Forse kritiek op Higler: ''Een middelmatige scheidsrechter''

15
Forse kritiek op Higler: ''Een middelmatige scheidsrechter''

FC Twente speelde afgelopen weekend met 0-0 gelijk tegen FC Groningen, maar Peter Wekking en Pieter Zwart beseffen dat de wedstrijd ook anders had kunnen aflopen. Het duo zag dat scheidsrechter Dennis Higler negentig minuten lang 'acteerde' dat hij alles onder controle had. 

"Niets was minder waar", schrijven de twee verslaggevers van Voetbal International. "Higler is een middelmatige scheidsrechter die bij een buiteling van Kaj Sierhuis op een goed geluk voor een strafschop floot. Hij wist: de eindcontrole kwam toch wel van de VAR", leggen Wekking en Zwart uit. 

"Zoals Jeroen Manschot tijdens ADO Den Haag - RKC Waalwijk onbevreesd een penalty gaf voor een overtreding op Crysencio Summerville die buiten het strafschopgebied plaatshad. Ergens in zijn achterhoofd zat het besef: Als het nodig is, word ik in de videokamer toch wel gered. Want dat is waartoe de VAR in korte tijd is uitgegroeid: de blindengeleidehond voor de falende scheidsrechters." 

15 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Jan 2020 om 22:55
    • Quote van 22 Jan 2020 om 16:59
      Eigenlijk wel een keer. Jij dan?
    Persoonlijk niet, maar wel veel over gezien en gelezen. En de verhalen en foto's maken je toch ff stil.
  • 22 Jan 2020 om 16:59
    • Quote van 22 Jan 2020 om 14:45
      Neem aan dat je nog nooit in Auschwitz bent geweest.
    Eigenlijk wel een keer. Jij dan?
  • 22 Jan 2020 om 16:59
    • Quote van 22 Jan 2020 om 16:36
      Jij wel in de hel?
    Zekers heen en terug.
  • 22 Jan 2020 om 16:36
    • Quote van 22 Jan 2020 om 14:45
      Neem aan dat je nog nooit in Auschwitz bent geweest.
    Jij wel in de hel?
  • 22 Jan 2020 om 15:04
    • Quote van 22 Jan 2020 om 14:53
      Ik zie ook geen heil in Higler.... *Klap*
    Zat al te wachten op die, moet toegeven die was wel komisch.
  • 22 Jan 2020 om 14:53
    Ik zie ook geen heil in Higler.... *Klap*
  • 22 Jan 2020 om 14:45
    • Quote van 22 Jan 2020 om 14:28
      Adolf Higler mag wel? haha.
    Neem aan dat je nog nooit in Auschwitz bent geweest.
  • 22 Jan 2020 om 14:43
    • Quote van 22 Jan 2020 om 14:28
      Adolf Higler mag wel? haha.
    Wat een lol opa
  • 22 Jan 2020 om 14:28
    • Quote van 22 Jan 2020 om 14:06
      Beter ga jij ff geschiedenis lessen volgen voordat je die onzin uitkraamt.
    Adolf Higler mag wel? haha.
  • 22 Jan 2020 om 14:25
    • Quote van 22 Jan 2020 om 14:13
      Wahaa zie er de humor ooo ff van in ja Hitler is en was ........ maar Higler doet me wel direct denken aan Hitler toch betreft de naamsspelling tis ma ene letter de rest klopt gewoon
    Ja Douglas niet wat voor twente?
  • 22 Jan 2020 om 14:13
    • Quote van 22 Jan 2020 om 14:06
      Beter ga jij ff geschiedenis lessen volgen voordat je die onzin uitkraamt.
    Wahaa zie er de humor ooo ff van in ja Hitler is en was ........ maar Higler doet me wel direct denken aan Hitler toch betreft de naamsspelling tis ma ene letter de rest klopt gewoon
  • 22 Jan 2020 om 14:06
    • Quote van 22 Jan 2020 om 13:00
      Ik mis een snorretje en zijn naam Higler doet denken asn Hitler toch
    Beter ga jij ff geschiedenis lessen volgen voordat je die onzin uitkraamt.
  • 22 Jan 2020 om 14:05
    Die lamzak heeft de hele wedstrijd kapot gefloten, werkelijk elk duel floot die af. Totaal geen inzicht en het aanvoelen van de wedstrijd. Paar groffe fouten en de Var dekt hem nog in ook nog. Voetbal wordt steeds minder boeiend met die falende kut VAR.
  • 22 Jan 2020 om 13:48
    Is best wel lastig om tijdens de wedstrijd te zien wel of geen penalty. Ga er zelf maar eens staan.Wij kunnen het via de beelden mooi terugkijkenDaar is de VAR voor, die hebben ze tenslotte in het leven geroepen voor om in dit soort situaties te corrigeren.Maar als deze faalt, dan hou maar op.Ik denk dat ze de schuld in dit geval bij de VAR moeten leggen en niet bij Higler.
  • 22 Jan 2020 om 13:00
    Ik mis een snorretje en zijn naam Higler doet denken asn Hitler toch