''Ik sputter tegen en begin over Bosch, die hoort in de basis'' ''Brama wil zijn rol anders invullen dan Garcia voor ogen heeft'' Steun voor Van Leeuwen: ''Ted past voortreffelijk bij FC Twente'' ''Volgens hem hadden Bosch, Brama en Hölscher moeten spelen'' ''Had FC Twente gesierd als ze openbaar excuses hadden aangeboden''

Lang lacht: ''Zij probeerden het gewoon elke transferperiode''

( 30 reacties)
Lang lacht: ''Zij probeerden het gewoon elke transferperiode''

Noa Lang speelt de rest van het seizoen op huurbasis bij FC Twente en de talentvolle vleugelaanvaller heeft het nu al uitstekend naar zijn zin bij de club uit Enschede. De Ajax-huurling weet dat de Tukkers al langere tijd belangstelling voor hem hadden. 

"Twente was al in de zomer gekomen om te vragen of ik daar een jaartje wou voetballen", blikt hij terug voor de camera van FC Twente TV. "Toen mocht ik niet verhuurd worden van Ajax en toen moest ik blijven. Maar in de winter hebben ze natuurlijk Ryan Babel gehaald, waardoor ik gewoon aan Ajax heb gevraagd of ik uitgeleend mag worden", legt Lang uit. 

"En Twente had zich eigenlijk gelijk in de winter alweer gemeld. Zij probeerden het gewoon elke transferperiode weer", lacht hij. "En het voelde zo goed dat ik hier naartoe ben gegaan. Ze hebben me heel goed opgevangen en ik voel me gelijk thuis hier", aldus Lang, die weet welke verwachtingen technisch directeur Ted van Leeuwen en trainer Gonzalo Garcia van hem hebben. 

"Dat ik creativiteit en scorend vermogen ga brengen in de ploeg", vervolgt hij. "Ik wil gewoon veel assists geven en echt mijn steentje bijdragen aan succes met Twente", vertelt Lang, die tegen PSV zijn debuut wil maken. "Ik heb nog een klein beetje last, nog een beetje een stijf been. Ik heb op het trainingskamp met Ajax een tikje gehad op mijn been. Maar ik hoop dat ik zondag kan spelen. Daar werken we hard voor." 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Jan 2020 om 17:04
    • Quote van 22 Jan 2020 om 14:41
      Zekhnini komt zeker wel gevaar van, maar is nog onrustig aan de bal en z'n handelings snelheid mag omhoog. Ook meer oog voor medespelers en de eind pass moeten aan gewerkt worden. (Had allang erin geslepen moeten zitten)
    Zekhnini loopt zich bij elke actie vast op de tegenstander. Hij heeft snelheid maar totaal geen passeer beweging. Wat betreft Nakamura dezelfde mening, alleen is hij ook nog niet heel snel.

    Ik denk dat Berggreen in de spits en Vuckic erachter erg lekker kan draaien, en erg irritant kan zijn voor de centrale duo's voor de Eredivisie clubs.
  • 22 Jan 2020 om 16:47
    • Quote van 22 Jan 2020 om 16:40
      Waar komt überhaupt dat vreemde idéé vandaan een links poot op rechts en een rechts poot op links??? Bij de Europese top zie ik het nut ervan in,maar teams als twente zijn toch gebaat bij goede voorzetten!!!
    alleen bij exceptionele buitenspelers(Robben, Ribery, etc) heeft het nu omdat ze dan naar binnen kunnen komen en schieten. Aitor komt naar binnen heeft nog 3 man voor zich. eerst probeert hij door de man heen te lopen om vervolgens de bal in de 2e ring of op de parkeerplaats te schieten. nee, geef mij maar gewoon rechtspootje op rechts en linkspootje op links.
  • 22 Jan 2020 om 16:40
    • Quote van 22 Jan 2020 om 15:04
      IMO een redelijke opstelling, denk alleen dat je tegen psv de brug op gaat met zo'n middenveld. zou dan kiezen voor Busquets - Bosch - Vuckic
      en ik wil zekhnini wel eens zien als ie met zn rechterpoot voorzetten kan geven dus
      Lang - berggreen - zekhnini
    Waar komt überhaupt dat vreemde idéé vandaan een links poot op rechts en een rechts poot op links??? Bij de Europese top zie ik het nut ervan in,maar teams als twente zijn toch gebaat bij goede voorzetten!!!
  • 22 Jan 2020 om 16:39
    • Quote van 22 Jan 2020 om 14:35
      Met Aitor op rechts heb je niks aan Bergreen. Die trekt zelf naar binnen en wil zelf scoren. Dus Aitor beter op de bank.
    Idd
  • 22 Jan 2020 om 16:38
    • Quote van 22 Jan 2020 om 14:10
      Menig en Zekhnini op de flanken Lang op 10 en Bergreen in de spits. Klinkt als een behoorlijke aanval. Aitor bewust aan de kant gelaten want die heeft er geen zin meer in. Dus mag hopen dat García dat de volgende wedstrijd ook doet.
    Goed plan
  • 22 Jan 2020 om 16:35
    Geen assist geven Noa is niet besteed aan je nieuwe team genoten schiet ze er zelf maar in! ;-)
  • 22 Jan 2020 om 16:24
    • Quote van 22 Jan 2020 om 14:35
      Met Aitor op rechts heb je niks aan Bergreen. Die trekt zelf naar binnen en wil zelf scoren. Dus Aitor beter op de bank.
    Of Aitor op links en Lang op rechts. Dan wordt het een stuk makkelijker voor hem om de voorzet te geven.
  • 22 Jan 2020 om 15:17
    Ruiz terughalen? is zelfs op halve kracht nog 10x beter dan aitor.
  • 22 Jan 2020 om 15:13
    • Quote van 22 Jan 2020 om 14:56
      Zekhnini kan niet veel, menig nog wel wat.
    Menig heeft ook niet een fantastische indruk gemaakt.
  • 22 Jan 2020 om 15:07
    Selahi niet tegen PSV. Heeft 4 gele kaarten en tegen Sparta hebben we hem hard nodig.
  • 22 Jan 2020 om 15:06
    • Quote van 22 Jan 2020 om 15:05
      Menig heeft mij allerminst overtuigd dat ie wat in huis heeft. zekhnini vind ik meer dreiging vanaf komen. beide is kiezen tussen 2 minderen van het elftal.
    Menig was goed bezig met trainingskamp in Spanje. Maar nu alweer aan de kant geschoven door García.
  • 22 Jan 2020 om 15:05
    • Quote van 22 Jan 2020 om 14:56
      Zekhnini kan niet veel, menig nog wel wat.
    Menig heeft mij allerminst overtuigd dat ie wat in huis heeft. zekhnini vind ik meer dreiging vanaf komen. beide is kiezen tussen 2 minderen van het elftal.
  • 22 Jan 2020 om 15:04
    • Quote van 22 Jan 2020 om 14:27
      Drommel Troupee - Lati - Plegezuelo - Schenk? Bosch - Lang - Selahi Keito - Bergreen - Zekhini
    IMO een redelijke opstelling, denk alleen dat je tegen psv de brug op gaat met zo'n middenveld. zou dan kiezen voor Busquets - Bosch - Vuckic
    en ik wil zekhnini wel eens zien als ie met zn rechterpoot voorzetten kan geven dus
    Lang - berggreen - zekhnini
  • 22 Jan 2020 om 14:56
    • Quote van 22 Jan 2020 om 14:46
      Nee
    Zekhnini kan niet veel, menig nog wel wat.
  • 22 Jan 2020 om 14:46
    • Quote van 22 Jan 2020 om 14:42
      Menig --? zekhnini
    Nee
  • 22 Jan 2020 om 14:46
    • Quote van 22 Jan 2020 om 14:34
      Zodra Verdonk terug is schenk weglaten.
    Ja daarom stond dat vraagteken.
  • 22 Jan 2020 om 14:42
    • Quote van 22 Jan 2020 om 14:27
      Drommel Troupee - Lati - Plegezuelo - Schenk? Bosch - Lang - Selahi Keito - Bergreen - Zekhini
    Menig --? zekhnini
  • 22 Jan 2020 om 14:41
    • Quote van 22 Jan 2020 om 14:33
      Geen van beide heeft m'n voorkeur. Lang op links en Aitor op rechts. Berggreen in de spits en Vuckic erachter. Nakamura en Zekhnini laten structureel 0,0 zien.
    Zekhnini komt zeker wel gevaar van, maar is nog onrustig aan de bal en z'n handelings snelheid mag omhoog. Ook meer oog voor medespelers en de eind pass moeten aan gewerkt worden. (Had allang erin geslepen moeten zitten)
  • 22 Jan 2020 om 14:35
    • Quote van 22 Jan 2020 om 14:33
      Geen van beide heeft m'n voorkeur. Lang op links en Aitor op rechts. Berggreen in de spits en Vuckic erachter. Nakamura en Zekhnini laten structureel 0,0 zien.
    Juist
  • 22 Jan 2020 om 14:35
    • Quote van 22 Jan 2020 om 14:33
      Geen van beide heeft m'n voorkeur. Lang op links en Aitor op rechts. Berggreen in de spits en Vuckic erachter. Nakamura en Zekhnini laten structureel 0,0 zien.
    Met Aitor op rechts heb je niks aan Bergreen. Die trekt zelf naar binnen en wil zelf scoren. Dus Aitor beter op de bank.
  • 22 Jan 2020 om 14:34
    • Quote van 22 Jan 2020 om 14:27
      Drommel Troupee - Lati - Plegezuelo - Schenk? Bosch - Lang - Selahi Keito - Bergreen - Zekhini
    Zodra Verdonk terug is schenk weglaten.
  • 22 Jan 2020 om 14:33
    • Quote van 22 Jan 2020 om 14:25
      Misschien Keito voor menig.
    Geen van beide heeft m'n voorkeur. Lang op links en Aitor op rechts. Berggreen in de spits en Vuckic erachter. Nakamura en Zekhnini laten structureel 0,0 zien.
  • 22 Jan 2020 om 14:32
    • Quote van 22 Jan 2020 om 14:25
      Misschien Keito voor menig.
    Keito 2e helft brengen misschien. Is meestal na 45 minuten wel klaar en zit er doorheen.
  • 22 Jan 2020 om 14:27
    Drommel Troupee - Lati - Plegezuelo - Schenk? Bosch - Lang - Selahi Keito - Bergreen - Zekhini
  • 22 Jan 2020 om 14:26
    • Quote van 22 Jan 2020 om 14:24
      Lijkt mij een beetje een arrogant mannetje.
    Hebben ze nodig
  • 22 Jan 2020 om 14:25
    • Quote van 22 Jan 2020 om 14:10
      Menig en Zekhnini op de flanken Lang op 10 en Bergreen in de spits. Klinkt als een behoorlijke aanval. Aitor bewust aan de kant gelaten want die heeft er geen zin meer in. Dus mag hopen dat García dat de volgende wedstrijd ook doet.
    Misschien Keito voor menig.
  • 22 Jan 2020 om 14:24
    • Quote van 22 Jan 2020 om 13:50
      Lijkt me wel wat dit mannetje!
    Lijkt mij een beetje een arrogant mannetje.
  • 22 Jan 2020 om 14:10
    Menig en Zekhnini op de flanken Lang op 10 en Bergreen in de spits. Klinkt als een behoorlijke aanval. Aitor bewust aan de kant gelaten want die heeft er geen zin meer in. Dus mag hopen dat García dat de volgende wedstrijd ook doet.
  • 22 Jan 2020 om 13:50
    Lijkt me wel wat dit mannetje!
  • 22 Jan 2020 om 13:40
    Ik hoop dat ie het kan waarmaken.