FC Twente werkt besloten training af in aanloop naar PSV-uit

10
FC Twente werkt besloten training af in aanloop naar PSV-uit

FC Twente heeft de trainingstijden voor de rest van de week bekend gemaakt. De club uit Enschede heeft vrijdag een training achter gesloten deuren op het programma staan, zo blijkt uit het schema op de clubsite. Zondag én maandag waren de Tukkers vrijaf. 

Woensdagmiddag en zaterdagmiddag staat de ploeg van trainer Gonzalo Garcia vanaf 14:30 uur op het trainingsveld, terwijl er donderdagochtend een binnen training wordt afgewerkt. FC Twente gaat zondagmiddag op bezoek bij PSV en het duel in Eindhoven begint om 16:45 uur. 

Trainingstijden FC Twente: 

Dinsdag 21 januari
10.45 uur & 14.30 uur

Woensdag 22 januari 
10.45 uur (individuele training) & 14.30 uur 

Donderdag 23 januari
10.45 uur(binnen training) 

Vrijdag 24 januari
Besloten training

Zaterdag 25 januari
14.30 uur

Zondag 26 januari
16.45 uur PSV - FC Twente

10 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Jan 2020 om 18:33
    • Quote van 22 Jan 2020 om 18:25
      Hans Meijer ..dass hatte Hande und Fusse..die maakte er idd wat van ...
    Ikzeg. Melbuul 46 . Das stimt. Ja dit moet snel mogelijk bij ons fctwente terug komen anders ben ik bang dat het helemaal te laat is,melbuul.
  • 22 Jan 2020 om 18:25
    • Quote van 22 Jan 2020 om 17:57
      Ikzeg. Dit was ook gaande voor jaren geleden toen kwam hans uit Oost Duitsland en ja toen was de hel van diekman weer een hel want piet kreeg het even heel moeilijk met hans uit oostduitsland.
    Hans Meijer ..dass hatte Hande und Fusse..die maakte er idd wat van ...
  • 22 Jan 2020 om 17:57
    Ikzeg. Dit was ook gaande voor jaren geleden toen kwam hans uit Oost Duitsland en ja toen was de hel van diekman weer een hel want piet kreeg het even heel moeilijk met hans uit oostduitsland.
  • 22 Jan 2020 om 17:54
    Ikzeg. Dit is om te huilen 2 dagen vrij en dan achter gesloten deuren een potje klaverjassen, want wij zijn op de ranglijst 1 plaats gezakt.
  • 22 Jan 2020 om 16:47
    Oh,word er toch nog getraind deze week,niet te hard en te lang trainen,want anders zijn onze jongens zondag tegen PSV al moe,kunnen ze wel mooi herstellen tegen PSV van de zware trainingsweek.
  • 22 Jan 2020 om 16:42
    Het is toch wat één wedstrijd van 92 minuten en dan twee dagen vrij kan er met mijn kop niet bij! En toch zijn ze zes wedstrijden verder weer oververmoeid,het is bijna om te lachen,maar meer reden tot huilen de topsporter 2.0
  • 22 Jan 2020 om 15:21
    Als je niet beter wist, dan denk je dat dit het schema is van de Viva-week.
  • 22 Jan 2020 om 15:11
    titel luid: PSV herpakt zich prima na ruime overwinning op twente ??
  • 22 Jan 2020 om 15:09
    hopelijk niet al te veel aanpassen t.o.v. vorige week, bergreen spits, zekhnini naar rechts en lang voor aitor
  • 22 Jan 2020 om 15:04
    Is Fred Rutten aanwezig bij de besloten training??? GG kan nog wel iets leren van een ervaren trainer.
zondag 20 september 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›