Ted heeft schijt aan alles en iedereen en denkt dat hij persoonlijk het voetbal heeft uitgevonden. Duld geen in- en tegenspraak. Heeft zijn eigen ploegje apostelen. Samen verdelen ze de buit. Voetbal is bijzaak. Mooie praatjes. Presteren op welke manier dan ook is niet aan de orde. Hij zou miljoenen voor de club verdienen. In plaats daarvan hebben we spelers onder contract die geen stuiver opleveren en huur spelers die vol met instructies deze kant op komen. Rendement 0,0.
  • 21 Jan 2020 om 16:55
    Taalbarrière
  • 21 Jan 2020 om 16:51
    Zo zie je maar weer Garcia en Ted trekken zich niets aan van mensen die meer voor Twente hebben betekend dan zij zelf.
  • 21 Jan 2020 om 16:47
    Is dat allemaal waar? Zo ja dan is het toch diep triest. Ted komt bijna iedere training Gucken dan mag je toch verwachten dat ze een keer om de tafel zitten met elkaar en info/advies geven lijkt mij. Nogmaals heel vreemd wat heeft Fred dan van zin!!!
  • 21 Jan 2020 om 16:46
    Ik dacht dat Rutten 3x per week op de trainingsvelden was? Hoe kan Rutten nu ooit advies geven als hij er niet is? Of niets met Garcia doorneemt? Als adviseur zou je toch ook het trainingskamp bij moeten wonen?
    Het maakt ook niet zo heel veel uit. Fred is een behoudende trainer. Garcia wil hoog staan en pressie spelen. Die opvattingen staan haaks op elkaar. Wat is dan het nut van een adviseur als Rutten?
    Bij FCT moeten ze Fred Rutten eenmalig de keuze voorleggen, kom op de payroll. Welke rol wil je vervullen? Is het antwoord GEEN. Dan voor eeuwig een dikke vette streep door zijn naam. Niet meer aan denken, niet meer uitnodigen. Het is graag of helemaal niet.
  • 21 Jan 2020 om 16:38
    • Quote van 21 Jan 2020 om 16:34
      Vloeiend. (Althans zijn telefoon) ;)
    Spjaansj
  • 21 Jan 2020 om 16:37
    Wat een onzin! Puur aan de poten van de stoel zagen dit bericht. Hoezo moet het alleen van Garcia komen? Krijg ook niet het idee dat Rutten zich überhaupt ergens mee bezig houdt (gezien de samenstelling van de selectie bijvoorbeeld).
  • 21 Jan 2020 om 16:34
    • Quote van 21 Jan 2020 om 16:26
      Kan Rutten Spaans?
    Vloeiend. (Althans zijn telefoon) ;)
  • 21 Jan 2020 om 16:26
    Kan Rutten Spaans?